19. februar 2020

‘Paludan Derangement Syndrome’: “Selv synet af en lille kiste og knuste forældre stoppede dem ikke”

Berlingskes udlægning af fredagens Stram Kurs-demonstration bragte intet nyt for dagen, hvad også fremgår af overskriften: ‘En muslimsk barnebegravelse stoppede ikke Stram Kurs-demonstration‘. Man kunne også vende det om. Skulle man stoppe en lovligt anmeldt demonstration, på grund af en overlagt provokation, alt imens moddemonstrationen 6-7 meter derfra kunne fortsætte uantastet. Sådan spiler klaveret ikke – sharia er en dårlig ide, også selvom langskæggede antidemokrater i de her dage nyder godt af ‘Paludan Derangement Syndrome’.

Bølgerne går højt på sociale medier, og selvom radikalerne tydeligvis ikke har set videoen de kommenterer, så er vælgerbasen i kommentarsporet lige en tand mere ureflekteret. Jeg hoppede fra tirsdag eftermiddag, da en kvinde trak Breivik-kortet, fordi en moddebattør korrekt påpegede at Rasmus Paludan ikke var tilstede ved moskéen. Der var i øvrigt heller ingen sørgende forældre…

(Jakob Ellemann-Jensen, Twitter, 17. februar 2020)

Reaktioner

Svin. Forbandede svin. Intet mindre.” (Peter Hummelgaard, Twitter, 18. februar 2020)

“Så stopper festen. Har ingen ord for hvor usmageligt og modbydeligt dette er. Det er bindegalt, der bruges 119 mio. årligt på dette Cirkus Paludan. https://minby.dk/2020/02/17/stram-kurs-demonstrerede-midt-i-muslimsk-begravelse-af-et-barn/… #dkpol” (kristian Hegaard, Twitter. 17. februar 2020)

“Jeg har også prøvet at begrave et barn. Bare tanken om, at nogen kunne finde på at stå og råbe politiske slagord ind over min datters kiste, får alt til at vende sig i mig. Men det, der for alvor får mit hoved til at eksplodere, det er tanken om, at det ikke er de sørgende forældre, der nyder samfundets beskyttelse, men derimod dem, der kaster smuds på deres afdøde barns minde. Ingen skal bilde mig ind, at det er en beskyttelsesværdig del af ytringsfriheden at håne, spotte og latterliggøre forældre, der har mistet deres barn. Der her er grænsen.” (Zenia Stampe, Facebook, 18. februar 2020)

“Ekstremt smagløs demonstration af Paludans flok. Der ER ting, som mennesker (såfremt de ønsker at bevare benævnelsen) bare ikke gør. #dkpol” (Søren Espersen, Twitter, 18. februar 2020)

“Stram Kurs demonstrede midt i en barnebegravelse. Selv synet af en lille kiste og knuste forældre stoppede dem ikke. Sygt og bizart!Hadet mod muslimer i bestemte kredse er blevet så farlig at #dkpol burde også tale om en handlingsplan mod islamofobi” (Özlem Sara Cekic, Twitter, 18. februar 2020)

“Kan man ikke sige, at Paludan udøver psykisk vold mod andre og er det ikke lige blevet forbudt? Kan forældrene til det døde barn anmelde ham for det? Så kan man da prøve grænserne af gennem retten, nu da politiet ikke finder hjemmel til at standse hans psykiske overgreb” (Paula Larrain, Twitter, 18. februar 2020)

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/108263/trackback

62 Comments »

  1. Så, er “pallywood” med falske iscenesættelser kommet til Danmark som Israel har kendt til det i årtier.https://www.youtube.com/watch?v=XTEtit09H0o

    Kommentar by CCC — 19. februar 2020 @ 02:06

  2. Zinke Gestampo og Co. kendes på travet. Hvad i luften har Søren Espersen gang i?

    Kommentar by Iznogut — 19. februar 2020 @ 02:12

  3. Stampe skråler nu lystigt over døde jøder

    Kommentar by Hul igennem? — 19. februar 2020 @ 02:35

  4. Der var selvfoelgelig ingen ” barne begravelse.” Kun sharia fup. Husk at koranen priser, anbefaler, at du lyver naar det fremmer islam.

    Kommentar by Holger D. — 19. februar 2020 @ 02:49

  5. Til Helvede med de politiker-svin. Gid de dør af kræft. De er svin hele deres levetid mod en masse svage danskere, som de er skide ligeglade med. Dø politiker-svin!!!

    Kommentar by Hans — 19. februar 2020 @ 03:01

  6. Det var sgu ikke en begravelse, der var en smart Muhammed der snød dumme danskere

    Kommentar by BB — 19. februar 2020 @ 03:20

  7. Hvis der ikke var et lig i kisten er det bare et typisk muslimsk stunt.

    Hvis der var et lig i kisten har muslimerne brugt et barnelig som rekvisit i et politisk/religiøst stunt. Chaufførren parkerer demonstrativt foran Stram Kurs medlemmerne og råber endda af dem. Jeg antager her at Muslimerne havde planlagt og afholdte anmeldte demonstrationen som oplyst.

    Kommentar by John Sorensen — 19. februar 2020 @ 04:21

  8. Så fik bette Ellemann vist os, hvor let han lader sig tryne, af den muslimske lobby!?

    Kommentar by T. Flodur — 19. februar 2020 @ 07:14

  9. Altså samtlige MSM hyler på den propaganda, som muligvis er tilsigtet fra Mooskeens side. En rustvogn som holder 45 minutter på den anden side af vejen, og som bevist bliver parkeret 2 meter fra Stram kurs Demoen, på trods af at begravelsen skal foregå på den anden side. Den efterlades i 45 minutter , hvorefter bagdøren så åbnes og der ligger en kiste. Begravelsen er ikke annonceret imens Demoen er det.(Uriaspostens mediegrundlag) Uanset hvad.(tænk på alle de børn som Islam gladelig ofre i en for dem en større sags tjeneste). Støt SIAD. God onsdag. mvh Michael Unna

    Kommentar by Michael Unna — 19. februar 2020 @ 07:33

  10. Ok Rasmus Paludan var ikke tilstede, og der var ingen sørgende forældre!
    Men Paludans brøllaber skulle være gået, da rustvognen kom, for det første fordi det gør man, hvis man er ordentligt opdraget! Og fordi de burde være begavede nok til at se hvordan det ville blive blive brugt i MSM!
    Måske et setup, men jeg tror det ikke, man stamper ikke lige en barnekiste og en rustvogn op ad jorden!
    Jeg gentager gerne, Stram Kurs ødelægger muligheden for at diskuterer indvandreproblemerne på en seriøs måde!

    Kommentar by Den Nervøse — 19. februar 2020 @ 07:33

  11. PS. Hvor pokker kan man se den video? Youtube har jo lukket ned.

    Kommentar by Michael Unna — 19. februar 2020 @ 07:35

  12. At danske levebrødspolitikere, i årtier har arbejdet målrettet på at udskifte det danske folk, med negre og arabere, er så gennemført afskyligt, afstumpet og umenneskeligt, at man savner ord for det.
    Søren Espersen er bare endnu en nitte og har alle dage været det.

    Kommentar by Danskeren — 19. februar 2020 @ 07:37

  13. “Vores” politikere er snotdumme. Havde de brugt bare 2 minutter til at sætte sig ind i historien ville de opdage at der IKKE var tale om en begravelse eller for den sags skyld et barn i kisten. Det var et typisk islamisk fupnummer.

    Hvis de så gerne vil fordømme og råbe op burde de gøre det over islamtosserne der helt bevidst bruger en ellers sørgelig begivenhed som skalkeskjul til at få lidt medlidenhed.

    Fuck en flok tåber!

    Kommentar by Santor — 19. februar 2020 @ 08:08

  14. Hør nu her: Rasmus Paludan stod og råbte forhånelser mod sørgende forældre, der lige havde mistet et barn! Dette er sandheden, og enhver, der siger andet, kommer til at bestige bålet med ham.

    – – –

    Kommentar by Morten - - - — 19. februar 2020 @ 08:12

  15. Så skuffet over leflende Ellemann. Troede ikke, at han ville være værre end sin papa.

    Kommentar by Michael — 19. februar 2020 @ 08:33

  16. – Den nervøse

    Så 2- (muligvis 3) ukendte islamkritikere gør det svært for dig at diskutere indvandringsproblemer….

    Mon ikke det så i praksis er umuligt. I 90’erne flippede medierne over DF’s eksistens, i 00’erne retorikken, i 10’erne konsekvensen af stram udlændingepolitik…

    Breaking news: Medierne vil være vore modstandere lige indtil den dag vi stemmer radigalt.

    Kommentar by Kim Møller — 19. februar 2020 @ 08:51

  17. Jeg skal ikke kunne sige, hvad der er op og ned i denne sag. Det er rigtigt, at det ikke virker særligt “begravelsesagtigt” – men samtidig er det også fremført, at en barnekiste, er ikke bare noget, man lige støver op til lejligheden. Så selvom der tilsyneladende ikke var nogen sørgende at se, burde man alligevel pakke sydfrugterne og vente til en anden gang.

    Problemet med Stram Kurs er lidt som med Trump: Det, der siges, er sådan set rigtigt nok – men måden det bliver fremført på skræmmer alle andre end de “frelste” væk.

    Kommentar by Realist — 19. februar 2020 @ 08:51

  18. Der var ingen sørgende forældre ved rustvognen og rustvognen var åben i minimum 30 minutter uden at nogle “sørgende” var tilstede.
    Det lugter langt væk af teater-propaganda. Jeg har endnu ikke set bevis for andet.

    Kommentar by Oppenhaimer fan — 19. februar 2020 @ 08:55

  19. “Svin. Forbandede svin. Intet mindre.” (Peter Hummelgaard, Twitter)
    Sådan ville idioten ikke vove tale til danskere!

    Kommentar by pseudonym — 19. februar 2020 @ 09:09

  20. Muslimer har deres egen bedemandsforretning. Jeg går stærk ud fra de har både bil og kiste til rådighed.
    De kører deres eget løb fra vugge til grav.

    Som med så meget andet, kommer sandheden også frem om det her, men da er vores politikere for feje til at give en undskyldning.
    Det er uanstændig, at en minister kalder danskere svin, men OK, så bekendte han i det mindste kulør.
    http://www.islamiskbegravelsesservice.dk/

    Kommentar by k.m. — 19. februar 2020 @ 09:25

  21. Døde børn for pressen er et kendt islamisk-ekstremistisk propagandatrick. Det døde barn i vandkanten på en græsk ø.
    Den uansvarlige far, der senere blev afsløret som asylsvindler, havde bragt sin søn i fare på en synkefærdig gummibåd og havde efterladt sit barn til druknedøden for at redde sig selv i land. Faderen, som havde mange penge på sig, rejste tilbage til Syrien igen, da han havde vurderet mulighederne såvidt jeg husker både i Tyskland og USA. Løgnemedierne havde deres egen sentimentale vinkel på historien.

    Jeg husker en anden historie om døde børn i Gaza-striben (ikke Nørrebro, men den mellem Israel og Egypten!:-). Løgnemedierne gav israelerne skylden. Løgnemedierne viste billederne og ophidsede seerne verden over og beskyldte israelerne for at være nazister.
    Der var dog en enkelt sandhedssøgende journalist, der opdagede, at de døde børn man så i tv-medierne, var de samme, der af Hamas-ekstremisterne blev kørt rundt og lagt de steder, hvor tv-medierne var parat med tv-kameraerne. De samme børnlig ‘optrådte’ som ofre flere steder! Hvis man kiggede nærmere på de døde børn på tv-billederne, så man, at det var de samme døde børn, der blev vist frem flere gange. Hvis man som den sandhedssøgende journalist udbrød ‘quod erat demonstrandum’ tog man fejl. Løgnemedierne undlod stort set at omtale afsløringen og fortsatte med deres favorithistorie om de nazistiske israelere.

    I sagen om rustvognen med det døde barn, som strategisk blev stillet over i nærheden af den lovligt anmeldte Paludan-demo, blev politikernes og kommentatorernes sentimentale dumheder selvfølgelig velvilligt udbasuneret af løgnemedierne uden at de skelede til sagens fakta. Nemlig at det var en planlagt stunt, muslimsk politisk spin. De burde have været kritiske, fordi de vidste, hvordan døde børn tidligere er blevet brugt som islamisk propaganda.

    Jeg tror, den slags politisk spin og skævvinkling af medierne vil blive værre og værre efterhånden som den folkelige modstand mod islamisering – som de konsekvent kalder ‘højrepopulisme’ – bliver mere og mere omfattende.
    Allerede nu vil løgnemedierne sammen med politikerne og journalisterne – og EU – have populistiske partier forbudt. Til en start vil man undlade at tælle populistiske’ partiers stemmer med i parlamenterne efter valgene.

    Helt grotesk bliver det, når Sverigedemokraterne ved næste valg bliver det største parti i Sverige og AfD i Tyskland snart bliver blandt de største partier. Man ser allerede i dag at de andre partiers politikere vandrer ud af den tyske rigsdag, når én fra AfD taler.
    Men som bekendt er demografi skæbne. Som socialdemokraten, der kunne regne, Thilo Sarrazin, beskrev det i sin bog “Deutschland schafft sich ab”

    Kommentar by A-mad — 19. februar 2020 @ 09:32

  22. Vi har brug for MERE Stram Kurs og Rasmus Paludan i Tingbjerg, Gellerup og Vollsmose, ellers er vi fucked:

    Et enkelt sogn skiller sig ud i forhold til de øvrige 2.162 danske sogne, når det kommer til antallet af indvandrere og efterkommere.

    Sognet ligger i Københavns Kommune. Det hedder Tingbjerg, og hele 79 procent af personerne bosiddende i Tingbjerg Sogn var 1. januar i år indvandrere eller efterkommere.

    Det fremgår af nye tal fra Danmarks Statistik (DST), og det er den klart højeste andel blandt alle landets sogne, som det hedder.

    —På de efterfølgende pladser kommer Gellerup Sogn i Aarhus Kommune og Vollsmose Sogn i Odense Kommune. Begge med 67 procent, skriver DST.

    Kommentar by NotariusUmulius — 19. februar 2020 @ 09:38

  23. Jeg er ikke et øjeblik i tvivl om, at her er tale om et dansk ‘Pallywood’-scenarie, men vi ved jo også der i Danmark bliver lavet udpræget manipulation via bla. tv-mediet også – det hele er pilråddent og korrumperet, og Danmark har også News Nazis, der kører os i sænk som nation.

    Måske kunne løsningen være at vi fik en dansk MEMRI og en Fair Use lov, der kunne være mære med til at skærpe befolkningens opmærksomhed over for de åbenlyse medie-manipulationer der foregår. Samtidig kunne vi også ved lov forbyde Frimurerloge-aktivitet if. medie- og anden journalistisk aktivitet af respekt for befolkning, transparens og demokrati.

    Det kunne også hjælpe at Hegels Dialektik allerede kom på skoleskemaet og videre i uddannelsesforløbet for at skærpe bevågenhed:

    https://www.marxists.org/reference/archive/hegel/help/easy.htm

    Kommentar by Abdullah Terkelsen — 19. februar 2020 @ 09:55

  24. Jakob Ellemann er formodentlig lige så yderliggående radigal som sin far. Til daglig lægger Jakob Ellemann bånd på sig selv af hensyn til freden i Venstre hvor en lille fløj omkring Inger Støjberg er på tålt ophold.
    Demonstrationen giver imidlertid Ellemann en kærkommen lejlighed til at lade munden flyde over med hvad hans hjerte (og mave) er fyldt af.

    Kommentar by bjarne binee — 19. februar 2020 @ 10:05

  25. “Måske kunne løsningen være at vi fik en … Fair Use lov”

    Ja, det ville gøre kritik af MSM noget nemmere. Som det er nu, kan man ikke engang vise et enkelt screenshot fra TV-Avisen eller TV2 News, uden at man risikerer at få en hær af advokater på nakken. Noget som Kim Møller har oplevet flere gange. USAs First Amendment – artiklen om ytringsfrihed – mangler at vi for alvor her i Europa.

    Jeg har selv overvejet at oprette en youtube/Bitchute-kanal for at udstille MSMs forvrængede billede af virkeligheden, men netop pga. reglerne om ophavsret – dvs. den nærmest umulige opgave med at dokumentere løgnene og skævvridningen – har jeg allerede opgivet på forhånd. Det ender med noget diffust påstand-mod-påstand, fordi enhver dokumentation vil resultere i trusler om søgsmål.

    Med Lars Løkke Rasmussens underskrift af Marrakech-aftalen, vil presset mod enhver, der modsiger globalisterne blot blive endnu hårdere.

    Hvordan kan man reelt kæmpe imod løgnene, når man ikke må dokumentere dem?

    Kommentar by Hr. Snusk — 19. februar 2020 @ 10:10

  26. […] ‘Paludan Derangement Syndrome’: “Selv synet af en lille kiste og knuste forældre stoppede dem… […]

    Pingback by Da Pallywood kom til København – Free Speech Blog — 19. februar 2020 @ 10:22

  27. Har man ransaget for at det ikke er en metode til at gemme våben på? Bæres ind kamufleret. Muslimer skal vel i jorden indenfor 24 timer

    Kommentar by Anonym — 19. februar 2020 @ 10:25

  28. *16 Kim Møller 08:51
    Jeg er ikke enig!
    Stram kurs gør det simpelthen for let for MSM og de politiske korrekte at dreje debatten over på tonen i stedet for substansen.
    I stedet for råberi og bannere bør den bestemmende klasse spiddes med argumenter, nu skal vi igen igen tale om tonen og intet er mere ligegyldigt! Men pæne mennesker vil nu flygte skrigende væk fra enhver islamkritik! Ingen tør komme med islamkritiske argumenter til selskab, så er man pludselig noget katten har slæbt ind og ingen lytter til argumenter!

    Kommentar by Den Nervøse — 19. februar 2020 @ 10:37

  29. Dødt barn eller ikke.
    Det kan opklares meget enkelt.
    Bare find forældrene til det døde barn.
    Det burde være en enkelt øvelse for den kvikke og engagerede journalist der vil sandheden.
    Men, OK, det er nok for meget at forlange med den farvede journalistiske standart vi har her i landet.

    Og ellers:
    Opsig konventionerne.
    Start repatrieringerne.

    Kommentar by Neuhammer — 19. februar 2020 @ 11:02

  30. *28 Neuhammer 11:02

    Kort og godt, helt enig!

    Kommentar by Den Nervøse — 19. februar 2020 @ 11:14

  31. En ulovligt parkeret varevogn med en tom kiste i, med klappen slået op for at undgå en parkeringsbøde, mens islamisten var til fredagsnumsenums, privat kørsel i en forgældet momsfri varebil- Momssvindel, afgiftsvindel, ulovlig parkering i en bulet varerustbil med gaffatape klistret hele vejen over bagruden, ha hvem skal begraves i en gaffabil ? Den tomme kiste står der altid, tomme kister klaprer mest!

    Kommentar by Hul igennem? — 19. februar 2020 @ 11:20

  32. #21 Enig.

    Kommentar by Hul igennem? — 19. februar 2020 @ 11:21

  33. Det er nok mest sansynligt, at det var et stunt. I øvrigt forbavsende intelligent fundet på.
    Men det kan jo ikke gentages. Så ville den være for tyk, selv for vore godtroende medier og politikere.

    Kommentar by Steffen Richter Nielsen — 19. februar 2020 @ 12:14

  34. Hvornår kommer beviset på, at det virkelig var en bisættelsen af et barn.

    (hvis bisættelsen er sand, beklager jeg selvfølgelig familiens tab)

    Kommentar by Oppenheimer fan — 19. februar 2020 @ 12:32

  35. Er sikker på, at Ellemanns mesterværk bliver en fusion med de Radikale

    Kommentar by Revser — 19. februar 2020 @ 12:42

  36. “(hvis bisættelsen er sand, beklager jeg selvfølgelig familiens tab)”

    Hvorfor det? Èn snylter mindre. Èn jihadist mindre. Måske du burde fejre det.

    Kommentar by Hr. Snusk — 19. februar 2020 @ 13:27

  37. “Svin. Forbandede svin. Intet mindre.” (Peter Hummelgaard, Twitter, 18. februar 2020).

    Det er sjældent at se en dansk politiker udtale sig så bramfrit om de fremmede …

    Kommentar by Peter Nielsen — 19. februar 2020 @ 13:53

  38. #12 by Danskeren 7:37: Tak for godt og præcist indlæg!

    Kommentar by Peter Nielsen — 19. februar 2020 @ 14:02

  39. Vanviddet får et hak opad hver dag…jeg har for længst holdt op med at tro på fremtiden for Danmark!

    Alt det der foregår, skrives og menes i Danmark er så sindssygt, at man undres over at det endnu kan fortsætte med at være så aldeles selvødelæggende for alt og alle!

    Det hele er så enormt overvældende at jeg ikke tror nogen mere kan fatte hvad der er gang i…endsige inddæmme og løse noget som helst.

    Døden er vores frelser!

    Kommentar by Black Watch — 19. februar 2020 @ 14:09

  40. Døden er vores frelser!
    Kommentar by Black Watch — 19. februar 2020 @ 14:09

    Stop dig selv. Nu lyder du som perkerne, der altid siger:—Vi elsker døden højere, end I elsker livet.

    Kommentar by NotariusUmulius — 19. februar 2020 @ 14:22

  41. Jeg har længe anset dele af DF for at være på muslimernes side. Ikke fordi de er islamister, men fordi de deler visse værdier med dem.

    Søren Espersen er tydeligvis en af dem. Her forleden der tog han heller ikke rigtig afstand til SAS ledelsen, eftersom han skrev følgende:

    “SAS spytter med sin ulækre kampagnefilm på alt, hvad der er ægte norsk, ægte svensk og ægte dansk. Vil have dårlig smag i munden næste gang jeg sætter mig ind i et SAS fly…!”

    Næste gang Søren Espersen? Og hvorfor denne reaktion mod Stram Kurs?

    Kommentar by Michael Nielsen — 19. februar 2020 @ 14:50

  42. Smart ny form form for moddemonstration. Man skal bare køre en rustvogn med en kiste ind mellem de demonstrerende som man ikke kan lide.

    Langt ind i de borgerlige rækker kan man ikke gennemskue det trick. Men skulle det endelig have været tale om en rigtig begravelse, så kunne Paludans folk jo ikke vide, at der ville komme en sådan. Hvis det var en ægte begravelse, havde moskeen jo nok adviceret de politifolk som gav tilladelse til de to demonstrationer. Kommentarerne fra politikerne er meget grove, overdrevne og uigennemtænkte, og vidner mere om angst for at Paludan skal få succes med sine demonstrationer.

    Kommentar by JC — 19. februar 2020 @ 15:09

  43. Hvis du snyder mig én gang, skal du skamme dig. Hvis du snyder mig to gange, skal jeg skamme mig. Jeg kan da regne ud at sørgende mennesker ikke lader barnekisten stå til skue på den måde, men ville have taget den med indenfor, hvis det havde været en rigtig begravelse.

    Kommentar by Ole Larsen — 19. februar 2020 @ 15:28

  44. Modsat de fleste så ser en tydelig mulighed for en omfattende konspiration imod Stram Kurs. For som jeg skrev i går, så har Stram Kurs, på meget kort tid, været udsat for betydelige angreb.

    Fordi.

    1. Her forleden der fik Stram Kurs lukket sin Youtube Kanal.
    2. Dagen efter, eller få dage efter, der bliver SAS reklamen eksponeret fuldstændig vildt i massemedierne. En reklame som Stram Kurs bestemt ville havde kommenteret og profileret sig på, havde partiet haft adgang til sin Youtube Kanal.
    3. Kort tid efter SAS balladen, så dukker der en anklage op mod Stram Kurs. En anklage om at opføre sig forsmædeligt. Selv en minister er ude med udtryk som “svin! svin!”

    Så kort sagt; dage efter at Stram Kurs får lukket sin absolutte seermagnet af en youtube kanal, der dukker to historier op i massemedierne, som Stram Kurs med en fungerende kanal, havde kunne profilerer sig på. Men fordi kanalen er blevet lukket, så kan partiet ikke profilerer sig. Faktisk heller ikke responderer med sin normale kapacitet. Eller om man vil sin politiske kommunikations-evne.

    Disse omstændigheder er efter min vurdering ikke tilfældigheder.
    Faktisk så ligner de den mest basale metode indenfor fænomenet Gang Stalking:

    1) Isolering af offeret. Altså at partiets Youtube kanal lukkes. Dette således at offeret ikke selv kan responderer med sin sædvanlige kapacitet. Dette trods at en enorm historie (SAS) ligger lige til højrebenet.
    2) Anklage mod offeret mens offeret stadigvæk er ude af stand til at responderer med normal kapacitet. Altså denne muslimske anklage imens Stram Kurs har fået sin kommunikations-evne signifikant reduceret.
    3) Offentlig og omfattende stigmatisering af offeret. Dette i form at ministre, folketings-politikere, meningsdannere og massemedier, der alle sviner offeret til.
    4) Fysisk angreb på offeret. (Dette har vi ikke set endnu, selvom jorden er gødet til handlingen. Bliver sandsynligvis en psykisk syg mand der vil stå for det.).
    5) Såfremt et fysisk angreb er umuligt, så vil et juridisk angreb manifesterer sig i stedet for.

    Og alt dette mens offeret ikke kan respondere med sin normale kapacitet. Altså at Stram Kurs kanalen er lukket ned.

    Ja, grin bare, træk på smilebåndet og alt det der, men jeg har selv været turen igennem. Så jeg ser en oplagt mulighed for konspiration mod partiet Stram Kurs, og i særdeleshed Rasmus Paludan.

    Venligst kopier alle de skriftlige angreb der har manifisteret sig mod Stram Kurs, i dagene op til lukningen af deres kanal og det potentielle angreb (fysisk/juridisk) der efter undertegnedes vurdering, vil komme.

    Kommentar by Michael Nielsen — 19. februar 2020 @ 15:31

  45. @ “den Nervøse” & “Andromedus” jeg har squ lidt ondt af jer!
    I begår en fatal fejl. I undervurdere fjenden.

    Tror I virkelig islamisterne er dumme? Ja, åbenbart.
    I tror mere på dialog & samtale, I tror I ved hvad islamisterne kan finde på. I tager totalt fejl!

    Det er korrekt at kun et fåtal danske skilter med at de er Islamkritikere, kun Paludan/SK og Asger Åmund vover dette offentligt.

    Men efterhånden som flere danskere udsættes vold, vil kritikken øge.
    Spide Regimet(kolbøtterne på hoppeBorgen) med argumenter(hvor naivt)! hvor mange døde vil I acceptere, før Regimet “skal spides” gider at høre på jer? Demokrati? glem det!
    Jeg har squ ondt jer! Amerikanerne ville kalde jer “sitting Ducks”!

    SIAD! StøT SK! Stem NB! Direkt Demokrati NU! Ud af EU/FN! Stør GI!
    P.

    Kommentar by Piotr — 19. februar 2020 @ 15:42

  46. Godt analyseret 42. Håber vi på anden måde kan se filmen f.eks på Stram kurs hjemmeside. mvh Michael Unna

    Kommentar by Michael Unna — 19. februar 2020 @ 16:31

  47. # Kommentar by Michael Unna — 19. februar 2020 @ 16:31

    Tak. Godt at se, at mindst én person ser samme mulighed som mig. Så er der da en chance for at SK selv ser muligheden og organiserer sig derefter.

    SK burde for længst havde haft en alternativ kanal, som de løbene gjorde deres seersegment opmærksom på. Netop for et tilfælde som denne situation. Ja, for slet ikke at tale om deres egen sikkerheds-styrke. Har jeg forslået dem i snart to år.

    Michael Unna, hvilken film er det du henviser til?

    Kommentar by Michael Nielsen — 19. februar 2020 @ 16:38

  48. #Kommentar by Andromedus — 19. februar 2020 @ 17:03
    Andromedus, bare for en god ordens skyld. Er du vokset op i en dansk familie? Du ved, etnisk og eller kulturel?

    Kommentar by Michael Nielsen — 19. februar 2020 @ 17:04

  49. 45) Den som burde have ligget på youtube. Jeg ved Tommy Robinson har sin egen TV-kanal, men hvis ikke SIAD eller DDF kan fremvise den, men vi blot har Urias-postens ord for sekvenserne, så er det lidt trist. Jeg stoler selvfølgelig langt mere på Uriasposten end MSM, og på DDF, s hjemmeside kan man se, hvordan de tolker det samme som Uriasposten, men de henviser til et Youtubelink…vi ikke længere kan se. Typist sammenspist MSM.

    Kommentar by Michael Unna — 19. februar 2020 @ 17:13

  50. Kommentar by Michael Nielsen — 19. februar 2020 @ 15:31

    Interessant teori.

    Men burde SK ikke have forudset det her ville ske? Måske have et newsletter som de kunne sende ud til dem som har abonneret på deres Youtube-kanal (Hvis de har gjort det – så se bort fra min kommentar).

    Kommentar by kenneth — 19. februar 2020 @ 17:35

  51. # by Michael Unna — 19. februar 2020 @ 17:13
    OK på den måde. Enig.

    # Kommentar by Andromedus — 19. februar 2020 @ 17:20
    Uanset hvad du er, så forstår du tydeligvis ikke situationens alvor.
    Med hensyn til droner, så bruger muslimerne dem i samme omfang som politiet. Hver nat med skyfri himmel, der er de i brug. Krigen har længe været en realitet. Den føres indtil nu, ensidigt af muslim siden.

    Kommentar by Michael Nielsen — 19. februar 2020 @ 17:37

  52. # Kommentar by kenneth — 19. februar 2020 @ 17:35
    Tak og jo da, det burde SK havde forudset. Samme med sikkerheden. Her mangler de stadigvæk deres egen styrke. Dette i tilfælde af at politiets sikkerhed bliver frataget dem i en periode.

    Et newsletter er en meget brugbar ide kenneth. Lad os håbe at SK organiserer det.

    Men grundlæggende set, så bør Stram Kurs reorganiserer sin kommunikative evne. Kun på den måde vil partiet forsat kunne manøvrere frit i det korrupte medie-landskab som partiet befinder sig i.

    Uanset hvad man mener om Stram Kurs metoden, med de konstante demonstrationer, så er det hævet over enhver tvivl, at Danmark har brug for partiets aktiviteter.

    Kommentar by Michael Nielsen — 19. februar 2020 @ 17:46

  53. Paula Larrain, smut hjem til Peru. Der hører du hjemme.

    Kommentar by Ewing — 19. februar 2020 @ 19:36

  54. @ Andromeus du er en stakkel…..kan du læse? P. SIAD! StøT SK! Stem NB! Direkt Demokrati NU! Ud af EU/FN! Stør GI!

    Kommentar by Piotr — 19. februar 2020 @ 20:05

  55. Jeg er for træt til at gennemgå hele sporet. )-: Det forekommer mig,at Ellemanderen helst så Rasmus Paludan følge i Pim Vortuyns fodspor. Og til tidligere post: Er man mindre kriminel end en politiker fra S,V eller K,hvis man er kriminolog. Hvor megen berigelseskriminalitet begår en kriminolog? Og hvad menes med begrebet særlov?

    Kommentar by Nielsen — 19. februar 2020 @ 21:13

  56. Mon Jakob Ellemann-Jensen kan finde ord for sådan noget afstumpet, som der her?

    ADVARSEL afskyelig video, langt værre end en tom rustvogn.

    https://twitter.com/SamnyttSimon?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1230140079949123589&ref_url=https%3A%2F%2F24nyt.dk%2Fvideo-her-gennemtaeskes-ung-pige-af-indvandrergruppe-draeb-hendes-wallah%2F

    Kommentar by tavsen — 19. februar 2020 @ 22:04

  57. Igen, Igen, Igen : stol aldrig på en Araber. !

    Kommentar by Jsch. — 19. februar 2020 @ 22:14

  58. Hold dog jeres frobandede kæft, I usle politikere, det er jer der er de usmagelige. I landsforræderiske krystere og forbrydere, fylder landet med uintegrebare muslimer og spiller uskyldige. Ellemann, din bette lort, håber sgu aldrig vi ser dig som statsminister men det gør vi jo nok, hvis ikke Venstre besinder sig. I er så amatøragtige, kan ikke engang se igennem det formentlige stunt den ‘begravelse’ var. Demonstrationer er jo altid anmeldte, dvs. nogen vidste den skulle finde sted ved den rådne moske, det blev så luftet til pressen så man sammen i ledtog kunne rigge stuntet. Reaktionerne er også helt som forventet, viser igen at eliten og journalister er i samme båd, i opposition til den almindelige danske befolkning.

    Kommentar by LarsB — 19. februar 2020 @ 23:29

  59. Jeg så ingen forælder. Kun en såkaldt ligdyt komme drønende ca en time inde i videon, og parkerede ulovlig, politiet var da ligeglade som sædvanlig.

    Linket fungerer endnu.

    https://youtu.be/jmIpniajPbY

    Glæde over Omar El Hussein´s himmelflugt, til de 72 jomfruer

    Ytringsfriheden igen krænket af Youtube.
    Det kan ikke blive ved med denne krænkelse, da det medfører at hadet stiger til uanede højder.

    Tænk på: Det er ikke Omar El Hussein´s lig der er i kisten. Kisten er nemlig tom. En billig Happyning fra muslimernes side.

    Een der kører en “ligbil med lagner uden kniblinger for vinduerne ☺”
    Bedemanden skulle da se lidt mere nobel og respektabet ud og ikke bruge det sprogbrug som ham her gjorde, (Svin råbte den såkaldte bedemand ad Frihedens Stemme).

    Selv “Ytringsfrihedens hadere på Youtube burde forstå det”
    Og vedkommendes opførsel var da vidst heller ikke efter Bedemandens forskrifter.

    Desuden: En bedemand parkerer da vidst ikke ulovlig. Først ovre ved moddemoen, og derefter lige foran “Frihedens Stemme´s demo” endda helt ude ved krydset.
    Tag jer sammen der inde på Youtube, før det ender galt.
    ————————————–
    Den næste Kiste KUNNE være fyldt med “Søm, skruer og C4” Man bliver jo stjerne tosset, over sådanne ubegavede mennesker. Fy Fahn.

    Kommentar by Charles — 20. februar 2020 @ 00:19

  60. https://youtu.be/fD599RpsljE

    Rasmus Paludan, Vi har ikke demonstreret til en begravelse, (19.02.2020)

    Politikere og DR, tv2 og aviser er fulde af lort og løgn.

    Venstre bossen (ellemand) var hurtig til at hælde lort ud af ørene..
    Søren Espersen var også ude, dog noget mere moderat. Det skyldes nok: Det kunne blive søren Espersen´s fremtidige samarbejdspartner.
    De andre partier gider jeg ikke at tale om, jeg vil ikke bevæge mig så langt ned. Så vidt jeg ved, Har Mettepigen ikke været ude med riven.

    Kommentar by Charles — 20. februar 2020 @ 00:21

  61. Andromus(-lim), så du kan ikke læse, du er langt under gennemsnittet, du er helt blank!
    Oprigtigt, jeg har ondt dig.
    Trol hahahaha……
    P. SIAD! StøT SK! Stem NB! Direkt Demokrati NU! Ud af EU/FN! Stør GI!

    Kommentar by Piotr — 20. februar 2020 @ 00:39

  62. https://youtu.be/Sho73QHVTTs
    Bedemand på video

    Kommentar by Charles — 20. februar 2020 @ 01:51

RSS feed for comments on this post.