23. februar 2020

Tidligere Radio24syv-vært: “… Paludan, det lede racistiske møgsvin, har demonstreret sin sadisme”

Poya Pakzad var ikke vært for det venstreorienterede program på Radio24syv, men han fik ene mand mere sendetid end Mikael Jalving, Kasper Støvring og Selsingerne tilsammen. ‘Pakzads Polemik’ havde emner såsom ‘Højrepopulismens vækstbetingelser’, ‘Den utæmmede liberalismes genkomst’, ‘Klimaforandringerne – krisen over dem alle’, ‘Nørrebros indvandringshistorie med Garbi Schmidt’, ‘Det kønnede løngab’, ‘Imperialisme i det 21. århundrede’ og meget mere i samme stil.

“Hvis det er sandt, at Paludan, det lede racistiske møgsvin, har demonstreret sin sadisme ved endnu en muslimsk begravelse bag politiets beskyttelse, så synes jeg, at beskyttelsen skal ophøre omgående. Nok er nok. Ytringsfriheden er ikke truet ved, at man trækker en streg dér.” (Poya Pakzad)

(Poya Pakzad på Twitter, 22. februar 2020)

Oploadet Kl. 19:44 af Kim Møller — Direkte link26 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/108368/trackback

26 Comments »

  1. Der har været skrevet en del om denne “fake”-begravelse. Er der, udover indicier, nogle håndfaste beviser? Selv har jeg ikke evnerne/fantasien til at undersøge det, men man skulle tro at det er muligt. Jeg hader konspirationsteorier, og det ville være afgørende for sagen at kunne af/be-kræfte denne “episode”.

    Vh Erik.

    Kommentar by Erik Balle Povlsen — 23. februar 2020 @ 20:03

  2. Send taberen hjem til sit eget skodland, jeg vil ikke savne ham.!

    Kommentar by Rasmus P — 23. februar 2020 @ 20:07

  3. Meldt til twitter for hadefuld tale :)

    Kommentar by Ewing — 23. februar 2020 @ 20:25

  4. “Hvis det er sandt,….har demonstreret sin sadisme…..”

    Det er det så ikke. Poya Pakzad er blevet præsenteret for fake news.

    Adam Holm har her et godt eksempel på, at der bliver støbt åndelige kugler.

    Kommentar by BE — 23. februar 2020 @ 20:42

  5. Hvis Poya Pakzad har et problem med hvordan tingene foregår her i det 21’ende århundrede, så står det ham jo frit at forlade landet..?

    Kommentar by Kimski — 23. februar 2020 @ 20:56

  6. Pakæslet har en skjult agenda sammen med hans brødre og fætre og det går ud på at ændre grundloven og forbyde ytringsfriheden i Danmark, pakæslet løser bedst sine problemer ved at forlade landet sammen med hans klan, forbyd islam i Danmark.

    Kommentar by emmagad — 23. februar 2020 @ 21:33

  7. SadismeArabere ikke velkomne.

    Kommentar by Hul igennem? — 23. februar 2020 @ 22:07

  8. ..Eller.. Kend din rabarber på klagen!

    Kommentar by Hul igennem? — 23. februar 2020 @ 22:09

  9. Poya Pakzad er endnu et eksempel på det affald der totalt dominerede Radio24syv.
    Kanalen burde have haft navnet Radio95fem i stedet. 95% venstreorienteret eller kulturradikal og 5% objektiv,
    hvad der åbenbart var nok for flere læsere af Uriasposten.

    Kommentar by bjarne binee — 23. februar 2020 @ 22:35

  10. Puha, udstiller lige præcis det Stram kurs ønsker. At drive hadefulde mennesker ud af deres skimlede politiske korrekte, islamistiske, venstresnoede, facistiske kælderrum…

    Kommentar by FrafaldenModerat — 23. februar 2020 @ 22:53

  11. Off-topic virker ikke for mig. Længere artikel på aljazeera.com.

    “Sentenced to death for blasphemy: Surviving Pakistan’s death row

    The story of a man who spent 19 years awaiting execution reveals the power of a false blasphemy claim to destroy a life.”

    https://www.aljazeera.com/indepth/features/sentenced-death-blasphemy-surviving-pakistan-death-row-200218113746239.html

    Kommentar by BE — 23. februar 2020 @ 22:54

  12. Poya Pakzad: “Hvis det er sandt at Paludan (…) har demonstreret sin sadisme ved endnu en muslimsk begravelse” Hvis det er sandt(?) ja, men hvis det ikke er sandt, hvad så?

    Af dit tweet Poya Pakzad, fremgår det klart, at du tvivler på sandhedsværdien i det beskrevne begravelses-arrangement? Hvis det viser sig at være et stunt (som mange tror) har du så tænkt dig, at råde bod på dit udfald mod Rasmus Paludan? – For det er vel ikke dig selv, henset til det sprog du anvender, som er et racistisk møgsvin!?

    Kommentar by T. Flodur — 24. februar 2020 @ 01:06

  13. Der er jo ikke noget racistiskt i at vaere beskaemmet over et specielt segments vaerdier og opfoersel,manden har jo fuldstaendigt ret,jeg er ikke helt enig med ham i sprobruget,det kunne maaske daempes mange flere ville blive tiltrukket,tror jeg

    Kommentar by dunk — 24. februar 2020 @ 03:30

  14. Hvis sandnegeren Poya Pakzad, med en IQ der er mindre end hans skostørrelse, er utilfredes med hvad vi danskere siger og gør her i VORES land, kan han jo bare rejse tilbage til verdens r..hul, hvor han kommer fra.

    Kommentar by Danskeren — 24. februar 2020 @ 06:35

  15. Hvorfor oplyser muhamedanerne og div. danske Muhammed-nalister samt andet frimurer-skidtfolk ikke om at Muhammed iflg. div. troværdige hadither faktisk var rendyrket racist?

    Man kan jo fx spørge Muhammed om, hvordan djævelen ser ud?

    Kommentar by Abdullah Terkelsen — 24. februar 2020 @ 06:45

  16. Mærkeligt at radiolyv skal helgenkåres som det tabte land.. fyldt m læspedrenge og kussefascister, og m begge tossegrupper gennemfedtet m nassergrupperinger af alle slags?
    Så godt var det jo ikke..

    Kommentar by Hul igennem? — 24. februar 2020 @ 09:01

  17. Jeg gider ikke at høre åndsforadte DR, som kun giver mikrofon til nogle selvfrelste provisielle rødfacister, som gerne understøtter og fremhæver en racistisk religion i forhold til alle andre religioner, som undertrykker, dræber, skaber terror kirg og som ikke kan tolere frihed. Boykot DR alt det I kan. En religion som Hitler beundrede fordi den havde samme konstruktion med dens Førerideal. Islam en- usekulær diktatorreligion med en Førerprofet-. Støt SIAD. God mandag. mvh Michael Unna

    Kommentar by Michael Unna — 24. februar 2020 @ 09:07

  18. det er racistisk og hadefyldt og baseret på en tvivlsom hændelse, men hvad kan man forvente

    Kommentar by h.nielsen — 24. februar 2020 @ 09:45

  19. Endnu en beduiner som er utilfreds med alt, på nær vores penge, sikkerhed og velfærd.

    Kommentar by Holger D — 24. februar 2020 @ 11:49

  20. Danmarks og danskernes problem er at perkeren Poya Pakzad stadig er i vores land.

    Kommentar by Piphans — 24. februar 2020 @ 14:27

  21. Payoyo Paxtud: ÅÅHHHH endnu et muzzie AEH-offer for det racistiske, sadistiske Danske samfund. Nåh det lille perker-pus!
    Pus er i øvrigt sådan noget man klemmer ud af en bums(sidespring)!

    Der er bare en ting jeg ikke forstår!
    hvis jeg nu boede i et område, hvor jeg klart fornemmede at jeg ikke var velkommen, blev chikaneret og simpelthen følte mig dårligt behandlet& tilpas.
    Hvad gør man så? Jeg ville rejse hen et sted hvor min livsform ligesom passede bedre med områdets øvrige beboer.

    Tak til Unna for fin karakteristik af DDR. Jamen det bliver da kun værre&værre. Luk DDR!

    SIAD! StøT SK! Stem NB! Direkt Demokrati NU! Ud af EU/FN! Stør GI!
    P.

    Kommentar by Piotr — 24. februar 2020 @ 14:54

  22. #1. Det kan godt være du hader dem, men ikke desto mindre foregår de overalt dagligt, lige fra primitiv tomandshånd op til stats niveau.

    Kommentar by LarsB — 24. februar 2020 @ 18:02

  23. Poya Pakzad er et møgbeskidt, klamt og ulækkert perkersvin, hvis ikke myndighederne ekspederer ham UD AF KONGERIGET DANMARK, SÅ GÅR JEG DET, helt uden at sende en momsbehæftet faktura herfor, I kommer ALDRIG til møde denne perker Poya Pakzad igen fremadrettet, forbyd Poya Pakzad og forbyd islam i Danmark.

    Kommentar by NotariusUmulius — 24. februar 2020 @ 18:35

  24. Jo imbecile fjols ytringsfriheden er truet,ved at man trækker en streg punktum. Som i p u n k t u m. Hvis jeg ikke har lov at sige at en muslim er en led Satan,hvad enten han er levende eller han er død,er yytringsfriheden truet punktum Desuden er det ikke kun hanmuslimerne der er nogen lede Sataer,det er også hunmuslimerne punktum. Du aner intet Hr punktum Pakzad.
    >BE Jo,men Hr. Holm støber dem jo selv,såeh.

    Kommentar by Nielsen — 24. februar 2020 @ 21:18

  25. Så en fremmed vil belære os danskere om, at vi ikke må kritisere invasionen af fremmede … absolut klovne-verden …

    Kommentar by Peter Nielsen — 24. februar 2020 @ 23:05

  26. #21: “Piotr” skrev: “Stør GI!”

    … mener du Støt GI? Er i så fald enig …

    Kommentar by Peter Nielsen — 24. februar 2020 @ 23:09

RSS feed for comments on this post.