1. marts 2020

16-årige Oliver umotiveret overfaldet af seks udlændinge: “Hvorfor? … jeg har jo ikke gjort noget”

Læser man døgnrapporter vil man vide, at umotiverede overfald på unge er dagligdag rundt omkring i Danmark. Det er dog sjældent at ofrene får taletid, men de senere uger har jeg dog kunne blogge om 17-årige Marcus, 19-årige Lauritz, og her er så en historie fra 16-årige Oliver. Marcus blev overfaldet af indvandrere, Lauritz’ ene overfaldsmand er angiveligt ‘etnisk dansk’), og i nedenciterede historie efterlyses 6 mænd af ‘Udenlandsk herkomst’, der talte dansk og ‘muligvis arabisk’. Fra EB.dk – Sjette mand filmede, mens fem tæskede løs på 16-årige Oliver.

“Mellem klokken 01.00 og 01.30 natten til søndag blev 16-årige Oliver Arenshøj offer for et voldsomt overfald, da han var på vej til bussen på Kastetvej i Aalborg Vestby.

Her passede seks mand ham op, spurgte efter stoffer og begyndte umotiveret at slå og sparke løs på den 16-årige folkeskoleelev.

– Imens de fem af dem overfaldt mig, stod en af dem og filmede det hele med sin mobiltelefon, siger Oliver. …

– Hvorfor? Jeg var helt i chok, jeg har jo ikke gjort noget, så hvorfor skulle jeg udsættes for sådan en omgang?

(Kastetvej, Aalborg; Foto: Maps)

Oploadet Kl. 19:20 af Kim Møller — Direkte link35 kommentarer
Arkiveret under:

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/108554/trackback

35 Comments »

  1. Prøv med: Mor og far, har I egentlig stemt imod, at dette skulle overgå mig og mange andre?
    Oliver, om tre år står du med en stemmeseddel i hånden. Tænk dig godt om til den tid, og pas godt på dig selv i mellemtiden.
    Det her kunne være undgået, hvis nok danskere havde gidet tænke sig bedre om.

    Kommentar by Lider af danskhed — 1. marts 2020 @ 19:34

  2. *1Lider af danskhed 19:34
    Fuldstændigt korrekt. Hvad stemte Olivers forældre?
    Oliver spørger hvorfor skulle jeg udsættes for sådan en omgang?
    Et helt igennem rimeligt spørgsmål! Fordi du er dansk, fordi du ikke er muslim og fordi du er medlem af en klan (danskerne) som ikke kan og vil forsvarer sig!

    Kommentar by Den Nervøse — 1. marts 2020 @ 19:40

  3. Dominansadfærd fra de fremmede fjender. Forhåbentlig ved mange af de unge danske godt ved hvor de skal sætte krydset ved næste valg. Jeg har mødt flere unge der har fået nok, de er absolut ikke i tvivl om at det enten er DF, NB eller SK. Desværre har Muhammedanerne også stemmeret og de bliver flere og flere. Tiden er ved at rinde ud.

    Kommentar by NulTolerance — 1. marts 2020 @ 19:55

  4. Du er en dansk dreng, Oliver, og derfor skal du fornedres, så du bliver uattraktiv for de danske piger. Danske drenge skal nemlig konkurrere med muslimske unge mænd om de danske piger, vores søstre og døtre. De muslimske piger – drengenes søstre – er derimod reserveret. Derfor får du og andre danske drenge ydmygende tærsk, så I ser sølle ud for pigerne. Og så I bliver duknakkede og ængstelige, når I går på gaden. Din muslimske ven vil gerne bestige din søster. Men du skal få hans “venskab” at se, hvis du viser interesse for hans søster. Jeres venskab er ikke ligeværdigt. Og det ved du inderst inde godt, uanset hvad dine lærere og andre voksne fortæller dig. Når I snakker om “piger”, så snakker I om “danske piger” ikke muslimske piger”, ikke sandt? Og i den snak er du den lille, for du ved godt, at det her er ikke værdigt for dig. Så jeres fortrolighed er falsk.

    – – –

    Kommentar by Morten - - - — 1. marts 2020 @ 19:56

  5. ““Hvorfor? … jeg har jo ikke gjort noget”” Jo din tosse du er dumsker, og dine forældre har med stor sandsynlighed kæmpet med næb og klør for stemme på partier der har importeret dem der lige har smadret dig, og samtidig vil gøre Danmark islamisk.

    Kommentar by Piphans — 1. marts 2020 @ 20:06

  6. Hvide mænd mellem 15 og 50 har altid været den mest dominerende. De skal bare tændes igen og smide den politiske korrekthed ad h til.
    De andre racer er nødt til at være i flok for at være dominante. I det spil er den hvide mand som en afrikansk hanelefant.

    Kommentar by Gregers — 1. marts 2020 @ 20:08

  7. Muslisme bør behandles som corona. Karantæne i isolation indtil det går over

    Kommentar by Egon Olsen — 1. marts 2020 @ 20:09

  8. Gymnasier med mange indvandrerelever har problemer med social kontrol, uro og dårlig opførsel: »Vi bliver simpelthen nødt til at opdrage eleverne«

    En ny undersøgelse kortlægger omfattende problemer på landets gymnasier. Særligt gymnasier med mange elever med indvandrerbaggrund oplever, at eleverne opfører sig dårligt, er umotiverede, forstyrrende og ikke er undervisningsparate. På nogle skoler kender eleverne ikke almindelige danske ord, og flere steder foregår der social kontrol, hvor piger bliver overvåget, når de er på studietur. Flere rektorer fortæller, at det i dag er blevet nødvendigt direkte at opdrage eleverne.

    Der er store udfordringer med elevernes opførsel på landets gymnasier, konkluderer en ny undersøgelse. De kan ikke finde ud af at være stille, når der undervises, de råber på tværs af lokalet, vipper på stolen, forlader klasselokalet i tide og utide og har høretelefoner i ørerne, mens der er undervisning. Problemerne ses særligt på gymnasier med en høj andel af elever med indvandrerbaggrund.
    Mens politikerne på Christiansborg inden længe skal forsøge at blive enige om, hvordan problemerne med etnisk opdelte gymnasier skal løses, kaster en ny undersøgelse lys over, hvilke udfordringer gymnasierne står med.

    Flere gymnasier har problemer med, at eleverne opfører sig dårligt, ikke er motiverede for at lære, forstyrrer undervisningen og afholder sig fra at deltage i det sociale liv på skolen. På nogle gymnasier foregår der desuden negativ social kontrol eleverne imellem, forbyd islam i Danmark.

    Kommentar by NotariusUmulius — 1. marts 2020 @ 20:20

  9. @NotariusUmulius
    Jeg er sikker på, at det er et problem man ser i hele den vestlige verden. I USA har man haft disse problemer med sorte elever som man har forsøgt, at løse i mere end 50.år med forskellige tiltag. Reelt set er problemerne vokset og lationerne er også en gruppe som klarer sig dårligt. I USA er “løsningen” reelt set blevet, at man er stoppet med, at beskrive og tale om problemerne. Man har uformelt opgivet, at løse det. Det samme tror jeg bliver løsningen i Danmark. Der findes sikkert tosser som tror det har rødder i “ideologien islam” men forhold som IQ er stærkt genetisk, så islam debatten er som altid blot en variant af politisk korrekthed. Man vil ikke tale om kultur er upstream af genetik . Sorte og lationoer i USA har heller ikke en hvid adfærd, impulskontrol fordi de er kristne.

    Kommentar by CCC — 1. marts 2020 @ 20:40

  10. Det er fremtiden vi ser i små glimt: Danskere – særligt danske mænd – er fredsløse i eget land og jagtet vildt, imens de danskes døtre byder sig til for det nye herrefolk.

    Udviklingen kan ikke overraske nogen.

    Kommentar by Polka — 1. marts 2020 @ 20:51

  11. Kommentar by Lider af danskhed — 1. marts 2020 @ 19:34

    Haha. Du er sød, hvis du tror at SK fik under 2 procent af stemmerne. Pernille Spermmund har sagt det klart og tydeligt: Hun vil i Folketinget i fire år for at prøve det og for at prøve noget nyt. Hvis du kigger på LA i dag, ser du NB om 10 år.

    Kommentar by Fascist — 1. marts 2020 @ 21:15

  12. Vås… lol LA har hele tiden været røde på feltet, ingen sammenligning.

    Kommentar by LarsB — 1. marts 2020 @ 21:22

  13. Jeg er ked af at sige det, men jeg har tilbragt de sidste 48 timer i Bahrain pga. mit arbejde. Jeg hader ALLE MUSLIMER af et godt hjerte, men jeg må indrømme at folk i Bahrain er noget bedre opdraget og i stand til at tale engelsk bedre end i Ægypten og De Forende Arabiske Emirater, som jeg også har besøgt indenfor de sidste to år; til gengæld har mine Business Class sæder udløst GOLD CARD hos British Airways Executive Club OneWorld, så jeg lever med en enkelt hjernedød perker eller to desangående, forbyd islam i Danmark.

    Kommentar by NotariusUmulius — 1. marts 2020 @ 21:40

  14. Kommentar by NotariusUmulius — 1. marts 2020 @ 21:40

    Hvor meget får du i integrationsydelse, boligsikring og børnepenge og hvornår kan du få indfødsret i Bahrain?

    Sidder selv som charterturist i Egypten lige nu i en sand danskerkoloni. Ingen har vi fået integrationsydelse fra Egyptens regering – til gengæld er her totalt flygtningefrit på trods af at vores naboland er Libyen. Tænker at Egypten blot har lukkede kasser og væbnede grænsevagter.

    Kommentar by Fascist — 1. marts 2020 @ 21:44

  15. 14) Nationale danskere tager IKKE på ferie i muslimske lande!-

    Kommentar by dansker — 1. marts 2020 @ 22:04

  16. Olivers omgangskreds har langt de fleste stemt på `mere neger partier`.

    Negerne gør hvad de altid har gjort..Røve, begå vold, voldtage og forplante sig.

    Kommentar by jrp — 1. marts 2020 @ 22:06

  17. Hvorfor ikke bare genindføre optagelsesprøve til Gymnasiet? Så kun studieegnede optages.
    Så kan man for min skyld godt oprette opbevaringsgymnasier for dem, der ikke kan kvalificere sig til rigtige gymnasier.
    Så er man også fri for alle de krumspring med tvangsfordelig.

    Kommentar by Bastardo — 1. marts 2020 @ 22:20

  18. Nu har jeg rejst udelukkende Business Class i MENAP landene. Og jeg er ikke SLET IKKE i tvivl.
    Nr. 1. Qatar Airways
    Nr. 2. Emirates
    Nr. 3. Gulf Air
    Nr. 4. EgyptAir
    Nr. 5 Etihad
    Nr. 6. Oman Air

    Kommentar by NotariusUmulius — 1. marts 2020 @ 22:42

  19. Og forbyd islam i Danmark.

    Kommentar by NotariusUmulius — 1. marts 2020 @ 22:43

  20. Svaret til Oliver Arenshøj fra Ålborg er, meget kort,:

    Fordi mindst 90% af vælgerne i Danmark ikke vil tro på iSlams sande formål mod os vantro:
    http://www.islaminfo.dk/artikler.asp?PgID=1924
    men stemmer, egocentrisk, efter politikkernes tomme velfærds-goder og MSMs falske/mangelfulde informationer om iSlams nærværelse i Danmark!

    ………

    Folk der tager iSlammet med i køb, befordrer helvedet for Danmarks børn!
    Stem SK/NB for et frit, demokratisk og fredeligt Danmark for vore efterkommere!

    Kommentar by M.S. Carstens — 2. marts 2020 @ 00:04

  21. Artikel i Berlingske Tidende.
    Rektor på gymnasier med mange indvandere: Vi bliver simpelthen nødt til at opdrage eleverne!
    Så langt er vi kommet ud!
    På gymnasiet for at blive opdraget, jeg troede man skulle lærer noget!
    Stakkels Danmark, fremtidens gymnasieuddannelse bliver ikke studieforberedende, men en direkte forlængelse af børnehaveklassen!
    Et spørgsmål trænger sig på. Stilles der ingen krav for optagelse på gymnasierne længere?
    Der er en hel hær af tidligere og nuværende politikere, som intet, absolut intet, har forstået! Birthe Weiss, alle tre Rasmussen statsministre, Helle Thorning Schmidt Alle Ellemannerne, alle Helveg’erne, alle Auknerne, alle Hækkerupperne, Jens Rhode, Morten Østergaard, Pernille Skipper ja fortsæt selv listen

    Kommentar by Den Nervøse — 2. marts 2020 @ 00:46

  22. Sådan noget afstumpet idioti, må vi nok vende os til sålænge vi stemmer som vi gør (Radikale, Sosser etc), indtil vi stemmer DF, NB, Stram kurs. Støt SIAD. God mandag. mvh Michael Unna

    Kommentar by Michael Unna — 2. marts 2020 @ 05:56

  23. ” jeg har jo ikke gjort noget, så hvorfor skulle jeg udsættes for sådan en omgang?“
    Enkelt kære Oliver, det er fordi dine forældre og øvrige familie med 90 % sansynlighed , har stemt for at sådan skal det være.

    Kommentar by Danskeren — 2. marts 2020 @ 07:15

  24. Det var en Pallywood produktion. Her spiller sandheden ingen rolle. Kun propaganda effekten. Den lykkedes. Stor propagandaeffekt med små midler.

    “Pallywood (et Portmanteau af “Palæstina” og “Hollywood”) referer til at visse mediehændelser i den israelske-palæstinensiske konflikt er arrangeret eller direkte instrueret som regulære filmproduktioner af palæstinensiske kameramænd og video-team, ofte ved hjælp af udstyr fra vestlig nyhedsbureauer” (wiki)

    Kommentar by A-mad — 2. marts 2020 @ 07:50

  25. […] Læs om Berlingskes dækning af begravelsessagen her Se også 16-årige Oliver fra Aalborg umotiveret overfaldet af seks udlændinge: “Hvorfor? … jeg har jo i… […]

    Pingback by Skandale: Danmarks Radio nægter at fortælle om den ‘falske begravelse’ – Free Speech Blog — 2. marts 2020 @ 08:39

  26. Kommentar by dansker — 1. marts 2020 @ 22:04

    Vrøvl. Selvfølgelig kan nationale danskere tage på ferie i muslimske lande. Jeg bifalder netop egyptere i Egypten og jeg bifalder enhver muslim i Danmark, der har turistvisum, returbillet, hotelbooking til +1000 kroner i døgnet og som bruger 1000 kroner om dagen i København i de 14 dage, han er her. Jeg har heller intet imod handel med Saudi-Arabien, hvis det gavner dansk økonomi og dermed heller ikke noget imod Saudi-Arabiens ambassadør i København eller Danmarks i Riyad. Vil du hellere købe olie i Venezuela og fragte det dobbelt så langt? Hvis kun skal købe olie fra ét marked, som det norske, så vil prisen blive omkring 100 kroner literen. Vi skal bifalde arabere i arabiske lande og handle alt det vi kan med dem i det omfang, det gavner os. Der er en verden til forskel på et turistvisum og på falsk indfødsret/befolkningsudskiftning.

    Kommentar by Fascist — 2. marts 2020 @ 08:55

  27. For en del år siden lod kommunerne den, med hensyn til grøn omstilling, fremsynede handelsmand Låsby-Svendsen tage sig af at skaffe boliger til mindrebemidlede familier.

    Vil det være helt umuligt (med ovennævnte nyttige erfaringer i bagagen) at køre en forsøgsordning hvor man lod Svendsen etablere- og drifte en række gymnasier for skoletrætte unge (Læs: Ubegavede halvaber) Uddannelsen burde være længerevarende, og kunne afsluttes, ikke med en Ph.d. men med en Jp.s. (Jens Peter Svendsen)

    Jeg mener, nu hvor man næsten har smadret og latterliggjort det gymnasiale uddannelsessystem, hvorfor så ikke lade en anerkendt fagmand gøre arbejdet færdigt!?

    Kommentar by T. Flodur — 2. marts 2020 @ 10:02

  28. *fascist 08:55
    Helt enig! Kun bryder jeg mig ikke om dit navn.
    Naturligvis skal vi handle med hinanden, men det betyder ikke, at vi skal tillade at landet fyldes med udlændinge! Som Neger Tom har sagt, så har jeg intet imod at der er et pizzaria i min gade, men jeg bryder mig ikke om det, hvis der pludselig er 100!
    Vi skal huske antal betyder noget! Og det er vel efterhånden temmelig klart, at de ikke bliver som os, ikke i hverken 2-3 eller 4. generation, selvom det var det den bestemmende klasse fortalte os, men nu er vi præsenteret for et fait accomplis!
    De bliver flere og flere og vi bliver færre og færre, og så kommer konfrontationerne, som nu den Oliver har oplevet! Læg mærke til at skyderier, knivstikkerier, voldtægter og bandeoverfald bliver oftere og oftere, det er ikke længere forside eller breaking news stof. Det er efterhånden en lille artikel nederst på side 7. Det er det, der er virkelig skræmmende! Fredelige trygge Danmark er ved at være fortid! Vi behøver bare se over på den anden side af Øresund, så kan vi se hvad der venter os! Omkring næste århundredeskifte vil de sidste lyshårede med blå øjne sidde og forbande vores generation, vi havde alt og smed så det hele på gulvet, i bare selvforagt og ugidelighed!
    Vi opsagde generationskontrakten i 1968 og siden har vi brugt både vores forældres og vores børns penge og ødelagt vores børn og børnebørns fremtid.
    Der er i den grad brug for en Borgerlig Renæssance!
    Læs på nyeborgerlige.dk

    Kommentar by Den Nervøse — 2. marts 2020 @ 10:32

  29. Undskyld fejlplaceret kommentar ovenfor by A-mad — 2. marts 2020 @ 07:50. Den er, hvor den skulle have været, på
    http://www.uriasposten.net/archives/108534#comments

    Kommentar by A-mad — 2. marts 2020 @ 11:01

  30. En anelse ot: drtv har nu en doku om ham pestilenseren Omar, der liiige fik myrdet løs, inden han heldigvis selv blev pløkket.

    Sidehistorier: Hans mor, der efter 15-25 år i Danmark (kom fra Jordan i 1990, hvem fanden lukkede hende ind?) taler usædvanligt dårligt dansk. Omar var naturligvis en sød, venlig og klog dreng, det siger sig selv…

    En af hans venner, født og opvokset i Danmark, der taler sædvanlig perkerlingo/ghettodansk.

    Dejlige livsbekræftende videoer fra IS og omegn, hvor det handler om lykkelig død og allahuakbar. Omars yndlingsvideoer, forstår man.

    Nå ja, og politiets inkompetence, idet han bliver løsladt før retssagen imod ham, da der er lang ventetid til Byretten i København. Ca. to uger senere myrder han….

    Fornuftens stemmer er – sært nok – en terrorforsker fra Norge samt velkendte Magnus Ranstorp fra Sverige. PET snorksov som vanligt, citronmånerne skal jo passes som det primære.

    Se dokuen og forvent snarlig forstærkning fra de muslimske invasionshorder, forsamlet i Tyrkiet, der nok skal få væltet sig ind over Vesteuropa.

    Kommentar by Henrik Petersen — 2. marts 2020 @ 11:15

  31. Kommentar by Den Nervøse — 2. marts 2020 @ 10:32

    Hvorfor skal et pizzeria være en perker?

    Har du nogensinde spist kebab i Krakow? Eller pizza i Gdansk? Hvide kristne apostater kan altså godt lave junkfood. I øvrigt er ungdomsarbejdsløsheden i Italien og Spanien 25 procent. Jeg forstår ikke, hvorfor en pizzamand skal være en gurka. Det er løgn og radikal propaganda. Hvis vi smider mullaherne ud, så er det slut med pizza. Det er rent bullshit.

    Det største problem er den falske indfødsret, som Folketinget giver ved lov. En gæstearbejder kan man altid smide ud, men hvis man begynder at definere dem som sit eget folk i juridisk forstand, så bliver det sværere.

    Kommentar by Fascist — 2. marts 2020 @ 17:00

  32. 26) Du dræner dit eget land for nettovaluta, samtidig med du forsyner et muslimsk land med nettovaluta, de kan bruge til at investere i moskeer ( deres soldater) i dit land. Altså : Du finanserer din eget folks udslettelse.—- Brent olie pris d.d. 56 dollars ( Norsk nordsøolie)

    Kommentar by dansker — 2. marts 2020 @ 17:56

  33. Vil ikke uploade i o.t.
    med tilføjelsen: Pelle Dragsteds glade venner
    https://3speak.online/watch?v=rairfoundation/wswkcios

    Kommentar by Nielsen — 2. marts 2020 @ 19:33

  34. […] forstår man stadig ikke en lyd af islam. Det er heller ikke deres unge drenge, der bliver umotiveret overfaldet af muslimer hver […]

    Pingback by “Tommy Robinson ‘is arrested for common assault” « Snaphanen.dk — 3. marts 2020 @ 05:48

  35. https://www.bt.dk/politik/voldsomt-overfald-faar-stoejberg-til-at-blaese-til-kamp-mere-overvaagning-nu

    Kommentar by Anonym — 4. marts 2020 @ 08:46

RSS feed for comments on this post.