12. marts 2020

Vesterbro: “Lasse blev i nat overfaldet af 4-6 unge drenge… blev tæsket/sparket samt truet og snittet”

Endnu et umotiveret overfald. Der sættes ikke etnicitet på gerningsmændene, men ofrene de senere uger har heddet Marcus, Lauritz, Oliver, Tobias, Martin og nu 25-årige Lasse. Forbind selv punkterne.

“Så kom vi desværre med i statistikken over forældre til voldsramte børn. 😢🤬

Lasse blev i nat overfaldet af 4-6 unge drenge med en kniv og tvunget til at udlevere pung og mobil.

Overfaldet skete på Vesterbrogade/Kochsvej samt ved Frederiks Barfods Skole på Vesterbro, hvor han blev tæsket/sparket samt truet og snittet med en køkkenkniv. Overfaldet varede i ca. 1/2 time og er sket imellem kl. 03.00-04.00. 😖

… Lasse har ondt og er mega øm samt en hjernerystelse og en næse der skal efterses i ugens løb men har det efter omstændighederne ok. Lasse har været mega heldig. …” (Helen Dencher Leisner, 29. februar 2020)

(Modeblogger Lasse Lal Leisner efter overfaldet, 29. februar 2020; Foto: Facebook)

Oploadet Kl. 01:27 af Kim Møller — Direkte link22 kommentarer
Arkiveret under:

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/108770/trackback

22 Comments »

  1. Kommentarerne på FaceBook er håbløse. En masse hjerter og “god bedring”. Nogle få er inde på at “der er noget galt i samfundet” og “det er uacceptabelt” og “håber politiet finder dem”.

    Endnu færre har lyst til at nærme sig spørgsmålet om det etnisk grænseoverskridende. Og måden det foregår på med flere mod én. Hvilket straks bliver bremset, da man ikke må generalisere.

    Vi har behov for flere overfald. Og de kommer sikkert også.

    Kommentar by BE — 12. marts 2020 @ 06:47

  2. Og demonstrationen UDENFOR mod vold på Christiansborg Slotsplads i går blev aflyst PGA corona…coronaen som jo fremadrettet kommer hvert år: se
    https://www.information.dk/udland/2020/02/vaccine-stoppe-smitten-coronavirus

    Kommentar by H. Nielsen — 12. marts 2020 @ 07:13

  3. Dette er konsekvenserne af venstrefløjens totale moralske svigt, inkl. dommeres, læreres, pædagogers, præsters, ja hele det offentlige apparats, mediers, journalisters, kulturpersoners, ja hele centrum-venstrefløjens totale svigt. Mange af dem tilhører de privilegerede, og de har kunnet holde sig på afstand af indvandringens konsekvenser, men alle kommer før eller siden til at mærke det, om ikke andet så deres børn, som det sker på gymnasierne. Vi har ikke villet kæmpe for den vestlige verdens værdier, som baserer sig på kristendommen. Tværtimod ser hele centrum-venstre samt mange liberale og borgerlige kristendommen som noget, der skal bekæmpes eller som i bedste fald er ligegyldig. Det er denne ligegyldighed overfor vores moralske oprindelse, vi ser konsekvenserne af.

    Kommentar by piusXII — 12. marts 2020 @ 07:21

  4. Pudsigt, som det muslimske segment altid bliver helt tavse, hver gang snakken falder på det stigende antal af voldtægter, vold i gaderne, og berigelseskriminalitet iøvrigt.
    De plejer ellers ikke at lade en god chance gå fra sig, når der skal påberåbes offerstatus, men lige på de punkter er de altid bemærkelsesværdigt fraværende i den samfundsmæssige dialog, både på de sociale medier og politisk…

    Kommentar by Kimski — 12. marts 2020 @ 07:37

  5. Igen igen hvad stemte Lasse og hvad stemte Lasses forældre ved sidste valg!
    Nu ved vi det ikke, men overordnet hvis du bor i København er du efter alt sandsynlighed rød! Og de går ind for mere muslimsk indvandring! Og jo flere muslimer jo mere vold og jo flere voldtægter! Det er et faktum venstrefløjen ikke bryder dig om og forarget henkaster som racisme, men fakta det er det!

    Kommentar by Den Nervøse — 12. marts 2020 @ 08:06

  6. Ofrene er selv medskyldige når de fortier gerningsmændenes etnicitet, INGEN sympati herfra.

    Kommentar by Johnson — 12. marts 2020 @ 08:14

  7. Overfaldet varede efter sigende en halv time. Der burde være et eller andet signalement. 4-6 unge drenge? Det her lugter langt væk af AEH’ere – og politisk korrekt og anstændig fortielse.

    Kommentar by BE — 12. marts 2020 @ 08:32

  8. Muhamedanere. De gør blot som foreskrevet i Satans bog.

    Kommentar by Bastardo — 12. marts 2020 @ 08:40

  9. Skriv muslimer i stedet for corona, så brænder hjernen sammen på De Radikale

    Kommentar by k.m. — 12. marts 2020 @ 08:44

  10. > 9

    Hvilken hjerne?

    Kommentar by NotaBene — 12. marts 2020 @ 08:50

  11. notabene 08.50
    den kunne jeg have undgået, men tak for kommentaren

    Kommentar by k.m. — 12. marts 2020 @ 09:25

  12. Mon ikke at DR sender en Hopla-nål og en halvmåne fra Dancake med ønske om god bedring til ofret Leisner?

    Kommentar by Abdullah Terkelsen — 12. marts 2020 @ 10:54

  13. Danmark er færdigt.
    Luk lortet og spar vores børn og deres børn fra at voldtaget, smadret eller halshugget af Dummarks nye ejere de islamiske kulturberigelser.

    Kommentar by Piphans — 12. marts 2020 @ 11:14

  14. Jeg hæfter mig lige ved denne: ““Så kom vi desværre med i statistikken over forældre til voldsramte børn.”

    Ja det gjorde I, Havde i husket at advare jeres søn inden han blev voksen. Hvis ikke så velkommen i statistikken og ingen medfølelse herfra. I er ikke alene der.!

    Er han blevet advaret har jeg ingen medfølelse over for ham, men kun med Jer.

    Kommentar by Charles — 12. marts 2020 @ 12:10

  15. Det er meget tæt på hvor Mads og Nanna blev gennemtæsket. Der bor en masse berigere i kvarteret ved Enghave Plads, Platanvej osv.

    Kommentar by Johnson — 12. marts 2020 @ 12:10

  16. 12. marts 2020 @ 12:10: Advaret mod hvad? At bevæge sig udenfor om natten? Han udviste ingen særlig dumhed/naivitet, medmindre du mener, at det overhovedet at bevæge sig udenfor er naivt. Men man kan sgu ikke som ung sidde indespærret i sin lejlighed hele tiden.

    Kommentar by Odo — 12. marts 2020 @ 13:01

  17. Jeg undre mig såre, hvad er det egentligt, der gør at vi finder os i det? I min verden er de mennesker gæster i vores land, også hvis de er født her af forældre som er kommet hertil! Jeg anerkender simpelthen ikke vores politikeres lemfældige omgang med retten til dansk indfødselsret! Og hvis de rotter dig sammen i ynkelige og kujonagtige bander og i store flokke overfalder vores unge, så er det kontroversielt ikke at udvise dem!

    Kommentar by Den Nervøse — 12. marts 2020 @ 13:43

  18. Kommentar by Den Nervøse — 12. marts 2020 @ 13:43

    Ja og på et tidspunkt er udvisning ikke nok og folk tager til selvtægt og betaler tilbage med samme mønt…Så har vi balladen og udviklingen ryger os af hænde!

    Min hjerne og krop har svært ved at rumme det had og hævnlyst jeg har over for muslimer og deres danske medløbere!!!

    Om få år er vi etniske danskere i nærheden af at være i mindretal og dagligt truet på alle planer og ikke kun som her beskrevet med muslimske overfaldskommandoer, som overfalder enlige sagesløse hvide danskere overalt.

    Det kan nu kun gå helt galt!!

    Kommentar by Black Watch — 12. marts 2020 @ 15:32

  19. Islamister.

    Kommentar by Hul igennem? — 12. marts 2020 @ 17:29

  20. Berigere. Unge drenge. Utilpassede unge.

    Øv jer, kære forældre. Sig det bare: Muslimske barbarer med krigsideologien iSlam i blodet.

    Sådan. Majonette-Mette må også gerne lære det – snart.

    Corona er noget man drikker. Den kinesiske virus er noget helt andet og den har Israel snart styr på:
    https://clarionproject.org/bds-israel-leading-on-coronavirus-vaccine/?utm_source=Clarion+Project+Newsletter&utm_campaign=a2bcf4be3a-EMAIL_CAMPAIGN_2020_03_12_10_37&utm_medium=email&utm_term=0_60abb35148-a2bcf4be3a-6639513&mc_cid=a2bcf4be3a&mc_eid=4e574a31b0

    Kommentar by Iznogut — 13. marts 2020 @ 00:04

  21. Vesterbronx er som bekendt hipsternes absolutte højborg, hvor De Radikale, Alternativet og Enhedslisten støvsuger alle stemmer ved både Folketings- og kommunalvalg.

    Faktaresistensen stortrives blandt Christiania-cykler og øko-cafeer…

    Kommentar by Revisoren — 13. marts 2020 @ 11:18

  22. Havde Lasse nu haft en gøp i inderlommen, havde han ikke stået slemt tilredt i dag, samfundet var 4-6 problemer mindre.

    Kommentar by LarsB — 14. marts 2020 @ 18:46

RSS feed for comments on this post.