19. marts 2020

Mads Kastrup, Ekstra Bladet-redaktør: “Jeg synes, at Trump skal have corona. … Han behøver ikke dø”

Som jeg konkretiserede igår, så har Trump ikke kaldt Corona-epidemien for ‘fake’. Den slags er naturligvis ligegyldigt for Ekstra Bladets opinions-redaktør Mads Kastrup, der har brug for et tungt argument, for at legitimere den ubehagelige overskrift. Sakset fra EB.dk, der vist har fjernet artiklen igen – Jeg synes Trump skal have corona.

“Corona blotlægger artige politiske sandheder verden over.

Jeg venter på, at Trump får den. Ikke fordi jeg ønsker, at den amerikanske præsident dør af coronavirus.

Men hvad ville være mere symbolsk for det gigantiske paradigmeskifte, verden i øjeblikket gennemgår på grund af corona, end at Donald Trump får den, hvormed politisk løgn og bedrag står til ansvar? …

Jeg tænker blot, at scenariet vil stå lærerigt i annalerne for eftertiden. Noget med, at det viste sig, at virkeligheden findes. Den kan ikke lyves bort. Naturen kan ikke trumpificeres.

Kalder man en epidemi ‘fake’, er det et vidnesbyrd om, at man selv er det. En slags lex Trump.

Jeg synes, at Trump skal have corona. Bare i et omfang, så han bliver ræd. … Han behøver ikke dø af skræk eller blive indlagt på den lukkede. De har det svært nok derinde, som det er.

Oploadet Kl. 01:34 af Kim Møller — Direkte link37 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/108952/trackback

37 Comments »

  1. Lidt spooky at iagttage hvordan Mads Kastrups dømmekraft stille og roligt pipler ud af ham efter han er blevet inficeret (Læs: Smittebærer af dumhed) i samværet med de andre tosser på EB – Hvis det er prisen hr Kastrup, så tror jeg sgu, jeg fortrækker Corona-snuen!?

    Kommentar by T. Flodur — 19. marts 2020 @ 02:07

  2. Er Mads Kastrup i virkeligheden identisk men den person der skriver under dæknavnet Træt

    http://www.uriasposten.net/archives/108914#comment-5284322

    Ved nærmere eftertanke så er det nok ikke sandsynligt for så træt virker han dog ikke.

    Kommentar by Per Henrik Rasmussen — 19. marts 2020 @ 02:10

  3. Jeg synes samtlige ansatte på Luderavertisementet skal have alle de kønssydomme der findes. De behøver ikke dø.

    Kommentar by Nielsen — 19. marts 2020 @ 02:31

  4. Kommentar by Nielsen — 19. marts 2020 @ 02:31
    I 80´erne kom jeg ind i mellem på en bar i indre København som var samlingssted for især journalister fra EB (kan sku ikke lige huske hvad den hed) og ud fra mine observationer så kommer dit forslag nok en omgang eller 2 for sent.Men der var ikke mangel på kvindeligt selvskab og det er vel som du påpeger ikke noget man ønsker at folk skal dø af.
    Men kedeligt det var det sku ikke.

    Kommentar by Per Henrik Rasmussen — 19. marts 2020 @ 02:46

  5. Politisk løgn og bedrag har mange ansigter. -Og mange navne.

    Kommentar by Nielsen — 19. marts 2020 @ 03:28

  6. Kommentar by Nielsen — 19. marts 2020 @ 03:28
    Ja og en masse udokumenterede konspirationsteoririer som florer overalt på useriøse sites udover Facebook og tar´ jeg ikke meget fejl så labber du det ukritisk i dig med stort velbehag

    Kommentar by Per Henrik Rasmussen — 19. marts 2020 @ 03:42

  7. De etablerede medier med DR/TV2 i spidsen lufter fra tid til anden, at man bør gøre noget ved fake news. Grundloven hindrer dem i at blive alt for konkrete, men de støtter den håndfaste (og politisk tendentiøse) censur, som de private sociale medieplatforme udøver og kan frit tillade sig, fordi de er private i et liberalt samfund. En af de mest udspekulerede og ‘feje’ censurmetoder er shadow banning.

    Det, som man bliver så træt af, er, at fake news i virkeligeheden florerer i rigt omfang i de etablerede medier, som ellers bedyrer, at de er så rene og troværdige. Men de er meget vrangvillige til at erkende det. Og derfor er uriasposten m.fl. en nødvendighed af stor betydning som korrektion til de selvretfærdige medier.

    En af de etablerede mediers seneste fake new er den om, at Trump kaldte Corona-epidemien for ‘fake’. Og Ekstra Bladet-redaktøren Mads Kastrups usmagelige opfølgning på egen fake new viser med al tydelighed, hvor galt det står til i de ledende medier, når de bliver for ensidigt politisk sammenspist.

    Ved siden af decideret fake news har vi også vinklingen, der har massiv politisk slagside. Hele dækningen af Corona-epidemien er en stor opvisning i, hvor manipulerende vinklingen er i ledende medier.

    Kommentar by traveler — 19. marts 2020 @ 06:55

  8. Mads Kastrup sidder på den synkende skude, Ekstra Bladet, og udspyr sit fortvivlede had til den amerikanske præsident, Donald Trump. Donald Trump har taget kampen op mod løgnemedierne dvs de døende aviser og det døende broadcast tv. Han bruger de nye onlinemedier herunder twitter til at kommunikere med borgerne og sine vælgere. Helt udenom de døende aviser og det døende broadcast tv. Han undgår på den måde deres løgne og manipulationer. Derfor hader de ham.

    Kommentar by A-mad — 19. marts 2020 @ 07:37

  9. Hvis nogen fortjener at få Covid-19 er det den kinesiske ledelse. Ikke fordi den opstod – for det kunne nok være sket på et hvilket som helst madmarked i Asien – men for at prøve at tie problemet ihjel i de første 3-4 vigtige uger. Hvad den sindsyge politik har medført i stedet for at inddæmme og kvæle den virus ved fødslen kan slet ikke beskrives. Men selvfølgelig – det er altid nemmere at score billige point blandt sine venner ved at gå efter Donald Trump.

    Kommentar by Realist — 19. marts 2020 @ 07:52

  10. Ekstra Bladet har altid haft dårlig smag!

    Kommentar by Den Nervøse — 19. marts 2020 @ 08:57

  11. Jeg synes, at Mads Kastrup skal have corona. … Han behøver ikke dø…

    Kommentar by Elvadatter — 19. marts 2020 @ 09:17

  12. Det som Mads Kastrup har skrevet, siger da mere om ham selv end om Trump. Kastrup udstiller sig selv som en perfid og ondskabsfuld 5.rangs journalist. Det skriveri han her har præsteret lyder som infantile pinligheder fra en dum og uopdragen gadedreng. Men nu har han da blotlagt sandheden om EBs niveau der svarer til bunden i en mødding.

    Kommentar by Birthe R — 19. marts 2020 @ 10:19

  13. Skriv klage til Ekstra Bladet:
    Sms 1224 eller mail
    1224@eb.dk

    Jeg har klaget! Der bør også tilgå Pressenævnet en klage. Ønske om sygdomssmitte kan anses som opfordring til sygdomssmitte

    Kommentar by H. Nielsen — 19. marts 2020 @ 11:02

  14. Er det ikke en politisag i en krisetid eller inkubationstid?

    Kommentar by Moth — 19. marts 2020 @ 11:45

  15. Jeg ønsker endnu mere end før at Per Henrik Rasmussen får corona og dør under svære lidelser, men ikke før han får smittet så mange andre rødradigalninge som muligt

    Kommentar by Træt — 19. marts 2020 @ 11:56

  16. Globalisterne bliver mere og mere skingre og hadske, efterhånden som deres utopiske drømmesamfund (EU,FN,globalisme,multikultur… og så vidre) bryder sammen om ørene på dem.

    De står tilbage som kongen i “kongens nye klæder” og nu vil pøblen gerne have svar på hvad kongen dog så har brugt sine “tøjpenge”på?… Og ikke mindst om kongen overhoveder har styr på at lede kongeriget!?

    Kommentar by Jesper — 19. marts 2020 @ 11:59

  17. For nogle år siden havde nogle sure islamister planer om, at save hovedet af samtlige ansatte i JP/Politikens Hus, og kaste de afskårne hoveder ud på Rådhuspladsen.

    Måske var det ikke en helt dum plan?

    Kommentar by Revisoren — 19. marts 2020 @ 12:09

  18. Nedlukningen af samfundet er vel præcist det, som klimaalarmisterne og den yderste venstrefløj har råbt og skreget efter længe. Nu kan de så ved egne øjne se, hvad det er, de higer efter: Økonomisk sammenbrud og arbejdsløshed over hele linjen. På den måde er det 1:1 virkelighedstræning for fantasterne.

    Kommentar by traveler — 19. marts 2020 @ 12:11

  19. @ #13 og #14
    I kan jo prøve med hhv. en klage til Møller og en politianmeldelse over/af den imbacile brækspand Træt.
    Den er jo lige til højrebenet og så vil i jo få en indikation på om det er noget pressenævnet og politiet skal bruge kræfter på.

    Kommentar by Per Henrik Rasmussen — 19. marts 2020 @ 13:37

  20. En af mine venner siger at han af humanitære grunde ikke ønsker at Mads Kastrup får Corona-virus, da Kastrup allerede er hårdt angrebet af skrumpehjerne. Jeg tror min ven tager fejl. Kastrup kan i sagens natur ikke lide af skrumpehjerne, da han aldrig har haft bare en antydning af en hjerne.

    Kommentar by bjarne binee — 19. marts 2020 @ 13:48

  21. Per Henrik Rasmussen er lidt skidtmads. Jeg plejer at være den barnlige,men nu er Træt sgu løbet med førstepladsen. Jeg skal komme efter dig Træt. Det vil jeg godt nok ikke have siddende på mig. Du kan vente dig.

    Kommentar by Nielsen — 19. marts 2020 @ 15:03

  22. Kommentar by Nielsen — 19. marts 2020 @ 15:03
    Jeg tror at du nok skal fokusere på din egen sikkerhed.
    Brækspanden kunne jo finde på at kaste en corona fatwa efter dig

    Kommentar by Per Henrik Rasmussen — 19. marts 2020 @ 15:15

  23. Du skal ikke kaste med sten når du bor i et glashus, dit venstreradikale røvhul

    Kommentar by Træt — 19. marts 2020 @ 17:32

  24. Ham her han virker sku også noget Træt
    https://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/totalt-ligeglad-med-corona-nu-skal-der-festes-loes/8056192

    Kommentar by Per Henrik Rasmussen — 19. marts 2020 @ 17:37

  25. > Træt
    Tror du ikke Margrethe Pestager,hvis hun læser med her på UP er ved at nære lune tanker om vores troll? Det vil kunne udvikle sig til en stormende kærlighedsaffære. Eller hur?

    Kommentar by Nielsen — 19. marts 2020 @ 19:55

  26. Kommentar by Nielsen — 19. marts 2020 @ 19:55
    Der skal herfra lyde et hjerteligt og stort tillykke.
    Du har genvundet førstepladsen på barnlighedsbarometret.
    Suk

    Kommentar by Per Henrik Rasmussen — 19. marts 2020 @ 20:39

  27. 4) Kakaduen

    Kommentar by dansker — 19. marts 2020 @ 22:14

  28. Da Mogens Gade var chefredaktør på Ekstrabladet udviklede bladet sig til Danmarks suverænt NATIONALE nyhedsmedie.– intet medie har indtil nu frataget Mogens Gade ,den tronstol.– Indtil ” også du min søn Brutus ” Falbert brutalt dolkede ham i ryggen.Styret som en dansedukke af de radigale. ( Helveg Petersen d.æ. )

    Kommentar by dansker — 19. marts 2020 @ 22:24

  29. Nu ser vi at Kina åbenbart har inddæmmet smittespredningen.
    Hvis man ser på temperauren i Wuhan i Januar og februar måned så kan man se at de i gennemsnit er stort set er identiske med de temperaturer vi lige nu oplever på vore breddegrader.
    Men de nuværende temperaturer i Wuhan er et pænt stykke over de 20 grader og fredag loves der helt op til 27 grader.
    Så man kan da sende en stille bøn til at det er årsagen tll stagnationen og så håbe på at sommertemperaturer er lige om hjørnet

    https://www.weather2visit.com/asia/china/wuhan-january.htm

    https://www.google.com/search?client=safari&channel=mac_bm&ei=SeVzXr_VLsvorgSGhYuQCQ&q=wuhan+weather&oq=wuhan+weather&gs_l=psy-ab.3..0i131j0i67j0l8.3832.6636..7496…0.0..0.96.1360.15……0….1..gws-wiz…….0i8i30j0i22i30j0i22i10i30.0yiJZFbcQUI&ved=0ahUKEwj_naPrvqfoAhVLtIsKHYbCApIQ4dUDCAo&uact=5

    Kommentar by Per Henrik Rasmussen — 19. marts 2020 @ 22:58

  30. En uforbederlig gammel kommunist, vel sagtens. Mere ligegyldig avis er svær at finde.

    Kommentar by LarsB — 19. marts 2020 @ 23:11

  31. Satanisternes midler holder ikke EB i gang ret meget længere. Denne svinehund af spild af luft bør nok vogte sig for at ønske ondt for verdens mest magtfulde mand. Et besøg af Secret Service kan ske uden varsel. Den Amerikanske Ambassade er ikke længere besat af bøsse-venner til Hussein. De har til opgave at læse aviser blandt andet.

    Kommentar by Iznogut — 20. marts 2020 @ 01:54

  32. Kommentar by Iznogut — 20. marts 2020 @ 01:54
    Det er sku lige før jeg gir´ dig ret for inde på Nationen florerer der kloner af dig i hobetal
    Suk

    Kommentar by Per Henrik Rasmussen — 20. marts 2020 @ 03:04

  33. Kommentar by dansker — 19. marts 2020 @ 22:24

    Hvem fanden er Mogens?!?

    Han hedder Sven Ove Gade, forbyd islam i Danmark.

    Kommentar by NotariusUmulius — 20. marts 2020 @ 09:22

  34. Mads Kastrup – en offentligt forsørget psykopat man ikke kan nå og som i alle andre lande end dummark ville være spærret inde og tvangsmedicineret.

    Kommentar by Piphans — 20. marts 2020 @ 11:23

  35. De fleste bordeller og massageklinikker er vel lukkede nu på grund af smittefare, så alfonsen Poul Madsen må formentlig konstatere en stor nedgang i omsætningen.

    Hvem vil savne løgnesprøjten Ekstra Bladet?

    Kommentar by Revisoren — 20. marts 2020 @ 11:38

  36. 33) Ja korrekt.- Beklager.– Mogens Gade er borgmester i Jammerbugt kommune.– En ren nyhipo usling.

    Kommentar by dansker — 20. marts 2020 @ 21:35

  37. Jeg ville egntlig gerne mødes til grillfest med PHR, forsynet med chili-krydderspray og en god kniv til at udskære bøfferne.

    Hvis PHR gik kold på bajerne kunne den gammeldags trækulsgrill varme lidt i hans stue.

    Kommentar by Træt — 20. marts 2020 @ 23:12

RSS feed for comments on this post.