20. marts 2020

“Tre unge indvandrere vælger så at løbe gennem metroen og hoste så meget som muligt ud i luften.”

Nedenstående beretning matcher ikke 1:1 plottet i Death Wish (1974), hvor arkitekten Paul Kersay (Charles Bronson) iskoldt likviderer to røvere mellem to stop i New Yorks undergrundsbane. Det ville ikke desto mindre være rart, hvis repræsentanter for majoriteten adfærdsregulerede kulturfremmede på stedet. Helst uden skud, men ikke nødvendigvis. Se evt. tidligere post om Eli Roths 2018-Death Wish med Bruce Willis.

(Facebook, 19. marts 2020)

Oploadet Kl. 16:47 af Kim Møller — Direkte link37 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/108975/trackback

37 Comments »

  1. UD MED LORTET OG FORBYD ISLAM I DANMARK.

    Kommentar by NotariusUmulius — 20. marts 2020 @ 16:51

  2. Grotesk at Danmarks grænse stadig er åben som en si. – for syge kulturberigere….. Grrrrrrr……Vi er jo ikke racister eller noget.

    Kommentar by centerpoint — 20. marts 2020 @ 17:03

  3. Apropos kulturberigelse, så er det vist ikke et helt normalt dansk adfærdsmønster, som man her præsenteres for: https://jyllands-posten.dk/aarhus/politiretsvaesen/ECE12025714/kunde-blev-slaaet-og-spyttet-paa-da-han-bad-om-afstand-i-nettokoe/

    Kommentar by Migranter gider ikke telte — 20. marts 2020 @ 17:05

  4. Kommentar by Migranter gider ikke telte — 20. marts 2020 @ 17:05

    Lyder som en affalds araber fra Libanon eller omegn fra den ulækre mødding, Æblehaven/Rønnebærparken, udbomb lortet med fire krydsermissiler, forbyd islam i Danmark.

    Kommentar by NotariusUmulius — 20. marts 2020 @ 17:09

  5. Den oplysning vil blive afvist af politiet, som med denne.

    Men var der blevet spændt ben for dem, ville det have været racistisk overfald.

    https://www.tv2lorry.dk/herlev/politi-afkraefter-voldsom-haendelse-i-forbindelse-med-tyveri-paa-herlev-hospital

    Et voldsomt tyveri på Herlev Hospital bliver nu afkræftet af Københavns Vestegns Politi, da der er sket en række misforståelser.

    Kommentar by tavsen — 20. marts 2020 @ 17:20

  6. Jeg glæder mig sådan til den dag, hvor der endelig kommer en overskrift lydende:
    “Dansker forsøgt overfaldet, unge indvandrere indlagt med brækkede arme og ben.”

    Kommentar by Kimski — 20. marts 2020 @ 17:21

  7. Når man som dansker kommer på hospitalet, som besøgende eller patient, risikerer man at blive mødt af afrikanske og arabiske læger med en yderst tvivlsom uddannelse. En overgang var der adskellige deciderede falske læger på spil, har jeg hørt. Der er også mange muslimske sygeplejersker. Hvordan kan vi vide at de ikke i hemmelighed betragter os danskere som urene, vantro og forkerte mennesker som bør bekæmpes eller aflives? Jeg er rasende over alle de problemer som politikerne har belemret os med. Man føler sig snart ikke tryg nogen steder.

    Kommentar by Birthe R — 20. marts 2020 @ 17:27

  8. Disse indavlede retarderede kriminelle korandyrkende terrorister kan vi takke vores politikere, medieluderne, væmmelig boerne, Mogens Østergaard, Stine Tosse og Pernille Skipper, så længe Danskerne lader disse landsforrædere bestemme over Danmark så kan disse personer røve, stjæle og voldtage uden at det får større konsekvenser for disse svin, forbyd islam i Danmark.

    Kommentar by emmagad — 20. marts 2020 @ 17:31

  9. Danimarki playground. Legeplads.

    Kommentar by Fascist — 20. marts 2020 @ 17:38

  10. Det eneste jeg vil tilføye til Rasmus U: etter min mening fortjener disse å bli slått helt og fullstendig ihjel, ikke bare halvt.

    Mulig at han modererte seg selv pga Faecesbook etc,og faktisk er enig med meg i dette,sannsynligheten føles høy når jeg tenker meg om.

    Kommentar by Oslo/Norge — 20. marts 2020 @ 17:40

  11. Og det kaldes hærværk, mon ikke sabotage var bedre, som alle påsatte brande.

    https://folketidende.dk/112/Oedelagde-korn-for-millioner/artikel/541518
    Der blev ødelagt korn for anslået 8 til 10 millioner kroner, da ukendte gerningsmænd via en trappe fik adgang til et lager på Strandpromenaden i Nakskov.

    Og for nogle år siden

    http://sn.dk/Ringsted/Nye-politianmeldelser-mod-Danish-Crown/artikel/586654

    Sidste år blev der mindst fem gange fundet afføring eller gødning på færdigslagtede svinekroppe.

    Kommentar by tavsen — 20. marts 2020 @ 18:00

  12. Nyt ord til ordbogen: Corona-jihad

    Kommentar by Revisoren — 20. marts 2020 @ 18:02

  13. Ad #7 Birthe R.

    Du har ret i at muhamedanske læger er en livsfarlig trussel imod minoritets danskere (læs: primært homoseksuelle og transkønnede) idet disse læger ikke rent kulturelt kan acceptere disse patienter og dermed behandle dem ordentligt. Antageligvis gælder det samme for nationalsindede hvis dette er tydeligt for den muhamedanske læge.

    Jeg har kendskab til så mange sager og efterfølgende klager over muhamedanske læger og sygeplejersker hvor de forudrettede har fået et beskidt uhøfligt svar fra sygehus-ledelsen.

    Men jeg opfordrer alle der har fået en dårlig behandling til at indrapportere dette med navn og ydernummer til sundhedsstyrelsens tilsyn.

    Med hensyn til de muhamedanske hostende “smittespredere”? i metroen – det er en form for jihad – psykologisk krigsførelse imod os kaffir (vantro). Som bedst bekæmpes ved at alle nationalsindede altid filmer muhamedanerne når disse påtræffes i offentligheden og at alt uacceptabel adfærd dokumenteres og oploades til internettet som dermed kommer til at fungere som en digital kollektiv hukommelse og gabestok.

    Kommentar by Zenobia — 20. marts 2020 @ 18:03

  14. Og denne…
    https://www.bt.dk/krimi/gerningsmand-gik-amok-paa-metrostation-i-koebenhavn

    Kommentar by Anonym — 20. marts 2020 @ 18:33

  15. I et nyhedsbrev, som Islamisk Stat har sendt ud, advarer de deres krigere om at rejse til Europa på grund af coronavirus

    IS-krigere opfordres nu til at holde sig væk fra Europa.
    Hvis de bliver syge med coronavirus, opfordres de til at smitte så mange som muligt.

    https://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/islamisk-stat-til-krigere-forlad-europa/8049299

    Kommentar by Jørgen Nielsen — 20. marts 2020 @ 18:44

  16. Men vi behøver ikke islamister til at ødelægge Danmark, det klares uden hjælp ude fra, af venstrefløjen med kommunist-Søren i spidsen…

    Kommentar by Jørgen Nielsen — 20. marts 2020 @ 18:55

  17. Kommucoronaen rammer især islamister.

    Kommentar by Hul igennem? — 20. marts 2020 @ 19:13

  18. Kommentar by Hul igennem? — 20. marts 2020 @ 19:13

    Åååååhh, ved profetens skæg, hvor jeg dog håber du har ret. Med perkernes indavl og degenererede fætter-kusine gener må vi håbe og bede til, at denne pandemi tager minimum 900.000.000 muslimer med i døden, der er jo desværre på verdensplan 1.800.000.000 muhamedanere at tage af.

    Men 900.000.000 døde muslimer er det, man kalder en god start, forbyd islam i Danmark.

    Kommentar by NotariusUmulius — 20. marts 2020 @ 19:27

  19. @hul igennem. Hvis man ellers skal tro sundhedsstyrelsens anbefalinger er perkerne absolut i risiko gruppen PGA adfærd, hygiejne vaner og livsstil generelt.

    Kommentar by redneck — 20. marts 2020 @ 19:46

  20. Supermarked i Hasseris:
    https://nordjyske.dk/nyheder/aalborg/hostende-unge-skraemte-hasseris-borgere/e9ba8288-b5fd-4b6c-8292-10e0d456f310

    Kommentar by AN — 20. marts 2020 @ 21:23

  21. Moskeerne sender vist fredags bønner (og alle de andre røvsnuser-møder) over nettet, da de jo heller ikke må samles, men mon politiet tjekker op på storfamilie-sammenkomster i Ghettoerne?
    – jeg tror det ikke!
    ?
    Men hvad med at få dem hegnet inde? så kan de te sig og smitte hinanden så meget de vil -> PÅ EGEN BEKOSTNING OG ANSVAR!!
    – de har i forvejen kostet os dyrt nok!!!

    Kommentar by M.S. Carstens — 20. marts 2020 @ 22:02

  22. https://wordpress.com/view/faedreland.wordpress.com

    Kommentar by Den Bevingede Husar — 20. marts 2020 @ 22:11

  23. Det er dem politiet omtaler ikke opfører sig ordentlig men ikke siger det højt, det store tabu, alle ved det og nu gør vi noget ved det, nok er nok…..læs toraen!

    Kommentar by Moth — 20. marts 2020 @ 23:42

  24. Kommentar by M.S. Carstens — 20. marts 2020 @ 22:02
    “Men hvad med at få dem hegnet inde?”
    Du er sku genial !!!
    Stuve dem sammen og efterflg. uddele bøder for ikke at overholde forsamlingsforbuddet.
    Så skulle hjælpepakkerne til erhvervslivet være betalt så godt og vel.
    Mon ikke der skulle være faciliteter tæt på din bopæl der er egnede til formålet
    Eneste bekymring er om man kan lokke de mange der har fået tjans som fangevogtere, og fået udleveret en fin lysebrun uniform med skrårem og skindende langskaftede støvler, tilbage til erhvervslivet når krisen klinger af
    Ironi kan forekomme

    Kommentar by Per Henrik Rasmussen — 20. marts 2020 @ 23:53

  25. Per Henrik Rasmussen — 20. marts 2020 @ 23:53:
    sq da vel nemmere, at indhegne dem der hvor de er og evakuere etniske danskere der ønsker et vestligt, civiliseret og ansvars-betinget liv iht. velfærdsstatens gensidige betingelser?

    Alternativt: Thulebasen eller lignende!

    Kommentar by M.S. Carstens — 21. marts 2020 @ 00:57

  26. Thulebasen er faktisk rent teknisk set Amerikansk territorium
    Så den tar´du lige med Trump der sikkert endnu engang bliver tøsefornærmet over dit forslag
    Good luck
    Og så er problemet med fangevogterne jo heller ikke løst med dine nye tiltag

    Kommentar by Per Henrik Rasmussen — 21. marts 2020 @ 01:19

  27. Jeg kender opskriften på en hostesaft som virker; den er desværre receptpligtig (Læs: Kræver våbentilladelse)

    Kommentar by T. Flodur — 21. marts 2020 @ 01:44

  28. Kommentar by T. Flodur — 21. marts 2020 @ 01:44
    Spørgsmålet er så om du overhovedet når at hoste inden du ligger og raller efter et par flade

    Kommentar by Per Henrik Rasmussen — 21. marts 2020 @ 01:47

  29. Kriminelle perker terrorister i England angriber aldre englændere.
    Tommy Robinson stops Coronavirus attack.
    https://www.youtube.com/watch?v=vcYYPA7osVA

    Kommentar by Piphans — 21. marts 2020 @ 07:42

  30. Paludan overfaldt.
    https://youtu.be/vT5oywBwIaM

    Kommentar by Anonym — 21. marts 2020 @ 08:12

  31. Halvt elleer helt,de fortjener det.

    Kommentar by Nielsen — 21. marts 2020 @ 08:40

  32. Muhamedanere.
    Jihad.

    Kommentar by Bastardo — 21. marts 2020 @ 11:03

  33. Luk de offentlige transportmidler og forbyd bilkørsel uden anerkendelsesværdigt formål.

    Jeg har aldrig set en muhamedaner på en cykel.
    Alle danskere kan cykle.

    Kommentar by Bastardo — 21. marts 2020 @ 11:13

  34. Per Henrik Rasmussen — 21. marts 2020 @ 01:19:

    Jeg har tidligere, også her på UP, skildret hvorledes en sådan lejr kan oprettes sikres på Grønland. Endda til fordel for grønlænderne.
    Jeg har pt. andet at lave, end fortsætte en nytteløs dialog, hvorfor jeg ikke vil gentage den. Så god weekend: der er solskin derude ;-)

    Kommentar by M.S. Carstens — 21. marts 2020 @ 12:50

  35. Christiania har lukket grænsen til Danmark.
    Håber at Danmark lukker grænsen til Christiania, permanent.

    Kommentar by Bastardo — 21. marts 2020 @ 17:39

  36. Tænker på ditte gråbøl hoste i tv satire

    Kommentar by Anonym — 22. marts 2020 @ 07:03

  37. Til kastemaskinerne.

    Kommentar by River — 22. marts 2020 @ 16:52

RSS feed for comments on this post.