23. marts 2020

“… en flok invadererdrenge”

God humor har altid en strejf af sandhed. Herunder en opdatering fra den selverklærede ‘minimalstatskommunist’ Rasmus Kongshøj.

“Jeg elsker min kæreste! Hun har lige skældt en hvidhåret boomer-type og en flok invadererdrenge i hhv. Aldi og Fakta ud for ikke at tale pænt om personaletSmilende ansigt med hjerteformede øjne
Boomer-typen blev sur og holdt kæft, drengene blev flove og sagde undskyld…”

(Rasmus Kongshøj på Twitter, 12. marts 2020)

Oploadet Kl. 12:14 af Kim Møller — Direkte link23 kommentarer
Arkiveret under:

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/109040/trackback

23 Comments »

  1. Ejj hvor er han racistisk at beskrive dem med etnicitet. De er jo også danskere når de har pas. Med den tone er det kun et spørgsmål om tid for hvornår de føler sig ekskluderede, dropper medicinstudierne og bliver Omar El-Hussein terrorister i stedet. Vi kan bebrejde nazisvinet Rasmus Kongshøj. INGEN RACISTER I VORES GADER!

    Kommentar by Fascist — 23. marts 2020 @ 12:17

  2. De fik 12 i alt og var aktive i en sportsforening, indtil de læste Kongshøjs naziindlæg.

    Kommentar by Fascist — 23. marts 2020 @ 12:19

  3. Han er en pest på twitter. Kender ham alt for godt.

    Kommentar by Ewing — 23. marts 2020 @ 12:44

  4. Soiboy..

    Kommentar by Kimski — 23. marts 2020 @ 12:57

  5. Folk der bruge udtrykket “boomer” på dansk skulle have skåret pikken/skamlæberne af. Amerikanske generationsbetegnelser gælder ikke i Danmark.

    Kommentar by Odo — 23. marts 2020 @ 13:13

  6. “Invadererdrenge” – rigtig fin beskrivelse! Kongshøj må have været offer for en freudiansk fortalelse – det er nok al den racisme/nazisme, han hele tiden oplever.

    Vidste ikke han havde en kæreste – er det hans højre hånd han omtaler?

    Kommentar by MKM — 23. marts 2020 @ 13:42

  7. Ralle prøver at skabe en fortælling om at brune er gode mennesker og hvide er dårlige, det er basalt set det han gør.

    Kommentar by Johnson — 23. marts 2020 @ 13:51

  8. Denne soy-boy(når nu vi er ved amerikanske betegnelser), skulle i dette imaginære eventyr, stadigvæk have hjælp af kæresten. Sølle.

    Kommentar by Jens — 23. marts 2020 @ 14:20

  9. Oooopsies – Freudian slip!

    Kommentar by Quark — 23. marts 2020 @ 14:59

  10. “A Freudian slip is when you said one thing but meant to say your mother”.

    Og ja, Kongshøj er ganske utålelig på Twitter.

    Kommentar by Quark — 23. marts 2020 @ 15:01

  11. “Minimalstatskommunist”

    Hvad fanden er det?

    Kommentar by Revisoren — 23. marts 2020 @ 15:38

  12. Jeg føler det er passende at citere Antifa taberne så den selvovervurderende kommunist og kultur-marxist Rasmus Kongshøj forstår budskabet.
    “Alle er ligeglade med hvad du har at sige”. Og så forøvrigt så benytter du og/eller din selvtægts kæreste det man kalder ageism dvs alders racisme ved at beskrive et ældre menneske som en “boomer”.

    Kommentar by Zenobia — 23. marts 2020 @ 16:15

  13. ‘Invaderdrenge’ er et godt udtryk.

    Kommentar by Ole Madsen — 23. marts 2020 @ 17:01

  14. Jeg vidste ikke at Rasmus Kongshøj og Pape knaldede.

    Kommentar by Piphans — 23. marts 2020 @ 17:35

  15. Kommentar by Revisoren — 23. marts 2020 @ 15:38

    Kontanthjælp uden arbejdstræning.

    Kommentar by Fascist — 23. marts 2020 @ 17:50

  16. Kommentar by Jens — 23. marts 2020 @ 14:20.

    ‘Soya-dreng’ lyder faktisk helt okay, evt. med ’soya-dengse’ som en variant?

    Kommentar by Fascist — 23. marts 2020 @ 17:50.

    Uhh, skarpt, mand, lol.

    Kommentar by Kimski — 23. marts 2020 @ 18:07

  17. Tro ham ikke. Eneste grund til opdateringen er, at den hvide boomer type blev vred og de andre flove. Øhhhh, det er vist ikke sådan virkeligeheden udspiller sig.

    Kommentar by PerP — 23. marts 2020 @ 18:34

  18. Grineren!

    Kommentar by Nielsen — 23. marts 2020 @ 18:45

  19. @Fascist

    Soya-dreng den er jeg med på.

    Paul Joseph Watson – Soy Boys
    https://www.youtube.com/watch?v=Dlpqcc_hNdM

    Kommentar by Jens — 23. marts 2020 @ 19:04

  20. Hvor flot.!

    Kommentar by Charles — 23. marts 2020 @ 22:27

  21. Jeg er ikke helt med på hvad SoiBoy(SoyBoy) er for et begreb, nutildags.

    Men brødrene Bisp – “Ska’ du ha’ soya i rullen” kendte begrebet for en hel del år siden.

    https://www.youtube.com/watch?v=NtqZ1bLSqsI

    Tidsstempel 4:55 – Er det noget med, at kunne sige: Fuuk, og stritte med lillefingeren?

    Undskyld!

    Kommentar by Thorbjørn — 23. marts 2020 @ 23:31

  22. Thorbjørn, ufermenterede soyabønner har et relativt stort indhold af østrogen.

    https://nationalfile.com/doctor-burger-kings-impossible-burger-has-18-million-times-more-estrogen-than-regular-whopper/

    Hvis man æder for mange, så får man tævepatter.

    Kommentar by Hr. Snusk — 23. marts 2020 @ 23:40

  23. Kommentar by Thorbjørn — 23. marts 2020 @ 23:31.

    Det stopper ikke ved forstørrede bryster, listen indbefatter også lysere stemme, formindskede kønsorganer, drastisk nedsat sperm-tal, humørsvingninger, depressioner, svagere knogler, samt en kraftig reducering af testosteron tallet.
    Så hold dig langt væk fra soya-baserede produkter, i videst mulige omfang.

    Kommentar by Kimski — 24. marts 2020 @ 02:54

RSS feed for comments on this post.