23. marts 2020

Aarhus Universitetshospital: ‘Mellemøstligt udseende’ stjal ’27 flasker håndsprit’, truede vagt med kniv

Afdeling B101 på det der lokalt stadig kaldes for Skejby Sygehus, er så vidt jeg kan se relateret til behandling af kræftpatienter. Politiet eftersøger en 18-30 årig mand, ‘Mellemøstlig af udseende’. Fra Døgnrapporten for Østjyllands Politi – Mænd stjal håndsprit og truede med at stikke med kniv. Se evt. tidligere post.

“Vagterne på Aarhus Universitetshospital modtog søndag kl. ca. 22.09 en indbrudsalarm fra afdeling B101. Én af vagterne cyklede derfor til afdelingen.

Da vagten nåede frem til døren ind til gangen, hvor alarmen var gået, så han en mand krydse gangen. Han ringede herefter til de øvrige vagter på stedet, da de ikke vidste, hvor mange gerningsmænd der var. Da de gik ind til gerningsstedet, så de en mand løbe fra stedet med flere poser, og én af vagterne satte derfor i løb efter ham.

Gerningsmanden råbte til vagten, at han ikke skulle komme nærmere, og at han ville stikke ham med en kniv, hvis han gjorde det. Gerningsmanden havde i flugten smidt poserne fra sig, der viste sig at indeholde 27 flasker håndsprit og to bærbare computere.

(Aarhus Universitetshospital, indgang B1; Foto: Maps)

Oploadet Kl. 12:48 af Kim Møller — Direkte link44 kommentarer
Arkiveret under:

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/109042/trackback

44 Comments »

  1. Muhamedanere.

    Kommentar by Bastardo — 23. marts 2020 @ 12:51

  2. Det må være en af hjernekirurgerne. De andre muslimer er for dumme til at forstå, hvordan smitte spredes.

    Kommentar by Hr. Snusk — 23. marts 2020 @ 12:58

  3. Den var nok blot en hjælpsom, arabisk neurolog og overlæge ph.d. fra Syrien, der skulle bruge remedierne i sin selvopofrende, stædige kamp for at bekæmpe coronasmitten til fordel for WHO, hele verdenssamfundet og kan se frem til at blive belønnet med Nobelprisen i fysik senere på året, forbyd islam i Danmark.

    Kommentar by NotariusUmulius — 23. marts 2020 @ 13:01

  4. ‘Mellemøstlig af udseende’

    Naarj, virkeligt?? Det kan simpelthen ikke passe..!

    Kommentar by Kimski — 23. marts 2020 @ 13:02

  5. Han stjal ikke noget, han røvede under trusler om anvendelse af farlige, ulovlige dødbringende våben. Overskriften “Hospital røvet” eller “Røveri på kræftafdeling” skal vi nok ikke forvente hos MSM, medmindre gerningsmanden kunne beskrives som “højreradikal”.

    Kommentar by Fascist — 23. marts 2020 @ 13:04

  6. Kan vi udelukke, at han var en af de 0,00001 procent kristne fra mellemøsten? Overskriften bør være: “Mulig kristen kriminel røver kræftafdeling”.

    Kommentar by Fascist — 23. marts 2020 @ 13:05

  7. Selvfølgelig udnytter invasionen chancen til at rage til sig og ydmyge dk, vantro landet endnu mere. Frit slag for vold, politiet er optaget, ingen samfundssind, ingen sammenhængskraft eller nationalfølelse, kun invasionstrang og hyper egoisme. Nu vil jeg jo ikke opfordre til vold, men gid dk vågnerog lægger sig, m/k, på denne person indtil han har det som et døende coronaoffer og hjælper ham ind i et lukket rum med et vindue dekoreret med jern ornament, efter at mange har hostet ham i fjæset.. Det er invasionen eller os, hvem kommer først? Foreløbig har rød udråbt sit diktatur.. Såe..?

    Det er tid til at huske de ti år med fattig og fantasifulde opfindelser fra the great depression.. Sko af fiskeskind osv.

    Feks… Sy i hånden en maske af 3 lag støvsugerpose, elastikker og et lille stykke ståltråd, lav øjenværn af et par solbriller og sidehuller lukkes med gaffertape, dobbeltlag. Handsker, brug gummihavehandsker, sprit.. Brug køkkensprit, fortyndet og madolie bagefter, eller 0,5% klor opløsning…eller 1:10..

    Velbekomme, gud holde hånd over os, undtagen allandyrkere, please, og stå the fuck sammen. Og fyr alle med bullshit-jobs, dvs pædagoger… 2 fluer, de er røde allesammen…

    God mandag i shitstormens første dage…

    Kommentar by Gaflen — 23. marts 2020 @ 13:18

  8. Kinasygen virker som Luminol på politikernes hærværk på Danmark gennem 37 år. Det bliver meget nteressant at studere, hvis pandemien trækker længere ud. I Tyskland, England, Frankrig og Sverige har man set større plyndringer af fjendtligsindede indvandrere.

    De skyldige politikere skal folde deres hænder og bede til Allah, at dette ikke går over i større opgør og voldsepisoder. Politiet tænker det samme, men de må jo ikke sige det højt

    Kommentar by Snaphanen — 23. marts 2020 @ 13:21

  9. -> Fascist

    Ja, juridisk set er det vel et røveri. MSM bruger stjal i den her sag.

    Kommentar by Kim Møller — 23. marts 2020 @ 13:25

  10. Velkommen til Mohammedanmark, landet med verdens dummeste folkefærd.

    Kommentar by Piphans — 23. marts 2020 @ 14:06

  11. Ramadanen begynder om præcis en måned. Spændende hvordan korangenierne og vores nosseløse myndigheder vil håndtere det religiøse idioti.

    Kommentar by Hr. Snusk — 23. marts 2020 @ 14:09

  12. Altså, den stakkels mand, der bare ville passe sit arbejde som raketforsker. Jeg er sikker på, at computerne ved nærmere gennemsyn vil indeholde data omkring rumforskning og at håndspritten kan bruges til antænding af raketmotorer … hvad ellers ;-)

    Kommentar by Migranter gider ikke telte — 23. marts 2020 @ 14:21

  13. Vedr Corona og totalitære tilstande ( intet om kampen ved den græske grænse fx!!!!En virolog fra KU, der aldrig har prøvet andet end fast løncheck siger vi fremad skal have lukket til efter sommerferien.

    Vi smadrer velfærdssamfundet og ikke mindst det private erhvervsliv!!!! De fyrer. De har ikke penge til mad. Fat det .

    En normal sæson koster influenza ca 1700 liv. Hvad sker der? Totalitære tilstande.

    Brostrøm er gammel kommunist og i en ønske situation nu.

    Jeg er ikke kommunist, men humanist og realist.

    Dette burde have været forudset og forberedt bedre.

    Det er vanvid

    Kommentar by H. Nielsen — 23. marts 2020 @ 14:54

  14. Hr. Snusk — @ 14:09
    Mon ikke man kan være sikker på at corona-støjen er forsvundet til den tid?
    Det brune parti vil selvfølgelig sørge for at de røde bliver lydhøre over for raketforskernes ret til opsendelse af bønner. Alt andet vil være utænkeligt.
    Og ydermere skriger det gode vejr jo næsten efter et Greta-comeback, der kan tage over med truslen om global opvarmning.

    Kommentar by Henning Jensen — 23. marts 2020 @ 15:05

  15. Hørte godt om episoden i nyhederne. De nævnte bare ikke det var en neger. Dermed vidste jeg det VAR en neger….

    Kommentar by jrp — 23. marts 2020 @ 15:15

  16. Dette burde have været forudset og forberedt bedre.

    Det er vanvid

    Kommentar by H. Nielsen — 23. marts 2020 @ 14:54

    Desværre aldrig muligt med en lynhurtig pandemi; nu er Kongeriget Danmark lukket helt ned frem til og med Andenpåskedag, den 13. april 2020, forbyd islam i Danmark.

    Kommentar by NotariusUmulius — 23. marts 2020 @ 15:25

  17. Efter som det siges, at ham Allahen har ansvar for alt, så må den mellemøstlige røver jo være vantro, hvis håndspritten skal bruges ifb.m. corona-beskyttelse!

    Vantros skæbne og straf iflg. KOranen:
    http://www.islaminfo.dk/artikler.asp?PgID=1924
    Den pædofile, voldsprofet MUUHammeds tilbedere må omgående sætte igang.
    – tænk at have sådan en mistroende onkel, rendende rundt midt blandt sig i MUUUHallaernes ghettoer? Det må da være vanærende???

    Alle fupflygtninge, med familie, bør udsendes af Danmark!
    Gerne i åbne gyllevogne med påskriften “Fri transport mod Mekka”!!
    Forbyd islam i Danmark!!!

    Kommentar by M.S. Carstens — 23. marts 2020 @ 15:27

  18. #14 Henning, jo forhåbentlig er det snart overstået. Et kig på kurverne kunne godt antyde, at vi allerede har fået styr på lortet:

    https://www.worldometers.info/coronavirus/country/denmark/

    Selvfølgelig har vi hørt om nogle tosser, som ikke fatter noget, men de fleste danskere er trods alt ikke idioter.

    Men idioter kan vi så importere:

    https://www.lokalavisen.dk/112/2020-03-23/-Politiet-advarer-Falsk-sygeplejerske-ops%C3%B8gte-flere-borgere-og-ville-tage-blodpr%C3%B8ver-7268404.html

    “Hun var almindelig af bygning, mørk i huden og havde sort hår.”

    Kommentar by Hr. Snusk — 23. marts 2020 @ 15:33

  19. Jamen så mangler de vel ikke håndsprit ude i Grimhøj-moskeen?

    Kommentar by Revisoren — 23. marts 2020 @ 15:36

  20. Rolig nu. Jeppe Kofod, Lars Løkke og Ellemanden arbejder “benhårdt” på at tæmme Danmarks problemer. Og de bakkes op af Mette F, Astrid Krag, Pernille Theil og Joy Mogensen som følger situationen “tæt”. Og en hr. Brostrøm arbejder “fremadrettet” på at Danmark skal blive et coronafrit forbillede for hele verden. Og DR har styr på det med kriminaliteten som altid er faldende. Og som kl. 14.21 oplyser var der her ikke tale om tyveri eller røveri. Det var blot en lidt over-ivrig phd’er der troede at han var i en forretning med “køb nu – betal senere”.

    Kommentar by Bent A — 23. marts 2020 @ 15:49

  21. Den tyvagtige, arabiske ungersvend får nok problemer med sin fætter, når han alligevel ikke kan levere 27 flasker håndsprit til den lokale kiosk.

    Kommentar by Henrik Wegmann — 23. marts 2020 @ 16:25

  22. Hvorledes skriver man “flygt” på Arabisk ?

    Jeg overvejer at skrive til de uinviterede hjernekirurger og raketforskere incl. Deres medbragte telte og yngel, hurtigst muligt, forføje sig, i god ro og orden. Når det går op for de beskæftigede i “jernindustrien” hvad der er ved at ske i Kongeriget, er det ikke en flytning ned til sandkassen, men en flugt.

    Kommentar by Jsch. — 23. marts 2020 @ 16:38

  23. Kommentar by M.S. Carstens — 23. marts 2020 @ 15:27.

    Uha, man skal være frygtelig påpasselig med ikke at nævne, hvor vildt hykleriske de er i tros-spørgsmålet, så ryger de op i det røde felt med det samme, og knivene kommer frem.

    At det hele så bare er én stor facade, og de alle sammen overtræder alt hvad de overhovedet kan overkomme, så længe imamen, klanen og familien ikke opdager det, det kan vi andre så gå og få os et godt grin over.

    Meget apropos, vidste du så at de fleste muslimer, der har været igennem en “near-death”-oplevelse, vågner op og fortæller de røg direkte i helvede, eller mødte Jesus, og efterfølgende konverterer til kristendommen?
    Der er nogle interview med nogen af dem på Youtube, og der er så lidt mere at more sig over, på deres bekostning.

    Kommentar by Kimski — 23. marts 2020 @ 17:11

  24. Kommentar by Jsch. — 23. marts 2020 @ 16:38.

    پرواز

    Kommentar by Kimski — 23. marts 2020 @ 17:13

  25. # 15.

    Ikke VAR, ER og ALTID.

    Kommentar by NED MED EKSTRASPRØJTEN. — 23. marts 2020 @ 17:46

  26. 24 : tak
    Men hvor det på tastaturet ?

    Kommentar by Jsch. — 23. marts 2020 @ 17:55

  27. Kommentar by Jsch. — 23. marts 2020 @ 17:55.

    Copy paste? ;)

    Kommentar by Kimski — 23. marts 2020 @ 18:08

  28. Ja men jeg troede ikke at de var mere kriminelle end os. Det har politikerne og journalisterne tudet os ørerne fulde med i 40-50 år. Var det virkelig usasndt?

    Kommentar by Nielsen — 23. marts 2020 @ 18:43

  29. […] Se også Aarhus Universitetshospital: ‘Mellemøstligt udseende’ stjal ’27 flasker håndsprit’, truede… […]

    Pingback by Reklamemand Jesper Hellvik: Politisk vold mod Rasmus Paludan er velfortjent – Free Speech Blog — 23. marts 2020 @ 18:50

  30. # 28.
    Nej det er ikke usandt, vi har blot misforstået budskabet fra begge de af dig nævnte. Vi kan altid fæstne lid til politikere, embedsværket og journalisterne.
    Berigerne bliver ligesom os andre, men moske nogle er i Stampe.

    Kommentar by NED MED EKSTRASPRØJTEN. — 23. marts 2020 @ 19:04

  31. Forskellen på tyveri og røveri er netop, at der ved røveri benyttes trusler eller vold for at sikre sit bytte. Så dette lugter af røveri, også selvom byttet bortkastes undervejs.

    Kommentar by Gert — 23. marts 2020 @ 19:26

  32. Håndsæbe fra lokalbutikken er mindst ligeså effektivt som sprit, men at røve noget, de idiotisk forestiller sig er en mangelvare, må være en udgave af deres dominanstænkning.

    Statusværdien ved at imponere inden for klanen gør sikkert, at man kan genfinde den slags krigsbytte nede i den lokale moske.

    Kommentar by traveler — 23. marts 2020 @ 19:32

  33. Mekkanere kan intet.

    Kommentar by Hul igennem? — 23. marts 2020 @ 19:43

  34. Send ham til en flagermusgrotte i Wuhan.

    Kommentar by Michael — 23. marts 2020 @ 20:35

  35. Hør nu her, jeg gider ikke sige det mere: Muslimer hører IKKE hjemme i Kongeriget Danmark.
    Muslimer hører til i muslimland, OG DET ER IKKE HER, forbyd islam i Danmark.

    Kommentar by NotariusUmulius — 23. marts 2020 @ 20:58

  36. Kimski — 23. marts 2020 @ 17:11:

    Jeg er heldigvis ikke så ræd af mig ;-)

    Mht. det sidste; Nej det vidste jeg ikke, men enhver af volds-pædofilen Muhammeds medløbere der får en sådan nærdødsoplevelse, skal da være det så velforundt, hvis de altså ikke lige falder tilbage i klanens Muuhammeddanske klør.
    Det er dog nok kun de aller færreste der overlever, hvis de ikke falder tilbage, så kun ganske få, jorden over, ville kunne gøre nytte af oplevelsen i det jordiske liv.
    ..

    Hmm, nær ved og lige ved, kan jo være langt fra og lige så lidt, som at en svale kan udgøre en sommer.

    Jeg går fortsat ind for udsendelse og gerne med gratis transport i åben gyllevogn mod Mekka!

    Islam SKAL forbydes i Danmark!

    Kommentar by M.S. Carstens — 23. marts 2020 @ 21:52

  37. Kræftafdelingen ligger lige bag ved.
    Man ska satme være syg i roen for at stjæle spritten.

    Kommentar by Charles — 23. marts 2020 @ 22:29

  38. Det er ikke pænt at stjæle eller røve fra hospitaler. Det er faktisk grimt. Men 27 flasker håndsprit er jo en detalje i det store billede. Er det ikke værre når man stjæler et helt hospital ad gangen? Er det ikke ganske grufuldt og forfærdeligt at “man” har frataget og frarøvet danskerne DUSINVIS af hospitaler og skadestuer siden 2010? Om kort tid vil sundhedsvæsnet sikkert bryde sammen, fordi hundredvis af sengepladser er sparet væk.

    Kommentar by Bent A — 23. marts 2020 @ 22:49

  39. De danske hospitalslæger har nu udsendt et nødråb om at sundhedsvæsnet snart kan holde op med at fungere, fordi man mangler alt muligt, fra åndedrætsværn og test-pakker til beskyttelsesdragter og udstyr til intensiv behandling. En overlæge mente at om 2-3 dage ville situationen blive meget kritisk, både for corona-patienterne, personalet og andre grupper af patienter. Nødråbet kunne høres i orientering på P1 kl. 22-23. Det kom også frem at sundhedsstyrelsen for uger siden afslog et tilbud fra Sydkorea om levering af et stort parti test-sæt og filtermasker til beskyttelse mod virus-sygdommen.

    Kommentar by Bent A — 23. marts 2020 @ 23:09

  40. Offtopic virker ikke for mig….

    Familien samlet i Tyrkiet – derefter mors flugt fra Tyrkiet – og derefter gerne besøg i Tyrkiet. Hvis dansk bureaukrati ellers tillader det.

    Er det farligt at være i Tyrkiet? Hvis ikke – kunne familiesammenføringen så ske dér?

    https://www.information.dk/kultur/anmeldelse/2020/03/cphdox-splittet-familie-afdaempet-skildring-voldsomt-opslidende-savn?fstln

    Kommentar by BE — 23. marts 2020 @ 23:49

  41. https://www.ok.co.uk/lifestyle/nhs-coronavirus-id-badge-hospital-21740719

    “It would seem these mugs are after our phones and ID badges.”

    Diversity is our strength … eller noget …

    Kommentar by Hr. Snusk — 24. marts 2020 @ 00:44

  42. Der nedrives skole, der var udtænkt som nødhospital i 60’erne.
    Man nedlægger tre sygehuse for at lave et kæmpe.
    Reserve udstyr sendes til afrika.
    Selv om danmark vil mangles penge Sender vi millioner ud af landet i støtte.

    Kommentar by Anonym — 24. marts 2020 @ 06:50

  43. # Bent A

    Hvorfor bruger du ikke nogle af dine gamle aliaser såsom “TP” og “Alexander Beaumont” m.fl.?

    Kommentar by Revisoren — 24. marts 2020 @ 16:29

  44. […] LINK TIL INTERVIEW I BTSe også Aarhus Universitetshospital: ‘Mellemøstligt udseende’ stjal ’27 flasker håndsprit’, truede… […]

    Pingback by Hadefuld og censurlystig skuespiller har ændret adfærd – måske – Free Speech Blog — 24. marts 2020 @ 18:55

RSS feed for comments on this post.