25. marts 2020

Horsens: Islamkritiker fik politi-besøg efter Facebook-opslag, Rigsadvokaten har nu opgivet sigtelsen…

Jeg bloggede for nogle måneder historien om manden fra Horsens, der var sigtet for overtrædelse af racismeparagraffen, og derfor fik besøg af politiet på sin privatadresse med henblik på indhentning af ‘fingeraftryk, foto og DNA-prøve’. Gense evt. Lars Andersens gennemgang.

Nu er der nyt i sagen… eller det er der faktisk ikke.

“En del her vil huske at jeg tilbage i november blev sigtet efter straffelovens paragraf 266b. Anholdt uretmæssig, smidt i håndjern, slæbt ud af mit hus foran familie,naboer. Tvunget til at afgive fingeraftryk, DNA samt foto.

Statsmagten har nu efter snart 5 måneder opgivet sagen. Helt ufattelig hvad et harmløst Facebook opslag kan medføre i dagens Danmark.”

(Kasper Floor på Facebook, 24. marts 2020)

(Politibetjente i Kasper Floors privatbolig, 31. oktober 2019; Foto: Youtube)

Oploadet Kl. 09:43 af Kim Møller — Direkte link53 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/109080/trackback

53 Comments »

  1. STASI og HIPO svin, forbyd islam i Danmark.

    Kommentar by NotariusUmulius — 25. marts 2020 @ 09:57

  2. Islam er ikke en race og kritik af eller aversion imod islam er ikke racisme. Længere er den ikke.

    Medmindre man tilhører venstrefløjen eller er muslim. Så er islam en race og kritik/aversion er lig med racisme.

    Kommentar by Quark — 25. marts 2020 @ 10:21

  3. Jeg er dybt rystet over at så harmløse og frustrerede udtalelser kan medføre så stærk en overreaktion fra myndighedernes side. Jeg læser hver dag snesevis af langt værre end dette, så potentielt kan hundredevis – hvis ikke tusinder – risikere at blive banket op midt om natten til politiforhør.

    Det kan de fleste af os, der indimellem giver vores mening til kende på denne udmærkede blog.

    Hvad ender det ikke med? Og hvad skal vi egentlig med Antifa? Politiet gør det da udmærket uden deres hjælp?

    Kommentar by Arne Torp — 25. marts 2020 @ 10:33

  4. I København er de fleste apoteker muhamedanske. Dvs, apotekeren er muhamedaner og farmakonomerne er muslimaer.

    Idiotiet ved det er lettere at tryne de medgørlige danskere end at nedkæmpe et voldsparat muhamedansk optøjer. De har ingen kontrol over indre København, Vestegnen eller de provinsielle ghetto-områder.

    Derfor vælger de at opretholde “lov og orden” ved at forfølge alle danske urostiftere hvis tale eller handlinger kunne opildne muhamedanerne og deres støtter til at gå amok.
    Det er derfor Ezra Levant ikke fik lov til at interviewe Antifa.

    https://www.youtube.com/watch?v=gQCJ6mTU-AY&feature=youtu.be

    Og det er derfor Paludan ikke for lov til at demonstrere hvor og når han vil.

    Kommentar by Zenobia — 25. marts 2020 @ 10:55

  5. I forhold til at det var en forhenværende østtysker, der åbnede op for grænserne til Europas nye virkelighed, så er det da påfaldende hvor meget resultatet i dag ligner fortiden bag Jerntæppet. Gad vide hvor lang tid der går, før folk bare begynder at forsvinde efter en anholdelse?

    ‘Wir schaffen das’.

    Ja, det skal jeg da lige love for..

    Kommentar by Kimski — 25. marts 2020 @ 10:55

  6. Det er godt,at Hr. Andersen taler skatteplagede danskeres sag. Han har været en guttermand siden han forlod etaten. Hvorimod Jeppe (De sociale snylteres bedste ven) indsæt selv efternavn er en skændsel,som man kan se fra Rasmus’ demonstration v. hoppeborgen på den anden side af kanalen. Underligt nok er der ikke så stor forskel på kniv-Helle og bøsse-Søren. Men det kræver et særligt stof,at “stige i graderne” og ingen af dem,har vel nogen som helsst erfaring med opklaring af forbrydelse at gøre. Undtasgen lige hvis vi forbryder os mod statens kapitaltilførsler.
    Til helvede med politikere og deres utilbørlige opførsel mod vores liv og ejendom.

    Kommentar by Nielsen — 25. marts 2020 @ 11:19

  7. OT—Mere dejlig multikultur at labbe i os fra Persien og Norge:

    Anklagemyndigheden har rejst tiltale mod 40-årig norsk-iraner for at bistå en iransk efterretningstjeneste med at planlægge et drabsattentat i Danmark.

    Det oplyser statsadvokat Lise-Lotte Nilas i en pressemeddelelse.

    Manden er anklaget for at have skygget en mand på hans bopæl i Ringsted. Han optog også video af mandens kone.

    Det hele foregik ifølge anklagemyndigheden på ordre fra en iransk efterretningstjeneste.

    Oplysningerne blev videregivet til efterretningstjenesten, som skulle bruge det i planlægningen af et attentat mod manden, som er del af en iransk separatistbevægelse, der kæmper for selvstændighed til regionen omkring byen Ahvaz, forbyd islam i Danmark.

    Kommentar by NotariusUmulius — 25. marts 2020 @ 11:22

  8. Sindssygt hvad den mand skulle udsættes for pga. et harmløst FB-opslag. Den forreste betjent optrådte ubehageligt kan jeg huske fra videoen (orker ikke at se det igen). Tillykke til Kasper, stærkt gået!

    Kommentar by Johnson — 25. marts 2020 @ 11:23

  9. Er der noget værre end overfølsomme og angste myndigheder, som skyder i blinde og rammer tilfældigt.

    Et symptom på et samfund i opløsning. Og det er i øvrigt livsfarligt.

    Kommentar by Uno — 25. marts 2020 @ 11:36

  10. 8: du er da i sandhed et sygt menneske!!!??? Harmløst opslag??????
    Kasper er en hjernevasket ekstremist og burde fængsles, eftersom han er farlig for sine omgivelser…

    Kommentar by Ole — 25. marts 2020 @ 11:36

  11. Totalt surrealistisk at det kan forekomme i et land som Danmark, men intet kan efterhånden overraske.

    Det næste er vel at det danske dhimmistrisser korps begynder at henrette patriotiske danskere, præcis som deres kinesiske forbillede gør.

    Kommentar by Piphans — 25. marts 2020 @ 11:40

  12. Sprognævnet der består af rødfacister uddannet på de røde universiteter definerer racisme som nedgørende opførsel eller sprogbrug overfor befolkningsgruppe…

    Og vi lod dem definere det…men kræver det ikke en demokratiske debat…nåh nej, den har rødgardisterne ikke

    Politiet politiserer og fatter ikke at berettiget kritik af en 1400 gammel religion IKKE er racisme ( med Douglas Murrays ord)

    Kommentar by H. Nielsen — 25. marts 2020 @ 11:43

  13. @ 7 NotariusUmulius,
    Er det ikke også det sindssyge land Islamisk stat-sverige som betaler førtidspension til en islamist selvom han sidder i den iranske regering?

    Kommentar by Piphans — 25. marts 2020 @ 11:45

  14. Det er en slags “tanke-politi” Kasper Floor, Jeppe Juhl, Steen Raaschau og et par andre bloggere har været udsat for. De burde have erstatning for de ubehagelige metoder der blev brugt, og som antagelig blev beordret af en “konservativ” politiker. Da Danmark efterhånden er et halv- eller trekvart kommunistisk land, bør man ikke være forbavset over at retsstaten smuldrer. Man bør heller ikke være overrasket over at indvandringen og coronaen fortsætter, trods den påståede grænselukning m.m. De gamle partier ligger alle på maven for EU.

    Kommentar by Bent A — 25. marts 2020 @ 11:46

  15. Det eneste man kan gøre som borger er at udstille politifolkene og anklagemyndighederne med navn og ansigt som advarsel mod disse personer. Udstil dem som idioter.

    Kommentar by Jp — 25. marts 2020 @ 12:17

  16. Enig Jp

    Kommentar by Johnson — 25. marts 2020 @ 12:20

  17. Det er dybt bekymrende, at Politiet er blevet misbrugt i denne sag. Der har siddet en DJØF`er i politiledelsen på pågældende politistation, som ikke har nået at reflektere over det opslag der var på Facebook. Det er står skrevet har intet med racisme at gøre. Det er maksimalt en krænkelse af en person iført et klæde som symboliserer en totalitær politisk religion – og det er ikke forbudt jfr. straffeloven. Dette burde denne ansvarlige jurist på politigården, som har krævet denne anholdelse, stilles til ansvar over for. Men det gøres desværre aldrig, fordi Politiet aldrig indrømmer fejl. Kun hvis de tvinges til det.
    Det er ikke altid den menige politimand får tænkt sig om, når han/hun sættes til at udføre en opgave af sin ledelse. Men en hver normalt begavet ville da kunne se, at der ikke var fugls føde i dette Facebook-opslag. Der kan blive tale om en civilretslig sag for krænkelse eller lignende, men ikke en straffelovsovertrædelse.

    Kommentar by Erik Skifter — 25. marts 2020 @ 12:25

  18. Jaja, Stampen & Skippern har ikke levet forgæves.
    De er 100% klar til, at chikanere og anvende vold mod borgere der ikke deler deres tankegang, eller vision om at udskifte det etniske befolkning!

    OT! er det ikke fantastisk at se MetteFusk& Nikkedukkerne lege statsledere? Krisehåndtering! GODAW DO!

    SIAD. Ud af EU&FN! Støt SK! Stem NB! Støt TR! Direkte Demokrati NU! Luk DDR!
    P.

    Kommentar by Piotr — 25. marts 2020 @ 12:26

  19. Det sørgelige er, at den slags sager betyder, at man mister tilliden til politiet.

    Kommentar by Ole Madsen — 25. marts 2020 @ 12:33

  20. OT—Send de forfærdelige, islamliderlige sjovnalister fra Perkerlingske i Pilestræde hen til fattigstokken, så slipper vi også for flere muslim- og islamforherligende artikler fra deres hånd.
    Berlingske og B.T. skal skære flest stillinger på redaktionerne: Selvfølgelig vil det kunne mærkes
    Sparerunden hos Berlingske Media rammer både faste og ledige redaktionelle stillinger. Tillidsrepræsentanter ser beslutningen som forhastet, men ser ikke lønnedgang som et aktuelt alternativ. Chefredaktør medgiver, at timingen er skidt, forbyd islam i Danmark.

    Kommentar by NotariusUmulius — 25. marts 2020 @ 12:58

  21. Til de efterhånden almindelige magtovergreb, begået af politiet, hører også en kvindelig betjent, der med politiets sædvanlige magtbrynde gik ind hos en fodterapeut, der var i gang med en behandling af en lægehenvist diabetespatient, og krævede, at fodterapeuten lukkede ned øjeblikkelig.

    Den svagt begavede betjent (et optagelseskrav hos politiet er åbenbart lav IQ) havde ikke liiige fattet, at autoriseret sundhedspersonale ikke blot må, men også er forpligtet til, at udføre kritiske behandlinger, dvs. lægeordinerede behandlinger.
    Det gælder fx tandlæger, fodterapeuter og fysioterapeuter.

    Blandt de øvrige spændende nyheder er, at Statens Seruminstitut (som vist er saudiarabisk ejet, yderst betryggende), gerne vil have lov til at følge borgerne individuelt via telemasterne. Rigspolitiet synes sjovt nok, at det er en glimrende idé.

    Hvis vi ser bort fra, at telemastdata er svært upålidelige, hvilket blandt andet Emilie Meng-sagen samt desværre LTF-sagen viste, og at teleselskaberne mageligt kan aflevere statistiske masseoplysninger, dvs. ikke personhenførbare, om hvor mange der har været ved hvilke telemaster hvornår, er dette et blandt mange tiltag, der ikke just styrker min i forvejen beskedne tillid til politiet.

    Heldigvis er det ikke påbudt at have en telefon, at have den tændt og ikke at være på flytilstand. Endnu da.

    Jeg vil gerne være lovlydig og efterkomme myndighedernes anbefalinger samt tage alle mulige hensyn til andre, uagtet myndighedernes anbefalinger flyder i en lind strøm og ofte stritter i alle retninger, gerne mod hinanden.

    Men masseovervågning er jeg ikke så begejstret for, og nej, jeg går ikke med stanniolhat.

    Statens Seruminstitut glimrede jo også med at have en indberetningsblanket på deres site, hvor man i bedste Hitlerjugend-stil kunne indberette mennesker med mistænkelig og muligvis coranaramt adfærd.

    Efter en række henvendelser fandt geniet Heunicke ud af, at det nok ikke var en supergod idé. For tiden….

    Kommentar by Henrik Petersen — 25. marts 2020 @ 13:57

  22. Uno 25. marts 2020 11:36
    Anton og Brenton stak og skød ikke i blinde.
    De vidste hvem fjenderne er.
    Og de holdt sig til de udendørs fjender.
    Lars og Mette havde intet at frygte ved disse lejligheder.

    Kommentar by Nielsen — 25. marts 2020 @ 14:30

  23. Hvis en dhimmistrisser skal kunne flere end 700 paragraffer,har regeringen og demokratiet kanske fejlet en lite bit. Hvis enhver lov KUN kunne vedtages ved skriftlig folkeafstemning uden indblanding fra statsradiofonien,apple,google og Bloombergs kinavenlige medier,ville vi være et skridt nærmere det blålys kaldet demokrati,som enhver scheister i ledende poster siden 1909 og tidligere har plapret om at vi har.

    Kommentar by Nielsen — 25. marts 2020 @ 14:41

  24. Apropos racisme læste jeg et sted en anekdote fra Sverige som gik på at den lille datter i den muslimske familie kommer hjem fra skole og fortæller moderen at hendes klasse dagen efter skal have om emnerne demokrati og racisme-
    Datteren spørger moderen om hvad der er forskel på de 2 ting.
    Moderens forklaring går på at ved demokrati forstås at de etniske Svenskere arbejder hårdt hver dag fra morgen til aften således at de kan betale skat til at sådan nogle som os har gratis bolig samt alle mulige gratis tilskud som indebærer at vi ikke behøver at arbejde.
    Datteren spørger så ganske logisk om Svenskerne ikke bliver sure eller ligefrem ophidsede over dette forhold…
    Ih jo siger moderen alt brokkeriet fra de etniske Svenskere er det man kalder racisme….

    Kommentar by frank mathiesen — 25. marts 2020 @ 14:49

  25. Når man skriver sandheden om et eller andet emne, om så den kan virke stødende, kan yndigheder rende mig i røven. De kan pisse mig ved en sten.
    Respekten for Etaten i denne forbindelse forefindes ikke.
    om så man bliver buret i 10år+

    Kommentar by Charles — 25. marts 2020 @ 15:05

  26. I min optik har Rigsadvokaten forsøgt Grundlovsbrud, hvilket kan ses på billedet. “Ingen straffesag mod dig”. Det ses også at manden der har skrevet det på lortemediet FB, har bevæget sig inden for Ytringsfrihedens rammer. Enhver kan se det.!

    Rigsadvokaten burde vide, Islam er uforenelig med grundloven, samtidig med at § 69 ikke er udført, således at Islam passer til og er forenelig med grundlovens §67.

    Det er desuden en krænkelse af Hjemmet, ved på den måde at blive hentet med både piber og trommer, som blev udført af Stasikorpsets menige og voldelige undersåtter. Fy-Fahn.

    Kommentar by Charles — 25. marts 2020 @ 15:19

  27. > Charles
    Forsøgt. Det har politikerne praktiseret siden grundlovens stadfæstelse. At embedsmænd og kontor noksagter gør det samme,bør ikke komme bag på dig.
    Hil Ygdrasil og Fenris

    Kommentar by Nielsen — 25. marts 2020 @ 15:27

  28. Islamisk klædedragt med tørklæde er da også et skamfuldt undertrykkende symbol. Et hav af kvinder har måtte lade livet for at blive fri for dette kvindeundertrykkende symbol. Politiet burde skamme sig over at lægge nogetsomhelt racistisk i det, som intet har med racisme at gøre.

    Kommentar by Michael Unna — 25. marts 2020 @ 15:37

  29. Off topic
    Til Kim
    Jeg fandt denne specialeafhandling om det nationakonservative felt:
    https://rucforsk.ruc.dk/ws/portalfiles/portal/57669220/F%C3%A6rdigt_speciale.pdf

    Kommentar by Anonym — 25. marts 2020 @ 15:53

  30. Nej Michael Unna! Et hav af kvinder har måttet
    Jeg holdt for lnge siden op med at læse dine kommentarer.
    Fordi du er ubehjæpeligere til det danske sprog,end blogejeren ham selv.

    Kommentar by Nielsen — 25. marts 2020 @ 16:23

  31. Forfærdeligt at blive anklaget for racisme. Tørklædet er jo det samme som swastika og hammer og segl.

    Kommentar by Martin Olsen — 25. marts 2020 @ 16:23

  32. Beklager fejl i mit indlæg 13:57

    Det er ikke Statens Seruminstitut, der ønsker totalovervågning af borgerne via telemasterne, men Styrelsen for Patientsikkerhed.

    Undertiden er jeg i tvivl om, hvorvidt jeg læser Rokokoposten eller de daglige myndighedskrav om øget overvågning…..

    Kommentar by Henrik Petersen — 25. marts 2020 @ 16:35

  33. #29
    “…holdt for Inge siden op”
    “ubehjælpeligere”
    “end blogejeren ham selv”

    ???????????????

    Hvordan kan du i øvrigt kritisere en kommentar, som du ikke har læst? Er din kommentar en joke for særligt indviede?

    Kommentar by Henrik Wegmann — 25. marts 2020 @ 16:40

  34. Det er vel godt at sigtelsen er frafaldet men det er altså problematisk at politiet opfører sig på den måde.

    Kommentar by Moran ya Simba — 25. marts 2020 @ 16:51

  35. Det er ikke den almindelig betjent i Horsens, men politidirektøren i retskredsen som er problemet. Hvorfor oplyser ” Uriasposten ” ikke vedkommendes navn og adresse. Det er det mest presserende i hele tvisten. Her skal der gåes efter manden/kvinden og ikke ” bolden “.

    Kommentar by dansker — 25. marts 2020 @ 17:09

  36. Jeg kender mange når de går på apotek, tager de en stribe nr. fordi de ikke vil ekspederes af en med tørklæde på. Apoteksverden består idag snart af flest muslimer, det er virkeligt frygteligt at et godt fag er blevet totalt ødelagt. Og rigtigt nr. 4 (by Zenobia) de fleste nyudnævnte apotekere er muslimer. Jeg har selv været i faget og hvor de mandlige farmaceutstuderende ikke ville tage imod en ordre fra en kvinde. Jeg kom til at hade det fag, jeg så virkelig en splittelse der kom med en frygtelig kultur og det er en del år siden.
    Alle bør nægte at blive ekspederet af en med tørklæde på.

    Kommentar by IES — 25. marts 2020 @ 17:47

  37. dansker, den enkelte betjent er i allerhøjeste grad ansvarlig for sin egen adfærd. Den ene af dem nyder tydeligvis sin urimelige magtanvendelse, og er netop den personlighedstype, som totalitære systemer bygger sin magt på. At man “bare følger ordrer” er ingen undskyldning.

    Kommentar by Hr. Snusk — 25. marts 2020 @ 17:52

  38. […] Nye Borgerliges folketingsmedlem Mette Thiesen bliver svinet til af indvandreren Ali Yousef Salman. Den hadske migrant ønsker død og sygdom over politikeren. Spørgsmålet er: Når coronakrisen er overstået, og den økonomiske nedtur for alvor sætter ind, skal danskerne så fortsat forsørge Ali Salman? Se også Horsens: Islamkritiker Kasper Floor fik politi-besøg efter Facebook-opslag, Rigsadvokaten har nu op… […]

    Pingback by Fremmed fjende med corona-trusler – Free Speech Blog — 25. marts 2020 @ 17:56

  39. Muhammedanernes årligt tilbagevendende volds- og ædegilde a.k.a. Ramadanen begynder om en måneds tid.

    Det bliver sgu interessant at iagttage, hvordan lovens lange arm vil håndtere denne “udfordring”, hvis corona-situationen er uforandret…

    Kommentar by Revisoren — 25. marts 2020 @ 18:37

  40. @ hr snusk
    Fuldstændig enig, de menige betjente er ansvarlige og har tydeligvis stor tilfredsstillelse ved at spille hårde overfor Frank på videoen. Det er jo også ganske omkostningsfrit modsat at gå ind hos en muslimsk gangster eller en Antifa rede

    Kommentar by redneck — 25. marts 2020 @ 19:34

  41. OT—Så for satan, så går de skøre tyrkere med sultan Erdugali flæsket mod de hjernelamme sauder anført af prinsen. Sig mig er de ikke begge Sunni?!? Normalt er de jo Shia mod Sunni i verdens røvhul MENAP:
    Turkish prosecutors have formally charged 20 Saudi nationals over the murder of the dissident journalist Jamal Khashoggi in the kingdom’s consulate in Istanbul in 2018, including two men close to the powerful crown prince Mohammed bin Salman, forbyd islam i Danmark.

    Kommentar by NotariusUmulius — 25. marts 2020 @ 20:55

  42. 27. Nielsen
    Ja jeg siger kun forsøgt da Rigsadvokaten i sidste øjeblik skrev “Ingen straffesag mod dig”, Det redder hans røv i min optik.
    Men hvad ang regering og folketing forsøger ikke, Næh: De overtræder grundloven i et væk allerede. Vi Danskere skal finde os i den. Men det gør vi ikke.
    Derfor støt og stem Stram Kurs.

    Kommentar by Charles — 25. marts 2020 @ 22:18

  43. 36. Hr. Snusk
    Jeg ville nyde at klappe sådan en idiot et par på dækslet, så han ligner een der har gledet i et stykke sæbe.

    Kommentar by Charles — 25. marts 2020 @ 22:25

  44. Det maa have kostet en del penge at angribe en borgers ret til at ytre sig frit,besynderlige tilstande ,lettere gak gak maaske?

    Kommentar by dunk — 25. marts 2020 @ 23:48

  45. >Charles
    Det gør jeg naturligvis. Men vi har aldeles brug for Dansk Samling som en del af politikerklassen,da de nok er lige så gode ttil at skaffe fremmede ud af socialhjælp,pension og alt det der -jihadhjælp som mullahen over there Andy Choudary kaldte det-,som stram Kurs er.

    Kommentar by Nielsen — 26. marts 2020 @ 01:46

  46. >Henrik Wegmann 25. mar. 2020 16:40
    Jeps. Der var en skrivefejl. Jeg er ked af dem hver gang jg laver dem. Der skulle have stået længe og ikke lnge. Og det var vel ment som en joke mellem M.U. og jeg selv. Så det var vel for indviede.
    Generelt er jeg helt enig med Michael Unna i de fleste ting han skriver. Så der er ingen grund til at så yderligere splid mellem os.

    Kommentar by Nielsen — 26. marts 2020 @ 01:56

  47. Altså hvis det at kritisere en religion skulle være racistisk, så er hele Mellemøsten racistisk overfor alle andre, som har en religion end Islam. De har også en racistisk juridisk orden i forhold til kristne i Deres pas, men det skal j også stemme overens over Islam, som dermed er en af de racistiske religioner, som eksistere overhovedet (med dens konstruktion som jo er en – Usekulær diktatorreligion med en Førerprofetdiktator). Den deler jo også mennesker op i -rene og urene- og -tro og vantro-…Men det er jo selvfølgelig også noget sludder (Begge dele har jo intet med racisme at gøre). Islam kan blot ikke tolere frihed for dem selv og alle andre, som den mener er mindrevædig. Det er en ukærlig undertrykkende fordummende diktatorreligion. Bekæmp den. Derfor Støt SIAD. God torsdag. mvh Michael Unna

    Kommentar by Michael Unna — 26. marts 2020 @ 15:06

  48. Hvis myndighederne var så desparate for coronahysteriet, hvad bliver de så ikke efter?

    Kommentar by BS — 26. marts 2020 @ 18:26

  49. Hvornår går tankepolitiet mon efter dem de virkelige burde, nemlig islamister der undergraver samfundet, fremfor dem der gør opmærksom på skredet.

    Kommentar by LarsB — 26. marts 2020 @ 22:35

  50. Lars, du skal nok ikke holde vejret…
    At de overhovedet er i landet og har “ret” til at forsamles om deres hadefulde ideologi, er allerede i modstrid med Grundloven.

    Kommentar by Hr. Snusk — 26. marts 2020 @ 23:09

  51. Kære politibetjent,

    Hvis du eller dine venner fra Klausdalsbrovej NOGENSINDE krænker min boligs grundlovssikrede ukrænkelighed ved at træde over mit dørtrin, fordi jeg mener (noget andet end jer) om islam, muslimer og koranen, så får du jordens største røvfuld, og jeg kan garantere dig et længere ophold på enten intensiv afdeling eller kapellet; det var bare det jeg lige fortælle dig, forbyd islam i Danmark.

    Kommentar by NotariusUmulius — 27. marts 2020 @ 08:37

  52. A
    C
    A
    B

    forbyd lorte-pølletiet og forbyd islam i Danmark.

    Kommentar by NotariusUmulius — 27. marts 2020 @ 11:55

  53. @Notarius
    Jeg har det næjagtigt ligesom dig. Jeg er bare ikke så forsvarsberedt,som du måske er.
    Men ingen tvivl om at pikpanserne,dhimmistrisserne,justitsministeren og hele forsamlingen i galeanstalten Fjolsetinget ikke har nogen som helst kontakt til virkeligheden. Vi har p.t. omkring én million ! fremmede (primært muslimer) i vores land. Og de bliver fanden gale mig ved med at importere dem. Er de sindssyge? Ja det er de. De er nemlig ikke længere danske. Gør de det for egen vindidngs skyld? Ja det gør de. De hæver “løn” hvert år/måned/uge helt uprorpotionel med en murers eller tømrers løn. Og de stikker snablerne i pensionskassen,som ingen andre.
    Gør de noget for andre danskere? Det er jo det spørgsmål,jeg hævder,at have svaret på. Der er helt skkert en spasserjeep,som kræver hjulskifte. Eller en bådebro,der mangler nye brædder.
    Der kan du finde dem. De er rundt om i de små steder i landet,hvor de gør “gode” ting for andre. Når realiteten er,at de ALTID har ødelagt vore liv og levned.
    Forbyd skat
    Forbyd muhammedanere
    Forbyd nye love
    Kræv stop for lovskrivning

    Kommentar by Nielsen — 27. marts 2020 @ 12:55

RSS feed for comments on this post.