12. april 2020

Århus V: Arabere i sort Audi tvinger sig aggressivt ind i svingbane, gør ‘forsvind’-fagter ud af sideruden

Jeg havde lige afleveret min datter, og tog ringvejen mod det nordlige Århus, da en stor sort Audi presser sig ind foran mig, og tvinger sig mellem to biler foran mig. Ud af sideruden i passagersiden, gøres der ‘forsvind’-fagter. De havde åbenbart placeret sig i den forkerte vognebane, og lavede de vildeste aggressive manøvre for at komme ind i svingbanen til Jernaldervej. Et sekund troede jeg, at de ville køre over for rødt, men den stoppede – arme ud af begge sideruder. Klassisk dominansadfærd.

Fordomsfuld som jeg er, fortæller jeg teenagedrengen, at man altid skal passe på når man kører i Århus Vest. Jeg tog et hurtigt billede med mobiltelefonen, og da jeg sekunder efter kørte forbi, så jeg det forventede: Et vognlæs crewcuttede unge arabere. Erfaringskataloget er efterhånden et digert værk. Næste gang noget lignende sker har jeg installeret et dashcam. Nummerpladen kunne desværre ikke aflæses på mit billede.

(Åby Ringvej ved Jernaldervej, 12. april 2020 Kl. 17.24)

Oploadet Kl. 18:08 af Kim Møller — Direkte link33 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/109413/trackback

33 Comments »

  1. Åååh Gud, ud med perkerne. Jeg boede på Jernaldervej, da jeg læste på DJH, forbyd islam i Danmark.

    Kommentar by NotariusUmulius — 12. april 2020 @ 18:22

  2. Jeg har set værre dvs. mere farlig kørsel mange gange.
    Man bliver rystet i sin grundvold hver gang man ser det.

    Kommentar by Zenobia — 12. april 2020 @ 18:33

  3. Kære alle her på Uriasposten: Jeg vil gerne have en forklaring på, hvordan det kan lade sig gøre, at så mange af anden, først og fremmest arabisk og muslimsk herkomst, har råd til at køre rundt i disse dyre biler. Lad mig få nogle bud?

    Kommentar by Den sendrægtige — 12. april 2020 @ 18:44

  4. @ Den sendrægtige — 12. april 2020 @ 18:44
    Leasing + massiv svindel med moms som vi kan læse om i dagens aviser

    Kommentar by redneck — 12. april 2020 @ 19:00

  5. Herfra skal der, vanen tro, kun lyde en kraftig opfordring til muslimerne om at køre med armene stikkende langt ud af sideruderne, i et meget højere omfang end før, og meget gerne under den sædvanlige vanvidskørsel.
    Hvis i lige kan forsøge at snitte diverse vejskilte ved samme lejlighed, vil det være yderst værdsat.

    Kommentar by Kimski — 12. april 2020 @ 19:01

  6. “Ole” = momssvindler = feltmadras

    Kommentar by Revisoren — 12. april 2020 @ 19:07

  7. Leasing biler under et firmanavn.

    Kommentar by Michael Unna — 12. april 2020 @ 19:18

  8. “Ole” = kriminel perker og momssvindler der kører i leaset bil.

    Kommentar by Revisoren — 12. april 2020 @ 19:26

  9. Jeg oplever også så meget dårlig kørsel her på sjælland. Muslimske kvinder kan også køre råddent.Det værste eksempel var sidste sommer. Tror måske de fejrede en af deres højtider. Jeg opdagede i bakspejlet at kvinden bagved og hendes passagerer sad og klappede da vi holdt for rødt lys. Jeg troede først de var utilfredse med min cruise hastighed på 40 km/t ind ad Gl. Kongevej, men kunne så høre deres høje muzak ud af de åbne vinduer. Ved næste kryds placerede de sig i venstre sving bane og jeg var nr. 2 i ligeud banen. Men da der blev grønt susede de lige ud og kom først fra start. Der måbede jeg lige lidt, men de har jo sikkert gode læremestre i deres brødre og fætre. Nå fred være med det tænkte jeg, men opdagede at bilen bagved også var fyldt med muslimaer. Ved Planetariet var jeg opmærksom på en hætteklædt fyr som krydsede vejen demonstrativt langsomt. Jeg slap speederen, men var nødt til at bremse til sidst da han nærmest stoppede op. Men det at jeg trykkede på bremsepedalen, gjorde at den bagved kørende muslima opdagede, at hun var ved at smadre min bagende, så jeg fik da lige den store hornsalut. Jamen jeg er da også en idiot at passe på medmennesker som er høje på et eller andet deres fætre har solgt ham. Nå, men historien ender i det store kryds ved Emperial, hvor den første perkerbil holder ude i krydset for at lave et venstre sving. Det kunne hun sagtens have gjort for der var fri bane, men hun ventede på sin kusine som kom bag ved mig. Samtidig dyttede hun lystigt for at signalere, at der holdt hun og ventede.

    Muslimer er bare så uforenelige med dansk kultur. De bliver aldrig danskere og skal bare fucke af. Hørte I hvor “danskere” der hentes hjem fra Pakistan?

    Kim, hvad har du kig på af udstyr? Det skal vel være 4K opløsning for at man kan se detaljer?

    Kommentar by kartoffeldansker — 12. april 2020 @ 20:07

  10. De er nok fra AudiArabien,på vej m koran’osmitte..

    Kommentar by Hul igennem? — 12. april 2020 @ 20:22

  11. Taberabere kan heller ikke køre kamel.

    Kommentar by Hul igennem? — 12. april 2020 @ 20:24

  12. Islamisterne, politikerne og journalisterne regner danskerne for ingenting, dels pga. koranen, dels fordi danskerne finder sig i alt. Vi betragtes som svage, som konfliktsky, som stemmekvæg, som untermenchen. Og sandt er det jo at danskerne uafbrudt i snart 50 år har fundet sig i at kommunister og radikale infiltrerede alt, inclusive folkeskolen og folkekirken…. i at EU fjernstyrer og undergraver vores demokrati….. i at rød familiepolitik udnytter, splitter og tyranniserer utallige familier, forældre og børn….. i at indvandrere fra dag 1 har større rettigheder end danskere….. i at alt med velfærd, sundhed og retfærdighed udhules og nedskæres for at skaffe penge nok til asylanter og migranter….. i at mængden af bureaukrati og skilsmisser, samt svindel, overfald, brande, hjemmerøverier, knivstik og mord er mangedoblet….. i at MSM og partierne bedrager, svigter og snyder os år efter år…..osv.

    Ja, vi har fundet os i at blive gjort til 3. og 4. klasses mennesker i vores eget land. Vi har fundet os i at Chrborgs flertal pisser på os ved at forære vores land, boliger, penge, kvinder, jobs, pensioner, skoler og hospitalspladser og meget mere væk til kulturfremmede fra 35 lande. Og vores indfødsret, borgerrettigheder, kultur, fred, frihed, folkesundhed og sikkerhed er Chrborg også ved at hælde ned ad brættet.

    Om vi undgår at dele skæbne med det fallerede samfund ti km fra København, vil tiden vise.

    Kommentar by Bent A — 12. april 2020 @ 20:51

  13. Jeg så engang en PMV køre hen over en gammel toyota. Toyotaen var såden cirka 1/2 meter høj bagefter. Hvad jeg drømte om der sad inden i den, skal jeg ikke offentliggøre her, kun at hakkemaden inden i den ville lugte kraftigt af hvidløg og kamellort.

    Kommentar by Danskeren — 12. april 2020 @ 21:03

  14. De pågældende har med statsgaranti ikke placeret sig i den forkerte vognbane; der er tale om bevidste- og nøje koreograferede provokationer!

    De Perker-typer der er tale om, har indgående kendskab til de vejkryds som fører til/fra perker-områderne i Aarhus Vest. Det drejer sig først og fremmest om krydsene Silkeborgvej/Viby Ringvej samt Edwin Rahrs Vej/Åby Ringvej.

    Den omtalte manøvre ses ofte; den er tilrettelagt så den sker i absolut sidste øjeblik før krydset, og omfatter mindst tre vognbaner – Man er for eksempel placeret i ligeud-vognbane-2 trækker til højre ind i ligeud-vognbane-1 med henblik på at trænge ind i højresvings-vognbanen.

    Spar dine penge til dashcam Kim, politiet har for længst opgivet kampen – Indtil der udvises politisk vilje til at stoppe disse typer, er vi tvunget til at finde os i tingenes tilstand!?

    Kommentar by T. Flodur — 12. april 2020 @ 21:36

  15. Hvordan folk kører bil, er en psykoanalyse af deres kultur og psykologi. Man kan naturligvis ikke ændre dem, man må leve med dem eller skaffe sig af med dem. Der er grund til, at afrikanere har fire gange flere trafikulykker, og arabere tre gange flere end danskere.

    Kommentar by BB — 12. april 2020 @ 21:56

  16. Sindssyge perkere i trafikken har været helt normalt i de sidste 20-30 år i Mohammedanmark.

    Kommentar by Piphans — 12. april 2020 @ 22:48

  17. Kommentar by Piphans — 12. april 2020 @ 22:48

    Jeg kommer ikke så tit til Odense…men næsten hver gang ser jeg perkere køre aldeles råddent, med hysteriske hasarderede vognbaneskift, dytten og blinken med lygterne og venstre om kørsel ved lyskryds og som oftest med hidsig kørsel over for rødt!!!

    Desuden prøver de samtidigt at provokere en til at tage affære med et dyt eller bare en rysten på hovedet m.m. – så kan de overfalde en…og der sker dem intet i deres milliondyre lejede audier og bmv´er, som kun er erhvervet ved snyd og bedrag eller narkosalg!

    Kommentar by Black Watch — 12. april 2020 @ 23:39

  18. Arabere er generelt skadedyr. Ikke underligt, at radicoole og sovialister føler et fællesskab med dem.

    Men ved I hvad. De forsvinder ikke bare fordi man kæfter op på en blog !!

    Kommentar by Bilka — 13. april 2020 @ 00:09

  19. Arabere er psykopater…n

    Kommentar by Jp — 13. april 2020 @ 00:11

  20. Vær du glad for at du ikke bor i en storby i Sydeuropa så ville dit planlagte dashcam komme på alvorligt overarbejde uanset etniciteten på føreren af bilen.
    Morten Korch har sku ikke levet forgæves.

    Kommentar by Per Henrik Rasmussen — 13. april 2020 @ 00:11

  21. Det at bruge blinklys når man skal dreje er forlængst gået af mode så der har vi sku nok ikke noget at lade andre høre

    Kommentar by Per Henrik Rasmussen — 13. april 2020 @ 00:46

  22. Nåda, endnu engang får vi en afstumpet psykopatisk undskyldning for kæleperkernes voldelige adfærd. Se, det er derfor jeg foragter venstrefløjen, tak fordi du igen mindede mig om hvorfor jeg gør det, PHR.

    Kommentar by Lukket fest, skrid hjem — 13. april 2020 @ 03:04

  23. Hvordan kan det lade sig gøre for en perker på 21 år at forsikre disse biler, når en jævnaldrende dansk pige skal betale 12-15.000 kr alene i ansvarsforsikring for en bovlam Toyota Yaris?

    Kommentar by Træt — 13. april 2020 @ 06:14

  24. #21 Lukket fest, skrid hjem

    Du må bære over med funktionæren fra sandhedsministeriet (phr). Hvis han ikke arbejder loyalt og nidkært for ministeriet, bliver han indkaldt til kammeratlig samtale hos en kommissær, og det er som bekendt en frygtindgydende tanke for enhver apparatchik.

    Kommentar by Danskeren — 13. april 2020 @ 06:25

  25. @Den sendrægtige

    Ved at være flittige i skolen, få en god uddannelse og et godt job, forbruge med omhu og investere fornuftigt. Said no one ever.

    Bortset fra det kører mange danskere nu om dage også latterligt ringe, Som nævnt i denne tråd er der f.eks. næsten ingen, der blinker af længere, og mange ligger helt op i røven på én.

    Kommentar by Michael — 13. april 2020 @ 07:51

  26. Til helvede med de røde svin

    Kommentar by k.m. — 13. april 2020 @ 09:10

  27. Kan varmt anbefale BlackVues 4K dashcams. Evt. både foran og bagved. Man bør ikke gå på kompromis med kvaliteten og skal passe på såkaldte “fake 4K”. Har man fået mange penge tilbage fra Skat, kan man betale for en professionel ledningsfri montering hos en autoelektriker. Hvis man Googler emnet, kommer meget frem.

    Kommentar by Fascist — 13. april 2020 @ 11:20

  28. Både dit dhimmitiet og dit forsikringsselskab vil skide optagelserne fra dit dash cam et langt stykke, i tilfælde af et sammenstød.

    Brug hellere pengene på peberspray

    Kommentar by Træt — 13. april 2020 @ 12:59

  29. iSlamtilbedere og venstrefløjen har en del til fælles. Bl.a voldelige ideologier, ego-økonomisk politik, begge er villige til at ofre sit eget afkom for egen ære/prestige, IQen rækker ikke, til at få logik ind på lystavlen, “læs og forstå” er ubekendte færdigheder, ingen af dem er forenelige med demokrati, social-/samfundskontrol står højt for begge og så tror de begge at deres ideologi vinder kampen.

    Hov, forskellen skal da med:
    Kun venstrefløjen tror, at de er hinandens venner.

    Forbyd islam i Danmark, luk kassen og UDSEND enhver AEHer ved første dom.
    Det vil tillige give en tiltrængt udrensning af venstrefløjen og RV+ i de politiske organer og MSM fremover.

    Kommentar by M.S. Carstens — 13. april 2020 @ 14:21

  30. -> Per Henrik Rasmussen

    “Det at bruge blinklys når man skal dreje er forlængst gået af mode så der har vi sku nok ikke noget at lade andre høre”

    Det var ikke en situation, hvor en bilist undlod at blinke. Slet ikke. Og det ved du i øvrigt godt.

    Kommentar by Kim Møller — 13. april 2020 @ 15:31

  31. Mange klovne fra Mellemøsten kører som gale. Det har jeg oplevet et utal af gange. På Nørrebro kører de bare på fortorvet, i modsat kørebane, eller over for rødt hvis det passer dem. Alle steder ser jeg jævnligt bavianernes vanvidskørsel på motorveje, i byerne og på landeveje. De kører ofte uden kørekort, som de først har fået foræret af en ven af klanen, men senere frataget af politiet.

    Kommentar by NulTolerance — 13. april 2020 @ 17:22

  32. Ikke bare fræser de rundt på vejene i biler, de vandrer også midt ude på dem, hvem har efterhånden ikke også observeret dette i nabolaget.

    Kommentar by LarsB — 13. april 2020 @ 19:23

  33. Hvordan går det forresten med den såkaldte “Århus-model”, der skulle løse alle problemer med den såkaldte “integration”?

    Kommentar by Revisoren — 16. april 2020 @ 18:52

RSS feed for comments on this post.