14. april 2020

Glostrup: Herboende tyrker kritiserer politiet, hendes 14-årige søn forsøgte at løbe fra en politihund…

Herboende tyrker fortæller, at hendes 14-årig søn helt tilfældigt blev bidt af en politihund under en politiaktion i Glostrup. En længere smøre om politiets grusomme magtmisbrug, og en vævende forklaring om baggrunden. Det fortælles, at politiet sendte schæferhundene afsted før de selv kom på banen, og at hendes dreng løb på grund af frygt for hundene, men i sidste afsnit forklares det omvendt, at de ‘havde standset’ hendes søn før hunden bed.

Politiet kan lave fejl, men hvis man tilbageholdes af betjente, og forsøger at løbe fra politihunde, så gør de vel det rigtige. “… i politiets øjne er alle med anden hudfarve kriminelle” kommenterer anti-racisten Dorthe Guldfeldt ikke desto mindre, og afslutter kommentaren med ‘ACAB’ (All Cops Are Bastards).

“… I går den 10/4-2020, har vi som forældre blevet ringet op af Vestegnens politi kl. 19.58 som fortæller at vores søn som er KUN 14 år gammel er tilbageholdt.

Episode sker således:

Min søn har været hjemme i hele lukke perioden da vi har fulgt sundhedsmyndighedernes anbefaling, ‘bliv hjemme’.
Min søn tager en tur til kebabhuset ved stationen, for at købe kebab med hans ven, for at få lidt luft og der er åbenbart nogle andre drenge også DER. Pludselig dukker der nogle politibiler op, der kommer for at se til de andre drenge, der allerede var til stede, men dette går ud over min søn, der tilfældigt gik forbi på stationen.

Politibetjentene vælger at løslade deres cheferhunde før de overhovedet selv når at komme ned fra deres biler. I det øjeblik min søn ser hundene løber han væk, grundet HUNDESKRÆK. Han er er så bange for hunde og dermed løber væk, fordi han NEMLIG intet har gjort.

Øjeblikkeligt slipper politibetjenten hunden og giver ORDRE for at den skal bide ham og IKKE stoppe ham. Han siger ‘Tip Tip’ og laver to gange klap via hans hånd og siger ‘BID’ til hunden. Dette er bestemt ikke Acceptabelt.

Han er kun 14 år og ikke EN forbryder, og hvad er grunden til at han skal opleve denne grimme og grusomme oplevelse? Politiet siger IKKE en gang til ham STOP, men bare slipper hunden. Hvad er dette for en hændelse? Når han så bider ham er han så bange og ryster og de gør INGENTING på det tidspunkt og er is kolde!!

… Derefter siger betjenten at de blev nødt til at slippe hunden efter ham når han løber væk og ikke hører efter advar stop. Hvilket min søn siger at han bestemt ikke hørt ham sige stop men BLOT hører de to klap og sige BID til kunden. Han stoppes af hunden og får en kæmpe pote på ryggen samt en kæmpe BID i hans venstre baglår.

… Da vi ankommer Glostrup skadestuen, kigger lægen og han bliver så chokoret og meget skuffet over skaden og stiller spørgsmål tegn at hvordan det kan ske? Han siger ’sådan foregår det ikke en gang i USA’ hvad har de haft gang i? Dette er bestemt ikke acceptabelt og jeg vil bestemt anmode om klage for politiets reaktion, især når han er kun 14 år.

De vasker ham og lægen sender ham videre til Herlev skadestue… der kommer der to læger og de synes også at det er meget voldsomt og grusomt politiet har handlet på en 14 årlig dreng.

… Vi er forældre til en 14 årlig dreng og er så chokoret og skuffet over hændelsen derfor vil vi bestemt klage over betjenten som har misbrugt hans magt.

Dette er forkert og hårdt ordre givet, for betjenten havde faktisk standset min søn og havde kommet ned i knæ og i det øjeblik kommer hinden og bider.

(Yeliz Mermer på Facebook, 11. april 2020)

Oploadet Kl. 13:48 af Kim Møller — Direkte link65 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/109446/trackback

65 Comments »

  1. En stivkrampevaccine kan kurere den muslimske opdragelse om urene dyr.

    Kommentar by tavsen — 14. april 2020 @ 13:54

  2. Et ekstra kødben til hunden.

    Kommentar by T. Snorrason — 14. april 2020 @ 13:56

  3. Da godt de ikke skød først så.

    Kommentar by Anonym — 14. april 2020 @ 13:58

  4. Håber hunden bliver testet for corona snarest – god bedring til den

    Kommentar by redneck — 14. april 2020 @ 14:03

  5. La vaer med at loebe fra en politihund,dumnik

    Kommentar by dunk — 14. april 2020 @ 14:04

  6. Så kan det fede læs lort af et styks perker kneppeaffald lære IKKE at løbe fra politiet.

    Der er ALT ALT ALT FOR LIDT politivold mod perkerne i Danmark.

    Et EKSTRA STORT kødben til hunden, forbyd islam i Danmark.

    Kommentar by NotariusUmulius — 14. april 2020 @ 14:04

  7. Man løber naturligvis ikke fra politihunde, medmindre man gerne vil bides. De er ligesom trænet til at eftersætte og bide. Alder, hundeskræk, tilfældigheder osv. er ganske enkelt ikke gyldige undskyldninger.

    Og som #1 tavsen helt rigtigt skriver, så er muslimer opdraget til at mene, at hunde er urene dyr – så religiøs opdragelse kan være årsagen til “hundeskræk”.

    Kommentar by Quark — 14. april 2020 @ 14:14

  8. At lægen skulle have fordømt politiets handling er én af følgende ting:

    * Udtalt på baggrund af uvidenhed, da lægen ikke selv var der.
    * Eller opdigtet.

    Det er også typisk at tyrkermor nu forsøger at mobilisere social media imod politiet ved at opfordre ANDRE til at klage. Når tyrkermor selv klager, er det påstand mod påstand og den afvises. Når 100+ tyrkermødre klager, er det en shitstorm og politiet kunne tænkes at gøre knæfald for at undgå at blive kaldt racister. Ikke første gang og bestemt ikke sidste gang vi ser den slags “mob mentality” fra de sider.

    Kommentar by Quark — 14. april 2020 @ 14:20

  9. God vovse 😊

    Kommentar by Elvadatter — 14. april 2020 @ 14:35

  10. Det værste jeg har læst om politihundenes biskhed.
    Var da en 77årig mand fra Helsingør blev bidt af en løs politihund der ikke var under kommando da han sad fredeligt på en parkbænk i en park. Han måtte opereres 3 gange for bidskader og han havde stadigvæk senfølger efterfølgende. Han fik vistnok ingen erstatning eller undskyldning og hunden blev ikke aflives hvilken den skulle have været efter hundeloven. Men den sag hele sagen blev hysset ned.

    Kommentar by Zenobia — 14. april 2020 @ 14:38

  11. Dorthe Guldfeldt er omkring de 45. I teorien er hun voksen, og desværre har hun stemmeret

    http://www.uriasposten.net/pics/Euronews2015.jpg

    Kommentar by BB — 14. april 2020 @ 14:41

  12. Dejlig vovse. Stort kødben til den, så den kan træne sine bidemuskler! :D

    Kommentar by Knud Madsen — 14. april 2020 @ 14:45

  13. Jeg må give moderen ret, en sådan behandling af hendes søn skal hun slet ikke finde sig i.
    Så jeg vil give hende det gode råd, at forlade landet sammen med sin søn, og drage ned til det fredelige land hvorfra hun er kommet.
    Jeg kan i øvrigt slet ikke forstå hvorfor hun og sønnen overhovedet opholder sig her i Danmark? Jeg som dansker synes også her er blevet meget farligt.

    Kommentar by Henning Jensen — 14. april 2020 @ 14:47

  14. Kebab og renden på gaden sent er ikke for ordentligt opdragede. ved du i det hele taget hvad dine børn laver? Når politiet “pludselig” kommer? Ja der findes faktisk stadig politi, bare alt for få.. Og tak til dem!
    Undgå i øvrigt træningstøj, omvendte kasketter, hættetrøjer, skodsko og tåbelige halskæder, det signalerer taber som et neonlys..

    Kommentar by Hul igennem? — 14. april 2020 @ 14:53

  15. Endnu en tyrker familie som aldrig skulle have været i vores land til at starte med.

    Kommentar by Piphans — 14. april 2020 @ 14:54

  16. Spørgsmålet er, skal vi lære dem dansk og at være en artige borgere, eller skal vi rulle statsborgerskabslovene tilbage og smide dem fucking ud af vores land!

    Kommentar by Børge-Muhammed Hansen — 14. april 2020 @ 15:04

  17. Muhamedanerne er bange for hunde, men modige når de er i flok eller står bag et hegn. Vores hund er legeglad, så når der står nogen ved vores låge og kalder, så kommer den gerne hen for at hilse – men så stikker de ækle rabarbere efter den med pinde. Kommer jeg gående med den i snor så flygter de, de lede kujoner

    Kommentar by Anonym — 14. april 2020 @ 15:24

  18. Forklaringen er selvmodsigende. Alderen, passer den? De plejer jo at være ældre end de siger. Eller er det kun DR som gør asylanter på 20-30 år til uledsagede børn? Danmark er ikke længere et sikkert land, så hvorfor søgte de ikke asyl i et af de 3-5 sikre lande de passerede på vejen herop? Har man strøet noget på såret for at få det til at se værre ud?

    Kommentar by Bent A — 14. april 2020 @ 15:30

  19. Nu er det jo kun drengen og politiet der har en forklaring på hvad der skete og De fleste ved nok hvem de stoler mest på i den her situation.

    At en mor og nogle læger mener at det er groft er betydningsløst. Lad os nu se politiets forklaring som nok divergere en del fra kluddermors!

    Kommentar by Anonym — 14. april 2020 @ 15:39

  20. Led taeve,dum hvalp. Go’ hund!

    Kommentar by krassisten — 14. april 2020 @ 16:09

  21. @8 Elvadatter
    Hahaha… totalt enig :)

    Kommentar by Piphans — 14. april 2020 @ 16:10

  22. Så må hendes søn jo lade være med at hænge ud med folk, der sælger stoffer på gader og stræder.

    Kommentar by IngolfGaboldsen — 14. april 2020 @ 16:14

  23. Husk nu at få hunden tilset.

    Kommentar by Anonym — 14. april 2020 @ 16:19

  24. Der er kun én løsning på sådan noget: Forlad landet. Straks.

    I øvrigt vil jeg godt lægge billet ind på en af hvalpene, hvis det bliver aktuelt.

    Kommentar by Kimski — 14. april 2020 @ 16:28

  25. Følger man linket til hendes facebook profil ser man hun har over 300 venner…og under 10 af dem bærer danske navne.

    Flere profiler hylder åbentlyst brug af våben og Tyrkiet.

    Et strålende eksempel på succesfuld integration???

    Kommentar by redneck — 14. april 2020 @ 17:00

  26. Er det muligt at donere penge til nogle kødben til hunden, så den kan få den fæle smag af perkerunge væk fra munden ????

    Kommentar by kent — 14. april 2020 @ 17:26

  27. Sejt at vovsen får lidt bidetræning og motion. Håber at den bliver tjekket for alle de sygdomme som sådan en Istanbullshit-unge bærer rundt på 😊

    Kommentar by Stem_niller — 14. april 2020 @ 17:42

  28. Ja der er ikke andet at gøre end at forlade landet, ja ned til et fredeligt sted, hvor politiet er så søde, og ikke puser en hund på en som løber væk. u-ha- da.

    Kommentar by IES — 14. april 2020 @ 17:45

  29. Så flyt til Tyrkiet, hvor politiet kun byder unge som din knægt på citronmåner.

    Kommentar by Michael — 14. april 2020 @ 17:49

  30. Ja man må imponeres over de fine billeder, der er taget af hundebiddene. En rigtig døner hapser.

    Kommentar by Den sendrægtige — 14. april 2020 @ 18:08

  31. Det er synd for hunden, nu render den rundt med lortesmag i munden.
    Perkerkoen og hendes biologiske affald er med statsgaranti fuld af løgn.
    Kommandoen ” bid” findes simpelthen ikke i C-træning !!

    Kommentar by Danskeren — 14. april 2020 @ 18:08

  32. Henning Jensen — 14. april 2020 @ 14:47:

    Ja og gid hun der vil fortælle vidt og bredt om hvor frygtelige vi er her i Danmark :-)
    Måske skulle vi starte en indsamling, der kan sponsorere en ordentlig stak flyveblade, som hun kan dele ud af?

    ………

    I øvrigt holder man sig vel på corona-afstand, når man kan se, at der er for mange forsamlede foran kebab-adder-kiosken?

    Er gøgeungens mor i arbejde? Hvis ikke, har hun lige fået x tusinde kroner mere pr. måned*, af VORES skattebetalte forsikring (Statskassen) og skulle da have nok i køleskabet til at mætte gøgeungen.

    Læger skal udvise empati og en læge står da ikke midt i opgaven og giver sig til, at modsige en “mors” forventning om medfølelse, hvor gerne han måske end ville have gjort det. Så var lægen jo nok også blevet hængt ud på gøgemors m´Slimske “se mig kanal”.

    * frafald af 225 timers reglen.

    Forbyd islam i Danmark, luk kassen og UDSEND enhver AEHer ved første dom!
    – kæft hvor ville vi få det godt igen.

    Kommentar by M.S. Carstens — 14. april 2020 @ 18:09

  33. Her er mange fornuftige og gode forslag til hvordan vi danskere kan få et bedre land, det sørgelige er bare at Christiansborg ikke kunne drømme om at gøre noget godt for danskerne.

    Kommentar by Bent A — 14. april 2020 @ 18:33

  34. Synd de ikke har politibjørne

    Kommentar by Kratossen — 14. april 2020 @ 18:40

  35. Er der et mobilepay nummer til hundegodte-kontoen ?

    Kommentar by Gregers — 14. april 2020 @ 18:43

  36. Billederne giver os en stærk advarsel om ikke at løbe væk, når politiet dukker op. Det burde være logik for dværghøns.

    Kommentar by Oppenhaimer fan — 14. april 2020 @ 18:48

  37. Håber at de husker at børste tænder på hunden.

    Kommentar by Piphans — 14. april 2020 @ 19:09

  38. Kun et af billederne viser noget der kan være et hundebid, de øvrige ser ud til at være konstruerede!

    Kommentar by Bruno Larsen — 14. april 2020 @ 20:28

  39. Ja ja, tyrkere og arabere har aldrig gjort noget og de er helt uskyldige, en sang fra de varme lande!

    Kommentar by Den Nervøse — 14. april 2020 @ 20:28

  40. At 8:
    Størstedelen af hospitalslægerne på Vestegnen er muhamedanere. Så deeeet.

    Kommentar by Bastardo — 14. april 2020 @ 20:39

  41. Så kom Ekstra Bladet på banen. Uden kommentarspor:

    https://ekstrabladet.dk/112/14-aarig-skambidt-af-politihund/8089250

    Kommentar by Michael — 14. april 2020 @ 20:42

  42. Ingen medlidenhed herfra, kan ikke udstå de evigt beklagende typer.

    Kommentar by LarsB — 14. april 2020 @ 20:46

  43. Et kig på drengens profil afslører lidt af hans holdninger.

    Kommentar by NulTolerance — 14. april 2020 @ 21:21

  44. Der var engang et blad, der hed “Politihundens Venner”

    Kommentar by Træt — 14. april 2020 @ 21:25

  45. Bent A — 14. april 2020 @ 18:33:

    Spørg lige efter, på arbejdsplads, som i venne- og familiekreds, hvem der stemte på de nu genvalgte partier / troede på deres løgne og valgflæsk?
    Det var nemlig dem, som sørgede for, at livet på Christianborg går videre som før.
    NB er inde med 4 ihærdige ildsjæle, men der mangles 86 stemmer til NB/SK, så åben debatten hvor du kommer frem, så vi kan få en ende, på folkets ego-centrerede afkrydsninger i stemmeboksen.
    – de valgte at tro på valgflæsket (flere velfærdsgoder), men til siddesatte fakta: alle løfter om mere velfærd for vore skattekroner, er helliget VR+ og venstrefløjens nye stemmepotentiale!

    Ønsker man forandring, må man arbejde for det IRL!
    – og stå brast, selv hvis man er ene!

    Kommentar by M.S. Carstens — 14. april 2020 @ 22:13

  46. Retttelse til 45:

    ikke stemmer, men mandater!

    Kommentar by M.S. Carstens — 14. april 2020 @ 22:15

  47. Hør, der er noget helt galt her; de billeder stammer sgu da fra resterne af en rullekebab – Hundebid? Rend og hop!

    Kommentar by T. Flodur — 14. april 2020 @ 22:27

  48. Så kan taberen lære det, og hvorfor bor en tyrker heroppe.???

    Kommentar by Gert Lanter — 14. april 2020 @ 22:39

  49. Dygtig vovse. Den fortjener en ekstra hundekiks.

    Kommentar by Nielsen — 14. april 2020 @ 23:11

  50. Gert Lanter — 14. april 2020 @ 22:39:

    Tyrkere elsker andre folks penge, -at avle islamistiske gøgeunger, -magt og -egotrip til gunst for den pædofile voldsprofet MUHAmmed. Det står indskrevet i KOranen.
    Tillige med deres pligt over for os “vantro”:
    http://www.islaminfo.dk/artikler.asp?PgID=1924

    på islaminfo kan du også søge på ordet: erobring. Der er mangt og meget af iSlammets pligter gengivet, i nutidig tekst.
    – del gerne!

    Kommentar by M.S. Carstens — 15. april 2020 @ 00:18

  51. “i politiets øjne er alle med anden hudfarve kriminelle” kommenterer anti-racisten Dorthe Guldfeldt ikke desto mindre, og afslutter kommentaren med ‘ACAB’ (All Cops Are Bastards).”

    “Anti-Racist” = Anti-Hvid.

    Kommentar by Peter Nielsen — 15. april 2020 @ 01:11

  52. Jeg håber altid at Danmark i Afrika og Mellemøsten bliver opfattet som et super-“racistisk” og yderst “xenofobisk” land, hvor man som afrikaner eller araber slet ikke har lyst til at opholde sig …

    Kommentar by Peter Nielsen — 15. april 2020 @ 01:17

  53. Familienavnet Mermer,betyder vel mer’ mer’ kontanthjælp og førtidspension.

    Kommentar by Nielsen — 15. april 2020 @ 02:14

  54. Sjovt som vindene skifter.
    Politiet får ellers ikke megen ros herinde og jeg kunne forestille mig at hvis en politihund ved en “fejl” bed en luns af Paludans balle ville afstedkomme en helt modsat hysterisk reaktion herinde.
    Priceless
    ;-)

    Kommentar by Per Henrik Rasmussen — 15. april 2020 @ 04:10

  55. Kommentar by Per Henrik Rasmussen — 15. april 2020 @ 04:10.

    “Sjovt som vindene skifter.”

    Ja, det samme kan så ikke siges om dig, da du ret konsekvent vælger det nemme og “socialt accepterede” standpunkt, som er så karakteristisk for folk som dig, der ikke tør gå imod strømmen, og forme en egen mening om tingene, der ikke er dikteret af medierne og den fremherskende flokmentalitet.

    Og dermed retfærdiggør du jo så også din fortsatte eksistens her på UP, som et udmærket eksempel på de bløddyr med gummirygrad normale mennesker må trækkes med ude i samfundet, og herunder specielt hvad der er galt med dem.

    Så herfra skal der da kun lyde en opfordring til at du fortsætter med at kommentere på UP. Der er ikke noget der er så underholdende, som at se folk der fortsætter med at grave, efter de har opdaget de står i et hul de ikke kan komme op af.

    Kommentar by Kimski — 15. april 2020 @ 06:31

  56. # 53 Nielsen

    Hæ-hæ, godt set.

    Kommentar by Danskeren — 15. april 2020 @ 07:32

  57. Det er fristende at sige at så længe hunden ikke har bidt Per Henrik Rasmussen så er jeg ikke imponeret over den, men måske gør jeg hunden uret, det kan jo være at den betragter PHR som dårlig smag.

    Kommentar by bjarne binee — 15. april 2020 @ 15:11

  58. Hvor er det dog sørgeligt at læse, hvor dårligt tudemor er til at servere en plausibel løgnehistorie. Havde politimanden eller hunden fat i knægten først? Bestem dig lige, moster.

    Kommentar by Hertz — 15. april 2020 @ 17:48

  59. Årh luk røven din herboende perker. Selvfølgelig lavede din bastardunge ballade, ellers havde politiet ikke sluppet hunden løs. Jeg har været i forsvaret og set hvordan hundende sættes løs og det er kun hvis det absolut er nødvendigt.

    Kommentar by Den Danske Helt. — 15. april 2020 @ 21:27

  60. Kommentar by Kimski — 15. april 2020 @ 06:31
    Tjaaa om dig kan man vel så sige:
    Der er ikke noget der er så underholdende, som at se dig fortsætte med at grave, og endnu ikke har opdaget at du står i et hul du ikke kan komme op af.
    Keep up your premature behavior
    ;-)

    Kommentar by Per Henrik Rasmussen — 15. april 2020 @ 23:03

  61. Hvordan mon han var blevet behandlet i hjemlandet:

    https://www.youtube.com/watch?v=4Q0s9nsxvsU

    Kommentar by Hodja — 15. april 2020 @ 23:57

  62. Kommentar by Per Henrik Rasmussen — 15. april 2020 @ 23:03.

    Hvis du nu kunne finde ud af at udtrykke dig på andet end perkerdansk, så var der måske en mulighed for, at man kunne forstå hvad du skriver. Måske.

    Kommentar by Kimski — 16. april 2020 @ 01:12

  63. Kommentar by Kimski — 16. april 2020 @ 01:12
    Hvis du ikke forstår hvad jeg skriver når jeg stort set copy/paster dine egne skriblerier med et par små justeringer hvad vil du så betegne dit eget sprog som ?
    Kunne vrøvl være en nærliggende mulighed ?

    Kommentar by Per Henrik Rasmussen — 16. april 2020 @ 01:22

  64. Kommentar by Per Henrik Rasmussen — 16. april 2020 @ 01:22.

    Ja, og du mangler også visse af ordene, der giver det copypastede mening, så heller ikke der er du andet end en fantasi- og holdningsløs medløber. Nu forstår jeg så bare bedre, hvorfor du lader medierne diktere dine holdninger: Du har simpelthen ikke fantasi til andet end at kopiere andres holdninger.

    Kommentar by Kimski — 16. april 2020 @ 05:40

  65. Den lille Antifa-bums “Ole” kan godt lide, at få den hårdt i måsen af en stor brunstig schæferhund…

    Kommentar by Revisoren — 16. april 2020 @ 16:30

RSS feed for comments on this post.