15. april 2020

Medina/Vatikanet: Pave Frans om coronavirus og klimaforandringer: “… certainly nature’s responses”

Er Corona-pandemien “‘Moder Jord’, der straffer os for den enorme misligeholdelse”, spørger sangerinden Medina retorisk i et interview med BT, og selvom det lyder dumt, så sagde Pave Frans noget lignende et par dage senere. Pavens udtalelse er nok det mest bekymrende. Pave Frans i et interview med det katolske magasin The Tablet – Pope Francis says pandemic can be a ‘place of conversion’.

“I was curious to know if the Pope saw the crisis and the economic devastation it is wreaking as a chance for an ecological conversion, for reassessing priorities and lifestyles. I asked him concretely whether it was possible that we might see in the future an economy that – to use his words – was more ‘human’ and less ‘liquid’.

Pope Francis: There is an expression in Spanish: ‘God always forgives, we forgive sometimes, but nature never forgives’ We did not respond to the partial catastrophes. Who now speaks of the fires in Australia, or remembers that 18 months ago a boat could cross the North Pole because the glaciers had all melted? Who speaks now of the floods? I don’t know if these are the revenge of nature, but they are certainly nature’s responses.

… You ask me about conversion. Every crisis contains both danger and opportunity: the opportunity to move out from the danger. Today I believe we have to slow down our rate of production and consumption (Laudato Si’, 191) and to learn to understand and contemplate the natural world. We need to reconnect with our real surroundings. This is the opportunity for conversion.

Yes, I see early signs of an economy that is less liquid, more human. … This is the time to take the decisive step, to move from using and misusing nature to contemplating it. We have lost the contemplative dimension; we have to get it back at this time.”

(Pave Frans med visir, photoshop ; Foto: The Onion, fake)

Oploadet Kl. 13:25 af Kim Møller — Direkte link66 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/109474/trackback

66 Comments »

  1. Medina sniffer kokain, flyver på Business Class jorden rundt og køre kæmpestore Range Rover biler, paven der samme, forbyd islam i Danmark.

    Kommentar by NotariusUmulius — 15. april 2020 @ 13:52

  2. Der tales om dette på CNN og BBC, så det kommer nok først på danske nyheder om et par uger. Gad vide, om Trump har lyst til at trykke på den røde knap, hvorpå der står ‘Kina’. .Men at USA selv har pumpet penge i så sygt et foretagende, det er jo helt sygt!! Fuck de lortelande!! https://www.google.dk/amp/s/www.thesun.co.uk/news/11392677/wuhan-coronavirus-scientists-bat-virus-injection-pig-cannibal/amp/

    Kommentar by Løsriv Jylland! — 15. april 2020 @ 13:59

  3. Tror det er Guds straf for at røvpule små kordrenge

    Kommentar by redneck — 15. april 2020 @ 14:04

  4. Kan der skrives noget her

    Kommentar by Charles — 15. april 2020 @ 14:05

  5. Jamen det er da logisk og selvindlysende at covid-pesten er Guds og naturens straf over alle som ikke er kommunister, radikale eller feltmadrasser. Og corona-krisen, klima-krisen og invasions-krisen er selvfølgelig tre sider af samme sag.

    Husk nu at stemme på enhedslisten, de radikale, sosserne, klimatosserne og den røde Pave, så forsvinder covid-plagen hurtigt.

    Kommentar by Bent A — 15. april 2020 @ 14:08

  6. Hvad den her planet har brug for, er et middelstort meteor nedslag syd for ækvator, fortrinsvis lige midt i Afrika, så ‘Doomerne’ kan få deres sans for proportioner korrigeret.

    Der er jo ingen forskel på dem og middelalderens puritanske dommedagsprofeter længere.
    https://www.youtube.com/watch?v=Jdf5EXo6I68

    Kommentar by Kimski — 15. april 2020 @ 14:10

  7. Jeg kan åbenbart ikke skrive på dette link uden at ryge i filteret.
    Jeg har et mellemværende til:

    http://www.uriasposten.net/archives/109420#comments

    90. IngolfGaboldsen
    Jeg gengiver ikke en skid. Gad vide hvordan du er skruet sammen, for det fes jo ikke ind hvad jeg skrev i 88.

    Så det vil jeg ikke spekulere mere i IngolfGaboldsen, det kan blive for grumset. ! Sejr

    Danmark´s redning på faldrebet: Stem og Støt Stram Kurs.

    Kommentar by Charles — 15. april 2020 @ 14:11

  8. Den dummeste pave i mands minde.

    Kommentar by ino — 15. april 2020 @ 14:11

  9. Jeg kan åbenbart ikke skrive på dette link uden at ryge i filteret.
    Jeg har et mellemværende til:

    http://www.uriasposten.net/archives/109420#comments

    90. IngolfGaboldsen
    Jeg gengiver ikke en skid. Gad vide hvordan du er skruet sammen, for det fes jo ikke ind hvad jeg skrev i 88.

    Så det vil jeg ikke spekulere mere i IngolfGaboldsen, det kan blive for grumset. ! Sejr

    Danmark´s redning på faldrebet: Stem og Støt Stram Kurs.

    Kommentar by Charles — 15. april 2020 @ 14:13

  10. Man kan ikke skrive det man vil

    Kommentar by Charles — 15. april 2020 @ 14:14

  11. Vi tager den så i flere etapper
    1
    Jeg kan åbenbart ikke skrive på dette link uden at ryge i filteret.
    Jeg har et mellemværende til:

    http://www.uriasposten.net/archives/109420#comments

    Kommentar by Charles — 15. april 2020 @ 14:15

  12. 2

    90. IngolfGaboldsen
    Jeg gengiver ikke en skid. Gad vide hvordan du er skruet sammen, for det fes jo ikke ind hvad jeg skrev i 88.

    Så det vil jeg ikke spekulere mere i IngolfGaboldsen, det kan blive for grumset. ! Sejr

    Danmark´s redning på faldrebet: Stem og Støt Stram Kurs.

    Kommentar by Charles — 15. april 2020 @ 14:16

  13. 90. Ingolf

    Jeg gengiver ikke en skid. Gad vide hvordan du er skruet sammen, for det fes jo ikke ind hvad jeg skrev i 88.

    Så det vil jeg ikke spekulere mere i IngolfGaboldsen, det kan blive for grumset. ! Sejr

    Danmark´s redning på faldrebet: Stem og Støt Stram Kurs.

    Kommentar by Charles — 15. april 2020 @ 14:17

  14. 90. Jeg gengiver ikke en skid. Gad vide hvordan du er skruet sammen, for det fes jo ikke ind hvad jeg skrev i 88.

    Så det vil jeg ikke spekulere mere i IngolfGaboldsen, det kan blive for grumset. ! Sejr

    Danmark´s redning på faldrebet: Stem og Støt Stram Kurs.

    Kommentar by Charles — 15. april 2020 @ 14:18

  15. Men islam er ikke guds prøvelse på kristne???
    Det ville jo faktisk virke logisk, kristne risikerer martyrium bare ved å leve i samme land som muhammedanere, det er en ond åndsmakt og en fysisk makt også, begge innbyr til motstand, eller ikke.

    Paven virker mest opptatt med å hilse de velkommen, og han ville nok blitt stoppet hvis han forsøkte noe annet. Johannes Paul den første satt på Peters trone i 33 dager i 1978, så døde han av påstått infarkt ,som aldri vil kunne bevises da hans legeme hurtig ble kremert stikk i strid med tradisjonen.

    Denne paven ønsket moskeer i Europa, og mente motstand mot dette var ukristelig, så der var han nok på linje med dagens pave. Det som derimot gjør så mange overbevist om at han ble myrdet var at han ville reformere Vatikanets finansvesen, ønsket en revisjon av denne etc, så døde han…

    Den mest konservative kardinalen i dag er afrikaneren Robert Sarah,som endog har advart mot befolknings-utskiftningen i Europa. Få tror at han vil ha noen sjanse til å etterfølge dørvakten fra Argentina, det ville helt sikkert være moteriktig nå med en neger men en konservativ
    neger er nok uaktuelt.
    Dessverre.

    Kommentar by Oslo/Norge — 15. april 2020 @ 14:18

  16. Nr 90 IngolfGaboldsen
    Jeg gengiver ikke en skid. Gad vide hvordan du er skruet sammen, for det fes jo ikke ind hvad jeg skrev i 88.

    Kommentar by Charles — 15. april 2020 @ 14:20

  17. Nr 90

    Kommentar by Charles — 15. april 2020 @ 14:20

  18. Ing olf Gab old sen

    Kommentar by Charles — 15. april 2020 @ 14:21

  19. I disse tider hvor det sindssyge er blevet det normale, så skulle det ikke undre mig om det gamle pave svin til Jorge Mario Bergoglio knalder alge beholderen Medina.
    Og for at det ikke kan blive mere sindssygt, så har FN lige udpeget kommunist Kina til FN’s panel for menneskerettigheder selvom kommunist Kina er det land i verden som bryder FN’s menneskerettigheder allermest. Dertil kommer WHO som har hjulpet kommunist Kina med at skjule coronavirus udbruddet, og derfor er indirekte medskyldig i titusindvis af døde.
    Velkommen til den syge Mohammedanske kommunistiske DR(Danmarks Radio)verden.

    Kommentar by Piphans — 15. april 2020 @ 14:22

  20. det fes jo ikke ind hvad jeg skrev i 88.

    Kommentar by Charles — 15. april 2020 @ 14:23

  21. Så det vil jeg ikke spekulere mere i Ing olf Gab old sen, det kan blive for grumset. ! Sejr

    Kommentar by Charles — 15. april 2020 @ 14:25

  22. Danmark´s redning på faldrebet: Stem og Støt Stram Kurs.

    Kommentar by Charles — 15. april 2020 @ 14:27

  23. Så det vil jeg ikke spekulere mere i IngolfGaboldsen, det kan blive for grumset. ! Sejr

    Kommentar by Charles — 15. april 2020 @ 14:27

  24. Så det vil jeg ikke spekulere mere i Ing olf Gab old sen, det kan blive for grumset. ! Sejr

    Danmark´s redning på faldrebet: Stem og Støt Stram Kurs.

    Det var åbenbart sådan det skulle skrives.
    Latterlig. “”??

    Kommentar by Charles — 15. april 2020 @ 14:29

  25. Hænger man i filteret bliver det rodet, for ind skal det.

    Kommentar by Charles — 15. april 2020 @ 14:32

  26. Det er også corona der brænder katolske og kristne kirker, samt laver hærværk på gravpladser og andre helligdomme.

    Kommentar by k.m. — 15. april 2020 @ 14:43

  27. Det der fake foto fra “The onion” er mindre dramatisk end virkeligheden. Normal kører Chef-Pædoen rund i et skudsikkert glasbur.

    https://sv.wikipedia.org/wiki/P%C3%A5vemobil#/media/Fil:Popemobil_Mai_2007.jpg

    Det der kan undre er at han ikke tager sin gud til indtægt for kina-virussen men Moder Jord også kaldet “Gaia” men han vil vel ikke sammenlignes med de andre børnebollere fra islam!

    Kommentar by Santor — 15. april 2020 @ 14:47

  28. Dommedags-religioner, herunder katolicisme og kristendom, har altid haft kronede dage når folk er bange. De er eksperter i at udnytte frygt og dødsfald.

    Kommentar by Quark — 15. april 2020 @ 14:59

  29. Fandt frøsamlingen frem og fik efter indkøb sået 7 forskellige tomattyper, aubergine, to typer agurk, lady fingers, trompetgræskar og mange typer blomster. Jeg har for lidt plads i vindueskarmene. Hjælp!
    Hjælp også Charles!

    Kommentar by Peter Buch — 15. april 2020 @ 15:05

  30. Den nuværende pave virker desværre nærmest kulturradikal. Han er fra Sydamerika, hvor befrielsesteologien, der er inspireret af marxismen og dens kapitalismekritik, desværre har påvirket en del præster. MEN kristendommen er kapitalismens forudsætning, derfor er kapitalismen udsprunget i Europa og ikke i Kina, Indien, Pakistan, Sydamerika, Nordamerika, Afrika – alle verdensdele, der her lige så gode naturlige forudsætninger for den velstand, som voksede frem i den tidlige Middelalders kristne Europa. Kristendommen tror på, at vi aktivt kan og skal gøre noget, modsat alle andre religioner i verden, der nærmest betragter fremskridt som et syndefald.

    Kommentar by piusXII — 15. april 2020 @ 15:07

  31. Ret vildt at de overtroiske kan blive så overtroiske i en kristid, ha ha. Og vatikanet har jo tradition fra anden w. Krig, at skide på at give modstand. At lade folk i stikken, er åbenbart guds mening.. Netop ikke. Men den katolske kirke har jo heller aldrig været andet end business.

    Har ladet mig fortælle at når det kommer til at beskytte sig mod virusen, så er nørrebrogenserne totalt ligeglade og kan ikke finde ud af det. Banderne samler sig åbenlyst i store flokke og nyder deres nye land. Anderledes på østerbro hvor folk opfører sig hensynsfuldt. Måske holder allahn også hånden over de røde, når nu han nok holder hånden over invasionen. Eller not. Viser sig at i dk bliver invasionen hårdere ramt af virus end almenheden og det ku være sjovt hvis de røde også blev ramt hårdere. Så er der da en gud til, ha ha. For hver rød & brun, der bliver ramt af virus og har KOL resten af livet, er der en mikro større chance for at Dk bliver lidt sig selv igen. Og så glæden.. Glæden..

    Og så naturen.. Naturen bliver ikke opprioriteret af at folket sætter sit forbrug ned, som flagellatiske selvhadere. Hele vestens system er baseret på forbrug, hels overforbrug. Det gør os rige og med rigdom er der flere penge til natur. Naturen bliver kun opprioriteret ved at der ydes en række tiltag og freder den, naturparker, korridorer, hensyn, skrald de rigtige steder og ikke i fugle maver… Men som altid handler de rødes og de religiøses flip, om dem selv og deres til skyerne stigende ego.. Amen..

    Kommentar by Gaflen — 15. april 2020 @ 15:10

  32. https://www.bt.dk/udland/skraemmende-videoer-fra-kinesisk-storby

    Kommentar by Anonym — 15. april 2020 @ 15:26

  33. pius XII

    Albert Einstein is quoted as saying: “We owe a lot to the Indians, who taught us how to count, without which no worthwhile scientific discovery could have been made.”
    http://www.ancientpages.com/2014/11/11/ancient-hindu-high-tech-that-contributed-to-modern-science/

    Kommentar by Peter Buch — 15. april 2020 @ 15:29

  34. EU er medvirkende årsag til tusinder af dødsfald i Spanien og Italien……. kriminaliteten i Danmark er eksploderet……. Sundhedsstyrelsen har fungeret meget dårligt i lang tid.

    Det er hvad netaviserne fortæller os, mens MSM tier.

    Kommentar by Bent A — 15. april 2020 @ 15:33

  35. 35 Peter Buch
    Det behøves ikke.
    Det er filteret der er galt med.

    Kommentar by Charles — 15. april 2020 @ 16:02

  36. El Poppolo ligner snart noget fra en tegneserie af Möebius..
    Der er en grund til at store dele af Curien ønsker ham væk, han skader kirken; Så var der mere courage før i tiden, hvor udfordringerne også var store..
    Pave Urban II (1057-1118)
    Holdt en meget vigtig tale 25.November 1095, til alle europæiske herskere og fyrster, hvor han kaldte til korstog for at generobre det hellige land og slå islam tilbage.

    ”Fra Jerusalems mure og byen Konstantinopel har et forfærdeligt budskab bredt sig og ofte kommet os for øre, nemlig at en æt fra persernes kongerige, en forbandet slægt, dybt fremmed for Gud, en fortabt generation, der ikke har vendt sit hjerte og sin ånd mod Gud, har invaderet disse kristne og har affolket dem ved sværd, plyndring og ild; den har bortført en del af fangerne til dens eget land, og en anden del er blevet dræbt ved grusomme torturer; den har enten fuldstændigt ødelagt Guds kirker eller overtaget dem til dens egne tros riter.
    De ødelægger altrene efter at have besudlet dem med deres urenhed (…).
    Grækernes rige er nu sønderdelt af dem og har mistet så meget land at det ikke kan gennemrejses på to måneder.
    På hvem påhviler derfor den opgave at hævne denne uret og genvinde dette område, om ikke Jer?
    Jer, på hvem Gud mere end andre nationer har givet bemærkelsesværdig våbenære, stort mod, kropsstyrke og magt til at ydmyge den hårede skalp hos dem der står Jer imod (…).
    Lad især Herren vor Frelsers hellige grav, der besiddes af urene magter, opmuntre Jer, og de hellige steder, der nu vanhelliges og skamfuldt besudles med deres skidenhed (…).
    Lad ingen af jeres besiddelser holde jer tilbage, ingen bekymring for familiens affærer, eftersom det land I bebor, omringet af hav og bjergtoppe på alle sider, er for småt for jeres store befolkning, ej heller svømmer det i rigdom; og det giver næppe føde nok til jordens dyrkere.
    Derfor er det, I myrder hinanden, fører krig, og ofte dør I af gensidige sår.
    Lad derfor hadet forlade jer, lad jeres skændsmål fare, lad krige slutte, og lad alle uenigheder og kontroverser slumre.
    Drag af vejen mod den Hellige Grav; vrist det land fra den onde æt og underkast det jer selv (…).
    Påtag jer derfor denne rejse for forladelsen af jeres synder, med sikkerhed for umistelig ære i Himlens kongerige.”

    Da pave Urban II havde sagt disse og mange lignende ting i sin urbane tale, havde han i den grad påvirket alle tilstedeværendes begær i retning af ét mål, at de skreg: Gud vil det! Gud vil det!

    Og således blev det, og korstogsridderne bar korsets mærke for og bag på deres brynjer.
    Jerusalem blev indtaget i 1099 og alle i byen blev dræbt i et kæmpe blodbad.
    Islamisterne fik så mange bank og så mange blev dræbt, at de husker det og frygter det endnu.

    Den pave der er nu, er et skvat. Vi mangler en korstogspave.

    THE WRATH OF THE AWAKENED SAXON
    by Rudyard Kipling

    It was not part of their blood,
    It came to them very late,
    With long arrears to make good,
    When the Saxon began to hate.

    They were not easily moved,
    They were icy — willing to wait
    Till every count should be proved,
    Ere the Saxon began to hate.

    Their voices were even and low.
    Their eyes were level and straight.
    There was neither sign nor show
    When the Saxon began to hate.

    It was not preached to the crowd.
    It was not taught by the state.
    No man spoke it aloud
    When the Saxon began to hate.

    It was not suddently bred.
    It will not swiftly abate.
    Through the chilled years ahead,
    When Time shall count from the date
    That the Saxon began to hate.

    Kommentar by Hul igennem? — 15. april 2020 @ 16:54

  37. OT—Farvel og INGEN tak, og bliv væk for altid, din landsforræderinde.

    De Radikales Ida Auken vil tage orlov fra Folketinget på grund af stress.

    Det skriver hun på Facebook.

    —Jeg har de seneste uger været sygemeldt på grund af overbelastning og stress.

    —Årsagen er, at jeg, som mange andre mennesker i vores samfund, har kørt i et for højt tempo i for lang tid.

    —Derfor har jeg nu besluttet at søge om orlov fra Folketinget, så jeg kan blive rask igen. Målet er at vende tilbage med nye kræfter og nyt mod, skriver hun.

    41-årige Ida Auken er klimaordfører for De Radikale, og hun har tidligere været miljøminister.

    Man skal huske at passe på sig selv. Det har jeg måttet lære på den hårde måde. Jeg har de seneste uger været sygemeldt…

    Posted by Ida Auken on Wednesday, April 15, 2020, forbyd islam i Danmark.

    Kommentar by NotariusUmulius — 15. april 2020 @ 16:56

  38. Det er hvad netaviserne fortæller os, mens MSM tier.
    Kommentar by Bent A — 15. april 2020 @ 15:33

    Selvfølgelig tier MSM, de overlever på statsstøtte.

    Fine billeder fra Dagens Danmark, men hærværk har kun interesse, hvis det går ud over en moske.

    https://folketidende.dk/112/Traktorer-koert-ind-i-skolebygning/artikel/544378

    Klokken 06.30 onsdag morgen indløb endnu en anmeldelse om at et køretøj var kørt ind i busskuret på Bygaden i Dannemare, så det er lige ved at vælte.

    Kommentar by tavsen — 15. april 2020 @ 17:00

  39. Medina fik rådne æg i Ishøj af de lokale ghettotabere, og nyder at køre rundt i svinedyre forurenende biler med coke i blodet. Hun “synger” i øvrigt vanvittigt falsk.

    Kommentar by Gert Lanter — 15. april 2020 @ 17:06

  40. Paven siger: “Today I believe we have to slow down our rate of production…” Jeg ville sige: “Today I believe we have to slow down our rate of reproduction.”

    Kommentar by Ole Madsen — 15. april 2020 @ 17:09

  41. Læderbøssen Jesper Steinmetz i 18 NYHEDERNE på TV 2: —Det er nærmere Donald Trump, der har sovet i timen og ikke WHO, når det til at advare tidsnok og tage coronavirus alvorligt som pandemi, forbyd islam i Danmark.

    Kommentar by NotariusUmulius — 15. april 2020 @ 18:14

  42. PIPHANS 19, kl. 14.22: “I disse tider hvor det sindssyge er blevet det normale”.

    Ja, vi lever i kommunismens tid, i pestens tid, i løgnens og ondskabens tid. Men hvem har skabt denne tid og denne syge, perverse og dødbringende tidsånd som gør det muligt at udskifte civilisation med barbari…… som gør det muligt at myrde og udrydde europæere og nordiske folk og kalde det velfærd og humanisme …… som gør det “nødvendigt” for regeringer, medier, bureaukratier, “eksperter”, vælgere og nationer at arbejde i fællesskab henimod kulturel kollaps og kollektivt selvmord??

    Jamen det er jo netop de rabiate radikale, socialistiske og kommunistiske kræfter der, som de har for vane, kæmper for at nå frem til diktatur og absolut magt. Ikke fordi de vil bruge magten til at styrke hvad der er godt, smukt og retfærdigt, nej deres magtstræb går blot ud på at tilrive sig magten for magtens egen skyld. De er magtsyge og de ønsker at undertrykke, kue, udplyndre, tyrannisere og terrorisere alle andre end dem selv. De er løgnens lakajer, ondskabens tjenere og dødens drabanter.

    Overalt hvor de kom til magten, endte det i gangstervælde, statsterror, fattigdom, idioti, død og elendighed.

    Hvor der ingen modstand er, bliver de røde som græshoppesværme der forvandler frodige, bugnende og grønne landskaber til sorte og visne askedynger.

    I denne tid har vi set kommunister udbrede en virus splejset sammen i et laboratorium for biologisk krigsførelse, vi har set pladderhumanister arbejde på at fylde og oversvømme Europa med fjendtlige kulturfremmede, vi har set globalister og EU-fans arbejde på at opløse og udslette de europæiske familier og nationer, og på at udskifte deres kulturelle særpræg, økonomier, traditioner, velfærd og befolkninger med afrikansk, arabisk og islamistisk barbari og anti-velfærd.

    Sverige er på få år gået fra at være et rigt og blomstrende samfund til at være en jungle og galeanstalt og et skrækeksempel på rød og pladderhumanistisk svindel og politik. Og Norges og Danmarks politikere og medier synes villige til at følge i Sveriges fodspor.

    Så kan det vel næsten ikke blive mere perverst eller sindssygt?

    Kommentar by Bent A — 15. april 2020 @ 18:15

  43. Og Ida Auken laver en Ninna Hedeager..? Så både hun og suppleanten kan få penge for ingenting? Nå, Ida, det er også svært at være alkoholikerbarn, der er kun panten på de tomme flasker at se frem til.. Og hun kan så bruge sin sygdom til at kikke på højhårstendensen.

    Kommentar by Hul igennem? — 15. april 2020 @ 19:16

  44. Ham den gamle med slibevisiret, er han ikke bare boss i endnu én af ørken-pædoreligionerne?
    Imens han bare snakker, handler svenskerne.
    Dagens Covid-19 strategiresultat:
    N: 6
    DK: 10
    S: 170

    Kommentar by Lider af danskhed — 15. april 2020 @ 19:33

  45. Kommentar by Charles — 15. april 2020 @ 16:02
    “Det er filteret der er galt med”
    Tjaaa
    Det er altid noget at du trods alt har en smule selverkendelse.

    Kommentar by Per Henrik Rasmussen — 15. april 2020 @ 19:55

  46. Ida Auken, Astrid Krag, So fie Carsten, Pernille skipper……. typiske eksempler på snyltere og pladderhumanister og medlemmer af tosseborgens forvirrede og åndeligt mørklagte “elite”.

    Også Brostrøm er et eksempel på en elitær person der er snotforvirret og ikke til gavn for samfundet. Han og sundhedsstyrelsen har modsat sig at den effektive medicin og behandling som Israel har udviklet, tages i brug til danske patienter. En SKANDALE AF RANG!!

    Kommentar by Bent A — 15. april 2020 @ 20:10

  47. “De Radikales Ida Auken vil tage orlov fra Folketinget på grund af stress.”
    Stress..af at sidde i folketinget ??? Muah-ha-ha-ha-ha-ha. Den var god.
    At sidde i et beskyttet værksted og trykke på en knap et par gange om ugen til en månedsløn på mindst 50.000,-
    Hun skulle prøve bare 1 uge ude i den virkelige verden, på det private arbejdsmarked, så faldt hun død om.

    Kommentar by Danskeren — 15. april 2020 @ 20:24

  48. 47. NotariusUmulius
    Ja og så er der en på Potten der siger at Trump taber valget.

    https://finans.dk/okonomi/ECE12075885/storinvestor-coronakrisen-koster-donald-trump-jobbet-som-praesident/?ctxref=ext

    Storinvestor: Coronakrisen koster Donald Trump jobbet som præsident
    Effekterne af coronavirussen i USA kommer til at betyde, at Donald Trump kun kommer til at sidde i Det Hvide Hus i én valgperiode.’

    Jeg tror næppe Trump taber valget.

    Kommentar by Charles — 15. april 2020 @ 20:35

  49. Kommentar by Bent A — 15. april 2020 @ 20:10
    Kan du evt. komme nærmere ind på det med medicin fra Israel som sundhedsstyresen skulle ha´ afvist ?

    Kommentar by Per Henrik Rasmussen — 15. april 2020 @ 20:39

  50. Selv med denne krise vinder Trump, Biden er skrækkelig ringe uanset hvad.

    Kommentar by LarsB — 15. april 2020 @ 20:41

  51. Follow up til 20:39
    Selvom din påstand højst usansynligt skulle holde vand så er det ikke sundhedsstyrelsen der godkender medicin men derimod lægemiddelstyrelsen som siden 2016 har været en uafhængig styrelse.

    Så den kan du ikke tvære af på Brostrøm.

    Er det mon denne medicin du skulle ha´ fået galt i halsen ?

    https://medwatch.dk/Sygdom___Sundhed/article11972423.ece

    Den kan så tidligst være tilgængelig om 3 mdr.

    Kommentar by Per Henrik Rasmussen — 15. april 2020 @ 22:41

  52. Per Henrik Rasmussen.
    Jeg har hørt rygter om du er Brostrøms nye kæreste og du er kvinden i forholdet.
    Er det noget som du kan be- eller afkræfte?

    Kommentar by Zenobia — 15. april 2020 @ 23:03

  53. Kommentar by Zenobia — 15. april 2020 @ 23:03
    Keep up your premature behavior.
    Stump.
    Til helvede med alle naive blålys

    Kommentar by Per Henrik Rasmussen — 15. april 2020 @ 23:09

  54. Per Henrik Rasmussen.
    Er det rigtigt I har planlagt hvid bryllup i Skovshoved kirke når Corona krisen er overstået?

    Kommentar by Zenobia — 15. april 2020 @ 23:28

  55. Svinene “lusker” af pladsen. Følger man med, ved man at det samme sker over hele verden.
    Løgner-Ida er præcis i dette lusetrav.

    Porno-Mette sender millioner til W.H.O. i disse dage. Må hun brænde i helvede til evig tid.

    Kommentar by Iznogut — 16. april 2020 @ 00:20

  56. Prutte-Per er bagbordsindianer. Selvfølgelig.

    Kommentar by Iznogut — 16. april 2020 @ 00:21

  57. Xenophobia og Iznoprutgut
    Jeg har en vis forståelse for at i længes efter at SFO´en åbner igen så i kan komme derned og lege med jeres egen afføring.

    Kommentar by Per Henrik Rasmussen — 16. april 2020 @ 00:41

  58. Der er det problem med hypotesen om at virus slap ud fra laboratoriet i Wuhan finansieret af den amerikanske regering at flagermuscoronaet som Shi Zhengli arbejdede med ikke er det rigtige. Pilen peger på et flagermuscorona fra Zhoushan, som militærlaboratoriet i Nanking brugte i skabelsen af biologiske våben:

    Date: 2020-04-05T09:24:00
    A finger-print protein of a Bat Sars coronavirus was uploaded to NCBI in 2018 by the Institute of Military Medicine Nanjing on January 5th, 2018 that 100% matches today’s current Covid-19 envelope protein. In 2 years, the chances of this protein not undergoing mutations and matching this 2018 virus is next to statistically impossible.
    https://www.godlikeproductions.com/forum1/message4299961/pg16

    Kommentar by perhag — 16. april 2020 @ 01:14

  59. Prutte-Per: SFO huser de små børn. Pædoer og numsepillere er vilde med små børn. De sulter og Porno-Mette hjælper dem.

    Kommentar by Iznogut — 16. april 2020 @ 02:40

  60. # 32 Peter Buch

    Når kapitalismen opstod i Europa, så skyldes det kristendommen, ja den opstod præcis omkring klostrene før år 1000. Dermed ikke sagt at der ikke er gjort opdagelser i andre verdensdele, men pointen er netop, at de opdagelser man gjorde i andre verdensdel ikke skabte kapitalisme. Inderne har bestemt haft høj tænkning, men de har bare ikke formået som kristendommen at skabe velstand, som i øvrigt muliggjorde, at det var Europa, der underlagde sig verden. Man har i alle verdensdele – Kina, Japan, Indien – haft højt kvalificeret tænkning, men ingen kristendom. Tværtimod er alle andre religioner end kristendommen modstandere af tanken om fremgang, og derfor er kapitalismen kun opstået i Europa. F.eks. er Indiens kastesystem i den grad en hindring for fremgang. I kristendommen er alle lige, og det var kvinderne, som langt hen ad vejen var med til at drive kristendommen frem med dens budskab om omsorg for næsten. Kvindens frie rolle ses kun i kristendommen, man kan blot igen sammenligne med alle andre samfund. Det er i vesten, at kvinden er vokset fri af mandens magt. Og ja både romerriget og de græske bystater var slavesamfund, og kvinderne havde slet ikke den værdi som i kristendommen.

    Kommentar by piusXII — 16. april 2020 @ 08:57

  61. Det er en ensom kamp, maskinstormeren Kim Møller kæmper mod den samlede naturvidenskab. Held og lykke med det.

    Kommentar by np — 16. april 2020 @ 10:03

  62. Hvad bestiller de to chilenske migranter Medina og Paula Larrain i Danmark?

    Mig bekendt er der ikke krig i Chile…

    Kommentar by Revisoren — 16. april 2020 @ 14:53

  63. Kommentar by Revisoren — 16. april 2020 @ 14:53
    De er her kun med det ene formål at holde din galde i kog.
    Klump

    Kommentar by Per Henrik Rasmussen — 17. april 2020 @ 02:30

  64. #62
    Luk røven Per Prutmås…. du fylder jo halvdelen af tråden.

    Kommentar by Realist2 — 17. april 2020 @ 05:29

  65. Apropos…
    https://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/danskpolitik/vi-var-advaret-nu-udvikler-shariasheik-coronavaccine/8090454

    Kommentar by Anonym — 17. april 2020 @ 14:20

  66. Ind imellem kalder Antifa-bumsen Per Henrik Rasmussen sig for “Ole”.

    Personlighedsspaltning?

    Kommentar by Revisoren — 18. april 2020 @ 18:38

RSS feed for comments on this post.