29. april 2020

McHangama basher Vermund: “I det 14. århundrede blev tusindvis af jøder ofre for pogromer…”

Hvis det mest grelle eksempel på Pernille Vermunds postulerede ‘falske anklager’ er at have brugt Ekstra Bladet som kilde til en historie om corona-døde i Stockholm, så er det måske lige over grænsen at henvise til pogromer mod jøder i 1300-tallet. Kommentar af Jacob McHangama i Berlingske – Pernille Vermund hamrer løs med udokumenterede coronaanklager – men sandheden er mere nuanceret (kræver login).

“At anklage bestemte befolkningsgrupper for at være smittebærere under dødelige epidemier har en lang og sort historie. I det 14. århundrede blev tusindvis af jøder ofre for pogromer på grund af falske anklager om, at jøder forgiftede kristnes brønde.

Men også i 2020 kan sådanne anklager få ben at gå på. I en klumme i Ekstra Bladet skrev Nye Borgerliges leder Pernille Vermund: ‘Herboende muslimer må lægge Allah på hylden og lytte til videnskaben – eller rejse tilbage til den ørkenkultur, der åbenbart er så attraktiv for nogle, at den er værd at risikere andre menneskers liv for.’

Men Vermunds klumme er dybt tendentiøs og visse steder faktuelt forkert.

Mest grel er Vermunds henvisning til, at hvert femte dødsfald i Stockholm rammer syrere. For der er nemlig tale om assyrere. En kristen befolkningsgruppe fra Mellemøsten. Dog er det rigtigt, at en række muslimske indvandrergrupper er overrepræsenteret i coronastatistikken. Men skyldes det…”

(Pernille Vermund henviser til EB.dk, der fejloversatte fra Svenska Dagbladet)

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/109721/trackback

56 Comments »

  1. Jacob McHangavdengas-amen er en svingkåbe, som tegner en rød streg i sandet, som er Hussein Obasted værdig.
    Monstro han har gjort op med sig selv, om han støtter ytringsfriheden eller ej?
    Hån, spot og latterliggørelse? Jo, siger negeren, men kun mod “de andre” som “vi” ikke er enige med.
    I hvert fald dem, som vi er enige om, at ikke kunne udholde at høre på.
    Chefjurist – min bare.

    Kommentar by Iznogut — 29. april 2020 @ 01:58

  2. Kommentar by Iznogut — 29. april 2020 @ 01:58
    Du tåleri kke selv ikke berettiget hån spot og latterliggørelse
    Nuff said

    Kommentar by Per Henrik Rasmussen — 29. april 2020 @ 04:21

  3. Nej, Mchamgama, overrepræsentationen i Sverige skyldes ikke primært trange boligere. Det skyldes, at mange er analfabeter, og coronaen forløber værre fordi de har relativt mange flere metabole sygdomme, I Danmark har f.eks. 25 af pakistanere diabtes, mod 2 procent af danskerne. Endvidere er de fleste ramte somaliere.

    Kommentar by Snaphanen — 29. april 2020 @ 05:40

  4. Mchamgama burde måske sætte sig lidt ind i koranen, og dermed onkel Mo’s evige visdomsord.
    Koranen siger, at den der rammes under en epidemi, er særligt udvalgt af Allah og dermed sikret plads i muslimernes himmelske bordel.
    Bla. derfor er muslimer overrepræsenterede i coronaens dødsstatistikker.

    Kommentar by T. Snorrason — 29. april 2020 @ 06:31

  5. At Muhammedanere er ligeglade med -vantros påbud og forbud- er en kendsgerning. For Dem er magtforholdet det vigtigste ikke etik og moral på menneskeligt plan.- Hvilket også gør de er overrepressenteret i Coronastatestikken. Assyrene er en lille kristen minoritet indenfor muhammedanernes kultur i Mellemøsten. Resten burde for lang tid siden være smidt ud, da de -selvfølgelig -vil undergrave den frihed vi har med Deres idiotreligiøse diktatorreligion (Kan sammenlignes med Nazismen i Dens Førerprofet ideal). Corona eller ej. Støt SIAD.God onsdag. mvh Michael Unna

    Kommentar by Michael Unna — 29. april 2020 @ 06:47

  6. Kristne fra overvejende muslimske områder har langt mere til fælles med end til forskel fra muslimerne.

    De omtalte assyrere i Sverige er også massivt kriminelle.

    Remee skulle holde sig til popmusik og ikke kloge sig på politik.

    Kommentar by Træt — 29. april 2020 @ 07:12

  7. Til helvede med det røde møgsvin

    Kommentar by k. m. — 29. april 2020 @ 07:14

  8. Leg med tanken om trojanske heste Midt i vort samfund. Flygtninge smittede med vilje sendt mod nord. De kan ordet asyl. Bliver sendt til en lejr, hvorfra der er fri adgang. Men hvad har de mødt under deres vej igennem europa. I biler, busser, tog, politi osv., mange personer. Og kan færdes frit i danmark.

    Kommentar by Anonym — 29. april 2020 @ 07:43

  9. Genetisk, kulturelt og hygiejnisk udfordrede islamister dør som de muterede fluer de er.

    Kommentar by Hul igennem? — 29. april 2020 @ 07:55

  10. #6 Træt
    Du har ret.
    De omtalte assyrere i Sverige er også massivt kriminelle.”
    Der er mange der ikke forstår, at det at en gruppe negre eller perkere kalder sig kristne, absolut ikke er ensbetydende med at de har de samme værdier/adfærd som vestlige kristne. Feks. de syriske kristne har en klan/æreskultur der ligner den muhamedanske. Jeg har kendt afrikanske kristne, som følte sig dybt forurettede og klagede over at danmark ikke var et tag selv bord, når de nu var kommet hertil. Ingen taknemmelighed eller ydmyghed ,men en ulækker og usympatisk krævementalitet.
    Dertil kommer deres lave IQ som gør at de aldrig kommer til at forstå og fungere i den vestlige civiliserede verden.

    Kommentar by Danskeren — 29. april 2020 @ 07:58

  11. Pas på McHangama. ADVARSEL!
    Brug ikke nazikortet. Det kan ramme én selv at bruge det.
    Som tarotkortet* har nazikortet en skræmmende historie.
    *Tarot. Oprindelse i oldindien, oldægypten eller oldkina. I slutningen af 1800-tallet skiftede spillet fra at være et almindeligt kortspil til at at blive benyttet til spådomme eller meditation.
    *Brugtes flittigt af tidlige engelske nazister i “Hermetic Order of the Golden Dawn”, som er en hemmelig okkult orden, som den kendte okkultist Aleister Crowley tilsluttede sig i 1898.”
    I dag er de alle døde!

    Kommentar by A-mad — 29. april 2020 @ 08:03

  12. @ Snaphanen — 29. april 2020 @ 05:40

    Nej, det er ikke rigtigt, at 2 procent af den danske befolkning har diabetes.

    10 procent af hele jordens befolkning er ramt af den skæbne, at mens de bliver sat sammen i mors mave i løbet af deres første tre måneder så arver de diabetes gener.
    1,5 procent arver type 1 diabetesgener og
    8,5 procent arver type 2 gener.

    For de 8,5 procents vedkommende, som har arvet type 2 gener, er det rigtigt, at overvægt/inaktivitet udløser disse diabetesgener langt tidligere, end hvis disse mennesker var normalvægtige og fysisk aktive.

    Har man ikke arvet diabetes type 2 gener og er både overvægtig og inaktiv så vil disse personer ALDRIG nogensinde udvikle diabetes, men de render naturligvis ind i lige så mange og alvorlige følgesygdomme som en ubehandlet type 2 diabetes vil føre til.

    Kommentar by Karsten Lund — 29. april 2020 @ 08:10

  13. Forudsætningen for McHangama tåbelig udtalelser er at vi havde tænkt Os at jagte alle af mellemøstlig oprindelse til døde med fakler og høtyve og det er vist noget der kun foregår i McHangama hoved og naturligvis i mellemøsten, Vi er trods alt ikke muslimer!

    ;)

    Kommentar by Santor — 29. april 2020 @ 08:19

  14. “Alle 129 intensiv indlagte for Wuhan-corona på Karolinska i Solna er fra Somalia, Irak og Syrien…”

    “Den, der dør af pesten, er en martyr”

    Ṣaḥīḥ al-Bukhāri: 3474

    Kommentar by Jørgen Nielsen — 29. april 2020 @ 09:19

  15. Brostrøm sagde den kinesiske virus er en som en mild influenza. Ikke udsigt til at sygdommen kommer til Danmark.

    I dag gør han Danmark til et stikkersamfund ved at vi selv skal rende rundt og prikke folk på skulderen “Hej min ven, jeg er coronasmittet, skynd dig til lægen”

    Sindssygen breder sig i regering og myndigheder

    Kommentar by k.m. — 29. april 2020 @ 09:31

  16. Udløber af corona-virus ?

    Flere lande melder om mange alvorlige syge børn, kaldet Kawasaki syndrom.
    Børnene behøver ikke være testet positiv for corona, men læger frygter at de mærkelige tilfælde har forbindelse til corona.

    Jeg ser frem til beviset på at den kinesiske virus er laboratiorieskabt biologisk våben

    https://www.welt.de/wissenschaft/article207557711/Corona-Heftiger-Krankheitsverlauf-bei-Kindern-in-Italien-Spanien-UK.html

    Kommentar by k.m. — 29. april 2020 @ 09:43

  17. Den gode nyhed.
    Der er i Danmark i alt til dato i år døde lige så mange, som der plejer. Covid19/corona epidemien har kun medført ganske få flere døde i år til dato end, der plejer at dø. Billedet globalt er stort set det samme. Covid19/corona epidemien har til dato medført relativt få ekstra døde globalt.

    Den dårlige nyhed.
    Her kl 9.15 var der 7.781.004.608 mennesker i verden.
    Om mindre end 3 år vil der være over 8 mia mennesker i verden.

    Den globale befolkningseksplosion vil – som det ser ud pt – blive helt ubetydeligt forsinket af Covid19/corona epidemien.
    Den forventede middellevetid vil kun blive reduceret med få timer/dage i DK pga Covid19/corona epidemien.

    Den forventede overdødelighed pga Covid19/corona epidemien, hvor der fødes mange børn dvs i muslimske lande i Mellemøsten og Tyrkiet, i Afrika og øvrige Asien (Indien f.eks) vil (desværre?) IKKE kunne stoppe befolkningseksplosionen i disse lande. Der er hverken erhvervs- eller livsgrundlag dér for dem og deres mange børn. De vil derfor stadig udvandre/’flygte’ til de rige lande i vesten, hvor de håber at kunne få føden.

    Demografi er skæbne…

    Kommentar by A-mad — 29. april 2020 @ 09:46

  18. Jacob McHangama er bange for at miste sine røde legekammerater…

    Kommentar by Jørgen Nielsen — 29. april 2020 @ 09:54

  19. Når globalisterne løber tør for argumenter og fakta, så griber de til det eneste tilbageværende våben udskamning!

    Kommentar by Den Nervøse — 29. april 2020 @ 10:15

  20. “I det 14. århundrede blev tusindvis af jøder ofre for pogromer på grund af falske anklager….”

    Det er som bekendt altid tale om hetz og udskamning af minoriteter, hver evig eneste gang en hvid vestlig person kritiserer fremmed kultur og religion – og ser en mulig medvirkende årsag til uhensigtsmæssig opførsel med ubehagelige konsekvenser for alle.

    Jacob McHangama kunne lige så godt smide nazikortet og endnu en gang ævle om Tyskland i 30’erne. Men det gør han så ikke. Han går længere tilbage.

    Kommentar by BE — 29. april 2020 @ 10:35

  21. Læg mærke, hvilken fred og ro, der har sænket sig over Uriasposten efter, Herr Kim Møller aktivt har lukket ned for for Bent A bedre kendt som ALEXANDER BEAUMONT, forbyd islam i Danmark.

    Kommentar by NotariusUmulius — 29. april 2020 @ 10:42

  22. Jeg læser kun danske aviser iført langærmede handsker – Men jeg har meget glæde af mit abonnement på The Spectator. I en meningsudveksling, angående journalistik, optræder der en kendt signatur Paul Rogers; han sender mig dette lækre citat af Søren Kierkegaard:

    Perhaps your countrymen should remember the words of one of their ancestors, more than 150 years ago: “The daily press is the evil principle of the modern world, and time will only serve to disclose this fact with greater and greater clearness. The capacity of the newspaper for degeneration is sophistically without limit, since it can always sink lower and lower in its choice of readers. At last it will stir up all those dregs of humanity which no state or government can control.” ― Søren Kierkegaard.

    Ja, jeg er i denne tråd lidt for sent ude, men nu hvor Poul Madsens avis nævnes, så er det vel på sin plads at viderebringe citatet?!

    Kommentar by T. Flodur — 29. april 2020 @ 10:44

  23. Undskyld for pokker, citatet skulle naturligvis have været viderebragt på Kierkagaards danske originalsprog! Gosh! – Der findes faktisk japanere, franskmænd, osv., som lærer sig dansk blot for at kunne læse ham på hans eget sprog!

    Kommentar by T. Flodur — 29. april 2020 @ 10:55

  24. Jacob McHangama REgimets skriverkarl! sikre sig flere loppetjanser ved at udskamme NB.
    Sjovt, at han reagerer på samme måde som Betros fra WHO.

    SIAD. Ud af EU&FN! Støt SK! Stem NB! Støt TR! Støt GI! Direkte Demokrati NU! Luk DDR! P.

    Kommentar by Piotr — 29. april 2020 @ 10:59

  25. Tillykke til Pernille Vermund. Der findes ikke ret mange større hædersbevisninger i Danmark end at blive hængt ud af den politisk korrekte nar Jacob McHangama

    Kommentar by bjarne binee — 29. april 2020 @ 11:03

  26. Kommentar by T. Flodur — 29. april 2020 @ 10:44

    Søren Kierkegaard havde ikke meget tilovers for faget journalistik. Han beskrev journalister som: ”Meningsudlejere, der ernærer sig ved at udleje meninger, som man kan iføre sig efter forgodtbefindende.”

    Han hæftede sig også ved, at en særlig magt og et særligt ansvar hviler tungt på journalisters skuldre, fordi de kan ændre et menneskes liv i løbet af en enkelt dag. Og da han selv kom i karambolage med pressens karikaturtegninger af hans korpus, kritiserede han, at man ikke kunne ignorere pressen; hvis man skulle ytre sig kritisk om medierne, blev det netop nødt til at være i medierne for at have gennemslagskraft.

    Det var fremmelige tanker i en tid, hvor ikke engang demokratiet var indført.

    I midten af 1800-tallet kastede Søren Kierkegaard sig hovedkulds ud i den offentlige debat i diverse skriftlige medier. Det engagement gjorde ham udpræget kritisk over for pressen. Særlig kendt er filosoffens strid med satirebladet Corsaren, som med sine provokerende karikaturer af den københavnske teolog gav ham en hård behandling.

    Derfor havde Kierkegaard en høne at plukke med pressen, og den var af en bredere og mere ideologisk art. Det fortæller Poul Houe, danskfødt professor emeritus i skandinavisk litteratur fra Minnesota Universitet, som i går holdt oplæg om ”Folket, pressen og offentligheden: Populismens dimensioner i Kierkegaards verden og vores”.

    ”Søren Kierkegaard havde en modvilje mod forklædning af egeninteresser. De fleste medier i 1800-tallet repræsenterede magthavere. Eliten var bedst til at camouflere deres egne interesser som fællesskabets interesser, så derfor sejlede de i pressen under falsk flag,” siger Poul Houe og fortsætter.

    ”Hans kritik gik også på, at pressen tiltalte flokmentaliteten og var ligeglad med det enkelte individ, der snarere var en forhindring. Pressen gik efter laveste fællesnævner, fordi den skulle sælge. Og det hadede Kierkegaard. Man skal ikke bare forstå sig som en del af et flertal. For Kierkegaard var den endelige sandhed, at man skulle genkendes som individ.”

    (…)

    ”George Bush kaldte Iran, Nordkorea og Irak for ’ondskabens akse’. En stamme identificerer sig selv i modsætning til andre stammer, og de har absolut ikke lyst til at inkludere andre. Trump-tilhængerne tænker på samme måde: De elsker Trump, fordi han hader de samme mennesker som dem. Hvis Søren Kierkegaards begreber skal byde ind med noget, handler det om at udfordre stammetænkningen og tendensen til kun at ville omgås dem, man har en forkærlighed for – og i stedet omgås alle med næstekærlighed.”

    Trods næstekærlige intentioner kan man jo umuligt rumme alle jordens mennesker i sit liv. Hvordan forholder Kierkegaard sig til det dilemma?

    ”Han mener, at man rent praktisk må forholde sig til sin næste forstået som et menneske, der rent fysisk er til stede. På de sociale medier får man hele tiden en masse likes, men de betyder ingenting, for det er ikke et menneske i kød og blod. Kierke- gaard ville anerkende dilemmaet, men han har en forudsætning, som er anderledes end vores: Det, der definerer os som hinandens næste, er, at vi alle sammen er ingenting i forhold til Gud, som er alting.

    I vores moderne kultur har vi taget Gud ud af ligningen, og derfor har vi kun forholdet mennesker imellem. Det tror jeg ikke, Kierkegaard ville røre med en ildtang, for i dette forhold hersker kun egeninteressen, som bare er camoufleret til lejligheden,” forbyd islam i Danmark.

    Kommentar by NotariusUmulius — 29. april 2020 @ 11:24

  27. Til Kim Møller
    Vil du bekræfte om Bent A er udelukket fra Uriasposten, som Notarius Umulius påstår.

    Hvis vedkommende er væk, står vi tilbage med Umulius´ journalist klippe-klistre kommentarer. Det er ikke bedre, hvis jeg må sige min mening.

    Kommentar by k.m. — 29. april 2020 @ 11:56

  28. Kommentar by Karsten Lund — 29. april 2020 @ 08:10

    Jeg har i ca. 20 år haft type 2 diabetes, som har udviklet sig til det man kalder en type 1½ (4 daglige insulinindtag og målinger m.v.), men er i dag rimeligt velfungerende med den sygdom – i mit tilfælde skyldes det meget arvelige forhold. Jeg har aldrig nogensinde røget, altid dyrket meget sport og motion (60-80 km løb om ugen, gymnastikhold 2 gange om ugen, volleyball, 60-80 km cykelkørsel om ugen osv. osv. siden jeg var 18 år!).

    Jeg har aldrig været overvægtig omend jeg på mine gamle dage vejer en smule for meget.

    Udviklingen af diabetes hos mig blev helt klar trigget af årevis ekstremt højt stressniveau i mine jobs i det private og måske også af mit øvrige aktivitetsniveau! Jeg har nok brændt lyset i begge ender…men samtidigt haft et spændende liv!

    Kva mine jobs har jeg netop et stort kendskab til hvem og hvor meget diabetes fylder blandt de arabiske og afrikanske befolkninger i Danmark…de og deres sygdomme slog for mange år siden bunden ud af omkostningerne til diabetes behandlingerne (insulinen og testmaterialerne) – omkostningerme på området fire-dobledes i løbet af ganske få år! Desuden kunne man se at der blev svindlet med materialerne, som forsvandt til medsammensvorne og antagelig endte i mellemøsten og andre steder (svindel med opnåelse og udnyttelse af bevillinger osv.). I dag er der meget styr på det område og svindel er nok ikke en væsentlig faktor mere.

    Men kort sagt kan man sige at forløbet ligner alle de andre berigelser vi “nyder” med den store indvandring af befolkninger fra muslimske lande.

    Bevise det kan man selvfølgelig ikke..det ville der i øvrigt aldrig være vilje til nogen steder i systemet (politisk, adm. og medier)!

    Alt der har med islamisk indvandring at gøre, er altid altid befængt med megen overdreven tilstand, udnyttelse og misbrug…derfor ruller der mange unyttige milliarder til hele dette område 35+ mia.!

    Kommentar by Black Watch — 29. april 2020 @ 12:35

  29. Bent A, der aldrig er ondsindet, ryger ud, men Kim Møllers billardmakker PHR, der er perfid og ondsindet, får lov at blive.

    Føj

    Kommentar by Træt — 29. april 2020 @ 13:43

  30. – k.m.

    Jeg holder hans kommentarer tilbage indtil jeg får tid til at tjekke i dybden om BA-stuntet er genopstået som Bent A.

    BA indrømmede til sidst at de var flere som koordinerede deres kommentarer under forskellige navne. Flere advarsler blev ignoreret, og jeg brugte dyrbar blogtid på at rense ud. Den slags gider jeg ikke.

    – Træt

    Har aldrig spillet billard med PHR.

    Kommentar by Kim Møller — 29. april 2020 @ 13:56

  31. Kim, tak for svar

    Det er mulig Bent A overskrider “fællesskabsreglerne” på Uriasposten

    Jeg forbeholder mig retten til at sige : Til helvede med det røde møgsvin

    Kommentar by k.m. — 29. april 2020 @ 14:12

  32. @Kim Møller: Hvad er så forklaringen på at det røde møgsvin har carte blanche?

    Det påstås at han er din tidligere kollega fra FDB centrallager, men det forklarer ikke noget, med mindre han “Har noget på dig”

    Kommentar by Træt — 29. april 2020 @ 15:04

  33. PS: Mim e-mail virker ikke, så jeg skal helst have svar på debat-siden. Eller du kan lukke op for adgang. Jeg kan jo hurtigt se om der er awaiting moderation på eller ej.

    Kommentar by Bent A — 29. april 2020 @ 15:27

  34. Prutte-Per-Henrik-Rasmus-skodjournalist tror, at løgn og bedrag i rå mængder er lig med hån, spot og latterliggørelse.
    Tjo, men kun mod løgneren, ikk’da? Prut-prut-prutte-Per…

    Hvorfor tester USA mere en hele verdens befolkning til sammen?
    Dødsraten i procent/promille bliver udstillet. Næsten alle har en form for corona (tusse-gammel-virus), men langt de fleste pudser næsen og spytter en hakker.

    Bøsse-Brostrøm har evig ret – Den Kinesiske Virus er en mild form for influenza.

    Kommentar by Iznogut — 29. april 2020 @ 15:52

  35. Har tit undret mig over, hvem der egentlig finansierer McHangamas forskellige aktiviteter…

    Kommentar by Revisoren — 29. april 2020 @ 15:54

  36. Do you speak English? Honey, I do.
    Gør Porno-Mette og svindlerne omkring hende?

    Sequential CQ / HCQ Research Papers and Reports
    January to April 20, 2020
    Executive Summary Interpretation of the Data In This Report
    The HCQ-AZ combination, when started immediately after diagnosis, appears to be a safe and efficient treatment for COVID-19, with a mortality rate of 0.5%, in elderly patients. It avoids worsening and clears virus persistence and contagious infectivity in most cases.

    https://docs.google.com/document/d/1545C_dJWMIAgqeLEsfo2U8Kq5WprDuARXrJl6N1aDjY/edit

    Kommentar by Iznogut — 29. april 2020 @ 16:01

  37. – Træt

    Det skrev du også sidst, men det bliver det ikke mere rigtigt af.

    Der har altid været højt til loftet her på siden, og det politiske er ikke det essentielle. Folk der forsøger at kuppe kommentarsporet med flere profiler (Som AB’erne) ryger ud.

    Andre er røget ud på grund af evindelig gråzone-kommentarer, som gør det nødvendigt for mig at bruge tid på moderation.

    Det kan være svært at få det fulde overblik som kommentator, men hvis du kendte omfanget af hadefulde kommentarer jeg modtager fra bannede debattører, så ville du bedre forstå mig.

    En natlig dødstrussel om ugen er lavt sat. En enkelt har kommenteret 2-4 gange dagligt om min person siden jeg bannede personen for trekvart år siden.

    Kommentar by Kim Møller — 29. april 2020 @ 16:10

  38. God styring og fed blok, hr. Møller. Tak

    Good vibes: https://www.youtube.com/watch?time_continue=74&v=Bm_6nBP7rZg&feature=emb_logo

    Kommentar by Iznogut — 29. april 2020 @ 16:20

  39. Til 10 eren. Ja Kristne i Mellemøstens Islamiske kultur har været nødt til at ty til klankulturen for at overleve….Tror I selv på De får beskyttelse under det islamiskmuslimske politi i Mellemøsten??? Klankultur er nødvendigt for at overleve, når man ikke kan regne med lovgivningen gælder individets ret til at tro og tænke som man vil, og når lov og orden er fraværende i forhold til Politibeskyttelse for individet. Politiet i Mellemøsten er til for magthavernes skyld, ikke befolkningens. Takket være Islam. Når lov og orden kan købes i forhold til magtforholdende-hjælper kun klankulturen. Det må de frie Danskere også forberede sig på og indrette sig efter, hvis Islam får mere magt i Danmark (og det gør den med indvandringen og den Politisk diplomatiske fejhed). Støt SIAD. God onsdag aften. mvh Michael Unna

    Kommentar by Michael Unna — 29. april 2020 @ 16:24

  40. (Undtagelse er muligvis Israel…mit gæt)

    Kommentar by Michael Unna — 29. april 2020 @ 16:25

  41. Alle medier i vore dage repræsenterer magthaverne..!

    Kommentar by Hul igennem? — 29. april 2020 @ 16:44

  42. PS. til A-mad 09:46
    Den gode nyhed (fortsat).
    Covid19/corona epidemien har (indtil i går den 28. april)* ‘kun’ medført 212.300 døde globalt**.
    *(Johns Hopkins University estimate as of 8.31am PT, April 28, 2020)
    **(kl 9.15 i dag var der 7.781.004.608 mennesker i verden)

    Kommentar by A-mad — 29. april 2020 @ 16:51

  43. Jeg kender ikke Notarius Umulius, men min mavefornemmelse siger mig at vedkommende er en rød journalist der spiller dobbeltspil.

    Bent A svarede for et par dage siden at han ikke kender noget til falske alias. Det virker mistænkelig at Umulius var først(eller en af de første) til at beskylde Bent A for at skrive under flere navne, plus beskrev Bent A i et grimt sprog.

    Nu jubler Umulius over at Uriasposten er blevet dejlig stille uden Bent A.

    Det kræver sin mand at manøvrere mellem fake-news kommentarer og 5.kolonne banditter der forsøger at sætte sig på kommentarsporet.

    Det er altid røde stikkersvin der anmelder anderledestænkende til moderator på sociale medier. De tåler ikke fri presse og ytringsfrihed

    Kommentar by k.m. — 29. april 2020 @ 16:58

  44. @ Kim Møller: PHR nyder altså voldsmandens veto?

    Der er ingen som PHR, der systematisk kalder os andre for imbecile, mens han selv i uendelighed referer hvad der vælter ud af den samlede løgnepresse 24-7 (Pun intended).

    PHR er mobberen fra skolegården, der uinviteret trænger ind i nørdernes klub, hvor de ellers havde fundet et fristed.

    Derfor synes jeg alvorligt at du skal genoverveje din position, for folk som PHR sidder mod betaling dagen lang på EB’s Nationen! og skriver samme type indlæg, ligesom på Twitter, hvor globalisternes tweets fremhæves.

    Der bliver aldrig tale om debat, for vi gider ikke høre på det røde møgsvin.

    Kommentar by Træt — 29. april 2020 @ 17:12

  45. Hvorfor tror Jacob Mchangama at hvert femte dødsfald med virussen i Stockholm er assyrere? Det fremgår af læserbrevet skrevet af assyreren at 43 af 225 døde er assyrier/syrianer, hvilket jeg vil oversætte til assyrer/syrer (altså begge grupper lagt sammen). Det gør Google Oversæt også:

    43 af de 225, der er døde indtil 4. april, er assyrere / syrere. Det er næsten hver femte. Jeg kendte nogle af dem såvel som børn eller andre pårørende til dem. Den yngste var 56 år, den ældste 89. Den yngste havde ingen underliggende sygdom. 7 af de 20 familier, jeg har været i kontakt med, siger også, at de ikke ved, at der ville være nogen.

    Den somaliske lægeforening advarede den 24. marts: “Mindst seks af de 15, der døde af koronavirus i Stockholm-området, er svenske skalarer.”

    Kommentar by perhag — 29. april 2020 @ 18:16

  46. Over 200 rumænere corona-positive på tysk slagteri
    https://www.focus.de/panorama/welt/mehr-als-200-rumaenische-arbeiter-infiziert-tritt-eine-lawine-los-aufregung-um-massiven-corona-ausbruch-in-schlachthof_id_11936896.html

    Kommentar by k. m. — 29. april 2020 @ 19:38

  47. Træt: “…vi gider ikke høre på det røde møgsvin”. Nej – han lugter af prut.

    Meningskontrollanterne (Prutte-Per og Company) tjener kassen i disse år, hvor folket skal vækkes op til dåd.

    Kommentar by Iznogut — 29. april 2020 @ 19:39

  48. k.m. De er jo kommet for at arbejde – ikke melde sig syge med lidt forkølelse el. mild feber, velda?

    Kommentar by Iznogut — 29. april 2020 @ 19:41

  49. Iznogut
    “De er kommet for at arbejde”
    OK, og tyske arbejdsløse står i kø foran jobcentret

    Ved du hvad du kan gøre ved din platte kommentar om forkølelse?

    Kommentar by k. m. — 29. april 2020 @ 20:20

  50. De kristne assyrere ( østromere- den oprindelige befolkning) i Tyrkiet, blev i 1970erne myrdet,undertrykt og tvungent til udvandring. De fleste endte i Brasilien. Men titusinder kom til Vesteuropa, hvor de lever i lukkede klansaqmfund. Ingen vesteuropæiske landes ledere protesterede overfor Tyrkiet, fordi nato gav dem mundkurv på.

    Kommentar by dansker — 29. april 2020 @ 22:48

  51. “Tyske arbejdere står i kø foran jobcentret” … ha ha ha
    Så må vi da håbe, at de ikke bliver forkølet.

    Asshat.

    Kommentar by Iznogut — 30. april 2020 @ 00:46

  52. FORBYD ISLAM I KONGERIGET DANMARK🇩🇰🇩🇰🇩🇰KNÆK ☪️ANCER

    Kommentar by NotariusUmulius — 30. april 2020 @ 00:47

  53. Mere crap fra det kulturradigale overdrev:

    Tidl. statminister Birgitte Nyborg (De Radigales Landsstævne er netop på Nyborg Strand), flødebollen Adam Price samt den radigale tv-journalist Katrine Fønsmark er snart tilbage med timevis af radigal holdningsmassage på Danmarx Ramadanradio 1 med Borgen IV. Mod ikke også vi skal se en eller flere kælenegre, muslimske mænd og kvinder i serien?!?

    “Borgen” var en af DR’s allerstørste succeser både herhjemme og internationalt, hvor dramaseriens tre sæsoner i den grad var med til at sætte dansk tv på verdenskortet.

    Nu vender serien, der havde premiere i 2010 med Sidse Babett Knudsen i hovedrollen som statsminister, tilbage med en fjerde sæson. Det afslører DR på et pressemøde onsdag. Her fortalte DR’s mediedirektør Henriette Marienlund, at tv-seriens genfødsel er gjort mulig, fordi stationen på forhånd har kunnet indgå en salgsaftale med den internationale streamingtjeneste Netflix.

    “Borgen vender tilbage i starten af 2022, og det er vi virkelig glade. Det, der er grunden til, at vi har kunnet skaffe midlerne til Borgen, er, at vi har lavet et såkaldt præsalg til Netflix og det har skaffet fundamentet for det her,” sagde mediedirektøren på pressemødet, forbyd islam i Danmark.

    Kommentar by NotariusUmulius — 30. april 2020 @ 01:25

  54. Det kan godt være at jeg har sovet i timen, men hvad er det egentlig Bent A har begået? Har han tisset i andre personers havregrød eller hvad? Det kan da ikke passe at de synspunkter Bent A giver udtryk for er uønskede i Uriasposten, de svarer jo stort set til det de fleste af vi andre mener. Den form Bent A bruger er da ikke grovere end den
    NotoriusUmulius bruger og er vel ren poesi sammenlignet med de fornærmelser som Per Henrik Rasmussen dagligt udsender. Hvorfor fører NotoriusUmulius personlig vendetta mod Bent A? Hvorfor er det interessant om Bent A engang har kaldt sig Alexander Beaumont?
    Hvis Bent A og/eller Alexander Beaumont har truet Kim Møller forstår jeg godt at han/de bliver udelukket, men det kan da ikke være formen eller holdningerne når Per Henrik Rasmussen og NotoriusUmulius gerne må fremføre deres.

    Kommentar by bjarne binee — 30. april 2020 @ 11:08

  55. Simon Ban-as Hother Hansen kalder sin seneste papfigur for Heine Sylvi

    Kommentar by Træt — 30. april 2020 @ 20:45

  56. Heini Sylvi = PHR

    Kommentar by Revisoren — 1. maj 2020 @ 10:23

RSS feed for comments on this post.