30. april 2020

Youtuber-blondinen, der beklagede sin kedelige hvidhed… og den spændende Instagram’er ‘Blattelito’

Forleden tog den 28-årige norske YouTuber Cornelia Grimsmo en DNA-test, og det viste sig, at den nordisk udseende kvinde var 67 procent skandinavisk. Svaret skuffedede hende: “Jeg kunne ikke have været mere hvid. Jeg havde håbet på asiatisk, afrikansk…” Det var ‘kedeligt’ – Hun var sågar 100 procent nord/vest europæisk.

Andre kulturer er knap så kedelige, og de står sågar ved sine farver. Eksempelvis den 24-årige Instagram’er Abbe ‘Blattelito’ Alsaadi fra Stockholm, der sidste år blev idømt 18 år for mordet på sin svenske eks-kæreste. Han ankede sagen, og fik tidligere på måneden nedsat straffen til 3,5 års fængsel. Detaljer om forbrydelsens karakter i Expressen (2019).

“‘Abbe Blattelito’, eller Abbe Abdalla Alsaadi som 23-åringen egentligen heter, terroriserade kvinnor. … Instagramprofilen tog sig hem till sin exflickvän på natten och injicerade tramadol i hennes kropp, sen la han henne i badkaret där hon drunknade, enligt Solna tingsrätt.

Motivet ska ha varit att hans fasad som influencer och träningsguru var hotad, och att exflickvännen hade uppgifter som kunde förstöra hans karriär. Innan exflickvännens död hade han plågat henne under lång tid.

I dokument från Solna tingsrätt räknas dåden upp. Bland annat har låst in henne i ett rum, förstört hennes saker och hotat att halshugga henne om hon lämnade honom. Han har slagit henne i huvudet, sparkat mot hennes ben, dragit henne i håret och tagit stryptag på henne. Utöver det har Abbe Alsaadi duschat henne i kallt och varmt vatten om vartannat.

Abbe Alsaadi har också tvingat i kvinnan tramadoltabletter ‘med våld eller på annat sätt’. Influencern har också piskat kvinnan med ett skärp, klippt av hennes hår, skurit och huggit henne med kniv.

Men den mördade kvinnan var inte den enda som utsattes för Abbe Alsaadi. Influencern döms för att ha plågat ytterligare två kvinnor. … Han kallade även kvinnan för saker som ‘hora’ och ‘fitta’…”

(YouTuber Cornelia Grimsmo, kedelig – Instagram’eren Abbe Abdalla Alsaadi, spændende)

Oploadet Kl. 01:42 af Kim Møller — Direkte link37 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/109738/trackback

37 Comments »

  1. Blonde, blåøjede, dumme, naive norske jente. Håber hun bliver arabisk beriget i alle tre huller snarest af kulsorte sandniggers og ækle perkermænd, forbyd islam i Danmark 🇩🇰

    Kommentar by NotariusUmulius — 30. april 2020 @ 01:50

  2. Er der ikke en behjertet jæger eller sportsskytte hinsidans i Sverigstan, der kan take Abbe Abdalla Alsaadi out of his misery med en Double Tap med en .45cal?, forbyd islam i Danmark 🇩🇰

    Kommentar by NotariusUmulius — 30. april 2020 @ 01:55

  3. Endnu en muhamedaner der dræber kvinder. Mere reglen end undtagelsen. Hende blondinen er sin egen værste fjende.

    Prutte-Per og Company forhindrer sandheden i, at komme for hendes ører. De kan findes igen, når vinden snart vender og deres beskyttelse er væk.
    Lastbiler på vej mod pælene… igen.

    Kommentar by Iznogut — 30. april 2020 @ 02:28

  4. Typisk SJW humble-bragging. Selvfølgelig er hun ikke ked af at være überblondine, det er hun faktisk pissestolt af, men det siger man bare ikke i hendes kredse.

    Kommentar by Felix Krull — 30. april 2020 @ 04:08

  5. Jeg 86% skandinavisk og 100% nord/Vest europæisk i sådan en test, men bestemt ikke hverken så blond eller “blåøjet”, som min kæreste, hun er ca. 40/60 vest/øst europæisk og kun 8% skandinavisk. Man kan ikke bruge de test til meget på den måde, så risikerer man ihvertfald, at blive skuffet på den ene eller anden måde.

    Kommentar by Heine Sylvi — 30. april 2020 @ 04:31

  6. … og så har hun max 5 år tilbage af karrieren som professionel fuckbait – gad vide hvor meget “internetluder” tæller på CV’et ude i den virkelige verden?

    Kommentar by Felix Krull — 30. april 2020 @ 04:32

  7. Og her er så en mulat, der får at vide at hun ikke er 100% neger:

    https://www.youtube.com/watch?v=2fTu_1l8ENE

    Kommentar by Felix Krull — 30. april 2020 @ 04:55

  8. Jeg er, formentlig som de fleste, blevet bombarderet på min PC med reklamer for et af disse DNA test foretagender. Koster det ikke i omegnen af kr.500 (rabat for to?)

    For det første kunne jeg ikke drømme om at udlevere mit DNA materiale til et vild fremmed forretningsforetagende. Havner din DNA profil i et eller andet inferiørt kartotek, med eventuel videresalg for øje? Ja selvfølgelig gør det det!

    Har man overhovedet nogen garanti for at resultatet er bare i nærheden af at være korrekt? Og, helt ærligt, hvad fanden er det lige du kan bruge resultatet til? – Men, når det er sagt, så tager jeg hatten af for de folk som har skabt denne pengemaskine; de tjener garanteret kassen. Og brøler formentlig af grin hele vejen hen til banken!

    Kommentar by T. Flodur — 30. april 2020 @ 05:15

  9. Den 28-årige Cornelia Grimsmo er hvad jeg plejer at kalde en “børnevoksen”. Hun sidder og pludrer som en anden teenager.

    Jeg har mødt 18-20-årige, som har været mere modne og begavede at høre på. De findes faktisk.

    Kommentar by BE — 30. april 2020 @ 05:58

  10. Norsk Jente med selvracistisk vurdering :-)….Hvorfor i alverden skal hun være trist over sit ophav? Personligt mener jeg jeg er født fra Jorden af to forældre, hvis forfædre vist også tilhørte den specifike dyreart Homo Sapiens…..Kan vi så komme videre? :-). Bekæmp Islam. Støt SIAD. God Torsdag. mvh Michael Unna

    Kommentar by Michael Unna — 30. april 2020 @ 06:38

  11. @8

    Ja resultaterne bliver videresolgt. Fik selv for et par år siden, en 20+ sider lang smøre fra det USA baserede firma, hvor jeg fik foretaget min test for 7-8 år siden.

    Det overraskede mig dog ikke, men ret hysterisk, at læse deres krumspring og udenomssnak for hvad der reelt er et videresalg af ens genom sammensætning til medicinalfirmaer, der iøvrigt har patent på de enkelte genomer, hvordan så det end kan lade sig gøre.

    Money rulles the World…

    Kommentar by Heine Sylvi — 30. april 2020 @ 06:39

  12. T. Flodur — 30. april 2020 @ 05:15
    Hent Adlock plus. Den er gratis:-)

    Kommentar by Hagmann — 30. april 2020 @ 07:04

  13. 3½ års fængsel????

    Kommentar by Træt — 30. april 2020 @ 07:37

  14. Hvis man tror man nedstammer fra negerbe med det udseende er man udenfor pædagogisk rækkevidde

    Kommentar by redneck — 30. april 2020 @ 08:11

  15. 3,5 år for at tage livet af en feltmadras? Det er lige før set lyder tillokkende

    Kommentar by redneck — 30. april 2020 @ 08:12

  16. # redneck

    Husk på at SAS i deres reklame belærte os onde kældermennesker, at negerne i virkeligheden nedstammer direkte fra vikingerne.

    Nå, heldigvis er SAS ved at krakke…

    Kommentar by Revisoren — 30. april 2020 @ 08:40

  17. HUN ER EN KLAM FELTMADRAS

    Kommentar by Sanne Q — 30. april 2020 @ 08:56

  18. Allerede for mange herrens år siden skrev Marianne Jelved en artikel om samme emne: Hendes nidkære undersøgelser havde ledt til, at hun bittert måtte konstatere, at hun kun havde danske aner, så langt tilbage, hun kunne skue. Resten af artiklen handlede om, hvor godt det var, at danske unge nu i stor gifter sig med udlændinge. Sådan får vi en bedre, og mindre dansk, verden.

    – – –

    Kommentar by Morten - - - — 30. april 2020 @ 09:30

  19. Et almindeligt brugt begreb i bøger, film m.v. er “foragt for retten” – jeg skal ikke gøre mig klog på om noget sådant praktiseres i de skandinaviske lande, men begrebet dækker ganske godt min generelle holdning til tidens retssystem – når jeg læser om de konsekvenser forbrydelser som ovenstående har, og dertil skal siges, at jeg ikke er tilhænger af barbariske straffe eller dødsstraf, så har jeg kun den DYBESTE FORAGT for retssystemet!

    Kommentar by Migranter gider ikke telte — 30. april 2020 @ 09:39

  20. Hagmann — 07:04

    Tak for tippet Hagmann, men jeg tror jeg takker nej – Det er nemmere at se sig i spejlet (selvom jeg, som alderen skrider frem, forsøger at lade være) – Nå men der er vel under alle omstændigheder et laboratorie involveret? Og det er her du mister kontrollen?

    Heine Sylvi — 06:39

    Ja det anede mig det med videresalget – Money rulles the World… Ja det håber jeg fortsat vil ske, vi har jo set hvordan det går når fattigrøvene forsøger sig ;-)

    Kommentar by T. Flodur — 30. april 2020 @ 10:01

  21. https://www.aftenposten.no/a-magasinet/i/0nyWvg/to-broedre?
    136 politianmeldelser. 112 bekymringsmeldinger.
    Ingen klarte å hindre Hamza(15) og Ahmed(16) i å bli to av Oslos verste ungdomskriminelle. Hva skjedde?

    Kommentar by k.m. — 30. april 2020 @ 10:15

  22. Hun er sikkert typen der ville besøge ham i fængslet, for at vise hun skammer sig over sin hvidhed og ingen fordomme har over for muslimske bad boys aka rollemodeller aka ofre for fremmedhad.

    Kommentar by NulTolerance — 30. april 2020 @ 10:19

  23. Nu vil jeg sige det er et associations trick at inddrage morder-perkeren
    Abbe Abdalla Alsaadi i dette narrativ.

    Kommentar by Zenobia — 30. april 2020 @ 10:53

  24. @19

    Det kan du jo så mene, det er efter min mening nu ret betryggende, at visse dele af samfundet er på statens hænder(i et demokrati vel, at mærke). “Statens” Serum institut et godt eksempel på det i disse tider.

    Problematikken med private firmaer i USA der videresælger sundhedsdata skyldes eksv., at FDA(de amerikanske føderale sundhedsmyndigheder) faktisk ingen magt har overfor medicinalindustrien.

    I teorien kan en blodprøve taget hos lægen bruges kommercielt hvis laboratoriet der udfører analysen er et privat selskab, og du kan ikke gøre en skid ved det. Selv biokemiske forbindelser i en blodprøve er patenteret af selskaber i medicinalindustrien idag.

    Kommentar by Heine Sylvi — 30. april 2020 @ 11:11

  25. Jeg så en T-shirt med påskriften, it’s OK to be white! Og det er det faktisk!
    Og alt andet lige syntes jeg hun ser mere spændende ud end ham! Kald mig bare kønsdiskriminerende og racist!
    Husk på at vi kaukasierne er en truet race, vi udgør kun 8% af menneskeheden! Og de af os med lyst hår og blå øjne udgør igen en ganske lille det af kaukasierne.
    Det er faktisk os der står bag stort set alle væsentlige opdagelser og opfindelser. Det er også os der står bag næsten alt litteratur, f.eks udgives der i England mere litteratur om året end den muslimske verden har produceret i hele sin historie!
    Hvis vi lige ser bort fra Olie, så er produktionen i alle muslimske lande, med 1,5 mia. indbyggere, omtrent som produktionen i Finland med ca. 4 mio. indbyggere! På den baggrund er det mærkeligt at muslimer ser sig selv, som et herrefolk, der er skabt til at herske over andre! De kan ingen ting, de laver ingenting og de ved ingenting. De muslimske lande er lav IQ lande! De er i mine øjne alt andet end et herrefolk!
    Gad vide om man kan blive straffet for at skrive dette? I så fald er fakta strafbart!

    Kommentar by Den Nervøse — 30. april 2020 @ 11:13

  26. Jeg troede at blondiner havde den højeste IQ og at det er videnskabeligt bevist men hun er da dum som en dør!

    Ang Blatten :

    Mon ikke det er den største muHAMed-rabat i historien?

    Fra 18 år til 3,5 år. Det er på alle planer uforståeligt!

    Kommentar by Santor — 30. april 2020 @ 11:13

  27. Den norske blogger og lignende oikofobiske tåber burde stille sig selv det helt indlysende spørgsmål:

    Hvis det er så forfærdeligt og kedeligt at være hvid europæer, hvorfor er det så lige at alverdens sorte og brune mennesker kommer rendende til Danmark og andre (endnu) “hvide” lande – og ikke omvendt?

    Mon ikke trunten vil stige ned fra sin høje hest og komme på andre tanker efter et ophold i Mgadishu, Islamad eller lignede eksotisk “ikke-hvid” destination?

    Kommentar by Holger_Danske — 30. april 2020 @ 14:20

  28. Kommentar by Holger_Danske — 30. april 2020 @ 14:20

    Trunten her virker uden tvivl moden til en rask trekking tur i Marokkos smukke Atlas bjerge i fodsporet på sin landskvinde Maren og vågne op til smagen af blankt stål, forbyd islam i Danmark 🇩🇰

    Kommentar by NotariusUmulius — 30. april 2020 @ 14:25

  29. En ung kvinde var tæt på at miste livet, da hendes muslimske ekskæreste sidste år smed hende ud over en altan. I dag fik den 38-årige muslim, afghanske Sulaiman Mizan syv års fængsel.

    En betjent hørte lyden.
    Han befandt sig 2. september sidste år ved Skovvejen i Kolding i et andet gøremål, da der lød et kortvarigt intenst kvindeskrig. Ud af øjenkrogen så han noget sort, der faldt ned fra en altan, efterfulgt af et hult drøn, da det ramte fliserne.
    Det, der ramte fliserne, var den unge kvinde Louise Makkonen.
    Torsdag er hendes 38-årige ekskæreste og faren til hendes toårige søn, muslimen, afghanske Sulaiman Mizan ved Retten i Kolding blevet idømt syv års fængsel for drabsforsøg.

    Muslimen, afghanske Sulaiman Mizan er dømt for at have stukket hende i halsen, nakken, ryggen, låret og i den ene lillefinger med en kniv og derefter at have smidt hende ud fra altanen i hendes lejlighed, så hun faldt 6,6 meter ned og ramte et fliseunderlag.

    Retten fandt det helt usandsynligt, at kvinden selv skulle have bevæget sig hen over altanen og have kastet sig ud af vinduet ved egen drift.

    – Disse handlinger fandt sted, mens sønnen var til stede, og du lod hende ligge og kastede hende fra altanen. Det er særdeles groft og afstumpet, forklarede retsformanden.

    Muslimen, afghanske Sulaiman Mizan, valgte at anke dommen til landsretten, forbyd islam i Danmark 🇩🇰

    Kommentar by NotariusUmulius — 30. april 2020 @ 14:53

  30. ABBE BLATTELITTO – et herligt alias (muhammedaner negeren er ikke helt uden humor).

    Iøvrigt var negeren kun hjælpsom. Han fyldte den hvide møgkælling med Tramadol (smertestillende opioid) og fyldte badekaret med varmt vand.

    Klar at han ikke er skyldig – det er sgu´da ikke hans skyld, at “horan och fittan” tilfældigvis druknede.

    Wallah Allah bestemmer alt, der sker!

    Kommentar by MKM — 30. april 2020 @ 15:27

  31. Er det en muslim?

    Hvad der skulle have været en rutinemæssig standsning af en bilist i Københavns Nordvestkvarter endte tidligt torsdag aften med en politijagt på over 30 kilometer.

    Det oplyser Københavns og Nordsjællands Politi til TV 2.

    – Manden var ikke interesseret i at tale med politiet og flygtede, da de vil standse ham. Det er en eftersættelse, der starter ved Åboulevarden og først slutter på Helsingørmotorvejen, hvor bilen er endt i grøften, siger vagtchef ved Københavns Politi, Henrik Stormer.

    Bilen lander på taget, og Helsingørmotorvejen har siden været spærret mellem afkørsel seks, Nivå, og fem, Humlebæk.

    Manden er siden kørt til skadestuen, hvor han meldes uden for livsfare.

    Ti biler deltog
    Ifølge Københavns Politi er manden 33 år og kendt af politiet i forvejen.

    På billeder fra ulykkesstedet ses op mod 15 biler med udrykning. Og flere af dem har formentlig også været med til eftersættelsen:

    – Jeg kender ikke de præcise hastigheder op ad motorvejen, men omkring ti biler har nok deltaget, siger Jakob Tofte, vagtchef Nordsjællands Politi, til TV 2.

    Loui Dahl, der bor i Helsingør og var på vej hjem, siger til BT, at han blev overhalet af den 33-årige mand, og han forulykkede, da han forsøgte at overhale en lastbil indenom:

    – Det var frygtindgydende at se ham komme nærmere og nærmere i bakspejlet. Af en eller anden grund havde han trods alt sat katastrofeblink på, så jeg så ham komme, siger Loui Dahl til avisen.

    Nordsjællands Politi oplyser, at motorvejen vil være spærret i anden vognbane frem til cirka klokken 21.00. Måske tidligere, forbyd islam i Danmark 🇩🇰

    Kommentar by NotariusUmulius — 30. april 2020 @ 20:49

  32. Hvis der bare var en sidste rest af anstændig tilbage i lorte sverige, så ville kællingens familie pumpe svinet Abbe Abdalla Alsaadi fuld af bly.

    Kommentar by Piphans — 30. april 2020 @ 21:21

  33. @30 MKM
    Hæhæ…så sandt så sandt.

    Kommentar by Piphans — 30. april 2020 @ 21:23

  34. Ps. var det ikke en ide at sende sandnegeren Abbe Abdalla Alsaadi Cornelia Grimsmo adresse så de kunne mødes til et varmt kort forhold.

    Kommentar by Piphans — 30. april 2020 @ 21:28

  35. # Den nervøse – Fakta er strafbart! Se under: “Manglende ret til bevisførelse” https://da.m.wikipedia.org/wiki/Racismeparagraffen

    Kommentar by anno — 30. april 2020 @ 22:58

  36. Apropos dumme blondiner:

    I aftes havde Deadline på DR2 samlet et panel af “eksperter”, der skulle vurdere regeringens kommunikation.

    En af “eksperterne” var den yndige blonde marxist Katherine Diez, der er litteraturanmelder på Berlingske.

    DR2 “glemte” dog at fortælle seerne, at frøken Diez også er kæreste med den såkaldte klimaminister Dan Jørgensen…

    Kommentar by Revisoren — 1. maj 2020 @ 19:40

  37. Rh negativ eller positiv?
    Med eller uden abe genet i blodet?

    Kommentar by Anonym — 2. maj 2020 @ 14:11

RSS feed for comments on this post.