4. maj 2020

Venstreradikal saxofonist chikanerer Stram Kurs-møde i Fælledparken: Thorbjørn Petersen Øllgaard

Venstreradikale Thorbjørn Petersen Øllgaard er god til at larme med sin overdimensionerede saxofon, så før han tog til 1. maj-fest med Revolutionære Antifascister, tog han lige forbi Fælledparken, hvor Stram Kurs afholdt et arrangement. Normalt ville man omtale ‘musik’ i den kaliber som politisk motiveret chikane, men det var ikke desto mindre en happening der bifaldes af De Radikales retsordfører Kristian Heegaard. Se videoen her.

(Thorbjørn Petersen Øllgaard, venstreradikal; Fotos: Tilsendt)

(Radikale Kristian Heegaard hylder politisk chikane; Foto: Danmarks Fremtid)

Oploadet Kl. 12:35 af Kim Møller — Direkte link46 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/109828/trackback

46 Comments »

  1. Kæft, hans trutteri var belastende. Han trænger til en røvfuld, forbyd islam i Danmark 🇩🇰

    Kommentar by NotariusUmulius — 4. maj 2020 @ 12:40

  2. Hvad fanden er der med saxofoner og kommunister?

    Den venstreradikale jazzmusiker Benjamin Kobbel “spiller” også saxofon…

    Kommentar by Revisoren — 4. maj 2020 @ 12:45

  3. Stram Kurs er umådelige dårlige til at danne et andet billede af denne happening. Chikanen foregik forment kun et par minutter, da politiet bad ham om at gå, men folk tror det var noget der foregik hele tiden.

    Hvorfor er der endnu ikke udgivet en video fra Stram Kurs, så folk kan få en anden opfattelse, det skal helst ske imens historien stadig er varm.

    Kommentar by KineserSnot — 4. maj 2020 @ 12:54

  4. Jeg syntes vi skal stille os i en ring rundt om Kristian Hegaard, så han ikke kan se en skid, næste gang han deltager til et arrangement, han syntes åbenbart politisk chikane er ok.

    Kommentar by KineserSnot — 4. maj 2020 @ 12:56

  5. Ja, Kinesersnot, du er dum som Snot, præcis som denne “Leftard” Thorbjørn!
    Er det virkelig hvad oppositionen til SK kan stille op med? gab!
    I er en flok nasserøve, nogle stakler, få jer dog et liv, i stedet for at nasse på andre.

    SIAD. Ud af EU&FN! Støt SK! Stem NB! Støt TR! Støt GI! Direkte Demokrati NU! Luk DDR! P.

    Kommentar by Piotr — 4. maj 2020 @ 13:02

  6. De venstreradikale ved man altid hvor man har. Kristian Heegaards evner rækker kun til at man kan bruge ham som dørstopper.

    Kommentar by Elvadatter — 4. maj 2020 @ 13:04

  7. Kommentar by Piotr — 4. maj 2020 @ 13:02

    Hvorfor er det “dumt som snot”, at fortælle SK at de skal gøre noget mere ud af at danne et alternativt narrativ end det venstrefløjen og medierne maler op?

    Der er ikke video-materiale af denne happening, hvor man ser politiet beder ham der udøver chikane om at gå væk. Istedet udgiver man 2.del af en eller anden bovlam samtale med end mindreårig på youtube.

    Kommentar by KineserSnot — 4. maj 2020 @ 13:07

  8. Ryst en bajer og hæld det ned i tragten.

    Kommentar by tavsen — 4. maj 2020 @ 13:18

  9. Det er meget kreativt at den tonedøve autonome Trubadurix prøvede at forstærke hans chikanøse truthorns kakofoniske støjniveau ved at påhæfte et hjemmelavet horn.

    Det sjoveste var da politiet henviste ham et sted 500m væk hvor han kunne nyde sin musik i fred.

    Kristian Hegaard som kom ind i Rigsdagen på et tillægsmandat har hele livet har været Danmark en dyr herre med handicaphjælper,
    handicap-automobil, spastiker-jeep og handicapbolig også da Christiansborg skulle indrettes med trappelifts osv. efter hans specielle handicap behov.

    Kristian Hegaard syntes selvfølgelig godt om chikanen i hans indskrænkede bitre smålighed fordi det går ud over en politisk modstander.

    Kristian Hegaard burde tie stille og koncentrere sig om reel politik i stedet for at blamere sig selv på de sociale medier.

    Kommentar by Zenobia — 4. maj 2020 @ 13:19

  10. Kommentar by Zenobia — 4. maj 2020 @ 13:19

    Hvorfor kritisere hans handicap, som han ikke kan gøre for, når der er så meget andet at tage fat i?

    Kommentar by KineserSnot — 4. maj 2020 @ 13:32

  11. Hvordan ser man egentlig på en handicappet person som Heegaard i et muslimsk Kalifat?

    Alt hvad Allah har skabt, er jo som bekendt 100 % perfekt ifølge Koranen, så en handicappet person må vel anses som værende en produktionsfejl?

    Kommentar by Revisoren — 4. maj 2020 @ 13:51

  12. Jeg oplever Kristian Hegaard som værende bitter, rethaverisk og utaknemlig.

    Jeg kritiserer ikke hans handicap men skitserer det faktum han koster staten mange penge og at han er utaknemlig og fuld af entitlement.

    Han er jurist og burde være klar over at kun i Vest-Europa er det muligt for ham at leve et næsten normalt liv med de muligheder som han har og det burde han være taknemlig over. Men det er han ikke.

    Han gider ikke køre hans trappelift på Christiansborg ned efter brug.
    “Det kommer aldrig til at ske”. Citat antageligvis Kristian Hegaard.

    Også selvom det kun kræver et tryk på en knap. Det er der mange MF’ere som er sure over.

    Kommentar by Zenobia — 4. maj 2020 @ 13:59

  13. Kommentar by Zenobia — 4. maj 2020 @ 13:59

    Jo du gør, du kan ikke snakke om manden uden at nævne hans handicap.

    Kommentar by KineserSnot — 4. maj 2020 @ 14:19

  14. Er der for fanden ikke bare en som kunne kortslutte Kristian Heegaards kørestol, så han er nødt til at blive hjemme.

    Kommentar by Piphans — 4. maj 2020 @ 15:00

  15. De Radikale er mentalt handicappede.

    Der er nogen, der tror, at dem der støjer mest altid har ret.

    Kommentar by Bastardo — 4. maj 2020 @ 15:05

  16. Heegaard er fysisk og psykisk multihandicappet, han bor i et demokratisk land der har givet ham en høj uddannelse og en skatteyderbetalt taburet i folketinget, hvorfor flytter svinet ikke til Nord Korea eller til et muslimsk land, forbyd islam i Danmark.

    Kommentar by emmagad — 4. maj 2020 @ 15:25

  17. Kristian Hegaard er en ultraklam, vanartet krøbling, der er fysisk multihandicappet og psykisk hjerneskadet i svær grad; han hører til på ladet af min T4 Transporter og ikke ved hjælp af alle mulig spasser hjælpemidler på Kongeriget Danmarks fornemmeste talerstol, forbyd radigale landsforrædere og forbyd islam i Danmark 🇩🇰

    Kommentar by NotariusUmulius — 4. maj 2020 @ 16:09

  18. Ret skal være ret: Hegaard staves med et e, forbyd islam i Danmark 🇩🇰

    Kommentar by NotariusUmulius — 4. maj 2020 @ 17:01

  19. At kalde ham det antidemokratiske klamme kældermenneske for musiker hhv. saxofonist er vel at overdrive. Mht. Hegaard er han radikal hvilket vel siger alt. Ikke at Radikale venstre er forbudt, vi har alle ret til at ytre os, men det mener de klart (anti)demokratiske radikale åbenbart ikke.

    Kommentar by NED MED EKSTRASPRØJTEN. — 4. maj 2020 @ 17:15

  20. Ad. Kommentar by KineserSnot — 4. maj 2020 @ 14:19

    Jeg ved ikke hvad ærende du er ude i eller hvem du er for den del.
    For der er flere herinde som har flere aliasser som de bruger flittigt.

    Jeg kunne også forstille mig du er blevet ramt på manchetten fordi jeg i morges tog afstand fra at kvinder blev sammenlignet med
    hun-chimpanser!
    Og nu forsøger du så at udskamme mig.

    Fordi Kristian Hegaard er handicappet er det ikke smagsløst eller diskriminerende at kritisere ham. Hans handicap gør ham ikke immun overfor kritik.

    Det er f.eks. meget relevant at påpege hvor meget Kristian Hegaard koster den danske stat. Hvis Kristian Hegaard f.eks. klager over hvor meget politibeskyttelsen af Stram Kurs koster statskassen.

    Det samme princip gør sig gældende overfor syreren Naser Khader der også har klaget. Men Khader er også selv er under politibeskyttelse.

    Du har en meget Kultur-Marxistisk måde at se på tingene på fordi Marxisterne de vil ikke have at man i debatter nævner hudfarve, fedme, handicap eller religion og du præluderer for det samme.

    Kommentar by Zenobia — 4. maj 2020 @ 17:46

  21. + SVAR FRA KIRKEMINISTERIET +

    Vi har fået svar på vores brev til kirkeministeriet omkring Gellerup Kirkes anvendelse af kirkens klokker til at ringe til ramadan d. 24. april lige før det offentlige bønnekald fandt sted.

    Af svaret fremgår, at der er blevet sendt et brev til menighedsrådet fra biskoppen, hvor i der står:

    “Jeg skal gøre jer opmærksom på, at ringning ud over den forordnede morgen- og aftenringning samt ringning ved gudstjenester og kirkelige handlinger, skal I ansøge om hos undertegnede.

    Og eftersom, den forordnede morgen- og aftenringning allerede er et kald til kristen bøn finder jeg, at den ekstra ringning er overflødig og kan give anledning
    til en unødvendig signalforvirring.”

    Det vil sige, at Gellerup Kirke ikke kan fortsætte med at ringe til ramadan, som de gjorde fredag d. 24. april. Det er jo glædeligt, men man skal være opmærksom på at kirken stadigvæk opfordrer til at man beder sammen med med de muslimske troende når der er fredagsbøn.

    Se hele svaret på billedet her i opslaget.

    Læs vores oprindelige brev, hvor vi opfordrede til at man trak støtten til bønnekald: https://identitaer.dk/2020/brev-til-kirkeminister-og-praester-traek-stoetten-til-boennekald

    Deltag i vores kampagne mod bønnekald i Danmark: identitaer dk/2020/stop-boennekald-du-kan-hjaelpe-se-her-hvordan

    #StopBoennekald, forbyd islam i Danmark 🇩🇰

    Kommentar by NotariusUmulius — 4. maj 2020 @ 18:03

  22. Hvem vil med til koncert med Smag På Dig Selv, saxofonisten er skidedygtig, https://www.facebook.com/smagenafdigselv/videos/874804263037513/

    Kommer forbi med sax næste gang RV afholder møde

    Kommentar by Carsten Thrane — 4. maj 2020 @ 18:29

  23. Mon ikke snart Simon Emil Ammitzbøll-Bille “konverterer” igen og frier til frk. Heegaard?

    Kommentar by Michael — 4. maj 2020 @ 18:58

  24. Et pust i tragten med en dåse PU-skum er effektivt og lydisolerende, og skal nok få ham til at stoppe.

    Kommentar by Sømand — 4. maj 2020 @ 19:18

  25. Hellere et godt skud lightergas i truthornet

    Kommentar by Træt — 4. maj 2020 @ 20:16

  26. Hvorfor skal hans handicap blandes ind i det? Ret dårlig stil.

    Kommentar by Per Sørensen — 4. maj 2020 @ 20:45

  27. HØRER AT HAM OG KRØBLINGEN DYRKER HINANDEN HÅRDT.!!!

    Kommentar by Sanne Q — 4. maj 2020 @ 21:59

  28. >Kinesersnot
    Det var nok møntet på “Jeg syntes vi skal stille os i en ring rundt om Kristian Hegaard, så han ikke kan se en skid, næste gang han deltager til et arrangement, han syntes åbenbart politisk chikane er ok.”

    Kommentar by Nielsen — 4. maj 2020 @ 22:36

  29. Kristian Heegaard er ikke tabt bag en vogn, han er tabt foran den, det både ses og høres…

    Kommentar by Christian Sørensen — 4. maj 2020 @ 23:37

  30. KineserSnot — 4. maj 2020 @ 12:54:

    Hvad med selv at være opsøgende på dit spørgsmål? Alt fra Fælledparken blev sendt live på FB i 4-5 timer og kan ses på:

    Alt kan kan ses på SKs liveoptagelse fra Felledparken:
    https://www.facebook.com/pg/StramKurs/videos/?ref=page_internal

    og man behøver endda ikke at være FB-bruger for at se det.

    …..

    Ang. RVeren Kristian Hegaard:
    Jeg føler dyb foragt for manden!, idet han, oven i købet som selv handicappet, retsordfører IKKE med bare en eneste tanke/ et ord, et (mig bekendt) udsagn, tager de handicappedes manglende retssikkerhed op, for at støtte de handicappedes kamp, mod kommunal/statslig tilsidesættelse af handicappedes retssikkerhed!

    – jeg uddyber gerne på på opfordring!

    ….

    NotariusUmulius :
    Kan du ikke godt indskrænke dig lidt og afkorte dine lange gengivelser af andre mediers artikler? Et link og en kort bemærkning er mere end rigeligt, da de fleste af os her på UP nok allerede har læst det.
    UP-blogs skal vel ikke ligne den gamle 180grader? og skulle der være noget, man gerne lige vil henvise til med en bemærkning, uden for blogtema, så er OT det rette sted!
    – at man ikke magter at bruge OT / ikke har almen teknik/iQ til det, skal vel ikke gøre UP-blogs til en variabel udgave af almen MSM-artikler?

    ….

    Forbyd iSlam i Danmark, luk kassen og udSEND enhver AEHer ved første dom!
    -så taber VR+ og iSlamslikkerne på venstrefløjen automatisk stemmer/indflydelse ;-)

    Kommentar by M.S. Carstens — 4. maj 2020 @ 23:44

  31. Selvsmagere og selvbagere har lagt i ovnen til gengæld for deres rævekager..

    Kommentar by Hul igennem? — 5. maj 2020 @ 00:35

  32. To spadsere spiller op. Den ene på Sax.

    Kommentar by Iznogut — 5. maj 2020 @ 02:32

  33. Han ligner en mongol med ganespalte

    Kommentar by Sanne Q — 5. maj 2020 @ 08:32

  34. Kan man hyre ham til at spille til det næste ramadan arrangement på rådhuspladsen?

    Kommentar by redneck — 5. maj 2020 @ 09:27

  35. Maerkelige typer foerst var det floejter,nu en enlig sax,kan disse typer ikke laese skrive eller tale ?

    Kommentar by dunk — 5. maj 2020 @ 10:22

  36. # 26

    Er det dig, Kristian Heegaard?

    Kommentar by Revisoren — 5. maj 2020 @ 10:44

  37. Idioten med saxofonen har started en GoFundMe kampagne, så han kan profitere på sin mødeterror-aktivitet. Gør alle en tjeneste og anmeld kampagnen!

    https://www.gofundme.com/contact/suggest/fraud

    Min klage (hvis du sender en, så brug en anden ordlyd!)

    ——–

    This campaign is misrepresenting a political protest as a “band” and engages in direct harassment of a named individual due to political disagreements. The campaign aims to crowdfund the continued harassment activity. This is false representation and is prohibited by your terms in PROHIBITED CONTENT section A3.

    According to your own terms, using your platform to fund harassment activities is prohibited as described in PROHIBITED CONTENT section A8.

    Please take appropriate action and terminate this campaign.

    ——-

    Kommentar by Quark — 5. maj 2020 @ 13:15

  38. Kampagnens URL: https://www.gofundme.com/f/free-jazz-mod-paludan

    Kommentar by Quark — 5. maj 2020 @ 13:15

  39. @34 redneck
    Hahaha….men næppe :)

    Kommentar by Piphans — 5. maj 2020 @ 13:20

  40. En modig mand. Tænk at han overhovedet tør genere den særdeles farlige fascist.

    Kommentar by BE — 5. maj 2020 @ 17:00

  41. Nu er der sgu udbrudt borgerkrig i den venstreradikale musikbranche.

    Årsagen er, at den forhenværende bankassistent Kristian Jensens nye kæreste, Pernille Rosendahl, har sunget til et 1. Maj-arrangement.
    Det er åbenbart strengt forbudt, når man har en “borgerlig” kæreste.

    De venstreradikale musikere må dog trods alt glæde sig over, at Kristian Jensen er en af de mest islamofile politikere i Folketinget…

    Kommentar by Revisoren — 5. maj 2020 @ 18:45

  42. Kommentar by M.S. Carstens — 4. maj 2020 @ 23:44

    Du scroller bare forbi mine guldkorn; det er gratis, lydløst og hurtigt overstået, forbyd islam i Danmark 🇩🇰

    Kommentar by NotariusUmulius — 5. maj 2020 @ 21:03

  43. NotariusUmulius — 5. maj 2020 @ 21:03:

    Forhold dig venligst til UPs meget enkle regler for kommentarer:
    http://www.uriasposten.net/kommentar
    hvor under det bør være tydeligt, at “længere indklippede tekster uden relevans for den pågældende tråd” ikke er ønsket!

    Kommentar by M.S. Carstens — 5. maj 2020 @ 23:17

  44. En god lille truttende nyttig idiot for magtelitens islamisering, han er fjenden og fjendens tjener.

    Kommentar by LarsB — 6. maj 2020 @ 00:23

  45. Kommentar by M.S. Carstens — 5. maj 2020 @ 23:17

    Desværre. No can do, forbyd islam i Danmark 🇩🇰

    Kommentar by NotariusUmulius — 6. maj 2020 @ 09:05

  46. If these retarded commie scum that harrass Paludan would stop getting triggered then there would be nothing to report, but they always get triggered when someone has a different opinion and they are always the lowest scum there is, they have nothing to lose even though they get in a picture and then they do harrassments, that is what they can and know best since they are scum. A normal person know that if you do there you will be filmed and the police will take look at you, who you are and the reasons you are there. Just like the aggressive and triggered muslims that surfaced with luxury cars in West Denmark. of course the police will take a closer look at you and your criminality even if it is cheated with the welfare and benefits. No one I ran into that was degenerate and did antisocial, criminal and introvert activities had a real job. If you have a real job that you got on your own merits and worked hard to get where you are throw that away, because you know there will be a cost in doing crimes.

    Muslims are cancer, so are their buddies the commies. If you take a look at any of the “politicians” in any parliment no one have had a real job but they are all millionares. I wonder how the biggest, liars and thieves, traitors are weay better off the people that even struggle to hold on to their jobs that they got on real merits.

    Focus on what is Danish and never bow down, be proud of your country and what you have accomplished. Better to die free than to be slave to someone with inbreeded IQ.

    Kommentar by Erwache — 6. maj 2020 @ 15:53

RSS feed for comments on this post.