12. maj 2020

Hillerød: NB-demo imod bønnekald, antastes af Koran-tro – ‘Fucking homoer’, ‘Jeg knepper ham mand’

“Politiet rykkede ud til demonstration mod bønnekald”, skriver Helsingør Dagblad, og ordvalget skjuler behændigt hvem politiet skulle beskytte. Der var dog ingen overraskelser. Nye Borgerlige Hillerød kunne selvfølgelig ikke uproblematisk demonstrere imod bønnekald foran en moské. Videoen herunder blotlægger, at selvom der demonstreres høfligt på god demokratisk maner, så reagerer tilfældige moskégængere som tilfældige unge muslimer ved Rasmus Paludans mange demonstrationer: Trusler om vold, og fornærmelser fra en meget tynd ordbog. Bemærk den logiske brist: Jeg knepper dig, din bøsse…

“Homoer mand, fucking homoer.”, Fucking homoer, små ludere mand.”, ”Små ludere.”, ”Fucking ludere mand.”, ”Knep din mor din fucking luder mand.”, ”Fucking bumser mand.”, ”Jeg håber I dør.”, ”Den dag den kommer.”, ”I er fucking klamme at kigge på mand.”, ”Føj hvor er i grimme at kigge på mand.”, ”Prøv at se ham der. Jeg knepper ham mand., ”Haha, din grimme bøsse mand.”, Din fucking homo mand.”, Jeg boller dig din lille horeunge mand., ”Fuck dig din hund.”, ”Jeg filmer dig lige, så jeg kan kende dig igen når jeg møder dig i bybilledet.”… (Via Facebook)

Screencaps

Oploadet Kl. 01:13 af Kim Møller — Direkte link16 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/110047/trackback

16 Comments »

  1. Det pågældende vokaboliriske kommunikative budskab af lidenflaterende superlativer og særligt udvalgte ordforråd, tyder på en deprimerende tilgang til individer af anden holdning end dem som åbenbart støtter er -usekulær diktatorreligion med dens førerprofetideal, som pga idealets natur tillader fuldbyrdet giftermål med 9 årige småpiger,dødstraf for homosekusualitet, krig og terror imod dem som tænker anderledes, samt jødisk inspireret tro på trods af Jødehad som ikke lader nazister noget tilbage (general fordummelse etc). Det er klart at sådan en religion har store skare af tilhængere på stemmesedlen hos De Radikale og (sjovt nok) Enhedslisten med Marxistisk folkeopiumsdopning, og selvfølgelig også mediernes journaliststand generalt i forhold til holdningsudtrykket hos de officielle medier….og det er på trods af vi sender og har sendt soldater til udlandet for at bekæmpe konsekvenserne af den religion. Er der nogen der kan forklare mig dette psykosociale psykotiske forhold vi oplever i frihedens verden? Har vi totalt glemt ansvar for fremtiden og vores børn og børnebørn? Støt SIAD. God tirsdag. mvh Michael Unna

    Kommentar by Michael Unna — 12. maj 2020 @ 06:25

  2. Det må man lade dem. De er jo de rene ord-ekvilibrister :)

    Kommentar by Santor — 12. maj 2020 @ 08:06

  3. – Og det er dem, som pædagogindustrien kalder TOSPROGEDE.

    Muhamedanere.

    Kommentar by Bastardo — 12. maj 2020 @ 08:12

  4. Jeg bemærker også den klassiske antifa taber: “jeg truer dig ikke… men jeg truer dig alligevel”.

    Kommentar by Realist2 — 12. maj 2020 @ 08:17

  5. Så vidt jeg kan se starter videoen med en taxa i indkørslen

    Mandens reaktion med hjulspin rundt i svinger er typisk muslimsk blærerøvskørsel, manden er bogstavelig talt helt oppe at køre over de fredelige unge mennesker

    Kommentar by k.m. — 12. maj 2020 @ 08:28

  6. Jeg filmer dig så jeg kan kende dig i gadebilledet! Hvis ikke det er en trussel, så ved jeg ikke hvad en trussel er.
    Bemærk i øvrigt det blomstrende sprogbrug intelligentsiaen bruger! Gad vide om det er en af de syriske hjernekirurger? Der er vis spildt en del penge på danskundervisning her!

    Kommentar by Den Nervøse — 12. maj 2020 @ 08:32

  7. #8:28 rundt i svinget

    Kommentar by k.m. — 12. maj 2020 @ 08:36

  8. Antifa’s fotografering af demonstrationen er en del af en tendens hvor voldelige venstreekstremister filmer, fotograferer og ulovligt registrerer fredelige borgerlige i databaser uden deres samtykke.

    Antageligvis søger Antifa at katalogisere og kategorisere individer og grupper samt indsamle informationer om deres færden og omgangskreds.

    At blive identificeret af den ekstreme venstrefløj medfører ofte personangreb og hærværk på personlig ejendom.

    Kommentar by Zenobia — 12. maj 2020 @ 09:02

  9. Der er ingen der er så gode til at reklamere for en øjeblikkelig udsmidning af landet, som muslimerne selv. Jo flere videoer af denne art der dukker op, jo sværere bliver det for venligboerne, at påstå det kun drejer sig om et fåtal, der har denne holdning til danskerne og ytringfriheden.

    I mellemtiden kan vi jo alle huske antifa taberens ansigt, hvis vi nu skulle løbe ind i ham i gadebilledet, nu hvor han så villigt gør sine trusler til et tveægget sværd, der meget nemt kan komme til at ramme ham selv.

    Kommentar by Kimski — 12. maj 2020 @ 10:39

  10. “S-ministre om velfærdsstaten efter corona: ‘Mohammed fra Ishøj’ betaler ‘med glæde’ Odas nye hofte”
    Er det disse islamister som landsforræderne i (a)socialdemokratiet påstår gerne vil betale for “Odas nye hofte”?

    Kommentar by Piphans — 12. maj 2020 @ 10:43

  11. Det Danmark du kender…

    Kommentar by Revisoren — 12. maj 2020 @ 11:09

  12. https://denkorteavis.dk/2020/islams-vigtigste-forsvar-indbygges-i-boerneopdragelsen/

    Kommentar by k.m. — 12. maj 2020 @ 11:16

  13. Sproglig berigelse af Oda

    Kommentar by Kunta — 12. maj 2020 @ 11:53

  14. “Sproget” som m´Slimerne bruger, viser tydeligt deres IQ. At antifa, resten af venstrefløjen og RV+ har så stor forkærlighed for den pædofile voldsprofets tilbedere, viser til gængæld at deres IQ må være lavere.
    Det svarer jo meget godt til, at segmentet af de røde ismer faldbyder sig for iSlamismen, da deres egene ismer ikke er nær veludtænkte/holdbare/intellektuelle nok, til at hamle op med 1400 års indavl, dikteret af en pædofil voldsprofet.

    At ingen af de ovennævnte selv kan indse det idiotien, bekræfter kun
    at IQen må ligge meget lavt.

    I øvrigt tak til de 4 fra Nye Borgerlige og de NBere vi har på Borgen, for de formår da at bruge både fornuften og intelligensen.

    Kommentar by M.S. Carstens — 12. maj 2020 @ 14:41

  15. De har godt nok ikke faaet meget ud af den den af Danskerne betalte sprogundervisning

    Kommentar by Anonym — 12. maj 2020 @ 23:59

  16. Pløkke pløkke

    Kommentar by Charles — 13. maj 2020 @ 00:59

RSS feed for comments on this post.