12. maj 2020

Politiet forklarer hvorfor muslimer ikke fik bøde: “.. den patruljevogn, der var på vej derud, forulykker”

BT har talt med Østjyllands Politi, der forklarer hvorfor 30 muslimer sent søndag aften kunne afholde fællesbøn på en parkeringsplads ved City Vest. Jeg tror ikke på forklaringen. Perspektiverende info under citatet.

“‘På den video er der tale om en overtrædelse af forsamlingsforbuddet,’ siger Gert Bisgaard, fungerende politiinspektør hos Østjyllands Politi. Han fortæller, at politiet var opmærksom på begivenheden.

‘Vi havde fået et tip om, at der skulle være den her seance, så vi havde planlagt at køre derud. Desværre kommer vi for sent af sted,’ siger Gert Bisgaard og uddyber:

‘Og kombineret med, at den patruljevogn, der var på vej derud, forulykker, kommer vi ikke derud i tide. Så det er overstået, da vi kommer frem. Vi skulle have været af sted noget før, og det er en fejl, at vi ikke var det,” siger politiinspektøren.”

(Fyens Politi på Twitter, 4. maj 2020: Bemærk: Hastagget #øvbøv’)

(BTmetro, 11. maj 2020, s. 4)

Oploadet Kl. 01:35 af Kim Møller — Direkte link45 kommentarer
Arkiveret under:

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/110054/trackback

45 Comments »

  1. h a ha ha ha haaa ha ha ha..Støt Generation Identitære. …og støt SIAD. God Tirsdag. mvh Michael Unna

    Kommentar by Michael Unna — 12. maj 2020 @ 06:15

  2. Niels Hviid: berlingske.dk/debatinterview/praest-forsvarer-kald-til-muslimsk-boen-ud-over-gellerup-det-bliver

    Kommentar by Nielsen — 12. maj 2020 @ 06:25

  3. “…Desværre kommer vi for sent af sted,….den patruljevogn, der var på vej derud, forulykker…..”

    Det er ikke nogle forklaringer, der kan bruges igen og igen. Der må nytænkes.

    Kommentar by BE — 12. maj 2020 @ 06:45

  4. Hvad var det nu fandens oldemor doede af? Naaeh jo, hun havde ikke flere daarlige undskyldninger…

    Kommentar by krassisten — 12. maj 2020 @ 07:18

  5. Dhimmitiet fortjener følgende kommentar, udtalt med Kresten Poulsgaards stemme: “Tøsedrenge”

    Kommentar by Træt — 12. maj 2020 @ 07:25

  6. Mon ikke det var fordi Gert Bisgaard skulle til møde i den lokale Radikale vælgerforening?

    Kommentar by Pallemand — 12. maj 2020 @ 07:50

  7. Vi mangler tre gange så mange almindelige betjente, og hæv lønnen.
    En ghetto er ikke en rigtig ghetto, før den er indhegnet og har lås og adgangskontrol ved porten.

    Kommentar by Hul igennem? — 12. maj 2020 @ 08:01

  8. >7

    Det er vist ikke antallet af betjente, der er problemet. Det er vilje og mod der mangler.

    Kommentar by M.P. — 12. maj 2020 @ 08:05

  9. Hold nu, 1 april er langt tilbage.

    Kommentar by Islamarebad — 12. maj 2020 @ 08:17

  10. Engang anså jeg politiet for at være et bolværk mod kriminelle og vandaler, men det er da en saga blot. Nu er de ikke andet end blålys og bluff der kun tager de “nemme” opgaver.

    Min respekt for politiet bliver mindre og mindre for hver gang jeg læser og oplever historier som den her.

    Kommentar by Santor — 12. maj 2020 @ 08:23

  11. De er kun seje og i kontrol overfor lovlydige etniske danskere som de også elsker at afreagere på fordi der ikke er nogen fysiske konsekvenser.

    Kommentar by Zenobia — 12. maj 2020 @ 08:33

  12. Hippokorpset slår til igen.

    Kommentar by Bilka — 12. maj 2020 @ 08:45

  13. I de sidste 20 år er der kun blevet ansat betjente med mentale brister. Dialog-Jeppe, kramme-Charlotte og anarkisten Lars Andersen for eksempel

    Kommentar by Træt — 12. maj 2020 @ 09:03

  14. #10 – Zenobia. Nemlig – det så man alt for godt, da unge fra GI eller personer fra NB stille og fredeligt – og med indbyrdes afstand – demonstrerede mod de brægende bønnekald. SÅ var politiet på pletten. Men når det drejer sig mullierne, så glimrer politiet ved deres fravær og dårlige undskyldninger. Kan det tænkes, at der er en skjult dagsorden på samme måde som ved de nu berømte Tibetdemontrationer? – hvor ingen rigtig ved, hvad der blevet givet ordre til – men de besøgende fra Kina måtte for Guds skyld (og Danmarks eksport) ikke se et flag fra Tibet. Alle betjente vidste, hvad de skulle gøre. Men ingen vidste åbenbart, hvem der havde sagt hvad.

    Kommentar by Realist — 12. maj 2020 @ 09:03

  15. LØGN.!!!!!!

    Og det har jeg fra en medarbejder på stationen.!!!

    Kommentar by Preben — 12. maj 2020 @ 09:37

  16. Tag ikke fejl.! De enkelte betjente hader dem og vil hellere end gerne sætte dem på plads og tage kampen direkte på gaden… men ledelsen slagter dem og der er nul opbakning, når klagesagen rammer og dermed en dom og ud af politiet.
    Så skyd skylden ikke på de enkelte betjente, skylden ligger ene og alene hos en fuldstændig bovlam og skrækslagen ledelse, som siden reformen i 2007 har forvandlet sig til skrækslagne nikkedukker. Politiet har idag ofte organisationsændringer, og en leder tør derfor ikke føre sig for meget frem imod øverste ledelse, for så sorteres han fra eller for jobbet på arkivet i kælderen.
    Og til sidst… Husk nu på, at øverste ledelse i dansk politi ikke er politiuddannet, men derimod jurister. De m som normalt også er forsvarsadvokater, og meget ofte radikale.
    Så den enkelte hardcore betjent, han har det svært….

    Kommentar by Janse — 12. maj 2020 @ 09:48

  17. Politiet har en politisk ledelse -og det er ikke kun justitsministeren.

    Hvad skal vi med politi og militær, der modtager invasionshære på motorvejen med åbne arme !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!nåh nej, militæret glimrede ved sit fravær!!!!!!!!!!

    Menneskerettigheder gælder ikke for Vestens indfødte befolkning – de udvandes INDTIL DER IKKE FINDES MENNESKERETTIGHEDER NOGETSTEDS I VERDEN MERE

    Kommentar by H.nielsen — 12. maj 2020 @ 09:58

  18. En barnagtig undskyldning fra politiinspektøren.

    Kommentar by Charles — 12. maj 2020 @ 09:59

  19. Bare rolig. Paludan møder op foran politistationen og snakker om små tissemænd, om sæd i mundvigene, og holder så en timelang tale om IQ og dumme indsatsledere. Demonstrationen sendes på ingen medier, og de sædvanlige to meddemonstranter er med og en håndfuld tabere sviner ham til. Men Paludan får sit fix.
    Seancen gentages 250 gange i år, så selv den største idiot forstår det.

    Kommentar by Gert — 12. maj 2020 @ 10:21

  20. Aprospros politi: (Fra lokalavisen) Kvindelig-bilist-standset-af-tre-m%C3%A6nd-i-sort-bil-med-bl%C3%A5-blink-p%C3%A5-taget-Pludselig-blev-de-ubehagelige-og-truende

    Er jeg den eneste, der vil nægte at stoppe for udenlandske betjente, selv hvis de skulle vise sig at være rigtige betjente, og generelt også være betænkelig ved at skulle stoppe for selv snehvidt dansk politi?
    Synes oftere man hører historier om perkere, der udgiver sig for Politiet, og sådan som dhimmi strisserne lefler for m-segmentet, så er tilliden sgu røget helt i bund.

    Kommentar by W — 12. maj 2020 @ 10:27

  21. Jamen, hvis man kun har én patruljevogn, så kan jeg godt se at det hele bliver lidt problematisk…

    Kommentar by Kimski — 12. maj 2020 @ 10:43

  22. Janse — 09:48

    Nogenlunde enig! – Jeg er sikker på, at det klør voldsomt i fingren på de unge betjente når de ser det muslimske bestie stikke sit modbydelige hoved fem; det samme gælder formentlig også (de fleste) i politiledelsen!

    Problemet er det krysteragtige politiske establishment som i disse år hærger vores fædreland – Hvis Christiansborg gav politiet grønt lys til at få ryddet op i den muslimske sump, så ville betjentene nå frem i tide!

    Kommentar by T. Flodur — 12. maj 2020 @ 10:47

  23. fingren – Jeg mener selvfølgelig fingrene, begge hænder!

    Kommentar by T. Flodur — 12. maj 2020 @ 10:51

  24. Mon ikke flæskebjerget Hans Jørgen Bonnichsen har en god (sø)forklaring?

    Kommentar by Revisoren — 12. maj 2020 @ 11:12

  25. Fyns Politi – er det ikke dem, der har islamisten Asmaa Abdol Hamid ansat?

    De pågældende bøder er således at betragte som Jizya…

    Kommentar by Revisoren — 12. maj 2020 @ 11:24

  26. Dansk politi er bras.

    Kommentar by Flaskeposten — 12. maj 2020 @ 12:34

  27. @ Janse — 12. maj 2020 @ 09:48
    Jeg tror ikke på den enkelte betjent gerne vil “sætte dem på plads og tage kampen direkte på gaden”… de har så rigeligt med chancer til at vise at det forholder sig sådan men bakker altid ud.

    Politifolkene – og måske især dem på gaden – vil gerne puste sig op og vise sig handlekraftige. Og det er bare så meget lettere overfor midaldrene bedsteborgere end voldsparate muslimer.

    Se bare Lars Krag Andersens videoer hvis du skulle være i tivl

    Kommentar by redneck — 12. maj 2020 @ 12:49

  28. Altså…når der skrives om politiet i SydSjælland(ja, Klimer), Fyn og Arhus, så kommer jeg til at tænke på Dupont&Dupont i TinTin & Enhjørningens Hemmelighed.

    I øvrigt utroligt, at dette korps har kapacitet til at stå ved danske grænseovergange pt. Deres overenskomst er løbet ud. Det bliver dyrt for kække nicKDick.
    Nå-men va fanen, skatter&afgifter trænger da også til at blive hævet med 20-30%.

    STØT GI! SIAD. Ud af EU&FN! Støt SK! Stem NB! Støt TR! Støt GI! Direkte Demokrati NU! Luk DDR!
    P.

    Kommentar by Piotr — 12. maj 2020 @ 13:31

  29. redneck — 12:49

    Nej jeg synes ikke du har ret redneck (jeg er ellers for det meste enig med dig) – Der hviler et politisk diktat (Læs: En politisk forbandelse) over politiet, en slet skjult politisk dagsorden!

    Jeg gentager: Hvis Christiansborg har viljen, og beder politiet om at hugge hovedet af det muslimske uhyre, alt ved brug af hele det juridiske magtapparat som politiet og anklagemyndigheden råder over, så vil det muslimske uvæsen blive udslettet – Eller i det mindste invalideret; ingen macho biler, men kørestole til d´herrer!

    Okay, jeg ved god at jeg, indtil videre, drømmer henset til Christiansborgs evner og vilje, men ikke desto mindre…

    Kommentar by T. Flodur — 12. maj 2020 @ 13:43

  30. Alle der kender bare en lille smule til de mohammedanske strissere ved, at dhimmistrisserne er dødsens angst for at møde islams friske fyre fordi dhimmistrisserne ved at de får tæsk af perkerne.
    Derfor elsker dhimmistrisserne at skyde/banke almindelige danskere fordi de ved at de ikke slår ikke.
    Red Danmark, følg en strisser og en perker til grænsen.

    Kommentar by Piphans — 12. maj 2020 @ 13:51

  31. The reason why there are different rules for the muslims and whites are because the corrupt shits that call themselves police do not want the muslims to riot. meaning that they discriminate the ones that are actually paying ther salaries. muslims have not travelling through so many countries using so many fake names and lied about ages so they can get a tax payers sponsored job, they have come to live off wellfare (better than the ones that work hard for their living) and get a little extra money thorugh black money. How else can you own a luxury car like Mercedes, Audi or BMW unless you are involved in crimes?

    Just like in any public service you do as little as possible since you know that you have not gotten your job on real merits. That is why criminals (muslims) can do whatever they feel like.

    Just hold on to anything that is Danish, your identity and vote on the ones that will do the opposite of what a corrupt, liar and thief will ever do. A politician and a policeman’s goal is to make the time pass, by lying, that way they can blame what is happening and they approaved on someone else. politicians, police and legacy media journalists are known to have the lowest IQ there is that is why you become this, so you can steal, lie and be corrupt and not take responsibility for your decisions and actions. Free speech blog has a picture on how politicians have a meeting while the tax payers have to followed imposed martial law style rules, not wearing protection like a mask or staying at home while the muslims can roam the streets and think they are smart. what is the purpose of having rules and laws when some follow the rules and law and some do not.

    Kommentar by Erwache_ — 12. maj 2020 @ 15:05

  32. Der synes at være en tese om den almindelige politimand er offer for DJØF’ernes favorisering af perkerne.

    HVIS det skulle være tilfældet, burde der vel være masser af eksempler på “almindelige politifolk” der er gået over stregen og er blevet irettesat af Politiledelsen, dømt af domstolene, afskediget i unåde osv?

    Og selvom politiets forseelse har været minimal, ville det vel blive blæst stort op af Ekstrabladet og alle landets øvrige venstreorienterede aviser hvis en perker blev forulempet?

    Problemet er bare, at jeg IKKE mindes at have set en eneste artikel om politiets hårde fremfærd mod perkerne? Derimod masser af artikler om magtanvendelse overfor fredelige borgere, herunder “tandbørstemanden” der blev lagt ned da han høfligt spurgte en betjent hvorfor betjenten stod i mandens entre? https://www.youtube.com/watch?v=S9G6HjOyjAQ

    Så selvom myten om den modige menige betjent der står klar til at hugge hovedet af den muslimske drage er smuk…. er det bare en myte.

    Kommentar by redneck — 12. maj 2020 @ 15:30

  33. Redneck

    Der ER masser af de tilfælde, som du søger. Mange af dem var der i årene efter reformen, og efter DUP blev indført. Idag er der knapt så
    Mange tilfælde, for betjente er ikke idioter og begår “selvmord” karrieremæssigt. Enhver betjent med omløb i hovedet og et ønske om forsat spændende karriere, kører ikke rampage på gaden, og gør han det, fjernes han straks og ender på et kontor, hvor der skal efterforskes særlov eller sagsbehandles kedelige bøder. Så det er en balancegang for den initiativrige og offensive betjent, tro mig.!

    Kommentar by Gert — 12. maj 2020 @ 16:40

  34. Allerede for 35 år siden elskede politiet at være skrappe overfor de små og ydmyge, mens de talte med bøllerne som ligemænd.

    Tøsedrenge

    https://www.youtube.com/watch?v=dPwjZosPesI

    Kommentar by Træt — 12. maj 2020 @ 17:03

  35. Meget apropos gik Tullesen til angreb på Mettepigen, og spurgte i dag flere gange om politiet havde fået politisk ordre til at lade muslimerne være i fred og slå benhårdt ned på danskerne (Og han brugte de korrekte betegnelser muslimer og danskere, som modsætninger.

    Kommentar by Træt — 12. maj 2020 @ 17:05

  36. @ Kommentar by Gert — 12. maj 2020 @ 16:40

    Kan du linke eller nævne nogle af de sager? Jeg erindrer ingen på stående fod.
    Angående DUP er der af og til sager der bliver overdraget til dem. Men betjentene bliver så tort det altid frifundet. Mest groteske sag jeg erindrer var en dans biltyv der blev dræbt med henved 20 pistol skud. Dommen lød på at skyyd nr 19 og 20 var unødvendige…men betjentene biler ikke straffet
    Der var også en anden dag om en ung dansk overvægtig mand som blev lagt i benlås og døde på gulvet i politik bilen her blev betjentene heller ikke straffet.
    Ligeledes har der gennem årene være flere tilfælde hvor betjente har skudt og dræbt psykisk syge fordi “de var til fare for dem selv” uden det nogensinde har givet påtale mig bekendt
    Så den hårde linje fra DUP mangler også beviser… politiet kan myrde løs på befolkningen uden konsekvenser

    Kommentar by redneck — 12. maj 2020 @ 20:00

  37. Undskyld stave bøfferne

    Kommentar by redneck — 12. maj 2020 @ 20:01

  38. Islamisten Astmaa har styr på Fyns Dhimmiti.

    Kommentar by Iznogut — 12. maj 2020 @ 20:07

  39. Dansk politi kan med rette kaldes for vores version af Keystone Kops.

    Kommentar by LarsB — 12. maj 2020 @ 21:17

  40. Mutti Mette er god til at belægge sine ord. Skulle nødig sige noget forkert om berigelsen.

    – Lov er lov, og lov skal holdes. Uanset hvad skal politiet følge op. Jeg ved ikke, hvad der er mellem linjerne. Skal jeg forstå det som, at der er politisk melding om, at regeringen synes, det er i orden, at der ligger 30 og beder i Gellerup-parken under corona? Det er en fuldstændig absurd påstand. Enhver slags af den aktivitet skal ophøre, lød svaret fra statsminister Mette Frederiksen (S).

    – Jeg skal måske lige sige, jeg har set de eksempler. Jeg kan kun tage afstand fra de dele af indvandrermiljøet, der ikke følger retningslinjerne. ​Men det er også min opfattelse, at mange følger dem.

    Kommentar by tavsen — 12. maj 2020 @ 22:19

  41. Ja ja de kan snakke fra nu af og til dommedag! Når to personer der ventede på en bus fik en bøde og en mor til to små børn gik hen til en tom legeplads ligeledes fik en bøde – og så de brægende muslimer kan mødes 30 på en parkeringsplads og langt flere til en begravelse, uden at det får konsekvenser, så er der ikke lighed for loven!

    Kommentar by Den Nervøse — 12. maj 2020 @ 22:54

  42. Redneck

    Hvis man har arbejdet i politiet, i flere årtier, så ved man alt om disse sager, og det har jeg.
    Mange af sagerne er ikke blevet omtalt af pressen. Lige fra hoften, kender jeg personligt en håndfuld, som er blevet skovlet ud på fesne sager, sandheden var, at de havde en hårdhændet facon, som vi havde i gamle dage, hvor der var respekt.den facon kan ikke praktiseres mere, så er det ud og nul opbakning i ledelsen. Og nej, jeg taler ikke om, at banke tilfældige borgere, men at udvise konsekvens, når en tumpe har fået 1-2-3 mundtlige henstillinger og fortsat ikke efterkommer dem. Det er fx klassisk i ghettoerne eller ved et almindeligt trafikstop, hvor venner løber til.

    DUP… af og til.???? De knokler på, og retsstillingen for den enkelte betjent er absurd dårlig. Fx kan administrative afgørelser ikke ankes… dvs sager, hvor betjenten degraderes eller får tjenestebøder. Husk på, at rigtigt mange sager ikke ser dagens lys. Kun de store sager, som ender i retten. Der findes mange mange sager, som ikke ender der, men alligevel har konsekvens for betjenten.

    Dine eksempler tyder på, at du har et generelt problem med politiet, siden du hiver de enkelte triste sager frem og får dem til at lyde som om, at de danner presedens. Det er absurd.! I øvrigt oldgamle sager før DUP.!

    Kommentar by Gert — 12. maj 2020 @ 23:05

  43. Kommentar by Hul igennem? — 12. maj 2020 @ 08:01

    Ligesom tyskerne gjorde over hele Europa…oprettede ghettoer som du beskriver det…nej du…er skal laves nye love der sætter staten i stand til at sende den islamiske befolkningsgruppe helt ud af landet…uden hensyn til om modtagerlandet o.a. er med på den eller ej…de skal bare ud…koste hvad det vil!

    Magten til det og volden der følger med er kun en overgangsfase…de skal bare ud og klare sig som menneske der hvor de nu ender…det skal ikke være her!!

    Vi sender dem ikke ud i kreaturvogne og de tager ikke nævneværdig skade og vi slår dem jo ikke ihjel…de transporteres bare til et nyt sted hvor de kan udleve deres liv under eget ansvar og de pligter der hører til her!

    Det er måske nok en form for racisme…men det er nødvendigt en kort periode for at få løst det altoverskyggende problem Danmark har…den på alle måde mest destruktive hændelse i Danmark i 1000 år.

    Når de er ude kan vi igen få vores dejlige Danmark, på godt og ondt selvfølgelig, tilbage!

    Med dem ude af kandet…the sky is the limit!

    Kommentar by Black Watch — 13. maj 2020 @ 11:46

  44. Kommentar by Black Watch — 13. maj 2020 @ 11:46

    Hvordan vil du udvide og tvangsdeportere muslimerne ud af Danmark helt lavpraktisk?

    Vær helt konkret i dine svar.

    Når 3F nægter at køre bussen ud til lufthavnen, når 3F ikke vil servicere flyet i lufthavnen, og når de røde og AFA ligger og spærrer vejen med deres kroppe?, forbyd islam i Danmark 🇩🇰

    Kommentar by NotariusUmulius — 13. maj 2020 @ 16:09

  45. Der er folk der gladeligt sidder forkrampet bagi en VW Transporter og fotograferer trafikanter for 23.000 om måneden.

    Mon ikke man også kan finde folk, der -evt. maskeret – kan køre orkerne til lufthavnen?

    Kommentar by Træt — 13. maj 2020 @ 19:10

RSS feed for comments on this post.