14. maj 2020

Debat med Abdul & Co.: “.. hvis du bare skriver noget om invandre sværger jeg henter dig hjemme fra”

Jeg går sjældent ind i debat med ghetto-arabere på Facebook, for uanset alder, så ender det altid med intimidering og trusler. Så slipper jeg også for at blive kontaktet over Messenger af folk som Abdulnur Alali…

(Truende beskeder sendt til Facebook-venner over Messenger, 2020)

Oploadet Kl. 10:26 af Kim Møller — Direkte link69 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/110101/trackback

69 Comments »

  1. Har studeret på Århus UNI og arbejder hos Tandlægen.dk, det er en rigtig rollemodel lige indtil han udtaler sig om Danskerne så åbenbares den lave IQ pga. indavl blandt retarderede kriminelle korandyrkende terrorister, hans ytringer burde være nok til en afgangsbillet til ham og hans klan, goodbye og tak for ingenting, forbyd islam i Danmark.

    Kommentar by emmagad — 14. maj 2020 @ 10:36

  2. Er det egentlig så mærkeligt at vi etniske danskere -nok flertallet af os- ønsker fremmede smidt ud af vores land?

    Kommentar by Nielsen — 14. maj 2020 @ 10:37

  3. Tandlægen.dk er bare en hjemmeside https://tandlaegen.dk/ men man kan da kontakte den https://tandlaegen.dk/kontakt/

    Kommentar by BB — 14. maj 2020 @ 10:48

  4. Damnatio memoriae?

    Kommentar by Moth — 14. maj 2020 @ 10:52

  5. Hvilket formfuldendt dansk den unge mand behersker.

    Kommentar by ino — 14. maj 2020 @ 11:05

  6. Han virker nu ikke så intelligent at han skulle kunne blive tandlæge.

    Kommentar by JC — 14. maj 2020 @ 11:09

  7. VI DANSKERE HAR bevist at vi er ret kloge og fornuftige eller ligefrem geniale på mange områder. Vi har skabt et rigt og humant samfund på den bare jord. MEN, MEN, MEN! Det handler jo mest om fortidens bedrifter.

    For nutidens store flertal af danskere synes jo ramt af hjernedød åndsformørkelse. De 90% af vælgerne har 25 år i træk stemt på partier som har pisset på dem i årevis. Som har snydt og bedraget dem igen og igen og igen. Det fjollede flertal har trofast stemt på åndssvage, uduelige, umulige, latterlige og løgnagtige politikere.
    Ok, vælgerne har skiftet lidt frem og tilbage mellem partierne, men hvad hjælper denne zig-zaggen?

    Og hvorfor har man været 10, 20, 30 og 40 år om at opdage at indvandringen og EU udhuler vores demokrati, økonomi, velfærd, frihed og sikkerhed?

    Så hvor begavede er vælgerne egentlig, når de bliver ved og ved med at lade sig narre? Er de klogere og mere intelligente end disse sinker fra Mellemøsten og Afrika?

    De samme pampere, hyklere, fupmagere og plattenslagere i de folkefjendske partier kan blive ved med at stå i spidsen for nedbrydningen og ødelæggelsen af Danmark, år efter år. Og de bevarer deres autoritet, selvom de forlængst har mistet al troværdighed.

    Hvor begavede er vælgere som fremturer med at stemme på deres egen undergang i et ødelagt Danmark?

    Kommentar by Bent A — 14. maj 2020 @ 11:20

  8. Jeg har sendt linket til tandlaegerne.dk, og foreslået, at de tager en snak med ham.
    Hvis jeg får et svar, orienterer jeg her.

    Kommentar by Bastardo — 14. maj 2020 @ 11:22

  9. Enhver uoverensstemmelse med en af muHAMeds raske svende ender med trusler og forsøg på intimidering. Jeg tror bare det er deres måde at sige farvel på :)

    Det ny normal!

    Kommentar by Santor — 14. maj 2020 @ 11:24

  10. Jeg tjekkede lige Tandlægen.dk, for at se om min tandlæge er tilknyttet. Det er hun heldigvis ikke, ellers havde jeg skiftet tandlæge prompte!

    Siden fætter og kusine festens resultat arbejder for Tandlægen,dk. går jeg ud fra at de nu også behandler kameler.

    Kommentar by Elvadatter — 14. maj 2020 @ 11:40

  11. Nå, jeg troede sgu lige, at det var retardoen Jens Philip Yazdani, der igen havde fået et blackout…

    Kommentar by Revisoren — 14. maj 2020 @ 11:59

  12. Mospudens instagram er her

    https://www.instagram.com/ab_t.o.v/?hl=da

    Kommentar by Martin — 14. maj 2020 @ 12:05

  13. For det første, så er fakebook aka tossernes holdeplads aka facebook kun for tabere. For det andet, har fakebook slettet sandnegeren Abdulnur’s fakebook side pga. trusler? For det tredje, så vil jeg skide Abdulnur i munden så lorten bliver kvalt inden, at islamist tossen bliver sat på en tømmerflåde i pløresund med kurs mod det ultimative islamiske taber land sverige.

    Kommentar by Piphans — 14. maj 2020 @ 12:13

  14. Ps.
    Abdulnur er rendyrket misbrug af mine skattekroner.

    Kommentar by Piphans — 14. maj 2020 @ 12:14

  15. Lav-IQen lader sig ikke fornægte. At m?Slimen her har arbejdet ved en tandlæge* og studeret på universitetet** har åbenbart ikke bragt hans ordforråd op over børnehaveniveauet.
    Det fremgår tydeligt, at KOranen (den pædofile profets voldsmanual) er den eneste bog, iSlammets tilbedere må tage ved lære af.
    Det er så heller ikke så svært, for der er den bestialske lære oplistet i så tilpas små bidder, at selv 1400 års indavl ikke er nogen hindring for forståelsen.

    * Hvad bestod arbejdet i? Hvor længe var han der? Var det med løntilskud?
    ** Stort set alle kan studerer i dag. Men det fører ikke automatisk til en bestået eksamen og m´Slimen her viser da også så tydeligt, at man ikke automatisk bliver klog af at have studeret.

    Kommentar by M.S. Carstens — 14. maj 2020 @ 12:14

  16. Endnu en af de her selvfede selvbevidste respektløse ørkenprinser. Jeg har virkelig svært ved at vænne mig til det.

    Kommentar by BE — 14. maj 2020 @ 12:24

  17. Negere…lol

    Kommentar by Jp — 14. maj 2020 @ 12:25

  18. Dette er hans elskede islam skyld i .

    https://www.youtube.com/watch?v=1YfXmIQ0nbA

    Kommentar by Ewing — 14. maj 2020 @ 12:27

  19. Gad vide om en analfabetet dansker med forældre uden uddannelse også kan få libanesisk pas.

    Kommentar by Fascist — 14. maj 2020 @ 13:01

  20. Det er vist ikke retsstavningen, der har brændt sig fast på nethinden :-)

    Altid godt at vide hvilke erhvervsdrivende, at man skal undgår :-)

    Kommentar by Migranter gider ikke telte — 14. maj 2020 @ 13:02

  21. Er det egentlig så mærkeligt at vi etniske danskere -nok flertallet af os- ønsker fremmede smidt ud af vores land?

    Kommentar by Nielsen — 14. maj 2020 @ 10:37

    Hvilket flertal er det lige, du hentyder til?, forbyd islam i Danmark 🇩🇰

    Kommentar by NotariusUmulius — 14. maj 2020 @ 13:06

  22. At få en fornuftig samtale med en muslim kræves det, at det foregår på 2-mandshånd.

    Er der flere mennesker til stede, eller i en offentlig debat, er det spild af tid. De er så rystende usikre, opdrages jo ikke til selvstændighed.

    Der er kommet en ny bog til erstatning af Yahya Hassans afsløringer om børneopdragelse i muslimske familier.

    Sociolog i ny bog: De etniske minoritetsfædre er i gang med …
    politiken.dk › debat › art7772768 › De-etniske-minoritets…
    Min far tænkte bare på hævn«. Blå bog. Aydin Soei. Født 1982. Uddannet sociolog og har forsket i etniske minoriteter, risikoadfærd og udsatte unge og …

    har forsket, med åbent sind ???????

    Kommentar by tavsen — 14. maj 2020 @ 13:07

  23. Jeg har sendt linket til tandlaegerne.dk.

    Hvorfor det, når han arbejder ved tandlægen.dk?, forbyd islam i Danmark 🇩🇰

    Kommentar by NotariusUmulius — 14. maj 2020 @ 13:11

  24. Selvfølgelig kan han blive tandlæge, den slags tandlæge som grovsmeden i gamle dage også var :-) Mere rækker evnerne med garanti ikke til..

    Hvis man tager sand-niggeren på ordet, og møder op for at se om han er noget værd i en boksekamp mand til mand, så han han med 100% sikkerhed taget samtlige sine venner, fætre, brødre og onkler med, og alle svært bevæbnede, det har vi set tusinder af gange, for Allahs raske drenge har nemlig ikke modet til at slås mand mod mand, uden et overtag, ved at være i ekstrem overtal og svært bevæbnet..

    Kommentar by Christian Sørensen — 14. maj 2020 @ 13:20

  25. Et møde med et skydejern er nok altid bedst. !
    Jeg forestiller mig fjæset eksplodere i slowmotion.

    Kommentar by Charles — 14. maj 2020 @ 13:22

  26. Abmuldyr Anali

    Kommentar by Kunta — 14. maj 2020 @ 13:41

  27. Ørernes position nede på halsen understreger nok en gang den fremskredne grad af indavl, hvis nu sproget ikke skulle være bevis nok.
    Hvis orken dér har gået på universitetet, så er min kat professor i filosofi og bagindisk yoga.

    Kommentar by Kimski — 14. maj 2020 @ 13:42

  28. Tandlægen.dk i Århus har kun tre ansatte.
    Ikke overraskende hedder ingen af dem Abnulbon Anali.

    Kommentar by Kimski — 14. maj 2020 @ 13:49

  29. Desværre er truslerne for diffuse til at de kan anmeldes. Men du kunne prøve at ægge ham så at han mister besindelsen og forløber sig.

    Kommentar by Zenobia — 14. maj 2020 @ 14:10

  30. DER ER NU en sønderlemmende kritik af Tegnells corona-strategi (og dermed indirekte af Brostrøms og Mølbaks -) hos Snaphanen, som fortæller at Tegnell er blevet politi-anmeldt, for at være ansvarlig for tusindvis af dødsfald. Der er også en hård kritik af feminismen som ligestilles med kommunismen. Og det påvises at Frankrig er slået ind på en censur-politik som snart kan kvæle de sidste rester af demokrati i landet.

    Kommentar by Bent A — 14. maj 2020 @ 14:18

  31. Hej

    Tak for din henvendelse. Vi er desværre allerede bekendt med vedkommende, da vi gentagende gange er blevet gjort opmærksom på denne persons opførsel på Facebook. Vedkommende skriver ganske vist, at han arbejder i tandlægen.dk, men det gør han ikke. Vi har ikke en medarbejder ved dette navn.

    Vi har fulgt op på det og dobbelttjekket det flere gange, men vi har ikke en medarbejder ved det navn. Desværre kan vi ikke gøre så meget i forhold til at få ham til at fjerne hans falske udsagn om at han arbejder hos tandlægen.dk.

    Så det er en ærgerlig situation, som desværre afhænger af Facebook og deres behandlingstid. For vi har anmeldt ham til Facebook.

    Det ville derfor være en stor hjælp for os, hvis du ville dele denne information i nogle af de grupper, hvor I deler disse skærmdumps.

    God dag 😊

    Vh. Katrine, tandlægen.dk

    Venlig hilsen
    tandlægen.dk
    Hovedkontoret
    T: +45 44224343
    tandlægen.dk
    Lottenborgvej 26
    2800 Lyngby
    http://www.tandlaegen.dk/group

    Kommentar by Fascist — 14. maj 2020 @ 14:22

  32. “Så det er en ærgerlig situation, som desværre afhænger af Facebook og deres behandlingstid. For vi har anmeldt ham til Facebook.”

    FaceBook har så travlt med så mange andre ting.

    Kommentar by BE — 14. maj 2020 @ 14:44

  33. En sag for Helle Thorning Schmidt

    Fup er svindel på Facebook er hendes ansvar, så hun må sg´ gøre noget for sin løn på 2,6mio.

    Kommentar by k.m. — 14. maj 2020 @ 14:47

  34. Har læst på Aarhus universitet?
    Jeg troede det krævede et IQ på et vist niveau!

    Kommentar by Den Nervøse — 14. maj 2020 @ 15:00

  35. Aarhus Universitet? Ha ha. Han har næppe færdiggjort 7. klasse.

    Han er en klassisk ghettoperker med en IQ et godt stykke under 70.

    Kommentar by Holger_Danske — 14. maj 2020 @ 15:41

  36. Umulius : 13:11
    “Jeg har sendt linket til tandlaegerne.dk.
    Hvorfor det, når han arbejder ved tandlægen.dk?, forbyd islam i Danmark 🇩🇰”

    Der blev lille hjælper igen taget med bukserne nede !
    Har han/hun interesse i at sandheden ikke kommer frem?

    Kommentar by k.m. — 14. maj 2020 @ 15:42

  37. Kommentar by k.m. — 14. maj 2020 @ 15:42

    Hvorfor er du zzzåå led og ondskabsfuld, er du i virkeligheden på fjendens, sandnegrenes og perkernes side?!, forbyd landsforrædere og forbyd islam i Danmark 🇩🇰

    Kommentar by NotariusUmulius — 14. maj 2020 @ 16:32

  38. Flere generationers intensiv indavl betaler sig ikke, man kan jo se det på dyr når det går galt. De bliver retarderet, aggressive og grimme.

    Kommentar by NulTolerance — 14. maj 2020 @ 16:35

  39. Er det virkeligt sandt, at Google har fået lukket og slettet alle de fantastiske artikler på den ekstremt islamkritiske og muslimkritiske Free Speech Blog:

    https://freespeechblog.ch

    der må være nogle herinde, der kender sandheden, forbyd islam i Danmark 🇩🇰

    Kommentar by NotariusUmulius — 14. maj 2020 @ 16:40

  40. test

    Kommentar by NotariusUmulius — 14. maj 2020 @ 16:45

  41. Vi ses i Mekka..

    Kommentar by Hul igennem? — 14. maj 2020 @ 16:52

  42. #31
    Gentagne!

    Kommentar by Hul igennem? — 14. maj 2020 @ 16:53

  43. Det sprog som “tandlægen” benytter kaldes ny dansk. Lidt som , men ikke det samme som, ny norsk. I guder endnu en klam stodder. Det er faktisk strafbart at udgive sig for den slags.

    Kommentar by NED MED EKSTRASPRØJTEN. — 14. maj 2020 @ 17:11

  44. “Tandlæge”. Kan I huske for få år siden da perlerne, på et tidligere Sovjetuniversitet, “læste” medicin? Ren griner.

    Kommentar by NED MED EKSTRASPRØJTEN. — 14. maj 2020 @ 17:12

  45. Fight The Power With Free Speech Blog er stadig online, som den også var, da den FSB, der ender på .ch stadig var online:

    https://bit.ly/3cwvjN9

    forbyd islam i Danmark 🇩🇰

    Kommentar by NotariusUmulius — 14. maj 2020 @ 17:24

  46. Abdulnul

    Kommentar by Johnson — 14. maj 2020 @ 17:37

  47. Ja nu har Facebook fået Helle Thornings Schmidt som cencor….Så vi alle sammen kan blive rigtigt gode Socialdemokrater (ala Nyrup) og .Så kim …klag bare til Helle,…hvis du føler dig deprimeret over de lidet flaterende superlativer en anden etnisk herkomst subjekt tillader sig at skrive derinde…..Tommy (bo) Robinson er jo blevet udelukket…..men han er nok heller ikke en rigtig god Socialdemokrat, og selvfølgelig en hindring for vellykket -integratio- sådan som han bekymre sig for mindre årige piger der er blevet voldtaget af grupper med ndivider af anden etnisk herkomst….Det er jo hadtale og det kan vi ikke tillade på fjæset….Derimod Abdulla her prøver jo på at blive integreret :-) :-):-)

    Kommentar by Michael Unna — 14. maj 2020 @ 17:45

  48. Når Abdulnur Alali er tvangsdeporteret (med hele sin klan) fra Kongeriget Danmark og ned til MENAP sandørkenen, så får de lokale gadebørn en ny fodbold at trille rundt med når, Abdulnur Alali mærker det iskolde, krummede stål ved træstubben på midten af markedspladsen, forbyd islam i Danmark 🇩🇰

    Kommentar by NotariusUmulius — 14. maj 2020 @ 17:49

  49. Abdulla har studeret på Århus Universitet på Katrinebjerg…Det må vel være katrinebjergskolen- som ligger tæt ved Århus Universitet. Århus Universitet uddanner heller ikke Tandlæger…Det gør Tandlægehøjskolen derimod….Det må igen være Katrinebjergskolen (Folkeskolen). Abdulla er meget Folkelig, så det må være Folkeskolen på katrinebjergvej. :-) :-) :-).

    Kommentar by Michael Unna — 14. maj 2020 @ 17:49

  50. De et er ren af de indvandrere der har “borgernære” jobs og dermed udsættes for Corona smitte ifgl vores sundhedsminister

    Kommentar by redneck — 14. maj 2020 @ 17:53

  51. Det orken mener er : han var ude og ride på sin kamel, så kom han forbi en bygning hvorpå der stod Århus universitet. Altså har han læst på Århus universitet. DET er han meget stolt over.

    Kommentar by Danskeren — 14. maj 2020 @ 18:00

  52. Der er racister allevegne 😄😁😆
    Black man with N.Y. plates in Vermont told ‘to leave’ state; police investigating
    AOL.COM 1 hr ago
    A black man in Vermont with New York license plates said he was flagged down by two vehicles and then told by one of the drivers “to leave” the state, Vermont State Police said.

    Police are investigating the “bias-related incident” that occurred on Friday in Hartford, a small town on the New Hampshire border just 10 minutes from Dartmouth College, the agency said in a press release on Wednesday.

    Authorities said the man, a professor who owns property in the state and who was not identified by name, was driving with his 11-year-old son at around 10 a.m. on Friday “when two unknown vehicles, possibly pickup trucks, approached him and flagged him down.”

    Thinking someone needed assistance, the man stopped and spoke with one of the drivers, a white male.

    “The victim, who is black, was advised that he was not wanted in Vermont and told to leave,” police said in the statement, adding, “There were significant racial undertones to the interaction.”

    Police said the victim was able to “verbally de-escalate the situation and drive home” without the interaction turning physical. He was “in fear for the physical safety of him and his son,” authorities wrote, saying they have been in contact with the victim and his family, but do not have descriptions of the vehicles or the people who the man said pulled him over.

    “People in Vermont should not have to worry about crimes motivated by hate at any time, let alone when our communities should be pulling together to face an unprecedented situation that affects all of us,” Col. Matthew T. Birmingham, director of the Vermont State Police, said in a statement.

    The state’s governor, Phil Scott, said he spoke to the victim personally, according to NBC affiliate WPTZ in Burlington.

    “I want to be very clear: I have no tolerance for this kind of thing. It’s unacceptable. It does not represent my views or who I believe we are as a state,” the governor said at a news conference Wednesday.

    The governor said despite coronavirus travel orders in place, out-of-state residents who own property in Vermont are still welcome, according to WPTZ, forbyd islam i Danmark 🇩🇰

    Kommentar by NotariusUmulius — 14. maj 2020 @ 18:02

  53. The reason why criminal (inbreeds) scum and those that do not know how to read or write in their own shitty language threaten people over social media and othe rmean is because they got their jobs without competing on merit. They just got their jobs becaue they are criminal inbreeded creepy scum from the unemployment office and the tax payers are pcking up the cost. The idiots that have this inbreed hired cam compete with others by getting the costs picked up by the Danish taxpayers. So that is how this scum that bring them in compete, unfairly and they think they are smart for doing this.

    It is important to know this so you can avoid this place and any other that have hordes of non Danish “employed”. Yu pick up the bill twice, first you have as tax payer to pay more tax so these inbreeds can get a tax payers sponsored job, and then you pay normal fees while their costs are lower due to that they have non danish criminal scum hired that are paid mostly by the Danish taxpayers.

    Imprtant is to boycott any places that have these idiots. While Danes that know the culture, have the merits and relevant work experienced are fired daily, the inbreeds get hired in their place and you pay with higher taxes and other stupid imposed taxes.

    So why does a muslim behave like the goat_faqer he is? He knows that he will get a job by just going to the unemployment office. Someone that competes on merit know that if you do anything stupid you will lose everything, all the years it took you to get tothat point so you do not do stupid things, with muslims they have nothing to lose since they are criminals per default and they know the commies at the public sector will give them a job and you will pay. So you should lie and steal as much as you can from the government and public servants. Just keep lying and stealing. that is what public sector scum deserve since they do not get their jobs on real merits.

    Keep voting on those that keep their word and be proud of your heritage, push for your heritage and keep publishing what muslims and other scum are all about, their hate against whites and Danish that helped them. You can see on free speech blog, how Danish are losing jobs after worked hard for many years. Those jobs will be given to criminal scum after a while since the management know that they will not be able to run their business long term with what they have. so expose the management too, who ise the manager and who is the decison maker so one know what places to avoid.

    One more thing. Muslims have “degrees”. I never met any goat-pro that where you have to work hard and have high IQ to pass. They always chose educations where hordes are gathering with no or very low IQ is needed, and they are always aggressive because they do not pass and no one wants to be around you because you are aggressive to the teacher. Who is to be blamed because you have so low IQ that you can not pass an exam? The teacher? The system you live in and that kept you and your goat-pro family under your arms? Perhaps it is easier as muslim and goat-pro just to focus on what you do best, cheat with welfare and benefits and sell drugs.

    Kommentar by Erwache* — 14. maj 2020 @ 18:30

  54. Så har de gamle afdankede marxister i SF også fået deres egen sexskandale.

    Den tidligere formand for SF i Tårnby på Amager, Brian Franklin, er idømt fængsel for sexuelle overgreb på sin mindreårige steddatter.

    MSM har naturligvis forsøgt at tie sagen ihjel, da man jo helst ikke vil genere de røde venner.

    Måske kan den klamme Brian Franklin søge lidt trøst i dobbeltsengen hos Ninna Hedeager?

    Kommentar by Revisoren — 14. maj 2020 @ 19:01

  55. * Michael Una 27:49
    Aarhus Tændlægehøjskole er i dag lagt ind under Aarhus Universitet! Men ligger ikke på Katrinebjerg men på Vendsysselsboulevard.

    Kommentar by Den Nervøse — 14. maj 2020 @ 19:18

  56. Another thing that is important. Is that muslim always cheat on exams or on the exam that gives entrance to university. sice the commies and the public sector scum know this they turn away and play like they do not know what is going on, so the muslims steal a seat from someone that worked hard a long time and since they do not pass the exam they fight with the teacher so he folds and gives a pass. That is why in some regions they lowered and watered down the grades. since you are a goat fucker and have low iq, and can not get better than a pass then everyone else will get a pass so it is “solidarity” and you can not distinct yourself from the goatfuckers and that they have low iq.

    whose fault is it that you are an inbreed? mine, becuse i am white and smarter than you or your own because you are a muslim inbreed that cheated all the time to get where you are now?

    no one wants to hire a muslim unless they get money from the tax payers to hire a muslim.

    if you want discrimination and low iq comepetence you accept a muslim as your dentist or doctor otherwise you lie so you get a doctor that understands what you say unless you want to switch places. The longer time passes the more inbreeded muslims will flock to professions within the oublic sector because their iq is too low for private sector.

    Kommentar by Erwache* — 14. maj 2020 @ 19:29

  57. i used to have a blog where tons of people visited it. at the end i showed film and pictures of how i wied my ass with pakistans flag, saudi arabian flag, and a lot of other flasg including japans and how i ripped the shitty book that the pedo allegiedly write (a pedo that do not know how to write or read is a mystery to me). so they said they were going to get me. i told them to bring a lot of muslims since i am not going to back down, just bring many muslim friends. no one dared to take me on. that is their best way, to bring many of the low iq creatures. if the ones with normal iq thin they are inbreeded and retarded, what does that mean?

    Kommentar by Erwache* — 14. maj 2020 @ 20:15

  58. Han har studeret på Aarhus Universitet Katrinebjerg. Altså en slags muslimsk underafdeling af dette universitet. Hans sprog hhv. gloser tyder på høj IQ hhv. høj uddannelse, aka det niveau de af os selv valgte politikere fortalte os at berigerne fra Syrien alle var/er i besiddelse af.
    Skam få den der tænker ilde derom.

    Kommentar by NED MED EKSTRASPRØJTEN. — 14. maj 2020 @ 21:15

  59. Jo jo,enmuslim er en ven du endnu ikke har mødt. Og ikke alene lænser de forsvaret for penge. De var på en eller anden måde også involveret i lænsningen af en kaserne for 50 amerikanske automatrifler. Det er s’gu’ godt gjort gammeltoft Schlüter Anker Gedeskæg og Britta Shalburg Höllenbeck. I skal alle have så hjertelig tak for den ubodelige skade i har gjort på danmarks befolkning.

    Kommentar by Nielsen — 14. maj 2020 @ 22:03

  60. >Bent A 14 maj 2020 11:20
    Måske er det ikke nogen helt skidt,at demokrati eller demokratismen,økonomi,som er helt til rotterne,da den ikke består af penge som er ejet af det danske folk,men af udenlandske pengevekslere (se eller gense: The Rothchild Empire – The True Leaders of the Planet Earth),velfærd,som i mine øjne er uløseligt bundet til korruption og nepotisme og sikkerhed,som er en illusion,da den kun kan opnås hvis vi har ret til at forsvare os selv,bliver udhulet. Hvad derimod er katastrofalt og heri er jeg enig med dig; er at vores frihed bliver udhulet. Og desværre også vores ejendomsret.
    “at indvandringen og EU udhuler vores demokrati, økonomi, velfærd, frihed og sikkerhed?”
    Altså hvis vælgere sætter kryds ved alt andet end Hard Line er de temmelig småt begavede. Dertil vil jeg give dig ret. Men jeg tror også der er grunde til at folk som Mogens Glistrup og Rasmus Paludan bliver udelukkede fra det gode selskab. En af grundene kan være at sandheden skræmmer vælgerne,for den er særdeles skræmmende. Men jeg tror også at der begås valgfusk i et eller andet omfang. OG bemærk hvordan MSM ganske tydeligt og uden vaklen alle som én dansede til levebrøddspolitikernes piber under seneste valgkamp. De var bange for at få endnu en ærlig politiker på tinge. De dyrker nemlig løgnen som muhammedanerne dyrker pædofeten muhammed Pis Falde På Ham.
    “Så hvor begavede er vælgerne egentlig, når de bliver ved og ved med at lade sig narre? Er de klogere og mere intelligente end disse sinker fra Mellemøsten og Afrika?”
    Undskyld hvis mit sprog ind imellem blev lidt knudret. Men det skulle nok være til at forstå. Ellers må du forsøge dig med at læse det en gang til.
    Tag osså et ekstra kig på theplanetofhumansdotcom. Det er barske sager,men dog også sandheden.
    Og sov godt og drøm sædt.
    Venlig hilsen
    P.S Min kommentar 22:03 var til en anden tråd. Beklager.

    Kommentar by Nielsen — 14. maj 2020 @ 22:59

  61. Et par kernevælgere hos Det Radikale Venstre (B). Muhamedansk affald som det fremstår overalt.

    Kommentar by Iznogut — 15. maj 2020 @ 00:08

  62. If you want to make things difficult for a muslim or a commie scum you get hold od their thesis they wrote and run either a section of a paragraph through internet. I did that and found tons of identical hits meaning they stole, copied a lot from other without referencing, meaning their got their degree by cheating.

    If you do your leg work correctly, find numerous copied sections and stolen paragraphs then you can file a complaint and it will trigger an investigation. commies must do an investigation. the reason why a thesis is not run through a system that check for stolen passages is you would have tons of papers that are stolen and need to deal with it, or that you run it through and just ignore the hits to get sce it is not politically correct to deal with something with a retard that was held under his arms to get through the educational system. smarter to keep a low profile if you are a retard but muslims are not known to even have normal intelligence. to think you are smart is not the same as being “smart”. if you fuck with someone that is smarter you will suffer bug time. I guess a muslim would call it “racism” when they get paid back with interest, and the dues are long over due.

    Kommentar by Erwache — 15. maj 2020 @ 01:33

  63. > Bent A
    I kampens hede i nat,glemte jeg helt det,vigtigste i min kritik af din kommentar. Vi har ganske vist skabt et samfund,hvor få mennesker har det dårligt. Og der er da ikke mange der lider nødt(specielt ikke de satans fremmede,som SuGeR penge ud af kasserne),men penge er altså ikke alt,især da ikke når pengene helt og fuldt ejes af banksterne i stedet for af det danske folk. Og harmonien,som ganske vist en gang imellem kunne fås øje på i 1950’erne er fremkommet på ryggen af Danmarks naturødelæggelser. Det sagdes i skoletiden,at det meste af Danmark var dækket af skov omkring år tusind. Det nævnes i den forbindelse,at bonderøveriet så småt også havde slået rod. Men men men, se på Danmarks natur i dag. Ikke alene er Danmark blevet overrendt af fremmede fjender syd fra. Men de fleste af danskeres rettigheder er også blevet os frataget. v.hj.a. tyrannerne på Slotsholmen og deres lovskriverier. Der er gennem de sidste flere hundrede år fremkommet flere og flere ganske uforståelige love,som næppe nogen længere forstår. Bliver de sløjfet? Nej! Og loven som banksterne elsker over dem alle indkomstskatteloven af 1909 har levebrøddspolitikerne=stort set samtlige politikere både i stat og kommuner,har særligt svært ved at anerkende som stridende mod al retfærdighed. Læg mærke til at når en af de der banditter i habitter åbner munden,siger de altid,at skat er en nødvendighed,men også at de er alt for høje. Hvem mon de tænker på i de forbindelser?
    Så jeg har svært ved at se at vi har skabt og at vi er klge og fornuftige er noget at skrive hjem om.

    “VI DANSKERE HAR bevist at vi er ret kloge og fornuftige eller ligefrem geniale på mange områder. Vi har skabt et rigt og humant samfund på den bare jord. MEN, MEN, MEN! Det handler jo mest om fortidens bedrifter.”

    God morgen. Solen er stået eller er ved at gøre det.

    Kommentar by Nielsen — 15. maj 2020 @ 05:13

  64. op

    Kommentar by Nielsen — 15. maj 2020 @ 05:14

  65. At 23, 28, 31, 36, og Tandlægen:

    Tandlægen.dk er en kæde, som bl.a består af Tandlaegen.dk i Århus. Denne klinik har 18 ansatte, men har ikke nævnt mospuden. Måske har han gået med reklamer?

    Håber, at I snart kan få fjæsbogen til at fjerne ham.

    Kommentar by Bastardo — 15. maj 2020 @ 12:12

  66. Det nytter ikke at anmelde perkerne for trusler til Politiet, for hipposvinene forulykker bare på vej derud.

    Kommentar by Bilka — 16. maj 2020 @ 10:21

  67. # 63

    Du burde sove din brandert ud, inden du sætter dig til tasterne.

    Statsskatteloven er retteligt fra 1903.

    Kan du derudover definere, hvad en såkaldt “bankster” er?

    Kommentar by Revisoren — 16. maj 2020 @ 14:31

  68. > Revisoren 16. maj 2020 14:31
    Ja,jeg har muligvis husket forkert m.h.t. tidspunktet for sikringen af banksternes lovfæstede ret til at inddrive gæld hos Danmamrk. En bankster er En der låner penge ud til alt og alle mod renter. Startende med Bank of England,fortsat med Federal Reserve til nu,hvor alle landes “nationalbanker” låner hos IMF,som er banksternes sikkerhed for at de kan intervenere overalt på kloden.
    Problemet er som tidligere beskrevet,at DKR ikke er Danmarks penge,som de jo burde være.

    Kommentar by Nielsen — 17. maj 2020 @ 13:06

  69. Endnu en mellemøstlig taber. Kriminalitetsforebyggere, arbejdsgivere med offentlige kroner til støttet arbejde, kontaktpersoner, mentorer, socialrådgivere, psykologer, tolke, psykiatere, læger osv. har kronede dage. Hele hurra-Danmark står på pinde for de ædle vilde.

    Kommentar by Uno — 17. maj 2020 @ 17:58

RSS feed for comments on this post.