16. maj 2020

Gærdesanger, Middelfart, 16. maj 2020

En ældre villahave i bynære omgivelser er ikke det værste for småfuglene, og denne weekend var dedikeret til opbygning af en foderstation i stil med Cornells inspirerende FeederWatch. Live-feedet kører døgnet rundt fra Upstate New York, men de lyse timer fra middag til lidt over midnat dansk tid har sine momenter. Der kommer (formentligt) ingen Blå skovskade, Rødvinget solsort eller Zebraspætte til foderbrættet i Middelfart, men på den tid det tog at drikke en kop kaffe, så jeg blandt andet Gærdesanger, Dompap (han), Halemejse, Solsort (hun) og Stor flagspætte (hun). Not bad. Not bad at all.

Oploadet Kl. 19:26 af Kim Møller — Direkte link22 kommentarer
Arkiveret under:

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/110164/trackback

22 Comments »

  1. Flotte billeder!

    Politihund spiser muslim under ramadan – halal eller harem?

    https://www.bt.dk/krimi/politiet-lukkede-stram-kurs-demonstration-efter-voldsomme-scener-blev-angrebet-med

    Kommentar by Jørgen Nielsen — 16. maj 2020 @ 19:48

  2. Pladderhumanisme i ekstrem grad, de indavlede retarderede kriminelle korandyrkende terrorister skal anholdes og smides ud af Danmark, denne koranvirus er den største trussel mod demokratiet og ytringsfriheden og det skal ingen etniske Danskere finde sig i, da hundene er ansat i politietaten skal de slippes løs på muuhammed, forbyd islam i Danmark.

    Kommentar by emmagad — 16. maj 2020 @ 20:26

  3. Hvis man henlægger ca. en fjerdedel af en normal parcelhushave på omkring 1.000 m2 til en slags urskov, gerne med et par høje træer, så kan man være ret sikker på et rigt fugleliv. Og hunden har et område, som den er nødt til at patruljere jævnligt.

    En ekstra bonus er, at man sparer noget havearbejde.

    Kommentar by Henrik Wegmann — 16. maj 2020 @ 20:32

  4. https://www.e-pages.dk/ugeavisenoeboen/548/

    En vendehals.

    Kommentar by Iznogut — 16. maj 2020 @ 21:14

  5. RASMUS PALUDAN OVERFALDET AF PERKERE I KORSØR; DEMONSTRERER IGEN SØNDAG PÅ MOTALAVEJ, forbyd islam i Danmark 🇩🇰

    Kommentar by NotariusUmulius — 16. maj 2020 @ 22:44

  6. Mød Gucci-Helle’s nye boss.
    https://www.breitbart.com/europe/2020/05/16/hungarys-conservative-govt-sounds-alarm-facebooks-new-soros-oversight-board/

    Kommentar by Kimski — 16. maj 2020 @ 22:50

  7. til linket fra Jørgen Nielsen — 16. maj 2020 @ 19:48:

    Det er ret besynderligt at se, at politiet, alt overvejende, kun har fokus på, at trænge, m´Slimske/venstreorienterede, moddemonstranter tilbage, frem for at gøre brug af enhver lov de de overtræder.
    F.eks.:
    Maskeringsforbudet gælder vel stadig, når maskerne, som her, tjener til at skjule sin identitet? og hvis ikke, hvorfor anholdte politiet da ikke hver enkelt, trods evnt. corona-maske undskyldning, for i det mindste at få hver enkelts identitet afklaret og noteret?

    Ja, hundene er med, og en enkelt af dem gør brug af sin hundeuddannelse, dygtig vovse *SS*!, men det batte jo alt i alt ALT for lidt, for de m´Slimske oprørs-grupper ser optrinnet, som en vellykket aktion, til ære for den pædofile voldsprofet og egne +punkter hos samme OG som “gyldig” grund, til at gentage “succesen” ved næstkommende mulighed.

    Hvad med at give politihunde og -fører ekstra uddannelse som fårevogtere, så hundene kunne indkredse rosset?
    Det hjælper selvfølgelig intet, hvis det er politi/-ledelse, der kryber sig for de m´Slimske udfordrere, men kan/må de ikkemagte opgaven, så må forsvaret sættes ind!
    – så ville forsvaret da endelig kunne forsvare DET DANSKE FOLK og politiet ville kunne få frigivet de mange timer der mangler, når de ikke kan rykke ud, til al den vold og kriminalitet som ellers, i stigende grad, udøves daglig af iSlammet mod menig dansker.

    Bedst er dog:
    Forbyd iSlam i Danmark, luk kassen og udSEND enhver AEHer ved første dom!

    Kommentar by M.S. Carstens — 16. maj 2020 @ 23:15

  8. En lokal ung, blond, dansk kvinde fra Korsør fik foretræde for Rasmus Paludan, hvor hun spurgte ham, hvorfor han altid angreb muslimer for at være mere kriminelle end hvide, kristne danskere.

    For som hun sagde: —Jeg er selv blevet voldtaget tre gange, men kun den ene gang var det en muslim, der voldtog mig. Så du kan jo selv se i mit tilfælde, at danskere er mere kriminelle end muslimer.

    Stram Kurs lover at lægge denne samtale op på YouTube, forbyd islam i Danmark 🇩🇰

    Kommentar by NotariusUmulius — 16. maj 2020 @ 23:18

  9. NotariusUmulius — 16. maj 2020 @ 23:18:

    Den vil jeg video håber jeg bliver lagt ud til skue for alle, for den kan da kun være endnu et udstillingsvindue for venstrefløjserne lavIQ.

    Det ville i øvrigt være interessant, om nogen kunne opspore hende til et interview, hvor hun kunne få lejlighed til, at beskrive sin uskyld, i to danskeres voldtægt af hende, hendes anmeldelse af dem og hendes kendskab til dem.

    Kommentar by M.S. Carstens — 17. maj 2020 @ 00:15

  10. Jeg venter i øvrigt snart unger i en rede her omkring,
    efter hvad jeg så to gærdesangere hygge sig med ved fuglebadet den anden dag ;-)

    Kommentar by M.S. Carstens — 17. maj 2020 @ 00:20

  11. “Not bad. Not bad at all.” Er det ikke et citat af Donald Trump?

    Kommentar by Ole Madsen — 17. maj 2020 @ 07:09

  12. Smukke billeder Kim. Tak .Støt SIAD og Generation Identitære. God søndag. mvh Michael Unna

    Kommentar by Michael Unna — 17. maj 2020 @ 09:52

  13. Skønne billeder og tillykke med dagen Hr. Møller.

    Kommentar by M.P. — 17. maj 2020 @ 11:17

  14. Tillykke med fødselsdagen Kim.

    Kommentar by Svend — 17. maj 2020 @ 12:55

  15. Manden her fik statsborgerskab i 1965.
    178) Klaus Arboe Rasmussen, af Horsens, født i Tyskland.
    https://www.folketingstidende.dk/samling/19651/lovforslag/L49/19651_L49_som_fremsat.pdf

    Kommentar by Charles — 17. maj 2020 @ 14:40

  16. 15) 233 i alt. Andet 1/2 år 1965.– Mange ungarnske krigsforbrydere imellem.

    Kommentar by dansker — 17. maj 2020 @ 17:21

  17. Teksten til fuglebillederne minder om en konfirmands engelsksproglige dupering af yngre børn.— Latin på papiret han malte-fransk med sin frue- tysk med sin hund- dansk med sin tjener talte : Christian Wilster c 1830. Forfatter og digter.

    Kommentar by dansker — 17. maj 2020 @ 17:30

  18. “…næste gang Bill Gates ringer, så stil opkaldet om til Haag, forbrydelser mod menneskeligheden…”

    Sandheden talt i Italiens parlament
    https://www.youtube.com/watch?v=O80Cb0POnpc

    Kommentar by Iznogut — 17. maj 2020 @ 19:58

  19. 18 – Iznogut: tak for linket! Supervigtigt, at folk bliver oplyst om, hvad der virkeligt foregår. CIA opfandt termen ‘konspirationsteorier’ for at underminere kloge hoveder, der forsøgte at bringe mørke sandheder frem i dagens lys, og i dag kører man virkeligt på med at kalde skeptikere for konspirationstosser og sølvpapirhat, for sandheden må for alt i verden ikke komme frem. Det var vist den gamle Bush, der sagde: “if the American people realized what we have done to Them, they would chase us Down the Streets”. Iøvrigt meget fine billeder, som Møller der har taget 👍

    Kommentar by Løsriv Jylland! — 17. maj 2020 @ 22:11

  20. Jeg har i dag siddet og set nogle af de sidste videoer fra Stram Kurs og har, igen, bemærket de danskere, der tager til orde for iSlammet mod Paludan og jeg spørger bare:
    Har disse et regulært arbejde i det produktive, private erhvervsliv,
    er de offentlige ansatte (not) der sikre deres løn gennem de fremmedes behov, eller er de bare lige så arbejds-uduelige, som dem dem de går i brechen for og derfor vil sikre de fremmede, for selv at kunne løbe med som samfunds-nassere?

    I ALLE de livestriminger jeg har set fra SKs demonstrationer, og den ene jeg selv har været med til, + hvad jeg har læst i og udenfor MSM, har jeg IKKE kunnet finde evidens for, at danskere UDENFOR skattebetalt/-støttet indkomstgrundlag stillede sig op, som moddemonstrant over for SK/Paludan!

    Jeg må derfor, igen, konkludere, at iSlamleflerne er folk der stemmer på segmentet af de røde ismer OG som iSlammet selv, aldrig har kunnet magtet at forsørge sig selv og det afkom de sætter i verden, deres tro/ideologi/humanitet til trods!

    Men at se danskere!, livestreamet, der åbentlyst udbasunerer deres LAV-INTELLIGENS på slige art, er sq en ynk!!, som man må stille den danske folkeskole og det danske ud”dannelses”system til ansvar for!!!
    – thi de udkatapulserede jo allerede forældrenes rolle i den foregående generation, for selv at overtage styringen :-(

    Hvordan syntes danske folkeskolelærere/gymnasielærere og børnehavepædagoger selv lige at de har det d.d. med de pædagogiske værktøjer, som de satte så højt over andre værdier og påtvang os gennem årtierne???

    Kommentar by M.S. Carstens — 17. maj 2020 @ 22:41

  21. Kommentar by M.S. Carstens — 17. maj 2020 @ 22:41.

    Rigtig mange af dem køber også deres stoffer fra slammet, så det sætter ligesom en helt naturlig grænse for omfanget af kritikken.

    Kommentar by Kimski — 17. maj 2020 @ 23:34

  22. -> Iznogut

    En Vendehals på terrassen kræver held og 30 års venten….

    Kommentar by Kim Møller — 18. maj 2020 @ 13:38

RSS feed for comments on this post.