25. maj 2020

Facebook-ven: “Kom forbi Banegården/Bruuns Galleri. Det lignede nu mere downtown Fallujah…”

Det er muligvis værre i disse coronatider, men udviklingen peger kun i en retning. Enhver der modarbejder den demografiske udvikling udskammes som fascister (Generation Identitær) eller fascistoid sympatisør (Morten Uhrskov). Demografi er skæbne, og det værste der kan ske er vitterligt ikke at blive kaldt fascistoid af status quo’erne på begge sider af den fordelingspolitiske akse.

En Facebook-ven har været en tur i Århus C. Kald ham bare alarmist eller andet grimt, men når det ryger fra kælderen, og dine børn sover på kvisten, så er det ikke nok at indhente tilbud på etablering af brandtrapper. Man må gerne råbe ‘brand’, også i et toneleje der ikke kan misforstås.

“Kom forbi Banegården/Bruuns Galleri. Det lignede nu mere downtown Fallujah, og atmosfæren præcis så ubehagelig. Grupper af unge arabiske drenge driver rundt og der er ballade. Vagterne, for det er nødvendigt i 2020, arabiske, prøver at mægle. Jeg så tre unge blonde danske piger, med ansigtsudtryk der kun vidnede om absolut afmagt. Udenfor banegården var der ballade ned mod Strøget, to grupper unge arabiske mænd i konflikt.

Her passerer ellers den ene million dyre bil(flere til 4/5 millioner), efter den anden forbi. Der holdes vagt, forstås. Patruljeres. I andre biler(de billige), dem med ’soldaterne’, er vinduerne åbne og der råbes og provokeres. Jeg forlader banegården, og på vej hjem passerer jeg politistationen, udenfor den oplever jeg vanvidskørsel, af den grove slags. Vild hastighed og overfor rødt. (Det hverdag i Århus)

Østjyllands Politi har ikke medvind. På det nye eksklusive Århus Ø, har vold, frygt, vanvidskørsel og dominansadfærd, også sat politiet skakmat. Ofrene efterlades hjælpeløse!” (Jes S.)

(Tilfældigt Dashcam-billede af en Mercedes AMG GT-S, Århus, 19. maj 2020)

Oploadet Kl. 10:09 af Kim Møller — Direkte link65 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/110346/trackback

65 Comments »

  1. Kommer til veje, pladser og gader i din nærhed… snart.

    Kommentar by Crass Børsting — 25. maj 2020 @ 10:23

  2. Hvis vi ikke snart får dem smidt på porten,vil det ende med at de slår os alle ihjel. Hvilket de allerede er begyndt på. På trods af disse kakta,kan Mullah Østergaard og Ellemands Jakob ikke få det ind i deres spasserhoveder. Hoppeborgen ER en galeanstalt.

    Kommentar by Nielsen — 25. maj 2020 @ 10:39

  3. Hvornår begynder danskerne at forstå at den gamle verden skal brændes ned, før deres fønix kan rejse sig ud af asken.

    Ordo ab chao.
    Anti dit og dat, tror at det er dem som styrer slagets gang eller at vores valg stemme hvert 4 år betyder noget, de er bare brikker i et større spil, lige som os andre.

    Kommentar by Jan Huus — 25. maj 2020 @ 10:41

  4. Politiet straffer etnisk danskere for selv den mindste ting.
    Når vi snakker udgift til indvandrere skal vi huske at tælle svindel med dyre biler med. De må være betalt af det offentlige(danske skattekroner) altså dine og mine penge.

    Politiets øgede magtmisbrug overfor etnisk danske er vist ingen tilfældighed. Det var som om det tog fart med Pape Poulsen, efter voldssagen med hans sambo. Da skulle der åbenbart statueres et eksempel både på hudfarve og homoseksualitet.

    Kommentar by k.m. — 25. maj 2020 @ 10:50

  5. #4
    Drug money!

    Kommentar by Henrik Wegmann — 25. maj 2020 @ 10:53

  6. Wegmann
    Ja, det har staten også mistet kontrollen over, med mindre der bevidst ses gennem fingre med deres lyssky forretning.

    Kommentar by k.m. — 25. maj 2020 @ 11:08

  7. Hvor er det dog trist at opleve! Det land generationer af danskere har kæmpet for og har opbygget er foræret væk på lidt over en generation! Hvordan kan selvstændigt tænkende mennesker stemme på folk, som bevist arbejder på at ødelægge vores land?
    Jo flere muslimer der bliver jo mere magt vil de få, jo mere arrogante bliver de og jo mere voldsparate bliver de!
    Man skal vist være ualmindelig småt begavet, hvis man ikke kan se at vi har importeret et mafiavælde! Og Lars Løkke siger at vi alle samen skal være her, ja tak gælder det også fredelige etniske danskere?

    Kommentar by Den Nervøse — 25. maj 2020 @ 11:20

  8. Anarkotyraniet hersker.

    Kommentar by Buris Holm — 25. maj 2020 @ 11:24

  9. DET SOM hindrer politiet i at være danskernes bolværk, er ikke berigerne og voldsbøllerne, det er de gamle partiers pampere, hyklere, feminister og pladderhumanister. Politifolk der gerne vil gøre deres arbejde for at opretholde lov og orden til gavn for hr. og fru Danmark, bliver irettesat og kaldt racister, eller bliver straffet/afskediget, hvis de ikke er meget tilbageholdende overfor evighedsturisterne.

    Mange af dem i mafiaborgen lader sig vist styre af Merkel & co. De håber på at få et vildt overbetalt job i EU.

    Den almindelige typiske vælger er hjernevasket af DR, TV2 og papiraviserne, og forstår ikke ret meget af hvad der er ved at ske med Danmark. Måske især fordi de ikke læser aviserne grundigt. For hvis man i de senere år har husket eller gemt avisartikler der handlede om indvandring, kriminalitet, krig, terror, dalende velfærd, nedskæringer og skandaler i sundhedsvæsnet, slagtningen af dele af infrastrukturen osv., så ville man vide at Danmark snart kan få samme skæbne som Sverige.

    Men danskerne læser papiraviserne alt for overfladisk, og netaviserne er der nok for få der læser.

    Kommentar by Bent A — 25. maj 2020 @ 11:37

  10. Det er simpelthen så trist.

    Det er jo ikke fordi, at danskerne ikke er blevet advaret.

    Farvel Danmark (og Vesteuropa).

    Kommentar by M.P. — 25. maj 2020 @ 11:50

  11. Har sagt det før, og siger det gerne igen: Århus er blevet én stor ghetto.
    Jeg kom til byen i 2009 som studerende, og fik fra start at vide, at byen var fantastisk, så længe jeg bare lige holdte mig fra Gellerup og Trillegården. Da jeg flyttede fra Århus i 2016 var det udvidet til Langkjærparken og Hasselager. Nu læser man så ofte om folk, der bliver overfaldet uden videre motiv i Tilst, Tranbjerg, Brabrand, Viby og midtbyen.

    Kommentar by w — 25. maj 2020 @ 11:55

  12. Kvinder i Århus ydmyget af arabiske drenge:

    https://www.lokalavisen.dk/112/2020-05-25/-Kvinder-ydmyget-og-udsat-for-vold-Flok-af-indvandrerdrenge-p%C3%A5-12-13-%C3%A5r-h%C3%A6rgede-i-shoppingcenter-7402146.html

    Kommentar by Michael — 25. maj 2020 @ 12:03

  13. via Den Danske Forening:
    https://www.britainfirst.org/video_tommy_robinson_interviews_paul_golding?utm_campaign=tommy_interview1&utm_medium=email&utm_source=britainfirst

    Kommentar by Nielsen — 25. maj 2020 @ 12:07

  14. via Den Danske Forening
    https://www.britainfirst.org/video_tommy_robinson_interviews_paul_golding?utm_campaign=tommy_interview1&utm_medium=email&utm_source=britainfirst

    Kommentar by Nielsen — 25. maj 2020 @ 12:08

  15. Fra Den Danske Forening
    https://www.britainfirst.org/video_tommy_robinson_interviews_paul_golding?utm_campaign=tommy_interview1&utm_medium=email&utm_source=britainfirst

    Kommentar by Nielsen — 25. maj 2020 @ 12:08

  16. Kommentar by Den Nervøse — 25. maj 2020 @ 11:20.

    Synes du selv at der er noget der indikerer, at majoriteten af danske vælgere er selvstændigt tænkende?

    De lader et ikke-eksisterende klimaproblem dominere deres valgafgivelse, fordi medierne og betalte “forskere” fortæller dem, at vejrets skiften er et større problem, end at huset de bor i står i flammer?

    Jeg har set mere selvstændig tankegang fra guldfiskene hos den lokale dyrehandler, hvis jeg skal være helt ærlig, men korttidshukommelsen er nogenlunde den samme.

    Kommentar by Kimski — 25. maj 2020 @ 12:27

  17. Der er absolut intet nyt i det her. Det eneste nye er, at nu kan hele lortedanmark mærke hvordan vi andre fra hovedstaden har haft det i de sidste 30-40 år.
    Red Danmark, følg en strisser og en perker til grænsen.

    Kommentar by Piphans — 25. maj 2020 @ 12:37

  18. Østjyllands Politi….. er det ikke dem, der for syvende år i træk er danmarksmester i lommebillard ??

    Kommentar by kent — 25. maj 2020 @ 12:38

  19. Kommentar by kent — 25. maj 2020 @ 12:38.

    Jo, og nonchalant hurtigløb væk fra området, for videregående konfliktsky.

    Kommentar by Kimski — 25. maj 2020 @ 12:42

  20. Mercedes-AMG ligger til ny til 2,6 mio. kroner og cirka 1,5 mio. kroner brugt.

    https://www.bilbasen.dk/brugt/bil/mercedes/amg-gt-s/40-aut/4495776

    Et usædvanligt lækkert og hurtigt køretøj med 510 AMG brølende hyppere på de to baghjul, forbyd islam i Danmark 🇩🇰

    Kommentar by NotariusUmulius — 25. maj 2020 @ 12:58

  21. @7 Kommentar by Den Nervøse — 25. maj 2020 @ 11:20

    Som jeg tidligere har skrevet:
    Har solgt huset i DK. Har købt en hytte sydpå med sol 300 dg. om året.
    De økonomiske interesser jeg har i lidt forskellige selskaber er, helt lovligt, ved at blive flyttet i “skattely” indenfor EU.
    Er f*cking pisse træt af at være skaffedyr for diverse regeringer, rød-blå-gul-grøn. Uanset farve har alle politikerne et perfidt pengetræ, som de vander med sveden fra de arbejdende danskere.
    Kan sige som bar og bordel-mutter, Jane Greathouse i filmen Yong Guns, da hun af det “bedre” borgerskab + sheriffen, bliver jaget på porten og slitter nøgen rider ud af byen: “White Oaks, you can kiss my ass”.

    Og ellers:
    Opsig konventionerne.
    Start repatrieringerne.

    Kommentar by Neuhammer — 25. maj 2020 @ 13:24

  22. @17 Kommentar by NotariusUmulius — 25. maj 2020 @ 12:58
    Alle biler i DK i den prisklasse er leaset.
    Ingen med fuld fornuft (og da slet ikke perkere) betaler fuld reg.afgift af biler prissat over 1/2 mille.

    Og ellers:
    Opsig konventionerne.
    Start repatrieringerne.

    Kommentar by Neuhammer — 25. maj 2020 @ 13:27

  23. # Neuhammer

    Young Guns er en klart stærkt undervurderet western…

    Kommentar by Revisoren — 25. maj 2020 @ 13:39

  24. – Notar…

    Det er et tilfældigt arkivfoto, den er formentligt ejet af en rig fyr fra Risskov eller Skåde. Et par dage tidligere så jeg samme sted en Lamborghini Urus…

    Kommentar by Kim Møller — 25. maj 2020 @ 13:59

  25. Bare rolig: Politiet står klar med et narrativ. Det hele er ikke så slemt, som de højreekstreme giver det udseende af. Det er derfor politiet ikke griber ind. De unge og yngre keder sig jo bare. Og det er ikke politiets opgave at provokere. Politiets taktik er at holde sig væk. Det virker. Så eskalerer det ikke. Det er erfaringen. Lyt til de professionelle. De ved bedst, hvad der fungerer i den virkelige verden.

    – – –

    Kommentar by Morten - - - — 25. maj 2020 @ 14:03

  26. Men Umut Sarkaya og min pizzamand er jo så søde, så vi kan desværre ikke gøre noget.

    Kommentar by Skatteyderen — 25. maj 2020 @ 14:03

  27. *Neuhammer 13:24
    Vi er som folk blevet dhimmifiseret, når jeg ser min skattebillet ser jeg det som jizya!
    Den skat Dhimmier, altså vantro, betaler til muslimen for at få lov til at leve i fred! Prøv at forestille dig hvad der ville ske hvis vi pludselig holdt op med at betale, hvis kassen bare blev smækket i, tror du at det ville gå fredeligt for sig? Næppe. Der vil blive plyndringer, optøjer og terror! Med den adfærd vi allerede i dag kan se, når muslimer ikke får deres vilje, så skal man vist være temmelig småt begavet, hvis man tror det vil blive problemfrit! Og definitionen på Dhimmier er jo netop folk der bøjer hovedet og betaler for at få fred!
    Lars Løkke sagde for et par dage siden at vi jo allesammen skal være her! Oprigtigt talt det syntes jeg ikke! Jeg bryder mig ikke om at mit land om et par generationer er overtaget af muslimer, det land var tiltænkt mine børn og forhåbentligt kommende børnebørn! Jeg bryder mig ikke om det mafiavælde vi er ved at få, og den kriminalitet som kun en Morten Østergaard kan forsøge at tale ned! Jeg bryder mig ikke om at der med jævne mellemrum skal afsløres umiddelbart forestående terrorangreb, selvom det unægteligt var værre hvis terrorangrebet blev udført, jeg bryder mig ikke om at være tvunget til at sætte mine børn i privatskole for at de kan få en fredelig og tryg barndom og Så oven i købet lærer noget! Jeg bryder mig heller ikke om at blive klandret for det af politikere som selv sætter deres børn på privatskole! Jeg bryder mig dybest set ikke om at betale skat til folk som jeg ikke sympatiserer med, og som jeg ingen samhørighed har med, og som dybest set ikke bryder sig om mig og mine værdier! Så Lars Løkke: Nej jeg syntes egentligt ikke vi alle sammen skal være her! Jeg kan fører min slægt i Danmark tilbage til Christian IV’s tid så jeg mener faktisk, at det mere er mit land en deres! Og så kan Jørgen Goul Andersen blive nok så chokeret og forarget, for det mener jeg faktisk!

    Kommentar by Den Nervøse — 25. maj 2020 @ 14:07

  28. Mon Morten Østergaard og Pernille Skipper fejrer Eid-fest sammen med kernevælgerne hos Hizb-ut-Tahrir?

    Kommentar by Revisoren — 25. maj 2020 @ 14:15

  29. Modellen der er fra 16′ og kan leases for under 10.000 pr. mnd.

    Kommentar by Per Sørensen — 25. maj 2020 @ 14:35

    Kan man egentligt (lovligt) lease en Mercedes-AMG GT S med 510HK for en dansk kontanthjælp?, forbyd islam i Danmark 🇩🇰

    Kommentar by NotariusUmulius — 25. maj 2020 @ 14:59

  30. “Den Nervøse” skrev: “Og Lars Løkke siger at vi alle samen skal være her, ja tak …”

    Jeg siger: NEJ TAK! Vi skal ikke “allesammen” være her. Ikke-vestlige folk hører ikke til i vesten.

    Kommentar by Peter Nielsen — 25. maj 2020 @ 15:04

  31. Politiet har sat sig selv skakmat. Hvem i alverden indfører bederum på arbejdspladsen.

    Kommentar by PerP — 25. maj 2020 @ 15:11

  32. Tjah – Jeg befinder mig lige PT. i Århus og for at udbygge beskrivelsen af vanvidet endnu mere, så er adskillige lygtepæle beklædt med Antifa klistermærker i det vestlig Aarhus som i Hasle/Åbyhøj. Nå ja, måske lidt færre nu, de steder, som jeg har passeret.

    Kommentar by T. H. — 25. maj 2020 @ 15:18

  33. *PeterNielsen 15:04
    Ironi! Jeg fabulerer over at der ikke er plads til etniske danskere! Læs mit andet indlæg
    14:07

    Kommentar by Den Nervøse — 25. maj 2020 @ 15:21

  34. Nu har “politistaten” fået den suspenderet magt til at benytte sin magt overfor “fjenden” på torve og stræder….overhørte en dansk kvinde sige til en flok arabiske drenge, tillykke med at ramadanen er overstået….vi skal holde op med lægge fokuset på “deres” regler og ritualer men på “egen” gyldne midte!!!!! Alt er ikke ligegyldig!

    Kommentar by Moth — 25. maj 2020 @ 15:37

  35. #32: Den Nervøse — 25. maj 2020 @ 15:21

    OK, jeg tilslutter mig Dalai Lama, når han siger: “Europe Belongs To The Europeans”

    Kommentar by Peter Nielsen — 25. maj 2020 @ 15:39

  36. Moth skrev: ” … overhørte en dansk kvinde sige til en flok arabiske drenge, tillykke med at ramadanen er overstået ..”

    Naive danskere tror at de ved at være imødekommende overfor de fremmede vil blive behandlet bedre, når vi danskere bliver et mindretal i vores eget land.

    Kommentar by Peter Nielsen — 25. maj 2020 @ 15:42

  37. I efteråret 2019 sagde Jacob Ellemann i den ophedede diskussion mellem partiet Venstre og Inger Støjberg: “Derfor vil jeg også gerne sige det meget klart til alle religiøse mindretal: Det er ikke jer, der ikke skal have en plads i Danmark. Det er dem, der chikanerer og forfølger religiøse mindretal, der ikke er plads til i Danmark.”

    Han opfordrede ligefrem os danskere til at rejse væk fra Danmark, hvis vi er utilfreds med “mindretallet” og deres daglige provokationer. Vi må ikke engang tale om problemerne.

    Kommentar by k.m. — 25. maj 2020 @ 16:16

  38. Århusianerne ligger som de har redt. Stort, stort rødt flertal.
    Så de har kun sig selv at takke for berigelsen.

    Kommentar by Jern Henrik — 25. maj 2020 @ 16:31

  39. Retsopgør mod de ansvarlige politikere. Mens de lever, tak

    Kommentar by BB — 25. maj 2020 @ 16:57

  40. @ 38 k.m.

    Fra Den Store Hukommelse:

    Journalist Elisabeth Svane (ES): ”Er vi kulturelt truet af flygtninge og indvandrere?
    Jakob Elleman – Jensen (JE-J): ”Truet? ”
    ES-Udfordret?
    JE—J): Nej. Den danske kultur er stærk. Den er ikke truet, som det ser ud nu.”
    (Jakob Ellemann-Jensen, MF (V), i fyens.dk (journalist Elisabeth Svane) ”Ud af fars skygge,” 08.01.2017) og Snaphanen 31.08.2019.
    I februar 2007 meldte JE-J sig ud af Venstre, grundet ”tonen” i debatten, altså om muslimen i Danmark.

    ”Der blev talt om og til mennesker på en måde, som jeg ikke synes er rimelig. Som jeg ikke synes er ordentlig. Vi skal tale om problemerne, men vi skal gøre det for at løse dem. Ikke for at puste dem større.”
    (Jakob Ellemann-Jensen, I Fyens Stifttidende 08.01.2017).

    ” Venstre vil altid stå på et urokkeligt fundament af trosfrihed. Derfor vil jeg også gerne sige det meget klart til alle religiøse mindretal: Det er ikke jer, der ikke skal have plads i Danmark. Det er dem, der chikanerer og forfølger religiøse mindretal, der ikke er plads til i Danmark. Og det giver anledning til en dyb bekymring, at der er nogen i Danmark, der tilsyneladende mener, at man skal udvise mennesker alene på grund af deres tro.”
    (Jakob Ellemann-Jensen, Formand for Venstre, MF, sagt på Venstres Landsmøde i Herning 16.11.2019 og Uriasposten 18.11.2019, samt Weekendavisen nr.47/22.-28.11.2019 s.02 ”Fodnotepolitik” ).

    ”Vi har ikke tidligere lykkes med at knække koden i forhold til en god og vellykket integration i Danmark, og det har vi ikke, fordi vi har haft alt for mange eksempler på, at man lever i et parallelsamfund, og måske ikke tager aktiv del i arbejdsmarkedet. Venskaber med flygtninge skal løse integrationen.”
    (Karen Ellemann, (V), Social-og Indenrigsminister, i Politiko 04.11.2015).

    ”Danskerne må vågne op og vænne sig til de fremmede.
    (Uffe Ellemann-Jensen, Berlingske Tidende 29.7.1985).

    ”Vi kommer ikke udenom, at den danske lovgivning virker som en magnet. Der skal ikke kun være plads til flygtninge, der kan købe sig plads til Danmark.”
    (Uffe Ellemann-Jensen, udenrigsminister + formand for Venstre . Jyllands-Posten 16.08.1986).

    ”Jeg har det ofte skidt, når jeg hører hvilke holdninger til fremmede, der også findes i Danmark. Når man hører gode danskere afvise enhver form for solidaritet med andre folkeslag, når man hører hånlig afvisning af andres religion og kultur. Det er toner, vi ikke må acceptere. Vi må gøre indsigelse. Det er vores pligt som liberale at værne om dansk kultur. Og det gør man ikke ved at vende ryggen til andre, ved at bygge mure omkring os selv og vores egen velstand.
    Intet menneske er en ø, intet folk, intet land. Vi bliver fattige og kulturløse, hvis vi vender ryggen til den nød og ulykke, vi finder andre steder, og bare søger at hytte os selv og vore egne.”
    (Uffe Ellemann Jensen, (V), på Venstres landsmøde i 1988 og Ekstra Bladet 31.12.2018 s.02 ”Slyngelstuen”).

    Om Pia Kjærsgaard udtalte han i folketingssalen 1992: ”-din lede kælling,”, det skete efter danskernes NEJ til Maastricht-traktaten (EU) den 2. juni 1992.
    (Uffe Ellemann-Jensen, i Folketingssalen juni 1992), se ”Succes-Historien om Pia Kjærsgaard” og
    ”Pia Kjærsgaard-Fordi jeg var nød til det.”

    Flere socialdemokratiske borgmestre fra Københavns vestegns-kommuner, Brøndby, Ishøj, Ballerup, Hvidovre og Herlev prøvede forgæves at råbe politikerne på Christiansborg op, men forgæves, og på Venstres landsmøde i 1993 udtalte Uffe Ellemann-Jensen snerrende: ”-at vestegnens borgmestrene gav ham en dårlig smag i munden. Problemerne skyldes ikke udlændinge, men dårlig kommunal ledelse.”
    (Uffe Ellemann-Jensen, på Venstres landsmøde i 1993).

    ” 180 årlige familiesammenføringer er ikke noget problem sammenlignet med at der er 350.000 arbejdsløse.”
    (Uffe Ellemann-Jensen, Politiken 21.9.1993).
    ”Jeg tror ikke, at der er mange – om nogen overhovedet – som kunne tænke sig at omdanne Danmark til et multietnisk samfund. Jeg ønsker det ikke. Men ved at oppiske et kunstigt og overdrevent skræmmebillede kan man medvirke til at oppiske en frygt og lukkethed over for andre, som dybest set rummer en større trussel mod danskheden end påvirkninger udefra”.
    (Uffe Ellemann-Jensen (Venstre), Politiken 1/7 1994).

    Tidligere formand for Venstre, Uffe Elleman-Jensen udtalte på Venstres landsmøde 1997 i Herning, at 10.000 havde fået opholdstilladelse, selvom de strengt taget ikke var flygtninge, men han forstod godt deres bevæggrunde.
    Og videre, i stedet for at rette vreden mod de nyankomne, burde man rette vreden mod dem, der havde gjort det muligt for dem at slå sig ned her, med ordene: “Lad os rette vreden mod de skyldige.”
    (Uffe Ellemann-Jensen, (V) citeret i ”Opgøret om 30 års udlændingepolitik” s.45 af Eva Agnete Selsing og Kasper Elbjørn).

    ”Danmark er i dag et multietnisk samfund, hvor forskellige religioner og kulturer skal leve sammen.”
    (Uffe Ellemann-Jensen, (Venstre) i tale i Publicistklubben. 20/3 2006 ). UE-J krævede under Muhammed krisen JP redaktør fyret for fornærmelsermod samme, og i en pakistansk avis omtalte han Muhammed som ”islams hellige profet.

    ” Det er værd at bide mærke i hvem i Europa, der har hilst Trumps valgsejr velkommen: Marine Le
    Pen, Geert Wilders, Farrage, Orban og så videre. Vi kender dem på travet… . Alle med en smule historisk indsigt ved, at det beskriver den situation, som i 30erne førte Europa og verden mod katastrofen.”
    (Uffe Ellemann-Jensen, Berlingske 10.11.2016).

    ” Det er altså en gigantisk opgave at forsøge at integrere mennesker, der kommer fra så forskellige baggrunde, så jeg vil ikke sige, at vi har været for tolerante – vi har nok været for dårligt forberedt, og det giver nogle sammenstød hist og her. Der er den der med håndtrykket, der er den der med badereglerne i Århus. Der er sådan forskellige ting, der begynder at dukke op.
    Ja. Og der er det så, jeg siger, at man har været for dårlige til at se i øjnene, hvad det var for store problemer….”
    (Uffe Ellemann-Jensen, sagt i ”Vi ses hos Clement” 12.2.2017 og Berlingske 12.2.2017).

    ” Grænsekontrol og smykkelov har skadet Danmarks image. Det kan få store konsekvenser, og derfor er politikerne nød til at holde op med at bruge ”frygten” som værktøj”.
    (Uffe Ellemann-Jensen, i Berlingske Tidende (uge 39) og Weekendavisen nr.39, 29.09.2017 ”Samfund”, s.02.

    ” Overdreven nationalisme svækker en lille nation. Nationalismen er kommet til udtryk i dansk politik de senere år. Blandt andet i form af stigende bekrymring for dansk kultur og de danske grænser. Og der er stramme regler ikke svaret.Der er behov for at man lader være med at føre det, man kalder bodega politik. Vi har behov for et opgør med nationalismen”.
    (Uffe Ellemann-Jensen, fhv. udenrigsminister (V) i TV2 Nyheder 18.10.2017, Uriasposten 19.10.2017 og Snaphanen 19.10.2017).

    Kommentar by der Adler — 25. maj 2020 @ 17:12

  41. Tak til der Adler, Den store hukommelse slår alt

    Kommentar by k.m. — 25. maj 2020 @ 17:17

  42. Den Århusianske model. Slår alt. (!)

    Kommentar by Bastardo — 25. maj 2020 @ 17:39

  43. Kun 10.000kr om måneden. Det klarer man let på et job til 25.000kr før skat/måned
    En pige på 19 skal give 12.000kr pr år for ansvarsforsikring på en Yaris 1,0

    Kommentar by Træt — 25. maj 2020 @ 17:40

  44. Fint at ADLER genopfrisker danskernes hukommelse en gang i mellem. En del politikere synes at være stolte af at være anti-danske landsforrædere, eller godhedsindustriens håndlangere. Eller er de virkelig så dumme som de lyder? Vil tro at man kan finde mindst 100 flere inde på fjolleborgen som er lige så anti-danske.

    Kommentar by Bent A — 25. maj 2020 @ 17:51

  45. ot: Nu stiger smitte-trykket igen i Tyskland. Det samme kommer til at ske i Danmark. Der er jublet så meget over genoplukningen, at folk i butikkerne mv. sløser voldsomt med at holde afstand….. der uddeles stadig ikke næse-/mundbind, selvom mange lande betragter dem som effektive….. afstandskravet er nedsat fra 2m til 1m, selvom 3m ville være bedre. I praksis bliver 1m oftest til en ½ m. Det kan iagttages i snart enhver butik. Den spanske syge som dræbte 50-100 millioner mennesker, de fleste unge, var i den 2. bølge langt værre end den første. Det samme kan blive tilfældet med covid-19.

    Kommentar by Bent A — 25. maj 2020 @ 18:11

  46. Jo længere vi venter med at sende dem hjem, desto mere umulig bliver den kommende krig at vinde

    Kommentar by BB — 25. maj 2020 @ 18:23

  47. Hvem kender til perkere, der kører Maserati, BMW M og Mercedes-AMG på danske nummerplader i Kongeriget Danmark, forbyd islam 🇩🇰

    Kommentar by NotariusUmulius — 25. maj 2020 @ 19:37

  48. Også en tak til der Adler herfra! Det er endnu et indlæg i en helt anden liga…

    Kommentar by Lider af danskhed — 25. maj 2020 @ 19:49

  49. De røde vælgere er åbenbart ligeglade med dette, for de stemmer for mere af det. De eneste partier du pt. kan støtte i Folketinget, hvis du ønsker et fredelige land, er NB og DF for alle de andre skaffer dig disse utrygge tilstande. Hvorfor så mange danskere ikke vil se det, er direkte absurd.

    Kommentar by LarsB — 25. maj 2020 @ 20:23

  50. Ja, NB og SK er pt. de eneste partier der kommer i betragtning, hvis vi skal undgå at Danmark ender i den sorte gryde. ALLE de gamle partier er lige til skrotkassen. Dog kan DF måske reddes hvis DF-toppen og Tullesen afløses af mere dansksindede og troværdige folk. Den top der intet effektivt foretog sig overfor Lars Quislings løftebrud og underskrift på Marrakech-traktaten har mistet al troværdighed. De havde 37 mandater 2015-19, og var større end Venstre, men udrettede ingenting. Tullesen tabte alt på gulvet, ved at være en logrende hundehvalp ved Løkkes fødder. En hundekiks i ny og næ, så var Tullesen tilfreds.

    Kommentar by Bent A — 25. maj 2020 @ 20:46

  51. Så spammer Alexander Beaumont igen igen…

    Kommentar by Revisoren — 25. maj 2020 @ 21:15

  52. Hvodan bliver jeg professor i Amerikanske Studier?

    Jeg ved mere om amerikansk politik end professor Jørn Brøndal som uddannet journalist fra DJH og fra et af de fineste amerikanske universiteter med bifag i Criminal Justice og American History.

    Hvor henvender man sig?

    Hvor beviser man sit værd?, forbyd islam i Danmark 🇩🇰

    Kommentar by NotariusUmulius — 25. maj 2020 @ 21:15

  53. Århus har været en kameldasker lorteby i 2-3 årtier nu. Gætter på en stor vælgertildeling til de rødgrønne partier på Århus Ø, så de får hvad de har fortjent.

    Kommentar by Flaskeposten — 25. maj 2020 @ 21:31

  54. Politiet har sat sig selv skakmat. Hvem i alverden indfører bederum på arbejdspladsen.

    Kommentar by PerP — 25. maj 2020 @ 15:11

    Som kulturkristen dansker, hvordan underkaster jeg den enfoldige perker og muslim min pisk?, forbyd islam i Danmark 🇩🇰

    Kommentar by NotariusUmulius — 25. maj 2020 @ 21:33

  55. Revisoren, quark og umulius lader som om de er på danskernes side. Men hvis de er det, hvorfor har de så vældig travlt med at kaste sig over nationalkonservative, dansksindede patriotiske medbloggere? Hvorfor er det ikke radikale, falske borgerlige, kommunister og feminister de angriber? Hvorfor er det ikke indvandringsindustrien og det nye herrefolk de kritiserer? Eller den grove diskrimination af danskere i forhold til migranter. Hvorfor bruger de 10 gange så meget krudt på at hetze mod harmløse medbloggere? Det ligner dobbelt-spil.

    De minder forbavsende meget om de “intellektuelle” fra R, DR, RUC og DIIS. Folk og feminister der er utrolig kloge og fulde af ord, samtidig med at deres hykleri og stupiditet er uden grænser. Hvad enhver selv kan konstatere ved at høre på Morten dum-som-en-østers, “professorer” fra RUC og feminister fra DIIS.

    Kommentar by Bent A — 25. maj 2020 @ 23:28

  56. Kommentar by Bent A — 25. maj 2020 @ 23:28

    Jeg tror de efter dig, fordi du hijacker-tråde med dine egne emner, som du mener skal have fokus, istedet for at tage udgangspunkt i indlægget og den debat der foregår. Du ikke den eneste og i fremstår som tosser.

    Hvorfor føler du dig nødsaget til at informere om Corvid-19 i hver anden tråd? Tror du, at du besidder noget særlig, som gør dig istand til at se nyheder vi andre ikke kan finde ude på internettet?

    Kommentar by KineserSnot — 26. maj 2020 @ 00:15

  57. I tidens løb har femte-kolonne bloggere og feminister påstået at 15-20 forskellige medbloggere var een og samme. Vidt forskellige nationalkonservative bloggere som overhovedet ikke kender hinanden har de puttet i samme skuffe, og har overhældt dem med skældsord og mistænkeliggørelse. Hvorfor har de anonyme, selvretfærdige og agressive bloggere næsten ingen energi brugt på det faktum at Europa har kurs mod barbari og galskab, mod en uoprettelig katastrofe og verdenshistoriens største blodbad? Hvorfor ignorerer de denne kæmpetrussel mod danskerne og europæerne, mens de gør et stort nummer ud af om medbloggere bruger den ene eller den anden signatur. Hvis det ikke er stupid og total proportionsforvrængning, hvad er det så?

    Kommentar by Bent A — 26. maj 2020 @ 00:24

  58. KineserSnot: Hvad er det som er så forfærdeligt ved at nogle bloggere bringer lidt ekstra emner på banen? Man kan jo bare springe de indlæg og bloggere over man ikke gider læse. Jeg tror de er ude efter at censurere andre bloggere. De hader grundige analyser der påviser at “there is something rotten in the state of Denmark” og at Chrborgs kommunisme og feminisme er vejen til elendighed og undergang.

    Kommentar by Bent A — 26. maj 2020 @ 00:35

  59. KineserSnot: Det fine ved Uriasposten er, at her kan man få ting frem i lyset, som DR og papiraviserne fortier eller bortcensurerer. Men da der er 10.000 emner at tage fat på hvis man vil fortælle om velfærdsstatens skyggesider, kan man jo komme til at vente i årevis hvis man ønsker at være med i debat om et bestemt emne. Mon ikke du overlever, hvis du støder på et emne der ikke interesserer dig? Så skynd dig bare videre i tråden. Måske er der andre som værdsætter at der er alsidig orientering og debat at hente hos Uriasposten.

    Kommentar by Bent A — 26. maj 2020 @ 00:53

  60. Et skizofrent kommentarspor er altså ikke vejen frem. Det også frit for dig at lave din egen blog, hvis du syntes at folk skal følge med i hvad du mener er vigtigt.

    Hele infrastrukturen der er bygget op omkring kommentarsporet er oldnordisk, det skrammer mange ligesindet væk fra at deltage, men det gør indlæg som dine også, der er helt uden for kategori. Som jeg var inde på så du ikke alene om dette, og der er også andre problemer f.eks. er der også mange der konsekvent underskriver deres indlæg med etter eller andet ligegyldigt opråb (ja det var standard i 00erne på Forums, men vi altså i 2020).

    Der er også http://www.uriasposten.net/nye-tips hvor du kan gøre opmærksom på nyheder, du finder relevante for Uriasposten.

    Personligt ved jeg ikke hvad der er værst, klapjagten på brugere eller de skizofrene indlæg. Hvad jeg dog ved er at det ødelægger meget i længden når det fylder så meget.

    Kommentar by KineserSnot — 26. maj 2020 @ 01:03

  61. KineserSnot: Selvfølgelig skal kommentarerne helst ikke være forrykte. Men hvor seriøs er du selv, når du snakker om skizofreni? Indlæg du betragter som irriterende, kan der jo være andre der værdsætter. Hvad mener du med at k-sporet er oldnordisk? Hvorfor kalder du dig kinesersnot?

    Kommentar by Bent A — 26. maj 2020 @ 01:23

  62. Dumme politikere har foræret dem hele hasmarkedet til milliarder – så kører man ikke i VW Up,vel?

    Kommentar by BB — 26. maj 2020 @ 05:03

  63. Et gæt
    https://www.bt.dk/samfund/danske-instagram-profiler-poster-overfald-paa-boern-og-unge-det-er-ondsindet-og

    Kommentar by Anonym — 26. maj 2020 @ 05:36

  64. So why do you do burn outs netx to the police HQ? Because you think you are smart and criminals (drug dealers do that). How else would you get money to drive a luxury car when you are an inbreeded retard (your parents are relatives). I have never seen any muslims, latinamericans, muslims or niggers anywhere where it is challenging intelectually. They are always into “sales” or “marketing” fields you can lie. Compile marketing crap like the SAS marketing campaign. So when the shit hits the fan the upper senior management “never” heard of the inbreeded crap their quoted in pieces of shit produced even though all this had to pass their desk to get approaved.

    If someone registered the nuber plates on these luxury cars, I am convinced that they will find welfare fraud and massive drug sales and if they followed up the traffic would stop around the police HQ and the inbreeded retards would get that you do not think you are smart when you are not.

    why do you have muslims as “security”? Because the inbreeded muslims are in quoted, the Danish tax payers pay their salaries and the idiots that hire them think that they will solve the crimes and other muslims mayhem (low iq). The loyality is not with their Danish emplyers or the public, or the Danish taxpayers. The loyality is with the muslims, muslims are loyal to the muslims. Just as latinamericans or french are loyal to their shitholes and cesspools. The muslim security will just turn their backs like they do and the muslims (criminals) will do whatever they feel like since they know that the muslim security will not deal with them or call the police on them. If the muslim security calls the police or deal with them like hem should be dealt with there will be a muslim feud. Just like you do not hear a muslim woman being raped by a muslim (whites do not rape, and who would even fuck an ugly muslim and risking losing their life). The muslim security usually do crimes themselves. Like stealng from the stores or the industrial property they are supposed to guard and then sell the loot at internet, or store the loot in the security firm cars since you will attract massive traffic that want to inspect the stolen loot when you put it on internet.

    when you see a muslim security working for a company or a store stop going there, stop buying, stop spending our money there. When the sales decrease they will close down the store. Just boycot any stores or any organzations that deal with muslims. when you deal with public sector, just lie, steal and be even a bigger criminal. Evade tax, make life difficult for the idiots that got their work at the public sector. Do not respond to their mail or letters and just lie. Blame everything on everyone else. The more you are a loyal citizen and pay taxes the ore money they will pour into the muslim, nigger sector, open borders to criminals with the lowest iq. You built a country by having organizations that sell products that people outside the country need and want, not on printing money and shuffling funds around, only the ones with the corrupt lowest IQ think they are smart when they open border to criminals, liars and thieves. what will criminals do when they always have to deal with the ones that fucked for their jobs?

    Kommentar by Erwache — 26. maj 2020 @ 07:19

  65. Kommentar by Bent A — 26. maj 2020 @ 01:23

    Jeg kalder det skizofrent, fordi kommentarsporet bevæger sig i 10 forskellige retninger, typisk med kommentarer der slet ikke er relevante for det oprindelige indlæg.

    Strukturen i kommentarsporet er oldnordisk efter standarder, som forlængst er blevet lagt i graven andre steder. Se på hvordan Reddit eller Facebook fungere.

    Du kan nok godt selv gætte dig frem til hvor navnet stammer fra. Det blot et twist på rimet “Dyt båt, Kineser-snot” som vi alle kender, syntes det var oplagt i forbindelse med Corvid19

    Kommentar by KineserSnot — 26. maj 2020 @ 13:48

RSS feed for comments on this post.