2. juni 2020

Black lives matter Danmark: “Støjberg, Lock her up!’, ‘Vermund, Lock her up!’, ‘Tesfaye, Lock him up!’

Søndagens George Floyd-demonstration på Christiansborg Slotsplads i København var arrangeret af ‘Black lives matter Danmark’, en dansk pendant til den racistiske amerikansk organisation. BLM Danmark ledes af sprøjtegale Bwalya Juliet Sørensen, og hun skuffede ikke. Selvom det officielt var en demonstration for ofre for postuleret racistisk politivold i USA, så agiterede zambianske Bwalya fra talerstolen mod navngivne danske politikere, som hun vil have fængslet. For hvad fremgår ikke, men publikum lød det at være enige.

“Inger Støjberg, Lock her up!”

“Pernille Vermund, Lock her up!”

“Mattias Tesfaye, Lock him up!”

(Bwalya Juliet Sørensen, 31. maj 2020; Foto: Facebook)

Mig bekendt er ingen af mine kollegaer i Folketinget sigtet eller dømt for noget som helst, men den slags små detaljer interesserer åbenbart ikke de åhhh så gode mennesker der står og demonstrere. I stedet ønsker de sig et retssystem der minder om det der findes i Erdogans Tyrkiet. Hvor er det sølle!” (Lars Aslan Rasmussen, 2. juni 2020)

Oploadet Kl. 11:51 af Kim Møller — Direkte link58 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/110521/trackback

58 Comments »

  1. https://www.msn.com/da-dk/nyheder/krimi/kvinde-udvist-for-flere-p%c3%a5satte-brande-i-aarhus/ar-BB14TTvT?li=BBr5PkK

    Kommentar by k. m. — 2. juni 2020 @ 11:55

  2. Hvorfor er de sure på Tesfaye og Støjberg?

    Begge stemmer FOR tildeling af statsborgerskaber og stemmer IMOD udlændingestramninger, når DF og NB fremsætter forslag i folketinget.

    Kommentar by M.P. — 2. juni 2020 @ 11:56

  3. Man skulle ikke tro at åndssvaghed og sindssyge kan smitte, og udvikle sig til en mental pandemi. Men det lader alligevel til at være tilfældet.

    Kommentar by Bent A — 2. juni 2020 @ 12:00

  4. Hvad laver den fede kælling i Danmark?

    Kommentar by Ewing — 2. juni 2020 @ 12:10

  5. Har hun politibeskyttelse? Der er en masse farlige og utilregnelige racister rundt omkring.

    Kommentar by BE — 2. juni 2020 @ 12:12

  6. https://fyens.dk/artikel/politivold-i-usa-udl%C3%B8ser-demonstrationer-i-aarhus-og-odense

    Danmark er fuld af alle de her unge tøsede hvide kællinger, som når de bliver voksne (hvad de nok aldrig bliver), vil fortsætte med at smadre familierne, mændene og i sidste ende hele samfundet og Danmark…lock them up!

    Kommentar by Black Watch — 2. juni 2020 @ 12:23

  7. Der er 51 erklærede muslimske stater, herunder flere af verdens rigeste stater.

    Der er 54 afrikanske lande, der fordeler sig på 30,3 millioner km2.

    Hvad laver de her? Og hvorfor tror de, at de har ret til at kræve, at folkevalgte danskere skal fængsles i Danmark?

    Kommentar by Skatteyderen — 2. juni 2020 @ 12:30

  8. Hvad med at sende den fede til Somalia. De folk der kommer derfra er altid så slang så det vil klæde hende

    Kommentar by Pallemand — 2. juni 2020 @ 12:42

  9. En stor flok mediemanipulerede nyttige idioter, anført af en lavintelligent, lettere psykotisk landsbytosse, udelukkende på grund af hendes hudfarve.

    Racismen blandt de hvide medløbere kan sgu dårligt blive mere udtalt, selv hvis de gjorde sig umage.

    Det er en skam at de ikke er i besiddelse af den nødvendige selverkendelse, til at kunne indse hvad der er så enormt indlysende, for det lidt mindre emotionelt udfordrede segment af danskerne.

    På den anden side ville de heller ikke være de ‘useful idiots’ de er, hvis de kunne.

    Kommentar by Kimski — 2. juni 2020 @ 12:53

  10. Danmarx Ramadanradio: Uafhængig obduktion: Georg Floyd blev kvalt

    Det var kvælning og tryk mod ryggen, der dræbte George Floyd, da han i sidste uge døde i forbindelse med en voldsom anholdelse i Minneapolis i USA.

    Det viser en uafhængig obduktionsrapport, som Floyds familie har bestilt, skriver flere internationale medier heriblandt Reuters.

    Obduktionen viser, at trykket, som politibetjenten Derek Chauvin påførte Floyds nakke med sit knæ, standsede blodtilførslen til hjernen. Politibetjenten er nu blevet anholdt.

    Dermed modsiger den nye rapport, hvad der tidligere har været meldt ud. Her fandt man ikke tegn på kvælning, forbyd islam i Danmark 🇩🇰

    Kommentar by NotariusUmulius — 2. juni 2020 @ 13:01

  11. Tunfisken er udkonkurreret af Fedtbagen.

    Kommentar by Bastardo — 2. juni 2020 @ 13:07

  12. Deler Black Lives Matter kontorfælleskab med de andre venstreradikale?

    Kommentar by KineserSnot — 2. juni 2020 @ 13:08

  13. Kommentar by NotariusUmulius — 2. juni 2020 @ 13:01.

    Spørgsmålet er så bare, hvilken af obduktionerne man kan regne med?

    Hvorfor skal jeg tro mere på den sidste end den første, når den sidste er bestilt af en farvet familie, der jo åbenbart ikke har været tilfredse med den første, fordi den ikke fik en hvid politimand anklaget for mord?

    Bliver den sidste obduktion mere legitim af at den er bestilt af familien, eller er det fordi den er bestilt af den farvede familie.

    Jeg interesser mig egentlig ikke synderligt for sagen, men det er da fair nok at spørge.

    Kommentar by Kimski — 2. juni 2020 @ 13:17

  14. Hvordan kan en 200 minimum kg. negerkvinde samle 2000 personer til en demonstration for noget der ikke vedrører Danmark, negerkvinden og resten af slænget må være skudt i øverste etage og burde interneres i en arbejdslejr til de fatter at de er uønskede i landet, dum dummere 2020, forbyd islam i Danmark.

    Kommentar by emmagad — 2. juni 2020 @ 13:20

  15. Der er tale om en form for frugtesløs symbiose, hvor man gensidigt dækker nogle behov.

    Hvide mennesker, som har behov for sort anerkendelse – og føle sig gode. Sorte mennesker, som har behov for hvid anerkendelse – og føle sig undertrykt. Og det fører ingen vegne.

    Kommentar by BE — 2. juni 2020 @ 13:21

  16. Jeg interesser mig egentlig ikke synderligt for sagen, men det er da fair nok at spørge.

    Kommentar by Kimski — 2. juni 2020 @ 13:17

    Den ene af familien Floyds to patologer, Doktor Michael M. Baden, har lige i Fox & Friends på Fox News Channel bekræftet, at afdøde havde: fentanyl intoxication and recent methamphetamine use i blodet, men at disse to kemikalier IKKE havde nogen som helst bidragende virkning i forbindelse med dødsfaldet, forbyd islam i Danmark 🇩🇰

    Kommentar by NotariusUmulius — 2. juni 2020 @ 13:35

  17. Det er bare kommunister.

    Kommentar by BB — 2. juni 2020 @ 13:45

  18. Kommentar by NotariusUmulius — 2. juni 2020 @ 13:35.

    Jeg tror du missede min pointe, men lad det bare blive ved det, som sagt finder jeg faktisk ikke sagen interessant.

    Kommentar by Kimski — 2. juni 2020 @ 13:47

  19. .

    Fra 12.15 til 13.00 var der i DR P1 en udsendelse med rigeligt af holdningsmassage i retning af at der er masser af racisme i Danmark og især i politiet. Men det er bare en billig propagandaløgn. Claus Oxfelt var nærmest begejstret for det stigende antal muslimer i politiet.

    Men “racisme” er en påstand der kan bruges til enhver tid, hvis man som sort eller brun bliver udsat for et eller andet. Hvis man bliver stoppet af politiet der vil se ens kørekort, er det racisme. Hvis man dumper til en examen, er det racisme. Hvis man ikke ansættes i det job man har ansøgt om, er det racisme. Hvis man ikke avancerer lige så hurtigt som kolleger, er det racisme og diskrimination. Hvis man får afslag på et frieri til en dansk kvinde, er det racisme hvis hun siger nej tak. Hvis man får en dom for brandstiftelse, voldtægt, røveri eller mord, er det racisme. Osv.

    I udsendelsen taltes der næsten kun om racisme, som er det store nummer i mange DR-programmer. Og man nævnte fredelige demonstranter, men nærmest intet om de brutale bøller der plyndrede butikker, brændte dem af, slog folk ned, sparkede dem i hovedet og efterlod dem i en blodpøl.

    Der var heller intet om at de sorte som kun udgør 13-14% af befolkningen, står for 40-45% af kriminaliteten. Eller om at sorte politifolk affyrer revolveren oftere end hvide politimænd. (så er der pludselig ikke tale om racisme)

    DR havde indkaldt David Trads og lignende venstrefløjsere til at dominere udsendelsen og “oplyse” lytterne. David Trads påstod blandt andet at komplet fredelige demonstranter blev nedkæmpet med tåregas og gummikugler. De film der har været mange af på nettet, viser hærgende pøbel der afbrænder stribevis af huse, biler og butikker og som overfalder og røver tilfældige tilskuere og forbipasserende.

    DR er igen og igen mikrofonholder for folk der vil nedgøre USA og Trump, og for indvandrere som synes at danskerne undertrykker dem. Men når migranterne/berigerne fra dag 1 har større rettigheder mht. bolig, møbler, jobtilskud og førtidspension m.m. end danskere, så forties den åbentlyse diskrimination af danskerne.

    DR er en rød propagandasender.

    Kommentar by Bent A — 2. juni 2020 @ 13:49

  20. Hvis man kalder det en demonstration er det åbenbart lovlig at samle flere tusind mennesker tæt samlet.

    Corona handlingsplan og grænsekontrol er til grin.

    En 1.G klasse er netop kommet hjem fra Sverige, smittet med corona.
    Ingen voksne har forhindret dem i at rejse derover – det er sgu at svigte de unge mennesker.

    Kommentar by k.m. — 2. juni 2020 @ 13:55

  21. Kommentar by Bent A — 2. juni 2020 @ 13:49.

    DDR er et åbent lokum, som vi til stadighed tvinges til at hælde penge ned i, og journalisterne er det der flyder rundt nede i det.
    Enhver troværdighed kanalen nogen sinde har haft er forlængst forduftet, sammen med resten af den officielle medieverdens.

    Kommentar by Kimski — 2. juni 2020 @ 13:59

  22. …så fortier DR den åbenlyse diskrimination af danskerne…

    Kommentar by Bent A — 2. juni 2020 @ 14:01

  23. Bwylah er ikke andet end fed klam SORT dum kælling. Fjern den sæk fra den hellige danske jord.

    Kommentar by Den Danske Helt. — 2. juni 2020 @ 14:03

  24. @ K.M. hvis det er BLM-demoen inde på Hoppeborgen du hentyder til, kan jeg oplyse at forsamlings-forbudet, ikke gælder ved politiske manifestationer! ja, man tror det er løgn.

    Men, Mette fusk og papegøjerne har dygtigt forstået, at høste stor prestige på dette virus-setup! Bare vent til det skal betales.

    Støt GI! Støt UP! SIAD! Ud af EU&FN! Støt SK! Stem NB! Støt TommyR! Direkte Demokrati NU! Luk DDR!
    P.

    Kommentar by Piotr — 2. juni 2020 @ 14:07

  25. Det her er simpelthen så patetisk og ynkeligt, at det kræver en brækspand indenfor rækkevidde.

    “White neighbours kneel down and beg their black neighbours for forgiveness on behalf of whites for years of racism. Such a beautiful moment.”
    https://twitter.com/PreetRang/status/1267413715726581765

    Kommentar by Kimski — 2. juni 2020 @ 14:25

  26. Kommentar by Kimski — 2. juni 2020 @ 12:53

    Ja, der er dukket et nyt fænomen frem: Importerede aggressive grupper med lavt IK og lav selvindsigt, der er til fals for skruppelløse manipulatorer. Der ryger desværre nogle rodløse, men velmenende danskere med på vognen.

    Men et demokrati kan ikke fungere, hvis landet gennemsnits IK bliver for lav. Vi begynder at øjne hvorfor.

    Kommentar by traveler — 2. juni 2020 @ 14:28

  27. I rigtig mange år har vi kulturberiget os selv ved at importere overskudsbefolkning primært fra muslimske og/eller afrikanske lande.
    Store dele af disse grupper har ingen interesse i Danmark bortset fra vores åbne kasser.
    Hvor problematisk den fejlimport end er, så en de kun en mindre del af det samlede problem. Det helt store og katastrofale problem er de hundredetusinder af røde, kulturradikale, venligboere, hattedamer, syge mostre for asyl og bedstemødre for dit eller dat der støtter dem. Desuden de millioner af danskere for hvem det er vigtigere hvem der bliver stemt ud af “Vild med dans”, “X-faktor” eller “Paradise Hotel” og iøvrigt sluger råt hvad DR/Danmarks Ramadanradio og TV2 fortæller dem at de skal mene. Se bare hvordan de stemmer når der er valg.

    Kommentar by bjarne binee — 2. juni 2020 @ 14:35

  28. Til jer som stadig har facebook, twitter osv og ser opslag fra alle disse selfie-humanister i løbet af de næste par dage. Gå ind på deres opslag og skriv:

    Hvor er i når sorte dræber hvide?

    Kommentar by Per — 2. juni 2020 @ 14:39

  29. Hvorfor er negre så fede de har deller på armene?

    Kommentar by redneck — 2. juni 2020 @ 14:50

  30. Tak redneck, jeg havde lige glemt et kort øjeblik hvorfor jeg ikke bruger tid på uriasposten længere.

    Kommentar by Per — 2. juni 2020 @ 14:59

  31. En 1.G klasse er netop kommet hjem fra Sverige, smittet med corona.
    Ingen voksne har forhindret dem i at rejse derover – det er sgu at svigte de unge mennesker.

    Kommentar by k.m. — 2. juni 2020 @ 13:55

    Klassen er fra perkerskolen Roskilde Katedralskole klods op ad perkerghettoen Rønnebærparken/Æblehaven i Roskilde, hvor Rasmus Paludan har påvist de fremmede fjender, forbyd islam i Danmark 🇩🇰

    Kommentar by NotariusUmulius — 2. juni 2020 @ 15:18

  32. Det ser jo lyst ud for det danske velfærdssamfund med al den importerede berigelse.

    511.000 mennesker i NyDanmark fra den ikke-vestlige verden,
    og stadig ingen udsigt til danskeres selvstændige tiltro til egen næstekærlighed

    Mon 1 million kan stive deres manglende selvtillid af?

    Kommentar by tavsen — 2. juni 2020 @ 15:36

  33. Den smækfede kvinde har formentligt aldrig bidraget til det danske samfund med så meget som 1 kr. Hun er en gennemført nulbon for den danske stat og spreder fake news og had til vide og folkevalgte politikere. Må hun få fem kolde i røven og skovles ud af landet omgående. Dansk er hun ikke og bliver det ALDRIG.!!

    Kommentar by Jesus — 2. juni 2020 @ 16:26

  34. Neger matronen og den sorte supremacist Bwalya (Læs: Walja) Sørensen har altid været grov i munden.
    Hun har også høje tanker om sig selv angiveligt ser hun sig selv som en stor menneskerettighedsforkæmper a la Huey Percy Newton (Black Panthers).
    Angiveligt er en af hendes ynglings aversioner Pernille Vermund.

    Sidst matronen svingede krabasken over Pernille var 6-11-2019 hvor mokken sagde følgende om Pernille.

    “Din sataniske, betændte slange! Din klamme nazilort! Hvor vover du at bruge den lille pige (Læs: Mint) til at sprede og udbrede din racistiske, hadefulde, verbale tyndskid. Jeg kastede næsten op udover min aftensmad, din ondskabsfulde undskyldning for et menneske. Dit stinkende affaldsbjerg! Skam over dig og alle de andre i integrations- og familiesammenføringsgruppen, som gav dine Hitler-inspirerede, dæmoniske tanker et »like« og et »hjerte”.

    Var det ikke på tide med en demonstration ved Bwalya Sørensens
    bopæl hvor navnene oplæses på alle de negere som har begået voldtægt og mord i Danmark og som ikke af uransagelige årsager er blevet hjemsendt!

    James Schmidt “send him home” Peter Sosthenes Boyi “send him home”.

    Kommentar by Zenobia — 2. juni 2020 @ 16:31

  35. En rettelse der skulle have stået.

    Var det ikke på tide med en demonstration ved Bwalya Sørensens
    bopæl hvor navnene oplæses på alle de negere som angiveligt har begået voldtægt eller mord i Danmark og som ikke af uransagelige årsager er blevet hjemsendt!

    Kommentar by Zenobia — 2. juni 2020 @ 16:39

  36. Når de engang, inden alt for længe, bliver mange nok, hvem er så så naiv at de tror det kommer til at forløbe fredeligt?
    Husk lige! Det er OK at være hvid!

    Kommentar by Den Nervøse — 2. juni 2020 @ 17:26

  37. De selvfrelste anti Rasmus og anti Rasmine hyler over en enkelt betjent, som helt sikkert har slået en sort anholdt ihjel, på uretfærdig vis. Jeg har ikke hørt dem demonstrere når hvide farmere blev fordrevet eller slået ihjel af Robert Mugabe, hvilket skabte hungersnød i Zimbabwe. Der er heller ikke nogen der demonstrere, når to politisk korrekte (naive) piger bliver halshugget lige inden Marrakeshaftalen skal underskrives….eller over det sorte slaveri, terror og mord, som Boko Haram skaber i Nigeria. Men selvfrelst bevidstløst demonstranter føler dem hellige til at skrige racisme over alt politisk de er uenige om, så er det vist ikke andet end psykotiske anklager imod alt det de ikke kan lide, og derfor lyver et eller andet racisme prædikat på…at lallende Venstreungdom følger med siger lidt om dem. Bevares det har de frihed til…selvom de er imod den frihed til alle andre som de ikke er enige med. Hyklere.

    Kommentar by Michael Unna — 2. juni 2020 @ 18:39

  38. Black life matters, White lives matters, Blue Lifes matters….emptyheaded selfrightiers psykomobs demoes doesnt matters.:-)

    Kommentar by Michael Unna — 2. juni 2020 @ 18:45

  39. Åhhh.. det er Bavlas arm man kan se på billedet. Jeg troede at de var ved at puste en sort spærreballon op !!

    My Bad.

    Kommentar by Santor — 2. juni 2020 @ 19:20

  40. BRAVO BRAVO BRAVO Holbæk kommune har sagt nej til moskebyggeri, så er der måske alligevel håb for Danmark!

    Kommentar by Den Nervøse — 2. juni 2020 @ 20:30

  41. En lille brydekamp mellem denne elefant og Rasmus P. ville ikke være dårligt.

    Kommentar by Michael — 2. juni 2020 @ 20:32

  42. `
    HVIS DR ville kunne de sagtens lave en timelang udsendelse om afrikaneres og araberes racisme mod danskere og europæere, og om Christiansborgs og diverse bureaukratiers grove diskrimination af landets egen befolkning, danskerne. Men sådan en udsendelse vil DR aldrig bringe. ALDRIG NOGEN SINDE!

    Mange berigeres utaknemmelighed, og agressive foragt for de lande og befolkninger som forsørger dem, er uden grænser. Og de lægger jo heller ikke skjul på at de regner med at overtage vores lande, byer, boliger, kvinder, penge og institutioner. Som det fremgår af deres opførsel i Sverige, Tyskland og Frankrig mv.

    Det vil nok lykkes dem, når man tænker på hvor megen hjælp de får af politikere, journalister, feminister og feltmadrasser mv.

    Kommentar by Bent A — 2. juni 2020 @ 20:41

  43. En flyderhval skråler fra spækland..

    Kommentar by Hul igennem? — 2. juni 2020 @ 21:05

  44. #30 per
    Jeg synes det er flot at du ved hvad redneck skriver når du ikke mere bruger tid på Uriasposten. Er du synsk? Eller har du en til at læse højt for dig?

    Kommentar by bjarne binee — 2. juni 2020 @ 21:06

  45. Men har hældt mange kubikmeter lort ud i Øresund de sidste 30 år fra sit gennempryglede, fedtsmurte og udspændte kæmpeanus..

    Kommentar by Hul igennem? — 2. juni 2020 @ 21:08

  46. Den fejlernærede Hottentot.
    Gud fader hvor hjernedød.

    Kommentar by Charles — 2. juni 2020 @ 21:15

  47. DF står for Kandidatflugt.

    Kommentar by Charles — 2. juni 2020 @ 21:18

  48. De venstrefløjs tosser er værre end islamister, hvis enhedslisten og radikale venstre en dag kan danne regering uden socialdemokraterne, så ryger ejendomsretten og vi bliver tvunget til at spise græs året rundt. De kommer og konfiskerer alt hvad vi ejer og har.

    Kommentar by Flaskeposten — 2. juni 2020 @ 21:20

  49. Hun er så fed, at hun netop har fået bevilliget eget postnummet.

    Kommentar by Jesus — 2. juni 2020 @ 21:35

  50. Siden 1985 har flertallet af danskere ikke ønsket indvandring, se: https://www.researchgate.net/publication/242140375_Danskernes_holdninger_til_indvandrere_En_oversigt1

    Hvis demokrati betyder flertallet bestemmer, betyder det også,at der IKKE ER DEMOKRATI I DANMARK

    Satans globalist kommunister

    Kommentar by H. Nielsen — 2. juni 2020 @ 21:57

  51. Det er lidt svært at tage en neger på 200 kg, der føler sig undertrykt seriøst

    Kommentar by Karstenskov — 2. juni 2020 @ 22:04

  52. Delstaten Minnesotas justiitsminister/statsanklager/rigsadvokat Keith Maurice Ellison, Attorney General, er muhamedaner, KNÆK ☪️ANCER, forbyd islam i Danmark 🇩🇰

    Kommentar by NotariusUmulius — 2. juni 2020 @ 22:08

  53. Hvad med en stor demonstration foran indvandrings-industriens kontorbygninger : Hvide menneskers/danskeres liv betyder også noget.

    Når danskere aflives/myrdes, som det er sket hundredvis af gange, ignoreres det og glemmes med det samme.

    Det er måske kortsynet bare at acceptere og finde sig i alting?

    Kommentar by Bent A — 2. juni 2020 @ 23:46

  54. Kommentar by bjarne binee — 2. juni 2020 @ 14:35

    Lige mine ord…fuldstændig enig!!

    De virkelige fjender er vores egne medborgere…dem du ser gå over P-pladsen ved Brugsen, dem du ser stå på perronen osv. osv.

    Da de udgør 90 % af dem der mere eller mindre er for mere muslimsk indvandring og indflydelse…og der ikke er udsigt til at det vil ændre sig…vil intet mere kunne stoppe det vestlige og herunder danske vanvid…det her kan ikke ændres og er kommet for at blive og vil kun blive forværret de kommende år. Andre kriser, krig og katastrofer er vi kommet over…Det kunne bekæmpes, det kunne fjernes ud af vort land og vi kunne komme os som land og befolkning…vi landede altid på en eller anden måde på begge ben, skrammet og måske såret, men altid klar til at komme over det.

    Det kommer vi ikke til mere…giften, galskaben og vanviddet er nu inde os selv og kan ikke fjernes…der er ingen løsning mere…vi er fortabt…ja vi er!!!

    Kommentar by Black Watch — 3. juni 2020 @ 00:29

  55. giften, galskaben og vanviddet er nu inde os selv og kan ikke fjernes…der er ingen løsning mere…vi er fortabt…ja vi er!!!

    Kommentar by Black Watch — 3. juni 2020 @ 00:29

    Tænk, hvis BOPA og Holger Danske Gruppen havde givet op så let… Kongeriget Danmark skal atter være frit, og vi er mange titusinder, der vil ofre livet for et frit og blomstrende rigt Kongeriget Danmark, forbyd islam i Danmark 🇩🇰

    Kommentar by NotariusUmulius — 3. juni 2020 @ 02:15

  56. Blæverhval Juliet Sørensen, en art der gerne må uddø, men holdes i liver af alt for ekstravagante “velfærds” ydelser.
    Men taknemmelig er hun dog, jeg betaler min skat med glæde.

    Kommentar by Kunta — 3. juni 2020 @ 18:49

  57. Kommentar by NotariusUmulius — 3. juni 2020 @ 02:15

    Nul putte…kommer ikke til at ske – Bopa-tiden m.m. var ja en anden tid…den kommer ikke igen og der vil ikke kunne samles titusinder til at kæmpe mod ulykkerne…måske et par hundrede der tør og er parat til at ofre livet…never titusinder!!

    Kommentar by Black Watch — 4. juni 2020 @ 00:08

  58. Nr 8 helt enig. Den velnærede dame er i hvert fald for længe siden sluppet ud af sin nød. Kan man spørge hr Rasmussen hvor han i sin tid fandt hende. Eller måske er han allerede ædt og kan ikke svare.

    Kommentar by Torben C — 5. juni 2020 @ 11:15

RSS feed for comments on this post.