4. juni 2020

Om Antifa (USA): Forsøger at ‘fremprovokere konfrontationer’, samarbejder med ‘Black Lives Matter’

“… mange af dem er reelt trænede ballademagere”, skriver Berlingskes Kristian Mouritzen om Antifa-bevægelsen, og fortæller om dengang i 2015, da han blev slået ned og fik stjålet sin Iphone af Antifa i Baltimore. Egentligt en sober artikel, men hvorfor ikke gå tæt på den yderste venstrefløj herhjemme, og skrive om Antifascistisk Aktion og Black Lives Matter Danmark. Fra Berlingske.dk – Antifascister med kort lunte fyrer op under opgør i USAs gader.

“Antifa-bevægelsen har ingen medlemmer. Det er en bevægelse, der samles ved store protestdemonstrationer, og virkeligheden er rå og skræmmende. Det drejer sig om maksimal vold for at knuse modstandere.

Tilhængerne af bevægelsen kommer fra alle USAs samfundslag. Det er heller ikke på hudfarven, at man genkender de personer, der ud af det blå dukker op ved fredelige demonstrationer i USA, og sikrer, at protestmarcher udvikler sig til en voldelig konfrontation med politiet. Det er sorte, hvide og af og til også asiater. …

… mange af Antifa-tilhængerne ejer ikke den berømte bremseklods, der normalt udløses blandt mennesker for at forhindre en situation i at udvikle sig til en blodig konfrontation. …

Spørger man Antifa-tilhængerne selv, er de ikke voldelige, men deres taktik er at forhindre ‘fascister’, ‘racister’ og ekstreme højre-fløjsfolk i at tale ved demonstrationer. Deres definition af disse begreber er vide, og ofte forsøger de at fremprovokere konfrontationer med politiet – også i et samarbejde med organisationen Black Lives Matter.”

(BLM DK-forkvinde Bwalya Sørensen til antifa-demonstration, København, 12. oktober 2019)

Oploadet Kl. 01:40 af Kim Møller — Direkte link47 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/110564/trackback

47 Comments »

  1. En lort med hat.

    Kommentar by piphans — 4. juni 2020 @ 01:43

  2. Helt utroligt, at Bwalya Sørensen har tid og overskud, til at deltage i så mange demonstrationer for den danske stats afvikling, til fordel for den afrikanske folkemordstradition.
    Burde hun ikke være ude på arbejdsmarkedet, og bidrage til samfundet i stedet, sammen med alle raketforskerne, atomfysikerne og hjernekirurgerne fra Syrien?
    Eller i det mindste bare være i gang med at lære at køre på cykel?

    Kommentar by Kimski — 4. juni 2020 @ 03:07

  3. Bwalya Sørensen har alt den tid i verden, hun behøver, for hendes bistandshjælp m.m går automatisk ind på hendes konto.

    Hun er verdensmester i modtagelse af bistandshjælp og diverse ydelser, og samtidig hader hun samtlige mennesker, som ikke mener det samme som hende, nemlig at sorte mennesker er forfulgte, og at de derfor har ret til at tæve, snyde, myrde, voldtage og bedrage hvide, og de som prøver at fortælle hende noget andet, bliver kaldt de værste beskidte ting, som hendes begrænsede ordforråd tillader hende..

    Kommentar by Christian Sørensen — 4. juni 2020 @ 04:02

  4. piphans — 01:43

    Jeg var ellers ved at gå til køjs, men din udtryksfulde kommentar til fru Sørensens udseende, kvikkede mig så meget op, så jeg tror jeg kan holde den gående en times tid endnu ;-) !

    Kommentar by T. Flodur — 4. juni 2020 @ 04:43

  5. DVS de er imod ytringsfrihed på bedste facistiske maner :-) :-) :-)

    Kommentar by Michael Unna — 4. juni 2020 @ 06:24

  6. En Feminists Bekendelser skrev nedenstående i ” ” om Antifa
    June 1 at 12:53 AM

    Den lesbisk kvinde bag “En Feminists Bekendelser” færdes i det venstreekstremistiske miljø og kan på billede 2 med sorte briller sees
    holdende et skilt med teksten “Trans womens rights are human rights”.

    https://konfront.dk/kompromisloes-militant-feminisme/

    “ANTIFA er en sammentrækning af antifascist, og er ikke hverken en organisation eller gruppe, og har hverken en leder, en defineret struktur eller medlemmer.
    ANITFA er mere en international bevægelse af aktivister organiseret i autonome lokale grupperinger, hvis tilhængere forsøger at stoppe autoritære, racistiske, misogyne, homofobiske, transfobiske og højreekstremistiske grupperinger fra at sprede deres synspunkter, idet de mener at en normalisering af synspunkterne fører til vold mod marginaliseret grupper.

    Den militante antifacisme mener at vold kan være en nødvendig selvforsvar imod den historisk dokumenterede vold, som fascister udgør, især for marginaliserede mennesker.

    FASCISME refererer oprindeligt til en autoritær, politisk bevægelse, som styrede Italien fra 1922 til 1943 under ledelse af Benito Mussolini. Siden 1960’erne er fascisme dog også blevet opfattet som navnet på en politisk ideologi. Dette bestrides dog af en række politologer.
    Men den tyske historiker Ernst Nolte har defineret syv ideologiske punkter, som enhver fascist til alle tider vil tilslutte sig.
    Fascisten er: antimarxistisk, antidemokratisk og ultranationalistisk.
    – foretrækker en centralistisk statsmagt, med en stærk fører og en aktivistisk politisk kultur
    – bruger vold til at fremme sine holdninger”.

    Kommentar by Zenobia — 4. juni 2020 @ 06:46

  7. Ligner en scene fra filmen hvor en neger prins kommer til amerika og arbejder på en burger.

    Kommentar by P — 4. juni 2020 @ 06:49

  8. Åh ja jeg glemte at nævne Sarah Elizabeth Daley, der står bag “En feminists bekendelser” liker Eid Mubarak, ikke er fan af Trump og skriver følgende om BLM-DK.

    “I will say this loud and and clear as a white American born and raised in California. Yes this is America. America was built on racism. The land was looted and stolen from native americans and then built up on the backs og black slaves.
    Systemic, institutionalised and everyday racism is real and always has been.
    When you say “this is not America”, then either you havn’t been paying attention or are blinded by your white privelge. Or both.

    America changes when white people dismantle white supremacy.
    White people have to do the hard work. We have to educate ourselves. We can not rely on black people to do this for us. They are not here to be our emotionel laboures.

    Start by supporting our local Black Lives Matter organisation at
    Black Lives Matter Denmark

    Listen to and amplify black and brown voices.”

    Kommentar by Zenobia — 4. juni 2020 @ 07:16

  9. Blæverhval Juliet Sørensen, en art der gerne må uddø, men holdes i live af alt for ekstravagante “velfærds” ydelser.
    Men taknemmelig er hun dog, jeg betaler min skat med glæde.

    Kommentar by Kunta — 4. juni 2020 @ 08:24

  10. `
    ANTIFA’erne er næppe anti-marxistiske og ultra-nationalistiske, men er snarere en samling uvidende, ubegavede, forvirrede og historieløse ballademagere og voldsbøller. Iøvrigt er marxisme, fascisme og nazisme blot forskellige sider af samme rådne træstamme eller sag. Og alle tre samarbejder gerne med islamister og ekstreme radikale partier og grupperinger.

    På papiret står visse totalitære ideologier for noget meget forskelligt, men i praksis handler det mest om magt, tyranni og udnyttelse/udplyndring af naive befolkninger.

    Kommentar by Bent A — 4. juni 2020 @ 08:31

  11. Der er snart valg i USA.
    Selv om de er midt i en coronapandemi, demonstrerer tusindvis af sorte med mundbind, vel vidende at sygdom har koster masser af liv.

    De må være svag begavet siden de sætter deres og andres liv på spil, fordi en enkelt betjent gik over stregen.
    Store demonstrationer over hele landet er jo coronabomber, men de sorte og venstrefløjen er ligeglad, for dem drejer det sig om at skabe kaos op til valget og vække creepy Joe Biden til live.

    BLM og venstrefløjen i Danmark går ikke på gaden når Kina´s kommunistparti myrder demokratiforkæmpere eller læger der advarede om coronasygdom

    Det er som et symfoniorkester. BLM og Antifa er musikerne og Danmarks Radio dirigenten, der får gruppen til at spille i takt.

    Kommentar by k.m. — 4. juni 2020 @ 08:41

  12. @ 4.
    Christian Sørensen har jo ganske ret.

    Men mon ikke hun også får interessante og kreative ressourcer kanaliseret gennem diverse offentlige “kultur”-projekter som feks Mellemfolkeligt Samvirke.

    Kommentar by Oppenheimer fan — 4. juni 2020 @ 08:45

  13. “Kommentar by Zenobia — 4. juni 2020 @ 07:16”

    “ANTIFA er mere en international bevægelse af aktivister organiseret i autonome lokale grupperinger, hvis tilhængere forsøger at stoppe autoritære, racistiske, misogyne, homofobiske, transfobiske og højreekstremistiske grupperinger fra at sprede deres synspunkter, idet de mener at en normalisering af synspunkterne fører til vold mod marginaliseret grupper.”

    Havde de ikke kunne gøre det nemmere for sig selv ved, i stedet for hele den remse, så simpelthen bare at have have skrevet:

    ‘Vi er rigtigt meget sure på vores forældre, især vores far, fordi han ikke var der til at lære os noget om grænser under opvæksten, og det er vi meget, meget kede af, æv-bæv’?

    Man kan også undre sig lidt over, at muslimerne ikke er deres hovedmål, da “racistiske, misogyne, homofobiske, transfobiske” faktuelt er definitionen på Islams følgere?

    Og da den sidste højreekstremistiske gruppering i Danmark var Nazi-Jonni med plankeværket og hans medløbere, og dem er der ikke nogen der har hørt fra de sidste 30 år, så er ANTIFA’s begrundelser for en tilstedeværelse her i landet reelt set ikke-eksisterende.

    Med mindre, selvfølgelig, at de tog et grundigt kig på sig selv som gruppering.

    Kommentar by Kimski — 4. juni 2020 @ 08:53

  14. Der kan nok skrives bøger om disse ædle vilde. Men sagen er jo,at deres kultur bukker under i takt med at de invaderer de industrialiserede lande. Hvad vores egen for øvrigt også gjorde med kristendommens hærgen fra 900 og fremefter.

    Kommentar by Nielsen — 4. juni 2020 @ 09:35

  15. Debatten er løbet af sporet, naturligvis er det ikke i orden at sætte et knæ på halsen og så kvæle en mand, det er der stort set ingen der mener, i øvrigt heller ikke Trump!
    Men det berettiger vel ikke horder af protesterende til at drage hærgende gennem byerne hvor de plyndre sagesløses butikker og brænder bygninger af! Det berettiger heller ikke til at to helt sagesløse hvide vagtfolk bliver myrdet, ikke fordi det har eller bør have betydning at de var hvide, ligesom det heller ikke har nogen betydning at den kvalte var sort! Black live matters, burde omskrives til: All lives matters!
    Nu er jeg tilhænger af at alle oplysninger kommer frem, så det bør nævnes at 40% af alle politifolk som myrdes bliver myrdet af de 13% sorte i USA. Det får nok politifolk til at være lidt hurtigere på aftrækkeren overfor sorte! Fuldstændigt som i Danmark hvor indvandere fra Stor Mellemøsten er voldsomt repræsenteret i kriminalitetsstatistikkerne, så politiet er måske lidt mere på vagt overfor folk fra indvandremiliøet!
    Rydyard Kipling skrev nogle vise ord Øst er øst og vest er vest og de skal aldrig mødes!
    Og det havde måske være det klogeste!
    Jeg tillader mig en forudsigelse, Danmark får apartheidlignende tilstande fuldstændigt, som vi ser det i Israel med adskillelse af befolkningsgrupper, der stort set vil leve i hver sin verden og med varierende styrke vil bekrige hinanden! De skyldige er alle som stemte for flygtningeloven i 1983! Og de som sidenhen har insisteret på ikke at rette op på skaden!

    Kommentar by Den Nervøse — 4. juni 2020 @ 09:44

  16. Billedet viser tydeligt Fedtbagens HAD imod unge danske politibetjente.

    Kommentar by Bastardo — 4. juni 2020 @ 10:31

  17. # Den nervøse kl. 9.44: I Israel har de jo nogenlunde styr på situationen. Mon ikke det er mere sandsynligt at fremtiden bliver tilstande som i kommunisternes og feministernes Sverige med kaos, økonomisk og velfærdsmæssig elendighed, hærgende sygdomme, hverdagsterror, brændende bygninger og biler og borgerkrigslignende tilstande hvor titusinder bliver dræbt. Men du har da ret i det du skriver om 1983-loven, om øst og vest og om de 40% der myrdes af 13%.

    Kommentar by Bent A — 4. juni 2020 @ 10:53

  18. `
    “DEMOKRATERNE” vil jo så gerne af med Trump. Mon ikke mange af “demokraterne” deltager i demonstrationerne og optøjerne i håb om at det vil skade Trumps mulighed for genvalg.

    Kommentar by Bent A — 4. juni 2020 @ 11:13

  19. Smid den fede kælling ud. Hun kan så kæmpe i Afrika.

    Kommentar by Ewing — 4. juni 2020 @ 11:53

  20. Om 10-15 år vil minoriteter gøre det samme i Danmark, at man vinkler sagen så ensidigt, er en del af optakten til dette.

    Kommentar by KineserSnot — 4. juni 2020 @ 13:14

  21. Prøver normalt at holde en ordentlig tone – men hende der Bwalya er virkelig en led sæk og en skændsel for for menneskeheden. Hold op for en gang hjernedøde tåber, der lapper hendes opkast i sig. Hvor er hendes tårer for den SORTE politimand, der blev dræbt, da han forsøgte at hindrer pøblen i at begå hærværk/indbrud under demonstrationerne i USA: https://edition.cnn.com/2020/06/03/us/david-dorn-st-louis-police-shot-trnd/index.html.

    Black Lives Matter? Nå nej – ikke hvis det ikke lige passer i hendes optik. Mangler også omtale af dette drab i de gængse medier herhjemme. Men selvfølgelig – hvis det er Antifa og ligesindede, der står bag, så skal det helst dysses ned. Skal ikke komme på kant med vennerne i Enhedslisten. Vel?

    Er forøvrigt også helt enig med #11 k.m. Hvor er hylekoret, når det drejer sig om Kina?

    Kommentar by Realist — 4. juni 2020 @ 13:29

  22. https://konfront.dk/claes-theilgaard-stod-bag-nazi-inficeret-antiantifa-demonstration-fredag-kalder-han-igen-til-march/

    Nu er Antifa og Konfront sur over der er nogen som har mod til at demonstrere imod dem!

    Kommentar by Zenobia — 4. juni 2020 @ 14:05

  23. Besynderligt at se hvor hurtigt et drab paa en sort person farer verden rundt paa rekordtid,og denne person har slet ikke gjort noget ;lidt senere saa var disse helt uskyldige personer i Florida og i Ferguson faktisk ikke lige netop rollemodeller,og nu her til sidst en anden “uskuyldighed” med dom for vold,saavidt det paastaas naesten 2 m hoej og godt 130kg.4 betjente belv umiddelbart anholdte og venter nu pa en retssag. Saa stop disse idelige demonstrationer,og vent paa rettens afgoerelse.Europa og USA er ved at koere af sporet, Russerne,Kineserne og Isalm er ved at vaelte af grin ,de behoever ikke at goere et dyk ,vi ka’ selv

    Kommentar by dunk — 4. juni 2020 @ 14:37

  24. .
    NU kan de røde og medierne bruge både USA-optøjerne, corona-pesten, klima-hysteriet, co2-løgnen, Støjberg-sagen og godhedspakken på 5700 milliarder kr. til at aflede opmærksomheden fra invasionen/besættelsen og ruineringen/ødelæggelsen af Danmark.

    (I Støjberg-sagen er der ingen klare ulovligheder. Selvom DR igen og igen påstår det. Sagen ligner politisk forfølgelse. Måske burde Støjberg have nægtet at udtale sig. Alt hvad hun siger, kan blive “fortolket”, vendt og drejet og brugt imod hende)

    (Pernille Vermund er ikke dum, men hun går måske lidt for meget op i ligestilling, klima-humbug og overhøflig stue-renhed?)

    Kommentar by Bent A — 4. juni 2020 @ 15:12

  25. Bortset fra dette hysteri USA, kan man jo spørge sig selv hvormange ældre og Patienter i Coronakrisen forsøgte at sige “JEG KAN IKKE ÅNDE”, uden at få den mest simple hjælp , f.eks ilttilskud?????? Er det også mord og bør det straffes????

    Kommentar by Jean Berg — 4. juni 2020 @ 15:19

  26. Send den fede negerkælling hjem til Afrika

    Kommentar by Bjarne Jensen — 4. juni 2020 @ 15:32

  27. Der er en indsamling igang til fordel for Støjberg.

    https://denkorteavis.dk/2020/stoetteindsamling-til-inger-stoejberg-moeder-stor-opbakning/

    Sagen mod Inger Støjberg er en politisk motiveret kultur- og værdikamp hvor venstrefløjen ønsker at hævne sig på Støjberg.
    Det er tydeligt at det er personlig antiparti ikke jura der er den drivende kraft bag Støjberg-sagen.

    Venstre ved man ikke hvor man har og jeg forventer venstre vendekåberne vil vende sig imod Støjberg på et opportunt tidspunkt.
    Ellemann er dum nok til smide Støjberg under bussen fordi så er han en formandsrival mindre og han fordi han på den lumske måde kan tækkes det vælgersegment han selv er en del af dvs. venligboerne.

    Støjberg skifter til NB hvis Venstre ikke støtter hende tilstrækkeligt.

    Kommentar by Zenobia — 4. juni 2020 @ 17:28

  28. Efter lidt omtanke og mæthed, må jeg nå til den konklusion…at jeg også er imod racisme…alt den racen frem og tilbage…giver stress. Min bil tillader det heller ikke. Derimod er jeg racist, når jeg kommer til Tyskland…De har autobahn med fri hastigheder, og med en god udlejningsvogn der tillader det over 200 km.t kan jeg ikke lade være med at race derudaf :-)…Det er vel det det drejer sig om:-)

    Kommentar by Michael Unna — 4. juni 2020 @ 17:33

  29. Men jeg gider ikke følge med i Formel 1….hvilket vel gør mig til antiracist…..Jeg har dog intet imod Rasmus og rasmine…(jamen er jeg så racist????) :-)

    Kommentar by Michael Unna — 4. juni 2020 @ 17:34

  30. De man ser på viste foto og lign. ødelægger det for de der har behov for støtte. Pinligt med deres sex fantasier, for det er vel hvad det er, nemlig fantasier.

    Kommentar by NED MED EKSTRASPRØJTEN. — 4. juni 2020 @ 18:21

  31. Fantasier parret med hede drømme om “misbrug” af enhver art.

    Kommentar by NED MED EKSTRASPRØJTEN. — 4. juni 2020 @ 18:22

  32. “Fascists of the future will call themeselves anti-fascists”, sagde Winston Churchill engang for meget længe siden.

    Kommentar by Den sendrægtige — 4. juni 2020 @ 18:44

  33. * Bent A 10:53
    Måske, men så vil adskillelse være at foretrække!
    Jeg havde aldrig troet at tingenes tilstand skulle blive så slemme at apartheid var det mindste onde!

    Kommentar by Den Nervøse — 4. juni 2020 @ 19:32

  34. Føj for helvede en motorgrim negerko hen der bwadr sørensen…

    Kommentar by Jamensågådogvæk — 4. juni 2020 @ 19:54

  35. Jeg kan også blive så racende over dem der vil ytringfriheden til livs :-)

    Kommentar by Michael Unna — 4. juni 2020 @ 20:11

  36. @4 T. Flodur
    Sorry, skal ikke ske igen :)

    Kommentar by piphans — 4. juni 2020 @ 21:01

  37. Send negeren hjem til Afrika. Muhamedanere angriber alt og alle i ly af venstreekstreme antifa og black lives matter.

    Kun en tåbe frygter ikke muhamedanere.

    Kommentar by Iznogut — 4. juni 2020 @ 21:21

  38. # JEAN BERG kl. 15.19: Ja, i Sverige har kommunisterne, sosserne og feministerne tilsyneladende været så kyniske, at de med vilje undlod at sørge for ilt til hundredvis/tusindvis af både ældre og yngre corona patienter. Dødstallet derovre er nu på omkring 4000, og det stiger stadig. regnes andre politiske forsømmelser med, er der nok tale om 10.000 døde, plus over en million svenskere der har fået deres liv mere eller mindre ødelagt.

    Kommentar by Bent A — 4. juni 2020 @ 21:43

  39. Hvis Bwalya Sørensen sætter sig på en hvid mand, så kan man da kalde det undertrykkelse i bogstavelig forstand.

    Ellers er jeg enig med Stram Kurs, som skriver, at det er bedre, at hun fortsætter sin kamp for “Black Vives Matters” i Zambia, hvor der er flere af dem og derfor mere at kæmpe for.

    Kommentar by T. H. — 4. juni 2020 @ 21:47

  40. Godt billede af den racistiske flæskerhval..

    Kommentar by Hul igennem? — 4. juni 2020 @ 21:47

  41. Spækhuggeren der feder sig på hvide midaldrene mænds arbejde, inden den rådner op af tarmforstoppelse og hjernehindebetændelse.

    Kommentar by Hul igennem? — 4. juni 2020 @ 21:56

  42. .
    Regeringen fortsætter med at importere migranter, selvom de kommer fra sikre lande, og selvom grænsen officielt er lukket. Det er bedrageri over for danskerne.

    ot: Corona-pesten er langtfra forbi. Og den er farlig selv for yngre mennesker. Hundredvis af sygeplejersker og læger er omkommet. Her er de nyeste tal for corona-dødsfald: Sverige 4700, Tyskland 9000, Spanien 28.000, Frankrig 30.000, Italien 33.000, England 40.000, USA 110.000.

    Kommentar by Bent A — 4. juni 2020 @ 22:27

  43. Facisme kommer fra latin “fasces” og er et myndighedstegn, der blev båret foran romerske embedsmænd/betjente.

    Fasces er er bundt grene, der viser at sammenhold gør stærkt, så stærkt at det giver magt, magten symboliseres ved øksen med i bundet afgrene.
    Dvs. ligesom en enhver socialistiskfagforening.

    Husk a Benito Mussolini i bund og grund egentlig kom frem som kommunist og gennemførte mange sociale reformer ( der sikkert var tiltrængte).

    Kommentar by Oppenheimer fan — 4. juni 2020 @ 22:50

  44. Racisme er igen Breaking News i løgnemedierne. De bestemmer dagsordenen og præger folks opfattelse af virkeligheden. Sensationelle løgne giver tv stationerne flere seere og sælger flere aviser. Det er det, de lever af.

    Hvem begår racistiske forbrydelser? Og hvad er en racistisk forbrydelse? Var det en racistisk forbrydelse, da Benjamin Schou blev anholdt på Rådhuspladsen nytårsnat 1992 og i forbindelse med anholdelsen blev lagt i benlås af politiet og mistede bevidstheden og derefter blev hjerneskadet og erklæret 100% invalid? Nej vel? Men måske hvis han havde været sort?

    Racistiske forbrydelser i USA

    George Floyds ulykkelige død under en anholdelse i Minneapolis i Minnesota den 25. maj. Ja, løgnemedierne giver den fuld skrue. Nu står alle på hovedet for at være med på “racismevognen” – selv Venstres Ungdom er med på den. Men sandheden er IKKE en flertalsbeslutning og at man tror på løgnemedierne, er ikke nogen undskyldning for, at man tror på løgne. Det kræver ikke meget i dag at sætte sig ind i fakta!

    Når en given voldsforbryder ’vælger’ et offer til at begå en forbrydelse imod, er han så tilbøjelig til at vælge et offer fra sin egen race, eller har han en tendens til at gå efter et offer, der er fra en anden race?

    Her er fakta:
    Hvide, der begik voldsforbrydelser (eksklusive drab) mod enten hvide eller sorte i 2012-13, ’valgte’ hvide ofre 95,8 procent af gangene, og ’valgte’ kun sorte ofre 4,1 procent af gangene.

    Sorte, der begik voldsforbrydelser (eksklusive drab) mod enten hvide eller sorte i 2012-13, ’valgte’ hvide ofre 48,5 procent af gangene og ’valgte’ sorte ofre 51,4 procent af gangene.

    Hvis vi indregner de relative størrelser af Amerikas hvide og sorte befolkninger ligningen, finder vi, at statistisk set var enhver given sort person i 2012-13 ca. 27 gange mere tilbøjelig til at angribe en hvid end omvendt.
    Kilde: John Perazzo FRONTPAGE MAG 4. juni 2020. John Perazzo er forfatter til “ Betrayal: The Democratic Party’s Destruction of America’s Cities”

    Kommentar by A-mad — 4. juni 2020 @ 22:59

  45. Sindssyge kællinger burde jo sidde på den lukkede, hvorfor er det endnu ikke sket.

    Kommentar by LarsB — 4. juni 2020 @ 23:12

  46. .
    Mussolini havde karisma og et godt snakketøj. Men han var alligevel en kynisk krigsgal idiot eller psykopat som ofrede tusindvis af unge soldaters liv i meningsløse krige mod Grækenland og Frankrig mv. Han var dog ikke nær så slem som Hitler og Stalin.

    Kommentar by Bent A — 5. juni 2020 @ 06:10

  47. Antifa Denmark gør deres bedre for at leve op til deres idoler i USA. Og mediernes rolle i det spil er afskyvækkende. Det kender Trykkefrihedsselskabet alt til:

    http://www.trykkefrihed.dk/trump-bliver-gjort-til-problemet-fordi-han-vil-udpege-antifa-som-terrororganisation.htm

    Kommentar by traveler — 5. juni 2020 @ 07:31

RSS feed for comments on this post.