9. juni 2020

Bwalya om hvid støtte-demo i Aalborg: “Det er ‘white supremacy’ og racisme, misogynistisk svineri…”

Enhedslistens Lasse Olsen skriver hos venstreradikale Solidaritet.dk, om hvordan en gruppe gymnasieelever forsøgte at stable en Floyd-demonstration på banen i Aalborg. De fik Amnesty International med på ideen, men mødte modstand fra Bwalya Sørensen. Hun er tung at danse med, som man kan læse i følgende uddrag, hvor hun hævder at den hvide ‘venstrefløj elite’ er white supremacister – Demonstration i Aalborg aflyst efter pres fra Black Lives Matter Denmark. BLM Danmark har en dårlig sag, men talskvinden er udenfor kategori.

“… Talsperson for BLM-DK Bwalya Sørensen afviser derimod over for Solidaritet, at hun var blevet inviteret som taler ved den oprindelige demonstration:

– Hvorfor valgte BLM-DK at lægge en demonstration samme dag som et lokalt initiativ i Aalborg havde indkaldt til – og som de oveni købet har inviteret dig som taler til?

Bwalya Sørensen: ‘Han lyver lodret. Vi var faktisk først. Det racistiske i alt der her er, at man tror på ham, og kriminaliserer BLM.

– Men at lyve – lodret løgn – og starte en svinekampagne, fordi Black Lives Matter gerne vil holde en… trommeslag….Black Lives Matter kamp-event. Og så skal hvide mennesker jage os væk. Det er ‘white supremacy’ og racisme, misogynistisk svineri for at sige det mildt.‘ …

Så hvorfor mener du, at BLM skal stå skoleret for et hold hvide mænd? Om hvad? BLACK LIVES MATTER!!! [Det er] kolonialistisk tankegang og white supremacy, så det råber til himlen.’ …

Amnesty har KUN hvide ansatte. Ingen bare ½ brune. Vi KAN ikke co-hoste denne type BLM-protest med dem eller andre. Men vi blev ikke spurgt. Igen. Hvorfor kunne Amnesty ikke bare bakke op?’ …

‘Hvad har Amnesty nogensinde gjort for kampen mod racisme i Danmark? … Vi har brug for hvide allierede. Ikke hvide, som stjæler agendaen.

(Bwalya Sørensen, en gennemsnit juni-dag:

“Arrangørerne har over for Solidaritet dokumenteret, at de 4. juni også havde inviteret Bwalya Sørensen, der er talsperson for BLM-DK, til at være taler ved denne demonstration.” (Lasse Olsen, Solidaritet)

Oploadet Kl. 21:00 af Kim Møller — Direkte link40 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/110668/trackback

40 Comments »

  1. Det er sq godt, at der i Danmark ikke er tvangsindlæggelse for alle med en IQ, svarende til en ikke medicineret retarderet!
    – ingen nævnt, ingen glemt. -> sundhedsvæsenet ville bryde sammen!!!

    Kommentar by M.S. Carstens — 9. juni 2020 @ 21:20

  2. Tell me lies, Tell me sweet Little lies

    Kommentar by k. m. — 9. juni 2020 @ 21:23

  3. BLM apartheid er tilbage

    Kommentar by egon olsen — 9. juni 2020 @ 21:28

  4. Apartheid-Bwalya beskylder AmnestyInternation og gymnasieelever for WhiteSupremacy for deres BlackLivesMatter protest i #Aalborg.

    Hun har åbenbart ikke fået memoet om at hun og resten af BLM er en flok marionetter for hardcore marxister krydret med en samfundsødelæggende LGBTQ+ dagsorden…

    George Soros og Familien Clinton der støtter massevis af abortkliniker i primært afro-amerikanske områder (hvor mænd og kvinder åbenbart har mindre styr på deres libido end andre steder) er faktisk dem der tager flest sorte liv om året. Der er bare ikke nogen der siger noget, da det foregår lyssky før fødslen.

    https://www.mediaite.com/news/niger-innis-unhinged-rant-claims-black-lives-matter-wants-to-overthrow-western-civilization-for-hard-marxist-and-gay-agenda/

    Apartheid-Bwalya og hjernedøde danske wannabe-slave Pia Sigmund fra Odense er klar til at udløse en ny Covid19-epidemi blandt sorte, diverse muhammedanere og venstre-orienterede unge.

    Jeg læner mig tilbage, sætter popcorn i micro-ovnen og bliver ellers indendørs og primært langt væk fra København og Odense hvor Corona vil eksplodere på ny takket være de to retardoer.

    Kommentar by Den Kutteklædte Hævner — 9. juni 2020 @ 21:31

  5. Walja Walja Walja du er ikke en kvindelig Martin Luther King, du er ikke en kvindelig Malcolm XX, du er ikke en ny Audre Lorde eller Kimberlé Williams Crenshaw.

    Din aktivisme er ego-drevet og det hele handler i virkeligheden kun om dig og dit egoistiske behov for at føre dig frem som en rockstjerne oppe på blokvognen. De sorte og de farvede som du angiveligt forgiver at kæmpe for er kun statister ligesom de hvide neger-apologeter er det i din selviscenesættelse.

    Du er virkelig irriterende at både se og høre på – du som er så utilfreds med danskerne og Danmark – med neger ordet som gør ond, med den systemiske og strukturelle racisme. Vil du ikke godt være sød og rejse hjem hvor du kommer fra i stedet for at starte en racekrig i Danmark.

    Kommentar by Zenobia — 9. juni 2020 @ 21:32

  6. “Hun er tung at danse med”. Det frembringer et meget grimt billede…

    Kommentar by Michael — 9. juni 2020 @ 21:32

  7. Danskerne betaler hendes kontanthjælp, det er mega racistisk imod den tons-tunge neger-dame, så det må vi vel hellere stoppe med at gøre.
    #MakeHerWork

    Kommentar by Den Kutteklædte Hævner — 9. juni 2020 @ 21:40

  8. Smid den fede negerkælling ud af Danmark

    Kommentar by Bjarne Jensen — 9. juni 2020 @ 21:43

  9. Når de nu ikke kan sterilisere negerpigerne inden de bliver gravide, så er abort da den bedste løsning. Som Elvis sang for 45 år siden, så er hvert eneste nyt barn i ghettoen et for meget. Det samme gælder i de fleste tredjeverdenslande

    Kommentar by Træt — 9. juni 2020 @ 22:06

  10. Man kan ikke beskylde Bwahalalabumba for at lide af kognitiv dissonans eller Dunning-Kruger effekten, det kræver nemlig at mindst 2 hjerneceller er aktive.

    Luddoven, professionelt krænket, nasserøv,ondskabsfuld, narcissist,lav IQ,løgner,destruktiv og grænseløs grådighed er hvad der først falder mig ind, når jeg hører dansefeens navn.

    Kommentar by Elvadatter — 9. juni 2020 @ 22:08

  11. Faktisk gælder det i alle tredjeverdenslande samt for alle ikke-europæere i Europa og vesten

    Kommentar by Træt — 9. juni 2020 @ 22:09

  12. Den store negerbolle udtaler at Amnesty International KUN har hvide ansatte. Ingen bare halvbrune.
    Jeg foreslår, hun stiller sig foran et spejl, og tænker lidt over det hun ser. Så vil hun forstå hvorfor.
    Jeg husker nogle skrækkelige filmklip fra Rwanda, hvor hutuer og tutsier går og hakker hinanden ihjel med macheter. Der er ingen, der er ondere mod hinanden end sorte. I hvilken verdensdel har man børnesoldater? Og ledere, der leger generaler i latterlige uniformer behængt med hjemmelavede ordner, RayBan solbriller, røde kasketter og fluesmækkere for at holde fluer og onde ånder væk.
    Hun skal være glad for at Danmark overhovedet tolererer, at hun er her og formentlig lever på nas. Jeg får pludselig et syn! Jeg ser for mig Bwalya, som togstewardesse i et overfyldt tog fra Århus til København …!

    Kommentar by NotaBene — 9. juni 2020 @ 22:14

  13. He he.. der er vist tale om sorte penge
    https://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/black-lives-matter-indsamling-bryder-loven/8155550

    Kommentar by redneck — 9. juni 2020 @ 22:36

  14. Hvordan kan man for øvrigt være stolt selvbevidst neger og hedde “Sørensen” til efternavn?

    Det klinger lidt af et proforma ægteskab med en stakkels hr Sørensen skaffede hende ind i det super racistiske Danmark

    Burde hun ikke tage sit pigenavn igen? Unga-bunga-ben-båtnakke eller hvad hun nu er døbt?

    Kommentar by redneck — 9. juni 2020 @ 22:40



  15. Hahahahahaha!

    De klarer den jo fint selv, hvor er mine popcorn?

    Kommentar by NulTolerance — 9. juni 2020 @ 22:46

  16. Den liderlige og tossegode hr Sørensen burde hæfte personligt for flodhestens ophold i Danmark

    Kommentar by Træt — 9. juni 2020 @ 23:07

  17. Hvis lavIQere* er så utilfredse, med at leve i danmark (oftest på skattebetalt livs-indtægt) hvorfor i alverden forlader de da ikke landet?
    * medløberne og egohumanisterne inkl.!

    – det står dem til enhver tid frit for!! Med den IQ de lægger for dagen, må de kunne udrette noget stort ude i verden, hvor man end ikke kender til noget, der bare ligner det, som danske skatteydende arbejdere har ofret for dem alle!!

    Og netop de her omtalte, må da, om nogen, vide, hvordan man kringler den, så selv shithols-stater i iSlamistan bliver til rene humanistiske, menneskerettighedskære, velfærdsstater?
    Men de går IKKE ind for win-win, KUN for egen win og mig, mig og kun mig!!!

    Kommentar by M.S. Carstens — 9. juni 2020 @ 23:10

  18. Hele venstrefløjen er, efter min mening kugleskøre.

    Kommentar by Allan Gorm Larsen. — 9. juni 2020 @ 23:29

  19. `
    DER ER i denne tråd mange gode og fromme ønsker om at sende den tonstunge negerbolle flodhest tilbage til Afrika, gerne ledsaget af alle de mange ballademagere, socialnassere, stenkastere, pyromaner, knivstikkere, voldtægtsforbrydere, pensionistmordere, vanvidsbilister, svindlere og hjemmerøvere som de gamle partier har haft så travlt med at invitere ind i vores land de sidste tre-fire årtier.

    Men danskernes afmagt skinner jo igennem. For hvorfor skulle een eneste af disse “berigere” dog ønske at forlade deres gratis boliger, gratis møbler, arbejdsfri indkomster, næstekærlige feltmadrasser, nemt opnåelige førtidspensioner, gratis læge- og hospitalsbehandling, store biler til kvarte priser osv.

    Er danskerne klogere end svenskerne? Har danske feminister og politik-kvinder mindre magt i Danmark end i Sverige? Har den typiske vælger gennemskuet klimatosserne, kvindesagskvinderne, EU/FN og MSM? Tyder alt ikke på at den blogger der kalder danskerne verdens dummeste folkefærd, har ret et langt stykke hen ad vejen? Vi gider end ikke uddele pjecer og løbesedler med opfordringer til at læse Uriasposten og andre netaviser.

    Der er brug for endnu et parti der trækker i samme retning som SK og NB, der er brug for uddeling af bøger om Titanic-Danmarks situation og kommende undergang, hvis Christiansborg fortsætter på samme kurs.

    Kommentar by Bent A — 10. juni 2020 @ 00:34

  20. Nu er der gud dæde mig blevet racistisk at tro på Lasse Olsen. Ikke hermed sagt at han er troværdig,langt fra. Tror negerkællingen også det er racistisk,at jeg tørrer røv i hvidt lokumspapir?

    Kommentar by Nielsen — 10. juni 2020 @ 08:06

  21. det

    Kommentar by Nielsen — 10. juni 2020 @ 08:06

  22. Jeppe Søe på FB om Balje Sørensen:
    Jeg har siden i går forsøgt at få svar fra den danske forening “Black lives matter Denmark” om deres tilknytning til hovedorganisationen og om hvad indsamlede midler går til. Foreningen er ikke del af den store bevægelse. Foreningen er bare et cvr-nummer på en privatadresse.

    På alle demonstrationer, på foreningens sociale medier og på Bwalyas egen side samles der ind. Mange har i tråde adspurgt, hvad pengene går til. Uden at få svar. Jeg tjekkede derfor med indsamlingsnævnet, og der er IKKE givet tilladelse til indsamling. Jeg spurgte derfor i morges foreningen (Bwalya) hvorfor og hvad pengene går til. Beskeden er læst men ikke besvaret. Jeg har adspurgt i nævnet og de fremgår ikke af en eneste liste derinde som nogle der må indsamle så meget som en krone.

    Når man lægger det hele sammen med det faktum, at den oficielle forening i usa ikke har samme retorik, ikke har specielle regler for hvide, ikke kalder Amnesty International for White Supremacy får man indtryk af, at den danske kamp ledes alene af talskvinden, der end ikke vil oplyse om indsamlede midler og står for en helt anden vej end andre.
    Man kunne endda nemt få den tanke, at dagens aflysning af Amnesty og Gymnasieelevers demonstration i Aalborg handlede om, at ingen andre end Bwalyas klub må få omtale og indsamlingspenge ud af sagen?

    Uanset hvad man måtte tænke eller mene, skal man jo overholde loven for indsamlinger. Og alle der giver penge til et formål skal vide, præcist, hvad enhver krone går til. Det må vi ikke vide og tilladelsen er end ikke søgt. Det er synd for sagen – og jeg håber man vil støtte kampen i USA eller andre lande end Danmark. Alternativt håbe, at Amnesty eller holdningsdrevne gymnasieelever skaber noget nyt, hvor der er plads til alle hudfarver i en fælles kamp.

    Jeg har hverken et horn i siden på nogen eller er en hævngerrig satan – men da jeg kan se, at der overalt på kloden er afholdt demonstrationer UDEN specielle regler for hvide, må det være væsentligt at finde ud af, om den forening vi giver ordet i Danmark overhovedet er del af den globale kamp. Andre steder er det åbenlyst væsentligt at stå sammen trods forskellig hudfarve, mens det herhjemme handler om netop det.

    Herunder dokumentation for dagens forespørgsler, forbyd islam i Danmark 🇩🇰

    Kommentar by NotariusUmulius — 10. juni 2020 @ 08:15

  23. Hende Bwayla må være et emne for Cirkusrevyen – incl. fuld blackface. Glæder mig.

    Kommentar by Michael — 10. juni 2020 @ 08:40

  24. BLM demoer er MSM styret aktivering af langtidsledige døgenigte iværksat af islammafia og globalistmafia. Så har de indolente afrikanske migranter noget at tage sig til, medens de venter på at blive mange nok, til direkte plyndring af det dumrige Vesten.

    Kommentar by Gustav Jensen — 10. juni 2020 @ 08:43

  25. #PINK Floyd
    Brain Damage:
    https://www.youtube.com/watch?v=1Z39KZAryzk

    Kommentar by FranklyFrank — 10. juni 2020 @ 09:24

  26. Black Live sMitters

    Kommentar by egon olsen — 10. juni 2020 @ 10:16

  27. Black Lives Matter er så selv-destruktiv at man kan stå på sidelinjen og morer sig ihjel over deres gøren. Hun er ikke den eneste, alle som deltager har glemt at tage hjernen med og gør sig til idioter med deres holdninger og argumenter. Det bedste er dog at de sorte virkelig begynder at splitte sig fra hinanden politisk både fattige og rige.

    Kommentar by Kim — 10. juni 2020 @ 10:20

  28. “Black Lives Matter-frontperson smelter sammen i radio

    I et usammenhængende interview på Radio4 kalder Black Lives Matter DK’s frontperson, Bwalya Sørensen, deres ulovlige pengeindsamling for civil ulydighed, inden værten må skrue ned for hendes forbindelse for at få et ord indført”
    https://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/black-lives-matter-frontperson-smelter-sammen-i-radio/8156528

    Kommentar by BE — 10. juni 2020 @ 11:04

  29. Det lugter af fusk hos BLM Danmark hvor tromlefede arbejdsløse Apartheid-Bwalya har gang i en ulovlig ikke registreret indsamling.

    https://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/black-lives-matter-frontperson-smelter-sammen-i-radio/8156528

    Indsamlinger som den “organisationen” BLM-Danmark har gang i skal registreres og dokumenteres overfor Indsamlingsnævnet netop så plattenslagere som Apartheid-Bwalya ikke som en anden afrikansk Neger-Diktator går hen og stikker en masse penge i hendes egne lommer.

    Kommentar by Den Kutteklædte Hævner — 10. juni 2020 @ 11:05

  30. “Drama under interview: Talskvinde for Black Lives Matter smækkede røret på”
    https://www.bt.dk/samfund/drama-under-interview-talskvinde-for-black-lives-matter-smaekkede-roeret-paa

    Kommentar by BE — 10. juni 2020 @ 11:07

  31. BLM Denmark er efterhånden blevet til BFC – Bwalyas Flyvende Cirkus.

    Hun har ingen åbenlyse talenter mht. at stå i spidsen for noget som helst, og kan på ingen måde udfordre tænkende mennesker – udover det her med hudfarven.

    Kommentar by BE — 10. juni 2020 @ 11:16

  32. DEt er nu lykkedes for denne fuldfede neger( og BLM w.w.), at gen-starte race-uroligheder, fordi de påkalder sig retten, til at optræde racistisk!
    Kommunister og muslimer er helt med på ideen og bærer naivt med benzin til bålet.
    Hvorfor er kolBøtterne på Hoppeborgen tavse? (liggere de på knæ og undskylder at de er hvide!)
    Helt utroligt at ingen farvede kan se, at disse uroligheder(konflikter) bliver værst for dem selv.
    Støt GI! Støt UP! SIAD! Ud af EU&FN! Støt SK! Stem NB! Støt TommyR! Direkte Demokrati NU! Luk DDR!
    P.

    Kommentar by Piotr — 10. juni 2020 @ 11:41

  33. # Umulius kl. 08.15. Du skriver at du håber at man vil støtte kampen i USA osv. Hvad er det egentlig for en kamp du støtter??

    Kommentar by Bent A — 10. juni 2020 @ 14:10

  34. Folk prøver at adskille BLM fra Bwayla, men Bwayla er som hun er pga BLM grundlæggende er racsitisk.

    Black Lives Matter was formed in 2013 by three self-styled “Marxist-Leninist revolutionaries,” who selected as their movement icon convicted cop-killer and Black Liberation Army member Assata Shakur.[4]

    https://www.frontpagemag.com/fpm/2020/06/black-lives-are-pretext-david-horowitz/

    Kommentar by KineserSnot — 10. juni 2020 @ 14:38

  35. Kommentar by Bent A — 10. juni 2020 @ 14:10

    Umulius har endnu ikke opdaget at det ikke blot er Bwayale, men selv BLM der er racitisk og forresten er inspireret af en terrorist organisation.

    Han er en typisk borgerlig der vejer morgenluft, men ikke kan se skoven fore bare træer. Det til at brække sig over de her typer.

    Kommentar by KineserSnot — 10. juni 2020 @ 14:40

  36. Umulius har endnu ikke opdaget at det ikke blot er Bwayale, men selv BLM der er racitisk og forresten er inspireret af en terrorist organisation.

    Han er en typisk borgerlig der vejer morgenluft, men ikke kan se skoven fore bare træer. Det til at brække sig over de her typer.

    Kommentar by KineserSnot — 10. juni 2020 @ 14:40

    Hvad nu?, forbyd islam i Danmark 🇩🇰

    Kommentar by NotariusUmulius — 10. juni 2020 @ 14:49

  37. JihadWatch rapporterer at der nu er 20000 migranter på vej ombord i gummibådene fra Libyen og Tunis. Lidt nord for venter NGO færgerne med frivillige landsforrædere til at modtage islams hellige krigere. EU’s eneste ‘forsvar’ mod den sorte invasion er en ‘kvotefordeling’. Man kan vedblivende fylde en lokumstønde med lort, uden at skylle ud engang imellem. EU er blevet Afrikas toilet.

    Kommentar by Gustav Jensen — 10. juni 2020 @ 15:18

  38. Kampen I USA er handler primært om “race hustlers”. Præcis de samme typer Bwayla.

    Kommentar by KineserSnot — 10. juni 2020 @ 15:38

  39. Walja har angiveligt sagt at BLM US bad hende om at lukke det danske chapter men det var før George Floyd affæren.

    BLM US er lige så diskriminerende imod hvide som BLM DK er.
    Begge går f.eks. ind for at de hvide skal gå bagerst i demoer og at de ikke skal svare på visse slagords remser fordi de er hvide.

    Kommentar by Zenobia — 10. juni 2020 @ 15:44

  40. Ongo bongo, gid hun var i Congo!
    Undskyld, jeg kunne ikke dy mig:-))

    Kommentar by krassisten — 10. juni 2020 @ 18:12

RSS feed for comments on this post.