10. juni 2020

Kasper fra Gellerup var et offer for multikultur, men han er også medskyldig i masseindvandring

I går bloggede jeg om Kasper fra Gellerup, hvis kæreste var blevet chikaneret og truet af unge indvandrere, der sågar havde forsøgt at genne hans kæreste ‘ind i deres bil. De havde også forsøgt, at køre ham ned ‘med fuldt overlæg’, og området var i ‘en krigslignende tilstand’ udenfor politiets kontrol. Det fremgik ikke at DR-artiklen at bekymrede Kasper fra Gellerup var ‘forperson’ for Alternativet i Aarhus. Det gør en forskel for undertegnede. Kasper Smed Hansen er aktiv i et parti, der reelt kæmper for åbne grænser. Man gjorde et land fortræd.

Carolina Magdalene Maier, ordfører, Alternativet: Det, der ændrer sammensætningen i et land, er jo delvis landets lovgivning. Det medgiver jeg gerne, og der kan være masser af problemer med den gamle lov, man lavede i 1983. Men det, der ændrer sammensætningen i et land, er jo primært det omgivende samfund, det vil sige det internationale samfund, som vi som land er en del af. Vi kan jo ikke styre, hvad der sker ude i verden, medmindre vi lukker os om os selv, og jeg er helt med på, at det er Dansk Folkepartis største ønske. Det er ikke vores ønske. Vi vil egentlig gerne stadig væk være en international stormagt i Danmark. Ja, det betyder, at vi ændrer sammensætningen i vores land, og det gør vi med glæde. (Folketinget, 21. februar 2019

(Kasper Smed Hansen, ‘forperson’ Alternativet Aarhus; Foto: Alternativet)

Oploadet Kl. 19:24 af Kim Møller — Direkte link25 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/110693/trackback

25 Comments »

  1. Skadefryd er alt jeg har tilbage. AAh hvor jeg fryder mig. :-))

    Kommentar by Lasse — 10. juni 2020 @ 19:40

  2. Hvordan spiser man en elefant? En bid af gangen. Er i bund og grund træt af at harmes over en udvikling jeg har så liden mulighed for at ændre. I bide my time. Når lokummet brænder tilpas mange steder vil tingenes tilstand ændre sig. I mellemtiden holder jeg mig langt væk fra multikulti , klimatrussel , overdreven sundhedsidioti og marxistisk snævertsyn.

    Kommentar by FrafaldenModerat — 10. juni 2020 @ 19:44

  3. Alternativet! Hankøn med hunkønskæreste? Hmm!

    Kommentar by NotaBene — 10. juni 2020 @ 19:45

  4. Hvor er det dog skønt at se, at det faktisk kan ramme de selvforskyldte.
    Da jeg læste historien igår, var min tanke, at de nok boede der af nød – studerende eller lignende, og tænkte at det måtte være forfærdeligt for dem, men nu er al sympati og empati med Kasper i alt fald forsvundet.

    Kommentar by Sharan — 10. juni 2020 @ 19:49

  5. Absolut pragtfuldt når det rammer disse gutmenschen selv.

    Kommentar by Johnson — 10. juni 2020 @ 20:10

  6. I går var jeg tæt på at skrive til kasper at han skulle se at komme væk derfra da forholdene i gellerup aldrig ændrer sig, men i dag med disse nye oplysninger håber jeg at han bliver tvunget til at bo der for evigt eller i det mindste indtil han skifter til nye borgerlige. Før det sker stoler jeg ikke en mm på at han har forstået hvad der foregår udenfor hans hoveddør.

    Du ligger som du har redt kasper. Nyd hvert sekund af din “mangfoldighed”..

    Kommentar by Per — 10. juni 2020 @ 20:25

  7. `
    BEMÆRK hvor smart og “snedigt” drømmeren, utopisten, feministen og den nyttige idiot Carolina Magdalene Meier pludrer løs om folkeudskiftningen, besættelsen og islamiseringen af vores land.

    Nu skal vi danskere ikke selv bestemme over vores land, for så er vi egoister som lukker os ude fra verden, nej nu skal vi bare passivt lade os udskifte og udrense. Det er jo hvad hun siger, omend med andre ord. Hun vil blot ændre “sammensætningen” og det lyder jo ikke så slemt.

    Carolina Magdalenes retorik er den typiske “alternative” og feministiske feltmadras-retorik hvor rå og truende realiteter omskrives med sukkersøde ord, eller det påstås at Merkel og det internationale “samfund” er i sin gode ret til at bestemme at nationalstaternes befolkninger skal udskiftes. Så de vestlige lande alle kan blive humanistiske stormagter.

    Carolina er et godt og typisk eksempel på en politiserende kvinde.

    Kommentar by Bent A — 10. juni 2020 @ 21:26

  8. Jeg forstår egentlig ikke at Karstens kæreste gjorde modstand.
    Godt nok er der ikke meget i denne verden der er værre end en bilfuld muslimske kulturberigere, men en kæreste fra klovnepartiet er vel endnu værre.

    Kommentar by bjarne binee — 10. juni 2020 @ 22:19

  9. Kasper Smed Hansen, hold da kæft en idiot. Idioten brokker sig over at hans ‘kæreste’ bliver kulturberiget, når det er idioten Kasper Smed Hansen selv der er skyldig i kulturberigelsen.

    Kommentar by piphans — 10. juni 2020 @ 22:28

  10. Hansen. Pfft-
    Lad os få falkeøje på banen.

    Kommentar by Nielsen — 11. juni 2020 @ 00:59

  11. Hej Kasper

    Har du prøvet med dialogkaffe? Husk, at du som europæer er et pisseracistisk nazisvin, uanset om du ved det eller ej, så måske det var en ide at nærme dig dine kulturelt rigere medborgere med lidt ydmyghed. Hvis i tvivl, knæl og bed om forladelse.

    Med venlig hilsen
    Felix

    Kommentar by Felix Krull — 11. juni 2020 @ 01:03

  12. Læste i går, at nogen skribenter her, mente at Kasper & kæresten ligger som de har redt. Det var måske lige hårdt nok!
    men men men, så kom sandheden på bordet…..God Lord!
    Hvornår får vi lidt sund fornuft tilbage?
    Kasper og segmentet der stemmer Alternativet/Cirkuspartiet lever i fornægtelse, bliver ramt af virkeligheden, men så er det for sent og de kan stadig ikke fatte en skid!

    FrafaldenModerat skriver: “Når lokummet brænder tilpas mange steder vil tingenes tilstand ændre sig”
    Ja, forhåbentlig, måske, men disse tumper er villige til at ofre deres egne nærmeste, kærester & børn(+ alle os andre), fordi de lever i fornægtelse af den virkelige verden! hvad hedder den sygdom?

    Støt GI! Støt UP! SIAD! Ud af EU&FN! Støt SK! Stem NB! Støt TommyR! Direkte Demokrati NU! Luk DDR!
    P.

    Kommentar by Piotr — 11. juni 2020 @ 01:16

  13. Ohøj sømand. Du ligger som du har redt.

    Kommentar by Iznogut — 11. juni 2020 @ 01:23

  14. Kasper er ufatteligt dum !
    Han arbejder aktivt på at importere voldspsykopater i massevis , og så klager han over disse voldspsykopaters adfærd.
    Så er man bare fuldstændig hjernedød.

    Kommentar by Danskeren — 11. juni 2020 @ 07:08

  15. Kasper Smed Hansen flytter snart til København, men ikke på grund af problemerne i Gellerup, vil han godt lige fastslå.
    Skal vi gætte på at han og kæresten nok alligevel ikke slår sig ned på Nørrebro?
    https://aarhus.lokalavisen.dk/nyheder/2020-06-08/-Gellerup-borger-s%C3%A6tter-egen-sikkerhed-p%C3%A5-spil-Nu-er-det-nok-7431952.html

    Kommentar by Kimski — 11. juni 2020 @ 07:23

  16. Jeg spurgte i forrige tråd hvad Kasper stemte på. Nu fik jeg da svaret.
    Hold kæft en papabe. Han skal bare holde mund og lægge sig i den seng han har redt.

    Kommentar by W — 11. juni 2020 @ 07:28

  17. Thjaee …man må jo påregne at høste storm, når man har sået vind.
    Fuck en idiot, som ikke er betegnelsen sømand værdig (eller for den sags skyld, med “Smed” i navnet)

    Og ellers:
    Opsig konventionerne.
    Start repatrieringerne.

    Kommentar by Neuhammer — 11. juni 2020 @ 10:24

  18. Får det ham mon på andre tanker? Sandsynligvis ikke. Han er formodentlig uden for pædagogisk rækkevidde.

    Den slags typer er så stålsatte i deres godhedsdyrkelse at de nægter at se sammenhængen mellem muslimsk massekolonisering og væksten i lovløsheden i det danske samfund. Man må jo ikke generalisere og der kan nok findes en hel masse undskyldninger for at disse unge handler som de gør. Det er samfundets skyld at de er tvunget til at bruge vold mod gammeldanskerne.

    Hvis Alternativet havde fået statsministerposten, havde alt være rosenrødt for integrationen og de unge muhammeddyrkere havde været fromme som lam.

    Kommentar by JC — 11. juni 2020 @ 11:26

  19. 17. du har ret derfor havde det været bedere han var blevet ræsset over af bilen og damen voldtaget,,,, at føle for lands forrædere vise sympati når deres ejen drømme verden bliver deres mardit er næsten lige så slemt som at værer foræderen selv….ville de syntesz det er synd for dig, hvis du blev voldtaget af en muslim, hvis de viste du var nationallist,, nej de ville grine for det ville du jo havde fortjent din lorte racsist,,, jo flere der bliver voldtaget og jo flere terror bomber jo bedere, jo før vågner de op…for indtil videre har der åbenbart langt fra været det,,vi må håber at der snart ryger mange mange flere.. det altid i stor byer,,og i stor byer bor dem der for gudere muslimer og resten af lortet jo,,ingen med den rettet sans vil opholde sig i stor byer længere ind handle turen tager så man ved at blive syg (som citronen når han ser nazi,er marcher ind i byen).. gud bevare de rigtige danskere til helevede med resten!!

    Kommentar by anton — 11. juni 2020 @ 13:36

  20. @ Felix Krull.
    Det er sikkert Kaspers næste skridt, han har været lidt tvivl, men nu har du så fint hjulpet ham godt på vej.
    Vil gøre opmærksom på at jeg ikke er nået dertil endnu!
    Jeg satser alt på danskerne og Danmark, uanset hvad.
    Jeg ser frem imod det opgør der uvægerligt må komme.

    SIAD! Støt GI! Støt UP! Ud af EU&FN! Støt SK! Stem NB! Støt TommyR! Direkte Demokrati NU! Luk DDR! SIAD!!
    P.

    Kommentar by Piotr — 11. juni 2020 @ 16:36

  21. Der var også jøder, der stemte NSDAP – for økonomisk fremgang, vækst, folkevogne og motorveje.

    Kommentar by Skatteyderen — 11. juni 2020 @ 17:22

  22. Et er at være naiv, et andet er at insisterer på at det at være naiv er det rigtige!
    Når nu virkeligheden bankes ind i hovedet på en og ens nærmeste med en damphammer, og man så stadigvæk benægter virkeligheden, så har man bevæget sig ind i en sværere hvor man ikke længere kan have krav på at blive taget seriøs!

    Kommentar by Den Nervøse — 11. juni 2020 @ 22:17

  23. Sagt på en anden måde. -vi er pisse ligeglade med hvad det er for et samfund Danmark udvikler sig til- og -vi har absolut ingen værdighed vi vil forsvare- Og frihed, lighed med personligt medmenneskeligt ansvar- ofre vi gerne til shariamillitant Islam. For vi vil i Alternativet hellere lalle rundt i ligegyldig fjoget gladhed uanset hvad, med tomme fraser som- International stormagthed i Danmark (Idiot abstrakte idealer)-, og den slags idiotansvarsløshed er der nogen der stemmer på. Støt SIAD og GI. God Fredag weekend og sommerferie. mvh Michael Unna

    Kommentar by Michael Unna — 12. juni 2020 @ 06:10

  24. Det er altid herligt når en dansk forrædder selv bliver generet af fremmede fjender. Men det vil desværre næppe få ham til at opgive sin landsskadelige virksomhed.

    Kommentar by Peter Nielsen — 12. juni 2020 @ 19:57

  25. Caroline Magdalene Maier minder i forbløffende grad om manden, der kaster sig ud fra en klippe og halvvejs nede udbryder, det går jo egentligt meget godt!

    Kommentar by Den Nervøse — 14. juni 2020 @ 15:13

RSS feed for comments on this post.