13. juni 2020

Rødstjert (han), Dueodde, 13. juni 2020

På P1 her til middag forklarede en mandlig vært, at medierne skulle have været bedre til at præsentere Black lives matters gode sag, og undlade at fokusere på talskvindens personlighed. Det ville være fint, hvis medierne tog livtag på det statistiske materiale, men det kommer næppe til at ske. Lad os crowdsource lidt, så vi kan få has på myter og fordomme. Jeg samler dokumentationen i en senere post om et par dage – også talmateriale, der ikke nødvendigvis understøtter min agenda. Svesken på disken…

(Rødstjert, han, Dueodde, 13. juni 2020)

Oploadet Kl. 18:14 af Kim Møller — Direkte link30 kommentarer
Arkiveret under:

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/110740/trackback

30 Comments »

  1. Nice shots, forbyd islam i Danmark 🇩🇰

    Kommentar by NotariusUmulius — 13. juni 2020 @ 18:15

  2. … kom ikke og sig at vi ikke har smukke fugle i DK!

    Den rødstjert der da bare for vild – tillykke med de flotte skud, Kim!

    Kommentar by Abdullah Terkelsen — 13. juni 2020 @ 20:56

  3. ENDELØS TÅBELIGHED PLUS HYKLERI OG FRÆKHED gennemsyrer mange bevægelser, partier, systemer, kampagner og idéer.

    Black-lives-matter er et af mange eksempler. Klima- og co-bevægelsen er et andet. Kommunismen et tredje. Nazismen et fjerde. De åbne grænser et femte. Importen af millioner af afrikanere og arabere ind i vores lande et sjette. Globalismen et syvende. Idéen om een verden et ottende. Feminismen, kvindesagen og ligestillingen et niende. Stats-opdragelse af børnene et tiende. Afskaffelsen af historie-undervisningen et tiende. Radikal politik et elvte. Bedstemødre for fred, næstekærlighed og asyl et tolvte. Islamismen et trettende. FNs menneskerettigheder et fjortende.

    Det som Black lives, feminismen, kvindesagen kommunismen, klima-bevægelsen, racismekampagnerne osv. har tilfælles, er at de opstiller et mål om retfærdighed og en bedre fremtid. Men det virkelige mål er noget andet. Det virkelige mål er at tilegne sig selv særlige fordele og privillegier på bekostning af andre. Eller man har nogle skøre idéer som man går op i med en sådan fanatisme, at man ender med at være smalsporet og have tunnelsyn.

    Kvindesagen/feminismen/ligestillingsbevægelsen har ikke retfærdighed som mål, men tilraning af kvoter, særbehandling og favorisering på mændenes bekostning. Black lives og anti-racisterne vil have magt og ydmyge de hvide og have forhindre stram indvandringspolitik. De åbne grænser er ikke en stræben efter at give borgerne frihed, men skal bane vejen for tysk overherredømme og fjernstyring af landene. Rabiate radikale partier forklæder sig også med lånte fjer og hykler løs om humanisme og global næstekærlighed, mens de i virkeligheden går ind for kommunistisk diktatur. Klimabevægelsen bygger på falske “videnskabelige sandheder”.

    Kort sagt: mange bevægelser har ikke meget andet at byde på end løgn og svindel og udnyttelse af den brede befolknings naivitet.

    Kommentar by Bent A — 13. juni 2020 @ 21:04

  4. Fantastisk god formuleret Bent.

    Kommentar by E. Frederiksen — 13. juni 2020 @ 22:28

  5. Tjae, det er jo bare at lade black lives matter forklare det selv: https://blacklivesmatter.com/what-we-believe/

    Læs det grundigt.

    Kommentar by Per — 13. juni 2020 @ 22:37

  6. Og sammenlign med det her: https://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/danskpolitik/bwalya-staar-fast-skiller-sorte-og-hvide/8161657

    Kommentar by Per — 13. juni 2020 @ 22:41

  7. Og prøv lige om du ikke kan grave det opslag fra bwalya sørensen frem hvor hun slettede alle sine hvide følgere på facebook, fordi hun ikke ville have noget med hvide at gøre overhovedet. Det har INTET omtale fået i medierne. Jeg tror egentlig jeg læste om det herinde dengang, vist ca 1-2 år siden?

    Udover det er der jo rigeligt med eksempler fra usa og ikke mindst england hvor over 60 betjente nu er blevet banket ned i de “mostly peaceful” demonstrationer i london fra black lives matter derovre. BT kaldte iøvrigt dem der ville forsvare statuen af winston churchill for “ultra-højreradikale” i dag, måske fordi de trods alt ikke kunne kalde forsvarerne af manden der stoppede hitler for nazister..

    Men det kører jo på samlebånd efterhånden, held og lykke med at sortere i det.

    Kommentar by Per — 13. juni 2020 @ 22:56

  8. 3)— Tysk overherredømme ?????? Men tyskerne er biologisk ved at uddø. Deres gennemsnitsalder er over 47 år. Over 25 mill af befolkningen er immigranter og deres efterkommere med en gennensnitsalder på 23-24 år. I 1940 udgjorde europas tyskere over 8,5% af jordens befolkning. Idag ikke engang en 1/2%

    Kommentar by dansker — 13. juni 2020 @ 22:57

  9. Hvis det havde være Pernille eller Rasmus som havde sagt alt det lort som Negerdronningen Walja har sagt de seneste dage.
    Så var det blevet spammet ud som stor racisme skandale på forsiden af alle aviser og været tophistorie i nyhederne.

    Hende forsvarer og forklarer de for – det er så klamt, uærligt og påtaget.

    Kommentar by Zenobia — 13. juni 2020 @ 23:08

  10. # Dansker: Merkel og EUs topfigurer udgør en endnu mindre del af jordens befolkning. End ikke en tusindedel af en promille. Alligevel ser det ud til at de har magt nok til at ødelægge Europa. Og der er stadig millioner af tyskere som nok ikke uddør helt så hurtigt som du forestiller dig.

    Kommentar by Bent A — 13. juni 2020 @ 23:25

  11. I følgende faktamættede video om BLM 4 min. lang er afbilledet en hel del amerikansk statistik om negerkriminalitet, som er næsten lige så relativ slem som muhamedanerkriminalitet i Danmark:

    https://banned.video/watch?id=5edfea623df0b000240ce347

    Kommentar by perhag — 14. juni 2020 @ 00:14

  12. Mandlig DR P1 vært:”medierne skulle have været bedre til at præsentere Black lives matters gode sag”.

    Sådan taler en propagandist. Han ved, at revolutionen æder sine egne børn. Nu er han bange for selv at komme til at svinge i galgen. En ny revolution er begyndt: “Black Lives Matter”. Den havde han ikke lige set komme. Nu frygter han at blive udrenset.

    Kommentar by A-mad — 14. juni 2020 @ 07:47

  13. `
    NOGET SOM også er værd at lægge mærke til: Astrid krag og regeringen har travlt med at “uskadeliggøre” SK/Hardline og Rasmus Paludan. Nye vælgererklæringer annulleres uden videre. Og Paludan bliver nu retsforfulgt for at sige nogle sandheder, og for at køre væk fra nogle islamister der ville overfalde ham. Meget tyder på at partiet vil blive skubbet ud i mørket med juridiske tricks. Glistrup-sagen om igen.

    Og så er der NB. Er Pernille Vermund en kvinde der står fast? Nogen beskylder hende for at være en forklædt socialdemokrat. Det er måske helt forkert, for umiddelbart ligner hun en ægte borgerlig. Men hun går måske lidt for meget op i ligestilling og feministiske kvindesager, og er muligvis hoppet med på co2- og klimavanvids-vognen?
    Kan nogen bidrage med nærmere oplysninger?

    Pia Kjærsgaard og Tullesen har jo svigtet fælt. Og vi har ikke råd til flere politikere af samme slags. Så lad os få opklaret hvad NB virkelig står for. Måske NB bør suppleres med et G I parti eller et M. Jalving parti eller andet?

    Kommentar by Bent A — 14. juni 2020 @ 09:50

  14. Danish Life Matters

    Kommentar by egon olsen — 14. juni 2020 @ 10:08

  15. Dette glemte de danske medier:

    https://gellerreport.com/2020/06/muslim-stabs-rabbi.html/

    Only black lives matter

    Kommentar by H. Nielsen — 14. juni 2020 @ 10:35

  16. Bent A
    Det er fuldtidsarbejde at gennemskue danske politikere i dag.
    De fleste siger eet, og gør det modsatte.

    Hvorfor bliver Inger Støjberg i Venstre? når hun er så langt fra partiets indvandrerpolitik.

    Rosa Lund :”Mit hjerte banker for lige muligheder – uanset om du kommer fra Mjølnerparken eller Hellerup.”

    Jeg kan ikke bevise noget, men det ser unægtelig ud som om regeringen forsøger at udelukke Rasmus Paludan, måske ved at presse youtube til at slette hans profiler, og en stribe anklager om racisme, ytringer der ligger flere år tilbage.

    Jeg har ikke hørt Enhedslisten tage afstand fra chikane og overfald på Rasmus Paludan, så regeringens støtteparti må jo være indforstået med at en borger forhindres i at føre politik og danne et nyt parti. Tjek evt. Rosa Lund i Den Lyserøde Taxa på youtube og hør hvordan hendes hjerte banker for Isam B. fra Outlandish

    Kommentar by k.m. — 14. juni 2020 @ 10:41

  17. Der er en Q&A med neger matronen Walja på eb 12:00.

    https://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/danskpolitik/black-lives-matter-hvorfor-er-det-saa-provokerende/8161814

    Kommentar by Zenobia — 14. juni 2020 @ 11:28

  18. Er det muslimer?

    POLITIAKTION I ASKERØD

    14.06.20: Politiaktion i Askerød i Hundige lørdag aften.
    Politiet var talstærkt til stede med hunde, foretog anholdelser og blev beskudt med kanonslag og fyrværkeri, forbyd islam i Danmark 🇩🇰

    Kommentar by NotariusUmulius — 14. juni 2020 @ 11:29

  19. Er det en muslim? (2)

    Føler mig totalt magtesløs og uretfærdigt behandlet.’

    Sådan skriver den danske rapper Lord Siva – med det borgerlige navn Brian Siva – om to episoder i den danske virksomhed Illums Bolighus.

    Han beskriver i et Instagram-opslag, at vagterne i bolighuset, som ligger på Strøget i København, har bedt ham forlade butikken to gange de seneste to uger. Den anden episode fandt sted lørdag, hvor han handlede hos dem.

    ‘For to uger siden var jeg inde i illum bolighus sammen med en ven på Strøget for at finde nogle ting til mit badeværelse, da vi går derind begynder deres Security vagt at gå efter os,’ skriver han.

    Jeg beklager, hvis de to ikke har været enige om tingene. Engang imellem kan de der vagter jo godt ende med at gå skævt af hinanden og andre

    Henrik Ypkendanz, direktør i Illums Bolighus.
    Da hans ven henvendte sig til vagten, blev de bedt om at gå ud. Men han tænkte ikke videre over det, forklarer Brian Siva i sit opslag.

    ‘… indtil i dag (lørdag, red.) hvor jeg tog derind igen og fik købt de ting jeg skulle have. Security vagten ser mig på vej ud af butikken og siger ‘hvad fanden laver du er her du er ikke velkommen i denne butik mere’,’ skriver den danske rapper.

    Vrede fans på Facebook

    Efter han har delt opslaget har flere af hans følgere henvendt sig til Illums Bolighus på Facebook, hvor der blandt andet bliver ytret påstande om, at bolighusets vagter har ageret racistisk over for rapperen.

    ‘Hvad sker der for jer, hvordan er det i behandler jeres kunder, er man lidt brun i huden bliver man rævset og bortvist ?’ skriver Ronnie Dersgaard i en kommentar til et af bolighusets opslag.

    Brian Siva med kunstnernavnet Lord Siva har på sin Instagram også delt en billede af en pose fra Illums Bolighus, han har smidt i skraldespanden.
    Brian Siva med kunstnernavnet Lord… Vis mere
    ‘Det er jo skønt med lidt udsalg – er det tilladt at komme selvom man er lidt sommerbrun? Eller skal man helst være helt hvid for at handle hos jer?’ skriver Emil Mogensen i samme kommentarspor.

    B.T. har talt med Henrik Ypkendanz, der er direktør i Illums Bolighus. Han beklager episoderne.

    »Der er overhoved ikke noget om, at Illums Bolighus synes noget om racisme, vi er glade for alle vores kunder og behandler dem ens,« siger han.

    Han forklarer – som Brian Siva også selv beskriver i sit opslag – at de to talte sammen efter episoden lørdag. Da han ikke selv var vidne til samtalen mellem vagten og rapperen, så kan han hverken be- eller afkræfte, at rapperen blev bedt om at forlade butikken, forbyd islam i Danmark 🇩🇰

    Kommentar by NotariusUmulius — 14. juni 2020 @ 14:13

  20. Jeg stillede bwalya adskillige spørgsmål på ekstra bladet i dag, hun ignorerede samtlige af dem. De svar hun gav på resten var dog også idiotiske nok i sig selv, der var feks en der spurgte om hun ville tage en debat med paludan hvortil hun som den venstreradikale tosse hun er bare brægede “INGEN PLATFORM FOR FASCISTER!”

    Men ekstra bladet giver gerne hende en.

    Sæt en hvid mand til at sige 1/10 af hvad hun har sagt bare om sorte istedet for hvide, og venstrefløjen ville samle sig i kæmpe demonstrationer kun imod denne mand. Men når hun er sort kan hun bruges til at nedbryde det bestående, imens de ignorerer at 95 ud af 100 gerningsmænd til alle overfald voldtægter og drab i danmark har brun hud.

    Jeg kaster op over de mennesker, men også over højrefløjen som på trods af alt dette stadig ikke mener at vi har brug for andre medier end venstrefløjens. Hvad skal der egentlig til før i forstår det? Youtube har lige udrenset paludan 100%, og de skal bare justere lidt på paragraffen om “hadtale” på christiansborg før alle de her blogs ryger samme vej. Og så sad vi der i mørket og sang “de binder os på mund og hånd”, hvilket allerede er en sang de fleste associerer med en muslim der synger om hvor synd det er for muslimer!!

    Vågn nu for helvede op og tænk lidt større!

    Kommentar by Per — 14. juni 2020 @ 15:00

  21. DET ER “SJOVT” som mange politikere og journalister går vildt meget op i forskelsbehandling, når det drejer sig om de kære berigere og evighedsturister. De må absolut ikke diskrimineres, og det er ganske forfærdeligt hvis det sker. Men når danskere forskelsbehandles, og systematisk sættes bagerst i køen når det drejer sig om boliger, pensioner og særlige velfærdsydelser m.m., så hører man ikke en lyd fra de samme personager.

    De finder med andre ord at det er helt i orden at danskere diskrimineres. Ligesom de finder det i orden at tusindvis af danskere er blevet udsat for vold og mord og anden kriminalitet m.m. fra migranternes side. (siden de bliver ved med at importere dem)

    Rosa Lund og hendes “artsfæller” har formodentlig så få brikker at flytte med, at de ikke er i stand til at tage ved lære af hvad der sker i Sverige, Libanon, England og Frankrig osv.

    Kommentar by Bent A — 14. juni 2020 @ 15:09

  22. AD. Kommentar by Per — 14. juni 2020 @ 15:00

    Udfra Q&A er det muligt at udlede at BLM DK er Waljas soloprojekt og at matronen angiveligt aldrig har haft et arbejde.

    At det danske politi aldrig har dræbt en neger.

    At BLM DK samarbejder med andre for som havgassen siger
    “I vores arbejdsgruppe er vi 130 og de 20 er sorte resten er hvide”.

    Hvem er matronens samarbejdspartnere?
    Den ældre faldne hvide kvinde som står for den uanmeldte og derfor ulovlige indsamling er kendt men hvem er resten Walja har angiveligt gjort sig uvenner med mange af sine allierede pga. af matronens insisteren på raceopdeling.

    Kommentar by Zenobia — 14. juni 2020 @ 15:58

  23. https://www.youtube.com/watch?v=SL8f5iWrzN0
    Black Lives Matter vs All Lives Matter Supporters (Social Experiment)

    Fed eksperiment. 2:25 inde i videoen går de sorte amok

    Kommentar by k.m. — 14. juni 2020 @ 16:32

  24. Gør det til en vane at læse dine indlæg igennem før du sender dem zenobia, så ville du opdage at sætninger som “bwalyas soloprojekt” og “i vores arbejdsgruppe er vi 130” ikke rigtigt hænger sammen vel.

    Men ellers udemærket spørgsmål om hvem de er, jeg vil gætte på at samtlige af dem kan findes i det venstreradikale miljø i københavn. Det er der hun har sit ophav og sin daglige gang, og hele hendes retorik lyder som om det er copy/pastet fra antifa’s internet forum. Det har aldrig handlet om racisme, det handler om at skaffe mere magt til venstrefløjen ved at påtage sig en offerrolle.

    For de 110 hvide i deres gruppe er det dog værre, for de udnytter de sorte til at opnå deres politiske mål. Lige på det punkt har bwalya en pointe, for det ER venstrefløjen som er vor tids slaveholdere. Slaver som vælgere til deres partier og slaver som klienter til deres højtlønnede integrationsprojekter, og eksotiske selfie-negere til deres sociale medier. Hvis bwalya sørensen vil se ægte racister, så behøver hun kun at kigge på sin nærmeste omgangskreds.

    Spørgsmålet er så om det hjælper noget hvis kim møller graver i det og præsenterer resultatet for de samme 10 ældre mænd på internet-bodegaen herinde.

    Hvad flytter det ude i virkeligheden, hvor det er venstrefløjen som definerer hvad vi må høre og tale om? Ikke en skid er mit gæt. Indtil alle disse oplysninger når ud til hr og fru danmark i hele landet og i alle samfundslag, så er der i bedste fald tale om en form for løbende bogholderi i en støvet kælder på internettet.

    Det kan også være praktisk nok på længere sigt, men så tålmodig er jeg ikke når danskere på 30’ende år bliver overfaldet, voldtaget, og dræbt hver eneste dag på grund af venstrefløjens handlinger eller mangel på samme.

    Højrefløjen må se at komme ind i kampen og indse at de ikke bare kan overlade alt til venstrefløjen, og derefter sidde og brokke sig over at de ikke gør det godt nok. Det behøver ikke være de nuværende bloggere der gør det, men nogen skal gøre det før der sker noget nyt. Vi har ikke brug for flere ekkokamre hvor vi taler til os selv.

    STORT!

    HØJREORIENTERET!

    MEDIE!

    NU!

    Tak.

    Kommentar by Per — 14. juni 2020 @ 16:58

  25. Interessant video k.m…. Spred den på facebook.

    Kommentar by Per — 14. juni 2020 @ 17:04

  26. Sådan skal det lyde, Kim! Vi er altid bedst tjent med sandheden, også når den ikke passer ind i vort kram. Vi er ikke Venstrefløjen. Vi er ikke-Venstrefløjen – defineret ved ikke at dyrke nogen gruppeidentitet.

    – – –

    Kommentar by Morten - - - — 14. juni 2020 @ 17:56

  27. B.T. og resten af de danske propagandamedier løber da snart tør for superord- Ultrahøjre?! ha hvor latterligt, hvad bliver det næste- Giga?
    Prøv lige at sige ” de Gigaultramega kontroversielle venstreekstremistiske antifaterrorister og kriminelle islamist- og pædofilstøttende kommunister i Enhedslisten og deres kriminaldømte ledere, der dagligt feder sig på de danske arbejdere, konspirerer om at omstyrte det samfund, der fodrer deres kernevælgere med slavepenge fra arbejderklassen!! Hm, måske ikke så dårligt alligevel- beskrivende i hvert fald..

    Kommentar by Hul igennem? — 14. juni 2020 @ 18:09

  28. https://whyevolutionistrue.com/2020/06/14/mcwhorter-on-police-violence/

    Kommentar by Rene — 14. juni 2020 @ 20:42

  29. Black Money Matters

    Kommentar by egon olsen — 15. juni 2020 @ 07:00

  30. Black Lives Matter vs All Lives Matter Supporters (Social Experiment)

    Fedt eksperiment. 2:25 inde i videoen går de sorte amok

    Kommentar by k.m. — 14. juni 2020 @ 16:32

    Ligesom John McClanes I HATE NIGGERS skilt i Harlem i Die Hard 3 (1995) https://www.imcdb.org/v015634.html, forbyd islam i Danmark.

    Kommentar by NotariusUmulius — 15. juni 2020 @ 09:39

RSS feed for comments on this post.