19. juni 2020

Volapyk: Politiet efterlyser David Vice Rasweu Mmotlana Seripe, ‘Dansk mand, afrikansk af udseende’

Opfindsomheden er stor, når politiet tvinges til at sætte ord på multikulturen. Københavns Politi efterlyser afrikanske David Vice Rasweu Mmotlana Seripe, og vælger at kalde ham ‘Dansk mand, afrikansk af udseende’. Fra Politi.dk – Politiet efterlyser David Vice Rasweu Mmotlana Seripe for drabsforsøg.

“Københavns Politi ønsker offentlighedens hjælp til at finde David Vice Rasweu Mmotlana Seripe, som er mistænkt for drabsforsøg i Hvidovre den 27. maj 2020.

Mistænkte flygtede fra politiet i en bil sammen med to andre, men føreren mistede herredømmet, hvorefter bilen kørte ind i et hus på Strandby Allé i Hvidovre. Efter ulykken flygtede de tre personer fra det forulykkede køretøj, hvor to af dem blev anholdt i nærheden, mens den sidste, David Vice Rasweu Mmotlana Seripe, stadig er på fri fod. …

David Vice Rasweu Mmotlana Seripe beskrives som:

Dansk mand, afrikansk af udseende, 26 år gammel og normal af bygning, cirka 172 cm. høj. Han har kort, sort hår, brune øjne og skægstubbe/skæg.”

(David Vice Rasweu Mmotlana Seripe, ‘Dansk mand, afrikansk af udseende’; Foto: Politi.dk)

Opdate. Den eftersøgtes Botswanesers moder er troende kristen, arbejdsløs, venstreorienteret og støtter Black Lives Matter-bevægelsen. Bemærk ordspillet: ‘Black Feelings Matter’…

(Eftersøgtes mor på Facebook: ‘Black Feelings Matter’)

Oploadet Kl. 00:54 af Kim Møller — Direkte link18 kommentarer
Arkiveret under:

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/110871/trackback

18 Comments »

  1. En dansk neger er stort set det samme som et ikke venstreorienteret og løgnagtigt mohammedansk nyhedsmedie, ikke eksisterende.
    NB + RP 90 minimum mandater eller danskernes udslettelse.

    Kommentar by piphans — 19. juni 2020 @ 01:09

  2. “mistænkt for drabsforsøg”….. Black Lives Matter :-O

    Kommentar by egon olsen — 19. juni 2020 @ 01:38

  3. `
    HVORFOR BLIVER den meget “danske” mand først efterlyst nu tre uger efter drabsforsøget? Var der ingen risiko for flere forbrydelser?

    Kommentar by Bent A — 19. juni 2020 @ 01:46

  4. Og mens det ser sort ud for politiet, så drømmer jeg stadig om en hvid jul…hvert år!

    Kommentar by Karsten Lund — 19. juni 2020 @ 06:31

  5. Det kunstige politisk korrekte newspeak forvirrer mere end det oplyser.

    “Afrikansk af udseende” er ikke dækkende for et bare nogenlunde signalement, som gød det muligt, at man kan tage sig i agt for en given type udseende i S-toget. 15-20% af befolkningen i Afrika er hvide. Arabere, som tilhører den hvide race, befolker hele Nordafrika og der er mange ikke-sorte i resten af Afrika.

    Det forbudte ord ‘neger’ er mere velegnet, hvis man vil advare mod en sort person.

    Hvorfor alt det racisme-hype? Hvis vi sprogligt umuliggør sprogets evne til at skelne, bliver vi helt karakterløse uden evne til at se den virkelige virkelighed.

    Vi bliver underlagt voldelige aktivisters politisk bestemte virkelighed, som medierne så flittigt propaganderer for.

    “Black Lives Matter”. En kun en let indpakket fornærmelse, der kommer i hovedet på os som en brosten gennem tv-skærmen. Duk dig!

    Kommentar by A-mad — 19. juni 2020 @ 08:45

  6. Dansk Mand??? det bliver vaerre og vaerre

    Kommentar by dunk — 19. juni 2020 @ 09:06

  7. Jeg ville have skrevet: “Afrikansk udseende mand, som regeringen har givet dansk statsborgerskab og dansk pas”.

    Kommentar by Ole Madsen — 19. juni 2020 @ 09:08

  8. Der er stor forvirring om den politisk korrekte betegnelse for en neger. I USA er den p.t. korrekte betegnelse for en sort, Afroamerican. Hvad skal man så betegne f. eks. Elon Musk som? Han er født som hvid sydafrikaner, og er dermed i realiteten afroamerikaner. Nordafrikanere er mere brune end hvide, men ikke sorte. Hvad skal man kalde dem? Men det lyder fælt, når man betegner den sorte kriminelle som “dansker”. Han kan allerhøjst betegnes som “papirdansker”, hvis han af uransagelige grunde har fået tildelt dansk statsborgerskab.

    Kommentar by JC — 19. juni 2020 @ 09:26

  9. En dag vil det blive forbudt at kalde en sort for sort. Det vil blive dømt racistisk, at påstå at de ikke er lige så hvide som andre danskere. Ifølge venstreekstreme og kulturradikale skal sproget ændres så det bliver køns- og raceneutralt. Der skal konstrueres et nysprog, som skaber den ønskelige virkelighed. Den politiske korrekthed skal gøre sort til hvidt og hvidt til sort.

    Kommentar by JC — 19. juni 2020 @ 09:34

  10. Ja ja sådan er det når den politiske korrekthed bliver pinlig morsom!

    Du kan tage afrikaneren ud af Afrika, men du kan ikke tage Afrika ud af afrikaneren!

    Kommentar by Den Nervøse — 19. juni 2020 @ 10:52

  11. Se opdage…

    Kommentar by Kim Møller — 19. juni 2020 @ 11:34

  12. Sjovt at familien flygtede fra muslimer som kristne afrikanere for at sønnen kunne blive medlem af en muslimsk bande i Danmark.

    Kommentar by Skatteyderen — 19. juni 2020 @ 13:16

  13. Negere….Lol

    Kommentar by Jp — 19. juni 2020 @ 14:27

  14. LOL! “Dansker”. Jeg er sikker på han ikke er bedre end hans vikinge forfædre.

    Kommentar by KafirHarbi — 19. juni 2020 @ 14:53

  15. Arabere er “colored” i usa

    Kommentar by Hul igennem? — 19. juni 2020 @ 18:35

  16. Det er meget uheldigt at vi i Danmark sætter lighedstegn imellem “dansk statsborger” og “dansker”.

    Tvivler fx på at kineserne ville anerkende mig som “kineser” selvom jeg fik kinesisk statsborgerskab.

    Kommentar by Peter Nielsen — 19. juni 2020 @ 20:34

  17. Volapyk?: “Politiet efterlyser ‘Dansk mand, amerikansk af udseende’”:-)

    Kommentar by A-mad — 19. juni 2020 @ 21:19

  18. Typisk dansk mand anno 2020.

    Kommentar by kenneth — 20. juni 2020 @ 08:49

RSS feed for comments on this post.