19. juni 2020

Medier der advarede mod ‘hvid identitetspolitik’, hylder nu sort ditto: “… kan anspore til had og vold”

Enhver der ikke er blændet af kulturmarxistisk indoktrinering kan forstå, at en bevægelse der har Bwalya Sørensen i front, nødvendigvis må have en dårlig sag. Skuespiller Roger Courage Matthisen har derfor stiftet en konkurrerende organisation ved navn ‘Afro Danish Collective’. Selvom navnet også er engelsk, så taler han i det mindste dansk. I medierne i disse dage er også Moussa Mchangama, der er talsmand for ‘Mino Danmark’, og yderst velbevandret i universitær lingo. Radikalismen er dog umuligt at skjule.

Jais Nørgaard, Radio4: Er det ikke ligesom minoritetens lod, at man adskiller sig fra majoriteten, som ligesom tegner samfundet?

Moussa Mchangama, ‘Mino Danmark’: … det lyder som en meget slippery slope, der ender med et argument med, at man skal have en underklasse man kan undertrykke, fordi nogle skal have den. Den synes jeg lyder utrolig farlig. Altså, jeg drømmer om et andet samfund. Jeg drømmer om en eller anden form for anerkendelse af forskellighed herhjemme bredt. … Det kræver nogle ret grundlæggende samfundsændringer

Herboende afrikanere promoverer sort identitetspolitik, og kræver ‘grundlæggende samfundsændringer’. Det lyder som optimale betingelser for ‘hvid identitetspolitik’, der imodsætning til den sorte aldrig har medvind i medierne. Tankevækkende, at medier der i årevis har undsagt ‘Altright’-bevægelsen og associationeret den med vold og terror, nu omvendt – trods hærværk og vold, hylder modpolen BLM. At kampen for sortes rettigheder, også er en kamp mod hvide, fremgår nu ellers klart. Kommentar af Michael Pihl hos 24NYT – Tidens ekstreme identitetspolitik truer ytringsfriheden.

“‘Allah giv mig styrke til ikke at dræbe disse mænd og hvide folk derude i dag …’. Sådan skrev medstifteren af ’Black Lives Matter Canada’, Yusra Khogali, på Twitter i februar 2020. Og ingen talspersoner for Black Lives Matter i Canada har taget afstand fra Khogalis sorte racisme.

I et andet hadefuldt og racistisk tweet også fra februar beskrev Khogali ‘hvide mennesker’ som ‘undermennesker’, der iflg. hende var ‘genetisk defekte sammenlignet med sort’… ‘Vis dem, hvor det gør ondt. Afhold jer fra at bruge jeres penge i deres butikker og økonomier og invester i sort-ejede forretninger’ – udtalte sværvægtsbokseren Anthony Joshua ved en BLM-demonstration i Watford fornylig. En klart racistisk udtalelse, der vækker mindelser om nazisternes slagord i 1930’erne: ‘Kauft nicht bei Juden!’ – blot i denne sammenhæng rettet mod butiksejere og mennesker, der skulle defineres biologisk og falder uden for en bestemt etnisk-sort kategori.

Reaktionerne på Joshuas sorte racisme har været begrænsede i mainstreammedierne og her må man forestille sig reaktionen i statsbetalte medier i udlandet og herhjemme, hvis en bokser med etnisk-europæisk baggrund havde sagt noget tilsvarende rettet mod ikke-europæiske forretningsejere?

Joshua kunne have fortalt BLM-demonstrationen om hvordan han i dag er blevet multimillionær bl.a. på indtægter fra hans (etnisk hvide) engelske fans. Joshua kunne have fortalt den kendsgerning, at den eneste konflikt, han selv har haft med loven og politiet, var da han som ung solgte stoffer og narkotika. Og han kunne have fortalt, hvordan det engelske samfund har givet ham en ny chance for at skabe sig en karriere. Men det sagde Joshua intet om. For tager man Joshuas formuleringer alvorligt, fremstår han som racist. Hvilket også kom til udtryk, f.eks. da Joshua på sociale medier nedgjorde bokseudfordreren Eddie Chambers med kommentaren om at Chambers angiveligt var en skændsel: ‘… for den overlegne sorte race!’.

(Dagbladet Information, 30. marts 2019: ‘Alt-Right-bevægelsen vil normalisere hvid identitetspolitik’)

“Hadsk højreekstremisme er ikke længere forbeholdt uorganiserede internet-trolle i små subkulturelle onlinefællesskaber. I dag har Alt-Right-bevægelsen, der inspirerede terroristen fra Christchurch, fået kritisk masse i transnationale netværk med et voksende publikum af sympatisører. …

Der er ingen tvivl om, at hele denne forestillingsverden og dens indbyggede konfliktforståelse kan anspore til had og vold… (Houman Barekat, 2019)

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/110904/trackback

31 Comments »

  1. Tjah. AGF havde en fanklub der hed- White Pride-. Dengang blev den betegnet som rendyrket racistisk….Jeg ved ikke om den var det,…eller blot var betegnelsen for AGF trøje, eller om nogle om dens tilhængere blev dømt for racisme eller hvad? Det interesserede mig ikke (dengang….og vel heller ikke nu). Men alene navnet kunne få nogle Venstrefløjsradikales sind i kog,…rimligt eller urimeligt….ved det ikke, men med dette hysteri der er omkring -Black Life Matters-idag, stiller jeg mig nu det spørgsmål.

    Kommentar by Michael Unna — 19. juni 2020 @ 18:50

  2. Afrika har 55 lande, hvoraf 18 har muslimsk majoritet. Man kan undre sig over hvad disse afrikanske muslimer der afkræver ret af os, laver hos os. Udover at besætte og/eller snylte. Der kan jo ikke være andre formål. De har allerede mange lande, så det er ikke det, de kræver. Det er vores land og ejendom, de er kommet efter.

    Kommentar by Skatteyderen — 19. juni 2020 @ 19:05

  3. Det er også sjovt, at de først kommer nu efter afkoloniaslieringen og efter at de fik deres “frihed” og egne lande. Den man tugter, elsker man, siges det. Jeg tror, at disse sorte migranter i virkeligheden savner opmærksom fra deres hvide “massa”. Det er jo åbenbart her hos os, de er tryggest – siden de flygter fra deres afkoloniserede frie stolte afrikanske nationalstater med bl.a. sortracistiske ANC ved magten.

    Kommentar by Skatteyderen — 19. juni 2020 @ 19:10

  4. Mennesker af europæisk herkomst (“hvide”) er nødt til at forstå at langt de fleste (ikke-hvide) menneskers solidaritet/loyalitet i sidste ende ligger hos deres egen etniske gruppe.

    Som hvide kan vi derfor vælge enten at stå sammen som et kollektiv (“hvid identitetspolitik”) eller blive totalt kørt over af de andre etniske grupper.

    Kommentar by Peter Nielsen — 19. juni 2020 @ 20:19

  5. Det hele kan koges ned til en sætning: “Divide and conquer”.

    Del befolkningen, for lettere at herske over dem. Venstrefløjen ved det, EU ved det.

    Gør højrefløjen? Ikke umiddelbart skulle man tro, at dømme efter manglen på modstand.

    Kommentar by Per — 19. juni 2020 @ 20:29

  6. Den såkaldte højrefløj er ikke mindst dårlig til PR. I stedet for at kalde sig indvandringskritikere kunne man faktisk med rette kalde sig “bæredygtighedsrådgivere”. Så er stemningen i udgangspunktet mere positiv… (Er man frisk på det, kan man jo også bare kalde sig homoseksuel, faktatjek er svært, og mikrofonen tændes).
    “…Første gæst i studiet er Moussa Mchangama der, udover at være bæredygtighedsrådgiver og debattør, også er en homoseksuel mand…”
    https://www.dr.dk/radio/p3/tabu-pa-p3/tabu-podcast-22

    Kommentar by Peter Neerup Buhl — 19. juni 2020 @ 21:00

  7. 6: du er en klam nynazist og en ussel landsforrædder. Føj for satan!

    Kommentar by GT — 19. juni 2020 @ 21:38

  8. Du må meget undskylde, Kim, men det er en katastrofe, at vi ikke har Radio 24syv nu. Den radio var ikke “en borgerlig modvægt” eller ditto “stemme”, men noget langt stærkere: Et forum, hvor ekstremerne, og alt derimellem, mødtes. Intet gavnede den offentlige debat mere. Den offentlige debat, som nu domineres totalt af Venstrefløjen og journalisterne.

    K a t a s t r o f a l t.

    – – –

    Kommentar by Morten - - - — 19. juni 2020 @ 21:55

  9. Men de vil gerne have vores penge.

    Kommentar by piphans — 19. juni 2020 @ 22:49

  10. `
    Nå, nu råber evighedsturister som vi forsørger og har givet asyl og gratis boliger og jobtilskud osv…… op om at de hvide er genetisk defekte undermennesker.

    Og de har jo ret. Vi må da være defekte untermenchen når vi finder os i at blive trukket rundt ved næsen af små flokke af politikere og journalister, som er i fuld gang med at forære vores lande, byer, kvinder, penge, jobs, kultur, velfærd og fremtid væk til invasive kulturfremmede som foragter og hader os, og som i længden vil gøre os til slaver og trælle eller udrydde os.

    For at det er det de vil, kan man iagttage i Malmø, Paris, Lyon, Marseilles, London, Berlin og Beirut osv. Og Merkel og EU vil lade endnu flere millioner af afrikanere og arabere flytte ind i vores byer og lande.

    # GT : Er du “np”s søster eller slyngveninde?

    Kommentar by Bent A — 19. juni 2020 @ 22:54

  11. Nasserøvene vrider sig kvalmt som maddikker i et opspist danskerkadaver..

    Kommentar by Hul igennem? — 20. juni 2020 @ 05:10

  12. Kommentar by Peter Nielsen — 19. juni 2020 @ 20:19

    “Mennesker af europæisk herkomst (“hvide”) er nødt til at forstå at langt de fleste (ikke-hvide) menneskers solidaritet/loyalitet i sidste ende ligger hos deres egen etniske gruppe.”

    Det kan ikke siges bedre, for mennesker af europæisk herkomst har en kulturel baggage, hvor man møder sin næste som et individ – og forstår ikke, at man hos indvandreren i stedet møder et medlem af en klan, der vil bruge enhver lejlighed til at fremme klanens magt. Ummahen er islams klan, hvor muslimernes solidaritet/loyalitet er forankret, og klanens brutale love er nedskrevet i koranen.

    Man kan se forskellen f.eks. sådan: En dansker bosat i Amerika opfatter sig som dansk-amerikaner med bevidstheden om dobbelt solidaritet. Omvendt hører man hos indvandrere i Danmark sætninger som “Jeg er i hvert fald ligeså meget dansker som dig”, der jo i virkeligheden er en afstandstagen fra danskerne.

    Kommentar by traveler — 20. juni 2020 @ 06:10

  13. `
    OT ang.CORONA: DER ER EN LANG tradition for at man ikke kan stole på Sundhedsstyrelsen. Og den nuværende direktør Brostrøm (fhv. kommunist?) er da helt umulig som rådgiver og chef. Stort set alle hans råd og forslag har været helt i skoven. Han har forværret corona-krisen og har kostet lønmodtagere, selvstændige og skatteyderne milliarder af kroner. Og mange ældre og gamle har haft en meget trist tid. Uden ham havde nedlukningen næppe været nødvendig. I bladet Euroman skildres han dels som helt, dels som skurk. Læserne må så selv vælge.

    Corona-epidemien er slet ikke overstået. Og nu synes Brostrøm og politikerne at være blevet overmodige. Man lader 318 pakistanere i eet fly lande i Kbhvn, og MINDST 16 af passagererne var smittet med corona, men alle 318 kunne uden videre myldre rundt i København. Og det var bare eet fly ud af mange. Smitteopsporingen kan aldrig blive særlig effektiv.

    Og nu er afstandskravet sat ned til 1 m eller ingenting, og mundbind i tog, busser og butikker anbefales stadig ikke. Risikoen for et mægtigt tilbageslag vokser og vokser.

    Ude i verden er der udsigt til at millioner af mennesker vil blive dræbt af den laboratoriesplejsede virus. I Sverige er over 5000 omkommet, og i Europa over 100.000. (flere end i USA) Selv 10-, 20- og 30-årige er døde af covid-19. Dertil kommer de enorme økonomiske og menneskelige omkostninger som følge af manglende beredskab og vilkårlige og hastigt skiftende regler, samt ulogiske, forvirrede og dårligt gennemtænkte politiske indgreb.

    Regeringen er blevet populær på nedlukningen og den “lukkede” grænse fyldt med huller som migranter og smittebærere kunne og kan smutte igennem. Måske danskerne burde genoverveje om Christiansborg virkelig er på deres side.

    Også set i lyset af at borgen fremturer med klima- og co2 humbug, med fri indvandring, med retsløshed til flere og flere danskere, og med at man alligevel gerne vil give 7000 millioner ekstra kroner til EU. (7000.000.000 kr.) (Samt yderligere masser af millioner til Afrika osv.) Selvom regeringen for 14 dage siden ville skåne danskerne for den udgift.

    Een ting er sikker: Zombiernes og åndsamøbernes borg er stadig fast besluttet på at udskifte det danske folk med arabere og negre. Fordrivelsen og den etniske udrensning er ved at blive sat på skinner.

    Kommentar by Bent A — 20. juni 2020 @ 11:57

  14. Nej naturligvis beretter MSM ikke om de sortes racisme mod hvide, det passer ikke ind i den historie de vil fortælle, de tordner derud af med statsbetalt indoktrinering. Virkeligheden og sandheden er i den sammenhæng fuldstændig ligegyldig!
    F.eks har kun TV2 en mindre historie om etniske gadekampe i Dijon i Frankrig, DR nævner det ikke fordi det ikke fortæller den historie de ønsker at fortælle! Når virkeligheden viser svært bevæbnede muslimske bander i krig i en vestlig by, så slukker DR for virkeligheden! Kun de nyheder der støtter DR’s multietniske og multikulturelle dagsorden kommer gennem censuren!
    MSM lyver sjældent, men de udvælger de nyheder vi må se, med hård venstreekstrem hånd! Og er der endelig kritisk journalistik, kommer kritikken altid fra venstre! Aldrig fra højre! Det hedder altid højreekstreme, men det hedder aldrig venstreekstreme!

    Kommentar by Den Nervøse — 20. juni 2020 @ 13:17

  15. BLM er efter min mening en medieskabt trend. Det er svært at overskue hvor mange ‘bevægelsen’ omfatter. Den er givetvis blæst kunstigt op af medierne. Men hvor meget? Hvor mange er gået på den? Selv den konservative plitiker er hoppet med på vognen:

    “I dag, Grundlovsdag, har Helge Adam Møller (K) arrangeret demonstration mod racisme (…)på fredag bliver der, ligesom i USA, afholdt demonstration mod racisme midt på Axeltorv. Demonstrationen er arrangeret på baggrund af, at en 46-årig sort mand, George Floyd, under en brutal anholdelse i Minneapolis, Minnesota, blev dræbt mandag i sidste uge. Det er ikke kun i de store byer som London, Nairobi og København, man kan demonstrere, men også i provinsbyer som Næstved (…) og nu er byrådsmedlem i Næstved Kommune Helge Adam Møller (K) også gået ind i kampen mod racisme.” (TV2 Øst 04. jun 2020).

    Udover de sædvanlige opmærksomheds søgende tosser som Helge Adam Møller (K) og Simon Emil Ammitzbøll-Bille, tidligere det Radikale Venstre, Liberal Alliance og nu med Partiet Fremad, hvor mange er så med på racisme-vognen?

    BLM og deres kampfæller i Antifa er vel blot endnu et håbløst modepræget studenteroprør med ret få forvildede aktive? Trenden er vel egentlig den samme, som greb studenterne i Afghanistan, da de som “Talebaner” – der betyder “studenter” – revolutionerede det Afghanske samfund?

    *Talebanstyret i Afghanistan blev kun anerkendt af de Forenede Arabiske Emirater, Pakistan og Saudi Arabien. De regerede Afghanistan vha religiøs terror – herunder offentlige henrettelser med pisk og hovedafhugninger på fodboldstadioner – fra 1996 til 2001. De hærger vist stadig i Afghanistan?

    Kommentar by A-mad — 20. juni 2020 @ 13:29

  16. MSM lyver sjældent, Den Nervøse — 20. juni 2020 @ 13:17

    Og dog, i 2015 var der ingen grænser for berigelsen, der invaderede Danmark, de blev berømmet af MSM for at være højt uddannede raketforskere osv. Der er kommet en dementi inden for det sidste år, selvfølgelig diskret. Når noget bliver gentaget tit nok i de statslige medier, er sandheden mange gange det modsatte. Efterhånden mange år siden, vi dagligt blev bombarderet med, at islam var Fredens religion.

    Og den konstante snak om racisme eksisterer mest på internettet. Så har Godhedsapostlene noget at profilere sig på, når de åbenbart har dårlig samvittighed, så de må importere over 511.000 mennesker fra den ikke vestlige verden for at syne godheden selv. (på statens regning)

    Det antal vil selvfølgelig stige med alle de indvandrere ansat i Udlændingestyrelsen. Tjuhej, hvor det går

    Først oplyses at der var 6 smittede på flyet, nu er det pludselig mange flere. Igen lyver MSM.

    Det viser bare danskere er blevet andenrangsborgere. De må ikke rejse ud i verden, men pakistanere må gerne

    Kommentar by tavsen — 20. juni 2020 @ 14:52

  17. *Tavsen 14:52
    Jeg vil fortsat hævde at MSM kun sjældent lyver direkte! Det betyder ikke at de taler sandt, for de fortæller kun den del af sandheden som passer ind i deres venstreekstreme dagsorden! Jeg er enig i at når de lyver, for det sket, så kommer dementiet krybende i sprækkerne mellem gulvbrædderne! Lige præcis de syriske hjernekirurger er noget de citerede Stine Bosse for, og altså ikke noget de selv havde fundet på, men kommer det ud fra den kanal, bliver det til sandhed!
    DR hylder hvad Joseph Goebbels, Hitlers propagandaminister, sagde: Hvis en løgn fortælles ofte nok, bliver den til sidst sandhed. Han er også citeret for: Hvis man skal fortælle en løgn, så skal løgnen være så stor at ingen ville tro at man sagde det, hvis ikke det var sandt. Det passer fint på den propaganda vi fik serveret i 2015 og for den sags skyld også både før og siden!

    Kommentar by Den Nervøse — 20. juni 2020 @ 15:47

  18. “allah giv mig styrke…”
    Er det ikke mennesker som siger det,vi ønsker bort herfra?
    Eller hva’?

    Kommentar by Nielsen — 20. juni 2020 @ 17:05

  19. Hvad med at lave en bevægelse der hedder-White Lifes matters?-….Jeg mener. Udgangspunktet kan jo ikke kaldes racistisk, når man åbenbart mener en hudfave betyder noget særligt i forhold til andre- I henhold til Black Lifes Matters. Vel ? Selvfølgelig betyder sorte liv noget…hverken mere eller mindre end hvide eller blå Vel? :-)

    Kommentar by Michael Unna — 20. juni 2020 @ 17:46

  20. Kommentar by GT — 19. juni 2020 @ 21:38

    Der var der en af de Liberafascister som Peter Neerup Buhl har skrevet om.

    Kommentar by KineserSnot — 20. juni 2020 @ 19:42

  21. Kommentar by A-mad — 20. juni 2020 @ 13:29

    BLM er et Marxistisk-foretagende startet i 2013, som demokraterne opdagede du kunne bruge op til valget i 2016. Det ser dog bare ud til at de ikke har kunne holde dem i snor, så nu er vanviddet ikke til at overse.

    De inviterede Venezuelas Præsident Maduro til en hyldest i 2015

    Kommentar by KineserSnot — 20. juni 2020 @ 19:44

  22. Angående Peter Neerup Buhls kommentar 19. juni 2020 21:00

    Jeg har egentlig aldrig tænkt over, at det at betegne sig selv som indvandringskritiker, det lyder da så trist og negativt.

    Så tak til Peter for at bringe mig på andre tanker. :)

    Fremover vil jeg betegne mig som stærk tilhænger af at bevare Dansk-Nordisk kultur, som efter min opfattelse er helt unik.

    Og dernæst dette som jeg selv finder helt enormt pisse progressivt:

    Jeg støtter op om en antiimperialistisk kamp mod mellemøstlig kolonisering.

    Kommentar by T. H. — 20. juni 2020 @ 19:48

  23. Kommentar by T. H. — 20. juni 2020 @ 19:48

    Glem mellemøsten, grunden til vi er ved at gå nedenom og hjem, er pga amerikansk kulturimperialisme. En bevægelse der startede i Tyskland, men nu har overtaget alt i USA, kaldet Frankfurther-skole kulturkritik.

    Vi kommer aldrig videre hvis i kun fokusere på Islam, det ikke er årsagen til råddenskaben, det er landsforræderne i medierne og på venstrefløjen der er de sande skurke.

    Kommentar by KineserSnot — 20. juni 2020 @ 19:57

  24. Terror?
    https://ekstrabladet.dk/112/tre-draebt-i-knivstikkeri-i-england/8172398

    https://ekstrabladet.dk/112/ti-mennesker-skudt-i-minneapolis-hold-jer-vaek/8172507

    Kommentar by Anonym — 21. juni 2020 @ 10:01

  25. BLM medstifter: Vi er skolede marxister

    https://youtu.be/HgEUbSzOTZ8

    Kommentar by Hodja — 21. juni 2020 @ 11:43

  26. Jeg vil fortsat hævde at MSM kun sjældent lyver direkte! Den Nervøse — 20. juni 2020 @ 15:47

    Fuldstændig korrekt, men når statsstøttede medier angriber de uafhængige netmedier for fake-news, er det nogen gange dække over deres egen manipulering.

    Mon ikke den enorme udskamning af Den korte Avis gav modsat effekt? Medier, der beretter om brugernære hændelser, vil altid tiltrække flere brugere, og det skaber selvfølgelig misundelse de statslige medier.

    Nu oplyses der, at 3 flere, fra den store BLM demo med 15.000 mennesker, er smittet. Også godt at minkfarme er smittekilder, så undgår statsbetalte journalister at fortælle om pakistanere.

    Kommentar by tavsen — 21. juni 2020 @ 16:04

  27. Når de sorte klarer sig så dårligt, både i Afrika, USA og i Europa, kan det måske skyldes at især mændene er dovne. Det siges at det er kvinderne, der står for markarbejdet i Afrika, mens mændene sidder og hygger sig på cafeen.

    Det samme konkluderede allerede Politikens chefredaktør Henrik Cavling (som Cavlingprisen er opkaldt efter). I sin bog om Vestindien skriver han: “Kulturen berøver negrene deres i forvejen ringe lyst til arbejde. Det ser man bevis på i de sortes republik Haiti, der trods en enestående frugtbarhed, konstant er på randen af bankerot”. Det skrev han for mere end 100 år siden, hvor Politiken var en avis der holdt sig til sandheden.

    Mon ikke det er en overdrivelse, at det skulle være den hvide mand der er skyld i de sortes fattigdom.

    Kommentar by JC — 21. juni 2020 @ 17:38

  28. Forøvrigt er det noget gudsjammerligt vrøvl, når det påstås at Københavns rigdom er baseret på negerslavernes arbejde i Vestindiens sukkerproduktion. Der blev kun tjent penge på sukkerproduktionen i 1700-tallet, men efter napoleonskrigene gav de Vestindiske Øer underskud lige til de blev solgt til USA. Under napoleonskrigene fandt man ud af at lave sukker af europæiske sukkerroer, og så var sukkerimport fra Vestindien ikke længere en god forretning.

    Kommentar by JC — 21. juni 2020 @ 17:44

  29. Danske MSM aviser skal bidrage til klimaforbedringer ved genbrug. F.eks. ved at gøre tryksværten på avispapiret neutralt for huden. Så kan aviserne nemlig anvendes til det, de er bedst til – som toiletpapir. Indholdet ændres ikke meget ved dette genbrug – fra indhold af intellektuel lort til indhold af biologisk lort.

    Kommentar by Gustav Jensen — 21. juni 2020 @ 20:25

  30. I wonder how these criminal BLM scum would react if I looted their shithole and stole everything they stole, if I torched their drugs, cars and belongings that they got from the tax payers, or if I looted, torched and stole from the idiots that call themselves police, journalists and politicians. If that would be OK if I claimed to be poor.

    My wild guess is that these commie scum are OK with that someone else is stabbed, killed, raped, murdered, get their house or business looted, torched or broken into but when it comes to their own drugs you are not allowed to get close to it, then they start to have opinions.

    I do not give a shit who is what or what they stand for, white peple should get together and over run all these, chase them out. they can go to africa or muslim country or commie country and stay there with their own. they can provide for them, give them drugs, stolen money and they can freely loot there.

    this is just the beginning. I think that at the end of July the extra 600 USD per month insurance will be the last one and then the commies will start their rampage for real and if the food supply and other necessary things buckles because of looting and/or of shortages.

    Kommentar by Erwache — 22. juni 2020 @ 07:38

  31. Note that niggers on jewtube are bragging about how they invented all the important inventions because niggers are smart so I wonder what they are doing outside rich africa when they are so smart and fast on monetizing everything.

    then i watched some clips also on jewtube about how they failed miserably on copying simple things and I always wonder where the money come from all these endless tries. who pays for them for their trail and error and still not get it right.

    I guess if a white would post these clips s/he would get banned immediately but when it is a nigger or a muslim that post these videos that are either stolen or shows how low IQ they have then it is ok.

    Kommentar by Erwache — 22. juni 2020 @ 07:46

RSS feed for comments on this post.