19. juni 2020

Liberal-radikale Simon Emil bekæmper racisme i Twitterland: Fjerner ‘Elsker Europa’-klistermærke…

Liberale Simon Emil har stiftet et nyt radikalt parti, og forsøger at gøre sig lækker for folk der ikke kunne drømme om at stemme på ham. Partiet Fremad kører i den forkerte retning, men man kan så omvendt støtte Paludan-toget med en vælgererklæring her.

(Simon Emil Ammitzbøll-Bille på Twitter, 16. juni 2020)

Oploadet Kl. 18:53 af Kim Møller — Direkte link121 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/110916/trackback

121 Comments »

  1. Han opfører sig som en 12-årig SUFer.

    Kommentar by Skatteyderen — 19. juni 2020 @ 18:58

  2. “For ligeværd”

    Bare ikke lige for dem jeg er uenig med…

    Klovn.

    Kommentar by Michael Jensen — 19. juni 2020 @ 19:13

  3. Cirkusklovn ja.

    Kommentar by Realist2 — 19. juni 2020 @ 19:53

  4. Jeg er mega-træt af såkaldt “borgerlige” som fx Simon Emil Ammitzbøll-Bille, Christina Egelund, Jan E. Jørgensen mfl, der prioriterer såkaldt “anstændighed” højere end nationens (danskernes) fremtid.

    De vil hellere lade det danske folk udskifte med fremmede end blive beskyldt for “racisme”, “xenofobi”, “islamofobi” eller andre anti-hvide meningsløse udskamnings-ord.

    Kommentar by Peter Nielsen — 19. juni 2020 @ 20:07

  5. `
    JEG FATTER GANSKE enkelt ikke, at Simon Emil ikke kalder partiet BAGUD eller BAGLÆNS. “Fremad” er da uoriginalt og vildledende. Derimod passer Bagud eller Baglæns til partiet som en boksehandske til et blåt øje. Eller som et spark bagi til den tykke negerkone der førte an i corona-demonstrationen. Simon kunne også kombinere og kalde sit nye parti BAGLÆNS BAGUD. Det skal nok lokke husarerne til. Så partiet kan blive både en politisk og personlig triumf for S.E.A.-Bille.

    Kommentar by Bent A — 19. juni 2020 @ 20:38

  6. Radikale tosse. Hvem stemmer dog på ham?

    Kommentar by Ewing — 19. juni 2020 @ 20:40

  7. Han er måske ude og rive i penisplanten

    Kommentar by k. m. — 19. juni 2020 @ 20:43

  8. #5:@Bent A. – “Fremad” passer da fint! Fremad mod den endelige ødelæggelse af Vesten og alle Vesterlændinge!

    Kommentar by Peter Nielsen — 19. juni 2020 @ 20:47

  9. Fingrene væk, din lille amøbe. Deltidsbøsse.

    Kommentar by Iznogut — 19. juni 2020 @ 20:48

  10. Ironien i han flår et mærkat i stykker, hvor på der står “Elsker Europa”, er så tyk så man skal skærer sig igennem.

    Kommentar by Asger Baunsgaard — 19. juni 2020 @ 21:00

  11. Lige så lidt jeg vil støtte Simon Emil Ammitzbøl’s projekt, lige så lidt vil jeg give Rasmus Paludan en vælgererklæring! Alle kræfter bør samles om NB! Hvis de 1,8% som Paludan fik i stedet var gået til NB. så havde de haft betydeligt større indflydelse!

    Kommentar by Den Nervøse — 19. juni 2020 @ 21:16

  12. Mon der nogensinde kommer en kampagne “Christian lives matters in muslim countries”…????
    Jeg ved jo godt det ikke/aldrig kommer til at sker.

    Kommentar by frank mathiesen — 19. juni 2020 @ 21:22

  13. Lille SimonEmil, du skulle have blevet siddende på skødet af Skt. Jegved. Nar!

    SIAD! Støt GI! Støt UP! Ud af EU&FN! Støt SK! Stem NB! Støt TommyR! Direkte Demokrati NU! Luk DDR! SIAD!!
    P.

    Kommentar by Piotr — 19. juni 2020 @ 21:35

  14. Hej Simon.
    Fordi du er typen, der Googler sit eget navn, så ved jeg du læser dette.
    Du får aldrig magten. Aldrig..! Anskaf dig en pølsevogn, for det vil du have mere held med. Det er også et ærligt arbejde, gennem hvilket du kan gen-erhverve din selv-respekt, i fald du nogensinde havde en.
    I alle tilfælde, har jeg afgivet min vælgererklæring til Paludan, på DIREKTE foranledning af dit opslag. Så noget godt kom der da ud af det.
    Hav et fortsat liv..

    Kommentar by Nikobar — 19. juni 2020 @ 21:36

  15. Tumpet og radikal har han altid været, det snød han ingen med i LA.

    Kommentar by LarsB — 19. juni 2020 @ 21:38

  16. Kommentar by LarsB — 19. juni 2020 @ 21:38

    Glem den lille spytslikker! Ham og hans parti bliver aldrig repræsenteret i FT…Se bare på Klaus Riskær Pedersen…hvad blev der af ham…nothing!

    Videre fremad med NB og SK, men som jo også desværre aldrig kommer til at sætte dagsordenen for Danmark i FT.

    Danskerne tør ikke og vil ikke – de vil bare have fred på bagsmækken og skue bagud ikke fremad…for så ville de indse at fremtiden bliver den totale ulykke for dem og Danmark!

    Det er det de vil…for det rammer jo ikke dem…vel?

    Kommentar by Black Watch — 19. juni 2020 @ 22:33

  17. Hvide venstreorienterede forhindrer en sort mand i at tale frit: https://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/black-lives-matter-i-koebenhavn-under-100-fremmoedte/8170080

    Hvad mon bwalya syntes om det?

    Kommentar by Per — 19. juni 2020 @ 22:36

  18. LA eller Radikal, homo eller bi. Bette Simon forblir dog altid den samme Radikale luskefis. Få er ritigt arbejde, mand!

    Kommentar by BB — 19. juni 2020 @ 22:41

  19. Hvis alle mennesker er lige meget værd i Europa ender vi med et “samfund” hvor ingen er noget værd. Prof. Robert Putnams studier af effekterbe af multietnicitet viser, at folk trækker sig ind i sigselv fordi de har mistet følelsen af tilknytning og tillid til andre.

    Kommentar by CCC — 19. juni 2020 @ 23:02

  20. En skatteyder forsørget tosse som altid har gået baglæns kalder sit parti Fremad, misbrug af vores skattekroner.

    Kommentar by piphans — 20. juni 2020 @ 00:02

  21. Mon ikke “han” identificerer sig som klistermærke for tiden? “Han” er i hvert fald klæbrig.

    Kommentar by Michael — 20. juni 2020 @ 01:06

  22. Q: Hvad får man hvis man parrer en bussemand med Simon Emil?
    A: En snothvalp…mere.

    Kommentar by Kimski — 20. juni 2020 @ 01:23

  23. De pædofile politikere Simon Emil, eks. Søren Pindsvin samt Marianne Helved prøver at dolke Inger Støjbeg i ryggen fordi hun gør det rigtige fordi at det er forbudt i konventionerne der overruler den Danske grundlov, og så er der sendt vælgeranmodning til hard line, forbyd islam i Danmark.

    Kommentar by emmagad — 20. juni 2020 @ 02:21

  24. Nej Støjsenderen gjorde intet rigtigt. Mens hun sad og fedede hendes pung med ministergage,vvæltede så store mængder af fremmede ind over Danmarks grænser,at vi får en gigantisk om ikke umulig opgave med at få dem smidt ud.
    Venstre og Konservative er en del af Socialdemokratiet,som er etableret for at ødelægge Danmark.
    Scheissterne blandt myndighedspersoner er for grådige og for selviske.
    Stemmekvæget læser ikke andet end Ekstra Bladet og Bullshit Tidende og ser ikke andet end propaganda TV og ser derfor ikke hvor meget af deres liv som bliver begrænset af disse kulturradikale sataner.

    Kommentar by Nielsen — 20. juni 2020 @ 04:24

  25. Den skridtforvirrede pengesporhund snuser forgæves til plasticneger segmentet. Du er for gammel Simon, du er for svag, du er for falsk.

    Kommentar by Hul igennem? — 20. juni 2020 @ 05:06

  26. Hvad er det med de der homoseksuelle politikere og deres kærlighed til følgerne af en religion som vil slå dem ihjel?

    Først skriver mogens jensen et læserbrev hvor han opfordrer til at “give plads til islam i europa”, og nu render lille simon rundt og bekæmper en gruppe som vil mindske antallet af mellemøstlige homofober i danmark. Ja han praler endda med det!

    Hvis jeg var homoseksuel ville jeg betragte de mennesker som den største trussel for min sikkerhed.

    Kommentar by Per — 20. juni 2020 @ 05:29

  27. (Enmands)-partiet “Fremad” ? Snarere fransk klovn i bakgear…

    Kommentar by krassisten — 20. juni 2020 @ 05:45

  28. Lad os glæde os over at han er ude af dansk politik efter næste valg.

    Kommentar by Jan — 20. juni 2020 @ 06:26

  29. `
    VI REGERES AF POLITIKER-BØRN, skolepiger, konfirmand-drenge, feminister, eu-fans, europater, pampere, bøsser, lesbiske og transvestitter. De fleste er radigale og historieløse, og er så selvoptagede, at de intet har til overs for Danmark, folkestyret eller folket. Om de er blå eller røde udadtil betyder intet, for indvendig er de ens, nemlig komplette ignoranter når det gælder kultur, moral, civilisation og danskernes fremtid. Der er dog enkelte hæderlige undtagelser blandt de 179, men vælgernes store flertal er så uvidende og indoktrinerede, at de knap kan se forskel på djævle og helgener.

    Så er der de danskere som forstår hvor det bærer henad, trods den evindelige snak om bæredygtighed og om at “vi har brug for ambitiøse, intelligente løsninger der kan gøre Danmark til et forbillede for hele verden og bla-bla-bla.

    Men selv de fremsynede danskeres flertal foretager sig næsten ingenting, i retning af at sørge for folkeoplysning. F.eks. kunne de uddele pjecer og flyveblade med opfordringer til at læse net-aviserne. Som alt for få læser. Hvorfor de ikke aner at vi er lige i hælene på Sverige, Libanon, Balkan, Venezuela og det hedengangne DDR.

    Hvad er efterhånden danskernes chance for at overleve?

    Kommentar by Bent A — 20. juni 2020 @ 06:33

  30. >26 Per
    Det er muligt,at et læserbrev læstes “gør plads til islam i nEUropa”, men ifgl Hodja bør der være en avisside et eller andet sted,som siger: Gør plads til islam i Danmark.
    S.U. -sendes til kommentator Per fra U.P.

    Kommentar by Nielsen — 20. juni 2020 @ 07:00

  31. Store dele af Folketinget trænger til at komme i bekymringssamtale.
    Det er ikke kun galt med Radikal-forvirrede Simon Emil, de fleste andre er desværre heller ikke egnede til at lede landet.

    Det hele faldet tilbage på vælgerne, så det er op ad bakke, når mindst 80% fortsætter med at ødelægge Danmark

    Kommentar by k.m. — 20. juni 2020 @ 07:44

  32. Indsamlede vælgererklæringer til folketingsvalg pr. 2. juni 2020:

    Fremad: 2610

    Hard Line: 124

    Den racismedømte Rasmus Paludans afbrændringer af anderledestænkendes bøger synes ikke at appellere til normale danskere.

    https://valg.sim.dk/valg/digitale-vaelgererklaeringer/

    Kommentar by np — 20. juni 2020 @ 07:51

  33. Til helvede med det nye røde svin der har taget over på Uriasposten.

    Kommentar by k.m. — 20. juni 2020 @ 08:26

  34. Hvorfor al den had mod Europa?

    Kommentar by tavsen — 20. juni 2020 @ 08:40

  35. Over 100 partier indsamler vælgererklæringer, mon ikke det var på tide, der blev opfundet en ny afgift.

    10.000kr for at tage patent på et partinavn. Det ville nok dæmpe lysten til den politiske diversitet.

    Stadig er der politikere, der ævler om fællesskab i Danmark, hvor der ikke længere er et fælles sprog. Gå en tur på Nørrebrogade. Husk høreapparatet.

    Kommentar by tavsen — 20. juni 2020 @ 08:58

  36. Hvem gider lytte til sådan en biseksuel hobit – med fistelstemme. Er lige til at give brækfornemmelser.

    Kommentar by Jørn Kjær — 20. juni 2020 @ 09:01

  37. Nej – når du går en tur på Nørrebro, så er det godt at have 10-15 simultantolke med for at finde ud af hvad der bliver sagt, råbt eller skreget fra den derboende pøbel.

    For år tilbage var jeg udviklingsdirektør i en Sjællansk Kommune og blev bedt om at give en flok indvandrerkvinder en lektion om at blive iværksætter/selvstændig. Jeg var ved at gå ud af mit gode skind, for der var 7 tolke med fra 7 forskellige lande – og hver gang jeg havde sagt et par sætninger – ja så skulle der oversættes til de respektive sprog – med det resultat, at jeg til sidst totalt mistede koncentrationen af de kaudervældske sprog, som er ved at blive normalen i stakkels Danmark. Det er snart kun et mindretal, der taler dansk.

    Kommentar by Jørn Kjær — 20. juni 2020 @ 09:09

  38. `
    SÅ VAR FEMINISTEN/pladderhumanisten “np” atter på banen, 7.51. Hun sympatiserer selvfølgelig med Simon Emil, Uffe Elbæk, de radikale og enhedslisten samt godhedsindustrien. For “np” er både god og normal, iflg. hende selv.

    Hvis Hard Line kun har fået anerkendt 124 v-erklæringer, kan det sagtens være fordi indsamlingen saboteres, og fordi Paludan er udsat for politisk-juridisk forfølgelse. Det glemte “np” at få med.

    Kommentar by Bent A — 20. juni 2020 @ 10:02

  39. Jeg har altid opfattet np som en han. Men han er i hvert fald næppe så nationalistisk,som de fleste andre “her inde”. Er Per Henrik Rasmussen ikke mere i tråd med np?

    Kommentar by Nielsen — 20. juni 2020 @ 10:10

  40. Jørn Kjær — 20. juni 2020 @ 09:09

    Så du været udsat for tolkekaos. ;-)

    Endnu en milliardbusiness opstået af statslig godhed. Mange tolkefirmaer er gået konkurs eller fyret.

    23. jan. 2010 – Region Syddanmark har meldt TolkeDanmark til politiet for fup med regninger for fem millioner kroner. Også Region Nordjylland gransker

    12. feb. 2017 – Mere end 500 aftaler berørt af tolkekaos | Fyn | DR
    Regionen har fyret firmaet efter kun ni dage. … 400 gange forsøgte sundhedspersonale forgæves at bestille en tolk hos firmaet Tolke Danmark.”

    Det sidste beviser tåbeligheden i at importere over 511.000 mennesker fra den ikke-vestlige verden. Der kan opstå mange fejl på et sygehus, når der ikke er et fælles sprog.

    Kommentar by tavsen — 20. juni 2020 @ 10:14

  41. Og hvorfor skal vælgererklæringer lige pludselig indsamles ved hjælp af en komputer? Er det for at vi lettere og mere gnidningsløst kan blive overrendt,negligeret og egentlig fuppet godt og grundigt. Som ved kassen i banken,hvor vi bl(ev)iver anmodet om at trække et nummer. Når du kommer frem i køen,er kasssemanden gået ind i baglokalet,for at trykke nogen flere penge,og du kan komme tilbage på torsdag,for at finde ud af at pengene er mindre værd.

    Kommentar by Nielsen — 20. juni 2020 @ 10:16

  42. Kan jeg få en tolk? Venligst. Jeg ønsker mit danske oversat til Christiansborgsk,så de kan forstå at jeg ikke vil have sharia her og der. Og at jeg vil have islam forbudt.

    Kommentar by Nielsen — 20. juni 2020 @ 10:19

  43. Nielsen kl. 10:10

    “Men han er i hvert fald næppe så nationalistisk,som de fleste andre “her inde”.”

    Herinde støtter man tilsyneladende op om Generation Identitær.

    Det er en international bevægelse, opstået i Frankrig. I dette tilfældet overklistrer de det danske flag med budskabet om, at de elsker Europa.

    Det gør jeg ikke.

    Jeg er en dansksindet, konservativ mand.

    Kommentar by np — 20. juni 2020 @ 10:41

  44. Budskabet kan misforståes

    Jeg ville skrive :Elsker Europa, uden Islam

    Kommentar by k. m. — 20. juni 2020 @ 11:24

  45. 41: komputer???????? Hahahaha, fuckin priceless🤣🤣🤣🤣
    Men det er vel hvad man kan forvente fra et medlem af terror-sekten NMR.
    USLE landsforrædder 🤢🤮🤮

    Kommentar by GT — 20. juni 2020 @ 11:56

  46. Det er egentlig underligt at flere af folketingets tumper, tosser og tabere ikke slår sig sammen og stifter et “Tumpernes, Tossernes og Tabernes Klovneparti” Partiet vil selvfølgelig være en skændsel, men er sikkert relevant for 80-85% af vælgerne.

    Kommentar by bjarne binee — 20. juni 2020 @ 12:18

  47. `
    Nå, nu er “np” pludselig blevet en mand. Før i tiden optrådte “np” ellers som frådende feminist og kvindesags-kvinde. Men hun kan selvfølgelig have været gennem et “kønsskifte”. Eller skriver hun fra Sverige? Hvor der er en gradvis overgang mellem ca. 375 forskellige køn, så man kan vælge sit køn efter dagens humør.

    Konservativ kan “np” roligt kalde sig, for K-partiet i dag er præget af radikale hyklere. (ligesom V)

    Se iøvrigt OT om CORONA under foregående blog, den 19. juni: “advarer om hvid etnicitet”.

    Kommentar by Bent A — 20. juni 2020 @ 12:19

  48. OT om corona: se sidst i bloggen lige foran denne: “Medier advarede mod hvid identitetspolitik”.

    Kommentar by Bent A — 20. juni 2020 @ 12:25

  49. test af ytringsfrihed

    Kommentar by NotariusUmulius — 20. juni 2020 @ 12:38

  50. Hvis np ikke er Simon73 følger hen alligevel samme opskrift, med det formål at lave lort i kommentarsporet.

    Kommentar by Træt — 20. juni 2020 @ 12:55

  51. Et forsigtigt spørgsmål, np er du pape.

    Kommentar by piphans — 20. juni 2020 @ 13:19

  52. NMR

    3 valgmuligheder
    NMR-RENS
    NMR – Dansk Mejeringeniør Forening
    NMR – Institut for Kemi – Aarhus Universitet

    + artikel i Politiken, hvor du skal acceptere at dit ip-nummer havner hos 580 selskaber, hovedsageligt i udlandet

    Det må være en millionforretning
    sådan at sælge personlige data til så mange udenforstående. Måske mediestøtten helt kan undværes.

    Epsilon i Texas. Jivox Corporation = http://www.bloomberg.com

    Jo, der føres streng kontrol med vor færden på internettet.
    Og dit ip-nummer er guld værd for avisernes falske Privatlivsforsikringer.

    Sorry for off topic, men det kan være lige så godt som personfnidder.

    Kommentar by tavsen — 20. juni 2020 @ 14:29

  53. Men … jeg troede da, at Simon nogen-gange-homofil Ammitzbøll som de andre radigale også æææælskede Europa og især EU. Han vil jo fx. af med de danske EU-forbehold.

    Så det må altså snarere være afsenderen GI, han ikke kan lide? Og jeg troede at han med sit “nye” parti gik til valg på mere frisind? Det er så åbenbart kun for dem, han kan lide?

    Kommentar by Hertz — 20. juni 2020 @ 15:00

  54. Bare rolig folkens. Ifølge en meningsmåling, foretaget af analyseinstituttet Epinion for DR Nyheder, er der ikke en eneste af de 1.602 adspurgte, der ville stemme på partileder Simon Emil Ammitzbølle-Billes parti Fremad!

    Kommentar by Den sendrægtige — 20. juni 2020 @ 15:38

  55. Han er et møgdyr,som sku’ være smidt ud af den skoleklasse han tog eksamen fra (første eller anden???) så kunne han tørre hans landsforræderiske røv i den klasselærerindes tårer,som savner ham,da han blev sendt hjem,med besked om aldrig igen at vise sig her mere.

    Kommentar by Nielsen — 20. juni 2020 @ 15:52

  56. > k.m.07:44
    Det er jo hvad Piphans og alle os andre har sagt.
    -At vælgerne bliver trukket rundt ved næsen!

    Kommentar by Nielsen — 20. juni 2020 @ 16:50

  57. >np 10:41
    Godt så. jeg lader en forbeholden undskyldning stå.-for at du er dansksinde

    Kommentar by Nielse — 20. juni 2020 @ 16:57

  58. >np 10:41
    Godt så. jeg lader en forbeholden undskyldning stå.-for at du er dansksinde

    Kommentar by Nielsen — 20. juni 2020 @ 16:58

  59. dansksindeT

    Kommentar by Nielsen — 20. juni 2020 @ 16:59

  60. `
    “np” har aldrig været dansksindet, hun er en femte kolonne rødradikal feminist, som har været på nettet mange gange for at afspore debatten, for at chikanere ægte dansksindede bloggere, og for at forhindre kritik af de gamle partier og bureaukratier m.m. Hendes troværdighed er tæt på nul. Jeg mener ikke at hun nogensinde har bidraget med nogetsomhelst positivt til gavn for den danske befolkning. Det samme mener andre som har iagttaget hendes aktivitet.

    Kommentar by Bent A — 20. juni 2020 @ 17:50

  61. > Kommentar by Den Nervøse — 19. juni 2020 @ 21:16
    Hvad vil du influere?

    Kommentar by Niielsen — 20. juni 2020 @ 17:50

  62. .

    Kommentar by Nielsen — 20. juni 2020 @ 17:51

  63. > Kommentar by Den Nervøse — 19. juni 2020 @ 21:16
    Hvad vil du influere?.

    Kommentar by Nielsen — 20. juni 2020 @ 17:51

  64. https://www.aftenposten.no/norge/i/9v5l9w/antimuslimer-moett-med-tomater-og-tomflasker-paa-mortensrud?

    Kommentar by k. m. — 20. juni 2020 @ 17:58

  65. > k.m.
    Fornøjelig chatfunktion på svenska tidning eller hvd fanden i helvede den kalder sig.

    Kommentar by Nielsen — 20. juni 2020 @ 18:19

  66. Kommentar by np — 20. juni 2020 @ 07:51

    Lang de fleste kan ikke sende vælgererklæring afsted før til Oktober, fordi de låst af sidste omgang hvor de gav dem til Stram Kurs.

    Kommentar by KineserSnot — 20. juni 2020 @ 18:36

  67. Det er fup og fidus, selvfølgelig har HL flere end 124 vælgererklæringer.

    Kommentar by LarsB — 20. juni 2020 @ 18:53

  68. Nielsen er medlem af dwn nynazistiske terror-sekt, Nmr. Et rigtigt landsforrædder-svin.

    Kommentar by GT — 20. juni 2020 @ 19:31

  69. Hard-Line har pt 1000 vælgererklæringer..

    Kommentar by Hul igennem? — 20. juni 2020 @ 19:47

  70. Info om Generation Identitær og Rasmus Paludan

    Generation Identitær:

    Bevægelsen er grundlagt i Frankrig. Deres logo er lambda-tegnet, som spartanerne brugte under slaget ved Thermopylæ. Sparta var en militaristisk bystat i oldtidens Grækenland. Børnene blev taget fra deres forældre og opdraget af staten. Mændene levede en stor del af deres liv i kaserner. Homoseksualitet og pæderasti var udbredt.

    Bevægelsens ideologi er baseret på højreradikale franske filosoffer, først og fremmest Alain de Benoist og Renaud Camus.

    Alain de Benoist er ophavsmanden til etnopluralisme, hvor man går bort fra nazismens lære om “den hvide races” overlegenhed, mens man fastholder forestillingen og blod og jord. Etnicitet knyttes til geografisk territorium. “Racerne” skal forblive ublandede, selv om den moderne genetiske videnskab viser det stik modsatte. Benoist’ samfundsanalyse og afstandtagen fra liberalismen baserer sig på Karl Marx.

    Renaud Camus er en homoseksuel forfatter, som har skrevet om sit homoseksuelle sexliv. Han er ophavsmanden til konspirationsteorien om den store udskiftning eller befolkningsudskiftingen.

    Rasmus Paludan:

    Han er andengenerationsindvandrer fra Sverige. Hans far er svensker. Han er tidligere medlem af hovedbestyrelsen af Radikal Ungdom i København og medlem af Det Radikale Venstre. Han har angrebet Morten Messerschmidt og fire andre medlemmer af DF’s ungdomsparti for en dom for racisme og udtrykt ønske om, at det forhindrede dem i at blive indvalgt i Folketinget.

    Han har været aktiv på datingsitet boyfriend.dk og fortalt om, hvordan han har datet unge mænd.

    Han fået udstedt tilhold mod at opsøge en ung mand og hans familie.

    Han brænder anderledes troendes bøger af, noget vi sidst så i Nazityskland.

    Han er dømt for racisme.

    Statsadvokaten i København har rejst tiltale mod ham for 14 forhold. Forventningen er, at han vil blive idømt ubetinget fængselsstraf.

    Ud fra overstående vurderer jeg, at Generation Identitær og Rasmus Paludan er udanske og homoseksuelle bevægelser, som forsøger at opildne til social splid og uro i vores ellers fredelige Danmark.

    Kommentar by np — 20. juni 2020 @ 20:31

  71. @np — 20. juni 2020 @ 20:31

    Er du homofob?

    Kommentar by T. H. — 20. juni 2020 @ 20:44

  72. T. H. kl. 20:44

    Nej, men jeg synes, at vi skal respektere, at flertallet af danskerne er heteroseksuelle.

    Som konservativ går jeg meget stærkt ind for det traditionelle familiemønster. Far, mor og børn.

    Jeg ser meget nødigt, at udenlandske og måske homoseksuelle bevægelser som Generation Identiær og Rasmus Paludan får indflydelse på Danmarks fremtid.

    Kommentar by np — 20. juni 2020 @ 20:50

  73. Kommentar by np — 20. juni 2020 @ 20:50

    Vent til du opdager bøssen Greg Johnson, han har skrevet nogle informative bøger.

    Kommentar by KineserSnot — 20. juni 2020 @ 20:57

  74. Kommentar by GT — 20. juni 2020 @ 19:31

    Hvordan kan du kalder en flok mennesker, der vil gøre alt for at forsvare danskernes ret til Danmark, for landsforrædere?

    Tror du at din elskede marxistisk-kosmopolitisme er opstået i Danmark?

    Det lidt af en joke at typer der tilbeder, kulturkritikken der afstedkommer udefra Danmarks grænser, kalder andre landsforrædere…. Modsat tidligere nazister der tilbad en tysk baseret ideologi, så støtter NMR op om en dansk/skandinavisk baseret ideologi.

    Kommentar by KineserSnot — 20. juni 2020 @ 21:01

  75. Kommentar by np — 20. juni 2020 @ 20:50

    Det noget venstreorienteret pladder du fremsiger, du virker til at være rundet at en masse marxistisk nonsens, har du læst Claudia Bruns teoretiske nonsens?

    Kommentar by KineserSnot — 20. juni 2020 @ 21:05

  76. Nu gider hen ikke engang prøve at lade som om hen ikke er en troll, trollen No Point

    Kommentar by Træt — 20. juni 2020 @ 21:16

  77. AD. Kommentar by np — 20. juni 2020 @ 20:50

    Det hele lyder selvmodsigende på mig for ikke at sige homofobisk.

    Paludan har angiveligt tidligere været bøsse og hvad så, Pave Poulsen er bøsse og konservativ partileder og du taler om reaktionære konservative værdier som kernefamilien og får det til at lyde som homofobi er en del af konservatismen. Og så er der lige det spørgsmål hvorfra ved du GI er en homoseksuel organisation? Jeg tror du opererer ud fra devisen at flertallet herinde er homofobiske og du prøver at sammenkoble homoseksualitet med Paludan og GI for at så splid.

    Hvilket rejser spørgsmålet er du en troll fra det venstreekstremistiske miljø?

    Kommentar by Zenobia — 20. juni 2020 @ 21:26

  78. Kommentar by Zenobia — 20. juni 2020 @ 21:26

    NP er åbenlyst en troll

    Kommentar by KineserSnot — 20. juni 2020 @ 21:36

  79. `
    Så lykkedes det “np” at angribe/kritisere/mistænkeliggøre både GI

    Kommentar by Bent A — 20. juni 2020 @ 21:40

  80. Zenobia kl. 21:26

    “Og så er der lige det spørgsmål hvorfra ved du GI er en homoseksuel organisation?”

    Jeg synes, at jeg har redegjort for det. Deres vartegn er det græske lambda-tegn, som er kendt fra den oldgræske bystat Sparta, hvor homoseksualitet og det at voksne meænd havde unge drenge som elskere var udbredt.

    Lambda bruges af homoseksuelle organisationer som tegn for deres homoseksualitet.

    “Tegnet er oprindeligt det græske bogstav L λ, men anvendes også som homosymbol på baggrund af en myte fra det antikke Grækenland. Et regiment af græske krigere, som var kendte for deres mod og krigslyst, skal i antikken have båret et flag med Lambda tegnet foran sig på vej til krig. Myten vil også vide at de ved deres side på vej til slagmarken havde en flok ynglinge og mandlige elskere. Tegnet blev i 1970 valgt af en gruppe aktivister, som symbol på den homopolitiske bevægelse, og homoforeninger og -Projekter overalt i verden har siden ladet navnet Lambda indgå i deres navn.”

    https://da.wikipedia.org/wiki/Lambda_(forening)

    Jeg mener, at kernekulturen i Danmark er kristen og heteroseksuel. Du må godt kalde mig reaktionær for at mene dette.

    Alain de Benoist, hvis “tænkning” Generation Identitær baserer sig på, er antikristen og inspireret af marxistisk tænkning.

    Renaud Camus, homoseksuel forfatter, er en anden inspirationskilde.

    Prøv at læse om dem, og kast eventuelt op.

    Kommentar by np — 20. juni 2020 @ 21:52

  81. Kast np på porten sammen med phr

    Kommentar by Træt — 20. juni 2020 @ 21:56

  82. Kommentar by np — 20. juni 2020 @ 21:52

    Foretager du også disse logiske-krumpspring i din dagligdag?

    Kommentar by KineserSnot — 20. juni 2020 @ 22:00

  83. Nu er det DK-GI vi taler om. GI er også inspireret af Solvognen og laver aktioner som ligner Solvognens. Alt hvad du påstår er præget af innuendo og guild-by-association. Prøv at komme med rigtige beviser dvs. citater og videoklip fra GI selv som substatuerer dine påstande.

    Kommentar by Zenobia — 20. juni 2020 @ 22:02

  84. `
    Så lykkedes det “np” at angribe/kritisere/mistænkeliggøre både GI og SK i eet hug. Men hvorfor udelod “np” NB? Og hvorfor har “np” ALDRIG skrevet noget grimt om enhedslisten, de radigale, feministerne, og det latterlige “alternative” parti?

    “np”s snak om at være dansksindet, konservativ og tilhænger af klassiske familieværdier er næppe andet end løgn og hykleri. Hun har tidligere optrådt som en rabiat og hysterisk feminist, og som mostander af ytringsfrihed og demokratisk debat.

    Kommentar by Bent A — 20. juni 2020 @ 22:10

  85. Terroristerne fra ANTIFA/BLM har lige dræbt 3 mand i Reading, flere andre er såret.

    Kommentar by KineserSnot — 20. juni 2020 @ 22:20

  86. 72: du ved godt at nmr er en terror-sekt ikk??? En af deres danske medlemmer er blevet dømt for st fremstille terror-bomber..
    Du forsvarer simpelthen verdens farligste ideologi, nazismen… omfg

    Kommentar by GT — 20. juni 2020 @ 23:13

  87. Prutteren vil fremad.
    Men det går trægt.

    Kommentar by Charles — 21. juni 2020 @ 00:02

  88. Ret sygt at de fleste herinde tilbeder nazismen og ser NMR som gode mennesker……… wtf?????

    Kommentar by GT — 21. juni 2020 @ 00:09

  89. # GT 23.13 : “Verdens farligste ideologi”? Både kommunismen og islamismen har mange flere forbrydelser og mord på “samvittigheden” end nazismen. Læs selv verdenshistorien.

    Steen Raaschou har modtaget en ulovlig og kryptisk indkaldelse til forhør hos kriminalforsorgen. Der henvises til en verserende sag. Men der er ingen reel sag eller dom. For hvilke paragraffer i straffeloven er blevet overtrådt? Sandsynligheden taler for at der er tale om politisk forfølgelse af Raaschou og Jeppe Juhl, plus Paludan og andre.

    Det klogeste er nok at forlange nærmere oplysninger.

    Meget tyder iøvrigt på at Paludans indsamling af v-e til SK er blevet saboteret af 5. kolonne-typer. Hvorfor SK straffes for hvad hackere eller lignende har ansvaret for.

    Kommentar by Bent A — 21. juni 2020 @ 01:13

  90. Ovre på hanen kan man bl.a. læse fgl: “Jeg har aldrig følt mig som en fremmed. Ikke indtil jeg blev 18 og skulle tage den test,” fortæller Soma Mayel om statsborgerskabstesten, hvor ‘præmien’ er et rødebedefarvet dansk pas.”
    Nej tak din satans kælling. DU er skyld i at JEG føler mig som en fremmed i mit land. Du og alle dine brødre og søstre,som har gjort livet i Danmark til et helvede for danskere.
    Tag den Mette Frederiksen og hendes medsammensvorne. I er landsforrædere af værste skuffe. Og i skulle stilles for retten med anklagen for landsforræderi hængende ved jer.

    Kommentar by Nielsen — 21. juni 2020 @ 05:06

  91. > GT
    Du har tydeligvis ikke fattet en brik af hvad jeg har skrevet. Men da jeg ikke har set hvad du kalder dig tidligere her på U.P. vil jeg bøje mig i støvet,og meddele dig at jeg tager afstand fra alle tyranniske ideologier inklusiv nationalsocialisme.
    Dette er alene til information og du bør bemærke,at jeg IKKE har spurgt dig om noget som helst. Du har derfor ingen grund til at svare. . .

    Kommentar by Nielsen — 21. juni 2020 @ 05:48

  92. Klag til officielle myndigheder over den politiske forfølgelse som Jeppe Juhl og Steen Raaschou er udsat for. Støt Paludan.
    Støt SIAD og GI ( Generation Identitære). God søndag. mvh Michael Unna

    Kommentar by Michael Unna — 21. juni 2020 @ 06:46

  93. `
    # Unna: Hvilke officielle myndigheder?? Mon ikke det vil være mere relevant at klage til NB, der kan bringe sagerne frem til en større offentlighed. Desværre kan man ikke længere annoncere om den slags, da der er indført censur af annoncer som bringer ubekvemme sandheder frem. F.eks. er store annoncer med kritik af EU og/eller indvandringen blevet afvist af alle de større aviser. Det kan Kirsten fra Nordjylland snakke med om.

    Radioavisen kl. 8 var en parodi. Først lidt om asbest, der var ok. Men så fulgte to uvidende skoletøser fra hoppeborgen der snakkede som Greta Tunfisk. De var superambitiøse på klimaets vegne, og klar til at bruge milliarder af kr. på co2 bekæmpelse. Dernæst gjorde man som sædvanlig nar af Trump, hvis valgmøde iflg. Steffen Krentz var et stort flop. (der var dog 19.000 fans samlet på Stadion, og flere udenfor, iflg. andre kilder)

    Kommentar by Bent A — 21. juni 2020 @ 09:00

  94. Bent A; fedt at du trods alt er ærlig om at du er nynazist. Når det er sagt, er du en ussel landsforrædder og hører ikke hjemme i DK.

    Kommentar by GT — 21. juni 2020 @ 10:22

  95. Tjah,hvis 100 – 500 kommentatorer bliver anlagede for at være nazister af en ukendt,er det vel tid til at benæve den ukendte venstreorienterede ved rette navn: Løgner. Det kan eventuelt medføre en dom for bavaskelse. -Altså det er hvad hedder injurierende.
    Mig bekendt er hverken xx, xx, xx, xx eller usandfærdige. Det lugter fælt af redox og hende polak-kællingen fra vestegnen.

    Kommentar by Nielsen — 21. juni 2020 @ 11:14

  96. Det er vel sådan at når man slipper af med eet rødt svin, dukker to nye op.

    De bryder sig jo ikke om fri presse og ytringsfrihed, ligesom Simon Emil der udøver politisk forfølgelse af anderledes tænkende

    Kommentar by k.m. — 21. juni 2020 @ 11:24

  97. @Kim Møller: Var det ikke på tide at blokere provokatører, der uberettiget kalder andre nazister?

    Kommentar by Træt — 21. juni 2020 @ 12:33

  98. Når lille Simon Emil med sin fistelstemme forsøger at overbevise andre om at homoseksuelle er normale, og det sker ofte, betyder det så at han mener at homoseksuelle netop ikke er normale? Jeg mener når han gør så meget ud af den sag. Der skal nok være enkelte båtnakker der stemmer fremad.

    Kommentar by NED MED EKSTRASPRØJTEN. — 21. juni 2020 @ 12:59

  99. Bille som insekt at betragte passer fint på lille Simon Emil. Han har naturligvis retten til at ytre sig.

    Kommentar by NED MED EKSTRASPRØJTEN. — 21. juni 2020 @ 13:02

  100. 97; det er for helvede da ikke uberettiget. Og du har et utal af gange henvist til nordfront og dagens blæser, så du er ligeså ulækker som resten nazisterne herinde, landsforrædder.

    Kommentar by GT — 21. juni 2020 @ 13:03

  101. https://ekstrabladet.dk/112/betjente-angrebet-i-tyskland/8172519

    Kommentar by Anonym — 21. juni 2020 @ 13:30

  102. Christ. Nu skal vi også trækkes med Greta Tunfisk herinde.

    Kommentar by Træt — 21. juni 2020 @ 15:53

  103. Kommentar by GT — 21. juni 2020 @ 13:03

    Folk med bare en smule historisk observans, vil aldrig kalde en gruppe der vil kæmpe for det danske folks ret til deres egen nation for landsforrædere. Det kun når man har spist alle kulturmarxist-pillerne, at man kan tænke sådan.

    Dine vrangforestillinger om at din marxistiske-kosmpolisme der indebefatter brud med kernefamilien, at danskere bliver demografisk presset og at give internationale instanser magt over Danmark er “danskhed”, er baseret på idioti og en massiv indoktrinering.

    Kommentar by KineserSnot — 21. juni 2020 @ 16:28

  104. Kommentar by GT — 21. juni 2020 @ 13:03

    Du spiller højt på strå, fordi systemet også er ekstremt kulturradikalt, du selv den autoritære nyttige idiot-type som Nazisterne og Kommunisterne elskede, de svage individer der ikke kan sige fra.

    Kommentar by KineserSnot — 21. juni 2020 @ 16:33

  105. 100: folk som har det mindste styr på historien, ved at landsforæddere var noget man kaldte dem som støtter nazismen.
    NMRs hovedmål er at udrydde alle som ikke vil tilbede satans sekt aka nazismen.

    Btw, er jeg familiefar med stort F, hvorimod jer nazister aldrig kommer i nærheden af en kvinde, eller at stifte familie og få børn.
    Heil du blot videre på dit værelse, hjemme his din mor.. du er vel os stiknarkoman som dit store forbillede, Hitler var??

    Kommentar by GT — 21. juni 2020 @ 18:15

  106. Øh GT – Jeg vil gøre opmærksom på, at dit indlæg nummer 105 i dette kommentatorspor lige PT. refererer dette:

    100.

    97; det er for helvede da ikke uberettiget. Og du har et utal af gange henvist til nordfront og dagens blæser, så du er ligeså ulækker som resten nazisterne herinde, landsforrædder.

    Kommentar by GT — 21. juni 2020 @ 13:03

    m.v.h T. H. – Med fascisterne delte vi Polen i 1939. Kommunisme er bare dødsejt.

    Kommentar by T. H. — 21. juni 2020 @ 19:38

  107. Er det ikke ham den sexualforvirrede tomhjerne?
    Naar han kan faa styr aa sig selv, kan han maaske forsoege at belaere andre.

    Kommentar by g wiltek — 21. juni 2020 @ 21:09

  108. Helt enig KineserSnot 20. juni 21:36, når du skriver: “NP er åbenlyst en troll”. Så “Don’t Feed the Troll”!:-)

    Kommentar by A-mad — 22. juni 2020 @ 07:22

  109. Low IQ scum. He is brave when he is in front of the screen but when he is alone and you meet him alone, he shits his pants. I bet he is owned, he fucked or blew someone for his job in public sector and this is the best he can do to try to get a promotion. People with normal IQ and higher do not have to act like clowns or parrots and normal people get their jobs on real merits.

    It is good that people know who the idiots are so everyone can avoid them, their families and their work places but also take a detour so their do not have to pass through their neighborhoods. Just like a plague, you want to stay away from stenchy shits.

    Kommentar by Erwache — 22. juni 2020 @ 07:27

  110. Kommentar by Bent A — 20. juni 2020 @ 22:10

    np’s snak om at være dansksindet, konservativ og tilhænger af klassiske familieværdier synes jeg er fint nok. Problemet opstår, når np gør dette til et idealistisk renhedsprojekt, hvor np lyser hele GI og SK i band, fordi enkelt inspiratorer har kritisabel seksualitet eller kritisable fikse ideer.

    For en konservativ kristen må udgangspunktet være, at verden er iboende syndig/den enkelte er syndig, men np lyder til at have den venstreradikale holdning om, at det drejer sig om en kamp mellem de gode/syndfrie (altid dem selv) og de onde (de andre).

    Kommentar by traveler — 22. juni 2020 @ 08:07

  111. Iøvrig er det sjovt at læse wiki om Renaud Camus

    Her benyttes the usual suspects til at gendrive Camus’ ubehagelige konspirationsteori om befolkningsudskiftning:

    “Henrik Toft Jensen, lektor emeritus og demografiforsker ved Roskilde Universitet, og Brian Arly Jacobsen, religionssociolog og lektor ved Københavns Universitet, afviser begge konspirationsteorien om befolkningsudskiftning. Ifølge Brian Arly Jacobsen vil det bl.a. kræve en hel række dramatiske og urealistiske demografiske ændringer, før sådan en udvikling ville kunne finde sted, og desuden er der ikke politisk flertal i hverken Danmark eller i Europa for at åbne op for indvandring fra de muslimske lande.”

    Det er da mageløst ringe.

    Kommentar by traveler — 22. juni 2020 @ 08:14

  112. traveler

    Min påstand her er ikke, at Rasmus Paludan, Generation Identitær og de to franske forfattere, Alain de Benoist og Renaud Camus, som bevægelsens ideologi hviler på, er onde. Men at de er udanske, fremmede for dansk kultur, tænke- og væremåde.

    Jeg studsede over GI’s klistermærke, “Elsker Europa”. Hvorfor ikke Danmark? Ja, Danmark ligger rent geografisk i Nordeuropa. Det er imidlertid meget tvivlvsomt, om vi har et åndeligt fællesskab med Frankrig, Syd- og Østeuropa. Jeg føler mig meget mere knyttet til England og USA. Og står valget mellem Den Franske Revolution og Edmund Burke, så vælger jeg Burke.

    På bagrund af det mystiske klistermærke fik jeg den ide at gennemgå RP og GI kritisk for fremmede ideer. Og det var et nedslående resultat med afbrændinger af anderledes tænkendes bøger, antikristne holdninger og en nyformulering af nazismens blod og jord-tanke, altså Alain de Benoist’ etnopluralisme.

    Jeg dvælede ved GI’s symbol, det gule lambda på en sort baggrund. Jeg kan ingen sammenhæng se med det danske flag, den røde frave, det kristne kors. Symbolet stammer fra den oldgræske bystat Sparta. Jeg foreslog, at det måske var udtryk for GI’s homoerotiske ståsted. De spartanske mænd var i stort omfang homoseksuelle og havde drenge som elsker. (Det var langt mere udbredt end andre steder i den græske kultur, muligvis fordi de spartanske mænd levede i kaserne, altid beredt på krig). Lambdaet bruges af homoseksuelle bevægelser. Det er et symbol på homoseksualitet.

    GI er ikke de første, der har været fascineret af Sparta, som var et oligarki og en militariseret stat.

    Et nyfødt barn blev testet af staten, og hvis det var svageligt eller havde handicaps, blev det smidt ned fra klipperne. Det er vist nok historiens første eksempel på eugenik.

    Den spartanske befolkningsgruppe udgjorde desuden et mindretal i deres bystat. Alligevel forstod de at sidde på magten ved at undertrykke majoritetsbefolkingen, bl.a. ved at erklære krig mod den en gang om året (!)

    Jeg synes, at det lyder meget fremmed, men de spartanske ideer tiltalte Adolf Hitler, som roste Sparta for at være verdenshistoriens første racistiske stat.

    “In the 20th century, this developed into Fascist admiration of Spartan ideals. Adolf Hitler praised the Spartans, recommending in 1928 that Germany should imitate them by limiting “the number allowed to live”. He added that “The Spartans were once capable of such a wise measure… The subjugation of 350,000 Helots by 6,000 Spartans was only possible because of the racial superiority of the Spartans.” The Spartans had created “the first racialist state”.”

    https://en.wikipedia.org/wiki/Sparta

    Kommentar by np — 22. juni 2020 @ 12:03

  113. `
    Den radikale og rabiate feminist”np” har gennem lang tid optrådt som en net-trold. Det er spild af tid at læse hendes kommentarer, for meningen med dem er kun at forvirre, at så splid, at afspore debatterne.

    Kommentar by Bent A — 22. juni 2020 @ 17:28

  114. Bent A kl. 17:28

    Men der er måske andre mere begavede læsere, som kan få noget ud af mine oplysninger? …

    Hvad laver en organisation i H.C. Andersens dejlige Danmark, en organisation som bygger på tankestof fra “Det Nye Højre” i Frankrig, en reformulering af nazisternes blod og jord-teori, som knytter etnicitet og geografi til hinanden og konspirationsteorien om den store udskiftning? Og som benytter lambdategnet for den racistiske stat Sparta, hvor homoseksualitet og pæderasti var alment, som sit symbol?

    Kommentar by np — 22. juni 2020 @ 20:34

  115. Kommentar by np — 22. juni 2020 @ 20:34

    Bevægelsen nyder støtte i Danmark, fordi hele Europa har samme problem med den demografiske omvæltning og de ændringer i kulturen der følger med.

    Noget som vi har set ske tidligere i b.la. Libanon, der var et sted man rejse hen på ferie, dengang det ikke var et shithole.

    Lambda-symbolet har intet at gøre med homoseksualitet.

    Spiller du dum eller er du egentlig bare dum?

    Kommentar by KineserSnot — 22. juni 2020 @ 21:32

  116. Snot kl. 21:32

    Jeg har dokumenteret flere gange i tråden. Jeg orker ikke at gentage det for prins Knud.

    Kommentar by np — 22. juni 2020 @ 21:52

  117. np — 22. juni 2020 @ 21:52

    Det er som KineserSnot fortæller altså en del af en paneuropæisk bevægelse, fordi en del andre europæiske lande har lignende problemer med en stadig større andel af fremmede på deres territorier.

    At de så ikke er specifikt dansk nationale burde være aldeles irrelevant især for dig angivelig en Ny Borgerlig støtte.

    Angående homoseksualitet så synes GI’s talskvinde Aurelija Aniulyte ikke at være ramt af det, da hun efter venstreekstreme forlydender siges at være gravid med en tidligere autonom – sic!

    Kommentar by T. H. — 22. juni 2020 @ 22:09

  118. Kommentar by np — 22. juni 2020 @ 21:52

    Din dokumentation er utilstrækkelig. Lambda-symbolet har intet med homoseksualitet at gøre.

    Du siger at fordi A gjorde noget, så må B nødvendigvis også gøre det samme, blot fordi de et par steder ligner hinanden.

    Spiller du dum eller er du egentlig bare dum?

    Hvorfor skulle man desuden godtage wikipedia, der siden starten af 2010erne har været præget af venstreradikal-aktivisme? Min Symbol-ordbog fra Taschen på reolen giver formentlig et bedre svar ang Lambda-symbolet.

    Kommentar by KineserSnot — 22. juni 2020 @ 23:26

  119. Kommentar by np — 22. juni 2020 @ 21:52

    Har du opdaget at USA også benytter sig af “Fasces”-symbolet i bl.a Kongressen, mener du at de fascister?

    Kommentar by KineserSnot — 22. juni 2020 @ 23:29

  120. `
    Feministen “np”’s uvidenhed er uden huller, og hendes dumhed er kombineret med forskruede holdninger og tankesæt. Det med at “np” er NB fan er løgn og hykleri. Og hendes ærinde her er at mistænkeliggøre GI. Hun er en løgnagtig rødradikal femte kolonne agent.

    Kommentar by Bent A — 23. juni 2020 @ 00:24

  121. T. H. kl. 22:09

    Tak for din kommentar og dit sobre debatniveau, som andre kunne lære noget af.

    Vi bliver imidlertid ikke enige.

    En paneuropæisk bevægelse med en talsmand, som er litauer eller af litauersk oprindelse, og som virker på dansk territorium med provokationer mod mindretal i Danmark.

    Nej tak. I Danmark løser vi indvandringsproblemerne ved det parlamentariske demokrati.

    Under corona-krisen havde vi kortvarigt bønnekald. Men det bliver aldrig tilladt. Danmark er et kristent land. Socialdemokratiet mister regeringsmagten, hvis det bliver tilladt.

    Nye Borgerlige kæmper en brav kamp for deres synspunkter på tinge. Jeg er ikke enig i al deres politik. De ønsker mere indvandring fra asiatiske lande. Det gør jeg ikke. Lad os få en pause og bruge midlerne på at integrere og assimilere de indvandrere, som er kommet til landet.

    Kommentar by np — 23. juni 2020 @ 07:59

RSS feed for comments on this post.