22. juni 2020

Bwalya: “Nogle havde regnet med, at jeg ville tale om Trump, men de gik, da jeg talte om Sjælsmark..”

Ekstra Bladet-praktikant Christoffer Munch Paulsen, der i privaten er RUC-studerende formand for Humanistisk Samfund, dækkede fredagens Bwalya Sørensen-‘Flashmob’ i København. Det var ikke en nem opgave, for når han spurgte en hvid, så påpegede en sort at han skulle ’spørge de sorte mennesker’. Og når han endelig kom i tale med et individ med rette kulør, så er der et par hvide (autonome) der beder ham droppe journalisten, da han skriver for et ‘højreradikalt’ medie.

Vi lever i absurde tider, men der er altid god underholdning i og omkring BLM-Bwalya. Her forklarer hun blandt andet at hun er for syg til at bruge mundbind. Fra EB.dk – Black Lives Matter i København: Under 100 fremmødte.

“Med eventet vil gruppen også sætte fokus på uretfærdighed i Danmark med en opfordring til at lukke Kærshovedgård, Sjælsmark og Ellebæk. Det kom ifølge Sørensen bag på nogle deltagere ved sidste demonstration.

– Nogle havde regnet med, at jeg ville tale om Trump, men de gik, da jeg talte om Sjælsmark og Ellebæk. Det gør mig ikke noget, hvis de ikke kommer igen – hvis du bare kommer for at være en hykler. Hvad med dit eget lort? Det her er Black Lives Matter Danmark. …

– Jeg er meget syg. Jeg var it-konsulent, og der er en grund til, at jeg ikke arbejder. Jeg kunne godt gå med den, hvis det var under normale omstændigheder. Men i denne situation, hvor tingene hviler på mig, så er mit blodtryk meget højt. Hvis jeg skulle tage maske på, ville jeg føle, at jeg ville kvæles, fortæller hun.”

(Bwalya Sørensen overfaldes af hvide supremacister på åben gade, cirka – Amager, 12. oktober 2019)

Oploadet Kl. 11:08 af Kim Møller — Direkte link44 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/110947/trackback

44 Comments »

  1. Nu med knivmordene i Reading in mente, så venter vi spændt på at 15000 danskere går på gaden i hvide midaldrende øldrikkende mænds lives matters!

    Kommentar by Den Nervøse — 22. juni 2020 @ 11:14

  2. Men ikke for syg til at leve af andres penge

    Kommentar by k.m. — 22. juni 2020 @ 11:14

  3. Jeg kan se hun har en afrikansk GPS om halsen.
    Er hun på vej hjem?

    Kommentar by Erik — 22. juni 2020 @ 11:15

  4. I det mindste sulter hun ikke …

    Kommentar by Migranter gider ikke telte — 22. juni 2020 @ 11:27

  5. Det er da godt at kraftig overvægt ikke har betydning for blodtrykket, eller noget.
    Skægt at alle de problemer den kvinde tumler med er selvpåført, men det gælder vist hele det tilhørende klynkesegment.

    Kommentar by Kunta — 22. juni 2020 @ 12:02

  6. BLM må demonstrere, og lufte deres had til dem de ikke er enige med.
    Stiller politiet betingelser for hvor BLM må demonstrere?, sådan som de gør ved Rasmus Paludan.

    Danskere må ikke samles til Skt. Hans-bål, uden politiet er på vagt

    Forskelsbehandling bliver mere og mere tydelig

    https://vafo.dk/artikel/politiet-har-godt-%C3%B8je-til-corona-%C3%A5rets-hekseafbr%C3%A6ndinger

    Kommentar by k.m. — 22. juni 2020 @ 12:20

  7. Lad hende gå tilbage til Afrika. Hvorfor har hun lært sig at tale dansk? Omend det er det sædvanlige perkerdansk? Vil hun have at alle danskere skal flytte til hendes hjemland? Så at hun kan overtage Danmark,som er så ufrugtbart,som en syd-svenssk kartoffelmark. Hun vil aldeles snart opdage,at der ikke er flere penge,hvis hun får hendes ønsker opfyldt.

    Kommentar by Nieslen — 22. juni 2020 @ 12:52

  8. Lad hende gå tilbage til Afrika. Hvorfor har hun lært sig at tale dansk? Omend det er det sædvanlige perkerdansk? Vil hun have at alle danskere skal flytte til hendes hjemland? Så at hun kan overtage Danmark,som er så ufrugtbart,som en syd-svenssk kartoffelmark. Hun vil aldeles snart opdage,at der ikke er flere penge,hvis hun får hendes ønsker opfyldt…
    Ja og jeg kan ikke engang skrive mit eget navn,på grund af raseri over de venstreorienteredes (her indregnes venstre og konservative landsforrædere-altså Både Pind og Pape) ødelæggelser Socialdemokrater kan i denne tid opleves live i stort set alle aviser,dagblade og radio-teve-stationer.

    Kommentar by Nielsen — 22. juni 2020 @ 12:56

  9. `
    DET ER NÆSTEN UTROLIGT hvad vi danskere skal skamme os over, iflg. de toneangivende kredse, fra black matter til DR, de radikale politikere og røde medier.

    VI SKAL SKAMME OS over:

    at være hvide

    over at være mænd

    over at være familieforsørger = patriark

    over at være dansksindet/national = snæversynet fascist

    over at være modstander af højere skattetryk = egoist

    over at være skeptisk overfor EU = uoplyst bondeknold

    over skeptisisme overfor ligestilling og feminisme = mandschauvinist

    over at være skeptisk overfor masseindvandring = racist

    over at være imod kommunisme/fascisme = reaktionær idiot der fortjener

    noget genopdragelse, blive lagt i håndjern eller få nogle AFA-tæsk

    osv.

    Kommentar by Bent A — 22. juni 2020 @ 12:58

  10. Smmrtdn slttr NU

    Kommentar by Nielsen — 22. juni 2020 @ 12:58

  11. I det mindste er staven sort.

    Kommentar by Skatteyderen — 22. juni 2020 @ 13:04

  12. `
    PS: Over at være skeptisk overfor “klimahysteriet” og co2-løgnen = klimabenægter og uansvarlig

    Over at være træt af DR og andre løgnefabrikker = mistroisk bodegatype

    Over at have kritisere feminismen = kvindehader

    Over at grine når Greta Tunfisk er på skærmen = upassende opførsel

    Over at få kvalme af DR-snak om bæredygtig omstilling, om 70% klima-redning og om staten som vores allesammens mor = utaknemlig vælger

    Kommentar by Bent A — 22. juni 2020 @ 13:23

  13. C 32000 udlændinge er førtidspensionister i Dk.– Zambias( Bwalya) befolkningsudvikling. 1940 1,5 mill ( Dk 4mill.) 1950 1,9.- 1970 4- 1980 5,7-1990 7,4-2000 10,0- 2010 13,1-2018 c 17,5 mill.— Døde NYHIPOER er en mangelvare.

    Kommentar by dansker — 22. juni 2020 @ 13:29

  14. 13: din dødstrussel er anmeldt, klamme nazi-svin!

    Kommentar by GT — 22. juni 2020 @ 13:59

  15. Nu går der også ged i tråden her, som en af de tidligere, hvor nogen af de krænkede også forsøgte at kapre kommentarsporet

    Kommentar by k. m. — 22. juni 2020 @ 14:21

  16. “I sidste del af 2. verdenskrig oprettede den tyske besættelsesmagt Hipokorpset, en brutal politistyrke bestående af frivillige danske mænd”

    Det er ikke smart at anmelde en kommentar, og slutte af med at kalde anmeldte “klamme nazi-svin”

    Kommentar by k. m. — 22. juni 2020 @ 14:33

  17. 15: så du mener at dødstrusler er helt ok???????????????????????????????

    Kommentar by GT — 22. juni 2020 @ 14:38

  18. “Jeg var it-konsulent, og der er en grund til, at jeg ikke arbejder. ”

    it-konsulent… Muaahahahaha, den var god.
    Og jeg er Napoleon med den højeste IQ i verden.

    Kommentar by Danskeren — 22. juni 2020 @ 15:03

  19. Blævre Sørensen eller hvad hun nu hedder siger selv at hun er syg. Det er der vist en del af os der har klar over længe, men det kommer aldeles bag på mig at hun selv er klar over det.

    Kommentar by bjarne binee — 22. juni 2020 @ 15:21

  20. Det eneste Blæveret Sørensen laver i Danmark er at blive forsørget, hun burde skamme sig over at kritisere det land hun har valgt at bosætte sig i uden at bidrage med ingenting, hun burde deporteres tilbage så hun kunne hjælpe dem hun kæfter op om og få anerkendelse som en ny Mother Theresa, forbyd islam i Danmark.

    Kommentar by emmagad — 22. juni 2020 @ 15:29

  21. Jeg konstaterer kun hvor kommentarsporet er på vej hen.

    Dumme, ledende spørgsmål besvares ikke

    Kommentar by k. m. — 22. juni 2020 @ 15:37

  22. Sorte fede Bwalya er en fed sort zombie æv bæv.

    Kommentar by Den Danske Helt — 22. juni 2020 @ 15:39

  23. a nigger that is it-consultant is like saying that an ex japanese prostitute that cheats on welfare and benefits is smart. i never met where i am at that criminals that steal welfare and benefits from those that work ever told the truth.

    i wonder, if a nigger does not work and is on welfare, but have time to invest into an organization like blm is not that welfare and benefit fraud?

    Kommentar by Erwache — 22. juni 2020 @ 16:15

  24. Normalt bruger jeg ikke dette sprog, men jeg kan bare konstatere, at Bwalay S. er en inkompetent og ukneppelig flæskemås med konstant munddiarre.
    Hun burde tage nogle dybe vejrtrækninger i en plasticpose. Hvis den hvide mand er så slem og racistisk, hvorfor fanden bosætter hun sig så ikke blandt sine stammefrænder på det afrikanske kontinent! Der er da stadig plads blandt bjerg gorillaerne i det afrikanske højland.Godt nok er vi hvide gamle mænd ved at være en minoritet, men vi står fandeme for de fleste af de opfindelser der har gjort dagligdagen mere behagelig for alle. Fysik, kemi, matematik og lægevidenskab er stort set udviklet af den forhadte og udskammede hvide mand.
    Hvor er den sorte mand henne, når det gælder fremskridt for menneskene?

    BS IT-konsulent, ja min bare, og jeg er raketforsker. Hun er kommet til et land, hvor det er så nemt at få snabelen ned i fælleskassen, uden at bidrage til samfundet.

    Det samfund man (jeg) kendte for år tilbage, er ved at gå i forrådnelse og opløsning. Det ses på opløsning i normløshed, uansvarlighed, dårlige og selvdestruktive vaner, kortsynethed, moralsk deroute, grimhed, uvidenhed, overfladiskhed og dumhed. Tidsånden er det hurtige, det nemme, det ligegyldige, det platte. Det startede ikke på samfundets bund. Forrådnelsen begyndte i toppen – hos ”eliten” – hvorfra den har inficeret resten af samfundspyramiden som en kræftcelle, villigt sekunderet af en stor del af medieterroisterne. Nogle af vores politiske karklude, udviser en så destruktiv adfærd overfor egen kulturkreds, at man må mistænke dem for at have siddet og snittet sig selv med barberblade i puberteten!
    Man kan nu engang ikke ændre historien, men bør vi ikke snarere lære af den, og blive klogere!

    Kommentar by der Adler — 22. juni 2020 @ 16:52

  25. `
    Det som kendetegner GTs kommentarer er at de er uden argumenter og som regel helt meningsløse. Ingen logik, humor eller oplysninger, blot postulater om at andre truer eller er nazister. Det er jo helt til grin at “debattere” på den måde. Men GTs er måske kun 12-13 år?

    Kommentar by Bent A — 22. juni 2020 @ 16:54

  26. k. m. — 15:37

    k.m. (jeg har fulgt dig) du er for begavet til at hoppe på hans limping, ignorer ham!

    Kommentar by T. Flodur — 22. juni 2020 @ 17:06

  27. Øgenavne står praktisk i kø…
    Først ApartheidBwalya så DovneBwalya.

    Kommentar by Den Kutteklædte Hævner — 22. juni 2020 @ 17:48

  28. Haha…hun føler noget, og det trumfer sund fornuft. Det er ubetaleligt. Lad os lave eksperimentet: Alle der vil handle med eller følge folk som føler noget, en kø. Alle andre som lytter til sund fornuft, videnskab og emperi, en anden kø. Alle dem i den første kø flytter sammen uden kontakt til dem i den anden kø. Vi mødes om 2 år og ser hvordan vi hver især har klaret os. Hahahaha…

    Kommentar by FrafaldenModerat — 22. juni 2020 @ 17:54

  29. Jeg må indrømme at jeg godt kan lide en ting ved bwalya sørensen, og det er at hun i modsætning til alle andre på den yderste venstrefløj ikke har det mindste problem ved at påpege hykleriet i egne rækker, og bede folk om at skride hvis de ikke kan lide hvad hun laver. Det er som om hun aldrig har fået fællesmailen “ingen fjende til venstre” eller bare har smidt den i skraldespanden, og det respekterer jeg hende sgu for.

    For det ER jo latterligt at hvide forstadsautonome skal gå rundt og tale på vegne af sorte, og når de så ovenikøbet også forsøger at bestemme over dem til de sortes egne demonstrationer, så ville jeg sgu også bede dem om at skride ad helvede til.

    Den yderste hvide venstrefløj er de eneste som stadig holder slaver i danmark, og bwalya sørensen er som en af de få godt klar over det.

    At hun så er for dum og racistisk til at ville have hjælp af alle de normale hvide mennesker som bakker op om hendes sag, det er så hendes eget problem.

    Udover det går der rygter om at der slet ikke er noget der hedder black lives matter danmark, men at hun bare har stjålet navnet for at udnytte det i danmark. Der skulle være en liste over deres forskellige afdelinger på deres hjemmeside, og danmark står ikke på den har jeg hørt. Så når hun eksempelvis samler penge ind på vegne af deres organisation men istedet bruger dem på hendes personlige sager som at angribe støjberg, udrejsecentre og lignende, så nærmer vi os vist en straffesag af de større.

    Indsamlingen var allerede ulovlig i forvejen da den ikke var anmeldt, men at oprette den på vegne af en forening man måske slet ikke repræsenterer, det er vist et helt andet niveau i straffeloven .. Spørgsmålet er så om dansk politi overhovedet tør at røre ved det, eller om hun bare får lov til det fordi hun kæmper venstrefløjens kamp imod højrefløjens asylpolitik!

    Og angående hendes sortklædte kumpaner, så har den korte avis et langt portræt af ANTIFA i flere afsnit oversat fra gatestone institute, som blandt andet kan fortælle at de er på lønningslisten fra den tyske regering! “Anti-fascister”, ansat på kontrakt af staten til at smadre politiske modstandere… Første del kan læses her: https://denkorteavis.dk/2020/nu-en-kort-beretning-om-antifa-foerste-del/

    Kommentar by Per — 22. juni 2020 @ 19:41

  30. Kommentar by Erik — 22. juni 2020 @ 11:15
    Den gav kaffe på skærmen…

    Kommentar by Lider af danskhed — 22. juni 2020 @ 19:48

  31. Hvis man er alt for tyk får man let forhøjet blodtryk! Så spis det halve af hvad du gør!

    Kommentar by Den Nervøse — 22. juni 2020 @ 20:23

  32. Hold da kæft: hendes patter er større end mine røvballer.

    Kommentar by Charles — 22. juni 2020 @ 20:38

  33. Når man viderebringer ting der potentielt kan vælte den yderste venstrefløj, og responsen er “ Hold da kæft: hendes patter er større end mine røvballer“…

    Suk.

    Kommentar by Per — 22. juni 2020 @ 20:48

  34. `
    Enig med Per 19.41, bortset fra en lille detalje, for der er vel ingen NORMALE hvide danskere som bakker den blævrende varmluftsballon op?

    Kommentar by Bent A — 22. juni 2020 @ 20:58

  35. Kommentar by Bent A — 22. juni 2020 @ 20:58

    Hvorfor dette fokus på Bwayla, når en stor del af befolkningen bakker op BLM, der faktisk er hvad Bwayla står og fortæller.

    Hvorfor er der ingen der har kravet i hvad BLM er for en størrelse og har fundet ud af de blev startet af kommunister i 2013? De siger det endda selv i video-interviews på youtube.

    Kommentar by KineserSnot — 22. juni 2020 @ 21:53

  36. Jeg KAN bare ikke lade vaere: ONGO BONGO, GID HUN VAR I CONGO!!! Hihi, det maa have vaeret roedvinen til aftensmaden :-))) And now for something completely different:
    Hvad trollene angaar, kender de kun en modus operandi , kuren er ligesaa simpel, lad vare med at fodre dem, saa gaar de helt af sig selv i oploesning, deres “kommentarer” reduceres til en raekke ligegyldige nuller og et-taller, passende til deres ligegyldige eksistenser…
    @ 32 og 33, korte koncise indlœg der omtrent siger alt der er at sige om BLM. Jeg vil stilfærdigt bemaerke, at ikke saa faa sorte HELLER IKKE kan bruge BLM til noget som helst; desvœrre kommer de ikke til orde med de medier vi idag er straffet med.

    Kommentar by krassisten — 22. juni 2020 @ 22:59

  37. Den kornfede racist passer også godt på hendes krop. Hun er så fed, at hun har fået sit eget postnummer, og pt er Danmark næststørste ø.
    Må hun blive skovlet ud af Danmark med ekspressfart.!!!!

    Kommentar by Gert Z — 22. juni 2020 @ 23:13

  38. `
    # Krassisten: Det er nemlig rigtigt. Både BLM og AFA er kommunistiske og radikale bevægelser. Det oplyser mange forskellige kilder.

    Kommentar by Bent A — 23. juni 2020 @ 00:08

  39. Kommentar by GT — 22. juni 2020 @ 13:59

    Så du enig i at ANTIFA er de moderne HIPO-svin? Når de leger lakajer for de kapitaliske-selskaber og diverse “købte” skindemokratier, der har samme holdninger som dem?

    Kommentar by KineserSnot — 23. juni 2020 @ 00:21

  40. KineserSnot — 22. juni 2020 @ 21:53:

    Jeg suplerer lige med et link:
    https://da.gatestoneinstitute.org/16141/antifa-beretning

    Kommentar by M.S. Carstens — 23. juni 2020 @ 00:23

  41. Bwalya Sørensen, tja hun virker mere og mere komisk for hver gang hun optræder rundt omkring.

    Kommentar by Allan Gorm Larsen. — 23. juni 2020 @ 16:51

  42. ANTIFA/AFA, der er nok at tage sig til for de forskellige efterretnings tjenester. Disse organisationer er direkte en eklatant trussel imod os alle sammen.

    Kommentar by Allan Gorm Larsen. — 23. juni 2020 @ 17:39

  43. Coronafængeren Sørensen…

    Kommentar by LarsB — 23. juni 2020 @ 20:47

  44. Black Lives Matter. Rend mig.

    Kommentar by Holger D. — 24. juni 2020 @ 01:29

RSS feed for comments on this post.