23. juni 2020

FARE-chef: ‘White Lives Matter’ kan kun være motiveret af racisme og en afvisning af lige rettigheder.”

I sidste udgave af podcasten Fodbold FM blev der seriøst diskuteret, hvorvidt alle spillere i Superligaen også skulle knæ for at støtte ‘Black Lives Matter’. Vi lever i absurde tider, og hvis den skal gå på Århus Stadion, så skal det nok gøres i denne corona-sæson med få tilskuere. Alternativt får MSM scener som denne her. Hold politik ude af fodbold eller gør fodbolden politisk.

Football Against Racism in Europe (FARE) er kendt for at se syner, men i disse uger er den sunde fornuft sat helt ud af kraft. Ligesom det ikke er racistisk at sætte et klistermærke op med budskabet ‘It’s ok to be white’, så er det heller ikke racistisk at pointere, at ‘White Lives Matter’. BLM-bevægelsen kæmper ikke kun for sorte, men også mod hvide, og det skal man selvfølgelig opponere imod. Fra DR Online – ‘White lives matter!’: Burnley-anfører er flov over fanaktion.

“Flyet med banneret fløj ind over stadionet, kort efter at alle spillere og trænere havde knælet for at støtte bevægelsen Black Lives Matter i forbindelse med de verdensomspændende demonstrationer mod politivold og racisme. …

Den europæiske instans for ligestilling, Fare, der arbejder sammen med Det Internationale og Det Europæiske Fodboldforbund, Fifa og Uefa, fordømmer også hændelsen.

– Den racistiske modreaktion til Black Lives Matter-bevægelsen i Europa er en tendens, vi ser og har dokumenteret, siger Fares administrerende direktør, Piara Powar til The Guardian.

– ‘White Lives Matter’ kan kun være motiveret af racisme og en afvisning af lige rettigheder. Det viser, hvorfor kampen for lige rettigheder er så vigtig, siger Piara Powar.”

(‘White Lives Matter Burnley’-banner over Etihad, 22. juni 2020; Foto: USPosts, udsnit)

“Jeg skammer mig og er flov. Disse personer skal komme ind i det 21. århundrede og uddanne sig selv. … De repræsenterer ikke, hvad vi står for.” (Ben Mee, Burnley-anfører)

Oploadet Kl. 10:37 af Kim Møller — Direkte link45 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/110984/trackback

45 Comments »

  1. Der er gået ‘neger’ i alle debatter….

    Neger…neger…neger..

    Kommentar by Jp — 23. juni 2020 @ 11:02

  2. Jeg var dum, og glemte at flag-flyet kom over mit område i går

    Tjek flyveplanen her
    https://danskernestotterstojberg.dk/?utm_campaign=unspecified&utm_content=unspecified&utm_medium=email&utm_source=Nye%20Borgerlige

    Kommentar by k.m. — 23. juni 2020 @ 11:18

  3. Black Lives Matter: stunning and brave!

    White Lives Matter: FASCISTS! RACISTS! REEEEEEE!

    Kommentar by Quark — 23. juni 2020 @ 11:47

  4. Er det muslimer?

    Retten i Lyngby tog mandag hul på en sag mod tre unge mænd, der er tiltalt for gruppevoldtægt af en ung pige.

    Hændelsen fandt ifølge anklagemyndigheden sted 28. marts i år på et kollegieværelse i Nordsjælland.

    Her skulle de tre unge mænd, der alle er under 20 år, hver især have både voldtaget og tiltvunget sig andet seksuelt forhold end samleje med den jævnaldrende pige, som ifølge anklagemyndigheden var ude af stand til at modsætte sig.

    De nægter sig alle skyldige i voldtægt.

    Det hele skete angiveligt om natten i tidsrummet mellem klokken 02 og 05 om morgenen, efter flere af de tilstedeværende havde indtaget alkohol – herunder både det formodede offer og de tre tiltalte.

    Anklagemyndigheden er af den overbevisning, at to af de unge mænd voldtog kvinden på skift, inden den tredje til sidst også voldtog hende.

    Det skulle være foregået, selv om pigen skulle have sagt klart fra ved både at sige ‘av’, ‘hold op’ og ’stop’.

    Senere på morgenen, mellem klokken 05 og 11, skulle den ene af de tre tiltalte ifølge anklagemyndigheden have voldtaget kvinden igen på en anden adresse.

    Alle tre mænd er etnisk danske, forbyd islam i Danmark 🇩🇰

    Kommentar by NotariusUmulius — 23. juni 2020 @ 11:57

  5. Nu bliver der endnu mere racisme, af al dette her, jeg begynder at afsky det endnu mere end jeg nogen sinde har gjort. Jeg ser sorte, neger, alle vegne hvor jeg færdes. Hjælp!

    Kommentar by IES — 23. juni 2020 @ 11:59

  6. `
    Iflg. BLM OG DE RØDE, brune og sorte totalitære bevægelser er hvide mennesker så hvide og grimme, at de bør forbydes og dernæst afskaffes. Hvidheden er blevet en torn i øjet i øjet på de progressive, moderne og globale typer som går ind for total lighed og universielle menneskerettigheder for ALLE folkeslag, undtagen hvide mennesker.

    Hvidheden er blevet racistisk, og et bevis på at de hvide som skabte lægevidenskaben, filosofien, matematikken, teknologien og civilisationen, i virkeligheden er en samling undermennesker i sammenligning med kommunister, feminister, vandaler og islamister.

    Derfor er det bedst at Danmark og Europa omdannes til en mellemting mellem Kina, Sovjet, Nordkorea, DDR og Somalia.

    Det har de forstået inde i de gales højborg. Husk derfor at stemme på de gamle partier. Der er så danske, næstekærlige, kloge, ærlige og fremsynede at man tror det er løgn.

    Kommentar by Bent A — 23. juni 2020 @ 12:00

  7. Kommentar by NotariusUmulius — 23. juni 2020 @ 11:57

    Er det muslimer?

    Nej, det var det så ikke i dette tilfælde. Men jeg glæder mig meget til, at B.T. og alle andre danske medier skriver, at de tiltalte for voldtægt og gruppevoldtægter er muslimer, som er tilfældet i 95 ud af hver 100 voldtægter og gruppevoldtægter, forbyd islam i Danmark 🇩🇰

    Kommentar by NotariusUmulius — 23. juni 2020 @ 12:00

  8. Alle hvide bør smøre sig ind i selvbruner. Det er en fornærmelse mod de sorte og de brune at gå rundt og være hvid.

    Kommentar by JC — 23. juni 2020 @ 12:39

  9. `
    Piara Powar er anti-racist og muligvis også muslim? Han er ihvertfald meget ekstrem eller skør når han påstår at White lives matter kun kan være motiveret af racisme. En idiotisk og latterlig påstand fra en mand som mener at det er helt ok når BLM fører sig frem med tilsvarende budskaber. De sorte må gerne påberåbe at deres liv har betydning, men det må de hvide ikke, iflg. Powar. Bzzzzz.

    Kommentar by Bent A — 23. juni 2020 @ 12:41

  10. Jeg gætter på at BLM bevægelsen og tilsvarende, vil vække en hvid identitetsbevægelse til live. Måske vil det engang i fremtiden føre til at der kun vil eksistere rent hvide og rent sorte fodboldklubber.

    Kommentar by JC — 23. juni 2020 @ 12:45

  11. Det forstår jeg simpelthen ikke når man skriver “Black lives matters” så er det ok, men når man så skriver “White lives matters” så er det racisme. Jeg mener det er da racisme at det kun er sortes liv der har betydning! Jeg kan heller ikke forstå at det er racisme at sætte klistermærker op med “It’s OK to be white”, ud over at det er noget griseri med klistermærker i det hele taget, så kan det da umuligt være racistisk! Med mindre man mener at det ikke er OK at være hvid, og så har jeg i alle tilfælde et problem!
    De fleste ved BLM demonstrationerne burde gå hjem og se sig selv i spejlet. I de fleste tilfælde vil de opdage at de er hvide, og at de trods deres noget forskruede meninger, faktisk er OK, ellers har de som jeg et problem!
    Jeg har nok mest lyst til at skrive “All lives matters” men det betyder ikke at jeg syntes, det er OK at alle skal have ret til at bo i Danmark! Lige som jeg ikke nødvendigvis skal bo i Somalia, Congo eller Syrien. Danmark er danskernes land og hvis der kommer for mange fremmede, som ikke forsørger sig selv og som er voldsomt overrepræsenteret i kriminalitetsstatestikkerne, så bryder Danmark sammen!

    Kommentar by Den Nervøse — 23. juni 2020 @ 13:31

  12. # Umulius: Du starter med at skrive: er det muslimer? Og slutter med at skrive i samme kommentar 11.57 at det er tre etnisk danske mænd??? Er det ikke voldsomt selvmodsigende?

    Der har lige været noget i DR om voldtægt. Man vil have loven strammet i feministisk retning. Når man tager i betragtning at nogle kvinder er yderst lunefulde og skifter mening hvert andet minut, mens andre fjoller rundt og drikker sig plørefulde, propper sig med stoffer og smider tøjet, det meste eller det hele, er det så en helt urimelig tanke at i sådanne tilfælde af lunefuld/tankeløs/ idiotisk opførsel, har kvinderne selv været ude om at komme ind i situationer de fortrød dagen efter?

    Ved overfaldsvoldtægt er det selvfølgelig en helt anden sag.

    Kommentar by Bent A — 23. juni 2020 @ 13:34

  13. Politi oplyser kun hvis der sker voldtægt begået af etniske danskere….og jo lidt mystisk at ofret voldtages senere på en anden adresse!!!! Voldtægtsanklager er livsfarlige for mænd og hvis ofret ( kvinden) står dårligt med sin forklaring med voldtægter på flere adresser..vupti, så dukker endnu et offer for voldtægt begået af de samme mænd frem ( gerne fra samme venskabskreds…og alles liv er ødelagt…vores retssystem er middelalderligt på det punkt…

    Kommentar by H. Nielsen — 23. juni 2020 @ 14:01

  14. 7: du har så fuckin travlt med andre, alt imens du selv er en psykopat som truer folk på livet, der er imod ekstremisme.
    Usle taber. Ægte Dansker blir du aldrig, med din althadende mentalitet. Men det er nok bare sådan man blir, når man er over 50, stadig bor hjemme hos sin mor og aldrig har været sammen med en kvinde.

    Kommentar by GT — 23. juni 2020 @ 15:07

  15. Der kan opfordres til at alle brune og sorte bortvises fra skatteyderbetalte uddannelser og når de er så utilfredse med forholdene i Danmark kunne man postomdele pjecer der opfordrer de brune og sorte til at forlade landet, ingen gider hører på dem og ingen gider se på dem, forbyd islam i Danmark.

    Kommentar by emmagad — 23. juni 2020 @ 15:14

  16. `
    ABSURDE TIDER. Ja, vi lever sandelig i absurde tider. Tag nu de gamle partier som slet ikke har kunnet finde ud af det med brevpost, digitalisering, IT-platforme, boligpolitik, familiepolitik, økonomi, indvandring eller islamisme. De har dummet sig igen og igen, og er vandret fra skandale til skandale.

    Men nu vil de være klogere end Vorherre og videnskaben tlsammen. De aner intet om klima, co2, solens varierende udstråling eller atmosfærens komplicerede sammensætning eller planters stofskifte.

    De véd heller ikke noget om økonomi, brint, teknologi eller verdenshistorien. Mange af politikerbørnene og pamperne bruger det meste af tiden på ideologi, racisme-humbug, feministisk pjat og utopiske narrestreger.

    Alligevel vil disse uvidende, uduelige og herskesyge politikere bestemme over erhvervslivet, hverdagslivet, vind og vejr og alle detaljer i landbruget, industrien og samfundslivet 30-100 år frem.

    De er villige til at bruge hundredvis af milliarder af kroner på den fuldstændig meningsløse plan om minus 70% co2, på den fortsatte indvandring og islamisering, og på omfattende overvågning og udspionering af borgerne og privalivet. Og på statsopdragelse af børnene.

    I radio og tv pludrer og pladrer politik-kvinder og R-typer som Morten Østers løs om at det er livsvigtigt at nå “klima-målet” og det kan ikke gå hurtigt nok. Og nye afgifter må der til. Det er løgn og politik alt sammen. Og det er i lodret modstrid med fakta der kan findes på nettet og andre steder.

    Vi styres af tosser og feminister, af kommunister, euro-pater og galninge. De smadrer gerne demokratiet, velfærden, infrastrukturen, skolerne, sundhedsvæsnet og vores økonomi, kultur, frihed og fremtid, når bare de kan fremture med deres utopiske fantasier.

    Fantasterne bytter gerne Danmark og det danske folk ud med et EU-reservat overbefolket med arabere og negre. Og vores kultur skal væk så der kan blive plads til afrikanisering og islamisering.

    Kommentar by Bent A — 23. juni 2020 @ 15:18

  17. Antiracisterne dumper enten i formel logik eller i engelskkundskaber ved ikke at opfatte Black Lives Matter og White Lives Matter ens.

    Endnu mere propagandaoffervanvittigt er at påstå All Lives Matter er racistisk.

    Kommentar by perhag — 23. juni 2020 @ 15:42

  18. ” 16, Bent A.

    Tja, det er jo en selvindlysende sandhed, og hver dag har sine eksempler. Selv de mest tungnemme burde for længst have fattet, i hvilken retning dette stakkels land bevæger sig.

    Men det har altså kun omkring 5% af befolkningen, så bliv endelig ved.

    Kommentar by Henrik Wegmann — 23. juni 2020 @ 15:53

  19. Hvornår hører hysteriet omkring BLM op?. Folk må snart være godt og grundigt trætte af den ståhej, som er knyttet til dette idioti.
    Man skulle tro at de fodbold spillere, som knælede til fordel for BLM er en flok social fascister, som ikke kan finde på andet end at genere alle andre, som ikke mener noget andet end dem selv. STOP DOG HYSTERIET inden der sker flere ulykker.

    Kommentar by Allan Gorm Larsen. — 23. juni 2020 @ 15:56

  20. Rettelse: Som mener noget andet end dem selv. Beklager.

    Kommentar by Allan Gorm Larsen. — 23. juni 2020 @ 15:58

  21. Hvad får man i skrotpræmie for en udrangeret GT i

    Kommentar by k.m. — 23. juni 2020 @ 16:05

  22. https://blogs.timesofisrael.com/the-silence-about-black-slavery-in-the-arab-world/

    Kommentar by Vakse Viggo — 23. juni 2020 @ 16:15

  23. Kommentar by GT — 23. juni 2020 @ 15:07

    Der var du igen, har du talt med din psykolog idag?

    Kommentar by KineserSnot — 23. juni 2020 @ 16:25

  24. Vi har alle en bias mod dem, som ligner os og vi føler os relateret til. Det multietniske “samfund” hviler på den utopi, at dette kan overkommes. Det viser sig så, at det kan den ikke. De bliver så selektive i deres forklaringer for, at utopien ikke er realiseret. De ignorere overgreb på f.eks hvide engelske piger, intraetniske konfliker fordi man vil på hvides racisme som årsagen til, at utopien ikke er realiseret. Forvendt, at hadet mod hvide vil stige med tiden. Hvide er satans børn og årsagen menneskeheden lider og ikke er blevet en stor familie.

    Kommentar by CCC — 23. juni 2020 @ 16:27

  25. Muslim’s version: Bacon Loaf Muhammadizes.

    Kommentar by Gustav Jensen — 23. juni 2020 @ 16:49

  26. Stop supporting the teams that knee, stop supporting uefa, fifa and all other sports organizations that support blm and stop going to stadions where they fly the rainbow flag. if they want to mix politics with sports then they should keep their head up their ass, these sickning disgusting creatures.

    Stop buying in the stores where there are niggers and muslims working, stop buying from chains that support blm or change their slogans or where products are made where they promote and support communism, blm and other introvert and mentally retarded incomplete theories.

    the criminals and mentally retarded always claim lies, but that is what they know best, lies, stealing and citing incomplete theories because their iq is lowest. the smarter sht up and work hard because they have a long term goal but it is time to show these criminal rats and lice that they belong in jail and it is time that white people become vocal. if they are not happy they can return to their shitholes, stenchy cesspools in france, latinamerica, PAKISTAN, TURKEY, japan and africa. stay there and demonstrate there, cite racism there, loot, steal, kill, torch in your own shithole piece of shit cesspool.

    Kommentar by Erwache — 23. juni 2020 @ 17:07

  27. Black crimes matter.

    Kommentar by Nielsen — 23. juni 2020 @ 17:08

  28. 23:………spørger en person som tilbeder verdens værste massemorder og nazismen.. skal du ikke ud og heile i en skov sammen med dine venner fra nmr?

    Kommentar by GT — 23. juni 2020 @ 17:37

  29. Danskerne støtter Støjberg.
    Og White Lives Matter fjong.!

    Og her er også en video der tæller med:
    Min overskrift til videoen er: EN STOR LORT I TINGET. ☻

    Sort og hvid racisme i tinget.
    https://jyllands-posten.dk/politik/ECE12241933/loesgaengertale-vakte-vrede-i-folketinget-det-er-simpelthen-ynkeligt-at-man-traekker-offerkortet-fra-talerstolen/

    23.06.2020 KL. 15:30
    Løsgængertale vakte vrede i Folketinget: »Det er simpelthen ynkeligt, at man trækker offerkortet fra talerstolen«
    Det udløste kraftige reaktioner, da løsgængeren Sikandar Siddique pegede på racismen i det danske samfund og holdt ét minuts tavshed for amerikanske George Floyd

    SK, ELLER NB. ELLER SLUT.

    Kommentar by Charles — 23. juni 2020 @ 17:38

  30. Hej Nielsen.
    Det her må så være Black Crimes Matter, som du skrev. ☺

    særlink: https://twitter.com/i/status/1273399839938752512
    2 betjente pløkkes.

    Kommentar by Charles — 23. juni 2020 @ 17:54

  31. @ CCC — 23. juni 2020 @ 16:27: Du har fuldstændig ret. Det er ikke alene det multikulturelle paradis, der er en utopi; det er også det multietniske. Jeg vil hellere omgås en venlig ‘black’ end en ‘venlig’ muslim, og jeg ville hellere se et islamfrit Danmark end et rent hvidt Danmark. Men jeg tror ikke på det multietniske paradis.

    Kommentar by Ole Madsen — 23. juni 2020 @ 18:13

  32. Greta Tunfisks fikseringsbælte er sprunget op

    Kommentar by Træt — 23. juni 2020 @ 18:31

  33. BSPM = Black Shoe Polish Matter.

    Kommentar by Gustav Jensen — 23. juni 2020 @ 19:53

  34. Black Wives Patter

    Kommentar by egon olsen — 23. juni 2020 @ 22:02

  35. 31; tænker du wr indlagt på den lukkede, samme sted som hende, siden du ved det??
    Intet i denne verden er mere sygt end at tilbede nazismen som dig…

    Kommentar by GT — 23. juni 2020 @ 22:07

  36. Det er trist at nazismen gav etnisk udrensning et dårligt ry.
    Oprydning og rengøring er en god ting

    Kommentar by Træt — 23. juni 2020 @ 23:20

  37. Negre som aldrig har været slaver kræver erstatning af folk, som aldrig har haft slaver.

    Donationer til Black Lies Matter går ubeskåret til satanisternes DemonKKKrat politikere.

    Crazy Bernie for President er topscorer m.h.t. donationer.

    Kommentar by Iznogut — 23. juni 2020 @ 23:21

  38. 100 personer skudt i Chicago her i weekenden, 14 døde, heraf flere børn, bla en 3-årig. USA er færdigt, men turen kommer også til Europa. Måske på en anden måde. De fjerner statuer i usa, fx Roosevelt statuen i NYC vil de fjerne, og Lincoln, Jefferson og mange flere. Følg lidt med på RT og FOX news på youtube. Det er meget slemt derovre, og lovløsheden er eksploderet.

    Kommentar by Løsriv Jylland! — 23. juni 2020 @ 23:35

  39. Følg lidt med på RT og FOX news på youtube. Det er meget slemt derovre, og lovløsheden er eksploderet.

    Kommentar by Løsriv Jylland! — 23. juni 2020 @ 23:35

    Alle i Danmark kan FOX News Channel gratis 24/7—lige nu med blandt andre Jesse Watters og Dana Perino i The Five.

    https://ustv247.tv/foxnewslive/ forbyd islam i Danmark 🇩🇰

    Kommentar by NotariusUmulius — 23. juni 2020 @ 23:41

  40. OT , men det er vanskeligt at lægge videolinks i off topic, derfor skriver jeg her. Læg mærke til nyhederne: samme fortællinger på globalt plan, om klima, klimakatastrofer, udryddelse af fattigdom, oprettelse af naturreservater (som folk iøvrigt vil blive nægtet adgang til), fredning af importerede vilde dyr (fx ulve), overvågning og mere overvågning under søgte paroler som ‘sikkerhed’ og ‘netsvindel’. Mindcontrol! Markering på gader og i butikker, men racister må godt samles flere tusinder, uden afstand og uden mundbind. Smartmeters = overvågning. Køleskabe og tv kan overvåge nu (de nye), for de er en del af IOT. FEMA-camps i USA, indkøb af 300.000 guillotiner under Obama regeringen osv. Må jeg minde om Rosa Koires agenda 21 doc her, og jo, de skal nok finde ud af at fratage folk muligheden for at eje bil, andet end i gruppevis! Undskyldningen vil være skyhøje priser på benzin, samt hensyntagen til klima. Som Ron Johnson fra Stranger Than Fiction News siger: “This is the last Summer!” Jeg er enig. Det bliver den sidste nogenlunde normale sommer på jorden, tror jeg. Og vi går sandsynligvis mod Wuhan-style lockdown næste gang. . Jeg er bare realist. . Vi burde alle holde op med at skændes om idiotiske småting, for det, der er på vej kan vi slet ikke fatte . https://youtu.be/3PrY7nFbwAY

    Kommentar by Løsriv Jylland! — 23. juni 2020 @ 23:54

  41. Tak, Notariusumulius. Det link kendte jeg ikke.

    Kommentar by Løsriv Jylland! — 23. juni 2020 @ 23:55

  42. Trump kommer til at vinde stort det valg er allerede afgjort.
    Søvnige Joe har intet andet at tilbyde end mere identitetspolitik og kaos.
    Sorte har en tilbøjelighed til at ville brænde alting ned til grunden.
    Det kan man ikke basere et land på. Hvad med at give dem erstatning på den betingelse de immigrerer til Afrika.

    Kommentar by Zenobia — 23. juni 2020 @ 23:56

  43. Nye gråtæske højder !

    https://twitter.com/RealJamesWoods/status/1275110593981108225

    Helt uden motiv, bare et lystmord. Eller er det bare BLM-motiv.?
    KKK kunne også få lyst.
    Når sådan noget sker som videoen viser, får jeg lyst til at se V8´rne i aktion.

    Oversættelse:
    NYC CHAOS: Mand henrettet i bredt dagslys på Brooklyn-fortovet
    Rædsel som mand skød bagfra, mens han rengør bilen

    (Newswars) – En mand døde efter at være blevet skudt i nakken, mens han rensede sin bil på en Brooklyn-gade lørdag formiddag, ifølge rapporter.

    I foruroligende optagelser, der blev frigivet af NYPD, kan Kenneth Singleton, 35, ses skrubbe rattet på en bil foran hans hjem, når en anden mand nærmer sig på fortovet.

    Den mistænkte går op bag Singleton og ser ud til at skyde ham flere gange, før han løber væk.

    Kommentar by Charles — 24. juni 2020 @ 00:25

  44. >Charles — 23. juni 2020 @ 17:38
    Føj for satan. Sådan noget svineri er ikke til at holde ud at se på. Det der Sikander møgdyr skulle ud af Danmark på røv og albuer. Og hans familie samme vej.

    Kommentar by Nielsen — 24. juni 2020 @ 01:07

  45. Vaagn nu op,alle mulige kom ind til (Vesten/Europa) fik ophold mad og drikke ,og spyttede i talerekenen, for dem der kom for at undgaa forfoelgelse og vold ,synes jeg det er synd de nu er havnet i endnu dybere lort,fordi vaerterne,ikke formaar at beskytte dem pga deres
    ubeskriveige dovenskab og uvidenhehd og pli

    Kommentar by dunk — 24. juni 2020 @ 14:56

RSS feed for comments on this post.