30. juni 2020

Herlev: DF-folketingskandidat omringet af AEH’ere efter Facebook-opslag – “Han spytter på mig…”

Den selverklærede ‘tykaktivit’, Fedfronts Dina Amlund, der blandt andet skriver på Venstreradikale Konfront, blev sidste år hængt til tørre i Detektor på P1. Et videoklip cirkulerer i disse dage, hvor hun beretter om at det i virkeligheden er ‘tykfobi’, der er problemet, ikke ‘fedtvæv’. Hun fortæller om den strukturelle undertrykkelse mod tykke, og understreger pointen med disse ord: “Der er ingen der spytter efter hvide mennesker…”

Ekstra Bladet har historien om DF-folketingskandidat Mette Qwinten, der lagde et billede på Facebook under en bytur på en café i Herlev – DF-politiker: Jeg blev overfuset.

“Sagen tog sin begyndelse, da hun sad med sin kæreste ved 18-tiden på terrassen ved Cafe Risico, der ligger ved Bangs Torv i Herlev. På p-pladsen opholdt en større gruppe unge sig.

– De var hovedsageligt i alderen 18 til 30 år. Men der var også nogle, der var yngre, fortæller hun.

Hun beskriver, at der er tale om unge med anden etnisk baggrund, og at de larmede. …

Mette Qwinten passes også op af de unge, fortæller hun:

– Under hele episoden, der går de og filmer og tager billeder. Hele tiden har jeg en til to på hver side af mig. De vil have mig til at svare på spørgsmål, ligesom de sviner mig til med skældsord.

– Dem fra cafeen gør ikke noget, og jeg ender ud på gaden. Der kommer flere unge til. Blandt andet en på cykel. Han spytter på mig, fortæller Mette Qwinten.

– Der kommer også en bil, hvorfra der råbes ‘næste gang, så nakker vi dig, din luder.’

(Mette Qwinten, Facebook, 26. juni 2020)

Oploadet Kl. 10:29 af Kim Møller — Direkte link43 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/111148/trackback

43 Comments »

  1. Selv om der skulle være god videooptagelse af hændelsen, er det nok tvivsom om nogen anholdes og sigtes.

    Det er helt anderledes når Rasmus Paludan siger bu bu bu til en sort prostitueret, så graver domstolene hele Karnovs lovsamling igennem for at finde en paragraf at dømme ham efter.

    Hvad gør politi og domstole ved voldtægtskultur i Høje Taastrup?

    Pludselig angribes danskere fra alle sider, vi gøres til utolerante racister – altså dårlige mennesker der ikke har ret til at være her.

    Det kan hurtig ende med amerikanske tilstande, hvor nationalsindede griber til våben for at forsvare land og privat ejendom.

    Den amerikanske venstrefløj har jo næsten formel erklæret krig mod det bestående.

    Kommentar by k.m. — 30. juni 2020 @ 10:50

  2. Der er for få der bliver deporteret, alternativt beskæftiget med samfundsgavnligt arbejde.

    Kommentar by Hul igennem? — 30. juni 2020 @ 10:52

  3. utolerant rettes til intolerant

    Kommentar by k.m. — 30. juni 2020 @ 10:55

  4. Konfrontationer mellem religiøse, etniske og politiske grupper. Territoriale markeringer. Vi nærmer os tilstande, vi kender f.eks fra Beirut.

    Hvad med det lavpraktiske selvforsvar?
    Hvordan kan man beskytte sig mod disse etniske overfald? En kvinde blandt vores bekendte tør ikke gå en tur alene f.eks på Islands Brygge og på Christians Havn og Holmen. En anden går indimellem tur alene. F.eks 10-15 km i skovene nord for København. Hun burde også være bekymret, mener førstnævnte. Hvor stor er overfalds risikoen?

    Hvilke forholdsregler kan man tage mod disse overfald? Er der nogen, der kender noget til det?

    1.->hylende – og forhåbentlig skræmmende – alarm man kan have i lommen?
    2.->peberspray?
    3.->salon riffel type pistol?
    4.->rigtig pistol? (saturday night special størrelse)
    5.->andet, forslag?

    Såvidt jeg ved er 1.-3. lovlige?

    Kommentar by A-mad — 30. juni 2020 @ 11:10

  5. ¤

    KRIG MOD DET BESTÅENDE, det er netop hvad det drejer sig om.

    Det Danmark vi kender eller kendte, skal afskaffes til fordel for et afrikansk/arabisk Danmark.

    Når man går eller kører i gaderne i danske byer, må man nogle gange spørge sig selv: er jeg stadig i Danmark, eller er det her Marokko, Somalia, Congo, Tyrkiet eller Pakistan?

    Af Christiansborgs 179 politikere er vel de 150-160 tilhængere af multi-kulti og den store folkeudskiftning. Ligesom de går ind for voldsom diskrimination af danskerne, plus udplyndring af dem, plus kommunistisk familiepolitik plus mange andre “politikker” som er til skade for Danmarks oprindelige befolkning.

    At vi har kurs mod en katastrofal fremtid bortforklares konstant af DR osv., men sandheden om hvad der sker er endnu i live hist og her.

    Kommentar by Bent A — 30. juni 2020 @ 11:14

  6. FaecesBook censurerer “nigger” og marxist-culturalism. men Sucker Mark har glemt dårlige skrivekkundskaber. Can i write Marx Suckerberg?

    Kommentar by Nielsen — 30. juni 2020 @ 11:41

  7. Chefredaktører: Vi har et problem med had mod journalister med anden etnisk baggrund
    Der skal mere fokus på den hårde tone og det had, journalister med anden etnisk baggrund oplever, siger to chefredaktører. De mener, løsningen er, at flere journalister stiller sig frem med deres historier

    https://journalisten.dk/chefredaktoerer-vi-har-et-problem-med-had-mod-journalister-med-anden-etnisk-baggrund/

    Løsningen er at stå frem
    Ifølge Poul Madsen kan den grove tone resultere i, at journalister med en anden etnisk baggrund bliver skræmt fra at gå ind i journalistfaget – og det er et alvorligt problem.
    ”Hvis den rå tone betyder, at vi udelukker nogle grupper fra at søge ind i faget. Så har det fatale konsekvenser på den lange bane, for så repræsenterer vi ikke hele Danmark,” forbyd islamiske sjovnalister og forbyd i Danmark 🇩🇰

    Kommentar by NotariusUmulius — 30. juni 2020 @ 11:52

  8. https://www.aftenposten.no/meninger/debatt/i/K3oEa5/menn-kvinner-og-alt-imellom-kaveh-rashidi
    “Kjønnet ditt er det bare du selv som kan vite”

    Jeg vil nødig behandles af sådan en regnbuelæge. Han har knald i låget og brækker en arm på langs for at bortforklare menneskets biologi.

    Han bliver sgu ikke en panda, fordi han føler sig som en panda

    Kommentar by k.m. — 30. juni 2020 @ 11:58

  9. >4 A-mad

    Det er vel kun nr. 1 der er lovlig at have på sig. (Peberspray er iflg. loven kun til hjemmebrug).

    Så må man gøre op med sig, om man vil tilbringe resten af sine dage i en rullestol og så kunne prale med at have overholdt loven.

    Kommentar by M.P. — 30. juni 2020 @ 12:09

  10. ¤

    PS: I en bestemt avis igår den 29. juni findes en artikel om hvordan EU ignorerer at en omfattende nedslagtning af kristne finder sted i et afrikansk land. Andre aviser har vist ikke nævnt eet ord om at muslimer/islamister systematisk terroriserer kristne, som de ellers hidtil har levet fredsommeligt med. Artiklen har overskriften “EU sidder på hænderne, mens kristne slagtes i Nigeria”. Det handler om råb som “Allahu akbar”, “udslet de vantro”, om afhugne arme og ben, om vold, mord, brand og folkedrab.

    Men det interesserer vist ikke EU, DR eller de røde “humanister”. De er mere optaget af at redde klimaet fra den uskadelige, nyttige og nødvendige luftart co2.

    Kommentar by Bent A — 30. juni 2020 @ 12:11

  11. Tak for svar og info M.P.12:09.
    OK. Peberspray er kun til hjemmebrug. Hvis en kvinde bruger den, når hun går tur alene i skoven, vil hun nok ikke blive straffet særlig hårdt, hvis hun bruger den mod en overfaldsmand? Den straf må i givet fald være til at leve med?:-)
    Salon riffel type pistol må man vel godt gå rundt med? Som barn skød jeg selv med salonriffel, der kunne købes frit, såvidt jeg husker.
    En pistol a la saturday night special vil jeg købe næste gang jeg kommer til USA.

    Kommentar by A-mad — 30. juni 2020 @ 12:27

  12. Pointen med 12.11 er at det med spytning m.m. på danskere kan udvikle sig til systematisk nedslagtning af danskere. Måske er det kun et spørgsmål om tid? Og EU og gammelpartierne på tosse-borgen vil nok ignorere det, da vi danskere er “untermenchen” (i vores eget land!)

    Kommentar by Bent A — 30. juni 2020 @ 12:31

  13. ad 1. A-mad 11:10->hylende – og forhåbentlig skræmmende – alarm man kan have i lommen? F.eks Quell Personal Alarm Pocket Siren
    https://www.youtube.com/watch?v=pKKPZdARL2c

    Kommentar by A-mad — 30. juni 2020 @ 12:39

  14. >11

    Hvis jeg var kvinde, ville jeg da selvfølgelig tage bøden for peberspray fremfor at blive voldtaget.

    Du får aldrig en gun med gennem lufthavnen.

    Kommentar by M.P. — 30. juni 2020 @ 12:47

  15. Hvor er den fører som kan rejse en folkestorm hvor vi én gang for alle får gjort det klart for vore gæster hvem som bestemmer i landet?

    Kommentar by Rodina — 30. juni 2020 @ 12:56

  16. DET bliver da meget værre! Etniske danskere har nu også Regimet imod sig. Se bare SK, Snaphanen og Jeppe J. der findes sikkert flere.

    Over MetteQ kan man undre hvad hun vil hos DF, der nu vil opstille en muslim til FT-valg. DF er dødt, se Tullemannen, pulsen er borte!

    Hvis ikke det er tid at stemme NB nu, jamen så glem alt om Danmark!
    Hvad er alternativet hvis Danmark skal bevares, med bare en smule danskhed?

    Vores kolbøtter lyver for at bevare deres taburet, hvis nogen af dem, udover dem fra NB, mente hvad de sagde, ja, så ville de skifte til NB.
    (BruneLinda vil sende syrerne hjem! hahaha året største LØGN!)

    Desværre som tiden går svinder håbet for Danmark, fordi ingen vil opgive el. kompromisse på holdninger og ideologier.
    Dette er så udtalt tydeligt blandt de såkaldte blå partier på hoppeBorgen pt. En forsamling af forkælede børn, historieløse og uden visioner, der alle skriger MIG MIG MIG!

    Det bliver meget værre, forvent ingen hjælp fra Regimet.

    SIAD! Støt GI! Støt UP! Ud af EU&FN! Støt SK! Stem NB! Støt TommyR! Direkte Demokrati NU! Luk DDR! SIAD!!
    P.

    Kommentar by Piotr — 30. juni 2020 @ 13:31

  17. 4. A-mad
    Alt er lovlig, når det ikke bliver opdaget.
    Derfor, lad være med at smække med dørene.

    Brug kattelemmen for det gør Etaten.

    Jeg kunne ikke lade være med at fyre den af. ☺ ☺

    Kommentar by Charles — 30. juni 2020 @ 13:38

  18. ‘Hatespeech’ er MSM’s selvudpegede privilegium. Det meste fremtrædende nyhedsstof på CNN, New York Times, Politiken og de fleste TV-kanaler inklusive de danske, er “Den Daglige TrumpSviner”. Fornemt anført af Steffen Kretz og ligesindede faktaresistente luderjournalister. Trumphadet er psykotisk og destruktivt i al sin nedtromlende vælde. Fuck MSM.
    @17: De fleste politikere bruger kattelem – de elsker at sutte på et sådant, da politikerne anser det for ansvarsfritagende.

    Kommentar by Gustav Jensen — 30. juni 2020 @ 13:50

  19. @A-mad
    Alle skydevåben der bruger ammunition med en kaliber større end 4,5mm kræver våbentilladels.
    Men som Charles nævnte, så er det lovligt lige indtil det opdages.

    Kommentar by W — 30. juni 2020 @ 13:59

  20. A-mad med flere, hvem tror I bliver den kriminelle hvis I skyder en perker der danser tik-tok foran jer?

    ikke engang politiet tør trække våben mod de brune

    Kommentar by redneck — 30. juni 2020 @ 14:20

  21. Daniel Poohl kan lige nu opleves på swebb tv. Han er et pragteksemplar på en journalist. Oplev det selv: https://swebbtv.se/blogg/516-samtal-med-daniel-poohl-vd-pa-expo

    Kommentar by Nielsen — 30. juni 2020 @ 15:12

  22. ¤

    # Piotr 13.31 har ret. VI SKAL IKKE FORVENTE HJÆLP til at bevare Danmark. For 150-160 (ud af 179) på zombiernes og amøbernes højborg, er ligeglade med danskerne, eller forstår ingenting. Regimet er forlængst gået fra at være et folkestyre til at være et fjernstyret EU-organ, et skin-demokrati.

    Politikerne kan ikke lide danskere, men foretrækker arabere og negre. Det er derfor vi danskere diskrimineres og pisses på året rundt. Hvis man ikke havde brug for vores penge, var vi nok forlængst blevet deporteret eller udryddet.

    Se hvor ligeglade de gamle partier er med at danskere i tusindvis har mistet livet (eller livskvaliteten) som følge af indvandrernes kriminalitet, som følge af enorme forringelser på velfærds- og sundhedsområderne, og som følge af mange andre konsekvenser af kommunistisk politik.

    Det ligger i kommunismens DNA at blæse på alt med hensyntagen til almindelige mennesker/stemmekvæget. Dem kan man bare plyndre, snyde, tyrannisere, terrorisere eller udrydde, alt efter forgodtbefindende.

    Det eneste parti som pt. kan tale danskernes sag, er NB. SK er jo sat ud af spillet. Men at forestille sig at dette ene parti NB kan redde danskerne fra at havne i den store sorte gryde, er nok optimistisk. Der må mindst et parti mere til. For selv NB har sine svagheder.

    Det er muligt at vi foretrækker at gå ad samme vej til skafottet som svenskerne har valgt, det er ikke til at vide, men det vil øge danskernes chancer for at overleve med æren i behold, at få opstillet endnu et parti eller to som går 100% ind for at der skal være en ordentlig og civiliseret fremtid for danskernes børn og for de voksne danskere selv.

    ALLE de gamle partier har spillet fuldstændig fallit. Bare se på den skandaleramte udlændingestyrelse, Sundheds-styrelsen, Venstres Marokko-traktat, de brudte valgløfter, pengesvineriet, co2-galskaben, boligpolitikken, den fortsatte indstrømning, behandlingen af fraskilte mænd og faderløse børn, af akut og kronisk syge, af arbejdsløse og hjemløse, af gamle på plejehjem, af forældreløse børn, af danskere generelt. De sjofles og nedprioriteres jo hele tiden i forhold til indvandrerne.

    Danskerne burde gøre en kæmpeanstrengelse for at sætte sig ind i hvor slemt det allerede står til på mange områder, og for at få opstillet mindst yderligere et stort og dansksindet parti. For ellers er det stensikkert at København bliver som Malmø, og at Danmark ender som en jungle, en galeanstalt og en fejlslagen stat

    Hvor den oprindelige befolkning, danskerne, kun afventer hvad islamisterne og EU vil gøre for at slippe af med dem.

    Husk på at der er planer om at omdanne Danmark til reservat og hotelpensionat for op mod ti-tolv millioner asyllanter og migranter. Både V, K, S, SF, EL og R mener jo at der er plads og råd til MANGE FLERE asylanter.

    Sverige har iøvrigt kurs mod kollaps og statsbankerot. Og hverdagsterroren foregår nu næsten overalt i landet.

    Kommentar by Bent A — 30. juni 2020 @ 15:54

  23. At 7, at Poul Madsen-citat:

    Journalister repræsenterer sgudda ikke Danmark. De repræsenterer sig selv.
    Jo færre der søger ind i faget, jo bedre.

    Luk de såkaldte journalistuddannelser.

    Kommentar by Bastardo — 30. juni 2020 @ 16:37

  24. At 10:

    CHRISTIAN LIVES MATTER.

    – Det er derfor muhamedanerne slagter dem.

    Kommentar by Bastardo — 30. juni 2020 @ 16:41

  25. Jeps, jeg tilstår gerne, at jeg har tykfobi: Det allerværste er at sidde ved siden af en 150+ kg. m/k på et fly, i tog, bus eller metro.

    Jo længere rejsetid jo værre.
    De må for min skyld gerne være svært fede, men skal så betale for to sæder.

    I et fly kan jeg jo ikke blot finde mig et andet sæde. I andre transportmidler går det som regel.

    At fede derudover som regel stønner, hoster og harker, er ikke særlig rart i disse tider.

    Kommentar by Henrik Petersen — 30. juni 2020 @ 16:42

  26. ¤

    Nogle mener stadig at det er rimeligt nok at forsvare sig hvis nogen angriber for at overfalde eller myrde en. Men de glemmer nok at feministerne og politik-kvinderne og deres medløbere har bestemt at drenge helst skal lege med dukker, og at mænd helst ikke må forsvare sig, for det er så grimt og voldeligt. Endnu er det dog tilladt at stikke af hvis man kan nå det, eller at folde sig helt sammen i fosterstilling, mens nogen sparker en i ryggen og ansigtet eller hopper på ens hoved. Hvis de da ikke stikker en med knive eller slår med køller.

    Men hovedreglen er at det nærmest er FORBUDT at forsvare sig. Selv med ord må man ikke forsvare hverken sig selv eller sit land. Hvad Paludan lige er blevet belært om af en kvindelig dommer. Man har simpelt hen PLIGT til at lade sig trampe på, så man ender som lirekassemand.

    Det er altså ikke god tone at slå igen, og det er meget politisk ukorrekt. Så husk det nu, hvis vi danskere er utilbøjelige til at lade os frivilligt knivstikke, røve, voldtage, gennembanke, sparke til invalider, blive skubbet ud foran tog, busser eller hurtige biler, eller til at lade os udrydde, så er vi ude på en farlig vej!

    Så fy,fy skamme sig, hvis I tænker på at gøre det besværligt for de kriminelle berigere at få has på jer.

    Kommentar by Bent A — 30. juni 2020 @ 17:08

  27. ¤

    Så husk det nu, at hvis vi……….. at så er vi ude på en farlig vej.

    Kommentar by Bent A — 30. juni 2020 @ 17:21

  28. Havde der været valgkamp ville den Public Service oplysning aldrig have nået de statsstøttede medier

    Og denne sang vil ALDRIG blive spillet i Statsradiofonien

    Fuck You and Your Islam! https://www.youtube.com/watch?v=K5_8MCIYSbM

    Kommentar by tavsen — 30. juni 2020 @ 18:17

  29. YouTube has banned some of the video site’s most notorious far-right users, including former Ku Klux Klan leader David Duke, “alt-right” figurehead Richard Spencer and libertarian “race realist” Stefan Molyneux, joining a wave of social media sites taking action against hate speech, forbyd islam i Danmark 🇩🇰

    Kommentar by NotariusUmulius — 30. juni 2020 @ 18:38

  30. ¤

    Det som MSM kalder hate-speech er i de allerfleste tilfælde ikke andet end saglig og præcis kritik af kommunisters, pamperes, slynglers, vælgerbedrageres, platuglers og bøllers udskejelser.

    Kommentar by Bent A — 30. juni 2020 @ 21:15

  31. Shoot, shovel and shut up.
    Hvis man havner i et baghold som Rasmus Paludan må man køre sig fri, brænde bilen og melde den stjålet.
    Og bed til at stikkertyper som no point ikke kan vidne imod dig.
    Danskere har nemlig pligt til at finde sig i vold, blot den ikke med sikkerhed i de fleste tilfælde er umiddelbar dødelig. Præcis det modsatte af “stand your ground “

    Kommentar by Træt — 30. juni 2020 @ 22:14

  32. YouTube fascisterne har sågar sortlistet David Icke. Det er nu 1984 i 2020.

    Kommentar by LarsB — 30. juni 2020 @ 22:17

  33. Mette Qwinten: “Jeg bliver så fucking af at disse unge mennesker …”

    Denne sætning giver ingen mening …

    Kommentar by Peter Nielsen — 30. juni 2020 @ 22:39

  34. Kommentar by Bent A — 30. juni 2020 @ 15:54 skrev:

    “For selv NB har sine svagheder.”

    Jep. De er desværre ikke rigtige (ethnic) nationalister og de er desværre heller ikke imod LGBTQAP-agendaen.

    Kommentar by Peter Nielsen — 30. juni 2020 @ 22:42

  35. Kommentar by Peter Nielsen — 30. juni 2020 @ 22:39

    Jo den gør, hvis man kender lidt til gense vendinger i det danske sprog. Alle med forstand kan se hvilket ord der mangler…

    Kommentar by KineserSnot — 30. juni 2020 @ 22:44

  36. I dag er det at blive spyttet på ikke længere kun en ydmygelse, en fornærmelse eller et udtryk for foragt! Det er også farligt!

    Kommentar by Den Nervøse — 30. juni 2020 @ 23:10

  37. Bent A – dine kommentarer er super, tak for det. Nej, ingen i dette lortelands medier taler om de ca 90.000 kristne, der bliver myrdet hvert år, primært af muhammedanere. Danskerne, ja, europæerne kommer nok til at angre, at de vendte det blinde øje til, for der kommer forfærdelige tider nu. Det forlyder, at der er planer om at purge internettet i år. Totalt! Demokratiet er på vej til at blive erstattet af et verdensdiktatur, som har været planlagt i årtier. De vil afskære folk fra info og kontakt med ligesindede. Det er muligt, at de har forbudt flere youtubere, som Notarius nævner, men det må jo undre, at dem, de er mest efter, er folk, der taler om corona-plandemien og 5G. De har fjernet meget store youtubere, fx Dana Ashlie, som de endda har berettet om på flere nyhedsmedier i USA. Hun lavede en meget veldokumenteret video i marts eller april, hvor hun bla henviste til en kinesisk side, som var forbudt at poste på FB, for den berettede, at Wuhan fra efteråret 2019 var testby for 5G. Flere af dem, jeg følger, er nu flyttet til Brighteon og bitchute. ‘Plandemic’ dokumentaren på youtube nåede på rekordtid at blive set af over 10 mio, og så blev den fjernet af youtube. Virussen er et biovåben, og eksperten i Plandemic har arbejdet sammen m Fauci tidligere. Hun fortæller i filmen, at det er så unaturlig en virus, at den ad naturlig vej ville have taget 800 år at udvikle. Hvad bevirker virussen? Kontrol! Overvågning.

    Kommentar by Løsriv Jylland! — 1. juli 2020 @ 00:52

  38. 29; du ved godt at det er hardcore nynszister, du nævner der, ikk??
    Hvorfor syns du ikke nynazister skal fjernes fra diverse platforme???

    Kommentar by GT — 1. juli 2020 @ 10:34

  39. 31: du er et yderst farligt menneske. Glæder mig dog at pet er blevet opmærksomme på dig, efter dine trusler mod mig.

    Kommentar by GT — 1. juli 2020 @ 10:36

  40. Kommentar by GT — 1. juli 2020 @ 10:36

    Du ryger direkte i SPAM-mappen med så meget lort du åbenbart anmelder.

    Tror du at folk falder for dine slet-skjulte trusler, hvor du vil bruge systemet til at holde folk nede?

    Kommentar by KineserSnot — 1. juli 2020 @ 14:16

  41. Kommentar by GT — 1. juli 2020 @ 10:34

    Hvorfor tror du din stasi-lignende intimidering virker? Flyt til Nordkorea her ville en type som dig være en god borger.

    Kommentar by KineserSnot — 1. juli 2020 @ 14:18

  42. Kommentar by GT — 1. juli 2020 @ 10:34

    Du kalder dig midtervælger, men har styr på de mest obskure personer på højrefløjen. De eneste jeg kender, som ved hvem disse er, er taberne fra ANTIFA og så en flok Vaush og Destiny fanboys.

    Stefan Molyneux er langt fra at være nynazist, han er liberiartaner der går op i dyder som klarsyn og logik.

    Kommentar by KineserSnot — 1. juli 2020 @ 14:21

  43. KineserSnot — 30. juni 2020 @ 22:44 skrev:

    “Jo den gør, hvis man kender lidt til gense vendinger i det danske sprog. Alle med forstand kan se hvilket ord der mangler…”

    Ja, det er jo NETOP fordi der mangler et ord at sætningen ikke giver mening. Du bekræfter sådan set bare min konstatering.

    Kommentar by Peter Nielsen — 1. juli 2020 @ 22:15

RSS feed for comments on this post.