1. juli 2020

Københavns Politi efterlyser 25-30 årig araber: Spyttede DSB-kontrollør i ansigtet, og ’slog hende’

En efterlysning fra Københavns Politi. Her citeret fra Den Korte Avis – Kvindelig togkontrollør blev overfaldet af mellemøstlig mand – så gjorde han noget modbydeligt.

“Københavns Politi beder offentligheden om hjælp til at identificere en mand, der overfaldt en DSB-kontrollør på Københavns Hovedbanegård den 3. april 2020. Overfaldet fandt sted på perronen ved spor 4 klokken cirka 16.35.

Gerningsmanden spyttede kontrolløren i ansigtet og slog hende.

… I forsøget på at identificere gerningsmanden offentliggør Københavns Politi tre billeder af den mistænkte. Han beskrives som: Mand, cirka 25-30 år, mellemøstlig af udseende, almindelig til muskuløs af bygning, 175-180 cm høj, talte dansk. Han har kort, sort hår og sorte skægstubbe.”

(Fotos: Københavns Politi)

Oploadet Kl. 01:12 af Kim Møller — Direkte link15 kommentarer
Arkiveret under:

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/111156/trackback

15 Comments »

  1. Jeg tillader mig her, at gentage min kommentar fra forrige blog:

    Den fremmede magt, som har invaderet vort land, og dets efterkommere!, har efterhånden fået så mangen/mange (islam)trosfæller om sig, så de nu, åbenlyst og udbredt*, mener sig berettiget til, både verbalt og korporligt, at dikterer os DANSKERE, hvad vi har at rette os efter/under.
    -alt med velvillig opbakning af alle genvalgte partier i folketinget (DF inkl.)

    Det hjælper intet, at vi, alene, her på UP/nettet, går til tasterne i vor forargelse, for det er på hjemmebanen der skal kæmpes imod det IRL!,
    da det er vore egne omgivelser/familie/kollegaer/naboer der fortsat stemmer de iSlampro partier ind, over alt i vort samfund.
    -lige fra folketinget til kommunalbestyrelser, foreningsbestyrelser, skolebestyrelser og dermed f.eks. også lægdommere/dommerstanden.

    Vil vi gøre noget aktivt mod nuværende politisk knæfald for iSlammets fremhærgen, må alle melde sig aktivt** i de få partier, der virkelig kæmper for DANSKERNES fremtid og DANSKERNES herredømme over eget liv og vor fælles velfærdssikkerhed. -> NB/SK

    Du, som læser/skriver med her:
    Husk at være lige så aktiv IRL som ved ved tastaturet, for det er kun IRL vi kan vise andre/vore nære/omgivelserne at vi iSlamkritikkere findes i Danmark*** og ikke kun er noget man læser om, under nickname på internettet!

    * iht. deres medbragte bestialske tro/kultur/lov
    ** nødsaget som menig medlem
    *** og tør stå ved hvad vi mener

    Kommentar by M.S. Carstens — 1. juli 2020 @ 01:50

  2. Det er sgu da en af Mullah-MellemØstengaards (B) kernevælgere. Den kendte professor i overfald, vold, voldtægt, økonomisk kriminalitet og mord. Han hedder muhammedaner og er glad for, at Kbh. politi hjalp ham på ferie i Libanon inden de “efterlyste” ham måneder senere.

    Kommentar by Iznogut — 1. juli 2020 @ 04:06

  3. ¤

    EN TYPISK BERIGER. Da han flyttede ind i Danmark, blev han er sikkert modtaget modtaget med blomster og gavepakker af Jelved, So fie Carsten, Morten Østers og diverse feltmadrasser. Og “systemet” forærede ham ihvertfald en gratis bolig, gratis møbler og meget mere som også var gratis.

    Kun danskere henvises til at være retsløse og bo på gaden hvis de er blevet syge, kvæstet, invalideret, skilt, ruineret eller drevet på flugt af bolighajer eller kriminelle.

    Kommentar by Bent A — 1. juli 2020 @ 05:01

  4. Ligner en pakistaner. Opfører sig som en.

    Kommentar by Michelin — 1. juli 2020 @ 05:23

  5. Han ser sq noget underfrankeret ud.

    Kommentar by Axl — 1. juli 2020 @ 06:08

  6. Resultat af fætter kusine bryllup der snarest skal hjem til ørkenland.

    Kommentar by NulTolerance — 1. juli 2020 @ 07:13

  7. Bemærk, at Københavns Politi udsender signalement og billeder næsten 3 måneder efter, at episoden fandt sted. Man forhaster sig sandelig ikke.

    Kommentar by Crass Børsting — 1. juli 2020 @ 09:52

  8. Crass Børsting — 1. juli 2020 @ 09:52

    Det er det sædvanlige
    når det drejer sig om muslimer, så skal han have chancen for at forsvinde ud af landet

    Smart måde at få dem til tvangshjemsendelse af sig selv

    Kommentar by tavsen — 1. juli 2020 @ 12:10

  9. En efterlysning for vold fra 3. April, ja-ja, jeg ved at Politiet har travlt ved grænserne, men, det kunne snildt ordnes af Hjemmeværnet, der koster 5 milliarder pr år alligevel.
    Pilotiet nosser pt rundt i fejlagtige DNA-beviser, fejlagtige positioner fra mobiltelefoner(er det 10000 retssager der skal genoptages?), et ukendt antal anmeldelser om indbrud samt ikke mindst henlagte voldtægtssager. hvem sagde Retsstat?

    JO-vist! djøFerne er rykket ind i Politi Etaten.

    Denne lavt IQ neandertaler fra den anatolske højslette, bliver let at fange, læg mærke til den duknakkede holdning, den fremskudte pande samt kraftig underkæbe, det var ikke længe siden han gik på alle fire!
    Familien fik den eksporteret til DK(den var for voldsom at have hjemme på højsletten). I.flg karstenSofie & Stampen er den en gave/ berigelse for danskerne & Danmark!

    Tvangsgift med datteren til hans moster, stakkels datter, stakkels børn, kraftigt retarderede, som tusindevis andre børn af fætter/kusine forhold, men det danske socialvæsen tager sig fint af dem, det giver beskæftigelse i den offentlige sektor.

    Det går fantastisik i DK!

    SIAD! Støt GI! Støt UP! Ud af EU&FN! Støt SK! Stem NB! Støt TommyR! Direkte Demokrati NU! Luk DDR! SIAD!!
    P.

    Kommentar by Piotr — 1. juli 2020 @ 13:17

  10. Tydeligvis en hjernekirurg eller atomforsker. Tak til venligboerne….

    Kommentar by Henrik Petersen — 1. juli 2020 @ 13:19

  11. DET ER LØGN!!
    Det er sgu min ryglæge, det der. Nu forstår jeg bedre, hvorfor han aflyste min tid den dag.

    Kommentar by Skatteyderen — 1. juli 2020 @ 14:03

  12. Haendelsen 3 April, 3 maaender senere er der nogen der kender? bla bla.Det er grotesk

    Kommentar by dunk — 1. juli 2020 @ 15:50

  13. Problemet for hjernekirurgen er at det var en kvindelig kontrollant som henvendte sig til ham! I følge hans religion skal hun bare holde mund.
    Hvad sker der ham? Formodentligt en symbolsk straf på en måneds tid i skyggen, eller måske bare en let irettesættelse, for det er jo synd for ham!
    Hvad burde der ske? Omgående håndfast repatriering uden Socialdemokraternes check! Og uden ret til at komme tilbage til Danmark!

    Kommentar by Den Nervøse — 1. juli 2020 @ 17:14

  14. Læs den sidste sætning.

    https://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/boelge-af-gaderoeverier-bekymrer-politiet-ofre-bliver-fotograferet-og-truet/8186167

    Kommentar by Larsen — 1. juli 2020 @ 18:10

  15. Hvor er artiklerne hos EB, Information og Redox om dette racistisk motiveret overfald? Jeg mangler også en kommentar fra Rosa Lund

    Kommentar by KineserSnot — 1. juli 2020 @ 18:21

RSS feed for comments on this post.