10. juli 2020

WHO advarer mod at drikke ‘kamelurin’: “Muhammed sagde, at de skulle drikke… urin fra kamelerne”

Kulturelle vaner er ikke sådan lige at udrydde, og dem der sanktioneres af ‘Muhammeds sædvane’ har holdt i 1400 år, og forsvinder næppe med advarsler fra WHO. En skøn historie fra JP.dk – WHO advarer om Mers: Drik ikke kamelurin.

“‘Jeg drikker en kop kamleurin hver morgen.’ Sådan sagde den 67-årige Um Aziz til Yemen Times i 2013. I Yemens hovedstad, Sanaa, kunne man på daværende tidspunkt købe flasker med den gule væske, som i visse muslimske lande bruges mod en række hudlidelser og som hårprodukter. …

‘Folk bør undgå at drikke kamelråmælk eller kamelurin, eller at spise kød, som ikke er blevet ordentligt tilberedt,’ lyder det i en anbefaling fra WHO angående den frygtede virussygdom Mers, som angriber luftvejene. …

Ifølge en hadith, der er beretninger om profeten Muhammeds sædvane, lyder det, at da folk kom til Medina blev de syge, hvorfor Muhammed sagde, at de skulle drikke mælk og urin fra kamelerne.

Mers har ifølge WHO en dødelighed på 36 pct. Symptomerne er feber, hosten og vejrtrækningsproblemer. Nogle begynder også at kaste op eller får diarré, og de mere alvorlige komplikationer er lungebetændelse og nyresvigt.”

(Foto: Facebook, Shaykh Abdul Raheem, 2017)

Oploadet Kl. 00:22 af Kim Møller — Direkte link36 kommentarer
Arkiveret under:

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/111475/trackback

36 Comments »

  1. Jeg synes det er en god idé at muslimerne drikker pis. Giv dem munden fuld og send dem hjem.
    Disclaimer: Det er som samtlige af mine kommentarer IKKE en opfordring til vold eller andre ulovligheder eller overskridelser af moralsk adfærd.

    Kommentar by Nielsen — 10. juli 2020 @ 00:27

  2. Kamelurin ind —> kamelurin ud!

    Kommentar by Hul igennem? — 10. juli 2020 @ 01:27

  3. Imponerende at den nåede gennem nåleøjet i et dansk medie, danskerne kunne jo få fordomme om hvad der sker i virkeligheden.

    Kommentar by Per — 10. juli 2020 @ 04:11

  4. Ja når Muhammed sagde det….så kan videnskaben godt gå hjem og vugge :-) :-) :-). Støt SIAD og GI. God fredag og weekend.:-) mvh Michael Unna

    Kommentar by Michael Unna — 10. juli 2020 @ 06:14

  5. ¤

    Når selveste Muhammed anbefalede at drikke kamel-urin er det sikkert sundt og godt at drikke. Og da Mers kun har en lav dødelighed på 36%, betyder det jo at langt de fleste overlever, og da sikkert med et styrket helbred. Så WHO er jo nærmest til grin, når de advarer mod de fine dåseøl med kamelpis.

    Kommentar by Bent A — 10. juli 2020 @ 06:30

  6. Mon der er returpant på dåserne?

    Kommentar by T. Flodur — 10. juli 2020 @ 06:55

  7. Arabere er primitive. Vi skal have sendt dem hjem til ørkenen.

    Kommentar by Hertz — 10. juli 2020 @ 07:27

  8. Og der er garanteret et “universitet” i mekka som garanterer at det er 100% rent kamelpis. Det ville overhovedet ikke undre hvis det viste sig at det meste var menneskepis fyldt på dåse.
    Og så er der stadig nogle tåber der tror at muhamedanere er normale i hovedet.

    Kommentar by Danskeren — 10. juli 2020 @ 07:40

  9. Muslimer må drikke pis fra dyr, men ingen frikadeller i børnehaven.
    Nu varer det nok ikke længe før der kommer en ekspert der har læst en undersøgelse der fortæller hvor sundt det er og hvor kloge muslimer er når de drikker dyrepis.

    Kommentar by Hagmann — 10. juli 2020 @ 08:03

  10. Grineren :-)

    Kommentar by Anonym — 10. juli 2020 @ 08:20

  11. Det her er da en god ting

    Kommentar by Kratossen — 10. juli 2020 @ 08:44

  12. Vi bør snarest indføre kamelpis dage i daginstitutioner

    Kommentar by redneck — 10. juli 2020 @ 09:13

  13. https://en.radiofarda.com/a/drink-camel-urine-to-cure-coronavirus-prophetic-medicine-man-says/30565663.html

    Kommentar by redneck — 10. juli 2020 @ 09:15

  14. Og så lige en vatrondel dyppet i viol olie op i stjernen, så kører det for Mohammad:

    “Since the coronavirus outbreak in Iran in February Islamic medicine men have come up with several highly unusual remedies for COVID-19 including inserting a cotton ball dipped in violet oil in one’s anus and less outrageous remedies such as dropping bitter watermelon (Citrullus colocynthis) oil in ears and nose.”

    Kommentar by redneck — 10. juli 2020 @ 09:17

  15. Muslimer må gerne æde andre muslimer. Det ville være dejligt….kogt som røget.

    Kommentar by Jp — 10. juli 2020 @ 09:56

  16. @ Redneck — 10. juli 2020 @ 09:17

    Der må være en eller anden spasmager der griner sin røv i laser.

    Gid det var mig ;)

    Kommentar by Santor — 10. juli 2020 @ 10:48

  17. Kamelurin! Føj – og så vender de de hvide ud af øjnene når vi spiser svinekød!
    Hvis det lykkes araberne at sprede Mers, så vi har den sideløbende med Covid 19, så har vi the perfect storm!

    Kommentar by Den Nervøse — 10. juli 2020 @ 11:39

  18. Hvor kan man købe det i Danmark?
    Jeg er sikker på, at kamelurin kan kurere mig for alle mine dårligdomme, især min galoperende islamofobi.

    Kommentar by Hansen — 10. juli 2020 @ 12:20

  19. I min ungdom kunne man få tobak ristet på kamellort – ikke hash, men god tobak. Det og så kamelurin må være arabernes ypperste bidrag til civilisationen.

    Kommentar by Hansen — 10. juli 2020 @ 12:52

  20. Gode gamle Darwin havde ret….

    Kommentar by B74389 — 10. juli 2020 @ 13:01

  21. Er det Halal?

    Kommentar by A — 10. juli 2020 @ 13:10

  22. … bidrag til civilisationen – i moderne tid. Det burde jeg have pointeret, for der var jo lidt kulturel appropriation i fortiden og lidt god arkitektur og kalligrafi og en duftende have og gode eventyr. Undskyld, kære arabere, det glemte jeg, så nu behøver I ikke hugge hovedet af mig.

    Kommentar by Hansen — 10. juli 2020 @ 13:18

  23. Jeg vil foreslå, at alle muslimer drikker kamelpis hverdag – med det lønlige håb om, at de så kradser af noget tidligere end måske bestemt af de højere magter. Lad dem endelig drikke og spise alt, som de blev anbefalet af den pædofile ørkenrøver i sin tid – og det samme gør sig såmænd også gældende for kineserne – lad dem endeligt spise flagermus og andre befængte dyr – så vi kan få en sanering af klodens befolkning – det trænger vi til, når nu coronaen ikke har udryddet flere end tilfældet er. Det er desværre hovedsagelig kun ældre og svage, der er gået til på grund af pandemien. Det havde været godt for klodens overlevelse, hvis der var røget et antal millioner i den fødedygtige alder.

    Kommentar by Jørn Kjær — 10. juli 2020 @ 14:01

  24. Folk der bader i pis eller ligefrem drikker det har altid interesseret mig. Og der er skam mange eksempler, f. eks denne kvinde er bruger kamel pis som hårkur https://www.youtube.com/watch?v=-XUVcmIv0pU

    Hun var ukendt for mig indtil jeg søgte på kamel pis’ helbredende evner. Det er åbenbart en kvindelig canadisk motorcykel eventyrer der….. da da da daaa har konvereteret til Islam for nylig.

    Mon den hyppige brug af kamel pis har en del af skylden?

    Kommentar by redneck — 10. juli 2020 @ 14:03

  25. Kamelpismanualen lugter altid lidt af tis.

    Kommentar by Hul igennem? — 10. juli 2020 @ 14:40

  26. 17 Hansen 12:20
    Velbekomme!

    Kommentar by Den Nervøse — 10. juli 2020 @ 14:43

  27. Mindst en indisk premierminister drak hver dag en kop af sin egen morgenurin. Han var antagelig hindu. I øvrigt har bønder gennem årtusinder anvendt egen afføring og urin som gødning, såvel som afføring og urin fra husdyr. I filmen “The martian” anvender helten egen afføring og urin som gødning – for at overleve på Mars.
    Det er ikke tilrådeligt at kortslutte gødningsprocessen pga. risikoen for forgiftning. Alt dette er logik for perlehøns, men ikke for muslimer. Bon Appetit.

    Kommentar by Gustav Jensen — 10. juli 2020 @ 15:48

  28. W.H.O. er fulde af løgn. Selvfølgelig skal muhammedanere drikke rigeligt at pis fra kameler iblandet mælk fra samme.

    Skål.

    Kommentar by Iznogut — 10. juli 2020 @ 16:18

  29. Der må helt klart allerede være nogle hippie-øko-idioter der er hoppet med på den båd og sælger kamelpis ved siden af urtekram og de helbredende sten.

    Kommentar by Flaskeposten — 10. juli 2020 @ 16:41

  30. redneck — 10. juli 2020 @ 14:03 Årh fuck ja, et styk hippie kælling der hælder pis i håret, jeg vidste det!!

    Kommentar by Flaskeposten — 10. juli 2020 @ 16:44

  31. Kommer snart på hylderne i Aldi og Netto, hvor muslimerne handler. Deres egen bazar er forbeholdt naive danskere

    Kommentar by tavsen — 10. juli 2020 @ 18:01

  32. Det må da lige være noget for veganerpartiet!
    Hvordan stiller de sig i øvrigt til halal-produkter?

    m`Slimer kom, med deres 1400 år gamle iSlam-pis, de drikker pis og de pisser på os!

    Må de pisse af, hjem igen!!!

    Det vil sgu da også være et velorganiseret selvmål for venstrefløjens klima-agenda, hvis vi nu skal til at importere kamelpis fra syden og helt op til vore nordlige breddegrader, i datomærkede mælkekartonner?Hvad er holdbarhedsdatoen?

    Iflg. Muuuhahameds voldsmanual skal m`Slimerne følge livet som han levede/udlevede det for 1400 år siden, men hvad fan… har de så de så at gøre her i landet, hvor vi både er vantro, avler grise fremfor kameler, gerne tager ironisk pis på hinanden, aller helst ser iSlametes hæl end deres tå og nærmest kun dyrker afgrøder, der er næret af grise-pis?
    – svaret er: de pisser på os, med velvillig hjælp fra ALLE nu genvalgte partier!

    ….

    Forbyd islam i Damnark, luk kassen og udSEND enhver AEHer ved første dom!

    Kommentar by M.S. Carstens — 10. juli 2020 @ 21:59

  33. Tak for en skøn lille solstrålehistorie på endnu en regnfuld dansk sommerdag👍

    Kommentar by Jesper J. — 10. juli 2020 @ 23:03

  34. Is not there a brand that the pedophile Muhammed preferred? That every true muslim pedophile should use?

    Can a muslim feel the difference between being showered by camel piss or human piss? I heard being showered by camel piss is something every muslim should experience in ther life time just like walking around that smelly rock in Saudi Arabia.

    Kommentar by Erwache — 11. juli 2020 @ 05:04

  35. Kamelpis, nå, da da. Hvad angår kød har jeg altid lært at det skal tilberedes ordentligt.

    Kommentar by Allan Gorm Larsen. — 11. juli 2020 @ 10:36

  36. Man ved næsten ikke længere, om man skal grine eller græde over islams totale idioti. Men de røde og radigale tror jo stadig, man kan integrere noget så frastødende primitivt.

    Kommentar by LarsB — 11. juli 2020 @ 20:37

RSS feed for comments on this post.