14. juli 2020

Alternativ til forbuden dokumentation: En ikke helt irrelevant video fra Frankrig (sic), udateret.

På ugentlig basis støder jeg på videoklip, hvor hvide overfaldes, trues og ydmyges, og med mindre konteksten er dansk, så ignorerer jeg det konsekvent. Selvom danske medier er et Floyd-væg-til-væg-tæppe, så giver det ikke videre mening at fokusere på hændelser langt fra Danmark. Da danskere nu sigtes for at dele den slørede video af en tyrkers afstraffelse af en dansker i et indkøbscenter i Sønderborg, så kan jeg passende bringe en af de mange udenlandske. Den er jo nok desværre ikke helt irrelevant. Frankrig i dag er Danmark i morgen.

Vi er angiveligt i Frankrig, udateret: ‘Migrants put a french white boy into a sewer hole’. Lagt online på Bitchute, 12. juli 2020.

(Angiveligt Frankrig, udateret)

Video

Oploadet Kl. 10:00 af Kim Møller — Direkte link31 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/111578/trackback

31 Comments »

  1. Drengen er helt sikkert racist med en ubevist bias som han ikke er klar over. Han skulle blive nede i kloaken og læse Robin de Angeles “White Fragility” så han er klar over, at uanset hvad han gør vil han altid være en racist.
    https://www.amazon.com/White-Fragility-People-About-Racism/dp/0807047414/ref=sr_1_1?crid=14DF7LPO1BZ55&dchild=1&keywords=white+fragility+robin+diangelo&qid=1594714596&sprefix=White+fr%2Caps%2C241&sr=8-1

    Kommentar by CCC — 14. juli 2020 @ 10:18

  2. Stem på Nye Borgerlige, DF så undgår vi dette.. NOT 😂😂😂

    Kommentar by Buris Holm — 14. juli 2020 @ 10:27

  3. Er vi helt sikre på validiteten af videoen?

    Niggerne er meget lidt voldelige overfor den hvide dreng, og de har møje og besvær med at få hans ben under kontrol, så han kan komme ned i kloakken.

    Den hvide dreng gemmer sit ansigt godt i hættetrøjen, men på nogle vinkler ser det ud som om, han griner, forbyd islam i Danmark 🇩🇰

    Kommentar by NotariusUmulius — 14. juli 2020 @ 10:38

  4. En upload på den franske nationaldag og tingenes tilstand, en Napoleon må så komme og genoprette den naturlige orden…..

    Kommentar by Moth — 14. juli 2020 @ 10:54

  5. Det eneste der kommer til at stoppe lidelserne er, hvis berigerne sendes hjem – uanset om en eller anden afghaner, tyrker eller alternativ feltmadras – har tildelt dem dansk indfødsret.

    Men hvilke partier vil egentlig det?

    Nye Borgerlige – nej.

    Dansk Folkeparti – nej.

    Hard Line (Stram Kurs) – måske. Deres “værdsatte fremmede” begreb er ret uforudsigeligt.

    Med andre ord: Udviser vi loyalitet over for disse partier uden at kræve, at problemerne reelt løses, så accepterer vi også, at partierne blot sænker hastigheden for vores undergang og så kan vi lige så godt stemme på Morten Østergaard.

    Kommentar by Polka — 14. juli 2020 @ 10:55

  6. Sjovt, Uriasposten skrev om præmieperkeren, den voldelige Türker Alici fra Paradise Hotel forleden.

    Nu er aben igen i vælten, han har måske glemt at betale beskyttelsespenge til fætrene fra LTF https://www.bt.dk/kendte/turker-alici-og-makkers-donut-butik-udsat-for-indbrud, forbyd islam i Danmark 🇩🇰

    Kommentar by NotariusUmulius — 14. juli 2020 @ 10:56

  7. Hvis dette er fjendens soldater så vil det være nemt for “Napoleon”s flanke….

    Kommentar by Moth — 14. juli 2020 @ 10:57

  8. -> NotariusUmulius

    “Er vi helt sikre på validiteten af videoen?”

    Nej, og det fremgår klart af min introduktion. Jeg kunne vente til de store medier beskriver sagen i detaljer…

    Kommentar by Kim Møller — 14. juli 2020 @ 11:02

  9. Den hvide dreng gemmer sit ansigt godt i hættetrøjen, men på nogle vinkler ser det ud som om, han griner,
    Kommentar by NotariusUmulius — 14. juli 2020 @ 10:38

    Kan du præcis på sekundet fortælle, hvornår det sker?

    Kommentar by tavsen — 14. juli 2020 @ 11:22

  10. Kan anbefale dette interview med den fransk-jødiske filosof, Alain Finkielkraut bragt i israelske “Haaretz” i 2005. Her beskriver han et samfund med arabere og sorters had imod Frankrig. Det er iflg. ham mennesker der kun er i Frankrig fordi det økonomisk gør dem gavn, – ellers hader det samfundet. Han siger, at anti-racismen er for det 21.århundrede hvad kommunismen var for det 20.århundrede, – det vil ende i blod. Man kan se artiklen gratis en gang ellers må man skifte browser eller slette cookies.

    https://www.haaretz.com/1.4882406

    Kommentar by CCC — 14. juli 2020 @ 11:23

  11. Skadedyr….

    Kommentar by Nosferatu — 14. juli 2020 @ 11:59

  12. Hvor er Umulius` sædvanlige spørgsmål :er det muslimer?
    og hvorfor tvivle på ægtheden?

    lyder som om 5.kolonne aktivisten ikke længere kan holde masken

    Kommentar by k.m. — 14. juli 2020 @ 12:00

  13. Det kan jo være generalprøve på aftenens hovednummer i den lokale perkerrevy

    Kommentar by k.m. — 14. juli 2020 @ 12:03

  14. FN og EU kritiserer Grækenland for at være for hårdhændede mod bådflygtninge. Kan påstår flygtninge efterlades i livsfare !!!!!

    En afrikaner der ikke kan svømme, og sætter sig i gummibåd for at krydse Middelhavet – bringer sig selv i livsfare, men DR´s reporter skal nok få det drejet sådan at migranten er offer og de græske myndigheder de onde

    Kommentar by k.m. — 14. juli 2020 @ 12:09

  15. k.m. — 14. juli 2020 @ 12:09

    Ja, det lød så ynkeligt
    afslører afrikaners magtesløshed, mon han heller ikke kan første eller anden hjælp?

    Kommentar by tavsen — 14. juli 2020 @ 12:13

  16. #2:Buris Holm og #5: Polka:

    Enig. Der er ingen af de nuværende partier i folketinget, som vil gøre det nødvendige, de vil blot fortsætte katastrofen i en anelse langsommere tempo.

    Kommentar by Peter Nielsen — 14. juli 2020 @ 12:34

  17. lol, den danske nationale-, højre- og venstrefløj harmes over barbarernes hærgen, men så snart en kristen neger kipper med Dannebrog, forvandles deres vrede til mild overbærenhed. “Han er som os” 😘

    Kommentar by Buris Holm — 14. juli 2020 @ 13:02

  18. @16
    Ja, “borgerlige” har de sidste 50.år stort set aldrig angrebet venstrefløjens utopiske projekter. En person som Per Stig Møller havde ikke meget imod kommunismens målsætning. Det hele handlede om hastigheden hvormed utopien blev gennemført. Det blev blodigt hvis det gik for hurtigt. Det samme med multikulturen. De spørger ikke om multikulturen har den menneskelige natur imod sig fordi mennesket er et familiært kultur dyr. Det er hastigheden. “Borgerlige” er så efter venstrefløjens identitetspolitik. Hvis venstrefløjen ikke brugte identitetspolitik ville man ikke se polariseringer og had mellem grupperne. Sagen er jo bare, at venstrefløjens identitetspolitik stort set var ukendt for de vestlige samfund for et årti siden. Der var jo også massive problemer der. De borgerlige ender reelt set som en art forsvarer og moderatorer på venstrefløjens utopier. De forkaster dem ikke.

    Kommentar by CCC — 14. juli 2020 @ 13:20

  19. Kommentar by k.m. — 14. juli 2020 @ 12:00

    Jeg kn godt se, at det er muslimer, næsten endnu værre, at det er sandniggers fra Somalia eller Yemen. Og som sådan burde de tages ud af spillet med Double Tap.

    Jeg har ZERO INGEN NADA ZILCH følelser med, at aberne tages ud spillet forever, forbyd islam i Danmark 🇩🇰

    Kommentar by NotariusUmulius — 14. juli 2020 @ 13:57

  20. ¤

    Det er “pudsigt” som der altid er tvivl omkring indvandreres og islamisters uskejelser eller forbrydelser, mens der aldrig er tvivl om de hvides racisme og ondskab. Ni af ti journalister er ihvertfald sikre i deres sag, og 100 ud af 100 hvide feltmadrasser er endnu mere faste i deres overbevisning om at arabere og afrikanere er langt bedre mennesker end de hvide. (at det placerer dem selv som mindreværdige fatter de ikke)

    Enig med CCC og Peter Nielsen: De gamle “borgerlige” partier er håbløse. Uden et nyt og bredt favnende dansk- og nationalsindet parti som supplement til SK, NB og DF er det fredelige og kultiverede Danmark fortid inden længe. SK bliver “uskadeliggjort” med juridiske tiltag, NB har visse problemer og Tullesen fra DF kan man overhovedet ikke stole på. At han i virkeligheden er en rød agent der har infiltreret partiet kan næppe helt udelukkes. Han er umulig og utroværdig og partiet vil gøre klogt i at udskifte ham med en bedre mand, hvis en sådan findes i partiet? At få Pia K tilbage dur heller ikke, hun er stadig en stor beundrer af Tullesen.

    Kommentar by Bent A — 14. juli 2020 @ 14:07

  21. ¤

    PS: Også vores demokrati, frihed og velfærd synger på sidste vers, hvis vi ikke får opstillet bedre partier.

    Kommentar by Bent A — 14. juli 2020 @ 14:12

  22. Frankrig har ufatteligt mange zoner, hvor Politiet ikke kan arbejde, med mindre de får hjælp fra Hæren…..om videoen er ægte eller ej, ved jeg ikke- men hvis folk stemmer som de har gjort sidste gang, oplever vi jo nok det samme. Støt SIAD og GI. mvh Michael Unna

    Kommentar by Michael Unna — 14. juli 2020 @ 17:00

  23. Det viste er et falsum. Det sker ikke, for i følge journalisten.dk så kan racisme aldrig være sort/brun mod hvid, kun hvid mod sort/brun, og hvis journalisten.dk skriver det, så må det være sandt, for journalisters fornemmeste opgave er at fortælle sandheden, de kan pr. definition ikke have nogen dagsorden andet end sandheden! Journalisterne har naturligvis researchet og har hos DR, TV2, Politiken og Information aldrig fundet nogen tilfælde hvor sort/brun har været racistiske overfor hvide, men talrige tilfælde hvor hvide har været racistiske over for sorte/brune! Husk på at grundig kildekritik og alsidig kildeudvælgelse er en dyd hos danske journalister! Danske journalister er måske de mest objektive der findes! Og hvis nogen kunne finde på at kalde dem tendentiøse, så tager de helt fejl — eller?

    Kommentar by Den Nervøse — 14. juli 2020 @ 18:30

  24. Man kan sige; hvem kravler frivilligt ned i en kloak? Det er der sgu ikke nogen der gør.

    Kommentar by Realist2 — 14. juli 2020 @ 18:30

  25. Bent A — 14. juli 2020 @ 14:07:

    Hvad er det for “visse problemer”, du mener NB har?

    Kommentar by M.S. Carstens — 14. juli 2020 @ 21:31

  26. ¤

    # CCC 13.20: kan man ikke tillade sig at sige at der ingen borgerlighed eller loyalitet er tilbage i de gamle “borgerlige” partier, V, K og DF? De er jo alle tilhængere af folkeudskiftning/islamisering.

    Kommentar by Bent A — 14. juli 2020 @ 22:15

  27. @Bent
    Jo å, DF er håbløst og spiller samme rolle som bondepartiet i DDR. Formelt et oppositionsparti men reelt set en del af systemet. DF illusioner er vigtige for, at systemet kan forblive som det er. Man kan se DF er en del af systemet ved, at de kører små absurde symbolsager. Pia Kjærgaard var meget begejstret da hun besøgte FN for år tilbage. Det er troen på denne organisation og dens utopiske konventioner, der reelt set kun er ratificeret af de vestlige lande, der har skabt problemerne. DF sagde også engang, at de ville stramme indenfor de “internationale konventioner” men de er blot frivillige hensigtserklæringer og underskrevet som sådan af alle lande. Det er kun vesten, der har gjort dem til lov og ratificeret dem, – de er vestligt unilaterale/ensidige. DF kom også ud med, at man ville genforhandle med FN disse konventioner. Men Danmark er et suværent land og man kan bare trække suværenitet tilbage og tage dem ud af loven. DF siger reelt set, at Danmarks suværenitet ligger hos FN. DF vil heller ikke samarbejde med andre partier i Europa fra lande med samme problemer. Det er jo problemer som er opstået i relation til FN, EU og den europæiske Menneskerettighedsdomstol og modstanden fra nationale partier i Europa må ske gennem nogle formelle eller uformelle netværk. Dette her kan ikke stoppes af små nationale partier, der stå alene.

    Kommentar by CCC — 14. juli 2020 @ 22:53

  28. * CCC 22:53
    Enig i analysen af DF. De satte ikke hælene i i 2015 og de stoppede ikke Løkke i at underskrive Marakesh aftalen.

    *Bent A 14:07
    Hvilke “visse problemer for NB.” ?

    Problemet for Stram Kurs/ Hard line, deres facon støder flere fra sig end de samler!

    Kommentar by Den Nervøse — 14. juli 2020 @ 23:21

  29. UD UD UD UUUUUUUUD MED DE SORTE ABEKATTE, forbyd islam i Danmark 🇩🇰

    Kommentar by NotariusUmulius — 15. juli 2020 @ 10:29

  30. Hvornår hører dette hæslige migrant vanvid op?????????.
    Først den dag, der kommer et alt afgørende oprør blandt almindelige HVIDE BORGERE. Politikere, politi og intellektuelle sidder bare på hænderne og glor dumt. EU og FN= nul. NGO.ere. Fisker fortsat migranter op, uden tanke for konsekvenserne. (hoved rysten)

    Kommentar by Allan Gorm Larsen. — 15. juli 2020 @ 22:39

  31. Bent A — 14. juli 2020 @ 14:07:

    Jeg ser, at vi er flere, der ønsker svar fra dig på spørgsmålet:

    “Hvad er det for “visse problemer”, du mener NB har?”

    Når du udtaler, at NB ” har visse problemer”, må du jo, forventnings-vis, kunne redegøre for, hvilke problemer du mener NB skulle have, hvis din kommentar skal tages seriøs?

    NB er i stor medlems-fremgang* og viser stor fremgang i meningsmålinger*, så forklar dig, venligst?

    * og det er vi mange, der er glædes over.

    Kommentar by M.S. Carstens — 17. juli 2020 @ 00:22

RSS feed for comments on this post.