18. juli 2020

Tess SS Thorsen, ph.d.-stud.: Hansen is-reklamer er ‘malkepige-hvidheds-ophøjende-retro-racistiske’

Ligesom psykosomatiske sygdomme kan være socialt arvelige, så er ‘antiracismen’ også. Jeg har tidligere skrevet om Sune Skadegaard Thorsen.og Mira Chandhok Skadegaard Thorsen, men der er også børnene Tara Skadegaard Thorsen, Tai Skadegaard Thorsen og Tess Sophie Skadegård Thorsen. Sidstnævnte ph.d.-studerende harcelerer på Twitter over Hansen is, der godt nok dropper ‘Ekskimo’ af hensyn til inuitter (/hvid woke), men stadig bevarer deres ‘malkepige-hvidheds-ophøjende-retro-racistiske-kolonialvare/kolonial-fetisherende’ reklamer.

Den problematiske grafik er i øvrigt udarbejdet af illustrator Mads Berg, der er kendt for sin tilbageskuende art deco-stil. Kulturmarxister foretrækker formentligt futurisme…

“Før vi får kollektiv orgasme (/ meltdown) over Hansen is der (endelig) skifter navn på én is, kan vi så snakke om hvor strategisk det er at skifte ét navn, for samtidig at overse deres malkepige-hvidheds-ophøjende-retro-racistiske-kolonialvare/kolonial-fetisherende nye kampagne?” (Tess SS Thorsen)

(Tess SS Thorsen på Twitter, 16. juli 2020)

(En af de få støttende kommentarer)

“Hansen Is har i en årrække brugt et 50’er/60’er-look i deres grafiske linje, så intet nyt i det. Og jeg har altså umådelig svært ved at se det racistiske i de plakater. Særligt når man ved, at de som virksomhed rent faktisk går op i bæredygtig råvareproduktion. (Mikkel Davidsen, Fortius Kommunikation)

Oploadet Kl. 10:12 af Kim Møller — Direkte link23 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/111748/trackback

23 Comments »

  1. Den artige flinkepige fra den ræverøde politisk korrekte familie prøver at score nogle billige points med en dum kommentar til de fine gamle plakater. På tre af plakaterne er der smukke tegninger af smukke farvede mennesker. Hun må være lidt dum, selvoptaget og uselvstændig.

    Kommentar by Den sendrægtige — 18. juli 2020 @ 10:23

  2. Åh Gud. Endnu en omgang anti-Rasmus og anti -Rasmine….Jeg mener der på TV2- interviewet af Jess Dorf var en omgang med en dansk damefodboldspiller -verdens bedste- som også erklærede at hun ville bekæmpe uretfærdighed og racisme, og så var hun lesbisk…Helt ok. Lad os bare få åndelig orgasme over det, men jeg har ikke potens til mere af den slags….Ja det er da forfærdeligt :-) :) :-), hvor sexistiske disse retroreklamer er. lad os dræbe alt -glimt i øjet- og morskab på den bekostning. “Tampax! Suger så man bliver helt tør i halsen”.:-). Støt SIAD og GI. God weekend. mvh Michael Unna

    Kommentar by Michael Unna — 18. juli 2020 @ 10:28

  3. De snakker om 2. bølge corona udbrud.

    Ved siden af raser en global massepsykose man ikke kan vaccinere imod

    Historisk set var eskimoer først i Grønland, hvorimod inuitter kom til langt senere
    https://natmus.dk/historisk-viden/verden/arktis/eskimoer-og-groenland/
    Eskimokulturens oprindelse må søges 5-6000 år tilbage i egnene omkring Beringsstrædet. Med tiden bredte folkegrupper sig østover, via Canada til Grønland. De første stenalderkulturer, de såkaldte palæo-eskimoiske kulturer, dukkede op i Grønland omkring 2.500 f.Kr. Grønlændernes direkte forfædre, inuit, indvandrede for omkring 800 år siden.

    Kommentar by k.m. — 18. juli 2020 @ 10:29

  4. Tess SS Thorsen mangler at sætte : mega-kodyl-slavepiskende-ondskabsopviglende- overundertrykkende-gement-nederdrægtigt-udgrænsende-absolutfølelseskuldefremkaldende til sin udgydelse, før hun lyder som en rigtig næstekærlig humanist…..

    Kommentar by Danskeren — 18. juli 2020 @ 10:44

  5. På de fleste vestlige universiteter kan man nu studere til idiot. Uddannelsen åbner rige karrieremuligheder.

    Kommentar by Crass Børsting — 18. juli 2020 @ 10:48

  6. Ha Ha Og, Hansen Is troede at de kunne undgå den fulde vægt af Cancel-Culture´en ved at appease tosserne.

    Giv dem en finger og de tager hele armen.

    Skal man give tosserne en finger skal det være den i midten 🖕

    Kommentar by Santor — 18. juli 2020 @ 12:26

  7. “deres malkepige-hvidheds-ophøjende-retro-racistiske-kolonialvare/kolonial-fetisherende nye kampagne?” (Tess SS Thorsen)”
    Kan det oversaettes til fortaaeligt Dansk?

    Kommentar by dunk — 18. juli 2020 @ 12:29

  8. Tess Sophie Skadegård Thorsen drømmer om orgasme? Gosh! – Der findes da ikke et ordentlig mandfolk som gider at give dig orgasme; du må sgu da være helt bims kælling!

    Kommentar by T. Flodur — 18. juli 2020 @ 12:45

  9. DET HANDLER OM DELIRIUM. Ord-delirium plus total sindsforvirring.

    Delirium er kendetegnet ved forstyrrelse af bevidsthed, opmærksomhed, tænkning, hukommelse, følelsesliv og adfærd. Plus skiftende hallucinationer eller illusioner. Desorientering i tid og sted.

    Optræder alle disse symptomer, er diagnosen klar: delirium. En tilstand der oftest indtræffer efter længere tids alkohol-, stof- eller hashmisbrug. Eller marxistisk hjernevask.

    Kommentar by Bent A — 18. juli 2020 @ 13:18

  10. PS: Ord-delirium tilstanden er jævnligt forekommende i politiker-, journalist- og feministkredse.

    Kommentar by Bent A — 18. juli 2020 @ 13:27

  11. #7 dunk
    “Kan det oversaettes til fortaaeligt Dansk?”

    Jeg skal prøve:
    “Jeg vil ha opmærksomhed” eller måske “Jeg er bedre end dig”.
    “Jeg har ikke noget liv” kunne også være en mulighed.
    Dualismen i det nye ‘Woke’ sprog gør det svært at oversætte direkte. Men jeg har heller ikke gået på uni.

    Kommentar by Realist2 — 18. juli 2020 @ 15:22

  12. Ja naturligvis, hvornår har vi haft sorte pige ansat i landbruget? Hverken sorte eller brune gider arbejde i landbruget, de vil hellere have overførselsindkomst!

    Kommentar by Den Nervøse — 18. juli 2020 @ 15:37

  13. Arrh, tegningen fik kun snefnugget Tess til at dirre lidt. Total selvsving havde krævet, at koklapperen var brun. Loose/loose med den fløj som sædvanligt. Jeg forstår ikke, at isfabrikanten overhovedet gad prøve.
    Tak til Realist2. For jeg fattede heller ikke terminologien.

    Kommentar by Lider af danskhed — 18. juli 2020 @ 16:57

  14. Vi er nødt til at holde op med konstant at bekræfte venstrefløjen i at såkaldt “racisme” er den ultimative ondskab. Langt den meste såkaldte “racisme” er blot en naturlig preference for egen etniske gruppe.

    Kommentar by Peter Nielsen — 18. juli 2020 @ 17:22

  15. #13: Lider af danskhed — 18. juli 2020 @ 16:57:

    “Loose/Loose” giver ingen mening. Mener du lose/lose?

    Kommentar by Peter Nielsen — 18. juli 2020 @ 17:24

  16. Kommentar by Peter Nielsen — 18. juli 2020 @ 17:24

    Tak og undskyld. Ja, jeg mener lose/lose.

    Kommentar by Lider af danskhed — 18. juli 2020 @ 17:28

  17. Gudfader, de klynkende tossehoveder holder sandelig ikke ferie, deres hedeste drøm er sikkert et totalitært land a la forbuds-Sverige…

    Kommentar by LarsB — 18. juli 2020 @ 18:48

  18. Kommentar by dunk — 18. juli 2020 @ 12:29 skrev:

    “Kan det oversaettes til fortaaeligt Dansk?”

    Mit bud: “Jeg hader de hvide mennesker hvis velfungerende land, som jeg har været så heldig at få lov at bo i.”

    Kommentar by Peter Nielsen — 18. juli 2020 @ 19:04

  19. Jeg forestiller mig at jeg over skatten er med til at brødføde det meste af skadegaard thorsen klanen.
    Tager jeg fejl?

    Kommentar by Hagmann — 18. juli 2020 @ 22:14

  20. Tess’ psykose har fået frit løb. I nutiden et frelst orakel, i gamle dage sendt i behandling.

    Kommentar by NulTolerance — 18. juli 2020 @ 23:41

  21. Familien Skadedyr Thorsen er jo berygtet. Mira Skadedyr Thorsen, Sune Skadedyr Thorsen og Tara Skadedyr Thorsen er alle prominente landsforrædere.

    Kommentar by Odo — 19. juli 2020 @ 01:49

  22. Må en neger have hvide tænder?
    Må en hvid have sorte tænder?

    Kællingen tænker for meget på sin næste orgasme. Agurketid?

    Kommentar by Iznogut — 20. juli 2020 @ 04:51

  23. Man kan ikke sparke sig frem for landsforræddere. efterhånden.

    Kommentar by Bilka — 22. juli 2020 @ 21:25

RSS feed for comments on this post.