18. juli 2020

Roskilde: 13-årig dreng fik brækket næsen af ‘7-8 unge mænd i alderen 14-16 år’, “… truet med kniv”

Lige endnu et nedslag, så vi husker at bevare proportionerne. Det er underholdende at diskutere navne på ispinde, men det er et perifært emne, og en kamp der foregår på egen banehalvdel. Radikale identitetskrigere sidder tungt på den ideologiske opdragelse, og vi kan allerhøjest forsinke den accelerede ‘multikulturs’ ensretning.

Der er formentligt skrevet mere om en afdød kriminel amerikaner på en enkelt uge i juni, end der er skrevet om den vedvarende vold mod lovlydige danskere i årets første halvår. Vi diskuterer reelt udsmykningen på Titanics øverste dæk, mens kurset er låst mod isbjerget i horisonten. Twitterland og deres medier er måske nok kyniske, men de er ikke helt så dumme, som de lyder. Fra døgnrapporten for Midt- og Vestsjællands Politi (17. juli 2020).

Vidner søges til overfald – Folkeparken, Roskilde
Politiet søger vidner til et overfald på en 13-årig dreng fra Helsinge, som fandt sted tirsdag d. 14. juli 2020 omkring kl.18.30. Overfaldet fandt sted på det offentlige toilet, som ligger i tæt ved amfiteatret i Folkeparken i Roskilde. Her blev drengen passet op af en gruppe unge mænd, som overfaldt den 13-årige med slag og spark. Drengen blev truet med kniv, og de fratog hans Iphone mobiltelefon og hans bæltetaske af mrk. Gucci, før de stak af fra stedet. Drengen blev efterfølgende undersøgt på hospitalet, hvor det blev konstateret, at han havde brækket næsen. Sagen blev anmeldt tirsdag aften af den 13-åriges mor, som onsdag mødte på politistationen til afhøring med sin søn.

Det var mørkt på toilettet, så signalementet af gerningsmændene er sparsomt. De beskrives som: 7-8 unge mænd i alderen 14-16 år. Iført mørkt tøj og maskering, kun med øjenomgivelserne synlige. De havde både lys og mørk hud. Nogen talte dansk andre talte dansk med udenlandsk accent.

(Offentlig toilet, Folkeparken, Roskilde; Foto: Maps)

“The major premise for tactics is the development of operations that will maintain a constant pressure upon the opposition.” (Saul D. Alinsky, Rules for Radicals, 1971, pkt. 10)

Oploadet Kl. 11:19 af Kim Møller — Direkte link22 kommentarer
Arkiveret under:

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/111765/trackback

22 Comments »

  1. Pernille Skippers stormtropper, sammen med en udenlandsk invasionshær?

    Kommentar by Den Nervøse — 18. juli 2020 @ 11:41

  2. Det offentlige toilet er placeret forkert, i det nydanske samfund skal det rykkes ud i det åbne

    Stakkels knægt, forhåbentlig lærte han at orientere sig, at kigge sig over skulderen, inden han gør sig sårbar. Koranen har et større afsnit om baghold, derfor har innovative muslimer opfundet vejsidebomber osv. deres bidrag til vantros velbefindende.

    Kommentar by tavsen — 18. juli 2020 @ 11:43

  3. DET HANDLER OM DEN IMPORTEREDE HVERDAGS-TERROR som Christiansborg er en ivrig og begejstret tilhænger af. Det ville være synd og mangel på lighed og bæredygtighed hvis danskerne gik glip af den, når nu svenskerne nyder godt af den voldelige berigelse året rundt, mener politikerne.

    Kommentar by Bent A — 18. juli 2020 @ 11:59

  4. “mødte på politistationen” Hahahaha..møde op hos dhimmistrisserne…what a joke.
    Men hvor er Black Lives Matter aka Black Lives Murder i denne sag? Hvor er den fede Blævre Sørensen på evig offentlig forsørgelse her i Mohammedanmark i denne sag?
    Ps.
    Det viser sig også at flere af dem som sidder i toppe af Black Lives Murder i USA er terrorister og kriminelle, så alle de hvide tosser der hylder Black Lives Murder hylder i virkeligheden terrorister og kriminelle, det er venligboerne om igen.

    Kommentar by piphans — 18. juli 2020 @ 12:00

  5. Danskere eller n p?
    https://amtsavisen.dk/artikel/overfald-ved-den-bl%C3%A5-bro-to-unge-sparket-ned-bagfra

    Kommentar by Anonym — 18. juli 2020 @ 12:04

  6. Så brænder endnu en middelalder katedral i Frankrig. Denne gang Katedralen i Nantes!
    Der er 200 muslimske angreb på kirker, forskellige steder i Frankrig, nogle “bare” skændinger, andre brandattentater! MSM er larmende tavse! Vi må simpelthen ikke vide det! Om denne brand er påsat ved vi ikke og ligesom Notre Dame får vi det sikkert aldrig at vide!
    Nathanaels kirke på Amager var for nogle år siden udsat for et mislykket brandattentat, “kun” en tung trædør blev ødelagt, så vi skal ikke vide os sikre!

    Kommentar by Den Nervøse — 18. juli 2020 @ 12:19

  7. Maaske vores justitsminister skulle kigge lidt paa den Singaporeanske,straffelov angaaende voldelige forbrydelser

    Kommentar by d — 18. juli 2020 @ 12:19

  8. Maaske vores justitsminister skulle kigge lidt paa den Singaporeanske,straffelov angaaende voldelige forbrydelser

    Kommentar by dunk — 18. juli 2020 @ 12:20

  9. Kære regering. Giv os nu lov til at forsvare Os!

    rettilforsvar.dk/

    Kommentar by Santor — 18. juli 2020 @ 12:30

  10. Desværre forbyder de forældede konventioner at skelne mellem danskere og herboende ikke-danskere med dansk pas, så en friere våbenlovgivning vil betyde endnu flere bevæbnede perkere, som dhimmitiet vil stå endnu mere magtesløse overfor.

    Kommentar by Træt — 18. juli 2020 @ 15:42

  11. Muhammedanere – ikke Danskere.

    Kommentar by Bastardo — 18. juli 2020 @ 16:03

  12. I mangel på mening og formål med deres usle liv, har antifa og antikrist-islam rottet sig sammen om at bide den hånd af, som fodrer dem. Disse tomhjernede smadremænd aner simpelthen ikke, hvad de skal stille sig op med deres buldrende tomme liv, så hvorfor ikke sjæle maksimalt fra normale mennesker; disse tør jo ikke gøre modstand. Antifa-fascister og islamofascister kopierer islams tomhed over i deres egne tomme hovedskaller. Vi må holde op med at omtale dem, som her, med en venlig tone.

    Kommentar by Gustav Jensen — 18. juli 2020 @ 16:03

  13. Hvilke partier stemmer forældrene på? Mon de lærer noget, eller har de en ideologisk blokering?

    Kommentar by B74389 — 18. juli 2020 @ 16:20

  14. Den største afsky har jeg i forhold til de danskere, som enten aktivt hjælper eller samarbejder med de fremmede eller passivt lader dem ødelægge landet og udskifte befolkningen.

    Kommentar by Peter Nielsen — 18. juli 2020 @ 17:05

  15. Hvilke folketingspartier vil andet end at sænke tempoet for vores undergang?

    Vil Nye Borgerlige eller Dansk Folkeparti sende vores fjender ud af landet?

    Hvor er politikken, der skal sikre et dansk Danmark for fremtidige generationer af danskere? – Intet parti i folketinget har en politik, der sikre dette.

    Kommentar by Polka — 18. juli 2020 @ 17:56

  16. Et sådan offentligt ret isoleret lokum, er vel det perfekte sted for en dansk Paul Kersey at besøge samt besørge sig…

    Kommentar by LarsB — 18. juli 2020 @ 18:45

  17. LarsB — 18. juli 2020 @ 18:45:

    Man kan jo kun håbe at han kommer forbi …

    Kommentar by Peter Nielsen — 18. juli 2020 @ 18:59

  18. Polka — 18. juli 2020 @ 17:56 skrev:

    “Hvilke folketingspartier vil andet end at sænke tempoet for vores undergang?”

    Svaret er desværre at INGEN af de nuværende partier i folketinget er klar til at gøre det nødvendige for at sikre det danske folks overlevelse og trivsel.

    Kommentar by Peter Nielsen — 19. juli 2020 @ 14:35

  19. I første kvartal steg befolkningen fra den ikke-vestlige verden med ca. 7.000 mennesker, med et anerkendelsesværdig formål, deriblandt 16 pakistanere med COVID-19 Coronavirus, men det er vel også en form for berigelse.

    https://www.worldometers.info/coronavirus/

    Pr. 1. april 2020 er der i alt 809.168 indvandrere og efterkommere i Danmark, som svarer til 13,9 pct. af den samlede befolkning. 517.987 personer har oprindelse i ikke-vestlige lande.

    Kommentar by tavsen — 19. juli 2020 @ 21:11

  20. Oveni de 809.000 kommer dem som er SIVET ELLER SMUGLET ind over grænserne uden at blive registreret, og sikkert også andre mørketal. Feks. er nok ikke alle muslimer talt med af dem som har fået statsborgerskab.

    Der har jo før været store fejl i de officielle tal. Så hvor pålidelige er de? F.eks. er udgifterne til indvandring og “integration” langt større end Christiansborg vil være ved. De samlede omkostninger sløres.

    Kommentar by Bent A — 20. juli 2020 @ 08:37

  21. Der har jo før været store fejl i de officielle tal.”

    Ja da, der er jævnligt kommet opjusteringer, senest 03. januar 2020

    https://www.berlingske.dk/danmark/400.000-flere-med-indvandrerbaggrund-end-vi-troede-vi-maa-forstaa-alvoren
    400.000 flere med indvandrerbaggrund end vi troede !!!!!!!!!!

    Underligt alting nu om dage handler om at tro og føle.

    PLUS de 26.000 illegale som Rockwoolfonden har regnet sig frem til. Der er nu hele 3 klinikker, hvor de kan blive behandlet for deres arbejdsskader. Og fagforeningerne er tavse, som de har været siden 1983.

    Kommentar by tavsen — 20. juli 2020 @ 11:10

  22. Ja, igen et eksempel på Enhedslistens yndlinge. Hvorfor skal de dog ikke have lov til at more sig?. De keder sig jo, de stakler. Ironi.

    Kommentar by Allan Gorm Larsen. — 23. juli 2020 @ 19:56

RSS feed for comments on this post.