4. august 2020

Stockholm: 12-årige Adriana Naghei skuddræbt foran McDonalds, da bande åbnede ild fra en Audi…

Natten til søndag mistede en 12-årig pige livet, da hun luftede hund ved en McDonalds i Botkyrka, en forstad til Stockholm. Da jeg søgte på McDonalds fandt jeg en video fra et AK47-driveby ved en McDonalds i Sollentuna, nord for Stockholm tidligere på sommeren. Her var bilen en BMW, ikke en Audi, og indvandrerbanden havde sikkert et andet navn. Det kan man vel også godt kalde for diversitet.

Den 12-årige pige hedder Adriana Naghei, og havde ifølge Snaphanen polsk mor og iransk far. Fra BT – Chokbølger går gennem Sverige: 12-årig skudt, da hun gik tur med hunden.

“Omkring klokken 3.27 blev der affyret skud på en parkeringsplads foran McDonald’s i et område ved Norsborg. Ifølge Expressen var kuglerne formentlig tiltænkt to unge mænd, der befandt sig på pladsen, og som menes at have forbindelser til et kriminelt netværk.

Men kuglerne ramte i stedet en 12-årig pige, der ifølge STV var ude for at lufte sin hund. Pigen blev kørt på hospitalet, hvor hun mistede livet.

… På parkeringspladsen foran McDonald’s vokser mængden af blomster og lys, og den 12-åriges veninder, der hørte om dødsfaldet på Snapchat, samles for at mindes hende. …

Ifølge Expressen ankom to unge mænd med tilknytning til den lokale bande Bokyrkanätverket til drive-in-McDonald’s kort før skyderiet. En hvid Audi kørte op ved den nærliggende tankstation, og ifølge mediet blev skuddene affyret inde fra Audien…”

(Tidligere skudepisode – Indsat: Adriana Naghei)

Oploadet Kl. 00:51 af Kim Møller — Direkte link30 kommentarer
Arkiveret under:

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/112114/trackback

30 Comments »

  1. Hvilken 12-årig pige lufter hund kl. 3:27?!

    Kommentar by Migranter gider ikke telte — 4. august 2020 @ 00:53

  2. Et tab for Sverige (eller Polen) bob-bob..

    Kommentar by Børge-Muhammed Hansen — 4. august 2020 @ 01:34

  3. Her er lidt om hundeluftningen:

    Adriana är en av min dotters närmare vänner
    Nu är jag trött på alla spekulationer i den här gruppen . Adriana , flickan som blev skjuten är en av min dotters närmare vänner . Vi sörjer något fruktansvärt ! . Ni ska veta att Adriana smet ut på sena kvällen när Hennes förälder somnat . Adriana tog hunden med sig för att inte väcka föräldern av skall och glädje när hon tänkte komma tillbaka på natten . Min dotters senaste sms till Adriana kan jag dela med mig på denna sida om ni vill. Där uppmanar min dotter med stora bokstäver till Adriana att gå hem. Men Adriana skriver att hon bara ska ”tagga” ner till Donken och äta innan hon ska ta bussen som går 03:00. Sedan har ni väl läst resten. Vems fel var det ? Adriana som är en tonåring som tror på en god värld och inte fattar föräldrarnas varningar ? Föräldrarna som tror hon ligger o sover ? Mannen som blev jagad och sprang emot henne , Mannens som jagade han som sprang för att skjuta mannen som sprang . Min dotter som borde väckt mig och sagt åt mig att Adriana är ute mitt i natten. Det är så många OM , men livet går inte i repris som en film . Går inte att backa bandet , spola tillbaka och göra en bättre repris , klippa bort , göra om handlingen . Den är som den är och vi närmaste sörjer. En mardröm att hon inte finns hos oss längre.
    https://snaphanen.dk/2020/08/02/ghettoen-botkyrka-12-aarig-pige-draebt-i-bandeskyderi-i-nat/

    Kommentar by Snaphanen — 4. august 2020 @ 03:04

  4. “Donken” = Mc Donalds

    Kommentar by Snaphanen — 4. august 2020 @ 03:05

  5. Chokbølger går gennem Sverige???

    Hvordan kan en helt almindelig dagligdags foreteelse som denne, hvor indvandrere skyder vildt omkring sig på åben gade, sende chokbølger gennem noget som helst? Det er langtfra første gang, det sker, og det bliver bestemt ikke den sidste.

    Lad være med at kalde det for et chok, når den indlysende konsekvens af multietniceringen viser sig i al sin gru. Den slags er verdag i Sverige. Lær at leve med det.

    Kommentar by Arne Torp — 4. august 2020 @ 05:00

  6. Mærkelig historie. En 12-årig pige der render rundt i nattelivet kl. 3.27? Forældre der intet vidste om det? Chokbølger? Har alle de øvrige tusindvis af mord og overfald været så fortiet og skjult af massemedierne, at drabet kommer som en overraskelse? Hvorfor blev ikke også dette mord holdt skjult for offentligheden? Er det virkelig sket? For multi-kulti er da kun berigelse, velsignelse og vejen til en bedre verden! Og en fremmed er en ven du endnu ikke har mødt. Det har humanisterne og feministerne da oplyst os og svenskerne om igen og igen. Det er nok bare en historie man har fundet på for at sælge nogen aviser. I Sverige skyder hyggeklubberne da kun med løst krudt. Pigen er sikkert hjemme igen sammen med sin hund.

    Kommentar by Bent A — 4. august 2020 @ 05:43

  7. Svenskere ligger som de har redt. Må pigen, uanset hvad hun har gjort, hvile i fred.

    Kommentar by k.m. — 4. august 2020 @ 07:19

  8. ->Bent A 05:43. “Mærkelig historie. En 12-årig pige der render rundt i nattelivet kl. 3.27?” At gå en tur om natten er ikke “at rende rundt i nattelivet” på den måde, du mener. Jeg går selv ofte især om sommeren en tur om natten og nyder den fred og ro, der er. Det gjorde jeg også, da jeg var 12 år og også da jeg boede på brokvarterne i København. Det er helt lovligt!?:-)

    Snaphanen 03:04 forklarer det fint. Det er ‘collateral damage’ dvs ‘følgeskader’ af det multikulturelle samfund efter min mening. Noget vi må lære at leve med f.eks ved at holde op med at gå tur med eller uden hunden om natten og mange andre udendørs aktiviteter, vi måske skal begrænse eller holde helt op med? Al ting har sin pris.

    Kommentar by A-mad — 4. august 2020 @ 07:44

  9. Frygteligt, at det går ud over uskyldige mennesker, men svenske vælgere har stemt og stemmer stadig på flertallets vegne for langt mere af samme skuffe!
    Børn og børnebørns skæbne i det åh så fantastiske multietniske paradis ufortalt….Det bliver dem, som vil blive slagtet på åben gade og i deres senge!!!!
    Sverige er lige på vippen og kan måske reddes, men så kræves drakoniske handlinger af staten og det vil ikke aldrig ske i Lalle-Sverigstan!!!

    Kommentar by Ole Mejlstrøm — 4. august 2020 @ 07:49

  10. Polsk mor, iransk far, præ-teen med trutmund og sovekammerøjne, går tur midt om natten.
    Synd for svenskerne.

    Kommentar by Bastardo — 4. august 2020 @ 08:52

  11. Pigen er stadig et barn, men dog et meget veludviklet barn. Og hun kan meget vel have opsøgt de perkere der var egentligt mål for skyderiet? Det er kendt at perkere ikke kan ramme et mål, men hun må da i det mindste have været tæt på dem da skuddene faldt?

    Det retfærdiggør på ingen måde hendes død – men det er altså ikke lille Ida fra Lönneberg der blev dræbt, men derimod en multietnisk pige med kløe imellem benene og lyst til at opsøge farlige fremmede

    Kommentar by redneck — 4. august 2020 @ 09:24

  12. Kugleskøre kriminelle har altid været der, også i Danmark siden 1983, og muslimer er så egoistiske, at de er hamrende ligeglade med, hvilke mennesker der rammes.

    Jeg har selv oplevet det en eftermiddag i Peshawar, der red de rundt på kameler og skød vildt omkring sig. Naivt troede jeg, de var ved at indspille en western, men jeg forduftede hurtigt. Rejsekammeraterne fortalte senere, at de måtte smide sig på gulvet. Nu har de udskiftet kamelerne med dyre biler, finansieret af kriminalitet. Først gør de samfundet utrygt, så er grundlaget lagt til deres lyssky handel. Utrygge mennesker har stort behov for stimulanser.

    Google
    uskyldig ramt af skud

    Pigebarnet har opsøgt sit fædrenes ophav på det tidspunkt, hvor de behersker gaderne totalt.

    Kommentar by tavsen — 4. august 2020 @ 10:36

  13. Der er lyst i Sverige på det tidspunkt; de lyse nætter. Hunden kan have været irriterende. Jeg ser, at hun har kors om halsen. Måske var hun et mål, hvis perkersvin ville ramme en konvertit , fx hendes far, som må formodes at være kristen. Det kunne også være, at de så hendes kors, og hun var selve målet. Det vil svensk svanse-politi jo aldrig fortælle, for SÅ ville svenskerne MÅSKE mande sig op til et lille råb. . . Jeg synes, det er sørgeligt, og jeg håber, hun er i Himmelen.

    Kommentar by Løsriv Jylland! — 4. august 2020 @ 10:42

  14. I TEORIEN ER DANMARK stadig, i modsætning til vores halvasiatiske naboland mod øst, et yndigt land fyldt med penge, ligestilling, humanisme, velfærd og kloge kvinder. En rigtig retsstat med et ægte folkestyre der har styr på det hele. Og danskerne er verdens lykkeligste folk, iflg. DR. (Nordkorea er kun nr. 2 hvad lykke angår)

    Ved nærmere eftersyn er samfundet dog måske alligevel ikke så venligt og yndigt som det påstås i reklamer og oplysende udsendelser.

    Penge synes der at være en konstant mangel på. For ellers var det rige land vel ikke nødt til uafbrudt at spare, nedskære, lukke og forringe infrastrukturen og den sociale velfærd.

    Hvad ligestilling angår, så diskrimineres danskerne groft i forhold til tilrejsende asylanter og kulturfremmede. Og danske mænd udsættes for massiv diskrimination i skilsmisse-sager. Og mange ældre, børn og unge behandles med nedladenhed og iskold politisk ligegyldighed. Som var de undermennesker. Hvad de måske også er? De kan ihvertfald tit være nemme at udnytte.

    Humanisme? Hvad humanistisk er der i at udskifte danskerne og forberede ETNISK UDRENSNING af dem? Hvad humanistisk er der i at opløse og splitte familier, og gøre børn faderløse? Hvad humanistisk er der i at beskære sundhedsvæsnet så hårdt, at det mange steder er raslet ned i kvalitet? Alene eet universitetshospital skal spare 1.4 milliarder kr. på et i forvejen stramt budget. (Læs “S-V er noget vi leger med”, “Mordet på psykiatrien”, kræftramte tyranniseres af jobcentre. “Pigen der ikke ville dø”. Sundhedsplatformen er en skandale. “S-V storhed og fald”. Sundheds-styrelsen og “Patient-sikkerhed” mv. fungerer ad Pommern til. Osv.

    Velfærdsstaten smuldrer hastigt, hvad man også kan se i behandlingen af danske arbejdsløse, hjemløse og kronisk syge.

    Kloge kvinder? Ja, de politiserende kvinder har da i det mindste været kloge nok til at få deres mærkesager igennem: ubegrænset invasion og indvandring, verdensrekorder i skilsmisser og tvangsfjernede børn, tusinder og atter tusinder af retsløse mænd og børn, og nye Danmarks-rekorder i kriminalitet med svindel, vold og mord.

    Danmark er et dejligt land. Eller?

    Kommentar by Bent A — 4. august 2020 @ 10:44

  15. Tavsen og nogle andre: det kan I ikke være bekendt at skrive. Hun var TOLV år!! Smuk lille pige. Hvorfor sidder I bare bag tasterne?? Har jeg nogensinde set nogen af jer til Pegida demoer og Pro-Israel demoer osv?? Jeg har været enormt aktiv, og jeg har stillet mig op og parlamenteret omringet af HuT!! Mere end de fleste herinde ville turde gøre. Klaphatte! Let røven, og GØR noget! Lav et speakers corner og køb en megafon og råb danskerne op!

    Kommentar by Løsriv Jylland! — 4. august 2020 @ 10:48

  16. Folkestyre? Demokrati? Når over halvdelen af lovgivningen fjernstyres fra Berlin og Bruxelles? Og når mange politikere er så ivrige efter at få en tjans med millionløn i EU, at de hellere forsvarer EUs end Danmarks interesser.

    Kommentar by Bent A — 4. august 2020 @ 10:50

  17. I er så fucking hjernevaskede (ikke alle), at I stadig tror på Tornerose eventyret om prinsen, der kommer og vækker den sovende – oversat: I tror seriøst på, at handskedukkerne på hoppeborgen kan redde jeres røv ud af ilden??!! Newsflash: det samme har svenskerne troet på i 20 år: politikerne ved bedst, men nu kan de ikke gemme sig i deres ødegårde længere!

    Kommentar by Løsriv Jylland! — 4. august 2020 @ 10:53

  18. Løsriv Jylland har ret i at noget må gøres. Hvad med at uddele løbesedler/pjecer der opfordrer til at læse netaviser som Uriasposten, Snaphanen, Den korte avis, Hodjas blog, Document osv. Alt for få véd at det er man nødt til, hvis man vil være velorienteret. Det bliver umuligt at få et godt valg om tre år, hvis ikke flere begynder at læse netaviserne.

    Véd nogen hvad der er bedre end Google og Fjæs-book osv.?

    Kommentar by Bent A — 4. august 2020 @ 11:06

  19. Darwin vandt igen, og moderens dårlige gener, der sendte hende i armene på en iraner, trods polakkernes almene sunde skepsis mod perkere af alle slags, bliver heldigvis ikke ført videre

    Kommentar by Træt — 4. august 2020 @ 11:09

  20. Jeg har været enormt aktiv, og jeg har stillet mig op og parlamenteret omringet af HuT!!
    Løsriv Jylland! — 4. august 2020 @ 10:48

    Fint, men alt sammen nyttesløs, Kig på valgresultatet Grundlovsdag 2019.

    Det resultat var ikke ændret en tøddel om så I har været 50.000 på gaden. Det er de statslige medier, der bestemmer hvilke demoer, der skal oplyses om, og er de ikke kommunistiske, så har det ingen interesse.

    Har du hørt noget om disse her?

    east.dk/titusindvis-af-mennesker-demonstrerer-i-bulgarien-kraever-regeringsafgang/
    Demonstrationerne har stået på i de seneste tre uger, men gårsdagens demonstrationer var de hidtil største.”

    Din forbindelse ikke er privat
    Hackere forsøger muligvis at stjæle dine oplysninger fra east.dk (f. eks. adgangskoder, beskeder eller kreditkort

    Kommentar by tavsen — 4. august 2020 @ 11:10

  21. Tak, Kim, for denne postering efter http://www.uriasposten.net/archives/112065#comment-5370343.

    Jeg fortsætter ufortrødent og dagligt med at afdække muslimers volds- og drabskriminalitet her på UP, forbyd islam i Danmark 🇩🇰

    Kommentar by NotariusUmulius — 4. august 2020 @ 11:11

  22. Som moren til den afdødes veninde skrev, så havde pigen sneget sig ud med hunden, for at den ikke skulle gø, når hun vendte hjem ud på morgenen, efter at have hængt ud med de spændende indvandrerbandemedlemmer på McDo.
    Med en gratisluder til mor vidste hun ikke bedre

    Kommentar by Træt — 4. august 2020 @ 11:27

  23. Tavsen og nogle andre: det kan I ikke være bekendt at skrive. Løsriv Jylland!

    JO, det kan jeg garantere dig for jeg kan være bekendt, Når politikere kan være bekendt at gøre mig til mindretal i eget land, så er mine krokodilletårer opbrugt.

    Pr. 1. april 2020 er der i alt 809.168 indvandrere og efterkommere i Danmark, som svarer til 13,9 pct. af den samlede befolkning. >>> 517.987 personer har oprindelse i ikke-vestlige lande.

    https://www.dagens.dk/udland/afghansk-migrant-loesladt-efter-voldtaegt-af-11-aarig-12-dage-senere-voldtog-han-igen 02.08.20
    Blot fem uger efter en afghansk migrant blev løsladt for at voldtage en 11-årig pige i Tyskland, voldtog han endnu en gang. Denne gang en 13-årig pige.

    Sagen har sendt chokbølger gennem Tyskland og forargelsen er på et højdepunkt. Både borgere og politikere opfordrer til at udvise manden, hvis han dømmes skyldig.”

    Chokbølger i Sverige, Tyskland og hele Vesteuropa og de politisk ansvarlige er uden empati

    Kommentar by tavsen — 4. august 2020 @ 11:28

  24. I can fill a datacenter with electronic stories on how arrogant and risk free criminals behave. The muslims and niggers out video online because it us risk free to do crimes and take lives. a wite genocide that goes on slowly without corrupt cuck police doing anything.

    from real life. a french idiot married a japanese prostitute and brought her here since his domestic wife (non french) kick him out because he was stalking, stealing neighbors mail and newspapers, breaking into celler lockers and harrassing them. the neighbirs complained to his wife and the landlord. she told him but as a french idiot as he is he got provoked because no one feels like havig anything to do with a french criminal so he continued and got kicked out. since he is a french idiot he had to get a fake job, paid by the tax payers. when no one cared about him at the unemployment office he had his japanese step daughter write an email and veil a threat to the person at the unemployment office leading to that the person at the unemployment office did not want anything to do with the idiot french. so he complained to his japanese ex prostitute wife blamed her daughter (japanese) that she fucked it up so the japanese ex protitute demanded a meeting with the man that cut the ties with the french idiot and criminal.

    when asking japanese in radioactive japan about if that is the norm they said that she was involved into protitution in japan and that is why she ended up abroad, living off wellfare and cheating on welfare by going on vacation. no japanese man wanted her since she was a prostitute.

    after a while, during the corona outbreak one, the french did not get a fake job (he usually steals at the fake jobs) so he went after the boss, the guy that signs and approaves the fake jobs, he was told not to attack him but did it anyway. so an army of public employees were dragged into this, protecting the boss at the unemployment office. leadng to an investigation and an interview at the unemployment office where the french moron was confronted with the thefts he was reoinsible for that employers cmplained about, the harrassment at the fake jobs he was reponsible for and threats he was responsible for. he hmself thinks he is smart and denied everything tht was presented that he has done.

    after that the unemployment office stopped giving him any false jobs. why do i hate latinamericans, spanish, polacks, bulgarians, romanians and french like the plauge? they thin they are smarter than the taxpayers and the citizens. smarter to shut up and be loyal to the ones that give you more than the locals get but to get that you have to be normal intelligent, these are not otherwise they would have stayed in their own shtholes but their own do not tolerate them. easier to hate the ones that give you everything and pull the racist card when you do not get what you want. it is you that is the criminal that travelled far from your own shithole to continue to be criminal.

    that was just one of many stories about scum. how do i know these things that are secret to the public? i know a lot, what is going on and what criminal do, esp. when criminal scum think they are smarter than me. smart women see right away who you are as a man and when they call you creepy, scum and criminal then you know for sure.

    Kommentar by Erwache — 4. august 2020 @ 12:25

  25. stop going to fast food places. since you have criminals hanging out there and you are sponsoring criminals that work there, often niggers and muslims that live off welfare and work black and launder black money.

    mcdonalds, burger king and other shitholes are magnets for criminals. esp during the night these lice and roaches crawl up from under their rock. stay away from these shitholes and inbreeds that no one needs and wants.

    Kommentar by Erwache — 4. august 2020 @ 12:28

  26. Glem nationalromantikernes forfejlede strategi med at vinde masserne hjerter, gemmen oplysning og meningspåvirkning. Masserne er ligeglade, blot de får deres daglige brød og amerikaniseret underholdning og da fjenden tillige kontrollerer massemedierne, så er denne strategi umulig at realisere.

    Kommentar by Bilka — 4. august 2020 @ 12:30

  27. #18 Kommentar by Bent A
    “Véd nogen hvad der er bedre end Google og Fjæs-book osv”
    Ja, GAB.
    GAB er et rigtigt godt alternativ til magthavernes propagandaredskaber.
    Prøv at gå ind på GAB.com du vil blive positivt overrasket.
    Grundlæggeren Andrew Torba arbejdede tilbage i 2015, i silicon walley. som han beskriver som ” the most leftradical place on earth”.
    GAB er profesionelt lavet og er bannet af bla. visa og diverse App stores. GAB bliver svinet til på wikipedia og i det hele taget forsøgt kvalt af magthaverne.

    Kommentar by Danskeren — 4. august 2020 @ 12:40

  28. @25

    USA ligner mere og mere en kandidat til en højre/venstre borgerkrig. Årsagen er ganske enkelt – det frie uregulerede marked – som har akkumuleret ufattelige summer hos ganske få personer og dermed smadret den middelklasse, som var den anti-socialistiske garant for vestlig frihed.

    Kommentar by Bilka — 4. august 2020 @ 18:24

  29. Et fremtidigt forbud mod islam i hele Europa, er nok det eneste der kan redde kontinentet fra det totale sammenbrud. Sjovt bliver det selvfølgelig ikke at få gennemført, men nødvendigt.

    Kommentar by LarsB — 4. august 2020 @ 20:09

  30. NotariusUmulius — 4. august 2020 @ 11:11:

    -fint nok, men kunne du dog ikke indkrænke die lidt i blog-kommentarsporen og måske afkorte dine refereater fra kendte kilder, med link til det som du refererer til, når du åbenbart ikke kan/vil tage OT til dig, som UPs mulighed for, at bringe IKKE-blogrelevanter temaer til torvs?

    – et link og en KORT henvisning til dit OT-tema ville i øvrigt fremme lødigheden af det det som du fremkommer med, for:
    kildehenvisning fremmer seriøsiteten ;-)

    Kommentar by M.S. Carstens — 4. august 2020 @ 23:39

RSS feed for comments on this post.