13. august 2020

South Carolina: Sort mand likviderer hvid dreng, intet i landsdækkende medier – Cannon blev fem år…

En 25-årig mand likviderer naboens 5-årige dreng, i det der formentligt kunne være en grusom afslutning på en nabostridighed. Gerningsmanden er sort, og drengen hvid, og lige netop derfor ignoreres historien af de store amerikanske medier: New York Times, Washington Post, ABC, NBC, CBS, NPR, CNN’. White Lives (don’t) Matter.

Her historien beskrevet af WMBF News, et lokalt medie for ‘Myrtle Beach–Florence’, South Carolina – N.C. man wanted in fatal shooting of 5-year-old apprehended.

“A North Carolina man was in custody Monday night, about 24 hours after police said he shot and killed a 5-year-old boy. Darius N. Sessoms, 25, of Wilson was apprehended in Goldsboro by members of the U.S. Marshals Service Carolinas Regional Fugitive Task Force,…

Police were called to a shooting in a neighborhood in the 5100 block of Archers Road just after 5:30 p.m. Sunday.
Family members said Cannon Hinnant was playing outside his father’s house when he was shot in the head. The boy’s two sisters, ages 8 and 7, saw their brother get shot, according to Cannon’s mother. Cannon was taken to Wilson Medical Center, where he died.

… Doris Lybrand, who witnessed the shooting, said Sessoms ran up to Cannon, put the gun near his head and fired before running back to his own house.

‘My first reaction was he’s playing with the kids,’ Lybrand said. ‘For a second, I thought, ‘That couldn’t happen.’ People don’t run across the street and kill kids.’

She said she realized the gun was real when she saw Cannon’s father’s reaction to the shooting, and she quickly went inside her home, locked the door and tried to call 911.”

(25-årige Darius N. Sessoms – 5-årige Cannon Hinnant)

Oploadet Kl. 01:09 af Kim Møller — Direkte link24 kommentarer
Arkiveret under:

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/112350/trackback

24 Comments »

  1. Endnu en led og klam nigger, der gør, hvad lede og klamme niggers gør, når de ikke kan styre sig selv i varmen. Dødsstraf eksekveret og videre, forbyd islam i Danmark 🇩🇰

    Kommentar by NotariusUmulius — 13. august 2020 @ 01:24

  2. Det var nok fordi drengen var racist. Darius N. Sessoms handlede formentlig i nødværge over for white supremacy.

    Kommentar by Skatteyderen — 13. august 2020 @ 01:28

  3. Monstro det fede læs Blævre-Sørensen bliver udæsket en kommentar om, det vanvittige i, at en sort satan likviderer en 5 årig lille dreng, der leger foran sit eget hus?
    Does this black low-life matter?

    Kommentar by Iznogut — 13. august 2020 @ 01:29

  4. Jeg ser at grænsen til selvtægt er nået. !!

    Kommentar by Charles — 13. august 2020 @ 01:58

  5. black lies matter, sorry eh…lives. this is a white genocide that is happening.

    Kommentar by Erwache — 13. august 2020 @ 02:19

  6. HVORDAN LADER DET SIG GØRE, at førende massemedier bliver så onde, løgnagtige og manipulerende, at de fortier og skjuler mordet på en lille dreng, når det er en sort der er morderen? Mens de fylder forsiderne hvis en hvid har krænket en sort med et par bemærkninger eller noget kritik? Mere skal der ikke til, når det er hvide mod sorte. Mens det modsatte betragtes med ligegyldighed. Faktisk er de sorte langt mere kriminelle end de hvide, og begår flere mord på sagesløse end de hvide. Så hvorfor denne næsegruse beundring for de sorte, og dette had til deres egne landsmænd?

    HVORDAN ER DET MULIGT, at nogle af Amerikas største mediehuse er blevet så rådne, klamme, skøre og perverse, at de går amok i hysteri over en narkoman og hjemmerøver der dør af stofforgiftning, mens de iskoldt ignorerer mordet på et uskyldigt barn?

    Disse mediehuse falder deres egne i ryggen. Den hvide befolkning forrådes af hvide redaktører og journalister. Et hæsligt forræderi der ikke kan undskyldes.

    Findes der andre forklaringer end kommunisme og korruption plus fordærvet moral?

    Kommentar by Bent A — 13. august 2020 @ 03:14

  7. Cannon meets gun and loses.

    Kommentar by Ole — 13. august 2020 @ 04:13

  8. udfra foto siger jeg psykisk sygdom

    Kommentar by Poul Sørensen — 13. august 2020 @ 06:26

  9. sort hvid situationen i USA er så betændt vi slet ikke kan sætte os ind i det her i DK

    Kommentar by Poul Sørensen — 13. august 2020 @ 06:27

  10. ” intet i landsdækkende medier ”

    Ingen bias, de har bare andre prioriteter end Os andre!

    Kommentar by Santor — 13. august 2020 @ 07:36

  11. Tak Kim for at nuancere og bringe indslag som de statskontrollerede medier ikke vil bringe.

    Kommentar by Rytteren — 13. august 2020 @ 07:47

  12. Det bliver komplet ignoreret i de regulære medier, ((amerikanske)) som danske. Uden Twitter ville jeg ikke ane det var sket. Til gengæld skal vi høre om en død sort narkoman hele tiden. Medierne anstifter had mod europæere.

    Around blacks never relax.

    Kommentar by John Sorensen — 13. august 2020 @ 10:35

  13. Heller ikke danske landsdækkende medier har nævnt historien! Hvor er de forargede røster, hvor er de 15000 i gaderne, hvor er politikere fra venstrefløjen som vil holde 1 minuts stilhed for Connon Hinnant! BLM og Venstrefløjen er en patetisk forsamling!
    George Floyd var dybest set en hårdkogt kriminel, ikke at han fortjente at dø, men det gjorde 5 årige Connon endnu mindre. Han næppe har kunnet nå at begå nogen forbrydelse i hans korte liv! Og statistikkerne taler deres tydelige sprog, der er langt flere hvide, der bliver dræbt af sorte end omvendt!
    Derfor må vi starte WLM!

    Kommentar by Den Nervøse — 13. august 2020 @ 10:49

  14. MSM er FAKE NEWS, de har skabt en medievirkelighed, og dækker herfra kun de historier der passer ind i deres venstreorienterede narrativ. Det er det samme med billeder af drab eller døde mennesker, her ser vi også kun brugen, når det kan fremme en bestemt politisk dagsorden.

    Kommentar by Jens — 13. august 2020 @ 11:08

  15. Tjae…hvor er DDR´s Steffen K og hans kone i denne sag?
    De er i gang med at hylde den demente Biden, og det overklasseløg, der skal huske alt det han selv har glemt.
    Steffen & kone får dagligt direktiver fra DDR ledelsen, hvis ikke direkte fra Mette Fusk!

    SIAD! Støt GI! Støt UP! Ud af EU&FN! Støt SK! Stem NB! Støt TommyR! Direkte Demokrati NU! Luk DDR! SIAD!!
    P.

    Kommentar by Piotr — 13. august 2020 @ 11:55

  16. 9. Poul Sørensen
    Ja betændt er ikke ordet. Ku Klux Klan er på trapperne.
    Niggerne er jo selv ude om det.

    Der findes meget ude i de store skove, og det er ikke bare vildsvin, for dem lever man af derude.

    Kommentar by Charles — 13. august 2020 @ 11:59

  17. Når jeg tænker på venstreorienterede, tænker jeg på “sygedommen De røde hunde”

    Så for eftertiden hedder de De røde hunde. ☺ ☺

    Kommentar by Charles — 13. august 2020 @ 12:03

  18. Tydeligt, at manden er dæmonbesat! Hans øjne er pure ondskab. Han får forhåbentlig dødsstraf.

    Kommentar by Løsriv Jylland! — 13. august 2020 @ 12:42

  19. USA er færdig, og turen kommer også til os: se denne rystende nyhedsudsendelse fra CBN igår! Tilfældige plaffes ned. De vil de-fund politiet m 50% i flere storbyer, altså demokraterne vil. Lovløshed ee ved at tage over, nøjagtigt som Jesus advarede ville ske i de sidste tider. https://youtu.be/NZzHkTAqJEc

    Kommentar by Løsriv Jylland! — 13. august 2020 @ 12:48

  20. Ifølge Nick Fuentes fra “America First” blev der indsamlet over 75.000 USD til familien, selvom INGEN af de store medier har omtalt tragedien.

    Mordet er ganske sigende for hvad der er ved at ske for hvide mennesker over hele verden.

    Kommentar by Peter Nielsen — 13. august 2020 @ 15:57

  21. Sindssygt.

    Cannon’s family say they’ve known the suspect for many years while living near each other.

    “We used to play together and I never thought he’d kill someone. A mother now has to lay her son to rest at 5 years old which she should never have to do. He’ll never be forgotten,” said Rachel Pipkin, a cousin of Cannon’s mother, forbyd islam i Danmark 🇩🇰

    Kommentar by NotariusUmulius — 13. august 2020 @ 18:10

  22. Prøv at forestille jer det globale hysteri, der var opstået, hvis hudfarverne havde været byttet om! Alle danske medier ville skrive om historien i dagevis, og diverse anarkister ville benytte mordet som en undskyldning for mindst en uges plyndring mere. “No justice, no peace”, og cykler str. 5 år til alle demoerne.
    Men fordi det er en hvid dreng, er der tyst som graven. Det viser med al ønskelig tydelighed hvor hykleriske gadepøbelen og MSM er.

    Kommentar by Hertz — 13. august 2020 @ 20:16

  23. Typisk vil et land, under en krigstilstand, ikke invitere fjenden til at bosætte sig i landet. Danmark er i en krigstilstand med alle muslimske lande for øjeblikket.

    Kommentar by Gustav Jensen — 13. august 2020 @ 20:57

  24. Imedens vores børn opdrages til politisk korrekthed, undervises deres børn i at dræbe vores.

    Kommentar by Gustav Jensen — 13. august 2020 @ 21:00

RSS feed for comments on this post.