22. august 2020

Bwalya: Afdøde lynches igen, ‘We’ve seen this before’ – “… gratis for hvide mænd at voldtage kvinder”

Seneste udgave af P1 debat havde overskriften ‘Racisme eller folkedomstol?’, og selvom Bwalya Sørensen er en gave for højrefløjen, så er 45 minutters idioti alligevel hård kost. Før Bwalya måtte jeg høre på Enhedslistens Rosa Lund, og hun holdt sig heller ikke tilbage. Det omtalte drab på Bornholm trækker tråde ‘til et racistisk motiveret politimord i USA’, lød det igen. Intet indikerer at Floyd blev udsat for racisme, og næsten tragikomisk var det, da hun efterfølgende postulerede, at der årligt var 3-5000 tilfælde af ‘racistisk-motiveret vold’ herhjemme.

Selvom Rosa Lund lyder som en intellektuel stenkaster, så taler hun i det mindste med en vis form for logik. Sådan er det ikke med Bwalya Sørensen, der tidligere på ugen rablede ud i Berlingske, og her torsdag middag næsten overgik sig selv. Det meste lød usammenhængende, men argumentet var noget med, at det var racistisk fordi offeret var sort. Og at det iøvrigt mindede lidt om plottet i Mississipi Burning, da alle rottede sig sammen om at lynche den sorte ingeniør posthumt. Citater fra den vanvittige afrikaner.

Hvide mænd kan gratis voldtage kvinder, hvorimod sorte lynches for samme under rettergang. Faktisk, så forsøgte medierne at ignorere det racistiske drab, og den slags er set tidligere…

“Det er ikke kun strukturel racisme, men en lynchning. En lodret lynchning. … Hvad er det der er realiteten. Det er simpelthen… Det er simpelthen gratis for hvide mænd at voldtage kvinder her i Danmark. / “Der blev faldt dom. På et døgn. Og det er derfor jeg nævner… På 24 timer, uden efterforskning, blev den afdøde ingeniør dømt for voldtægt. Og konklusionen var, at så er det ikke racisme. … på et døgn.” / Medierne i starten, forsøgte bare at begrave den her sag… Vi undrer os, at der er ikke er noget kritisk journalistik…” / “For sorte mennesker, det her det ligner en meget meget dårlig B-film, som afspilles for øjnene af os. Som er blevet gjort mange mange gange om de her lynchninger. Hvor alle myndigheder, om all white jury, alle sammen står sammen og dømmer en mand, og så er han hængt inden 24 timer. We’ve seen this before. … Det er en lynchning. Der er ingen der taler ingeniørens sag.”

(Collage: Ku Klux Klan, Bornholm-Chapter)

Bwalya i Berlingske.

“… ‘Jeg fastholder, at det er en hadforbrydelse og et racistisk drab,’ siger hun.

Hun peger på, at Phillip Johansen netop var uddannet ingeniør, og at lynchninger af sorte i USA historisk ofte har haft afsæt i sorte mænds succes eller forhold til kvinder. …

‘De kaldte ham neger hver dag. Der har aldrig været et tilfælde, der har været så klokkeklar en hadforbrydelse. Det er simpelthen flovt. Selv når I får det klasket helt op i ansigtet, er I i total benægtelse. …,’ siger Bwalya Sørensen.

Både de sigtedes og Phillip Johansens omgangskreds har klart afvist et racistisk motiv, da særligt den ældste bror og afdøde var bedste venner. De fortæller også, at Phillip Johansen selv var ophavsmand til det racistisk ladede tilnavn, han ofte blev omtalt med. Men Bwalya Sørensen mener, at det er en ren overlevelsesmekanisme.

Aviserne har travlt med at sige, at de var venner, men read between the lines. Med al respekt, han har en ingeniørhjerne og er venner med en, der skovler lort fra grise. There is an intelligence difference. … Jeg undrer mig over, at I hvide mennesker taler sammen i jeres ekkokammer uden at spørge en black person. Han var strandet på den ø. Man må få det til at fungere. Han var klog. Han havde strategier. Det er overlevelse. …,’ siger Bwalya Sørensen.”

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/112642/trackback

24 Comments »

  1. Hun skal tilbage til sit hjemland. Der er fred og ro.

    Kommentar by Ewing — 22. august 2020 @ 12:17

  2. Hvor langt ude skal man være, når man mener at medierne talte racisme-motivet ned?

    Medierne gjorde alt hvad de kunne for at gøre det til en sag om racisme og det virkede, vi taler stadig om at det en sag om racisme.

    Kommentar by KineserSnot — 22. august 2020 @ 12:21

  3. Få nu placeret kællingen i det cirkus, hvor hun hører til. Folk vil sikkert gerne betale for at se den menneskelige freak optræde. Sturt, sturt nummmer.

    Kommentar by Michael — 22. august 2020 @ 12:40

  4. hold da op for en gang rablerier, det kan kun være statsstøttede medier der formidler sådan en omgang løgn, blævre negeren har intet at sige i Danmark og hun har intet at gøre i Danmark, hendes hjemsted er naturligvis Afrika sammen med hendes ligesindede, forbyd islam i Danmark.

    Kommentar by emmagad — 22. august 2020 @ 12:53

  5. At Rosa Lund:

    “Politimord“ bruges på Dansk normalt om “Drab på en politibetjent”. Som dine venner i Blekingegadebanden.

    (Mere sjældent kan det dog bruges som du gør “(uagtsomt) drab begået af en politimand i tjeneste“. Men husk lige “uagtsomt”.)

    Ref. “Den Danske Ordbog”, ordnet.dk.

    Kommentar by Bastardo — 22. august 2020 @ 13:11

  6. Hvem lader chokoladefromagen åbne munden i DR?

    Kommentar by Bastardo — 22. august 2020 @ 13:15

  7. Ja blævre snakker og snakker. Jeg tænker på endnu en ret ny sag, nemlig James Simson der er blevet dømt livsvarigt for drab på to ældre (måske 3) hvis politiet ikke havde været så hurtige med at lukke sagerne for den tredje ældre person. Han kom jo også fra det SORTE Afrika. En ting i den overstående tekst undre mig. Hvordan lynches en under rettergang. Det må da være før eller efter?

    Kommentar by Pallemand — 22. august 2020 @ 13:21

  8. DR og de øvrige medier bytter konstant rundt på tingene. 98-99% af de had-forbrydelser (når nu sproget er blevet sådan) som foregår her i landet, foretages af arabiske og afrikanske indvandrere mod danskerne, som de betragter som fjender, som vantro, som undermennesker, som modstandere de har pligt til at ydmyge, slå og sparke og dræbe. Ikke alle sammen her og nu, men hen ad vejen dem alle. (koranens bud)

    Men DR og øvrige MSM foretrækker at svælge i de få “danske” og “racistiske” forbrydelser, mens de går let hen over eller helt fortier de tusinder af muslimske/islamiske og racistiske/ideologiske forbrydelser som berigerne begår mod danskerne.

    DR og MSM er helt syge efter at “underholde” danskerne med propaganda om racisme, fremmedhad, LGBTXYQ-problemer, påståede klima-kriser og danske mænds kvindeundertrykkelse osv.

    Er det for at aflede opmærksomheden fra at Danmark er ved at blive ødelagt ovenfra og indefra? (Ligesom Libanon og Sverige)

    Kommentar by Bent A — 22. august 2020 @ 13:24

  9. Det er desværre blevet hver uge, at kulsorte sandniggers og lortebrune perkersvin dræber hinanden med kniv eller skydevåben; og ingen løfter et øjenbryn heller ikke på Uriasposten.

    Da jeg var barn i 1970erne og 1980erne var drab en kæmpe histore i medierne, forbyd islam i Danmark 🇩🇰

    Kommentar by NotariusUmulius — 22. august 2020 @ 13:36

  10. Det er jo et af problemerne med det multietniske “samfund”. Hver grupper ser begivenheder gennem deres bias mod gruppe som de anser som ufejlbarligt og perfekt. En begivenhed ender med, at blive fortolket selektivt på bias af det. Sammen begivenhed kan ses med to meget forskellige udlægninger. Men ser dette med BLM i USA hvor der florerer næsten patologiske fantasier om en masse uskyldige sorte som bliver dræbt af hvide. Der er ingen statistiske belæg for dette, men der er ingen interesse for disse fakta. De sorte er også totalt ligeglade med de mange uskyldige sorte som er ofre for andre sortes vold. Et multietnisk “samfund” kommer aldrig til, at virke.

    Kommentar by CCC — 22. august 2020 @ 13:50

  11. Det store problem er ikke at Blæverya Sørensen er rablende sindsyg, det er der desværre så mange der er. Det store problem er at “Pilestrædeudgaven af Politiken” giver hende spalteplads og Danmarx Ramadanradio giver hende taletid.
    Afskaf mediestøtten og lad de venstreorienterede, kulturradikale, hattedamer og venligboere som DR laves af og for selv betale for lortet. Jeg er træt af at være tvunget til at betale for andres affald.

    Kommentar by bjarne binee — 22. august 2020 @ 13:58

  12. Bwalya Sørensen er en gave for højrefløjen,

    Sådan er hun bestemt ikke ment. Hun er bevidst valgt fordi hun er grim, dum og ulækker, i håb om at fremprovokere racistiske Facebook-posts som man så kan vifte med og sige “se, hun bliver forfulgt af nazister!” Man kunne sagtens have valgt en chokoladelækker og veltalende mulat, men man gik bevidst efter en Chewbakka-type.

    Samme psykologi som bag Greta Thunberg, hvor man håbede at klimarealister ville kalde hende en retarderet møgunge, så man kunne gå ud med “se, de onde nazister kalder et retarderet barn for retarderet!”

    Kommentar by Felix Krull — 22. august 2020 @ 14:19

  13. Som Bastardo spørger: hvem i DDR holder mikrofonen for
    blæver-Bravaler-negeren, hvorfor er det, at hun er interessant?

    Det er det, fordi DDR er er Regimets propaganda maskine(der er penge nok!), der bliver brugt til, at danne folkets meninger, vildlede og manipulere.
    Det kan de gøre fordi, Tullemannen stemte for, at TV&Radio-licensen skulle tvangsinddrives via skatten! (Tak til DF!)
    Sådan, så kan sortseerne lære det! Sådan gør man i et kommunistisk regime.

    Endnu et eks: perkerne i div. ghettoer skider på anbefalingerne/ reglerne fra SHS & SSI. De gør som de vil, mens politiet står og klapper! En 13-årig somalisk pige hævder at de ikke behøver at beskytte sig, det tager Alan sig af.
    Resultat: alle etniske danskere skal fra på mandag anvende mundbind i al offentlig transport(gælder det også ved indkøb i supermarkedet og indkødcentre?)

    Regimet kan ikke styre en minoritet og derfor straffer man alle borgere. Rejsende der ikke følger reglerne kan blive bortvist og/eller meldt til Politiet med krav om bøde.

    Hvor mange til perker begravelsen i Århus, torsdag, får en bøde for overtrædelse af forsamligsforbudet på 200? NUL!
    Hvordan skulle politiet dog få tid til det, de skal ud og køre sporevogn og checke om en enkelt student har glemt mundbind mandag morgen.

    At etniske danskere finder sig i denne forskelsbehandling, der foregår pt. et totalt ufatteligt!
    At danskerne accepterer misbrug at skattemidler som i DDR, jeg fatter det ikke!

    Men, når 35% af vælgerne er af Arne-type, kan det ikke være meget anderledes, deres liv afhænger af den røde tråd. Danmarks ulykke!

    Til alle jer andre “dumme dänen”, hvor meget værre/fattigere skal det blive at være etnisk dansk, før I overvejer at stemme på noget andet?
    Det I har stemt på indtil nu, har squda kun gået en vej!

    STEM NB! SIAD! Støt GI! Støt UP! Ud af EU&FN! Støt SK! Støt TommyR! Direkte Demokrati NU! Luk DDR! SIAD!!
    P.

    Kommentar by Piotr — 22. august 2020 @ 14:41

  14. Resultat: alle etniske danskere skal fra på mandag anvende mundbind i al offentlig transport
    Kommentar by Piotr — 22. august 2020 @ 14:41

    Det påbud om 😷 i 🚌 🚊 🚇 ⛴ gælder altså nu for hele Kongeriget Danmark, det trådte i kraft klokken 00:00 lørdag, den 22. august 2020, forbyd islam i Danmark 🇩🇰

    Kommentar by NotariusUmulius — 22. august 2020 @ 14:46

  15. Bwalya Sørensen er bare løvefoder der er undsluppet…

    Kommentar by jp — 22. august 2020 @ 18:41

  16. Er det hvad hun i virkeligheden ønsker sig. En hvid mælkedreng.

    Kommentar by Hvid slave. — 22. august 2020 @ 20:55

  17. Blæver Sørensen og BLM:

    https://da.gatestoneinstitute.org/16341/vi-braender-systemet-ned

    Se også del et på samme site!

    Kommentar by M.S. Carstens — 22. august 2020 @ 21:04

  18. Fuck hvor er jeg træt af den fede neger.

    Kommentar by piphans — 22. august 2020 @ 21:15

  19. Hvorfor vælger en borgerligavis som Berlingske at ringe til den store vamle Aog psykotiske kælling, som INTET har at gøre herhjemme. Jeg læser ikke aberlingske i forvejen og at de ringer til hende og giver hende taletid, gav Berlingske endnu 2 års karantæne herhjemme.

    Kommentar by Jens Paludan — 22. august 2020 @ 23:12

  20. ‘We’ve seen this before’ – “… gratis for islamiske lande at voldtage Vesten”

    Kommentar by Gustav Jensen — 23. august 2020 @ 09:13

  21. Hun er et stykke affald, og skulle sende retur Afrika, naturligvis som svær transport pga vægt og kontinuerlige løgne ud af hende kæmpe mund.

    Kommentar by Jens Paludan — 23. august 2020 @ 10:02

  22. @ 14 NotariusUmulius!
    Takker for “heads up” ang. den kollektive afstraffelse, undskyld påbud, at alle skal iføre sig mundbind i offentlig transport!
    Gældende fra midnat til Lørdag 22/8.
    Har selv anvendt mundbind siden Marts, bare jeg har været i nærheden af noget som helst offentligt!

    Så lidt MSM manipulation på de statsdrevne propagandakanaler, med interview af rejsende bl.a. på Hovedbanegården i KBH.
    Alle der blev udspurgt om deres holdning til mundbind var etniske danske. Kunne luderen af en journalist ikke finde en muslim?
    Integrationen går da SÅ fint! NOT!

    STEM NB! SIAD! Støt GI! Støt UP! Ud af EU&FN! Støt SK! Støt TommyR! Direkte Demokrati NU! Luk DDR! SIAD!!
    P.

    Kommentar by Piotr — 23. august 2020 @ 13:34

  23. Mon Bwalya ser sådan noget her?
    Det er direkte ondskab, så megen vægt han lægger i slaget. Mon den gamle kvinde overlevede?

    https://twitter.com/AmyMek/status/1295897011351220224

    Kommentar by tavsen — 23. august 2020 @ 19:20

  24. Bwalya Sørensen

    I thought she got in a jam because she was on welfare, accused white of being racists by default and was on demonstrations all the time.

    Now she is raging because she claims that white men rape niggers, muslims? who wants to stick their dick in something that will give you massive problems and who fuck white prostitutes for money, women no normal white man needs or wants? the criminals and the ones that buys prostitutes are niggers and muslims, criminals. who else would do this and why would a normal white man rape a nigger or a muslim and lose everything and perhaps his life? one can only wonder how Bwalya Sørensen got to Denmark and what makes her think that she is in IT, who wants to hire a piece of lying shit that steals and lies. who needs that as employer and who is so desperate as a man to import something no normal man wants or needs. how stupid can you be as a man to import this piece of shit unless you have been promised some of the 25 000 euros in one time payment, tax free. that is a fake marriage then but you can see if you do the research what her kid/s went and do and you get the picture that Bwalya Sørensen is nothing but a criminal.

    Kommentar by Erwache — 24. august 2020 @ 19:17

RSS feed for comments on this post.