1. september 2020

Regeringen dropper besparelser: Danskerne skal finansiere medier, der bekæmper ‘deres holdninger’

Efter længere tids værdipolitisk tavshed, pippede Jacob Ellemann-Jensen forleden frem, og pointerede at det var Venstres politik, at mennesker der ‘ikke har noget beskyttelsesbehov’ (afviste asylansøgere), skulle tilbage på udrejsecentre. De rødes lempelser skulle omgøres. ‘Ellemann-Jensen vil have børnene tilbage på Sjælsmark’, skrev røde Ritzau, og hvis du har hørt radio det seneste døgn, så har du også hørt om den nye rapport, der konkluderer en masse dårligt om levevilkårene på Udrejsecenter Sjælsmark. Personalet var racistiske etc.

Mediedækningen falder samme med Løkke Rasmussenss bandbulle mod Ellemann-Jensens udlændingepolitiske markeringer, og det er svært ikke at se den pludselige mediedækning af en uanselig rapport, som et måde at præge debatten på. Ellemann-jensen kan ikke slå mediernes holdningsmassage, men han kunne i det mindste holde op med at fodre krokodillen.

Da VLAK-regeringen med støtte fra Dansk Folkeparti besluttede at skære lidt i DR’s budget, mod til gengæld at lade finansieringen gå over skatten, vidste alle hvad der ville ske. Her blot 2,5 år efter, sker det forventede. Socialdemokratiet, formentligt presset af de endnu mere røde, planlægger at droppe besparelserne, og man går selvfølgelig ikke tilbage til ‘brugerfinansiering’. Borgerlige skal selv betale kuglen, de skal skydes med.

Fra TV2 Online – Regeringen vil droppe planlagte besparelser på DR.

“I en ny medieaftale skal besparelser på DR fra 2022 droppes, lyder det i finanslovsudspil. Regeringen lægger i sit udspil til en finanslov op til at droppe de planlagte besparelser på 20 procent på Danmarks Radio fra 2022. Det viser dokumenter, som TV 2 har set.

… Kulturminister Joy Mogensen (S) sagde tidligere i august, at det for hende er vigtigt at styrke dansk public service. For ministeren handler det blandt andet om at få mediebrugerne til ikke bare at søge til de medier, hvor de bekræftes i deres holdninger, lød det.

– Det er rigtig vigtigt, at vi får prioriteret vores public service-midler derhen, hvor de kan medvirke til at underbygge nysgerrigheden på hinandens forskellige steder. Det handler ikke så meget om, hvem der producerer det, men hvordan vi får skabt de der møder.”

(Collage: Wikipedia v/Jan Friberg, DRs danmarkshistorie: Velfærd og kold krig)

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/112977/trackback

71 Comments »

  1. Fuck ræverøde DR. Det er en lightversion af de statslige medier vi ser i regimer i østblokken.
    Men TV2 er nu ikke meget bedre. Igår messede de flere gange om “drabet” på George Floyd, i udsendelsen Trump og Bidens Usa, som retteligt burde hedde: “Alt hvad vi hader ved Trump”. 3 “eksperter” sad og messede om kap med studieværten om deres had til Trump. Mindst to af dem havde tydelig lede ved præsidentet og diskvalificerer sig fuldstændigt som neutrale eksperter. Jeg brækker mig.!

    Kommentar by Bent Langer — 1. september 2020 @ 10:25

  2. Luk den ræverøde kommunist- og rotterede, Danmarx Ramadanradio, forbyd islam i æteren og forbyd islam i Danmark 🇩🇰

    Kommentar by NotariusUmulius — 1. september 2020 @ 10:32

  3. Surpise, de røde vil støtte deres egen propagandakanal. Al DRs snak om, at de er neutrale falder til jorden. Lars Andersen kommenterer https://www.youtube.com/watch?v=AV4COn7MxVE&feature=youtu.be&fbclid=IwAR2S7P0NNjFYNlxRxtj_LNo5vtrH_B5rvHlAnaHtGbG6GoHIhwYyL2Znx7c

    Kommentar by BB — 1. september 2020 @ 10:34

  4. DR – De Røde
    Naturligvis tvangssponseret.!

    Kommentar by Gert — 1. september 2020 @ 10:34

  5. På den ene side støtter jeg stærkt nationale tv-kanaler som skaber fælles oplevelser omkring danske produktioner og kultur, og som sender danske nyheder og journalistik, på den anden side har jeg ikke svaret på, hvordan man undgår holdningsmassage. Jeg er heller ikke tilhænger af amerikanske tilstande hvor mediernes vinkler er så skarpt forskellige at folk får så modsatte virkelighedsopfattelser at de dårligt kan tale sammen længere hvis de støtter forskellige partier.

    Kommentar by Zatopek — 1. september 2020 @ 10:37

  6. Kommentar by BB — 1. september 2020 @ 10:34

    Se her: http://www.uriasposten.net/archives/112928#comment-5383715, forbyd islam i Danmark 🇩🇰

    Kommentar by NotariusUmulius — 1. september 2020 @ 10:40

  7. Da jeg skulle sove ved 23-tiden ville jeg lige falde i søvn til Hvem Vil Være Millionær på Charlie. Ved en fejl kom jeg til at havne på en radiokanal ved navn RADIO4 på fjernsynet, hvor to voksne værter der formentlig får 40-50.000 kroner om måneden, sad og snakkede om prutter. Gad vide om jeg havde abonneret på den radiokanal, hvis jeg havde haft et valg.

    Kommentar by Skatteyderen — 1. september 2020 @ 10:52

  8. https://swebbtv.se/blogg/557-om-familjerna-inom-svt-media-swebbtv-embeddded-med-julia-caesar
    Ja sådan er det.

    Kommentar by Nielsen — 1. september 2020 @ 11:03

  9. Vi udsættes for massiv holdningsmassage!
    DR bliver mere og mere ligegyldige! Hver gang jeg af vanvare kommer til at se eller hører noget fra DR bliver jeg forbavset over hvor meget indoktrinering, de kommer igennem med! Uimodsagt vel at bemærke!
    De røde har sat sig fuldstændigt på DR og det i en grad, at de ikke engang gider at skjule det! De braller bare derud af med deres ubegavede snakkeri!

    Kommentar by Den Nervøse — 1. september 2020 @ 11:20

  10. I DAG FOR 81 ÅR SIDEN startede 2. verdenskrig. Denne pludselige omvæltning fra Europæisk fred og civilisation til krig og barbari var en følge af at mange tyske vælgeres havde sat deres kryds ved nazisterne, de brune kommunister. Det fortrød de nok, men alt for sent.

    Nu er Tyskland og hele Europa plus Sverige, Norge og Danmark måske atter på vej ind i ufattelige og ubeskrivelige rædsler, som følge af vælgeres letsindigheder.

    Som bl.a. at man bevidstløst og i årtier har stemt på radikale typer som aldrig har budt på andet end folkefjendsk, utopisk og landsskadelig politik.

    Det burde forlængst være gået op for danskerne at det radikale parti er en slags dødskult, et sammenrend af ekstremister og kugleskøre fantaster. Det samme gælder enhedslisten. Og det er jo også mange år siden at V, K var borgerlige partier. Og selv DF synes at have en halvradikal parti-top.

    Det er slemt at kolbøtte-borgen nu igen går ind for at bruge fire milliarder kroner på at støtte propaganda-stationerne DR og TV 1+2. Deres løgne, fortielser og halve sandheder baner vej for at Danmark bliver et nyt Libanon.

    Joy Mogensen som er en stor tilhænger af moske-byggerier, er ikke dansk-sindet trods sin fine snak om at styrke dansk public service. Det hun ønsker er ikke folkeoplysning, men propaganda om hvor berigende invasionen er, om hvor lykkebringende det er med S, SF og R politik.

    Situationen lige nu er at DF har vist sig at være et stort flop, at SK/Hard line er blokeret af Astrid Krag, og at kun NB taler Danmarks sag. Mens store sorte skyer er ved at trække ind over vores land.

    I den forbindelse bør der dannes et nyt patriotisk parti der kan supplere NB og DF. (som forhåbentlig snart får en ny ledelse) Det er naivt at tro at SK, NB og DF alene kan klare at redde Titanic-Danmark fra at synke. For selvom de får fremgang, vil de stadig ikke få mandater nok. Det store flertal på Chrborg ønsker jo afrikanisering, islamisering og folkeudskiftning. Og så mange splittede og ødelagte danske familier som muligt.

    Uden en særlig indsats er Danmark fortabt.

    Kommentar by Bent A — 1. september 2020 @ 11:32

  11. Havde de roede magt som de har agt, ville det snart blive umuligt at soege til andre medier end de statsligt anerkendte. De oenskede holdninger skal fremelskes, maa man forstaa. Lidt som med foie-gras gaes, der stopfodres til det oenskede resultat er opnaaet. Derefter bliver de slagtet…

    Kommentar by krassisten — 1. september 2020 @ 11:40

  12. DR – Danmarks mest troværdige nyhedskilde!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    De udvælger enevældigt hvilke nyheder,
    du skal tvangsfodres med, og derefter overdrager mikrofonen til enten EL eller SF.

    Kommentar by tavsen — 1. september 2020 @ 11:52

  13. https://www.bt.dk/udland/efter-80-ar-frankrig-dropper-ordet-neger-i-agatha-christie-roman

    Kommentar by P — 1. september 2020 @ 12:09

  14. Intet nyt under solen…
    Danmarks Radio propaganderer mod frihedskamp under besættelsen (den forrige) Tyskvenligt foredrag i Statsradiofonien 26. september 1943 af Ejnar Krenchel mod sabotagen, om de unge mennesker, der ønsker sig en revolver og ser sig som helte i amerikanske gangsterfilm, om besøg på saboteret fabrik, der slet ikke arbejdede for tyskerne, om ejendommen overfor, hvor en gammel arbejderkone havde fået ødelagt et øje.

    https://www.dr.dk/bonanza/serie/268/1940erne/57755/tyskvenligt-foredrag-i-statsradiofonien

    Kommentar by A-mad — 1. september 2020 @ 12:53

  15. besparelse

    Smag på ordet.

    Kommentar by Nielsen — 1. september 2020 @ 12:54

  16. Ærligt talt: Danmarx Ramadanradio—også kaldet DDR—er og bliver en skandale og en ræverød, kommunistisk rotterede, forbyd islam i Danmark 🇩🇰

    Kommentar by NotariusUmulius — 1. september 2020 @ 13:09

  17. Kommentar by Nielsen — 1. september 2020 @ 12:54

    Tvangslicens [betalt via skatten]

    Smag på ordet, forbyd islam i Danmark 🇩🇰

    Kommentar by NotariusUmulius — 1. september 2020 @ 13:25

  18. DER ER EN enkelt god ting ved DR: De politikere som kloger sig i P1 debat mv. udstiller og afslører som regel sig selv som de narrehoveder og tumper de er. Som f.eks. i dag hvor en dame fra SF var grædefærdig over at der ikke er afsat en masse milliarder til grøn omstilling og klimaredning.

    For pokker, Danmarks økonomi er i forvejen så elendig at den allerede smuldrende velfærd og sundhed vil blive yderligere udhulet og forringet i år og i de kommende år. Og så er SF klar til sammen med R og EL at ødsle mange milliarder væk på co2-projekter som er totalt meningsløse udfra enhver ikke-korrupt betragtning.

    Også DF dummede sig. De er blevet så politisk korrekte at de påstår at udgiften til indvandring og besættelse kun er på 35 milliarder. (det officielle tal) Og de har ingen indvendinger mod klima-hysteriet. Det er vel den linje som Tullesen og Pia K har fastlagt?

    Kommentar by Bent A — 1. september 2020 @ 13:35

  19. licenser er kroner i buraurukraters lommer

    Kommentar by Nielsen — 1. september 2020 @ 13:51

  20. Goebbels ville rotere i sin grav af misundelse, hvis han vidste hvad MSM er i stand til i dag. Både DR og TV2, sammen med de største trykte medier, er fuldgyldige æresmedlemmer af MSM. Primitiv og enøjet propaganda og manipulationer vælter ind over europæerne. Med klamme opfordringer til at overgive sig til de invaderende socialbumser fra mellemøsten og omegn. Har du krammet en muslim i dag? Har du besøgt en moskébule og stukket numsen i vejret der? Glæder du dig oprigtigt over dit 50 milliarders årlige bidrag til din egen undergang? Ellers er du en ond og gemen racist, fascist, højreekstrem skiderik, som ikke kryber underdanigt nok for det islamiske ‘Herrenvolk’.

    Kommentar by Gustav Jensen — 1. september 2020 @ 13:58

  21. Så er der godt nyt til bollevennerne borgmester Ninna Hedeager Olsen og Enfoldighedslistens kvindesagsforkæmper Tue Hammer Lerche:

    Regeringen og dets støttepartier har indgået en aftale om en ændring af voldtægtslovgivningen.
    Ifølge TV 2s oplysninger vil loven fremover blive baseret på samtykke ved sex.
    De præcise juridiske formuleringer og detaljer kender vi ikke endnu, forbyd islam i Danmark 🇩🇰

    Kommentar by NotariusUmulius — 1. september 2020 @ 14:33

  22. Mirsad Kasum
    https://jyllands-posten.dk/indland/politiretsvaesen/ECE12383518/mand-draebte-mor-til-fem-med-kniv-og-hammer-i-soenderborg/

    Kommentar by k. m. — 1. september 2020 @ 14:36

  23. Hvordan går det i øvrigt med licenshesten Jazz?

    Skal den så fragtes til og fra USA igen?

    Kommentar by Revisoren — 1. september 2020 @ 14:48

  24. Mirsad Kasum

    Kommentar by k. m. — 1. september 2020 @ 14:36

    Hvad satan, k. m., er det muslimer?

    En 54-årig kvinde blev om eftermiddagen 5. februar fundet død ved Netto og Aldi på Grundtvigs Plads i Sønderborg.

    Kvindens hals var skåret over, hun var blevet stukket med en kniv i brystet og havde fået flere slag i hovedet med en hammer.

    Tirsdag er kvindens eksmand – den 53-årige Mirsad Kasum – blevet dømt for drabet. Retten i Sønderborg straffer ham med 12 års fængsel.

    Det oplyser anklager Rikke Brændgaard Nielsen.

    – Han erkendte egentlig at have slået hende ihjel, og han modtog dommen.

    – Retten lagde vægt på, at drabet på den ene side var forudgående planlagt og udført med vis voldsomhed. På den anden side lagde den vægt på, at han havde aflagt tilståelse og var blevet på stedet, til at politiet kom, siger hun, forbyd islam i Danmark 🇩🇰

    Kommentar by NotariusUmulius — 1. september 2020 @ 14:52

  25. # Notarius

    Mon det pågældende samtykke også gælder ved lønforhandling i Danmarks Radio?

    Jævnfør den kvabsede malkeko Sofie Linde, er det jo her kotume, at den mandlige chef stikker pjorten langt ned i halsen på den kvindelige medarbejder…

    Kommentar by Revisoren — 1. september 2020 @ 15:01

  26. Undskyld.

    Jeg mente naturligvis ikke Enfoldighedslistens, men mere korrekt Enhedslistepikken Tue Hammer Lerche, forbyd islam i Danmark 🇩🇰

    Kommentar by NotariusUmulius — 1. september 2020 @ 15:20

  27. PAS PÅ DERUDE, NÅR DU SKAL HAVE ET SLAG FISSE:

    Og ifølge B.T.s oplysninger, så vil der være et nybrud i dansk retshistorie:

    Bevisbyrden vil ifølge B.T.s oplysninger være uændret.

    Det vil sige, at den anklagede ikke skal bevise, at han/hun har fået samtykke til sex. Det er stadig anklagemyndigheden, som skal bevise, at den anklagede ikke har fået samtykke før samleje.

    Det epokegørende er derfor, at en voldtægt ikke længere er betinget af en voldshandling, men at en person fremover kan dømmes for voldtægt, hvis personen ikke har fået samtykke til sex.

    Samtykke til sex behøver ifølge aftalen ikke at være verbalt, men kan for eksempel også være, at to personer tager tøjet af overfor hinanden, erfarer B.T.

    Den nuværende lovgivning lyder, at ofret skal være udsat for vold eller trusler om vold, når et overgreb kategoriseres som voldtægt.

    Og det er den ordlyd, som nu ændres, forbyd islam i Danmark 🇩🇰

    Kommentar by NotariusUmulius — 1. september 2020 @ 15:28

  28. #DefundDanmarksRadio

    Kommentar by Revisoren — 1. september 2020 @ 15:30

  29. # Umulius 14.33: DEN NYE FEMINIST LOV om juridiske og underskrevne samtykkeerklæringer plus fem vitterlighedsvidner og et ægthedsbevis fra notarius publikus om at dokumentet og alle formalia er i orden, vil naturligvis få en tilføjelse om at det alligevel er voldtægt hvis kvinden ombestemte sig i sidste øjeblik, eller senere med tilbagevirkende kraft. I sådanne tilfælde skal manden straks i fængsel i mindst tre år. Undtagen hvis manden er araber eller neger, da der så er tale om undskyldelig uvidenhed og afgørende kulturforskelle. Sådanne voldtægtsforbrydere kan slippe med dialogkaffe og tre timers afsoning i hjemmet.

    Kommentar by Bent A — 1. september 2020 @ 15:43

  30. ps: HVIS DOKUMENTET ikke er formuleret juridisk korrekt af en beskikket advokat, og hvis det ikke er underskrevet med en autoriseret kuglepen med den rigtige af EU godkendte slags blæk, er samtykkeerklæringen naturligvis under alle omstændigheder ugyldig, hvorefter politiet har lov til at lægge manden i håndjern ved første hanegal kl. 5 om morgenen. Her er det ikke nødvendigt med en dommerkendelse.

    Kommentar by Bent A — 1. september 2020 @ 15:56

  31. Verdens mindste nyhed, der blev forudset af Kim Møller mfl.:

    9. august 2017
    Dansk Folkeparti: Afskaf licensen og finansier DR over skattebilletten, beskær samtidig med 25 procent
    http://www.uriasposten.net/archives/86136#comments

    16. marts 2018
    Borgerlig regering gør DR til statsmedie, men det er de røde der klynker: “Det er en massakre…”
    http://www.uriasposten.net/archives/91310#comments

    Kan Thulesen Dahl blive ved med at overleve?

    Kommentar by Jens — 1. september 2020 @ 15:58

  32. Hvad nu hvis kvinden senere påstår at det ikke var frivilligt at hun tog tøjet af? Den nye lov er smart, for den vil kunne blive en fed indtægtskilde for advokater og skruppelløse kvinder som kan bruge den til pengeafpresning. Med loven har feministerne vundet endnu et skridt frem mod svenska samfundet hvor lunefulde kvinder kan få mændene ned med nakken. Det næste bliver vel at kvinderne får ti-femten års fortrydelsesret? Hvad med de fem i en borgmesterseng? Kan det fremover blive til noget med fem retssager?

    Kommentar by Bent A — 1. september 2020 @ 16:08

  33. Har set at DR3 netop nu reklamerer for en ny “dokumentarserie”, hvor hovedpersonen er den venstreradikale feminist Louise Kjølsen a.k.a. Twerk Queen.

    Hun har angiveligt modtaget “trusler” fra nogle slemme (hvide?) mænd, der “truer” med at ville voldtage hende.

    Jeg ser stadig frem til, at DR3 producerer en serie om alle de borgerlige politikere og debattører, der dagligt må leve med PET-vagter og bodyguards på grund af trusler fra Antifa og voldsparate muhammedanere…

    Kommentar by Revisoren — 1. september 2020 @ 16:11

  34. Det var forventet. DF’s aftryk på sidste regering er stort set væk så. DF burde have set dette komme og i stedet have nedlagt og genopbygget P1 som objektiv radio. Det havde haft betydning og ikke noget en kommende rød regering lige kunne aflyse.

    Kommentar by Martin — 1. september 2020 @ 16:21

  35. first they increase fees and taxes, so there is more money to feed the corruption and for open borders, after a while when the income taxation does not work they will start by increasing the taxes on consumtion and milk that for a while, when beating a dead does not work the commies will come for your assets. I forgot all the looting of reserves, watering down the education sector, health care and all the other services that used to work so that you can get foreign loans.

    foreign loans? as a corrupt commie you ask the bankers in your country to raise loans and get them for you. those loans are covered up and placed on the banks balance sheet so that no one can see the real cost of commie corruption and stealing, cost of open borders and free money, all the free money to muslims, niggers and other asswipes. with all the massive flow of money you as politician just divert some of that massive money flows where it gains yourself.

    so when the elections come you cheat on elections so that the “opposition” does not take over. If they take over they will find out what really happened and make it public so you steal the elections and that is why the commies are in power time after time and no one implements any election promises. no one cares about a virus outbreak since the draconian rules and laws do not apply to the corrupt traitors (politicians, police and legacy journalists).

    just stay observant, be focused and do not bow down to the ones with low iq. never give up your rights and what generations before you fought for and believed in.

    Kommentar by Erwache — 1. september 2020 @ 16:23

  36. Enhedslisten giver nok en omgang.

    Kommentar by Ewing — 1. september 2020 @ 16:27

  37. Tror i så en kommende borgerlig regering dropper de rødes Samtyggelov?? Selvfølgelig ikke, så får de bare ballede og dårlig presse fra P1

    Kommentar by Martin — 1. september 2020 @ 16:37

  38. Socialrådgiver, og radiovært, muslimen Ali Aminali er ny paneldeltager i News & Co. på TV 2 IslamNews, forbyd islam i Danmark 🇩🇰

    Kommentar by NotariusUmulius — 1. september 2020 @ 16:42

  39. Lars Løkke er meget bekymret for Lars Løkke..

    Kommentar by Hul igennem? — 1. september 2020 @ 16:42

  40. # Martin 16.21: Med Tullesen i spidsen er DF et 100% utroværdigt parti. Men Tullesen ryger vel inden jul? Det må man da håbe. Før kan genopbygningen ikke begynde.

    OT: Når Covid-19 er så alvorlig en sygdom at alle SKAL have mundbind på i busser og tog mv., er der jo ingen logik i at man gerne må sprede smitte i supermarkeder og butikker. Hvorfor har regeringen ikke forlængst skiftet Brostrøm ud med virus-eksperter? Hvorfor lytter man stadig til en amatør der har gættet forkert mange gange?

    Kommentar by Bent A — 1. september 2020 @ 16:45

  41. note that at DR you do not get your job on merit but who fucked you or who you blew and when the jobs are distributed that way then you will have the job as long as you want it and you can say and do whatever and never get fired. If you are under investigation for corruption, then you are just rotated into something else because if you get fired then you will rat on the other corrupt thieves and the thieves do not want to give up their fre emoney. so you have hordes with retards, commies, feminists that the best they have produced is a thesis about french lesbian dance theories and even they could not get it right and had to copy what someone else had already written. they are considering themselves being smart and when someone smarter shows up then they are smeared, others that are smarter are often claimed to be autistic, have small dick or whatever these commie retards come up with so they can feel better about themselves. one can ask oneself. is it normal to blow someone or fuck someone for a job like in legacy media?

    Kommentar by Erwache — 1. september 2020 @ 16:49

  42. why do you time after time guess and guess wrong all the time, putting other lives at risk? bcause you have not got your position on merit, and you are not a real medical doctor.

    why do not the draconian laws an rules, apply to everyone. just to some? and who spreads these diseases? i would say it is the niggers, gipsies and muslims that spread the virus and it gets new outbreaks al lthe time. just ship them all home to their shitholes and they can stay there and follow sharia or whatever the asswipes and pro sheepfuckers beleieve in.

    Kommentar by Erwache — 1. september 2020 @ 16:53

  43. Det fede ulækre svin til mogens jensen har jo altid sammen med landsforræderne på lorteborgen christiansborg været i lommen på DR.
    Men lortedanskerne får præcis det som de stemmer på.

    Kommentar by piphans — 1. september 2020 @ 16:59

  44. Hvad gør regeringen ved den ny samtykkelov i indvandrerfamilier ?

    Mon ikke det kun er danskere der bliver udsat for dyneløfteri ?

    Kommentar by k.m. — 1. september 2020 @ 17:19

  45. Følger i aldrig med i andet end Danmark? Alle begivenheder nu er globale for pokker. Der er borgerkrig i USA, det virker ikke som om i har bemærket det. Mennesker der følger virkelige nyheder globalt vidste fra dag 1 at covid er en løgn. CDC-tal har netop bekræftet at dødsfald i USA var 16 gange for høje, og vi taler stadig om fup-tal – DER ER INGEN SYGDOM FOR POKKER. CIA overtog mainstreammedierne tilbage i 1960erne med det erklærede mål at alt hvad befolkningerne skulle vide i fremtiden (nu) skulle være lodret forkert, hvad det også er.

    Portland caravan: https://www.youtube.com/watch?v=dFy9jIcRMCg

    Kommentar by Stevie — 1. september 2020 @ 17:53

  46. OT – som oftest ikke virker, derfor video fra Dice om ‘the Kenosha Kid’, som I nok har set omtalt på danske nyheder som en ‘White supremacist on a killing spred’. Det er seriøst uhyggeligt, hvor løgnagtig MSM er! Her er den overraskende sandhed om, hvorfor en 17 årig knægt gik bevæbnet på gaden og i selvforsvar mod en hob af vilde måtte forsvare sig. Det er desværre ulovligt at skrive, hvad jeg synes, hvide amerikanere burde gøre. . Og hvad hvide svenskere, danskere, franskmænd etc. burde gøre. https://youtu.be/0oQlnihfxhU

    Kommentar by Løsriv Jylland! — 1. september 2020 @ 18:07

  47. PS – de tre svin, som ‘the Kenosha Kid’ skød, var: 1 stk pædofilt svin, en kvindemishandler og en bevæbnet tyv!! Godt gået, Kenosha Kid! 👍👍

    Kommentar by Løsriv Jylland! — 1. september 2020 @ 18:14

  48. Kommentar by Bent A — 1. september 2020 @ 16:08

    2 aktører og 3 vitterlighedsvidner?
    Enhedslisten ser jo også gerne, at børn har 3-4 forældre.

    Kommentar by Lider af danskhed — 1. september 2020 @ 18:22

  49. Jeg har det halvskidt med at være tvangsindlagt til at betale for Enhedslistens propagandakanal!

    Kommentar by Den Nervøse — 1. september 2020 @ 18:33

  50. Og ifølge B.T.s oplysninger, så vil der være et nybrud i dansk retshistorie:

    Hvad mon koranen siger til det nybrud, Ny brud mere til de 4 i forvejen? Den store mester har forordnet det således for 1400 år siden, at voldtægt af konen er fuldt lovligt.

    Dr. Shabir Ally explains to his daughter how sex slavery and rape are part of Islamic scripture.
    https://twitter.com/ExmuslimsOrg/status/1298651553927245825 Ex-Muslims of North America

    Kommentar by tavsen — 1. september 2020 @ 18:43

  51. Jeg har det halvskidt med at være tvangsindlagt til at betale for Enhedslistens propagandakanal!
    Kommentar by Den Nervøse — 1. september 2020 @ 18:33

    Det har jeg det fint med, købte TV for første gang i mit liv, da det kom ind under skatten som så meget andet. Indtil da nægtede jeg at betale til det propagandaapparat. Fik derfor jævnligt besøg af pejlevognen, en gang sagde jeg det direkte til manden. Han fremstammede, at der var da også andre kanaler, jeg kunne se. Sødvanlig rød inkonsekvens.

    En anden gang spurgte jeg ham, om han også ringede på hos “indvandrerne”? Det turde han ikke svare på, Ugeavisen havde fortalt om, hvordan pejlevognen var blevet jaget ud en revolver.

    Kommentar by tavsen — 1. september 2020 @ 18:51

  52. OT: Nu er også statens “Danske Spil” begyndt at ligne DSB og postvæsnet.
    Servicen bliver ringere og ringere, der er fejl i programmerne og maskinerne, kuponer kan ikke spilles pga. nedbrud eller fejl i klokkeslet mv. Kampe man ikke har spillet sættes på, derpå kan man ikke nå at få fejlen rettet. Maskinerne kan finde på at påstå der ingen præmie er, så man bliver snydt. Udvalget af tips-systemer er ringe, og igen og igen er kampe lukket “midlertidigt” for spil. Og et sted påstås et hold at være kæmpefavoritter, mens de et andet sted har modholdet som k-favoritter. Og de fleste odds er bedre hos andre udbydere.

    Kommentar by Bent A — 1. september 2020 @ 19:11

  53. Ja det er helt utroligt så meget lort DR/TV2 får lov at sende ud igennem skærme og radioer. Og de får tilmed penge for det og til det. Er det ikke genudsendelser i 3. potens, er det den ene mere tåbelige TV vært end den anden, der underholder de tilsvarende andre og griner helt uhæmmet af deres gensidige tåbeligheder til utvivlsomt helt uhørt høje lønninger. Jamen vorherre bevares. Det er simpelthen uudholdeligt. Det er landets største forureningskilde. Jeg ville ønske, det lugtede, af det det er: Lort! Så ville man formentlig ikke tøve med at lukke den røde rede.

    Kommentar by NotaBene — 1. september 2020 @ 19:53

  54. Joseph Goebbels: “Give me the media and I’ll turn any country into a herd of pigs.”

    Kommentar by T. Flodur — 1. september 2020 @ 20:31

  55. Public service født 1926 død ?? står der på korset som Dhimmi Radio med”arbejdere” rejste i protest over besparelser grundet budgetskred på byggeriet af DR Byen -Som wikipedia udtrykker sig. Ja de skriver godt nok DR medarbejdere,men det er i hvert fld sådan det udtrykkes under billedet.
    Klikker man på flere detaljer (detailler) kan man læse at
    Permission is granted to copy, distribute and/or modify this document under the terms of the GNU Free Documentation License, Version 1.2 or any later version published by the Free Software Foundation; with no Invariant Sections, no Front-Cover Texts, and no Back-Cover Texts. A copy of the license is included in the section entitled GNU Free Documentation License.
    -Hvor ordene “GNU Free documentation licence” “Free software licence” og “GNU Free dokumentation licence” er klikbare links.

    Kommentar by Nielsen — 1. september 2020 @ 20:37

  56. # Notabene 19.53: DR har jo en kvindelig kommunist som topfigur, og i mange udsendelser er der 3-5 kvinder for hver mand. Det står dog endnu værre til i matriarkatet Sverige, hvor statsradioen iflg. Snaphanen er befolket med 8-9 madammer for hver mand. Det er hvad BIG MOTHER og de svenske feminister og kvindesagsforkæmpere forstår ved ligestilling.

    Det er vist også hvad Zenia Krampe, Rosa Lund og Bertel Bims forstår ved ligestilling.

    Kommentar by Bent A — 1. september 2020 @ 20:50

  57. Jeg får simpelthen spat af den på alle leder og kanter klamme, ulækre og frastødende klump af blod, hud og knogler, det mentalt retarderet i svær grad samt multihandikappede møgdyr fra De Radigale, Kristian Hegaard, med den angstprovokerende fistelstemme, forbyd spassere i dansk politik og forbyd islam i Danmark 🇩🇰

    Kommentar by NotariusUmulius — 1. september 2020 @ 21:06

  58. Hvis fosterdiagnostik havde været længere fremme, da hans mor var gravid med ham, ville vi ikke være blevet plaget af vanskabningen Kristian Heegaard, der selvfølgelig ville være blevet aborteret.

    Kommentar by Træt — 1. september 2020 @ 21:14

  59. Radio4, 100,5FM havde en venstre-kvinde fra Jååårhus i studiet i dag. Hun ævlede som kun kællinger kan og mest om klimaet.
    “udledning af drivhusgasser”.. sagde denne selvhøjtidelige “ekspert” i klima og nedfrysning af småposer henkogt mad til opvarmning hver dag.

    Du godeste. Uden skattekroner ville propagandasenderen/fake news DDR afgå ved døden.

    Kommentar by Iznogut — 1. september 2020 @ 21:39

  60. Umuligus…ha ha ha … spat… ha ha ha spadser…. HA HA HA..

    Kommentar by Iznogut — 1. september 2020 @ 21:42

  61. Bare rolig. Ingen bryder sig om at blive manipuleret med. Derfor har staten i sin visdom udviklet DR for os borgere til en træningskanal, hvor seeren selv kan afdække kanalens venstresnoede manipulationer og postfaktuelle nyheder. Man kan så lave sin eget bullshitbingo-spil til at hygge sig med derhjemme foran fjerneren. Det kan gøre triste aftener underholdende.

    Troværdige nyheder, professionelle analyser og fakta finder man derimod helt andre steder. På nettet er Uriasposten f.eks. en god kilde til troværdig information.

    Kommentar by traveler — 1. september 2020 @ 21:42

  62. CDC i USA oplyser at dødeligheden for Den Kinesiske Syge (CoVid-19) er 94% lavere end tidl. rapporteret.

    Altså – ingen dør af Den Kinesiske syge.

    Kommentar by Iznogut — 1. september 2020 @ 21:54

  63. What kind of stores sell the toilet paper book that the analfabet pedophile “wrote” these days?

    Can you just walk into any used books store or do you have to order the crap in advance?

    Kommentar by Erwache — 1. september 2020 @ 22:10

  64. Det er åbenbart det samme i Storbritanien, hvor BBC foragter dem der betaler for dem, og det er øjensynligt gensidigt!

    Kommentar by Den Nervøse — 1. september 2020 @ 22:41

  65. Styr dit handikap Træt (21:14) selv om han mentalt er langt ude,er han dog et menneske. Og han er jo ikke selv skyld i hans skader.
    Når det er sagt,ville han gøre os alle en tjeneste ved at tage sig og godt 160 af hans kolleger og skride ad h…… til.

    Kommentar by Nielsen — 1. september 2020 @ 22:45

  66. Kommentar by Nielsen — 1. september 2020 @ 22:45

    Selvfølgelig er Kristian Hegaard et menneske sådan udelukkende i biologisk, videnskabelig forstand, han er bare en vanartet krøbling og vanskabning, forbyd i Danmark 🇩🇰

    Kommentar by NotariusUmulius — 1. september 2020 @ 23:28

  67. Kristian Hegaard kan jo ikke gøre for at han er syg, og han er sikkert blevet hjernevasket ualmindelig meget som lille og ung, fordi han ikke kunne løbe væk fra sine plageånder. Efter min mening kan han sagtens være langt mere sympatisk og fornuftig end Morten Østers, Lars Q, Stine Bosse, Jelved, Zenia, Buombwala Sørensen, Karl Marx, Tullesen og de fleste af de gamle partiers politikere. Og i sammenligning med DRs røde betonhoveder og Pølletikens journalister er han også i besiddelse af større værdighed og troværdighed.

    Kommentar by Bent A — 2. september 2020 @ 00:43

  68. Man vælger ikke selv sit udseende; man vælger selv hvordan man lever sit liv

    Kommentar by Hul igennem? — 2. september 2020 @ 00:43

  69. “Borgerne skal selv betale de kugler de skal skydes med”. Og danskerne skal selv betale de reb de skal hænges op i lygtepælene med. Og når borgerne, vælgerne og danskerne gladeligt betaler for deres egen ødelæggelse, er det jo fristende og dejligt billigt og nemt at udrense dem etnisk. Er der egentlig noget at bebrejde de kære politikere? Vil det ikke være uretfærdigt at blive sure på dem, bare fordi de vil af med os?

    Kommentar by Bent A — 2. september 2020 @ 00:53

  70. >29 Jens 2200 09 01 15:58
    Tulle er en sylte. Pia er en humanist. Til sammen er DF de som har spildt flest stemmer i kampen mod islam. Bevares Søren Krarup og Martin Henriksen har gjort lidt,men alt i alt er der røde tal på bundlinien. Medens DF har været støtteparti for fadbumsen er det væltet ind med fremmede over grænserne. Det er de fremmede som går rundt og laver voldskriminalitet (nævnt af k.m. og Not.Um. 20 & 22 i denne tråd) Var der ikke også nogen som blev smidt ud af partiet? Var de for nationalistiske?

    Kommentar by Nielsen — 2. september 2020 @ 01:25

  71. Et håb kan være at propagandaapparatet gradvist gennemskues som dyrt, falsk og overflødigt af debattører i stand til at flytte politiske holdninger.

    Kommentar by perhag — 2. september 2020 @ 19:36

RSS feed for comments on this post.