2. september 2020

SoMe-vira: Blond svensk pige kysser Koranen i solidaritet med muslimer efter Stram Kurs-aktivisme…?

Der cirkulerer en masse junk på sociale medier, men billedet af en lyshåret svensk pige, der angiveligt kysser Koranen i protest mod Stram Kurs’ Koran-afbrænding, vækker naturligt nok mere anstød end det meste. Jeg har forsøgt at få billedet verificeret, men det er ikke lykkedes. Det ses flere steder, men ophavet kendes ikke. Den konkrete post med teksten (arabisk) kom online i mandags, af en ‘informationsside’ der redigeres af en i Spanien bosiddende muslim, der flere gange tidligere har bragt historier fra Sverige. Muligvis fake?

(‘bilalafailal97’, Facebook, 31. august 2020)

Kampagnen for at kysse den ædle koran breder sig i Sverige for at reagere på kristne ekstremister og vise solidaritet med muslimer. Denne svenske pige er solidarisk med muslimer i Malmø og sagde: “Jeg ved ikke, hvad denne bog er, men jeg er solidarisk med dig i menneskehedens og barmhjertighedens navn. Hvis denne bog interesserer dig, vedrører den os også, og jeg er stolt over at acceptere den. Vi accepterer ikke, hvad danskerne gjorde i Sverige. “Du skal vide, at det svenske folk er blandt de bedste mennesker i Europa, ikke svenskerne.” (Google translate)

Oploadet Kl. 11:37 af Kim Møller — Direkte link64 kommentarer
Arkiveret under:

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/113023/trackback

64 Comments »

  1. muslimsk fup se evt her https://denkorteavis.dk/2020/arabisk-facebook-side-bragte-foto-af-ung-blond-svensk-pige-der-elsker-muslimer-og-kysser-koranen-i-protest-mod-stram-kurs-koranafbraending-saa-kom-afsloeringen/

    Kommentar by Pallemand — 2. september 2020 @ 11:50

  2. Hvad er straffen for, at en utildækket vantro kvinde besudler terrormanualen Koranen?

    Stening?

    Kommentar by Revisoren — 2. september 2020 @ 11:52

  3. Den kollektive sindssyge i Absurdistan er en ganske forfærdelig ting at være vidne til.

    Kommentar by Nielsen — 2. september 2020 @ 11:54

  4. Er det muslimer?

    Urolighederne på Motalavej menes at have rødder i en familiefejde mellem to libanesiske klaner – en fejde, som formentlig startede i en flygtningelejr i 1980ernes Libanon. Siden har konflikten udviklet sig til omfattende optøjer i Korsør, og den har sat det lokale politi på et massivt arbejde.

    Et af de værktøjer, som Sydsjællands og Lolland-Falsters Politi har gjort brug af, er at genindføre en såkaldt visitationszone omkring området gældende fra 5. til 19. august 2020.

    »Det er helt uacceptabelt, at vi gentagne gange oplever uroligheder, overfald og slagsmål. Vi genindfører derfor visitationszonen, og vi øger yderligt den politimæssige tilstedeværelse,« lød det fra politidirektør Lene Frank i forbindelse med indførelsen af visitationszonen.

    Konkret betyder det, at politiet inden for visitationszonens afgrænsede område har ret til at visitere folk efter våben uden på forhånd at have foretaget en sigtelse og uden af have en begrundet mistanke om, at personer er i besiddelse af våben.

    Og netop våbenbesiddelse har været et tilbagevendende problem på Motalavej hen over sommeren, viser den oversigt, som Sydsjællands og Lolland-Falsters Politi lægger til grund for genindførelsen af visitationszonen, og som Berlingske er i besiddelse af, forbyd islam i Danmark 🇩🇰

    Kommentar by NotariusUmulius — 2. september 2020 @ 12:04

  5. I USA sker noget tilsvarende. Hvide der kysser sortes sko på video ( video på hodja ) og det er ikke fup. Der er virkelig tosser der vil gå så langt. Netop folks som stampe og resten af de radikale galninge.

    Kommentar by Santor — 2. september 2020 @ 12:17

  6. DEN ANONYME LYSHÅREDE PIGE på fotoet er måske narret til at lade sig fotografere på denne måde. Det kan også være at hun bare er dum og uvidende, eller en typisk svensk feltmadras?

    At svenskere i hobetal er solidariske med deres egen ødelæggelse og undergang, skyldes kommunistisk og feministisk hjernevask i skolerne og i radio- og tv-udsendelser.

    Kommentar by Bent A — 2. september 2020 @ 12:26

  7. Som hun selv siger, så ved hun ikke hvad bogen indeholder.

    Men det ville være mere “næstekærligt” af hende at kysse “mein kampf” eller en bog som beskriver hvordan man i kkk skal brænde sorte på et kors.

    Kommentar by GamleDanmark — 2. september 2020 @ 12:28

  8. Tja, så må der bare svares igen med at tørre røv, igennem en flis maskine osv…

    Kommentar by Anonym — 2. september 2020 @ 12:50

  9. Fake eller ej, så illustrerer det billede perfekt hvad der sker når børn ikke undervises om islams modbydeligheder i skolen.

    Jeg håber virkelig at nogen photoshopper “mein kamph” ind på billedet istedet for koranen, og citerer teksten: “Jeg ved ikke, hvad denne bog er, men jeg er solidarisk med dig i menneskehedens og barmhjertighedens navn. Hvis denne bog interesserer dig, vedrører den os også, og jeg er stolt over at acceptere den.”

    Jeg tror selve teksten er opfundet af ham der lagde det ud eller en anden løgnagtig muslim, den har det der selvhøjtidelige muslimske patos over sig. Men selve billedet er stadig ægte. Det er en blond pige der kysser en koran, og det ville ikke undre mig et sekund hvis der på facebook eller instagram kører et hashtag kaldet #kissakoranen (kissa = kysse på svensk) eller noget lignende, hvor tusindvis af spejlblanke svenske piger kysser kilden til deres fremtidige voldtægter.

    Kommentar by Per — 2. september 2020 @ 12:58

  10. Må være smitte og covid.
    Simpelthen ramt af koranvirus.

    Kommentar by Islamarebad — 2. september 2020 @ 13:00

  11. Og så har stram kurs iøvrigt annonceret flere brændende koraner i malmø, så feltmadrasserne derovre får travlt.

    Kommentar by Per — 2. september 2020 @ 13:02

  12. De der svenske tåbe tøser ……
    Ja, hun kan være narret … til og derefter, lagt på nettet Men sverig er fuld af dybt hjernevaskede pigebørn og andre svenske henner.
    Resultaterne af årtiers Hjernevask og folkeskolens indoktrinering kommer også til , at blive et stort problem i stigning i Danmark , fremover.

    Kommentar by Heisahero — 2. september 2020 @ 13:03

  13. Dårlig udført propaganda fra muhammedanernes side.

    Det burde naturligvis være klimamongolen Greta Thunberg, der kysser Koranen…

    Kommentar by Revisoren — 2. september 2020 @ 13:04

  14. Uanset om det er fake eller ej, så er hjernevaskede vestlige pigers oikofobi og xenofili aldeles modbydeligt.

    Kommentar by Peter Nielsen — 2. september 2020 @ 13:27

  15. Bigami er blevet fuldt ud anerkendt i Vesteuropa, så lad hende blive den 5. brud.

    Dr. Shabir Ally explains to his daughter how sex slavery and rape are part of Islamic scripture.
    https://twitter.com/ExmuslimsOrg/status/1298651553927245825 Ex-Muslims of North America

    Kommentar by tavsen — 2. september 2020 @ 13:38

  16. OT. Trump skulle være blevet indlagt med en serie af strokes?….. I Hope not.

    Kommentar by Heisahero — 2. september 2020 @ 13:51

  17. Koranen er fra 1923 i sin helhed, oprindeligt var den skrevet med konsonanter uden vokaler, så senere er den tilføjet med vokaler der er tilpasset og slører det krigeriske udgangspunkt og ideologi; i virkeligheden krigen fremfor kærligheden.
    En nulevende tysk filolog Christoph Luxenberg er i eksil for afsløringen.

    Kommentar by Moth — 2. september 2020 @ 13:57

  18. https://denkorteavis.dk/2020/arabisk-facebook-side-bragte-foto-af-ung-blond-svensk-pige-der-elsker-muslimer-og-kysser-koranen-i-protest-mod-stram-kurs-koranafbraending-saa-kom-afsloeringen/

    Kommentar by Lotte — 2. september 2020 @ 14:10

  19. Heisahero — 2. september 2020 @ 13:51:

    Har også hørt historierne om Trumps strokes, men er der solid dokumentation eller er det bare demokraternes desparate propaganda …?

    Kommentar by Peter Nielsen — 2. september 2020 @ 14:15

  20. Der var også rygter om Trump i november sidste år, det var kun et rutinetjek, ind imellem en tæt pakket kalender.
    Trump var i Kenosha, og så ud til være frisk som sædvanlig.

    Kommentar by k.m. — 2. september 2020 @ 14:26

  21. Så skal vi lige huske,hvis har nævnt det før,at maskuline normer er en fare for klimaet. Ja.

    Kommentar by Nielsen — 2. september 2020 @ 14:40

  22. “ingen” faldt lige ud af kommentaren. Undskyld

    Kommentar by Nielsen — 2. september 2020 @ 14:41

  23. Svensk politisk korrekt psykose :-) :-) :-).

    Kommentar by Michael Unna — 2. september 2020 @ 15:02

  24. Muslimerne og deres svenske slaver siger: “Kiss my koran”.
    Amerikanerne siger: “Kiss my ass”.
    Snakker de om det samme?

    Kommentar by Gustav Jensen — 2. september 2020 @ 15:08

  25. > Notarius
    Er det muslimer?
    -Ja, i de allerfleste tlfælde er voldsforbrydelsers gerrningsmænd muslimer.
    >5 Santor
    Jeg er hvid eller i hvert fald danskfødt dansker.
    Jeg kyssede nylig en dansk fugls fødder. Måske hedder dens fødder kløer. Men jeg gjorde det i al fald.
    Hvad var takken? -Jo den hakkede mig med dens næb på min overlæbe.
    Summa summarum
    Jeg elsker fuglen men hader muhammedaneren og hans tro.
    > Gustav Jensen
    Forhåbentlig ikke for dem. Ville du bryde dig om at have en røv som ligner koranen?

    Kommentar by Nielsen — 2. september 2020 @ 15:41

  26. Det lyder ret underligt, det med at kysse en fugls fødder. Hvad var meningen med det?

    Kommentar by Bent A — 2. september 2020 @ 15:47

  27. Bryggeriet Carlsberg meddelte i går, at man på grund af “Coronakrisen” aflyser årets traditionsrige J-dag, hvor man ellers siden 1981 har fejret årets julebryg.
    Mon ikke sandheden er, at Carlsberg også er blevet woke, og aflyser J-dag for ikke at fornærme de sarte muhammedanere?

    Kommentar by Revisoren — 2. september 2020 @ 15:49

  28. She kisses what I use as toilet paper.

    Kommentar by Erwache — 2. september 2020 @ 16:07

  29. > Bent A
    Gå ud og find dine egne penge til at støtte hvad du nu har lyst til at støtte.

    Kommentar by Nielsen — 2. september 2020 @ 16:36

  30. NB OG SK er udmærkede partier, men alene klarer de ikke at bjærge Danmark. DF kan muligvis genoplives hvis Tulle udskiftes, men når næppe op på 2015 niveauet.

    Danmarks eneste og sidste chance er at stifte et nyt, dansksindet og seriøst parti der appellerer bredt. Med nogle fornuftige mænd i spidsen (+ evt. Eva Selsing) kan det måske blive et godt supplement til de tre små partier.

    Uden demokratiske initiativer ender Danmark næsten 100% sikkert som Libanon eller vanvids-Sverige.

    Kommentar by Bent A — 2. september 2020 @ 16:50

  31. as a white male you have no democratic alternatives. to think you have is naive. the commies at power now will stay there for a long time since they cheat on elections and why do they cheat on elections? so they can continue to steal and lie. that is the best they have. they are garbage traitors and should be treated like that just like the retyards that call themselves police and journalists. you can see at lars andersens jewtube channel, he has a clip of a “policeman” that refers to the law but he has no clue. if he does not know the law, that he gets paid to know and is so fat that he will not even be abl to run 20 meters then he is not suitable to enfrce the law or do his job so he harrassess white people. that is what he is capable of.

    i do not agree with lars andersen or his way to make money but i run into that clip and it is good to watch it to understand what police is al about and what is happening presently. watch it and form your own opinion. stay informed and network with the white people that share your norms.

    Kommentar by Erwache — 2. september 2020 @ 16:58

  32. snaphanen has an article about “arabisk parti” in Sweden or Malmo. H eis dead on correct about his conclusions. what they want and say is 100% of the muslims intentions and direction. There is also one comment on that article and that Danish white man is 100% correct too in his conclusion. that is what i write and tell you to be prepared because there is already a massive push on Cpenhagen and Denmark since Copenhagen is not garbaged, anything a muslim takes into his hands turns into shit becaise he is a steamy shit himself.

    so prepare yourself, observe. If you need a guide I can show you what muslims are “capable” of, that their low iq is all about.

    in the ghetto you hear and see things that will never ever make it to the legacy TV, legacy newspapers and the public that pay the taxes. it is a war zone. to naively think that you can influence through votes and democratic elections is old thinking. that tool set is too old to apply to present time. if you vote, out your vote on the most extreme politicial party there is or on stram kurs and let them fight it out amongst the politicians, the commies will do anything they possibly can to push away any competition.

    Kommentar by Erwache — 2. september 2020 @ 17:09

  33. Kunne noegleordet her mon vaere “blond”…?

    Kommentar by krassisten — 2. september 2020 @ 17:55

  34. MHT svenskere har jeg ingen illusioner! De er som folk så skingrende skøre, at det kunne de sagtens finde på! Dybest set er svenskerne uden for pædagogisk rækkevidde!

    Kommentar by Den Nervøse — 2. september 2020 @ 18:06

  35. Koranen, den modbydelige voldsmanual, er lige til at lukke op og skide i. Eller brænde.

    Kommentar by Jern Henrik — 2. september 2020 @ 18:58

  36. Det er sgu ikke fake. Det er bare en feltmadras.

    Kommentar by Flaskeåosten — 2. september 2020 @ 19:43

  37. Forrædertøser, som hende, skulle i offentlig gabestok i 10 år.

    Kommentar by Krautling — 2. september 2020 @ 20:26

  38. Kristne ekstremister? Hvor ser man kristne forfølge muslimer, brænde eller rive deres mosker ned eller slå muslimer ihjel, det er lige omvendt.

    I Biblen står der at hvis nogen kommer efter Kristus (som betyder massias) og siger at de er Kristus (paven for eksempel) eller ikke tror på Jesus Kristus døde for vores synder, at han genopstod 3 dage efter og sidder ved sin faders højrehånd er de anti-kristne.
    Muslimer siger at koranens gud, lod en anden korsfæste som lignede Jesus Kristus og sagde til folk at det var Kristus, altså koranens gud løj og bedragede folket. Hvem minder det jer om?

    Der står at den der prædiker et andet budskab end evangeliet, hvad end der er englene eller mennesker vær ham forbandet.
    Der kom en engel til Muhammed og prædikede et andet budskab.

    Alle disse vers, hvad fortæller det om koranens gyldighed, har den enlig nogen legitimitet.

    1 Korinterne 14:33
    Gud er ikke forvirringens, men fredens Gud.

    Matthæus 24:35
    Himlen og jorden skal forgå, men mine ord skal aldrig forgå.

    Matthæus 24:24
    24 Der vil komme falske profeter og folk, der hævder at være Messias, og de vil gøre store mirakler for—om muligt—at vildlede endog Guds udvalgte.

    Og

    Matthæus 5:43-48
    43 I har hørt, at der blev sagt: ‚Du skal elske din næste og hade din fjende.’[a] 44 Men jeg siger jer: Elsk jeres fjender og bed for dem, der forfølger jer.[b] 45 Derved handler I som jeres himmelske Fars sande børn, for han lader sin sol skinne til gavn både for de onde og de gode, og han lader det regne både på dem, der gør hans vilje, og dem, der ikke gør. 46 Hvis I kun elsker dem, der elsker jer, hvad særligt godt skulle der være ved det? Det kan enhver synder jo gøre. 47 Hvis I kun hilser på dem, der hilser på jer, hvad særligt gør I så? Gør alle ikke det? 48 Nej, I bør have samme kærlighed, som jeres Far i Himlen har.

    Vis mig i koranen såden et budskab og jeg skal fortælle om det er den samme Gud vi tjener.

    Kommentar by Jan huus — 2. september 2020 @ 21:07

  39. Pave Johannes Paul 2. kyssede også koranen.

    “He kissed the Qur’an in Syria, an act that made him popular among Muslims but that disturbed many Catholics.”

    https://en.wikipedia.org/wiki/Pope_John_Paul_II

    Det er svært at komme med kritik af ham. Han kæmpede med fredelige midler mod både nazismen og kommunismen, var udsat for et attentat planlagt af Sovjetunionen, besøgte sin attentatmand i fængslet, tilgav ham og bad for ham.

    Kommentar by np — 2. september 2020 @ 21:30

  40. Hvorfor har hendes forældre ikke tæsket hende?

    Kommentar by piphans — 2. september 2020 @ 21:31

  41. Nu skrives der på nettet om at den svenske “elite” er så langt ude, at den måske kun skal have et lille puff for at falde. Men det kan være ønsketænkning. For et par år siden var der også nogle som spåede at Merkels tid snart var ude. De var alt for optimistiske, og nu har Merkel tænkt sig at invitere endnu nogle millioner afrikanske migranter til at slå sig ned i Europa. Blæse være med konsekvenserne for EU-landenes befolkninger.

    Kommentar by Bent A — 2. september 2020 @ 21:36

  42. Bent A — 2. september 2020 @ 16:50:

    Kunne du venligst snart svare på de relevante spørgsmål der stilles til dig iht. dine egne kommenterer/ytringer?
    – som f.eks. mit sidste spørgsmål til dig, af mange, i bloggen:
    http://www.uriasposten.net/archives/112928
    – kommentar nr. 68; M.S. Carstens — 31. august 2020 @ 23:02?

    Du må have set det?, for du kommenterer selv igen (på din agenda?) i kommentar nr. 70: Bent A — 1. september 2020 @ 00:06

    Hvorfor kan/vil du ikke svare på helt relevante spørgsmål???

    Kommentar by M.S. Carstens — 2. september 2020 @ 21:48

  43. # Jan Huus: Nu er der jo forskel på fjender. Skal vi også bede for og tilgive sataner som Hitler, Stalin, Himler, Lenin, Mao og Pol Pot? Og hvad med dr. Mengele som foretog djævelske eksperimenter på værgeløse børn mellem 5 og 14 år. Mengele var en grusom iskold psykopat helt uden samvittighed og medfølelse.

    Der findes altså forbrydere så onde at de ikke fortjener tilgivelse eller forbøn. Ud fra alle menneskelige beregninger fortjener de at blive straffet i al evighed.

    Kommentar by Bent A — 2. september 2020 @ 21:51

  44. Så kom der billede på np

    Kommentar by Træt — 2. september 2020 @ 22:23

  45. Der har været en kæmpe demonstration i Berlin i lørdags, hvor tusinder demonstrerede mod Merkels indvandringspolitik. Men demonstrationen har ikke fået megen omtale i de danske medier.

    Kommentar by Bent A — 2. september 2020 @ 22:58

  46. Hvilke ‘kristne ekstremister’??? Var det kristne, der fløj ind i twin Towers? Var det kristne, der bombede metroen i London? Madrid tog-bombningen? Bali? Paris? Nice? Er det kristne ekstremister, der myrder ca 100.000 kristne i afrikanske og mellemøstlande hvert år? Hvem holder kristne som slaver i Pakistan? Svenskerne er dummere end pap, og de fortjener at miste deres land, blot er det en rædselsting, at vi har broen. .

    Kommentar by Løsriv Jylland! — 2. september 2020 @ 22:59

  47. # Træt 22.23: Ja, np tilbeder og kysser sikkert også koranen, men hun ser sikkert ikke nær så godt ud som pigen på billedet. Hun ligner nok mere bamsedamerne fra BLM og Mellemfolkeligt samvirke.

    Kommentar by Bent A — 2. september 2020 @ 23:06

  48. 39. piphans
    Muslimerne har taget over.

    Kommentar by Charles — 2. september 2020 @ 23:09

  49. Som allerede påpeget i post 1, hvorfor må en hvid lille gimpe, uden tørklæde, en luder-vantro, kysse eller røre morderbogen? -fordi det kan betale sig for invasionen. Hun bliver en god sexslave for Isis-Dk-chapter. Lille hvidt luderlam.

    Det vækker igen dilemmaet om ligestilling mellem mænd og kvinder, i DK. Som kvinde, ønsker jeg på ingen måde, at tvinges til at arbejde sammen med sligt uhyre, korankysser, som har fået job via feminist-kvotetvang. Hjæææælp!!! . Man kan ligefrem mærke hendes seksuelt begrundede rus og begejstring, for at være en fræk pige med politiske ambitioner….så hjernedød, hun aldrig vil fatte hvad hun har gjort. Suk.

    JP, mener ikke de kan vise loyalitet med Charlie Hebdo og trykke frihedstegningerne igen. Det endelige bevis på at JP er en fail-avis, avis. Al hæder til Charlie H. –je suis..

    Nå, nu er det snart twin towers dag. Lad os fejre, at en stor del af verden, pludselig fattede invasionens alvor…

    Kommentar by Gaflen — 2. september 2020 @ 23:23

  50. Træt + Bent A

    Nu var det jo ikke mig, men den “polske” pave med det borgerlige navn, Karol Wojtyla, der kyssede koranen. Så jeres og andres perfide kommentarer bør rettelig anvendes på ham …

    Kommentar by np — 2. september 2020 @ 23:41

  51. np kysser koranen og tager to overskårne i den anden ende

    Kommentar by Træt — 3. september 2020 @ 00:05

  52. Kunne noegleordet her mon vaere “blond”…?

    Kommentar by krassisten — 2. september 2020 @ 17:55

    Nok snarere blank.

    DET ER EN KRAFTIG FORHÅNELSE AF ALLE DE SVENSKE PIGER, DER ER DRÆBT AF MUSLIMER

    Elin Krantz was a Swedish 27-year-old woman who was murdered in the Biskopsgården district of Gothenburg on 26 September 2010. Krantz was raped and murdered by Ephrem Yohannes, a 23-year-old Ethiopian immigrant, in Biskopsgården where her body was found.

    Resultatet kan ses her.
    https://www.google.dk/search?q=SWEDISH+GIRL+MURDERED+elin&tbm=isch&ved=2ahUKEwj6gpO2wcvrAhXEySoKHZlcDfwQ2-cCegQIABAA&oq=SWEDISH+GIRL+MURDERED+elin&gs_lcp=CgNpbWcQAzoECAAQHlDtSViJV2CWXGgAcAB4AIABRogBygKSAQE1mAEAoAEBqgELZ3dzLXdpei1pbWfAAQE&sclient=img&ei=cRtQX7qGL8STqwGZubXgDw&bih=352&biw=853#imgrc=tDgnySwGD4GxdM

    Kommentar by tavsen — 3. september 2020 @ 00:27

  53. Krantz was raped and murdered by Ephrem Yohannes, a 23-year-old Ethiopian immigrant, in Biskopsgården where her body was found.

    Kommentar by tavsen — 3. september 2020 @ 00:27

    Lever Ephrem Yohannes endnu?

    Hvis det var min datter, der døde på den måde, så var Ephrem Yohannes blev taget helt ud af ligningen på fantasifuld og ondskabsfuld måde, forbyd islam i Danmark 🇩🇰

    Kommentar by NotariusUmulius — 3. september 2020 @ 00:33

  54. Lever Ephrem Yohannes endnu?”

    Temmelig sikkert i vellevned, han får jo kunstig åndedræt af naive blondiner.

    “Pave Johannes Paul 2. kyssede også koranen”
    https://en.wikipedia.org/wiki/Pope_John_Paul_II ?

    Sankt Johannes Paul II (Latin: Ioannes Paulus II, født Karol Józef Wojtyła 18. maj 1920, død 2. april 2005)

    np har gravet ham op endnu en gang.

    Kommentar by tavsen — 3. september 2020 @ 00:39

  55. “arabisk parti” claims that Danish are cowards because they did not dare to burn the toliet paper book.

    if a pedophile or a retarded muslim would touch anyone in my family i would make the process short with them all. christian extremist? whatever. I have the right to protect myself, my assets and my family just like anyone else has. attack me and i will attack you 1000x more.

    Paludan has applied for swedish passport. I do not think they will give it to him even if they give out both money and passports in false names when it comes to muslims and niggers.

    Kommentar by Erwache — 3. september 2020 @ 00:40

  56. going to cemetaries these days is like going to a ghetto. mulims, niggers and gipsies and all kind of other retarded pieces of shit doing all kind of crimes or shit in the cemetary.

    Kommentar by Erwache — 3. september 2020 @ 00:42

  57. 45. Bent A

    Nu står der intet om at tilgive. Men det der menes med at bede for din fjender er at måtte de finde sandheden og må det føre det til Jesus Kristus.

    Der vil komme en tid hvor kristne vil blive slået ihjel i massevis, men dem der udfører denne dåd, vil tro at de gør det for Gud. Så beskrevet i den hellige bog Biblen.

    Kommentar by Jan Huus — 3. september 2020 @ 06:03

  58. Et billede af Sveriges tilstand. Svarer nogenlunde til en naiv svensker, som står på togskinnerne, med et fremadstormende godstog imod sig, og påstår, at hun kan stoppe det med positive tanker og kærlighed. Slam, splat, slut.!

    Kommentar by Jens Peter — 3. september 2020 @ 09:53

  59. Er det den svulstige blonde malkeko Sofie Linde på ovenstående foto?

    Kommentar by Revisoren — 3. september 2020 @ 12:26

  60. De stødes af alt. Nu dankort med billede af stegt flæsk
    https://www.bt.dk/samfund/jesper-fik-nej-til-kortdesign-med-stegt-flaesk-kan-stoede-andre-kulturer

    Kommentar by Anonym — 3. september 2020 @ 12:32

  61. Kommentar by Anonym — 3. september 2020 @ 12:32

    Der er nok også strikse regler for, hvad du må skrive på din personlige nummerplade. HURRA FOR BERIGELSEN

    Kommentar by tavsen — 3. september 2020 @ 17:55

  62. Hun virker inspireret af Angela Mekka…

    Kommentar by LarsB — 3. september 2020 @ 22:32

  63. Hvad med et billede af en norsk pige som får amputeret hovedet af et par afrikanere? Hvis vi spredte det rundt omkring ii den arabiske (barbariske) verden,ville de nok begynde at leve efter vesterlandske moraler.

    Kommentar by Nielsen — 3. september 2020 @ 23:25

  64. The retarded bastard has a comment for the legacy media when whites burn the toilet paper book, written by the pedophile mUhammed but when a white girl or woman is raped, someone innocent is gunned down or a massive detonation is done arranged y muslims he never comments. So it is ok to attack whites and do all kind of atrocities but when whites burn a shitty book then they should not protest. muslims are the dumbest there is, even animals are smarter than a inbreeded muslim.

    Löfven om koranbränning: “Vi behöver inte det i vårt land”
    https://www.friatider.se/lofven-om-koranbranning-vi-behover-inte-det-i-vart-land

    Kommentar by Erwache — 4. september 2020 @ 13:21

RSS feed for comments on this post.