4. september 2020

DBU og landsholdet vil knæle for BLM-ekstremister: ‘The white man will not be our equal but our slave’

Jeg var i Moskva for at støtte landsholdet under VM i 2018, men hvis fodboldlandsholdet på tirsdag knæler i sympati med venstreradikale Black Lives Matter, så er det ikke mit landshold mere. Debatten går højt på Facebook, hvor kendte venstreradikale støtter initiativet. Argumentet er at støtte til Black Lives Matter ikke er politik, og når man så pointerer, at bevægelsen rent faktisk har et ideologisk kampskrift, så er det pludselig en løs organisation, der ikke inkluderer Black Lives Matter Danmark. Fodbold skal samle, og DBU og landsholdet gør præcist det modsatte. Fra BT – Fodboldlandsholdet knæler mod racisme.

“‘Vi spillere vil meget gerne bakke op om det engelske landsholds ønske om at knæle før kickoff tirsdag,’ siger landsholdets anfører, Simon Kjær, i en udtalelse.

‘Derfor vil vi sammen med de engelske spillere vise, at vi står sammen i kampen mod racisme og diskrimination ved at knæle, før vores kamp fløjtes i gang. Det er en meget vigtig sag, som betyder noget for os alle på holdet,’ tilføjer anføreren.

Dermed giver landsholdet sin opbakning til Black Lives Matter-kampagnen…

(DBU på Twitter, 3. september 2020)

Black Lives Matter er en decentral bevægelse, skabt af revolutionære marxister med henblik på at smadre det bestående. Væk med ‘patriarkatet’, politiet, markedsøkonomien og kernefamilien. Black Panther-ekstremister færdes hjemmevant i bevægelsen, hvis danske aflægger ledes af venstreloonien Bwalya Sørensen, der åbent priser apartheid. Sasha Johnson, leder af Black Lives Matter i universitetsbyen Oxford, går lige en tand videre.

Sasha Johnson, a BLM leader, has set up a new party that will exclude white people from leadership roles and tweeted about ‘enslaving whites’. She’s just a young, female, black version of old white racists she says she’s fighting. … Sasha has had an eventful few months since the Black Lives Matter movement kicked off again. As a result of this she says she has become a ’symbol of the revolution.’ So, what kind of revolution is this pound shop Che Guevara planning? Well, a communist one, obviously, but one with a healthy side of racial supremacy to go with the Marxism. … Johnson is a black supremacist and is apparently finding it increasingly hard to disguise her disgust for white people and ‘race traitors’ from the black community. The fact that Black Lives Matter UK has not denounced her blatant racism and inflammatory language does the movement no favours.” (Guy Birchall, RT, 1. September 2020)

(Black Lives Matter Oxford-leder Sasha Johnson på Twitter, 2020)

The white man will not be our equal but our slave. History is changing. No justice, no peace #BLM.”

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/113061/trackback

44 Comments »

  1. Jeg så en fra Roligan-fangruppen skrive følgende på Facebook:

    Det er dejligt at hører i drenge bakker op om dette.
    På den lange bane vil der også være mange farver blandet på vores landsholds, så det vigtigt at verdenen ved vi står sammen.
    Det jo sådan det altid har været i De Danske Roligans.
    Der mødes, tyk, tynd, rig, fattig, rød gul grøn og blå, og alt var godt.
    Rigtig god kamp drenge

    Kommentar by KineserSnot — 4. september 2020 @ 02:33

  2. Jeg har ladet mig høre, desværre ikke kilder, at BLM blev oplært i en organisation, som åbenlyst erklærer sig marxistisk, i 2018. Så det impulsive og friske ved BLM, er nøje planlagt. Classic modus m, fra de røde, fake-impulsivitet, for at snyde ungdommen. De røde, er en mærkelig slags narkotika.

    En stor bevægelse har samlet et stærkt sammenhold, for at splitte alting ad. Logisk set, vil de så ende med at splitte sig selv ad. Men de røde går altid i stå, på vejen og ender gerne på grådighedens station i takstzone diktatur.

    Jeg har også ladet mig høre, at i Portland, US, er der lavet en rundbørge om politiet skulle miste eller modtage mere financiering. Pudsigt nok, vidste det sig, at 65 % af de sorte, gerne ville have MERE financiering.

    Igen classic rød modus m. Altid redde nogen andre, uden at tale med dem, og berige sig på vejen, med vold, altid finde nogen, det er mest synd for.

    Kommentar by Gaflen — 4. september 2020 @ 02:40

  3. Hvorfor er der ingen der har undret sig over dette: På black lives matters hjemmeside er der et kort over deres afdelinger, og de er alle i usa. Kender BLM overhovedet til bwalya sørensen i danmark, eller har hun bare taget navnet og scorer nu en masse støttekroner på det? Måske var det værd at grave lidt i?

    For det lyder som noget der burde stå på forsiden af alle medier og give de uddannede journalister der har skrevet side op og ned om det danske black lives matter røde ører hvis jeg har ret i min mistanke.

    Kommentar by Per — 4. september 2020 @ 03:55

  4. Stop sæben op i røven på dem allesammen i pausen- og spark godt efter, så de får sæbesmag i munden, luderhold!

    Kommentar by Hul igennem? — 4. september 2020 @ 06:29

  5. De få hvide danske fodboldspillere der er tilbage på “landsholdet” er voksenbabyer.
    Små mennesker uden integritet, det afgørende for dem er social accept. At sætte sig udenfor ved at have en anden mening end flokken, er det værste der kan ske for dem. De er villige til HVAD SOM HELST for ikke at blive upopulære i de kredse de færdes i.

    Kommentar by Danskeren — 4. september 2020 @ 07:08

  6. No Jesus, No peace.

    Kommentar by Jan Huus — 4. september 2020 @ 07:15

  7. Three reasons not to go to a football match or any sportsevent that white male pay a lot for the tickets.

    1) A rainbow flag flying outside the stadium or event or they promote the “rainbow movement” in some other way.

    2) Promotion of Black Lies Metter. If you are not aligned to the common norm and the welfare thigs and criminals then I do not see the reason why I should pay the high price to watch you, esp. when you promote hate aganst me.

    3) If you have a brain, find out where the FIFA top executive committe stays, at which hotel and stay there. They will show up with all the corrupt and criminal entourage, with all the prostitutes and other scum. That is what you pay the massive ticket price for. The corruption of some criminals that find themselves smarter than you. Platini, is french piece of shit. Is he smarter than you?

    Spend the money on yourself, buy what you need. The challenging times are ahead. Stock up with food instead of giving it away to retarded piece of shit that are for mass immigratin, open borders and anything that is against the white taxpaying man.

    Kommentar by Erwache — 4. september 2020 @ 08:25

  8. HVIS VORES SKOD-RADIO, SKOD-TV OG SKOD-AVISER ikke støttede BLM og andre radikale kommunist- og feministgrupper, ville disse gruppers indflydelse være minimal. Men nu får de hjælp og opbakning til at undergrave og ødelægge alt med ro og fred, demokrati og velfærd m.m.m. De marxistiske og feministiske fanatikere udgør en altødelæggende bevægelse, og journalister som støtter dem, saver i den gren de selv sidder på. Et samfund der går i opløsning, er et mareridt og katastrofe for næsten alle.

    Kommentar by Bent A — 4. september 2020 @ 08:28

  9. SPILLERNE STÅR IKKE SAMMEN MOD RACISME OG DISKRIMINATION. Det er en stor fed sort løgn. De støtter tværtimod racisme mod de hvide, mod sig selv og deres landsmænd. Og de støtter diskrimination, for mange danskere og europæere diskrimineres allerede af rød og ekstremistisk politik.

    Kommentar by Bent A — 4. september 2020 @ 08:33

  10. Virkelig OT. Undskyld. Men en kommentar til Snaphanen blev blokeret med en masse uforståeligt krimskrams. Man får noget at tænke på!

    Jeg skrev (og det blev jo kraftigt dementeret af usynlige magter):

    Et åndehul i Snaphanens kommentarfelt. Det vil jeg benytte mig af.

    Snaphanen har et problematisk forhold til ”popmusik”. Jeg forstår ham langt hen ad vejen. Han er omtrent af min årgang, men hvor er Beatles og Rolling Stones? De betød alt for mig i de år. Oprørsår. Og så kom Dylan. Hvor er Dylan i Snaphanens bevidsthed?.

    På mine gamle dage forstår jeg jo, at der var mange fornuftige folk, som sked højt og flot på Beatles. Stones og Dylan & Co.
    Men jeg kom ikke uden om dem. Og lever stadig på dem. Især Dylan.
    Han er så dyb og uudgrundelig og humoristisk, at det var helt på sin plads, at han fik Nobelprisen.

    Og heldigvis var det før hele Nobelkomiteen gjorde sig til grin for alverden med sit MeToo- hysteri. – Ingen vil tage den litteraturpris alvorligt i mange år fremover. Mange vil føle det som en ydmygelse at få den tildelt. De bider ydmygelsen i sig og går hjem med pengene.

    Der mangler stadig en undersøgelse af, hvor mange unge, smukke wannabe-tøser, der har kneppet sig vej ind i det selskab. – Sverige ved slet ikke, hvordan verden er. Hele landet lever oppe i de idealistiske lyserøde skyer og ser ikke virkeligheden.

    Tak til alle dem, der afslører Sveriges virkelighedsfornægtelse. Jeg ville bidrage med millioner til den afsløring, men jeg har desværre ikke pengene. Jeg er en stakkels akademisk fattigpensionær. Men mine ulvetænder har jeg dog i behold. – Dem har min kære tandlæge endnu ikke trukket ud.

    Men Dylan. Med sin langvarige tavshed holdt han jo akademiet for nar, men til sidst modtog han prisen med en tale over nettet.

    Ja, den mand er ikke til at blive klog på, og derfor er han interessant for mig. – Ikke som Bruce Springsteen, som man desværre ved, hvor man har.

    Så vidt jeg husker var der engang et stort show for Afrika eller anden elendighed, hvor Dylan var inviteret. Og så gav han sig til at tale om de betrængte amerikanske landmænd. – Stor skandale, men Dylan forholdt sig tavs til al kritikken.

    Jeg har også dyrket tavsheden. Måske for længe. Men andre siger jo så godt, alt det jeg mener.

    Jeg elsker Dylan – ligesom mange elsker Richard Wagner. Jeg er på vej til at elske ham også. Har lige genlæst Thomas Manns bog om Wagner, en lille uglebog fra Gyldendal, 1969. – ”Elske”, hvor fanden har jeg det ord fra? Jeg skammer mig, men som gammel hippie kan jeg stadig elske.

    Men, og nu er det nok – læs Thomas Manns bog om Wagner og ånden fra fortiden, som burde være udviklet til vor tids ånd, men det er den ikke.
    Vores ånd er som et punkteret badedyr.

    Kommentar by Hansen — 4. september 2020 @ 08:48

  11. Det kan jo desværre ikke overraske nogen, at DBU vælger at støtte en venstreradikal terrororganisation som Black Lives Matter, når man husker på, at den øverste direktør i DBU er Peter “Hamas” Møller…

    Kommentar by Revisoren — 4. september 2020 @ 08:53

  12. Mathias Zanka Jørgensen må alligevel være lidt splittet. For inderst inde støtter han jo Erdogans kamp for at oprette et etnisk rent Osmannerrige.

    Kommentar by Peter Faber — 4. september 2020 @ 09:15

  13. Hvis de politisk knæler for det….vil mit fromme ønske være. Må de tabe hurtigst muligt :-)

    Kommentar by Michael Unna — 4. september 2020 @ 09:30

  14. All lives matters….not only black.:-)

    Kommentar by Michael Unna — 4. september 2020 @ 09:33

  15. Der er flere hvide end sorte felter på fodbolden.
    Hvor er Blaewer Soerensen?

    Kommentar by Bastardo — 4. september 2020 @ 09:59

  16. #IkkeMitLandshold

    Kommentar by Revisoren — 4. september 2020 @ 10:26

  17. Vil man have et eksempel på et punkteret badedyr, så se på Morten Østergaard, men vores dejlige strande flyder med punkterede badedyr.
    Der er et oprydningsarbejde for de miljøbevidste.

    Kommentar by Hansen — 4. september 2020 @ 10:31

  18. jeg gentager:
    Burn
    Loot
    Murder

    Hvad med slavearbejderne i Qatar 2022 FIFA WM ?

    Kommentar by jesper — 4. september 2020 @ 10:37

  19. Ha Ha, hende O-blm tossen ( only black lives matter ) taler om et folk der gik i krig mod datidens eneste militære supermagt og vandt.

    Fra et militært synspunkt har Vi intet at frygte fra tosserne, hvad enten de er sorte, brune eller hvide. Bring it on, motherfucker.

    Kommentar by Santor — 4. september 2020 @ 11:14

  20. BlackLivesMatter er rendyrket racisme mod det hvide vesten. BLM står for Burn Loot and Murder. Bag al den synlige ondskab står skolede marxister, som altid vil nedbryde de borgerlige samfund. Sammen med Antifa, som kalder sig antifascister, ser man vor tids fascister i aktion. Vor tids fascister er rødfascister, men typisk klædt i sort som Mussolinis håndgangne voldsmænd. De har længe bedt om et voldeligt opgør, en knytnæve. Sandheden om dem vil sejre – engang. Ang. landsholdet og deres knæleri: Ikke mit landshold mere! Idioter! Hvor er DBU!

    Kommentar by Niels Thyge Riisgaard — 4. september 2020 @ 11:21

  21. Samtidig har DBU ingen problemer med, at deltage i VM i 2022, der som bekendt skal afholdes i det islamistiske paradis Qatar, hvor Sharia er lov.

    Eventuelle homoer på landsholdet bør nok holde særdeles lav profil…

    Kommentar by Revisoren — 4. september 2020 @ 11:37

  22. Sendes forhåbentlig på kanal 5, der alligevel ikke kan modtages.
    Det er jo en bøsse sport med kramme selv i koranvirus tider.
    https://ekstrabladet.dk/nationen/paa-knae-landsholdet-henviser-til-black-lives-matter/8276636

    Kommentar by Islamarebad — 4. september 2020 @ 11:56

  23. Da jeg ikke går til fodbold, kan jeg desværre ikke vise min utilfredshed med spillerne, DBU i almindelighed og Peter Møller i særdeleshed ved at blive væk.
    Når jeg ser fodbold i TV åbner jeg først et par minutter efter det officielle starttidspunkt i håbet om at eventuelle falden på knæ ritualer er overstået.

    Kommentar by bjarne binee — 4. september 2020 @ 12:55

  24. Jeg har aldrig set en fodboldkamp, og jeg kommer heller aldrig til det, så om spillerne falder på knæ og frier til hinanden, eller om de tager sig en skraber, rager mig en høstblomst.

    Kommentar by ino — 4. september 2020 @ 14:15

  25. Nye tider. Engang var det niggeren, der måtte bukke sig i støvet og var slave.
    Idag bukker den hvide sig for negeren og arbejder tjener slaver ind til dens ophold.

    Kommentar by Islamarebad — 4. september 2020 @ 14:57

  26. https://www.bt.dk/fodbold/messerschmidt-langer-ud-efter-landsholdet

    Kommentar by Islamarebad — 4. september 2020 @ 15:49

  27. De såkaldte “landshold” er en joke. Jeg har ingen sympati for disse multi-etniske propaganda projekter.

    Kommentar by Peter Nielsen — 4. september 2020 @ 16:46

  28. Mon ikke de også skal spille med en regnbue-farvet fodbold, så sodomitterne kan føle sig “inkluderet” …

    Kommentar by Peter Nielsen — 4. september 2020 @ 16:48

  29. Der havde ikke været alle de problemer hvis europæerne i USA havde plukket bomuldet selv. :)

    Kommentar by Anonym — 4. september 2020 @ 17:15

  30. Satanisternes milliarder og atter milliarder af dollars taler sit tydelige sprog.
    Luder og trækkerdrenge med fodboldstøvler – ofte lyserøde – siger og gør præcis, hvad kontrakten forlanger.

    Hvis man skulle følge “lønudviklingen” i fodbold i murerfaget, så ville kommunisten med murerskeen tjene dobbelt så meget som Christian Eriksen.
    Det gør han så ikke…

    Kommentar by Iznogut — 4. september 2020 @ 21:01

  31. Nu er jeg ikke den store fodbold fan, men før i tiden, hvor landsholdet bestod af danske drenge, fulgte jeg landskampene, man er vel lidt patriot.
    Nu hvor “Landsholdet” er et stort rodsammen af alle mulige importerede nationaliteter, er interessen forsvundet.
    Jeg har spillet fodbold, det er sjovt når man er på banen, men at sidde og glo på andre der spillede fodbold har aldrig interesseret mig.
    Den såkaldte “folkesport” har udviklet sig til at sidde hjemme i sofaen med en “sixpack” og en pose chips, mens man hujer af en flok overforgyldte egoer.
    Brød og skuespil!

    Kommentar by Finn A. Skov — 4. september 2020 @ 21:21

  32. Fodboldlandsholdet og mange andre er allerede deres slaver. Man knæler kun for sine herrer.

    Kommentar by Winged Hussar — 4. september 2020 @ 23:36

  33. Fuck DBU, slut med det elendige vatnisse landshold fra nu af!

    Kommentar by LarsB — 5. september 2020 @ 00:10

  34. @33 LarsB
    Fuldstændig enig. Jeg har for mange år siden opgivet de Mohammedanske fodboldtosser da de ikke består af andet end en flok alt alt alt for højtbetalte tosser og analfabeter, bare se Elstrup og ham tossen peter møller osv. osv..

    Kommentar by piphans — 5. september 2020 @ 00:36

  35. BLM er ikke engang en marxistisk dækorganisation. Det er nemlig ingen hemmelighed at stifterne er trænede marxister.

    Derimod forsøges det holdt skjult at Soros har finansieret organisationen og at der er andre tegn på at det er en globalistdækorganisation.

    Kommentar by perhag — 5. september 2020 @ 00:38

  36. Jeg har ikke støttet lortelandsholdet siden de strejkede og svinede reserve-landsholdet.

    Kommentar by Bilka — 5. september 2020 @ 12:07

  37. “hvis fodboldlandsholdet på tirsdag knæler i sympati med venstreradikale Black Lives Matter, så er det ikke mit landshold mere” Heller ikke mit.

    Det er lidt det samme, som da danske sportsfolk deltog i OL i Berlin 1936 og at der derefter blev heilet ved fodboldkampe og andre sportsarrangementer med tyske hold indtil begyndelsen af 1945.

    https://folkedrab.dk/sites/folkedrab.dk/files/styles/full_desktop/public/media/images/temaer/danmark_og_holocaust/danmark_de_joediske_flygtninge_og_samarbejdspolitikken/det_tyske_landshold_i_idraetsparken_juni_1939c_hans_bonde.jpg?itok=4RJzF5HA&timestamp=1449578061

    (Det tyske landshold i idrætsparken juni 1939 ©Hans Bonde)

    Kommentar by A-mad — 5. september 2020 @ 12:40

  38. Nå, de små sølle dhimmier på landsholdet vil også knæle før aftenens kamp mod Belgien.
    Det belgiske landshold vrimler som bekendt med negre.

    Mon Zanka i dagens anledning også sender en hilsen til sit store idol Erdogan?

    Kommentar by Revisoren — 5. september 2020 @ 19:18

  39. https://nyheder.tv2.dk/2020-09-05-se-billederne-danmarks-landshold-knaeler

    Vers 1: Frank Arnesen]
    Som den lille grimme ælling
    Bli’r man rød og hvid på tælling
    Svæver som de hvide svaner
    På alverdens udebaner
    Vi går frem mod fodboldstater
    Som de tapre tinsoldater
    Som den lille store Klavs
    Klapper vi med hatten – davs

    [Omkvæd: Landsholdet]
    Vi er røde, vi er hvide
    Vi står sammen side om side
    Vi er røde, vi er hvide
    Vi står sammen, side om side

    [Instrumental solo]

    [Vers 2: Henrik Stanley Møller & Dodo]
    Selv Olé må luk’ sit øje
    Når han ser en rød-hvid trøje
    Vi må kæmpe for det land
    Der er boldens H.C. And
    Moder Danmark elsker alle
    Danske drenge, der kan knalde
    Bolden ud til verdens skue
    Som en lille ny havfru’

    [Omkvæd: Landsholdet]
    Vi er røde, vi er hvide
    Vi står sammen side om side
    Vi er røde, vi er hvide
    Vi står sammen, side om side

    [Mellemspil]
    Hallo?
    Ha-ha-hallo?

    [Kontraststykke: Landsholdet & Dodo]
    Vi’ humør og støvlekrudt
    Vi er nederlag forbudt
    Vi’ kulør og glade fans
    Vi’ de danske roligans
    Vi’ humør og støvlekrudt
    Vi er nederlag forbudt
    Vi’ kulør og glade fans
    Vi’ de danske roligans

    [Omkvæd: Landsholdet]
    Vi er røde, vi er hvide
    Vi står sammen side om side
    Vi er røde, vi er hvide
    Vi står sammen, side om side
    [Omkvæd: Dodo & Landsholdet]
    Vi er røde, vi er hvide
    Vi står sammen side om side
    Vi er røde, vi er hvide
    Vi står sammen, side om side, forbyd islam i Danmark 🇩🇰

    Kommentar by NotariusUmulius — 5. september 2020 @ 21:21

  40. https://www.document.dk/2020/09/05/landsholdsspiller-med-migrantbaggrund-stoetter-op-om-raceopdeling/

    Kommentar by M.S. Carstens — 5. september 2020 @ 21:32

  41. Hold nu op med det knaeleri,det udstiller jo det vaccuum i har mellem oerene i er ikke for smarte men overbetalte og da slet ikke et “Lands Hold” med de opfoersel.
    Undrer mig paa om hende Sasha J nogensinde har hoert om hendes landsmand W.Wilberforce

    Kommentar by dunk — 6. september 2020 @ 02:56

  42. Frit oversat, neger halstag.

    Kommentar by Islamarebad — 6. september 2020 @ 03:25

  43. At de knæler og ligefrem bruger black power med knyttet næve.
    Føj for den da.
    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/landsholdsfodbold/jeg-har-lidt-ondt-af-hjulmand/8278962

    Kommentar by P — 6. september 2020 @ 03:30

  44. “Landsholdsspillernes ønske om at knæle sammen med sine modstandere har været genstand for kritik fra både politikere og fans.
    Hans Bonde, professor i idrætshistorie ved Københavns Universitet, kritiserer ligeledes spillernes gestus, som han kalder en “politisering af sporten”.
    – Det er en forvridning af demokratiet, at nogle bruger deres popularitet, deres udstråling og placering i mediebilledet til at blande sig i politiske ting, som de ikke er eksperter i, siger Hans Bonde lørdag aften til TV 2.” (De har ham inden aften!:-)

    “spillernes gestus”:-). Det er new speak 2.0! :-(
    Det er tilslutning til anti-hvid racisme!

    “hvis fodboldlandsholdet på tirsdag knæler i sympati med venstreradikale Black Lives Matter, så er det ikke mit landshold mere” Heller ikke mit.

    Det er lidt det samme, som da danske sportsfolk deltog i OL i Berlin 1936 og at der derefter blev heilet ved fodboldkampe og andre sportsarrangementer med tyske hold indtil begyndelsen af 1945.

    https://folkedrab.dk/sites/folkedrab.dk/files/styles/full_desktop/public/media/images/temaer/danmark_og_holocaust/danmark_de_joediske_flygtninge_og_samarbejdspolitikken/det_tyske_landshold_i_idraetsparken_juni_1939c_hans_bonde.jpg?itok=4RJzF5HA&timestamp=1449578061

    (Det tyske landshold i idrætsparken juni 1939 ©Hans Bonde)
    A-mad — 5. september 2020 @ 12:40

    Kommentar by A-mad — 7. september 2020 @ 12:12

RSS feed for comments on this post.