8. september 2020

Roskilde: 15-årig udsat for dominansvold af ’10 drenge’ – “… med tilråb som… ‘Sig, du er min bitch'”

BT har aktindsigt, og har flere detaljer om et overfald der fandt sted i Roskilde tidligere i år. To af de ti dreng er under den kriminelle lavalder, den ene er ikke fundet, og af de resterende syv risikerer to at blive udvist med et ‘indrejseforbud i seks år’. Bemærk dominansaspektet. Fra BT.dk – Overfaldet af 10 drenge: ‘Sig, du er min bitch’.

“En kun 15-årig dreng blev i 20 lange minutter slået, sparket og truet under et voldeligt overfald af ikke mindre end 10 gerningsmænd. Som afslutning på overfaldet på gaden i Roskilde blev offeret også hånet og ydmyget af sine plageånder.

Det skete med tilråb som ‘Jeg kan dræbe dig på stedet’, ‘Sig, du er min bitch’ og ‘Der er blod på min hånd på grund af dig’.

Sådan lyder det grumme indhold i anklageskriftet forud for retssagen mod de formodede gerningsmænd, som B.T. har fået aktindsigt i.

… Mens han blev presset mod et hegn, truede en af de ældste overfaldsmænd – en 17-årig dreng – ham ifølge anklageskriftet også med ordene ‘Jeg kan sagtens kaste dig ud foran toget’.”

Oploadet Kl. 01:06 af Kim Møller — Direkte link13 kommentarer
Arkiveret under:

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/113134/trackback

13 Comments »

  1. Ak ja – hvem var borgmester i Roskilde indtil for et års tid siden?

    Såmænd den lille islamofile sædcontainer Joy Mogensen…

    Kommentar by Revisoren — 8. september 2020 @ 01:14

  2. FRANKRIG OG SVERIGE ER I UNDTAGELSESTILSTAND, og inden længe bliver det vel det samme i Danmark, Norge og måske flere andre europæiske lande. Den enorme indstrømning af arabere og afrikanere er ved at forandre vores lande til ukendelighed. Bare gå en tur rundt i danske byer. Nogle steder er nærmest hver anden, tredje eller fjerde en brun eller sort kulturfremmed. På adskellige skoler er ikke-danske børn og unge i flertal.

    Christiansborgs gamle partier er ved at udskifte vi danske med evighedsturister. Det kan flertallet af borgere/vælgere ignorere lidt endnu, men på et tidspunkt kommer det til at gøre ondt. Der kan blive tale om ulidelige smerter og utålelige tilstande.

    En folkeudskiftning er ingen skovtur, og alvoren i foretagendet vil gå op for danskerne på et tidspunkt. Vi må håbe at det ikke bliver så sent, at “point-of-no-return” er passeret.

    Kommentar by Bent A — 8. september 2020 @ 01:33

  3. Det som den danske dreng blev udsat for, er efterhånden noget fuldstændig hverdagsagtigt. Christiansborg har længe ført en direkte landsskadelig og folkefjendsk politik. Og medierne dækker over både de politiske og de voldelige udskejelser.

    Men når danskernes store flertal blot dukker nakken eller sover videre, vil antallet af overgreb vokse og vokse, og til sidst udarte i en slags guerilla-krig mod den oprindelige befolkning: danskerne.

    Kommentar by Bent A — 8. september 2020 @ 01:42

  4. Lige for noget andet, undtagelses tilstand. De vælter ind i england pt.
    https://nyheder.tv2.dk/udland/2020-09-07-migranter-krydser-den-engelske-kanal-i-synkefaerdige-gummibaade

    Kommentar by P — 8. september 2020 @ 06:39

  5. So if you dig deeper you will find that the muslim and nigger adults to these criminals that brought them up also are criminals. Criminals bring up criminal kids. The kids do not know where the line goes, because they have been brought up with hate for whites and non muslims. I would not only put these kids in prison I would put their parents there too and then kick them all out of the country. Let me guess what the parents will say….”that they are good sons”. I never heard of any white kids in huge group robbing other white kids. It is only niggers and muslims that are doing this. And where is the beta cuck police, the ones with the lowest IQ there is? I guess they are at the office playing with themselves and playing with themselves since this is something that has been going on for a very long time and is going on.

    Kommentar by Erwache — 8. september 2020 @ 08:03

  6. Mange aflivninger venter dem der ikke skrider ud af vores land.

    Kommentar by Hul igennem? — 8. september 2020 @ 08:04

  7. Gu`ved hvor Tullemand står i den sag??????????

    Kommentar by pseudonym — 8. september 2020 @ 08:04

  8. Så nu venter vi på en stor feministisk demonstration imod den islamiske kulturs kvindehad og undertykkelse og dens frihedshad…..nå ik?

    Kommentar by Michael Unna — 8. september 2020 @ 08:54

  9. Voldsdrengene er formentlig flæskehovedet Sinkadusens kommende vælgere. Vi har virkelig noget at se frem til. Det bliver grimt!

    Kommentar by NotaBene — 8. september 2020 @ 08:57

  10. Skulle de kun være ti mod en? Muhamedanere er godt nok nogen svagpissere.

    Kommentar by Bastardo — 8. september 2020 @ 11:35

  11. “Indrejseforbud i seks år”.
    Don’t make me laugh.
    Den kvindelige dommer vil synes det er synd for de 15-17 årige små drenge. Det kunne jo have været hendes egen søn (som hun bor med alene efter at have smidt manden ud).

    Kommentar by Bastardo — 8. september 2020 @ 13:15

  12. Når folk stemmer som de stemmer må de vel forvente mere af den slags på vegne af Deres døtre og sønner.(Ked af det på DF,s NB og Stram Kurs vælgeres vegne)

    Kommentar by Michael Unna — 9. september 2020 @ 09:34

  13. https://ekstrabladet.dk/112/15-aarig-pige-kraenket-af-to-maend/8283136

    Kommentar by P — 9. september 2020 @ 09:39

RSS feed for comments on this post.