17. september 2020

Cramon om DR-beslutning: Vært ville ‘lukke mig ned’, hvis jeg fortalte at ‘pigen blev fundet grædende’

Når højrefløjen forsøger at dokumentere multikulturens bagsider, kan man enten tage udgangspunkt i konkrete episoder eller empiri. Det vil så enten være ‘anekdotisk bevisførelse’ eller ‘generaliseringer’, og det står klart for de fleste, at problemet ikke er måden vi siger tingene på, men det forhold, at det overhovedet bliver sagt.

Omvendt med #Metoo-bølgen, hvor man kan høre feminister argumentere for, at de skyldige i konkrete hændelser er uinteressante, da det drejer sig om (indsæt trommesolo) ‘kulturen’.

“Mange har afkrævet dig svar på, hvem ‘den store tv-kanon’ er. Du har fra starten insisteret på, at det vil du ikke sige. Fordi det her ikke bare handler om en enkelt mands grænseoverskridende opførsel for 12 år siden. Du har ret. Debatten må ikke strande der. Den rækker nemlig langt ud over en enkelt episode og en enkelt person. Det ved vi.” (støttebrev underskrevet af 1615 kvinder)

Sofie Linde er ikke modig, når hun tolv år efter en episode fortæller om den, med mindre hun tager skridtet og navngiver personen. Problemet er ganske givet større i en venstreorienteret mediebranche end rundt omkring på arbejdspladserne, men det siger intet om omfanget, at 1615 kvinder skriver under på, at de også har oplevet sexisme. Det siger først og fremmest noget om hypen, om hashtag-generationen. Nej, en tilfældig dum bemærkning fra en mandlig kollega i kopirummet en novemberdag i 2006, er et årti senere under bagatelgrænsen.

Hver gang woke-aktivister opfinder et nyt hashtag, etableres en ny logik, som alle forventes at acceptere. Mænd er skyldige per definition, og kvinder har carte blanche til at gengive deres udlægning af postulerede hændelser. Det er alt for nemt, og det bliver selvfølgelig ikke bedre, når Samira Nawa fra Det Radikale Venstre (der accepterer barnebrude på danske asylcentre), nu pludselig vil ødelægge Jeppe Kofods politiske liv, fordi han for tolv år siden havde sex med en 15-årig. Han er hverken sigtet, tiltalt eller dømt, og dårlig dømmekraft er nu engang ikke strafbar. Heller ikke hvis man der mand. Gentager lige mig selv: Der er en bagatelgrænse!

Kofod-historien er isoleret set underholdende nok, som refereret af Henrik Qvortrup: “En melding går på at han stod med et håndklæde omkring sig, og så forvildet ud i øjnene. En anden, at han lå under sengen.” Mere interessant end 2008-episoden er denne her opdatering fra Anne Kirstine Cramon, der onsdag diskuterede sagen i P1 debatten.

“Her kan man høre P1 Debat, hvor jeg debatterer Jeppe Kofod-sagen mod blandt andet Jesper Petersen. Debatten blev noget hæmmet. Det gjorde den, fordi jeg et par timer før debatten, blev ringet op af værten, der sagde, at der forelå en redaktionel beslutning fra DR om, at vi ikke måtte tale om selve Jeppe Kofod-sagen. Altså, hvad der skete. Det på trods af, at flere medier i disse dage ret detaljeret afdækker forløbet af den skæbnesvangre nat på Esbjerg Højskole. Den eneste version, vi i programmet måtte forholde os til, var den version, som Socialdemokratiet dengang opfandt til lejligheden, og som Jesper Petersen medbragte: at Jeppe dengang havde ANGRET.

Jeg fik derfor at vide, at hvis jeg fx nævnte, at pigen blev fundet grædende på et badeværelse, ville værten lukke mig ned. Det er svært at debattere så speget en sag uden at måtte nævne detaljerne, og jeg kom vist også til at nævne det alligevel.

Jeg er helt med på, at det er meget ubekvemt og ubehageligt at høre, men det er altså en rimelig essentiel del af den her sag, som nu gudskelov er fremme i lyset igen, efter det lykkedes Socialdemokratiet at lægge låg og røgslør ud dengang.

Jeg har sådan set også en mistanke om, at det var Jesper Petersens præmis for at stille op, at vi ikke måtte tale om sagen i detaljer, men det kunne jeg ikke få bekræftet. …” (Anne Kristine Cramon)

(Ruth Orkins American girl in Italy, 1951)

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/113403/trackback

34 Comments »

  1. Lige et enkelt spørgsmål eller to, her på falderebet:

    Hvor mange af de her sager tror i, der nogen inde ville have set dagens lys, hvis nu “krænkeren” havde været en Brad Pitt eller Johnny Depp?

    Jeg kan ikke være den eneste, der har observeret den klare sammenhæng der er, mellem “krænkernes” fysiske status, altså hvor langt nede på beta-han listen de befinder sig, og så kvindernes egen opfattelse af alvorligheden af “krænkelserne”.

    En helt anden ting er, at hvis jeg gik rundt og var klædt ud som en politimand på min arbejdsplads,(nej, jeg er ikke strømer!), så kunne jeg da ikke drømme om at føle mig krænket over, at nogen kom hen og stillede mig spørgsmål der relaterede til den profession, og da slet ikke 10 eller 20 år senere.

    Det sandelig en interessant verden kvindernes majoritets-stemme har givet os mænd:
    Vi kan nu vælge mellem at blive slået ned på åben gade, eller blive slået ihjel, af sindsforvirrede, dominans-fikserede indvandrere af blandet herkomst.
    Eller også blive dømt i offentlighedens øjne, med social udstødelse, tab af job, kone og børn som konsekvenserne, og uden antydningen af en egentlig retssag, udelukkende baseret på ‘anekdotisk bevisførelse’, fra lige så sindsforvirrede og dominans-fikserede fruentimmere. Kvinder der, mærkværdigvis, tænker på sig selv som stærke og selvstændige, men alligevel ender grædende op ude på lokummet, fordi den *forkerte* mand har den frækhed at reagere på, at de er dullet op til narrestreger.

    Det kræver sgu ikke et orakels visdom, at forklare hvorfor den hvide races fødsels-og ægteskabs-statistikker har været i frit fald de sidste 60 år, når man tænker på at vi samtidigt lever i så gynocentrisk en kultur, at det nærmest betragtes som blasfemi, at forestille sig at kvinder måske ikke altid er helt ærlige, eller ovenikøbet har en skjult agenda med de ting de siger og gør.
    Specielt når vi ikke engang kan lufte de muligheder længere, uden at overtræde en eller anden klausul, i den bekvemmeligt udefinerede politiske korrektheds lovgivning, som sjovt nok OGSÅ er en konsekvens af kvindernes majoritets-stemme.

    Spørgsmålet er, hvorfor vi ikke bare os selv en masse unødvendige problemer, og skruer tiden tilbage til Salem, Massachusett, 1692, når det nu alligevel er der vi er på vej hen?

    Det må virkeligt være surt at være kvinde i dag, hvis man tilhører det forsvindende lille segment, der IKKE er blevet vanvittig af feminismens dogmer, og bare gerne vil finde en sød og rar mand, til at starte en familie sammen med.

    Hvis DU er en af dem, så kan du takke dine “medsøstre” for tingenes tilstand: Hvor længe har DU tænkt dig at blive ved med at finde dig i at de taler på DINE vegne, uden at DU selv gør noget ved det?

    For vi mænd kan faktisk ikke hjælpe dig længere. Vi er i øvrigt også alt for travlt optaget med at gå rundt og nynne, ‘man binder os på mund og hånd’, tilpas lavt til at ingen rigtigt kan høre det, forståes.
    Vi skulle jo nødigt komme til at såre nogens følelser…

    Kommentar by Kimski — 17. september 2020 @ 05:26

  2. Når Gitte”Altså”Hansen er vært på P1 Debat er et sikkert, det er ALTSÅ Gitte der bestemmer have der bliver sagt. I P1 Debat om migranter fra Moria lejren sagde hun 3 gange at Norge, vil tage 50 enlige børn. Dette er løgn, Norge tager ikke et “barn” til Norge, det bliver familier der kommer til Norge.

    Norge har faret at der ikke findes børn unden relationer, de der kom i 2016, som sagde de var helt alene, vidste sig alle at have familie, der sørmelige pludseligt dukkede op når barnet havde fået ophold i Norge. Så ringede familien fra Grækenland, Tyskland eller Sverige og ønskede familie sammenføring.

    DR burde lukkes.

    Kommentar by Anders Nielsen — 17. september 2020 @ 07:01

  3. Og det er æ’engang løwn, man må ikke rose en kvindelig kollega for at have en pæn kjole eller nederdel på. Det er man også på vej til forbyde.

    Feminister og den rablende gale venstrefløj går på vejen mod en vestlig udgave af Sharia, med omvendt fortegn hvor kvinder holder mænd som slaver.

    Kommentar by k.m. — 17. september 2020 @ 07:45

  4. Terrordømt danskagent er på vej hjem

    Danske Ahmed Samsam rejste flere gange mellem 2012-2015 til borgerkrigen i Syrien som agent for danske efterretningstjenester, men blev efterfølgende anholdt i Spanien og ifølge Berlingskes oplysninger fejlagtigt dømt for at tilslutte sig terrorbevægelsen Islamisk Stat på selvsamme rejser. Efter tre år i et spansk fængsel er han på vej hjem. (mine fremhævelser), forbyd islam i Danmark 🇩🇰

    Kommentar by NotariusUmulius — 17. september 2020 @ 07:54

  5. Fremragende post, Kim!

    Kommentar by J — 17. september 2020 @ 07:54

  6. Jeppe Kofod-sagen. Kernen er ikke det famøse samleje mellem en 32 årig mand og en 15 årig pige. Kernen er hykleriet om det. Løgnene. Hvor tit forekommer samlejer med den køns-/alders konstellation? Formodentlig dagligt. Fuldt lovligt og frivilligt. Tak for en dejlig nat. Har selv prøvet det. Et par gange.
    Også med mig som 15 årig og pigen som 32 årig. Ungefähr. Hun var ikke min skolelærerinde og jeg blev ikke fransk præsident.

    Kommentar by A-mad — 17. september 2020 @ 08:28

  7. Femimedisterne må hade Charles Darwin seks gange mere end andre. Undsklyd at jeg nævner ‘medister’ i sammenhæng med femier – det kunne jo give utilsigtede sexistiske mandsgrisede associationer.-)
    Charles Darwin gik ind for sex mellem kønnene – uha.

    Kommentar by Gustav Jensen — 17. september 2020 @ 08:33

  8. Hmmm….a pedophile is a minister. I guess, he himself do not see anything wrong with beng a pedophile but what about the victims parents that will see him daily in media andget reminded of that a pedophile is not convicted for his crimes? who else is a pedophile in the commie government that promoted him? And why does he become a “politician” if he is good at teaching, unless he he puts his self-interest first, the talents he has like lying and stealing.

    Also, are you mentally balanced and a minister material if you can find anyone in your own age group…I am wrong, I mean are you mentally balanced if no one in your own age group wants you? The french president has a 30 year older wife, that even was in a relationship with another man before she divorced and married the cuck beta Macron.

    But I guess like always, it is everyone else it is wrong with but yourself that is a pedophile and mentally ill like Macron is normal. French and latinamericans are mentally ill per default.

    Erwache jetzt!

    Kommentar by Erwache — 17. september 2020 @ 08:57

  9. Kneppe Kofod er ikke pædofil, bare en almindelig liderlig mand.

    Både pigen og Jeppe blev ofre for deres biologi, hun blev tiltrukket af magt og autoritet, han af hendes ungdom og hendes fascination af ham.

    Kommentar by Træt — 17. september 2020 @ 09:19

  10. Ikke for bonnerte.

    Alene ordet “Sexisme” viser jo vi har at gøre med en totalt sexforskrækket feministik indflydelse. Vi skal helst gå i kloster og sove med hænderne over dynen hele bundet ellers er vi -sexistisk-. Sig mig hvor ligger bagatellgrænsen?????????
    Jeg kan da huske vi tilbage i skolen, og dengang var vi -drenge- jo cirka 12-13 år gamle, og havde lige fået vores første testotoron hormon. Vi havde knap nok fået kønshår, og fik hejst flagstangen bare vi så to bakker i horisonten. Vi havde fået en -smuk – engelsklærerinde-, som var gift med gymnastiklæren (flot fyr). Hun havde en veludviklet kavalergang med smukke meloner under blusen, og vi drenge sad selvfølgelig og savlede på første række :-) :-) :-). Nuvel hun muntrede sig sikkert over vores pubertetslidenskabelig interesse….så i gymnastik timen skulle vi drenge imod slutningen af timen ligge i strækt arm langs ribberne i gymnastiksalen, til “T-Rex- I love to boogie on a saterday night” vippe op og ned med røven, imens han gik grinende rundt. De har sikkert (i bagklogskabens erfaring) ligget og moret sig over de pubertetsdrenges lidenskab…..:-) :-) :-) :-)
    Kunne sikkert komme med mange andre røverhistorier i den dur fra et langt skole og arbejdsliv ,…men helt ærligt skal enhver kønslig drift kvæles i nypuriansk feministisk bonnerthed og had til mænd? Er der noget hjerte tilbage til flirt og almen kønsdrift? Skal enhver livsglæde i den dur nedværdiges, af en flok sexforskrækkede selvhøjtidelige dekadente feministiske kendisser eller såkaldte ofre?

    Alt imens voldtægt af mindreårige -1400 i england- samt bandevoldtægt helst skal ties ihjel, og en mand som Tommy Robinson lægges for had for at fortælle om denne islamiske kønsvelsignelse og sexslaveri forekommer. Imens giftemål med 9 årige tøser åbenbart kan ties ihjel af hensyn til diplomatisk fejhed.
    Jeg kunne brække mig over disse dekadente selvhøjtidelige bonnerte sexforskrækkede -Damer-. Men ok slukker og lukker også for medierne når den slags subjekter synes det er vigtigt. SÅ HELLERE MALKE TYREN ALENE END AT HØRE PÅ DEM :-) :-) :-).

    Støt SIAD og GI. Ha en god torsdag. mvh Michael Unna

    Kommentar by Michael Unna — 17. september 2020 @ 09:46

  11. Så længe mediekvinder snakker om udokumenterede overgreb fra “gammel dansk gris”, glemmer let påvirkelige danskere hverdags kriminalitet begået af indvandrere

    Det er også en måde at styre mediestrømmen

    Kommentar by k.m. — 17. september 2020 @ 10:04

  12. DEN NYE SOFIE LINDE BEVÆGELSE, MEE-TOO-BEVÆGELSEN, FEMINIST-BEVÆGELSEN OG BLM har allerede foretaget en selvafsløring. De har slået sig sammen for at bekæmpe den hvide mand og den hvide civilisation. Og for at at hævne 10.000 års indbildt undertrykkelse.

    For det første bygger man på en So fie påstand, der lige så godt kan være sand som løgn og digt. Den er under alle omstændigheder tvivlsom. Alligevel er den af DR blevet udbasuneret som et bevis på at mænd i bred almindelighed er nogle krænkere, nogle slyngler, nogle mindreværdige, tarvelige og primitive dumme svin. Nogle rigtige mandesvin i modsætning til de ædle, fine, hellige, dydige og ophøjede feminister.

    Den nye feminist-bølge er så at sige en DR-bølge. Som er bygget over postulater om nogle få ord udtalt ved et drikkelag og julefrokost for 12 år siden. Mere useriøst kan det jo næsten ikke være. Måske var So fie selv temmelig beruset.

    For det andet er det allerede kommet frem, at beskyldningerne om sexisme, mandehørm, kvindeundertrykkelse og sexchikane nu følges op med krav om mere ligestilling, ligeløn, kvoter og større feministisk indflydelse på alt muligt. Meget tyder på at So fie Linde “sagen” kun er et påskud for at hetze mod mændene.

    DR sørger for at “sagen” vokser og vokser. For i Sverige og Norge har det vist sig at hetz mod mænd er et effektivt værktøj til at skaffe feminister magt og indflydelse. Og begge lande er nu på vej mod anarki, opløsning, økonomisk uføre, ubegrænset indvandring, gangstervælde og organiseret systematisk vanvid.

    Det synes feministerne åbenbart er noget der er værd at stræbe efter.

    Det nytter måske ikke at skrive om det, for DR og TV2 kan sagtens overdøve alle indvendinger mod den nye hetz-kampagne.

    Men det er ihvertfald på tide at vi mænd tager os sammen og siger fra.

    Kommentar by Bent A — 17. september 2020 @ 10:08

  13. Jeg var lige inde på EB,s hjemmeside: Den terrordømte Ahmed Samsam glæder sig til at komme “Hjem” tilbage til Danmark (billede med maskinpistol..ISIS). Det er sikkert pga fejl i FE, at han er dømt….min subjektive vudering..Men han glæder sig…..Se EB lige her og nu….Støt SIAD og GI.

    Kommentar by Michael Unna — 17. september 2020 @ 10:14

  14. @ Kimski — 17. september 2020 @ 05:26
    Meget sandt. Jeg er så heldig at være gift med en fornuftig kvinde på 16. år og vi har 20 års jubilæum som kærester næste år.

    Hun ser ganske flot ud, og får opmærksomhed når hun er i byen. Mænd kigger, vil i snak med hende, pifter og ruller vinduet ned når hun holder ved siden af en flok håndværkere i et lyskryds.

    Hun kunne vælge at føle sig fornærmet og poste #metoo opdateringer, men faktisk synes hun det er ret rart at blive bekræftet. Og hun er dybt forarget over hendes medsøstres konstante beklagelser over krænkere, for det er “jo bare naturligt imellem mænd og kvinder” som hun siger.

    Jeg selv er også ganske rolig, hun ved jo hvem der er hendes mand, så jeg nyder godt af hendes selvtillid derhjemme ;-)

    Kommentar by redneck — 17. september 2020 @ 10:15

  15. PS: Der har været flere historier fremme om kvindelige “soldater” der var så sarte, at allerede “tonen” på arbejdspladsen gjorde dem ukampdygtige.

    Og der er igår iflg. DR sket flere fyringer af mænd pga. påstået sexisme. Men jo flere mænd der fyres, jo mere plads bliver der jo til feminister og politisk korrekte kvindesagskvinder.

    Kommentar by Bent A — 17. september 2020 @ 10:24

  16. Undersøgelser har vist at kvinder opfatter 90% af de mænd de præsenteres for som “under middel”

    De ønsker kun opmærksomhed fra de 10% som efter deres forkvaklede opattelse ligger “over middel”, resten skal bare holde kæft og holde øjnene for sig selv

    Kommentar by Træt — 17. september 2020 @ 10:44

  17. @12.Bent A. Hovedproblemet med sexisme er at aberne, herunder mennesket, ikke har ‘brunstperioder’. I princippet er både mænd og kvinder i brunst hele tiden. De fleste andre dyrearter styres seksuelt af klart afgrænsede ‘brunstperioder’, hvilket er mest praktisk. Jeg tror at rotter har det som mennesker hvad angår ‘brunst’ – er det tilfældet?

    Kommentar by Gustav Jensen — 17. september 2020 @ 10:49

  18. I wonder if the pedophiles, traitors and satanists own kids were object of sexual harrassment, how that would pan out and what the beta cucks would handle that. But I guess you do not work at DR unless you are a trusted traitors, satanist, pedophile and blew someone or let someone fuck you in return for a life long employment at DR. If the DR which is populated with these mentally ill, which is the promoter of white enslavement, oppression, corrupt politicians promoter do this, then how are the politicians that support DR with billions of money yearly? How do you get your job in public sector when you are a satanist, oppressor, hate white men, feminist, radical, commie, pedophile and obviously mentally ill and deranged since you have way low iq but think yourself you are smart because you trawl the internet for straws that will advance your career? I guess it is ok to be a pedophile, satanist, men hater, satanist et cetera when the one that molested you done the same at you in return for the job. Yu can not get fired at public service if you blew someone or were fucked in return for the job because they know that if they get fired they will rat out all the others around you. The ones most of the time, that get fired from public service are those that got their jobs on merits and are not corrupt.

    One can also ask oneself. If you are mentally balanced. Do you have to sit with the ear agaonst the wall that borders between you and the neighbor and listen to what the neighbor is up to (fucks his wife) and then sit and wait for the neighbor to exit his apartment so that you can “time” going with him in the same elevator…drooling and having problems talking because you drool like the french bastard you are?

    Is it normal as french to ask the neighbor what he has in his apartment or why he does not use the basement locker? Is it normal as french to sit and listen in to the neighbor and then bike and wait for the neighbor in front of the store with the argument that you want to talk to the neighbor? or run after the neighbor to see when he schedule a laundry in the community laundery room? French and latinamerican mental illness. No surpise that you end up in a foreign country and your own french and latinamericans say that you are a piece of shit. Big surprise. What do you do as french or latinamerican in a foreign country far away from your own stenchy shithole stealing at a fake job?

    Erwache jetzt!

    Kommentar by Erwache — 17. september 2020 @ 10:52

  19. Sørgelig debatvilkår mediestøtten giver

    “Cramon om DR-beslutning: Vært ville ‘lukke mig ned’, hvis jeg fortalte at ‘pigen blev fundet grædende’

    Kommentar by tavsen — 17. september 2020 @ 10:59

  20. Før corona lukkede Danmark ned, var tv programmer fuld af kvinder der krammede og nærmest kastede sig i armene på alt der bevægede sig.

    Vi har oven i købet en kramme-dag hvor det gælder om at komme så tæt på fremmede mennesker som mulige – hvorfor var kvinder så vilde med det for kort tid siden, hvor det nu næsten er kriminelt at kigge på dem
    https://www.tv2nord.dk/nordjylland/gi-en-krammer-i-dag-er-det-international-krammedag (21. jan 2019)

    Er det bare opmærksomhedssøgende der laver et stunt, som medierne kan koge suppe på i måneds/årevis, indtil et nyt interessant emne dukker op og det hele starter forfra

    Kommentar by k.m. — 17. september 2020 @ 11:10

  21. Vanviddet når nye højder

    https://ekstrabladet.dk/sport/anden_sport/nfl/fyret-efter-porno-kommentar/8291609

    Kommentar by redneck — 17. september 2020 @ 11:15

  22. Kommentar by Træt — 17. september 2020 @ 10:44.

    Korrekt. Jeg mener at kunne huske, at det var tilbage i 2013-15 at OKCupid, verdens største kontaktbureau, foretog den undersøgelse blandt deres mange, mange millioner af medlemmer, i forsøget på at blive bedre til at bringe par sammen.

    Det er værd at nævne, at de 90% var et ret konsekvent resultat, på trods af at kvinderne selv var stærkt overvægtige, havde børn med sig fra flere forskellige fædre, havde været gift mange gange, var over den fødedygtige alder, og/eller havde en høj studiegæld/anden gæld, som en potentiel partner med stor sandsynlighed kom til at betale, da de også var arbejdsløse.

    Kort sagt, der var generelt en forbløffende mangel på selverkendelse blandt kvinderne, både i forhold til eget værd, samt hvor tiltrækkende de så rent faktisk IKKE var, kun overgået af det faktum, at de reelt ikke havde en hujende fis at bidrage med selv, tværtimod.

    Kommentar by redneck — 17. september 2020 @ 10:15

    Samme her, fjorten år papirløst, et rigtig godt hug, og på trods af det, så nægter jeg stadig konsekvent at blive gift: Jeg tør simpelthen ikke, jeg har for meget at miste, og hun er også helt okay med det, for ‘holder det ikke uden papir, så gør det slet ikke med’. Og indtil nu har det holdt forbløffende godt, vi skal faktisk ud og fiske sammen senere på dagen: En kvinde der selv kan finde ud af at sætte orm på, sådan én sætter man sgu ikke ud igen. ;)

    Kommentar by Bent A — 17. september 2020 @ 10:24.

    Jeg tror godt jeg kan stikke den der: Her er tre kvindelige Britiske RAF rekrutter, der fik tildelt sammenlagt £300.000,(ca. 2, 5 million DKR), for skader angiveligt pådraget fordi man bad dem om at *marchere’.(!)
    https://www.dailymail.co.uk/news/article-2512412/Female-RAF-recruits-100-000-compensation–march-like-men.html

    Og lige præcis britterne er også meget apropos i sammenhængen med DR, da BBC i årevis har haft en ansættelses-strategi, der officielt udelukker ansættelsen af “hvide mennesker”. Men trods dette åbenlyse racistiske krav fra BBC’s side, så er det konsekvent altid en hvid kvinde, der repræsenterer mediet offentligt.
    Mon ikke tudesøstrene har lært noget derovre fra, eller på den anden side af Øresund, i det der nu kaldes Swedistan?

    Kommentar by Kimski — 17. september 2020 @ 11:38

  23. Jeg må indrømme at jeg har DYB FORAGT for de 1615 “kvinder” der i deres #MeToo medfølende søsterskab kan hidse sig op over en mere eller mindre opdigtet løgnhistorie ( historien er først sand når Vi får et navn og en politianmeldelse ).

    NÅR de selv-samme 1615 “kvinder” med GARANTI ikke har ytret et eneste ord i forbindelse med de forfærdelige beretninger Vi hører fra England og som formodentlig ville gøre alt for at stoppe en undersøgelse af en Dansk pendant.

    Skam jer!

    Kommentar by Santor — 17. september 2020 @ 12:00

  24. Gode betragtninger ned igennem

    Især 1 kommer med en syngende lussing til kvindekønnets psyke:
    “Jeg kan ikke være den eneste, der har observeret den klare sammenhæng der er, mellem “krænkernes” fysiske status, altså hvor langt nede på beta-han listen de befinder sig, og så kvindernes egen opfattelse af alvorligheden af “krænkelserne”.”

    Men NB – Der findes altså også søde kvinder, der kan se bort fra status. Utroligt nok.

    Det er interessant, at Sofie Linde-bevægelsen udvikler sig på en arbejdsplads, hvor kvinderne i den grad dominerer hele ledelsen og definitionsretten. Betyder det, at de massivt har brugt sex som middel til at tage magten fra de lumre mænd, og nu bagefter efter magtovertagelsen kan sidde trygt på magten med håneretten over de detroniserede mænd med lavere status og indkomst?

    Peter Aalbæk har luret de magt- og statussyge kvinder og tager det på sin egen anarkistiske måde helt afslappet: “Jeg vil fandeme heller ikke betragte den hvide, veluddannede og velbjergede danske kvinde som offer. Jeg har altid snakket til kvinder, som om de var en murerarbejdsmand bugnet af 120 kilo. Den største respekt er ikke at tage nogen som helst hensyn overhovedet til, hvem du står overfor.”

    Kommentar by traveler — 17. september 2020 @ 12:33

  25. Min tese er, at man helt overvejende finder kvinder med magt- og statussyge på venstrefløjen. Det er netop pga. den forkvaklede venstreorienterede ideologi, at den gensidige mistro mellem kønnene er blevet et problem, og det mentale er helt ude af balance. Og mændene her reagerer ekstrovert på den forkvaklede ideologi med sexistisk kynisme. Derfor udspringer #MeToo af et stærkt venstreorienteret miljø (i USA opstod #MeToo selvfølgelig hos Demokraterne).

    På andre arbejdspladser, hvor den venstreorienterede ideologi ikke er blevet til en undertrykkende plage, fungerer kønnene faktisk sammen.

    Kommentar by traveler — 17. september 2020 @ 12:52

  26. Kommentar by traveler — 17. september 2020 @ 12:33.

    “Den største respekt er ikke at tage nogen som helst hensyn overhovedet til, hvem du står overfor.””

    Jeg har et efterhånden et utal af anklager for kvindehad der bevidner, hvor forbløffende få kvinder der i virkeligheden er interesserede i, eller overhovedet kan håndtere, at blive behandlet som en ligestillet.

    Og min eneste “forbrydelse” har konsekvent været, at give dem præcist hvad de selv har opponeret for i mange år nu, ved at behandle dem præcis som jeg behandler venner og kolleger af hankøns-varianten.

    Der er en helt klar og udpræget hyklerisk indstilling til konceptet “ligestilling”, hvor man både vil spise sin tildelte småkage og så samtidigt beholde den, i form af særlige hensyn, og forventningerne om at man behandler dem som små Disney-prinsesser, eller konstant lefler for dem, så de kan få dækket deres daglige opmærksomheds-fix.

    Når det så ikke i sagens natur kan lade sig gøre, så er det af en eller underlig årsag altid mændenes skyld, hvilket ofte følges op af en adfærd, der bedst kan sammenlignes med rollinger der smider sig på gulvet hos købmanden, fordi de ikke lige kan få det de peger på.

    Livet er for kort til at spilde tid på sådan nogle mennesker, uanset køn, og det er for sent at forsøge at opdrage dem, til noget der bare tilnærmelsesvist gør det ud for et voksent og emotionelt modent individ.

    Kommentar by Kimski — 17. september 2020 @ 13:27

  27. Kommentar by Kimski — 17. september 2020 @ 13:27

    Efter min vurdering drejer det sig om forskellen mellem den venstreradikale ideologisk ligestilling og så den erfaringsmæssige ‘højreorienterede’ ligestilling, hvor kvinder og mænd respekterer hinanden for deres forskellighed og giver plads til hinanden.

    Den venstreradikale ideologisk ligestilling er derimod gennemført idiotisk og selvmodsigende, hvor f.eks. kvindens magt og karriere baseres på kvinden som offer, hvor kvindens genetiske tendens til statussyge gør, at hun reagerer indyndende på en alfahan og diskriminerende på en beta- og gammahan, men abonnerer alligevel på den luftige ligestilling, og hvor ligestilling for hende som ideologi opfattes også som ligestilling i seksuel drift, hvorfor en situation, som dette typiske venindehygge-soveri i borgmesterens seng ender i fejlsignaler og en voldtægtsanklage, fordi den ene hane i kanen ikke evner opføre sig ideologisk rigtigt som en hyggeveninde osv. osv.

    Mænd i dette venstreradikale miljø reagerer tydeligvis på dette idioti ved at være kyniske og sexistiske rettet mod disse øretæveindbydende magt- og statuskvinder. Det er jo ikke fordi mændene sådan bare ud af den blå luft kan lide at være lumre og sexistiske, men fordi de provokeres af miljøets idioti.

    Kommentar by traveler — 17. september 2020 @ 14:50

  28. Tak til Møller, Kimski, traveler, redneck, m.fl for fede meninger og formuleringer; I har allerede så glimrende udtrykt det jeg mener og tænker.

    Jeg vil blot tilføje at det nok er rigtig skide smart, at fru Linde har valgt at holde kæft; hun kan selvfølgelig ikke løfte noget der minder om en bevisbyrde – En påstand om seksuel krænkelse udøvet af denne unavngivne person, kunne let ende med et eftertrykkeligt bagslag, og et massivt erstatningskrav fra den pågældende!

    Kommentar by T. Flodur — 17. september 2020 @ 16:03

  29. DET HELE ER KOMPLICERET, MEN PÅ EN MÅDE ALLIGEVEL RET ENKELT: DR er en af kommunisternes, de radikale skinhelliges og ikke mindst feministernes højborge. Så selvfølgelig bliver DR stærkt oprørt og forarget når en feminist kommer og påstår at en eller anden anonym mand engang for 12 år siden til en julefrokost med en del alkohol sagde et eller andet til hende som muligvis var krænkende eller kunne misforstås. Hvor ædru eller beruset So fie Linde selv var dengang, foreligger der ikke noget om. Vi véd heller ikke hvorfor So fie pludselig synes at det skal frem efter så lang tid. Ja, vi véd end ikke om det blot er for at gøre sig interessant, at So fie fortæller om det ved et møde med mange kvinder.

    Men for DRs feminister er det straks en stor sag, der skal udbasuneres til hele Danmark. En sag så stor at den kan bruges til en hetz mod de tarvelige, klamme og onde mænd som jo står i stærk kontrast til de søde, ædle og fejlfri kvinder.

    Samtidig har DR selv afsløret at der har været en rådden kultur i DR. Det er deres egne ord. Men er det ikke nærliggende at tro at kulturen i DR er rådden hele vejen igennem? Måske er den sexistiske del af DR den mindst rådne del?

    Hvad med alle de løgne og halve sandheder som DR i tidens løb har serveret om “berigelse”, Trump, klimaet/co2 og “faldende kriminalitet” osv. Og hvad med alle fortielserne omkring familiepolitikken, indvandringens omkostninger, Marokko-traktaten, den hensygnende velfærd og det smuldrende sundhedsvæsen osv., osv. Hvad med de enorme mængder af holdningsmassage og den flittige brug af Enhedslisten osv.?

    Og igen og igen hører vi om nazismens forbrydelser, men intet om kommunisternes, der var lige så slemme eller endnu værre.

    Kommentar by Bent A — 17. september 2020 @ 17:29

  30. Gitte Hansen er en god DDR medarbejder – hun får vel sagt “12 år gammel sag” 15-20 gange…

    Uhyggeligt hvor bange Jesper Pedersen er for at udtale sig om konkrete eksempler på gamle socialdemokratiske grise – det er farligt for karrieren hos pædo-sosserne…

    Kommentar by Jørgen Nielsen — 17. september 2020 @ 19:10

  31. Feminist er blot et andet begreb for gople

    Kommentar by Bjarne Jensen — 17. september 2020 @ 19:53

  32. Jeg kan kun gentage, hvad jeg skrev på OT:

    “I mine øjne udstiller de sig selv som svage kvinder, der ikke havde lært andet i livet/opvæksten, end at deres personlige viden/værdier i livet ikke var værdier nok, til at skabe sig et fagligt-/værdifyldt arbejde -> man måtte prostituere sig OG GJORDE DET SQ!!!
    – hvis dette skulle tjene til deres “værider” i MSM/kulturindustrien/.. i dagen Danmark, MÅ jeg sige:
    De var sq for svage og med en sådan mangel på balast, til at takle livet, ER OG BLIVER de fortsat for svage til det, i og med at de nu trækker offerkortet, for deres egne mangler, på at kunne bedømme en situation og REAGERE NØGTERNT og logisk på det!”

    Kommentar by M.S. Carstens — 17. september 2020 @ 23:00

  33. Ps.

    Hvor er i øvrigt NETOP disse ME-TOO-kvinders OPRÅB om indvandrenes daglige krænkelser over etnisk danske kvinder???
    – lige fra ludder til voldtægt og alt der i mellem!

    Kommentar by M.S. Carstens — 17. september 2020 @ 23:04

  34. Træt 17. september 09:19. Du rammer helt rigtigt, synes jeg: “Både pigen og Jeppe blev ofre for deres biologi, hun blev tiltrukket af magt og autoritet, han af hendes ungdom og hendes fascination af ham.”

    Jeg er ellers ikke nogen stor fan af motivforskning og slet ikke når det drejer sig om sex. Kald det kærlighed. Kald det lige hvad du vil. Det er livets gudsskabte motor*, som vi aldrig skal forstå. Groucho Marx: “Jeg tror at sex er kommet for at blive”

    Det var et frivilligt samleje. Det var ikke voldtægt. Som ‘Træt’ er min hypotese, at Jeppe Kofoeds vækning af pigens libido ikke så meget skyldtes hans udseende, som hans personlighed og status. Han ligner ingen Jamie Dornan. Hvad der vækkede pigens libido, er der ingen der ved. Man kan spørge de to deltagere, men de ved det måske ikke selv. Hvad vi tænder på seksuelt er mest styret af underbevidstheden.

    *I Sigmund Freuds psykologi er libido forplantningsdriften. Driften er grundlæggende for alle levende væsener og libido kaldes derfor også for livsdriften.

    Kommentar by A-mad — 18. september 2020 @ 08:40

RSS feed for comments on this post.