23. september 2020

Korsør: Konservativ politiker antastet af AEH’ere – “Tre af dem passede mig op og virkede truende.”

Det er selvfølgelig fint hun er ærlig omkring sin oplevelse, men der er også en ulidelig 90’er-naivitet over den konservative politiker. Der er ikke brug for retfærdig harme eller flere politibetjente, men færre arabere på dansk jord. I den optik er De Konservative ikke en del af løsningen. Brigitte Klintskov Jerkel havde et kulturmøde på Motalavej. Sakset fra Facebook.

“En vanvittig oplevelse på Motalavej i Korsør.
I går eftermiddags var jeg en tur rundt på Motalavej og ville se nærmere på området samt tage billeder til brug for mit arbejde. Jeg fotograferede hverken personer eller biler – kun bygninger.

Jeg havde ikke været på Motalavej ret længe, før det myldrede frem med unge mænd med anden etnisk herkomst end dansk. Tre af dem passede mig op og virkede truende. De ville vide hvad jeg lavede, og hvad jeg fotograferede.

Jeg fortalte dem, hvad jeg fotograferede, hvortil de sagde; at jeg ikke skulle tage foto der. Vi begyndte en diskussion om, hvor vidt jeg måtte tage billeder eller ej. Jeg sagde til dem; det kommer I naturligvis aldrig til at bestemme, så længe jeg ikke fotograferer jer eller jeres biler – så skal I ikke blande jer i, hvad jeg laver.
Det resulterede i at de fotograferede både mig og nummerpladen på den bil, som jeg kørte i, og herefter blev de stående for at holde øje med mig, indtil jeg kørte igen.

Jeg oplevede hele situationen som meget grotesk. Hvorfor bliver de så oprevet over en kvinde, som går rundt alene og tager billeder af nogle bygninger? Har de noget at skjule? Jeg kan godt forstå, at nogen i området føler sig utrygge ved deres adfærd. Jeg følte mig i hvert fald meget utryg til sidst og valgte derfor at forlade området efter kort tid. Oplevelsen understreger for mig vigtigheden af de igangværende politiforhandlinger. Der er simpelthen brug for mere synligt politi – også lokalt. I Danmark er det lov og orden, der hersker – ikke anarki. Det skal simpelthen ikke være sådan, at der er steder i Danmark, hvor man ikke kan færdes uden at føle sig utryg.

(Brigitte Klintskov Jerkel, Motalavej, Korsør, 20. september 2020)

Oploadet Kl. 01:04 af Kim Møller — Direkte link43 kommentarer
Arkiveret under:

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/113550/trackback

43 Comments »

  1. Billedet og attituden. Stem på mig, så bliver alt godt.

    >>>>>>>>>>>>>>> STUERENE BLIVER DE ALDRIG <<<<<<<<<<<<<<<<>>> 517.987 personer har oprindelse i ikke-vestlige lande.”””

    GOOD LUCK til den stålsatte Brigitte Klintskov Jerkel

    Kommentar by tavsen — 23. september 2020 @ 01:18

  2. >>>>>>>>>>>>>>> STUERENE BLIVER DE ALDRIG <<<<<<<<<<<<<<<>>

    Sagde den store statsmand Nyrup, da et forslag om at udvise hele den kriminelle familie blev fremsat.

    Dengang havde maz 10 udvisninger været nok, og der ville have sænket sig en vidunderlig ro over landet.

    I dag er det uløseligt, takket være politisk korrekte som Brigitte Klintskov Jerkel.

    Det er mange år siden jeg kom i mindretal, dansk bliver ALDRIG fællesnævneren i NyDanmark

    Pr. 1. april 2020 er der i alt 809.168 indvandrere og efterkommere i Danmark, som svarer til 13,9 pct. af den samlede befolkning.
    >>>> 517.987 personer har oprindelse i ikke-vestlige lande.

    Bare fordi det store flertal mangler selvtillid og tiltro til egen næstekærlighed.

    Gad vide om 1 million fra ikke-vestlige lande kan gøre dem glade? For de kommer.

    Kommentar by tavsen — 23. september 2020 @ 01:29

  3. For de kommer. Som i Frankrig. Hvor er multietnisk samfund dog smuk. I teorien.

    Migrant thieves attack and try to rob an eastern tourist
    https://twitter.com/AmyMek/status/1308140657282703360

    Kommentar by tavsen — 23. september 2020 @ 01:58

  4. Forbandede naive kælling.

    Kommentar by Den Danske Helt — 23. september 2020 @ 02:27

  5. Hun er uden forudsætninger for at sidde i Folketinget og arrangere andres liv. Men det er der på den anden side så mange, der er. Det er derfor, vi sender vores børn i krig

    Kommentar by BB — 23. september 2020 @ 03:24

  6. Frankrig er nu i UNDTAGELSESTILSTAND. Huse, skoler, kirker, butikker og biler brænder, folk skydes og stikkes ned, overalt er der kriminel aktivitet. Det er noget af det samme i Hamborg. Osv., osv.

    Det har længe været sådan i Danmark, at der kun er få steder hvor man er i sikkerhed mod evighedsturisterne. På gaden, hjemme, i toget, i bussen, på DSB-stationen, på vejen, i skoven og ved stranden, på 4. sal på Østerbro, midt i de store byer osv. er der foregået vold og overfald, og meget mere af samme slags vil følge efter.

    ALLE de gamle partier har været ligeglade i årevis, og de ønsker at importere endnu flere asylanter. Der er lig i dynger på bordet, men sinkerne og forræderne fremturer.

    Kommentar by Bent A — 23. september 2020 @ 04:58

  7. “Der er ikke brug for retfærdig harme eller flere politibetjente, men færre arabere på dansk jord.”

    100% enig! Vi har ikke brug for mere “integration” eller “assimilation”, vi har brug for repatriering/re-migration.

    Kommentar by Peter Nielsen — 23. september 2020 @ 05:10

  8. Som man sår,så høster man. Ku’man sige til lille Birgitte. Hvis hun ellers forstår meningen. Jeg kan også råde hende til at melde sig ud af såkaldte Konservative og ind i SK. Her vises trods alt en vej ud af moradset,som hun faktisk selv har været med til at skabe.

    Kommentar by Nielsen — 23. september 2020 @ 05:36

  9. Hvor mange aar har Jerkel siddet i Folketinget. “understreger for mig vigtigheden …..” Ja saa? naeste tur maa vel saa gaa til Gellerup, om det kan vaere rigtigt ,saa maa vi have et udvalg eller flere,med nogle ekstra konsulenter,saa kan jeg og mine faeller sove videre i fred.

    Kommentar by dunk — 23. september 2020 @ 07:10

  10. Hun er naiv hvis hun tror at mere politi vil ændre noget som helst!
    Heller en ny kaskade af velmenende hundedyre integrationsprojekter ændre noget!
    Der er kun en eneste løsning: Repatriering!

    Kommentar by Den Nervøse — 23. september 2020 @ 07:38

  11. “Det skal simpelthen ikke være sådan, at der er steder i Danmark, hvor man ikke kan færdes uden at føle sig utryg.“ Brigitte Klintskov Jerkel er HEEEELT væk ! Hun står og siger nøjagtig det samme som Poul Nyrup Rasmussen sagde i sin nytårstale i 1997. I årene siden er tingene bare blevet værre og værre. Brigitte Klintskov Jerkel og stort set alle de øvrige politikere er ligesom robotter, der er engang lagt et program ind i dem og så kører de bare derudaf. Gør og siger nøjagtig det samme igen og igen.Når de så går ind i feks. en dør så står de bare mekanisk og banker hovedet ind i døren ude af stand til at ændre retning. Det er rystende at være vidne til . Hvis hun en dag ligger forslået og blødende efter at være kulturberiget vil hun bare forsætte med at aflire den indprogramerede remse.

    Kommentar by Danskeren — 23. september 2020 @ 07:39

  12. “Diversity!”, she cried, while the nation behind her died..

    Der sker ikke noget af virkelig betydning i denne her debat, før deres egne familiemedlemmer og de selv bliver angrebet og myrdet.

    Og selv dét er langt fra sikkert, hvis Brigitte Klintskov Jerkel’s naivitet er repræsentativ for resten af politikerne, hvilket der efterhånden er en hel række gode grunde til at tro den er.

    Kommentar by Kimski — 23. september 2020 @ 07:54

  13. Er det de muhamedanere, som Skt. Glistrup talte om?

    30 år efter et af de mest afgørende udlændingeslagsmål er dommen klar: »Det har været så dårligt for Danmark«

    Størstedelen af de statsløse palæstinensere, der fik opholdstilladelse i Danmark gennem den såkaldte palæstinenserlov i 1992, er dømt for kriminalitet eller endt på offentlig forsørgelse. Det møder hård kritik fra en række politikere her snart tredive år efter loven. For en række af de familier, der har hærget de udsatte boligområder, er statsløse palæstinensere, »man skulle aldrig have lukket den gruppe ind«.

    Det var et af de første og vigtigste udlændingepolitiske slagsmål i Danmark.

    Nu viser helt nye tal, at palæstinenserne fra Blågårds Kirke, der fik asyl med en særlov i 1992, i stor stil er dømt for kriminalitet eller er på offentlig forsørgelse.

    »Det er fuldstændig vanvittigt, at den lov blev vedtaget, og det må de røde partier også tage stilling til nu,« siger Dansk Folkepartis udlændingeordfører Pia Kjærsgaard, der var aktiv i debatten i 1992, forbyd islam i Danmark 🇩🇰

    Kommentar by NotariusUmulius — 23. september 2020 @ 08:14

  14. Hvor er det synd for Brigitte Jerkel og alle de øvrige Konservastive folketingsmedlemmer at det skulle gå sådan. Det var jo slet ikke det der var meningen, da de i deres hjertes godhed åbnede alle døre for muslimske indvandrere, blev ved med at holde dørene åbne og stadig gør det. Brigitte Jerkel ved jo at Konservastive er gode mennesker, hattedamer og venligboere der så gerne vil hjælpe de stakkels flygtninge som jo ikke har højere ønske end at arbejde og leve i fred og fordragelighed i Danmark og hver dag glæde sig over den danske ytringsfrihed. Konservastive ved ligeledes at muslimerne vil tage imod vores godhed med stor taknemmelighed og hurtigt vil blive ligesom de øvrige danskere.
    Skulle der være nogle enkelte der ikke opfører sig helt hensigtsmæssigt, så må man jo lade politiet tale dem til rette.

    Hvor gode og pæne mennesker de Konservastive er ses jo også af at de som formand har valgt den godhjertede, hattedame og venligboer Søren Pape til formand. Pape er en imponerende personlighed, der ikke er bange for at sige “fy dog” til utilpassede muslimske unge.
    Søren Pape er næsten lige så pænt et menneske som daværende udenrigsminister Per Stig Møller, der billedlig talt blev sparket i røven da danske flag og ambassader blev brændt af i Mellemøsten.
    Hvad gjorde Per tig Møller? Han vendte sig rundt og sagde undskyld og tilbød udvidet kulturelt samarbejde med de “krænkede” lande og selvfølgelig betalt af Danmark. En sand Konservastiv.

    Der kan siges meget godt om konservatisme, men ikke ret meget godt om Det Konservativt Folkeparti.

    Kommentar by bjarne binee — 23. september 2020 @ 08:19

  15. Typisk dame-forestilling: Mere politi. Vi HAR ikke mere politi! Vi kan ikke få mere politi! Dansk politi vokser ud af en kultur, der lider som følge af blandt andet “konservativ” politik (hvis eneste tilbageværende vision for Danmark er Det Europæiske Projekt). Vi kan ikke fremtrylle flere politiemner. Og vi kan ikke gøre “politi” af Student Morgenhår eller Anden Generation.

    Vi svinder. De øges. For de kan supplere sig selv endeløst. Det kan vi ikke.

    – – –

    Kommentar by Morten - - - — 23. september 2020 @ 08:22

  16. “…det myldrede frem med unge mænd med anden etnisk herkomst end dansk…”
    Når vi får brug for klister til at lime mus sammen, skal vi nok ringe efter en muslim – ellers ikke. Lad dem myldre hjem til deres rottereder i ISland, hvor de hører hjemme.

    Kommentar by Gustav Jensen — 23. september 2020 @ 08:23

  17. Hun mangler bare at bruge det stærkt indignerede, men totalt konsekvensløse udtryk “uacceptabelt”.

    Kommentar by J — 23. september 2020 @ 08:59

  18. Bla-bla-bla “vi vil ikke acceptere det” – politiker-snik-snak. Sådan kan de snik-snakke indtil der kun er 20% danskere tilbage i landet. Sætter aldrig mere en stemme på de spader.

    Kommentar by Realisten — 23. september 2020 @ 08:59

  19. Tillad mig at nævne og mindes en ægte dansk helt.

    Det drejer sig om salig Th. Riemann, der blot ville sine landsmænd og ditto kvinder det bedst mulige.

    Derfor havde han lavet en advarende artikel, som hed ”assimilation eller permission” mod den fortsatte og faretruende indvandring.

    Artiklen blev offentliggjort i avisen Danske Tidende tilbage i 1979 og efterfølgende blev Riemann – som den første i Danmark – dømt for at overtræde racismeparagraffen § 266B.

    Det såkaldte konservative folkeparti og alle de andre ”ansvarlige” politikere fra de indvandringsliderlige partier kan og bør med stor skam læse med her:

    https://fremskridtdk.wordpress.com/2009/04/03/assimilation-eller-permission/

    Kommentar by Karsten Lund — 23. september 2020 @ 09:00

  20. “Politiforhandlinger” – hahaha take a hike

    Kommentar by BB — 23. september 2020 @ 09:24

  21. https://www.bt.dk/samfund/se-videoen-bryllup-forarger-borgmester-det-bliver-meldt-til-politiet

    Kommentar by Anonym — 23. september 2020 @ 09:30

  22. ALTSÅ, STILLER VI IKKE urimelige krav til politikerne? Hvordan skulle de dog få tid og overskud til at tage sig af de små og ubetydelige småting der er med indvandrerne, såsom at de kan være en smule uhøflige eller utålmodige når de står i kø i banken eller Brugsen, eller hvis de smitter en smule ekstra med lidt forkølelse eller influenza.

    Husk nu på at politikerne arbejder benhårdt 24/7 for at udviklingen skal blive bæredygtig, husk nu på alle de vildt ambitiøse klimamål, og glem ikke at de knokler løs for at opdrage omkring 200 lande til at opføre sig ordentligt. Og så er der jo også alle problemerne med Trump.

    Så styr jer nu lige, og lad vores kære politikere få arbejdsro, så de ikke bryder sammen under arbejdspresset. De er stressede nok i forvejen, deres løn dækker dårligt nok deres behov og udgifter.
    Og så kommer nogen og forlanger at de også skal tage stilling til det med indvandringen som jo går som den skal og helt af sig selv.

    Er I ikke lidt urimelige?

    Kommentar by Bent A — 23. september 2020 @ 09:31

  23. Ha, en Danske politiker der ikke, pr instinkt, ved hvordan man gebærder sig i en ghetto.

    Der er sat vagter ud der opdager dig i samme sekund du viser dig i horisonten. Der er telefon-kæder der igangsættes ved samme. Hvorefter et tæskehold udsendes for at “beskytte” ghettoen.

    Hvis man som politiker ikke er klar over virkeligheden i ghettoerne så har man ingen ret til at fortælle Os andre noget som helst, endsige nedkaste befalinger over Os i form af love og forordninger.

    Ikke just betryggende!

    Kommentar by Santor — 23. september 2020 @ 09:48

  24. “det myldrede frem med unge mænd med anden etnisk herkomst end dansk”

    siger et Folketingsmedlem, valgt til at styre Danmark.
    De aner ikke hvad der sker uden for terrorkuglerne på Christiansborg.

    Kommentar by k.m. — 23. september 2020 @ 10:04

  25. Hvad laver hun i Konservative og hvad laver Inger Støjberg i Venstre (Burde være DF.ere. NB. Eller Stram Kurs). De spilder Deres tid i disse dødsejlere på Christiansborg. Måske blot som tomme vælgerfiskere fra
    DF ere, NB eller Stram Kurs.

    Kommentar by Michael Unna — 23. september 2020 @ 10:35

  26. So why do niggers and muslims swarm when someone thy do not recognize shows up in the ghetto? Because they think that you are a narc and that is when they start to harrass you. She was not buying drugs, many white commie pieces of shits go to the ghetto to buy drugs. That is why there are so many drug sellers there, at the outskirts meeting up with them. To sell them drugs, to be first in line to make a profit. If the police found where those outposts in the ghetto where they could have captured tons of drug dealers and users that are all on welfare. Just as noting the Swedish number plates at Christiania and handing them over to the Swedish police. In 60 minutes the drug sale will get a knock out.

    Why do muslims and criminals do not like to have their picture taken? because they sell drugs, do other crimes and are on welfare.

    If you are white and do not live there then you are either narc or hav some other objective. I think that you are lucky not to have gotten raped as white woman. If there is a building with several floors they usually place a lookout there, that warns the rest of the criminals if the police is arriving or someone they identify as an enemy.

    At one point a muslim yelled at me from one of those lookput posts, who I was loking for when I was passing through. I told him I was loking for his mom. He was steaming, the muslim piece of shit.

    There is some piece of shit that still naively think that appealing to pedophile and satanist traitor politicians will help. You have low IQ if you think they will assist, it is them that imported these muslim and nigger lice and rats and the beta cuck police is their corrupt underling helper, together with the piece of shit that call themselves “journalists”. All of them fuck or blow someone in return for their jobs. who else would they geta job when they are retarded and corrupt traitors that only put their self interest first.

    How difficult is this to understand? The best would be to place the vote on Paludan and let him fight it out. Just like he was in a live TV interview with the pieces of shit traitors. Nye Borgelige says poenly that muslims are welcome as long as they integrate. How many muslims appreciate that they get 25 000 euros for free per adult and how many do not hate whites, how many are loyal to their own shithole and I am including polacks, french and latinamerican pieces of shits. They can steal and lie in their own shitholes they came from, and stay with their own. No need to go all the way to Denmark to hate and kill innocent people and threaten them because they support you.

    I never heard or seen any pedophile or satanist traitor taking in a muslim or nigger in their home or living where the ghetto creatures or drug dealers live but I have seen many white people that have real jobs being forced to live next to criminals because they have no option or anywhere to go.

    Kommentar by Erwache — 23. september 2020 @ 10:46

  27. Jeg kan overhovedet ikke tage hende seriøst, primitivt forsøg på profilering/stemmefiskeri. RP og Stram Kurs har jo dokumenteret dette og nu aber hun efter?

    Kommentar by Johnson — 23. september 2020 @ 11:19

  28. Hvis det var mig, der var statsminister, så blev de rullet i tjære og fjer på Kongens Nytorv, fik stribede fangedragter på oveni fjerene, og fodlænker, og så herut med dem og deres store, fede og dovne klanfamilier på et Herkules-fly. Sæt dem af i Afghanistan, for der passer de ind.

    Kommentar by Løsriv Jylland! — 23. september 2020 @ 11:51

  29. 26 -Johnson: kan du tage nogle at idioterne på borgen seriøs? Jeg kan ikke. De får en fed hyre, men danser efter Merkel og Junckers piber.

    Kommentar by Løsriv Jylland! — 23. september 2020 @ 11:52

  30. #21 Bent A
    Herlig ironi Bent! Længe leve ironi og satire

    Kommentar by bjarne binee — 23. september 2020 @ 12:57

  31. Om nogle, så har det såkaldte Konservative Folkeparti båret ved til bålet i årevis. Partiet skulle slæbes i retten, da navnet vildleder. Det er hverken konsevativt og ej heller et folkeparti.
    At man har valgt slapsvansen og venligboeren Søren Pape til formand, er en parodi. Han er kendt for at åbne munden om morgenen, og lade den stå og passe sig selv hele dagen.

    Fra Den Store Hukommelse:

    ”Det store flertal af muslimer i Danmark og religionen islam bliver taget som gidsler af terrororganisationen IS. Jeg føler med det store flertal af muslimer herhjemme, som er velintegrerede, og som loyalt arbejder for Danmark.”
    (Søren Pape Poulsen, (C), konservativ formand på de konservatives landsmøde 27.9.2014 i Tivoli Congress Center/uriasposten 27.9.2014).

    ” I dag (24.09.2017) skal Tyskland genvælge verdens bedste Merkel. Jeg er stolt over at tilhøre samme konservative familie som Angela Merkel. Med hende ved roret skal det hele nok gå. Viel Glück”!
    (Søren Pape Poulsen, (C) partiformand på Facebook og Jyllandsposten ”Indblik” 01.10.2017).

    ”Umiddelbart forestiller vi os, at Danmark skal modtage cirka 5.000 FN-flygtninge om året fra lejrene. Et antal vi er i stand til fysisk og økonomisk at integrere på en holdbar måde. De penge vi sparer på ikke at skulle sagsbehandle og indkvartere tusindvid af asylansøgere, hvoraf mange reelt ikke har krav på asyl, skal i stedet bruges til humanitær hjælp i nærområdet”.
    (Søren Pape Poulsen, partiformand for C, på ”Konservative dk.” og Document, 21.08.2018 og ”Indsigt/udsyn-Danskeren” 21.08.2018).

    ”Jeg ved godt, at mange danskere er ængstelige for at åbne grænser kunne føre til, at Danmark bogstaveligt talt blev oversvømmet af f.eks. en halv eller en hel million mennesker udefra. Det ville skræmme folk, men sådan går det jo ikke. I øjeblikket udgør flygtningene 0,3 procent af befolkningen.”
    (Poul Schlüter, (liste C), statsminister, Berlingske Tidende 4/8 1985).

    ” En bred folkelig modstand mod racisme og imødekommenhed holdning over for mennesker, der ikke er danske, er nu engang det, som bedst nytter noget.”
    (Poul Schlüter, (liste C), statsminister, sagt i Folketinget 03.12,1991).

    ”Der er f.eks. kommet langt flere flygtninge til Sverige. I Danmark er der tale om nogle få tusinde, og alt i alt er kun 0,3 procent af befolkningen flygtninge … Der er sikkert nogle mennesker – som uden at være racister – føler en form for kulturangst, og som frygter, at vi skal blive oversvømmede af fremmede stilarter, så værdifulde danske kulturtraditioner ikke kan klare sig. Det mener jeg er fuldstændig hysterisk. Det vil der aldrig blive tale om.”
    (Poul Schlütter, (liste C), i Berlingske Tidende 4. august 1985 og Den Danske Forening ”Indsigt/Udsyn” 12. 08.2018).

    “Men vi troede jo ikke, at det ville udvikle sig sådan. Det er nødvendigt, at EU får bevogtet den ydre grænse. Det bliver meget dyrt, men der er ingen vej uden om,«
    ”De trænger til at vide, at den understrøm af mistroiskhed og fordømmelse, som mange af dem (op)lever med i hverdagen, ikke deles af os alle. Vi er mange, der ikke tænker sådan. Vi er mange, der betragter dette lands borgere som ligesindede.”
    (Poul Schlütter, fhv. statsminister, i B.T. 17.03.2019).

    ”Vi er allerstærkest, når vi tillader, at vi er forskellige. Derfor er jeg heller ikke bange for migration og 10 millioner ekstra borgere fra et andet sted i verden, f.eks.Afrika. Migranter skal ikke ses som en trussel. For det er sket før, og alt andet lige har det kun beriget os. Afrikanere og andre som vil arbejde i EU, skal modtages på en langt mere positiv måde end i dag. Det har givet os udfordringer, men vi er blevet et rigere folk, vi er blevet dygtigere og mere omstillingsparate af at håndtere de udfordringer.”
    (Pernille Weiss, spidskandidat for liste C til EP-valget 26.05.2019 i Berlingske Tidende 26.04.2019 og Uriasposten 2.04.2019).
    I november 2019 stemte hun i EU-parlamentet for, at hvert land skulle hjemtage børn af IS-krigere!

    Kommentar by der Adler — 23. september 2020 @ 13:27

  32. Nu rykker det sateme for Brigitte Klintskov Jerkel – Men kløjs nu ikke i det der med at betro dig til Facebook; sæt nu at Reimer Bo Christensen læser med (i ved ham der er selvstændig i kommunikationsbranchen) – Flere husker sikkert Hr. Christensens forrygende forsøg på at karaktermyrde Paludan – Turen kan hurtigt komme til dig fru Jerkel; om lidt beskylder hr. Christensen dig garanteret for mordet på Olof Palme!?

    Kommentar by T. Flodur — 23. september 2020 @ 13:47

  33. Fru Jerkel kommer selv fra Greve, hvor de som bekendt har de to stærkt islamiserede ghettoer Askerød og Gersagerparken, så fruen burde vel ikke blive så overrasket over muhammedanernes opførsel?

    Kommentar by Revisoren — 23. september 2020 @ 14:19

  34. Jeg er uendelig træt af “pæne” og “anstændige” såkaldt “konservative”, som ikke tør eller vil gøre det nødvendige. De er fuldstændig ubrugelige.

    Kommentar by Peter Nielsen — 23. september 2020 @ 15:09

  35. “Der er ikke brug for retfærdig harme eller flere politibetjente, men færre arabere på dansk jord.”

    Der er ingen hjemme hos Kim Møller, men skulle man følge hans alternative logik, burde alle medlemmer af Dansk Folkeparti udvises.

    “En forårsdag i 2017 stod tv-fotograf Birger Lund og filmede. Kameraet var på stativet i en vejgrøft ved en mark uden for Vamdrup. Han skød dækbilleder af et hus til en dokumentar, da en vred mand dukkede op.

    Birger Lund troede ikke, at nogen var hjemme i huset. Men det var Dansk Folkeparti-politikeren Jørn Dohrmann. Han for ud, tog kameraet af stativet og forsøgte at tage det med.”

    https://journalisten.dk/jeg-proever-at-stoppe-ham-men-han-flaar-i-kameraet-og-oedelaegger-det/

    Kommentar by np — 23. september 2020 @ 16:31

  36. np — 23. september 2020 @ 16:31:

    Din respons giver ingen mening. Vi ønsker ikke at etniske danskere bliver skiftet ud med ikke-vestlige fremmede, herunder arabere og afrikanere, Vesten tilhører vesterlændinge.

    Kommentar by Peter Nielsen — 23. september 2020 @ 16:39

  37. Peter Nielsen kl. 16:39

    Sådan er vi forskellige. Som konservativ-borgerlig er jeg helst fri for, at mistænkelige personer fotograferer min bolig og afbrænder bøger af min yndlingsforfatter på vejen udenfor (eventuelt med politibeskyttelse).

    Kommentar by np — 23. september 2020 @ 16:50

  38. Som en krydsning mellem Alt-er-naivt, EinheitSSlisten og de Radigale er NonPlayable aktivt interesseret i Danmarks undergang

    Kommentar by Træt — 23. september 2020 @ 17:30

  39. np ville ønske nogen af os spurgte np hvem np’s yndlingsforfatter er. Men det gør vi bare ikke. Æv bæv.

    Kommentar by Nielsen — 23. september 2020 @ 18:28

  40. Hendes sætning: “Det skal simpelthen ikke være sådan, at der er steder i Danmark, hvor man ikke kan færdes uden at føle sig utryg.“ hænger jo slet ikke forståeligt sammen, jeg ved godt hvad hun mener men den er retorisk forkert formuleret. Når det så er sagt, Ks politistat er heller ingen løsning, der bliver kun rolige forhold i dette land igen, når antallet af alle disse kulturelt uintegrerbare personager reduceres ganske gevaldigt. Og hertil kan man formentlig ikke engang regne med Ks seriøse støtte, desværre.

    Kommentar by LarsB — 23. september 2020 @ 19:35

  41. En stor tak til perkerne for kulturberigelsen af landsforræderen fra de konservative bøsser – Keep Up the Good Work!

    Kommentar by piphans — 23. september 2020 @ 22:46

  42. @np — 23. september 2020 @ 16:31

    “Der er ikke brug for retfærdig harme eller flere politibetjente, men færre arabere på dansk jord.”

    Der er ingen hjemme hos Kim Møller, men skulle man følge hans alternative logik, burde alle medlemmer af Dansk Folkeparti udvises.

    Hvad i alverden har en dansk politiker ved navn Jørn Dohrman med sagen at gøre?

    Der er ikke nogen alternativ logik, for det er lige til, nemlig at hyppigheden af oplevelser med fremmedes agressive adfærd reduceres i takt med, at antallet af disse reduceres.

    Hvis der er nogen, som har en alternativ logik her, så må det være np.

    Kommentar by T. H. — 23. september 2020 @ 23:26

  43. FISK HAR UDVIKLET SIG TIL ET POLITISK PROBLEM. Det drejer sig om tunfisken Greta, om flyvefisken Eva Flyvholm og om sugefisken “np”. Alle tre fylder os med vrøvl, for at skabe den størst mulige forvirring omkring klimaet, EU, indvandringen og alle mulige politiske emner.

    Kommentar by Bent A — 24. september 2020 @ 07:58

RSS feed for comments on this post.