29. september 2020

Århus: Araber krænkede 15-årig pige i bus – Befølte hende ‘op af inderlåret og holdt fast i hendes ben’

Politiet eftersøger en ca. 23-årig mand, ‘arabisk af udseende’. Fra døgnrapporten for Østjyllands Politi, 28. september 2020 – Pige befølt af mand i bussen.

“En 15-årig pige anmeldte søndag, at hun natten til søndag var blevet udsat for blufærdighedskrænkelse i en bus. Kl. 00.15 stod pigen på Park Allé i Aarhus, hvor hun tog bus 2A mod Holme. I bussen sad en gruppe på tre unge mænd, og fem minutter efter, at pigen var stået på, satte en af mændene sig hen på et sæde over for hende.

Ifølge pigen befølte han hende op af inderlåret og holdt fast i hendes ben, da hun forsøgte at flytte dem. Manden forsøgte flere gange at få pigen til at oplyse navnet på hendes snapchat-profil, men det nægtede pigen. Det fik manden til at blive aggressiv og råbe op, men han opgav og gik til sidst tilbage til sine venner.

Kort efter stod pigen af bussen, og dagen meldte hun sammen med sin mor episoden til politiet.

Østjyllands Politi efterforsker sagen nærmere og hører gerne fra vidner, der har set episoden i bussen.”

(Midttrafik-bybus på Park Allé, Århus)

Oploadet Kl. 01:24 af Kim Møller — Direkte link28 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/113715/trackback

28 Comments »

  1. Giv ham falsk dansk indfødsret ved lov. Nåh nej, already done. Og ellers advarsel om udvisning. Næste gang udvisning i 4 år. Og så i 6 år.

    Er han overhovedet gerningsmanden? Kiggede hun racitisk på ham? Lagde hun selv op til det? INGEN RACISTER OG NAZISVIN I VORES GADER!

    Kommentar by Skatteyderen — 29. september 2020 @ 01:33

  2. Hvid pige der anklager AEK (anden eksotisk kultur) for sex-forbrydelser er åbenlyst et systemisk racerelateret privilegieovergreb, der har til formål at genindsætte Adolf Hitler ved magten i Europa.

    Kommentar by Skatteyderen — 29. september 2020 @ 01:35

  3. Til Skatteyderen

    Gid du blev kørt over af linje 14

    Kommentar by Bjarne Jensen — 29. september 2020 @ 06:54

  4. Det er utroligt at MSM ikke skriver om den slags hændelser. Flere af dem modtager mediestøtte.

    Stop mediestøtten og forbyd islam i Danmark !!

    Kommentar by Bjarne Jensen — 29. september 2020 @ 06:57

  5. Og chaufføren? Han gjorde ingenting?

    – – –

    Kommentar by Morten - - - — 29. september 2020 @ 07:56

  6. Rabarberfrit Danmark nu!
    ..Og tre gange så mange almindelige betjente. Der må være hundredetusinder af dårlige og ubrugelige cand. mag.er at tage af..

    Kommentar by Hul igennem? — 29. september 2020 @ 08:14

  7. Mit råd til Østjyllands Politi
    Der er videoovervågning i bussen, så dér har i jeres bedste vidne.

    Mit råd til den 15-årige pige:
    Når du bliver stemmeberettiget, så tag og STEM MUSLIMERNE HJEM!

    Kommentar by Karsten Lund — 29. september 2020 @ 08:20

  8. @ Morten – – – — 29. september 2020 @ 07:56
    Han var vel i familie med gerningsmanden, så han nøjedes med at følge med i spejlet

    Kommentar by redneck — 29. september 2020 @ 08:20

  9. NÅR BERIGERNE, BESÆTTERNE OG DET NYE HERREFOLK af Christiansborg, DR og Pølletiken er blevet inviteret til og udpeget til at overtage Danmark, er det vel ganske logisk at de også overtager vores kvinder og alt andet i vores land. De er jo Danmarks kommende befolkning, og så er det vel ganske naturligt og rimeligt at de begynder at tage for sig af retterne både hvad angår kvinderne, boligerne, pengene og hvad der ellers er af goder og andet godt i samfundet

    Hvorfor skulle de holde sig tilbage? De har de gamle politikere og journalister i ryggen, plus udlændingestyrelsen, feministerne og feltmadrasserne. Danskerne er fremtidens tabere, og migranterne og asylanterne er fremtidens vindere.

    Det er sådan vælgerne og nomenklaturaen/”eliten” vil have det. Og så er den sådan set ikke længere.

    Kommentar by Bent A — 29. september 2020 @ 08:41

  10. Klassisk muhammedansk dominansadfærd. Den vantro kvinde er jo ikke ledsaget af en mandlig værge, og er derfor et legitimt bytte.

    Ud med de sataner. Ud.

    Kommentar by Holger_Danske — 29. september 2020 @ 08:42

  11. OT: Er de bare ualmindeligt TUNGNEMME i Brostrøms sundhedsstyrelse? Tre-fire måneder efter at virus-eksperter plus almindelige bloggere fandt ud af det, er S-S nu langt om længe ved at finde ud af at en afstand på 1 m ofte er alt for lidt. Og selv om “trængsel” er brugt som begrundelse for at der SKAL bruges mundbind i tog og busser, mener S-S stadig at trængsel i butikker og supermarkeder er noget ligegyldigt som bare kan ignoreres. Her anbefales eller påbydes mundbind ikke. Heller ikke selvom smitteopsporingen har meget svært ved at følge med, heller ikke selvom smitte-tallet stiger og stiger.

    Og selvom det for snart et halvt år siden blev fastslået at een smittet kan smitte 10-20-50 personer på en bar eller i en bus på få minutter, er det i denne uge kommet som en stor overraskelse for S-S at smitten kan sprede sig både via små dråber og mikroskopiske dråber.

    Nu er over en million døde af covid-19, og det kan også være to millioner. Og der var over 700 nysmittede danskere i forgårs.

    Består S-S af gamle retarderede kommunister og uduelige amatører? Mængden af dårlige og vildledende påstande og fjollede råd fra den kant er alt, alt for højt.

    Kommentar by Bent A — 29. september 2020 @ 09:02

  12. Poltitiet kan eventuelt få hjælp ved, at kigge de islamofile partiers ungdomafdelingers medlemslister igennem.

    Kommentar by Asger Baunsgaard — 29. september 2020 @ 09:28

  13. Godhedsindustrien er bange for at miste kunder

    https://vafo.dk/artikel/leder-om-lukning-trist-at-lukke-to-velfungerende-asylcentre-135-mennesker-skal-flytte

    Kommentar by k.m. — 29. september 2020 @ 09:40

  14. Hurtig løsning via kameraovervågningen; vi må forsvare vores piger, vi må jo ikke kigge på “deres” piger med kyser…..

    Kommentar by Moth — 29. september 2020 @ 09:43

  15. – Og så siger man, at de ikke kan integreres!

    Kommentar by Bastardo — 29. september 2020 @ 09:56

  16. Kender bussen og området. Mit gæt er at De kommer fra Rundhøj eller ude ved kalkærparken,….men det er et gæt. Nuvel Århus om natten ved sidste bus er ofte fyldt med unge muhammedanere der skal puste Deres ego op. Støt SIAD . http://www.siaddk.wordpress.com. God tirsdag. mvh Michael Unna

    Kommentar by Michael Unna — 29. september 2020 @ 10:31

  17. Der burde gøress kort proces mod de muslimske sataner.

    Kommentar by Nielsen — 29. september 2020 @ 10:58

  18. Selvfølgelig er de østjylland, sikkert i nærheden af den muslimske højborg.

    Kommentar by Den Danske Helt — 29. september 2020 @ 11:07

  19. moské politiet skulle til at kører mere i bus. Det ville sikkert dæmpe AEH´ernes seksualitet.

    En uniform gør alle mere “opmærksomme”. Ankom en Søndag morgen til en S-tog station i Kbh-området i kampuniform og effekten var mærkbar. Selv den mageligt henslængt AEH´er der flød på en bænk i glasventesalen rejse sig op og satte sig ordentligt.

    Kommentar by Santor — 29. september 2020 @ 11:37

  20. Det er vist ikke alle krænkelser “Mee Too” bevægelsen interesserer sig for.

    Kommentar by bjarne binee — 29. september 2020 @ 13:28

  21. Hun er megaheldig, at aberne ikke fulgte efter hende og slog alle hendes tænder ud og gruppevoldtog hende!! Hvad er det for idiotforældre, der lader en 15 årig pige køre alene m bus??

    Kommentar by Løsriv Jylland! — 29. september 2020 @ 13:37

  22. *bjarne binee 13:28
    Spot on! Hykleri er Mee Too bevægelsens kendetegn!

    Kommentar by Den Nervøse — 29. september 2020 @ 13:44

  23. Bent – nu er jeg blevet ‘inviteret’ til test eller antistof-test af SSI. Jeg skal ikke ha nogen test af et saudiskejet firma. Den dag kommer sikkert, hvor de vil sende politi eller militær for at hente os til tvungen vaxx, men jeg vil fortsat nægte! I usa har Trump reserveret militæret til at ‘hjælpe til’ med vaxx programmet. . Gæt engang hvorfor? Fordi den bliver TVUNGEN! Sjovt nok kender jeg ingen, der er syge i denne runde, men een, som er blevet kronisk efter 1 runde i marts.

    Kommentar by Løsriv Jylland! — 29. september 2020 @ 13:45

  24. # Løsriv Jylland: Ja, det er rablende skingrende sindssygt eller korrupt at seruminstitutet og vaccine-fabrikken blev “solgt” til S-Arabien. De tre kvindelige ministre som ordnede “handelen” var så fjollede og inkompetente, at “salget” gav bagslag: et underskud på en milliard kroner. Det er måske det tåbeligste salg nogensinde i Danmarkshistorien.

    Hvad man fortæller om Trump i DR og TV2 er næsten altsammen løgn og bagvaskelse. Kan godt forstå at du er skeptisk overfor vaccination med hastefremstillet vaccine. At gøre den tvungen vil være en totalitær statsforbrydelse. Men hvad kan EU finde på? Mette F vil nok bare rette ind, som da hun gik med til at forhøje EU-kontingentet med 4.5 milliarder til 25 milliarder årligt. Og det i en tid hvor der skæres ned på sundhed og velfærd m.m., fordi der mangler penge.

    Kommentar by Bent A — 29. september 2020 @ 14:12

  25. Bent – det var jeg ikke klar over, at det var tre kvindelige ministre, der ordnede handlen 😮 Det bekræfter mig bare i, at kvinder ikke skal være i politik. De eneste kvindelige ledere, som havde noget i hovedet, var Golda Meir og Thatcher. I vaccinen er der en ‘gel’, som går ind og klæber sig til knoglerne, og jeg ved ikke, om det var den, Gates blev grillet omkring på et tv interview for en måneds tid siden. Den havde alvorlige bivirkninger for testpersonerne. En stor procent af dem. Gates tager det hele m et grin. Dødsprocenten er ekstremt lav v corona, men det fortæller news ikke. Alligevel bør man forsøge at undgå den, fordi folk åbenbart får varige skader af den.

    Kommentar by Løsriv Jylland! — 29. september 2020 @ 18:51

  26. # Løsriv Jylland. Du har ret i at Golda Meir og Thatcher ikke var uduelige eller de var ligefrem nogenlunde fornuftige. Men begge har et par dumme og grimme ting på samvittigheden. Golda Meir fejlbedømte fuldstændig situationen i ugerne op til yom kippur-krigen i 1973, og Thatcher lod en u-båd at affyre fire torpedoer mod en forældet argentinsk krydser, hvor een torpedo havde været rigeligt. Resultatet blev en massakre hvor 800 unge argentinere druknede. Meirs fejltagelser kostede forsvaret dyrt, og Thatchers krig mod Argentina var en kynisk svinestreg. Det var en komplet unødvendig og meningsløs krig.

    Kommentar by Bent A — 29. september 2020 @ 20:56

  27. “Araber slæbes prompte ud på gaden og får hånden hugget af, efter at have befølt 15-årig pige i bus.”

    Det er sådan en overskrift jeg vil se. Det andet dér, det er sgu for slapt, og det er derfor de vinder.

    Kommentar by Kimski — 30. september 2020 @ 00:27

  28. Hvor er KVINFO og alle de krænkede statsfinansierede feminazier henne?

    Kommentar by Revisoren — 30. september 2020 @ 18:54

RSS feed for comments on this post.