30. september 2020

Lillesøster til terrordræbt: “… folk må da kunne forstå jeg hader mange indvandre efter alt dette her ..”

En Calina Clausen beretter på Facebook, at hun efter at have talt med ‘3 unge udlændinge drenge’ om deres chikane af yngre børn på gaden, har fået smadret sin Skoda Octavia. En grim lille multikulturel historie fra Nordborg på Als, en by med blot 5800 indbyggere. Intet indikerer, at det er noget usandt ved fortællingen, men alligevel er der adskillige muslimer og danskere, der problematiserer udlægningen.

En enkelt kommentar er værd at fremhæve. En lang kommentar af Silke Elisabeth Vesterager Jespersen, lillesøster til Louisa vesterager jespersen, der blev myrdet af islamister under trekking i Marokko for snart to år siden. Med tanke på at hun er 23 år, er kommentaren lidt usammenhængende, formentligt fordi hun stadig er påvirket af den blodprop hun fik en måned efter terrordrabet. Hjerteskærende. Intet mindre.

(Fotos: Facebook)

“Kender de typer. Jeg er lille søster til dræbte Louisa vesterager jespersen du skulle bare vide alt hvad vi har været igennem og det der de har gjort burde de været kommet i fængsel for. Hvis en dansker havde gjort det skulle politiet nok være kommet ud og smide danskeren i fængsel men så snart det indvandre er de lige glade…

Min familie og jeg flyttede i 2019 ud til et nyt byggeri i et rækkehus og vi vidste ik hvem som ville bo der ude men 99% var indvandre. Det begyndte med vi lige var flyttet ind så fandt nogen af dem ud af hvem vi var, de tog vores skralde spande og røg hash mens vi spiste og da vi fandt vores skralde spande igen havde de flydt dem op så de lugtede af h til.

En uge senere får vi en hunde hvalp, min mor spørg om hun skal lufte den så kunne vi andre se lidt tv. Hun gik over på stien ik langt fra os. Der kommer en polakker hen og spørg om han må snakke med hunden det fik han lov til han gik videre 3 minutter efter kommer der en indvandre og spørg om hun vil hjem til ham, hun siger nej tak. Han tog fat i min mors nakke og min mor gik i chok hun slap fri og skyndte sig hjem med hunden og da hun kom hjem så hun helt bleg ud jeg spurgte om der var sket noget for jeg ku se der var sket noget og havde os en på fornemmelse om der Var sket hende noget ville ha været gået hen for at kigge men lige da jeg skulle Til at gå kom hun ind af døren. Hun begyndte at græde hun rystede og hunden rystede. Vi meldte det til politiet. I tror nok det var det eneste men der er sket meget mere..

2 dage efter er det min søster og jeg som skal ud at gå og vi gik sammen vi måtte ik gå alene efter det som skete med vores mor. Min søster og jeg går hen af fortovet men kun 2-3 meter kom en indvandre kørende jeg flyttede mig så han kunne komme forbi han vente bilen om og kørte lige præcis ind i mod os jeg sagde til min søster hun skulle gå hjem og jeg gik længere væk fra ham op i sandet men lige 2 minutter efter kørte han så tæt på mig at jeg var kun lige på et hænge hår fra at blive ramt af ham jeg kigger ondt på ham i øjne og han så mega vred ud. Jeg gik i chok og troede jeg skulle dø. Jeg skynder mig at løbe hjem og vi melder det til politiet de kan stadig ik gøre mere end at skrive det ned.

2 uger efter skal jeg gøre min mors bil ren med min søster hun sidder foran og jeg sidder bagi, jeg kunne ik få stik kontakten i til støvsugeren jeg vælger at prøve men to sekunder efter kommer der ind indvandre og spørg om han skal hjælpe han drak alkohol jeg siger ja det må han vel godt kan Ik snakke så meget engelsk som han gjord så forstod ik alt men min søster oversatte det, han får den i og går, der går ik mere end 2 minutter så kommer han med hans venner og han sætte sig pludselig ind i bilen bagi ved siden af mig er bange for ham og bange for han havde corona han hostede. Han tog hans hånd over på min Venstre skuldre han sagde på engelsk vi var nogen smukke kvinder og han syntes vi havde smukke øjne og lagede an på os min søster sagde han os fortalte han syntes jeg var lækker og at han godt ville mødes igen og han begyndte at sige Louisa og min dræbte søster hedder Louisa han syntes det var plat og grinede med hans venner da han så jeg drak en cola han gik… men hen til sin bil med hans venner 3-4 minutter efter kommer han hen i hans bil og køre op på min gode danskers nabos grund og kalder på mig jeg gik over til ham og spurgte hvad han ville, han ville spørg om han måtte få mit telf nummer. Jeg sagde nej han tog min mobil fra mig og jeg kunne ik nå den han gik ind på min fb og ansøgte ham selv. Og sagde nu var vi venner på fb også trak han mig hen Til ham han kyssede mig og gav mig mobilen og jeg var bange. Rystede i hele kroppen kan Ik li den slags typer han sagde han kom tilbage om aften også kørte han siden gad jeg Ik støvsuge jeg sad inden for min mor og søster gik sammen ud og lavede det færdigt i bilen vores søde nabo kom hjem de ringede staks til politiet min mor os vi andre kunne ik ringe vi rystede og var kede af det 10 minutter efter kom politiet de kunne Ik gøre mere end at skrive det ned de sagde vi skulle flytte vi flyttede 7 måneder efter igen og nu har vi det ok indtil videre man ved aldrig men der var os sket mange andre ting men det er her er nogen er de trælse ting. Jeg fik en blodprop en måned efter min søster var dræbt i marocco der er så mange ting og min søsters eks kommer fra mange lande han er os psykopat.

Og 5 indvandre har sendt drabs videoen af min søster og skrevet de håbede jeg ville begå selvmord og det var derfor de sendte videoen. Det er så sindssygt så folk må da kunne forstå jeg hader mange indvandre efter alt dette her . (Silke Elisabeth Vesterager Jespersen)

Oploadet Kl. 01:20 af Kim Møller — Direkte link24 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/113736/trackback

24 Comments »

  1. Lortedumskerne får præcis det lort de stemmer på.
    Danmark er færdigt, luk lortet og spar vores efterkommere fra at blive halshugget, voldtaget, ydmyget og latterliggjort af det importerede kloakslam.

    Kommentar by piphans — 30. september 2020 @ 01:44

  2. Det største danske problem, udover orkerne selv, er, at holdninger som Silke Elisabeth Vesterager Jespersen’s er alt for lang tid om at sprede sig blandt danskerne generelt.

    Det er en takket trøst, at muslimerne nok selv skal sørge for at det sker, for de kan slet ikke lade være. Spørgsmålet er bare, om vi som et folk når dertil, inden der er blevet flere af dem end af etniske danskere.

    Kommentar by Kimski — 30. september 2020 @ 02:33

  3. She got a “blodprop” because of the nervous break down. She will always be haunted by the massive tragedy that the beta cuck politicians, the traitors are part of.

    I think she should write a book about her experience. Write it in English and explain the experience. If having problems to formulate something perpahs she can hire a ghost writer to help her write the book. They will never leave her alone so she might as well go full blown. Tell her side of the story.

    The reason why niggers and muslims get new built housing is because it was initially meant that the Danish, white people should move there and pay the higher rent but white people can not afford those rents so the commies out the muslims and niggers there, welfare garbage that turns a neigborhood into garbage immediately and get everything paid for b the taxpayers. Taht money that pays for the musloims and niggers are taken from pensions, health care, dental care, education and everything that is public sector. Usually they take up massive loans through the domestic banks, let that massive debt sit in the domaestic banks, off balance sheet so no one can see the massive cost for these cockroaches, lice, degenerates. so gradually, the cost is paid by the white population, a gradual enslavement and degradation.

    she should write a book and she should also say what she thinks about that an old man is harrassed just because a link was posted, something he had nothing to do with but is still being harrassed for by the cuck beta police and their handlers, the pedophile and satanist cuck beta politicians.

    Kommentar by Erwache — 30. september 2020 @ 02:52

  4. Man forstår godt prioriteterne i dansk MSM. At nogle engang har rost Ozlems Cekics kjole er i hundredfold værre.

    Kommentar by DavidK — 30. september 2020 @ 03:22

  5. Har Elisabeth stemt på Fremskridtspartiet, Dansk Folkeparti, Nye Borgerlige og Stram Kurs de sidste 40 år, forbyd islam i Danmark 🇩🇰

    Kommentar by NotariusUmulius — 30. september 2020 @ 04:18

  6. Vesterager familiens påtalebegæringer til politiet i videodelingsspørgsmålet er helt forståelige, men uheldigvis har de ramt de forkerte. Hvor mange af de perkere hun omtaler, der sendte hende videoen, er blevet morgenvækket af politiet, som Snaphanen blev det?

    Kommentar by Syrienblog — 30. september 2020 @ 04:39

  7. SELV I DE FJERNESTE EGNE AF DANMARK, selv ude i de små flækker og landsbyer, selv i udkanterne, selv i centrum af de store byer, er hverdagsterroren tæt på. Men det er den logiske følge af forræderisk politik som den de røde, de radikale, feministerne, Lars Quisling og DF-Tullesen har udsat os for.

    Kommentar by Bent A — 30. september 2020 @ 06:30

  8. -> 6

    Der er det gode ved det her, at det moske kan få proppen til at springe af flasken, i forhold til, hvem der helt præcist hos politi og anklagemyndighed besluttede, at koncentrere sagen omkring Snaphanen plus et par andre. og und- og udelade det islamiske element.

    Kommentar by Asger Baunsgaard — 30. september 2020 @ 07:37

  9. Det er simpelthen hjerteskærende og det er det scenarie Danskerne lever i på grund af vores politikere. De har skylden og står det til mig kommer de til at betale ved den kommende indvandre-process.

    Vi kan i retfærdighedens navn ikke sidde de skader de har påført Danmark og Danskerne overhørig. Der skal bygges et helt nyt lov-kompleks udelukkende for at retfærdigheden kan ske fyldest.

    Kommentar by Santor — 30. september 2020 @ 07:45

  10. @santor kl 7.45
    Jeg er enig i , at vi sandsynligvis er nødt til at bygge et nyt lovkomplex op til oprydning efter forfejlet asylmigration.
    Vores lovgivning som den er nu, tvivler jeg på kan bruges i hele processen.
    Til gengæld tror jeg det handler om at komme i gang nu ,- også med den manglende
    Lovgivning , den må laves på et senere tidspunkt/ undervejs.

    Kommentar by Heisahero — 30. september 2020 @ 08:19

  11. “min søsters eks kommer fra mange lande, han er os psykopat” – er det een eller flere eks’er? Det er måske autokorrekt på Iphone XV’en der svigter, men det viser jo at søsteren har haft udenlandske psykopatiske kæreste(r)

    Det kan derfor undre mig søsteren netop vælger Marokko til hendes fatale trekkingtur? En iboende dødsdrift eller lyst til at møde stærke alfahanner fra machokulturer?

    Jeg nærer den dybeste sympati for Louisa og søsterne, men ret beset har de jo selv været nysgerrige og opsøgende overfor perkerne

    Kommentar by redneck — 30. september 2020 @ 08:40

  12. Til de eventuelle journalister som lurker her for at buste de højreorienterede… Hvor er jeres hjerte? Hvor er jeres moral? Og til de PET agenter som nok også læser med, burde I ikke prioritere anderledes? Så mange mennesker blev straffet for at dele videoen i journalistisk henseende, men her er der mennesker der deler for at chikanere de pårørende og true dem på livet, men hvor er medie harmen, hvor er PET?

    Kommentar by ET — 30. september 2020 @ 09:01

  13. I FORHOLD TIL STRAFFELOVENS ORD OM AT DET ER LANDSFORRÆDERI at medvirke til at Danmark kommer under fremmed herredømme, er de radikale et kriminelt parti. De er også kyniske og iskolde mht. de lidelser og forbrydelser de påfører danskerne.

    Er pigerne i denne her hårdt ramte familie faderløse? Er det en splittet skilsmisse-familie og en enlig mor det handler om? Der har ikke været eet ord om pigernes far. Er det en sag ud af tusindvis der viser at en enlig fraskilt mor ikke magter at være både far og mor, ikke magter at give sine børn et ordentligt hjem og familieliv?

    Jeg kender flere familier hvor fraværet af børnenes far udviklede sig til en familietragedie, til en katastrofe for børnene.

    Danmarks kommunistiske indvandrings- og familiepolitik er pilrådden. Og har nok også medvirket til disse børns ulykke og daglige problemer med kulturfremmede.

    Kommentar by Bent A — 30. september 2020 @ 10:13

  14. RADIKALE.
    MUHAMEDANERE.

    Kommentar by Bastardo — 30. september 2020 @ 10:16

  15. Til silke Elisabeth søster til Louisa Vestager jeppesen, der myrdedes af islamtilhængere i Nordafrika, – jeg forstår fuldt ud din vrede, had , frustration og fortvivelse. Og selvfølgelig er det fuldt ud berettiget. Jeg håber din familie , nu finder et godt, beskyttet og fredeligt sted at bo.

    Kommentar by Heisahero — 30. september 2020 @ 10:51

  16. tilslutter mig 16). Da jeg læste om Islam og tænkte det var mig der var paranoid, og fandt ud af 11 september 2001, at jeg ikke var det, kan jeg give dig trøsten i filmen- united 93- et af de fly som takket være passagerne ikke nåede at blive brugt som et terrormissil. Æret være Deres minde (Skam få Marokkotraktatens underskrivere).

    Kommentar by Michael Unna — 30. september 2020 @ 11:39

  17. #5 NotariusUmulius
    Du spørger “har Elisabeth stemt på Fremskridtspartiet, Dansk Folkeparti, Nye Borgerlige og Stram Kurs de sidste 40 år”
    Nu ved jeg selvfølgelig ikke om du tænker på Dronning Elisabeth eller en anden Elisabeth som vi andre ikke kender, men hvis du tænker på Silke Elisabeth som Kims oplæg handler om, så tør jeg godt tillade mig et kvalificeret gæt. Det har pigen nok ikke. Man kan ikke helt udelukke at det evt. kan skyldes at hun er 23 år.

    Kommentar by bjarne binee — 30. september 2020 @ 11:45

  18. Hjerteskærende – ja – jeg bliver harm når danske politikere ikke vil vedkende sig et ansvar over tingenes tilstand! Jeg bliver endnu mere harm når de samme politikere og deres allierede journalister fuldstændigt ignorerer problemerne og forsøger at skjule dem for befolkningen eller endnu værre forsøger at udskamme dem, som kommer frem med historierne og som italesætter, det svigt det er!

    Kommentar by Den Nervøse — 30. september 2020 @ 12:05

  19. I never open to beta cucks that want to get let in esp. when i am asleep, fucking, have visitors or taking a shit. I have more important things to do than to open the front door to beta cuck police or retarded idiots. criminals do not dare to come to my door because i will beat them up and the piece if shit next to me has seen that i keep a baseballbat in metal as a warning, what will happen if you try to get in. there is a price.

    if i was snaphanen i would record everything during the day, 24/7. if a policeman want to talk they will be recorded and i would tell them that i do not remember anything besides that has been said previously. just to have contact with the police is a trauma.

    lawyers? they are pieces of shit. they will not do anything since they get the money anyway unless it is a lawyer with brains and is capable. the law field is not difficult, there are herds in that field with low iq that just have gone into that field because it is a lifetime job.

    you see those asswipes, trawling the internet before a verdict. if you are competent, and secure in yourself. why do you trawl the internet and public records before the official verdict?

    erwache jetzt!

    Kommentar by Erwache — 30. september 2020 @ 14:16

  20. @11, redneck , kl 08.40,
    ja det kan meget vel være at storesøster har haft en eller flere af den type psykopater som kærester , eller vist interresse for den type.
    det kan virke meget uforståeligt for de fleste af os andre. men jeg tror man er nødt til , at tage med i betragtningen , at flere generationer af børn og unge er alvorligt indoktrineret i vores folkeskoler ,biblioteker, alverdens fritidsforeninger og bolig områder mm. Det betyder at deres naturlige instinktive “selvopholdelsesappart” osv , sandsynligvis vil være alvoligt molestreret og “omvendt” tvistet. f.eks så de “elsker” det der vil dem ondt , i forsøget på at elske det onde til at blive godt.eller se sig selv som skyldige i , at nogle andre vil dem ondt, ved at mærke selv , at det er realiteten.
    vores børn og unge er, for nogens vedkommende meget skadet , af den den underlige abstrakte og vanvittige tilgang til livet , som “venstresnoetheden”der lever hos lærer,pædagoger, socialarbejdere og kulturformidlere .
    “venstresnoetheden” ligger dybt indlejret i “nationalkarakteren” efterhånden , hos de fleste af os.

    Kommentar by heisahero — 30. september 2020 @ 15:22

  21. @13. bent A, kl10.13 faderløshed?
    hvis der evt er faderløshed ind over , så jaaaaa vil der være et stort behov for at opleve , at være virkligt beskyttet , og det vil i sig selv gøre dem tilbøjlige til at opsøge den type tydelig maskulin kvalitet , der kan virke som noget de vil kunne få af netop den slags hel/halvpsykopatiske typer.
    der er lagt i ovnen til en spændende fremtid.
    (men …. på mig virker det som om , der den senere tid , er åbnet mere op for , at man kan tale,mere åbent om de her forhold?
    har coronaen givet tid, til at komme i kontakt med egne tanker?
    givet mulighed for , at komme lidt ud af lemminge mentaliteten?)

    Kommentar by heisahero — 30. september 2020 @ 15:36

  22. Må jeg anbefale de to bollevenner Stine Tosse og David Trash en vandrertur i Marokko…

    Kommentar by Revisoren — 30. september 2020 @ 18:50

  23. @22 , revisoren kl 18.50
    Må jeg med-anbefale?

    Kommentar by Heisahero — 30. september 2020 @ 20:24

  24. Jeg tilslutter mig bjarne binee — 30. september 2020 @ 11:45
    og
    heisahero — 30. september 2020 @ 15:36

    OG tilføjer min kommentar til bloggen:

    Husk nu, hver især, at vi alle har ansvar for, at bringe informationer/fakta videre til VORE omgangskredse, så de´ i det mindste indser, at der skal stemmes på partier, der VIL stoppe indvandre-/iSlamvanviddet i dets færd i Danmark!

    Louisa og hendes veninde blev halshugget i Marokko, men Louisas søster/familie bliver HER TIL LANDS, atrakteret af individer, der, som morderne, følger og lever for iSlammets bestialiske livspligter!

    Forbyd iSlam i Danmark, luk kassen og udsend enhver AEHer ved første dom!
    Stem SK/NB

    Kommentar by M.S. Carstens — 1. oktober 2020 @ 00:04

RSS feed for comments on this post.