30. september 2020

Om radikalt hykleri: Hvorfor er det okay ‘at bolle 15-årige muslimer, men ikke 15-årige vestjyder’

Baastrups vinkel er helt oplagt, men det afholder ikke BT fra gøre radikale Samira Nawa til den angribende. Her lidt fra en klumme af Søren Baastrup på Avisen.dk – Søren Baastrup: Venstrefløjens klamme dobbeltmoral (16. september 2020).

“Dobbeltmoral. I ordbogen er det defineret som ‘en indstilling der fordømmer visse forhold og samtidig accepterer visse andre, lige så forkastelige forhold’.

En af de få politikere, der overfor B.T. tog afstand fra Jeppe Kofods handlinger, var Det Radikale Venstres ligestillingsordfører Samira Nawa. Hun mente, at den borderline-pædofile sex-akt i det vestjyske burde diskvalificere Kofod til at være minister.

Men … nu er det om at holde tungen lige i munden. For samme Samira Nawa er også en af Inger Støjbergs største kritikere, og har gentagne gange kritiseret, at Støjberg adskilte asylansøgende, muslimske ægtepar, selvom ‘kvinden’ var blot 15-16 år og manden mindst dobbelt så gammel.

Hvorfor det er okay at bolle 15-årige muslimer, men ikke 15-årige vestjyder, står hen i det uvisse.

(Radikale Samira Nawa mener Socialdemokraterne er hykleriske, jf. BT, 29. september 2020)

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/113741/trackback

19 Comments »

  1. Islamist/muslim samt radikal, jamen det skal jo gå galt.

    Kommentar by piphans — 30. september 2020 @ 01:49

  2. I never heard of a muslim being raped by a white man or a muslim because that would trigged a feud, a vendetta immediately and you all know the end result while there are numerous stories, about how muslims raped white women and white ttenagers. There are also stories about how white females (commies and femininsts) jump from balconies mysteriously and the case is closed by police, labeled as “suicide” and the muslim can go on with other atrocities.

    YTou do not have to be normal intelligent to understand simple things unless you are a beta cuck, meaning politician, police or a retarded journalist that try to get smart people dumb with all the lies. because yourself is a corrupt fuq up, that fuqed for your job.

    Kommentar by Erwache — 30. september 2020 @ 02:20

  3. Forskellen må være at muhamedanerne er gift med hinanden, så der er ikke tale om hor.

    Nogle vil måske også mene at Kofod gik for hårdt til den grædende 15-årige DSU-pige på kursus med ham som underviser, men i et muhamedansk ægteskab er det ligeledes tilladt manden at være hensynsløs som beskrevet her:

    https://myislam.dk/articles/da/arlandson%20a08-kvinders-status-og-roller-i-tidlig-islam.php

    “223: Jeres kvinder er pløjejord for jer, så gå til jeres pløjejord, som I vil. …” (Koranen 2:223)
    Hadith viser, at “på hvilken måde I end kan lide det” handler om seksuelle stillinger og en bestemt forkærlighed (se nedenfor). Den viser også en mands kontrol over sin kones krop.

    Kommentar by perhag — 30. september 2020 @ 02:41

  4. Tillad mig at citere fra den originale, primære kilde, Koranen:

    35.7 De vantro har en hård straf i vente.

    8.39 Bekæmp dem,… indtil al religion tilhører Allah.

    40.70-72 De, der kalder Koranen og det, vi har sendt vore udsendinge ud med, for løgn, de skal få at se: når de i lænker og med kæder om halsen bliver slæbt af sted, dyppet i kogende vand og derpå brugt som brændsel i ilden!

    41.26-27 De, der er vantro siger: ”Hør ikke på denne Koran! Snak løs imens! Måske kan I undertrykke den!” Vi vil lade dem, der er vantro smage en streng straf og gengælde dem…

    34.33 Inderst inde fortryder de, når de ser straffen og vi lægger lænkerne om halsen på dem, der var vantro. Får de gengæld for andet end det, som de gjorde?

    3.151 Vi vil vække rædsel i hjertet på dem, der er vantro…

    76.4 Til de vantro har vi beredt lænker og kæder og flammende

    ild.

    9.123 I, som tror (på Allah)! Bekæmp dem af de vantro, der er i nærheden af jer1 Lad dem finder jer skånselsløse! I skal vide, at Allah er med de gudfrygtige (muslimer).

    5.51 I som tror (på Allah), !Tag ikke jøder og kristne til venner! De er hinandens venner. Den af jer, som slutter venskab med dem bliver en af dem.

    3.28 De troende (muslimer) skal ikke tage sig de vantro til venner. Den der gør det hører slet ikke Allah til…

    3.61 …Lad os nedkalde Guds (dvs. Allahs) forbandelse over dem…

    33.1 og 33.48 Adlyd ikke de vantro og hyklerne.

    9.3 Forkynd dem, der er vantro en pinefuld straf.

    22.19-22 …Til dem, der er vantro, vil der blive skåret klæder af ild. Kogende skoldhedt vand skal gydes over deres hoveder, så deres indvolde og hud smelter. Krumstave af jern (jernkøller) venter dem.

    36.8 Vi lægger lænker om deres hals, helt op til hagen, så de må holde hovedet højt.

    69.30-32 Grib ham! Bind ham! Lad ham så brænde i helvedesilden. Læg ham så i en lænke halvfjerds alen lang!

    4.89 De (vantro) ville ønske, at I var vantro, lige som de selv er vantro, således at I var lige. Tag ikke nogen af dem til venner, før de udvandrer for Allahs sag! Hvis de vender sig bort, skal I gribe dem og dræbe dem, hvor I end finder dem. Tag ingen af dem til ven eller hjælper!

    4.102 De, der er vantro, ønsker intet hellere, end at I er glemsomme med jeres våben!

    47.5 Når I møder dem, der er vantro, så hug dem (med sværdet) over halsen! Når I så har slået dem ned, stram da lænkerne…med henblik enten på benådning eller løskøbelse bagefter.

    47.8 Men de, der er vantro, død over dem!

    33.64 Allah har forbandet de vantro og beredt dem en flammende ild.

    33.68 Herre! Giv dem den dobbelte straf, og læg en stor forbandelse over dem.

    47.36 Bed ikke om fred når I har overtaget, Allah er med jer.

    9.29 Bekæmp dem, som ikke tror på Allah og den yderste dag, og som ikke forbyder, hvad Allah og hans udsending forbyder; og blandt dem, der har fået skriften , skal I bekæmpe dem, der ikke bekender sig til den sande religion (islam), indtil de et kuet og betalt skat (til muslimerne). De kristne siger ”Messias er Guds søn!” Det er de ord de tager i deres mund. De efterligner, hvad de, der var vantro, sagde tidligere. Måtte Allah bekæmpe dem” Hvor kan de være så forløjede?

    4.104 Vær utrættelige i at forfølge de vantro folk, selv hvis de måtte være ubehageligt for jer(efter Rudi Parets videnskabelige oversættelse)

    47.15 …de skal blive i ilden til evig tid og får skoldende vand at drikke, der flår deres indvolde i stykker.

    9.73 Bekæmp de vantro. Vær skånselsløs mod dem! Deres herberg bliver helvede. Hvilket ondt endeligt!

    9.5 Når de fredhellige måneder er omme skal I dræbe dem., der sætter andre ved Gud side, hvor som helst i finder dem! I skal gribe dem, belejre dem, ligge på lur efter dem i hvert baghold! Men hvis de omvender sig (bliver muslimer), holder bøn og giver almisse, så lad dem frit gå.

    9.29 Og blandt de, der har fået skriften (jøder og kristne), skal I bekæmpe dem, der ikke bekender sig til den sande religion (islam), indtil de er kuet og rede til at betale tribut (til muslimerne).

    4.109 Når I drager på togt i landet (de vantros land), begår I ingen overtrædelse ved at forkorte bønnen, hvis I frygter at de, der er vantro vil udsætte jer for prøvelser. De vantro er en åbenlys fjende.

    88.5-7 De (vantro) skal brændes i flammende ild, drikke kogende vand og de skal æde torne og tidsler, forbyd islam i Danmark 9️⃣

    Kommentar by NotariusUmulius — 30. september 2020 @ 04:26

  5. 🇩🇰🇩🇰🇩🇰

    Kommentar by NotariusUmulius — 30. september 2020 @ 04:27

  6. DET RADIKALE PARTI ER HYKLERNES, LØGNERNES OG ANTI-DANSKERNES PARTI. Det er et parti som er de ondsindedes og de kugleskøres parti. Partiets politikere er alle fjendtligt indstillede overfor danskerne. Partiet er en slags dødskult.

    Kommentar by Bent A — 30. september 2020 @ 06:36

  7. Ja hvis man havde konverteret til Denne modbydelige usekulære diktatorreligion med dens Førerprofet, kunne man jo blive fuldbyrdet Gift med en 9 årig tøs. På youtube er der en video (hvis de ikke har fjernet den) “Islams not for me” hvor nogle kvinder beder at stå op imod denne religions retfærdigørelse af den perversitet…med melodi og tekst. Der er rigelig med dokumentation….MEN ALT DET RAGER SELVFØLGELIG VESTENS DEKADENTE KVINDER…som hellere vil hænge sig i den erotikforskrækkede sexisme, og som åbenbart vil hænge sig i en 8 år gammelt forhold med en politisk groupie. Kan da huske 70 erne, hvor enkelte lærer havde forhold til elever,…mit gæt 16-17 år, men det var andre tider. Idag har bonnertheden overtaget, men ok. Lad os da se igennem øjne med de 1400-1500 dokumenterede sexslaver af småpiger fra ressourcesvage engelske familier, og grooming gangs, imens Tommy Robinson jages af MSM, eller ingoreres (Endda når hans 8 årige datter bliver antastet med et ballepress i en svømmehal, af nogle pædofilinteresserede ikke britiske mænd). Men Dekadente primadonnaer forarges over julefrokost og erotisk frimodighed hos ungdommen fra 15 år og opefter. Netop jagten på Inger Støjberg fremviser dobbeltmoralen (Tak for hintet). Støt SIAD.
    http://www.siaddk.wordpress.com
    God onsdag. mvh Michael Unna

    Kommentar by Michael Unna — 30. september 2020 @ 08:51

  8. Kneppe Kofods sag ligger da 12 år tilbage?

    Alle disse metoo kællinger har kun hinanden at takke, de kunne jo have ladet være med at bruge deres mund, patter og kusser til at fremme karrieren.

    Men de kan jo ikke lade være, kvinder tænder på mænd med magt.

    Kommentar by Træt — 30. september 2020 @ 09:11

  9. youtube: Islam is not for me. (sang fra 2017 med tekst)

    Kommentar by Michael Unna — 30. september 2020 @ 09:19

  10. DET RADIKALE PARTI består af kommunister, feminister og feltmadrasser. Det arbejder for den størst mulige indvandring, for folkeudskiftning og for Danmarks afskaffelse som civiliseret nation. De radigale foretrækker barbari. De ignorerer alle de forringelser, lidelser. ulykker og dødsfald, som indvandringen påfører danskerne.

    Kommentar by Bent A — 30. september 2020 @ 09:55

  11. Nå men de dekadente enøjede sexforskrækkede primadonnar på Venstrefløjen, har selvfølgelig bestilt 2,5 millioner kr mere til -Kvinfo-, så de bedre kan rådgive virksomheder i Sexisme…som om fagforeningerne ikke kunne det.

    Det er fair nok at man harcelere over Sexchikane, når en overordnet presser sexuelle ydelser af en underordnet, og ikke tager et -nej- for et -nej-.(Så er spørgsmålet igen om det er den underordnede der vil have avancementer og fordele, ved at levere dem), men alt det kan fagforeningerne vel tage sig af. Kvinfo behøver sgu ikke 2,5 million i Statsstøtte for det. Må jeg anbefale stressede overordnede om at bruge almen prostitution. Ekstra Bladet har rigeligt med annoncer (MSM blad) hvis ikke ægteskabet kan fungere tilfredsstillende.

    Lad ikke frimodigheden kyse af nogle sexforskrækkede primadonnaer, som lader blindt om Islams perverterede forhold til -vantro kvinder- og -småpiger-. En mellemøstlige vittighed går således.

    Hvad er sikker sex (i mellemøsten). Jo det er hvis du gør det med din niece, eller datter (her anbefales anal, så hun kan blive gift som jomfru). Hun skal nok vide at holde sin kæft, da det jo kan betyde døden for hende at krænke familiens ære (Straffri drab).

    Kommentar by Michael Unna — 30. september 2020 @ 11:00

  12. Ellers vil jeg anbefale bogen “Muhammeds piger” af Lars Hedegaard (Trykkefrihedsselskabets bibliotek)- bogen kulminere med ayathollah Khmomeinis chokerende anvisninger på, hvilket seksuelt forhold, man kan tillade sig at have til et spædbarn.-bagside citat.
    Støt SIAD.
    http://www.siaddk.wordpress.com

    Kommentar by Michael Unna — 30. september 2020 @ 11:18

  13. Skarpt formuleret, af S Baastrup ! Mon ikke det var et emne til News’ evindelige debatter?

    Kommentar by Løsriv Jylland! — 30. september 2020 @ 11:45

  14. Mon den knibske islamist Samira Nawa stadig har sin dyd i behold…

    Kommentar by Revisoren — 30. september 2020 @ 12:07

  15. Ang. radikalt hykleri, så se lige:
    https://jyllands-posten.dk/debat/blogs/harundemirtas/ECE12451561/hvorfor-er-jeppe-kofod-stadig-minister-mette-frederiksen/
    hvor den svensk/tyrkiske* islamist, homoseksuelle og faglige næstformand for et sygeplejeråd i København, tillader sig i MSM denne gang!

    * og nu også med dansk statsborgerskab!!!
    – Fy og føj for de lede individer på borgen, der har stemt ja, til hans statsborgerskab!!!

    PS.
    Det var Harun Demirtas, der, allerede INDEN sit tilkendte danske statsborgerskab, i sin blog på JP, bekendtgjorde, at:
    hvis man ikke ville lade sig behandle at en tørklæde klædt kvinde (islamist) i det danske sygehusvæsen, bør man finde andre lande at leve i !!!

    Iht. dem der har stemt for hans danske statsborgerskab, MÅ jeg gentage min udvidede del af den kristne trosbekendelse:

    “Jeg forsager djævelen og alle hans gerninger og al hans væsen og
    jeg forsager hans tilbedere, afskyr hans medløbere og foragter enhver der tjener penge/status derpå!”

    Kommentar by M.S. Carstens — 1. oktober 2020 @ 00:26

  16. # Carstens

    Mon ikke vi snart vil se den homofile islamist Demirtas stille op for partiet Frie Grønne sammen med sin rabiate trosfælle Sikandar Siddique?

    Kommentar by Revisoren — 1. oktober 2020 @ 14:02

  17. Revisoren — 1. oktober 2020 @ 14:02:

    Jo, Harun Demirtas har gennem alle sine blogs i JP vist, at han arbejder for iSlammets herredømme, om end han er en slet skjult Taqija-iSlamist, der både nyder homoseksuel bofælleskab med DFs Tulles fætter og nyder fede ferier i Tyrkiet, skønt han “flygtet” fra Tyrkiet til Sverige, med statsborgerskab begge steder og også Danmark, hvor han virkelig kan kan komme ind i de politiske rottereder, selv få måneder efter hans tilkendelse af dansk statsborgerskab (shit!)
    og hvor ellers, end i Sikandar Siddique´s afhopperparti fra cirkuspartiets, ellers så homokendte, iSlamleflende parti, som Sikandar Siddique udnyttede til sin iSlamistiske* agenda (infiltrering) og nu går linen ud i den iSlamistiske agenda i Danmark, gennem vort demokrati.

    * iSlam->muhamedaner->KOrantro->muSlim

    Jeg frygter dog, at Harun Demirtas allerede er så langt inde i etablerede partier, via sit fagforenings-formandsskab, at han de´r kan bane vejen endnu bedre/støtte Sikandar Siddique i den iSlamistiske overtagelse af Danmarks demokrati og vestlige friheder.

    – Djævelens gerninger lader sig ikke fornægte!, men hvor vil jeg, længst muligt, med mine muligheder, gå dem IMOD!

    Forbyd islam i Danmark, luk kassen og udSEND enhver AEHer ved første dom!
    …..

    Stem SK/NB
    -og lad os få budskabet ud i hvert et hjørne af landet, hvor vi færdes og møder vore landsegne IRL.

    Kommentar by M.S. Carstens — 1. oktober 2020 @ 21:47

  18. Ps.
    Ang. Sikandar Siddique se:

    https://www.document.dk/2020/10/01/hjemme-hos-sikandar-siddique-indvandrerne-skyder-hinanden/

    Kommentar by M.S. Carstens — 1. oktober 2020 @ 22:29

  19. # Carstens

    Jeg husker at have set et foto et sted – jeg kan desværre ikke huske hvor henne – hvor Demirtas står storsmilende side om side med Mohammed Østergaard.

    Brækspanden kom på hårdt arbejde…

    Kommentar by Revisoren — 1. oktober 2020 @ 23:15

RSS feed for comments on this post.