1. oktober 2020

Spørgsmål i ‘International Hyggegruppe’: “Skulle mand ikke få 1000 kroner Extra idag pga corona??”

Et opslag fra ‘International Hyggegruppe’ på Facebook, hvor indvandrere og multikulturalister indforstået diskuterer de store ting her i livet. Alex Ayad fra Aalborg går ud fra at alle er på offentlig forsørgelse, og bliver sat på plads af en borgerlig undtagelse. De fleste af indlæggene handler om udbetalingsdatoen for de ‘gratis penge’.

(Alex Ayad på Facebook, 30. september 2020)

“… Nu betaler ALLE så SKAT, selv dem der er på kontanthjælp betaler SKAT !!!!!
Min kammerat som modtager kontanthjælp ( ca. 11.500kr ) betaler 35% i SKAT !!!!
[…] “Min kammerat betaler ca 39.000kr i SKAT om året, trods hans lave indkomst og så brokker du dig over han får 1000kr tilbage ..” (Mikkel Brian Larsen)

Oploadet Kl. 00:55 af Kim Møller — Direkte link20 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/113788/trackback

20 Comments »

  1. Det spørgsmål siger bare alt om hvor langt ude vi og Danmark er.
    Danmark er nu bare blevet endnu et islamisk taber land.

    Kommentar by piphans — 1. oktober 2020 @ 01:13

  2. Taberimport. Det eneste lykkelige vi kan sige om det er, at velfærdssamfundet max. har 25 år igen.

    Kommentar by Skatteyderen — 1. oktober 2020 @ 01:21

  3. Max. 10 år er mit gæt. Alt med velfærd, sundhed, infrastruktur, demokrati, frihed og tryghed er allerede cirka halveret.

    Kommentar by Bent A — 1. oktober 2020 @ 02:31

  4. jeg har i årevis ikke forstået, hvordan tingene hang sammen i hovederne på den slags folk. indlægget her fra international hyggegruppe sætter det temmeligt godt på plads.
    og det er rigtigt ,-velfærdsstaten har kort igen her.

    Kommentar by heisahero — 1. oktober 2020 @ 04:22

  5. Lyder ligesom hende enhedslistegeniet, der for et par år siden bare ville trykke lidt flere penge

    Kommentar by Migranter gider ikke telte — 1. oktober 2020 @ 07:12

  6. “Jeg betaler 35% tilbage af de penge jeg nasser fra skattekvæget! Jeg bidrager!!!!”

    Er der egentligt nogen der kan forklare mig hvorfor man som evighedsforsørget overhovedet betaler skat? Hvorfor ikke bare sænke beløbet med de procenter det nu svarer til, og så droppe skuespillet for galleriet?

    Kommentar by W — 1. oktober 2020 @ 07:42

  7. Den gode Renee overser lige det faktum,at det er en lidt for lille nævner,han har skrevet i hans brøk,som skulle beskrive hvor mange penge danskere bliver bestjålet af vores kloge politikere.
    > Migranter gider ikke telte
    Det er det der sker lige under næsen på os. Og det er den eneste grund til inflation,selv om nationaløkonomer og alle mulig andre slags økonomer vil sige at inflation har andre årsager. Nej inflation er i al væsentlig ekssterende,fordi banker trykker flere penge,end der er værdier for.

    Kommentar by Nielsen — 1. oktober 2020 @ 07:42

  8. De fleste muh-hamedanere i vesten bilder sig selv og hinanden ind, at de er inviteret af vesten til gratis ophold og vellevned i vestens lande. Deres tiltuskede almisser og nådsensbrød opfatter de som en berettiget løn og som skat pålagt de vantro. Migranter skal aldrig have rede penge eller konti – de kan få mad og en madras på gulvet indtil de skrubber af.

    Kommentar by Gustav Jensen — 1. oktober 2020 @ 08:30

  9. Selvfølgelig vil velfærdssamfundet bestå. Det der kommer til at ske er, at skaffedyrene skal aflevere mere og mere og modtage mindre og mindre. Det har et flertal af røde partier nemlig besluttet med vælgeropbakning fra alle dem på overførselsindkomt.

    Kommentar by J — 1. oktober 2020 @ 09:01

  10. @6 Kommentar by W — 1. oktober 2020 @ 07:42

    Det er så klientellet ikke føler sig ekskluderet fra samfundet, hvad enten de er hvide, gule, grønne eller neger.
    Devisen er vel at “man” føler sig som en del af samfundet når skatten bliver betalt og at “man” så med god samvittighed kan modtage af velfærdssamfundets goder, for “man” har jo betalt skat og bidraget til fællesskabet.
    Min bare røv!
    En narresut af de helt store, som systemet Danmark har indført.

    Og ellers:
    Opsig konventionerne.
    Start repatrieringerne.

    Kommentar by Neuhammer — 1. oktober 2020 @ 10:38

  11. Bent A adskiller sig ikke meget fra Alex Ayad. F.eks. klynkede Bent A i en tidligere blogpost:

    “Hvad bliver det med de 1000 kr. til alle borgere?”

    Kommentar by Bent A — 9. august 2020 @ 22:40

    http://www.uriasposten.net/archives/112249

    De 1.000 kr. er imidlertid kun til de arbejdsfri på overførselsindkomst. Folk i arbejde får ingenting.

    Det er Enhedslisten, som fik det med i den politiske aftale, som blev indgået den 15. juni. Liberal Alliance og Nye Borgerlige var imod.

    Jeg har bedt om at få udbetalt de 3 ugers indefrosne feriepenge. Det er en pæn slat, skal jeg hilse at sige, selv om det beløb, som er opgivet på ATP’s hjemmeside, er før skat.

    Så ikke alene skal jeg finansiere de 1.000 kr. til bistandsmodtageren Bent A, jeg skal også betale til personens livsophold af mine feriepenge.

    Jeg overvejer at stemme på Liberal Alliance ved næste folketingsvalg.

    Kommentar by np — 1. oktober 2020 @ 10:57

  12. > Heisa Hero
    Så længe du anerkender velfærdsstaten,vil den vedblive at tyannisere dig.

    Kommentar by Nielsen — 1. oktober 2020 @ 13:36

  13. Enig Neuhammer 10:36

    Kommentar by Nielsen — 1. oktober 2020 @ 13:38

  14. Som hædersmanden Asger Aamund har sagt utallige gange;

    Flertallet (offentligt ansatte og personer på overførsel) kan stemme sig til at konfiskere mindretallets (privatansatte og selvstændige) penge.

    Situationen vil naturligvis kun blive værre med årene, når man samtidig har besluttet, at masseimportere en enorm dødvægt af arbejdssky negre og muhammedanere…

    Kommentar by Revisoren — 1. oktober 2020 @ 13:52

  15. I would say that one should start the discussion by checking if you get corona welfare in your shithole country. If you do then go there, stay there and collect it. That way someone else that really need the welfare get helped and someone that really knows Danish can get that fake job that you have as creepy muslim or nigger have gotten, that is paid by the Danish taxpayers and their reduced pensions.

    It is common knowledge that creepy muslims and niggers that have gotten the fake jobs steal there at the fake jobs and when they get kicked out, fired because they stole they go back to the unemployment office crying like the bitches they are and citing discrimination and racism. The only racism are you are creepy muslim and nigger and you should not live amongst the ones you hate, you should go back to your own shithole and live off the taxpayers there and steal there.

    Kommentar by Erwache — 1. oktober 2020 @ 14:45

  16. Jeg har i mange år ment det var vanvittigt at folk på overførselsindkomst betaler skat. Det giver dem en falsk fornemmelse af at bidrage til samfundet. Det er en form for forfalskning af virkeligheden. Men man gør det selvfølgelig på den måde for at arbejdsløse og pensionister også skal kunne benytte sig af skattefradrag som for eksempel håndværkerfradrag.

    Problemet skyldes derfor bl.a. en absurd kompliceret skattelov, der ligesom så meget anden lovgivning har til formål at svindle befolkningen til at tro politikerne har gjort det umulige.

    De fleste problemer i det danske samfund er skabt af politikere og skyldes benægtelse af det virkelige, som for eksempel det faktum at mennesker ikke er lige og ikke kan eller skal være det.

    Men den snakkende klasse tryller med mellemrum en kanin op af hatten og tilskuerne er så betagede af skuet foran dem at de ikke mærker deres penge forsvinde fra baglommen.

    Imens kan de arbejdssky blive forargede over ikke at få penge for et arbejde de aldrig har udført, og lade som om de er blevet snydt, fordi de har fået lidt færre penge foræret end vi andre har slidt os til.

    Kommentar by Mackety — 1. oktober 2020 @ 15:44

  17. Som sædvanlig lyver og forvrænger “np” hvad andre har skrevet. I den kommentar “np” henviser til, skrev jeg om kontrasten mellem den store gavmildhed de gamle partier udviser overfor indvandrere, mens danskere rammes af nedskæringer og forringelser i eet væk. Og det gælder både danskere i arbejde og på overførselsindkomster. Selv hårdt arbejdende kan jo blive ramt af sygdom eller ulykke, og så er det jo ikke sjovt hvis hospitalet eller sengepladsen og sygeplejersken/lægen er sparet væk, eller hvis skadestuen er forsvundet. Og det med de 1000 kr. var ikke fordi jeg manglede dem, men en hentydning til at Chrborg er hurtig når det gælder asylanters velvære, men langsom når det gælder danskeres velfærd.

    Kommentar by Bent A — 1. oktober 2020 @ 16:43

  18. Mikkel Brian Larsen er hjernedød, man betaler ikke reelt skat af en passive indkomst som kontanthjæp, det er en teknikalitet.

    Kommentar by Johnson — 1. oktober 2020 @ 16:54

  19. Jeg har desværre hørt den vildfarelse før fra kontanthjælpsmodtagere og førtidspensionister.
    Hvorfor fjerner man ikke skatten fra offentlige ydelser, og sætter dem tilsvarende ned? Så blev det synligt hvem der bidrager.

    Utroligt hvor lidt mediefokus der har været på dette køb af stemmer, med de 1.000 kr.

    Kommentar by Jens — 1. oktober 2020 @ 20:09

  20. I wonder where all this money suddenly come from? and who pays for that the roaches get more money for free? This extra 1000 kr means that in a while the inbreeded commies will have a reason to raise the taxes.

    and also, paying taxes on welfare? That money is just a joke when you give the money for free and take taxes. then you are welfare garbage you cry that the money is not enough and you get more free money, someones pension that worked their whole life to accumulate. You sit there work hard to have something a rainy day and they steal that from you to give it to those that are the most retarded and hate your guts.

    So it is better just to lie, steal and be a criminal yourself. There is no need to be honest and hard working in a commie system esp. when the criminals are not chased down and locked up by the beta cuck police and the health care is in free fall just like the education because the money is scares and the welfare sector is growing bigger and bigger. Get a fake job and drag your feet. if you get fired you just go to the unemployment office and cry and they will givce you a new fake job.

    Kommentar by Erwache — 2. oktober 2020 @ 08:38

RSS feed for comments on this post.