3. oktober 2020

Video: 31-årige Cecilie blev voldtaget af 17-årig somalier, der fik sin fjerde betingede udvisningsdom

Gold statistik siger noget om udviklingen, men slører ofte den brutale virkelighed. Nye Borgerlige har talt med 31-årige Cecilie, der en nattetime i slutningen af maj i år blev voldtaget af en 17-årig somalier i Taastrupgaard. Han blev fanget af en årvågen betjent med en solid omgang ‘racial profiling’, og blev i august idømt 3,5 års fængsel ved Retten i Glostrup. Dommen blev anket til Østre Landsret på stedet, da gerningsmanden ikke frygtede udvisning, trods det at han lige havde fået den fjerde betingede udvisningsdom.

Nye Borgerliges Pernille Vermund har talt med Cecilie, og det tolv minutter lange indslag give syn for sagen. Hun blev ofret på multikulturens alter, og intet indikerer at folketingsflertallet ændrer kursen. En af grundene er det manglende pres fra den folkelige opinion, da MSM ikke mere bringer offerberetninger. Hos Ekstra Bladet, der i år modtager 17,5 mio. kr. i mediestøtte er der lige nu overskrifter såsom ‘Raser over slangebillede’, ‘Derfor fik han så enorme ben’, ‘Jeg er en kvinde’, og min personlige favorit – ‘Slagtet af dommerne’. Vild med dans 2020!

(31-årige Cecilie, voldtaget af 17-årig somalier i Taastrupgaard, maj 2020)

Han slog mig i baghovedet, han rev mig i håret, han sparkede mig i ryggen virkelig mange gange. … Jeg synes jeg kæmpede rigtigt meget i det, og jeg havde også blod under alle neglene, men der var sådan et tidspunkt, hvor jeg tænkte: Nå, men så få det overstået. Altså, jeg vil også gerne hjem herfra, ik’.”

“Jeg tvang sådan min mund lukket, for jeg ville jo ikke, men han blev bare ved med at slå mig så mange gange i hovedet.”

“Hvis en voldtægt ikke kan gøre det, hvornår skal man så udvises? … Jeg er gået så meget igennem for det her. For hvad? Altså, jeg kan godt forstå nogle kvinder vælger at sige, at det her orker jeg ikke at gå igennem. Hele den her retsproces… Han er ude om to år, og så skal jeg flytte, for jeg gider ikke – det er 500 meter fra hvor jeg bor.”

“Han er ligeglad. Jeg tænkte, at han ankede den – det kan jeg ikke forstå han tør. Så kan han jo risikere at blive udvist. Men efterfølgende har jeg tænkt, at det gør han jo ikke. Det er fordi han tænker, at han jo ikke bliver udvist.”

“Han sagde ikke, at det var fordi jeg var dansk. Men han sagde, at det har du jo gjort mange gange, og med mange, og sagde alt muligt imens. Lad nu være – du kan godt lide det. … ‘Du går jo selv alene hjem’, sagde han faktisk også på et tidspunkt.”

(Nye Borgerliges Pernille Vermund opridser gerningsmandens synderegister)

Oploadet Kl. 12:06 af Kim Møller — Direkte link100 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/113882/trackback

100 Comments »

  1. Lars Løkkes billede får mig til at tænke på ordsproget

    http://danskeudtryk.dk/naere-en-slange-ved-sin-barm/
    Tage sig venligt af en person, som i det skjulte eller senere viser sig at være ens fjende.

    Kommentar by k.m. — 3. oktober 2020 @ 12:25

  2. Problemet med at være en ‘brugbar idiot’ for marxisterne er, at man må forvente at blive skrottet igen, lige så snart de finder en ny gruppe ‘brugbare idioter’, de kan udnytte i deres fortsatte kamp mod sund fornuft og menneskelige værdier, generelt.

    Det er selvfølgelig fuldstændigt uacceptabelt, både hvad Cecilie har været igennem, og det faktum at orken stadig er i landet, men det er jo altså ikke fordi der har manglet advarsler om hvad der ville komme for kvinder, lige så snart (femi)marxisterne var færdige med mændende.

    Women’s Rights is sooo yesterday’s news.
    Now Black Lives Matter is all the rage.

    Kommentar by Kimski — 3. oktober 2020 @ 12:27

  3. Det er helt åbenlyst. Danske politikere vægter hensynet til internationale konventioner højere end hensynet til danskernes sikkerhed!
    Den lovgivning vi har er helt utilstrækkelig til at håndterer tingenes tilstand.
    Domstole enten kan ikke løse problemet og det er et voldsomt problem, eller også vil de ikke løse problemet, og det er et endnu større problem!

    Kommentar by Den Nervøse — 3. oktober 2020 @ 12:29

  4. Den såkaldte chefredaktør Pølle Madsen på Ekskrement Bladet er vel til landsmøde hos sine gamle partikammerater i Enhedslisten her i weekenden?

    Kommentar by Revisoren — 3. oktober 2020 @ 12:37

  5. I do not care.

    Kommentar by jesper — 3. oktober 2020 @ 12:39

  6. Voldtaget af De Radikales vælgere.

    Kommentar by Ewing — 3. oktober 2020 @ 12:49

  7. 4 MDRS.FÆNGSEL i AUGUST, 6 MDRS. FÆNGSEL i SEPTEMBER, 6 MDRS. FÆNGSEL i OKTOBER. Skal det forstås sådan at dommene var betingede, eller hvad? Eller blev han bare ikke fængslet pga. pladsmangel eller bureaukrati? Eller stak han af fra fængslet eller en “sikret” institution?

    En notorisk vaneforbryder, men det rene lallerværk mht. at få ham bag tremmer. Er Danmark stadig en retsstat? Eller et u-land ligesom Sverigstan?

    (De af Jelved så højt elskede konventioner forbyder altså ikke tilbageholdelse af personfarlige kriminelle)

    Kommentar by Bent A — 3. oktober 2020 @ 12:57

  8. PS: Forresten ret grotesk at feministerne og DR synes at at “sexister” skal i gabestok og helst udstilles med fotos, firma, navne og adresser, mens deciderede forbrydere, voldsmænd og mordere, skal have lov til at skifte navne og være anonyme så snart de er på fri fod igen.

    Kommentar by Bent A — 3. oktober 2020 @ 13:04

  9. Venstrefløjen + C + V + LA vil ikke røre ved konventionerne, så det fortsætter.

    De er enten pisseligeglade eller også ønsker de danskerne det ondt.

    Det kan vel ikke tolkes anderledes.

    Kommentar by M.P. — 3. oktober 2020 @ 13:11

  10. Kommentar by Bent A — 3. oktober 2020 @ 13:04

    Husk nu at “antiracisterne” har defineret, at kun hvide mænd kan forbryde sig mod andre. Og så skal du ikke komme her med din simple logik…

    Kommentar by Lider af danskhed — 3. oktober 2020 @ 13:18

  11. Voldtægt er krigsførsel. Det er helt uaaceptabelt at personer, der fører krig imod os, ikke får en hårdere dom og automatisk bliver udvist

    Kommentar by BB — 3. oktober 2020 @ 13:27

  12. Det virkede i Rom for 2000 år siden så hvorfor ikke nu, Vi e trods alt ikke blevet klogere.

    Brød og Skuespil!

    Kommentar by Santor — 3. oktober 2020 @ 13:30

  13. Kommentar by Bent A — 3. oktober 2020 @ 13:04.

    Meget apropos ‘brugbare idioter’, ikke?
    I den store politiske sammenhæng er de allerede anakronismer, de har bare ikke opdaget det endnu. Det skal nok komme, når de er blevet overfaldet og voldtaget af en af “kulturberigerne”, og de mænd, som de forventede ville være der til at forsvare dem, ikke kan gøre en skid, p.gr.a. de love de selv har været med til at gennemtrumfe.

    Kommentar by Kimski — 3. oktober 2020 @ 13:44

  14. # Bent.A
    Ja det kan mam godt undre sig over

    Kommentar by jurgen jepsen — 3. oktober 2020 @ 13:50

  15. De fleste der kommer til Europa ødelægger deres dokumenter for dels af deres historie ikke kan verificeres og dels fordi de er svære, at udvise. Mange der er i Europa har aldrig haft en asylsag efter konventionen men ender sikkert med asyl fordi de ikke kan udvises.

    Kommentar by CCC — 3. oktober 2020 @ 13:57

  16. Jeg er helt oppe at køre over de skide dommere

    Hvorfor fanden bliver de ikke fjernet fra deres embede ??

    Kommentar by Bjarne Jensen — 3. oktober 2020 @ 14:32

  17. Tak til Cecilie for at dele hendes skrækkelige historie. Når jeg bliver diktator Cecilie, bliver du inviteret ind i Colosseum som æresgæst. Her får du æren af at udvælge de løver, som skal løbe ind i manegen, hvor din overfaldsmand står. Når det er overstået, vil du modtage 25 mio kr, dollars eller euro, du vælger selv, penge som 1-1 er gået i besparelser på bistand og lignende fra tvangsdeporterede somaliske migranter, som i ugen op til er blevet sendt retur afsender. Du vil til evig tid, være under en særlig beskyttelse og omsorg fra samfundet. Igen, tak for din historie.

    Kommentar by Birger — 3. oktober 2020 @ 14:38

  18. Mon ikke vores dygtige og konsekvente dommere tror, at vis bare gerningsmanden får 2-3 advarsler mere og måske et “fy skam dig” så stopper han nok.

    Kommentar by bjarne binee — 3. oktober 2020 @ 14:52

  19. # Bjarne Jensen kl. 14.12: Fordi det vil stride mod Merkels, EUs og de gamle partiers “europæiske værdier”. Som man kan se af at Merkel, Ursula og Ylva og lignende er oppe i hysteriske højder over at Polen vil bytte røde dommere fra kommunisttiden ud med nationalkonservative dommere. EU mener at Polen skal straffes for denne frækhed. Pernille Weiss og en gammel “borgerlig” journalist i Mickey Mouse Parlamentet mener at Polen fortjener en stor økonomisk lussing for sin opsætsighed.

    Kommentar by Bent A — 3. oktober 2020 @ 15:09

  20. He had sexual emergency!

    Kommentar by Johnson — 3. oktober 2020 @ 15:17

  21. Lad ham afsone sin fængselsdom i Københavns zoologiske haves abebur. Der kan han forsøge at voldtage den store hangorillas mage – lige så tit og tosset han vil. Men sæt et videokamera op, når han lukkes ind i buret, så vi andre også kan få lidt fornøjelse ud af det.

    Kommentar by Gustav Jensen — 3. oktober 2020 @ 15:20

  22. Somaliere er primater. De skal ikke gå frit uden i snor.

    Kommentar by JP — 3. oktober 2020 @ 15:58

  23. Det er præcist den slags små egenproducerede videoer jeg har efterlyst fra højrefløjens blogs og korte aviser i årevis, så tak til nye borgerlige for den, og må mange flere følge efter.

    SÅ svært er det altså heller ikke at filme 2 personer i en sofa vel, og med de reklame indtægter den korte avis har fra deres annoncer der fylder hele hjemmesiden, burde vi efterhånden kunne forlange at en selvudnævnt avis (uanset hvor kort den er) også leverer egenproduceret indhold i stil med dette.

    En MEGET stor del af problemet er netop at højrefløjen stiller sig tilfreds med at være så gennemført middelmådige og overlader 99,99% af nyhedsdækningen til venstrefløjen, som de så kopierer lidt lunser fra her og der og tilsætter lidt sure opstød. Det er det som gør det ud for “journalistik” på højrefløjen..

    Og så kiggede jeg lige på 24nyt forleden, det er jo helt til grin. De viser ikke engang deres artikler længere, kun reklamerne!

    Så igen, tak til nye borgerlige. Jeg er glad for at der er nogen der er bare en smule seriøse og arbejdssomme på det her område, men det er fandeme ynkeligt at det er et politisk PARTI der skal vise vejen for højrefløjens MEDIER, når det burde være omvendt.

    Kommentar by Per — 3. oktober 2020 @ 16:01

  24. ENIG MED PER i at højrefløjen er alt, alt for passiv. I dag var der dog lidt hos 24nyt.dk om et hjemmerøveri i Gentofte med tre asylant-røvere, og noget om hvordan læger og sygeplejersker terroriseres af “berigere” m.m.

    Om et par år eller tre vil nok alle hidtil fredelige områder i Danmark være usikre steder at opholde sig. Vi kan jo bare se på hvordan Østerbro er blevet hærget af mordere og brutale bøller.

    Kommentar by Bent A — 3. oktober 2020 @ 16:31

  25. I can tell you many stories from all over Europe, as eye witness.

    But I tell you from cuck beta Sweden, the open border shithole where they have an analfabet that is known bastard and alcoholic, a real retard.

    I am going with the bus from Sodervarn to Hyllie. The bus is full and the communist have some kind of even there, a yearly gettotogether. They are three or four with their badges clearly visiable.

    There are two muslims with two stupid blondes on the bus. Suddenly, out of no where one of the muslims slaps one of the blondes without reason. it can be heard in the whole bus. Just two meters from the commies. no one says anything not even the commies that are for open borders. She tells him to stop it. When she tells him to stop she gets and second slap i nthe face and it is loud, she is red o nthe cheek and she got the second because the inbreeded muslim asswipe got provocaed because she told him to stop.

    To have some piece of shit that is for muslim immigration by letting them stay in the country interviewing Cecilie does tell you what asswipe she is. That she also is a traitor that is only in the Parliment to get rich. a piece of shit that only is there to slow things down so that they can accumulate as much money and votes as possible. The real person that cares is Paludan that tells the beta cuck politicians that they are a piece of crap because they are for open borders and keepng the criminals not even their shitholes wants and needs. they have 51+ muslim muslim shitholes to stay in and do theuir crimes, still they went to a far away country, lied about their age and name to get the fere 25 000 euros and evertthing paid for.

    Kommentar by Erwache — 3. oktober 2020 @ 16:35

  26. Ideen med kortfilm er udmærket, og de kan bruges både som NB bruger dem, og til instruktive rollespil om autentiske forbrydelser osv.

    Kommentar by Bent A — 3. oktober 2020 @ 16:38

  27. This woman will forever be traumatized and which man would want to be with her after a nigger muslim raped her?

    It is like when japanese men stay clear of japanese prostitutes, and they have to go to some far away countrry ugly as they are to park themselves on welfare, cheat the social system because that is the only thing they know.

    Kommentar by Erwache — 3. oktober 2020 @ 16:41

  28. Er Cecilie medlem af folketinget eller et politisk parti der gør hende til en forræder som Erwache skriver?

    Kommentar by Bent A — 3. oktober 2020 @ 16:50

  29. Den dag der er een der kan vise mig en konvention, bør den proppes hårdt op i røven på den næste voldtægtsudlænding.

    Kommentar by Hul igennem? — 3. oktober 2020 @ 17:30

  30. Ekstra Bladet er en fuldstændig joke. Afliv skidtet

    Kommentar by BB — 3. oktober 2020 @ 18:21

  31. DEN SVENSKE STATSMAGT personificeret ved den svenske regerings kommunister der har forklædt sig som humanister, kvindesagsforkæmpere og verdensreddere, er blevet anklaget for massemord på civile svenskere. Og rigtigt er det ihvertfald at “eliten” i riksdagan i Stockholm och de røde journalister fører en art stedfortræderkrig mod det svenske folk. Tusinder er blevet myrdet/aflivet/lemlæstet af importerede forbrydere, iflg. snaphanen.

    Men hvordan ser det ud herhjemme? Er de gamle partier og godhedsindustrien og DR ikke også ved at slippe importerede bander og solo-kriminelle løs på de civile danskere? Og hvorfor lader man indstrømningen af afrikanere og arabere fortsætte?

    Kommentar by Bent A — 3. oktober 2020 @ 18:34

  32. Oveni dødsfaldene som følge af overfald mv. kommer så en så skandaløs behandling af patienter og ofre for kriminalitet, at man kan lægge 5-10.000 døsfald eller flere oveni.

    Kommentar by Bent A — 3. oktober 2020 @ 18:39

  33. Er det muslimer?

    Kort efter klokken 16 lørdag blev politiet kaldt ud til Enighedsvej i Nykøbing Falster, hvor en mand rendte rundt med flere knive og opførte sig truende.

    Da politiet ankom, stak manden med knivene en tilfældig mand i halsen.

    Herefter affyrede politiet skud mod manden.

    Manden med knivene og manden, der blev stukket, er begge afgået ved døden.

    Ikke alle pårørende er underettet endnu, forbyd islam i Danmark 🇩🇰

    Kommentar by NotariusUmulius — 3. oktober 2020 @ 18:40

  34. Terror i DK.? Lørdag er tre tilfældige stukket ned, ét offer død. Én gerningsmand er fortsat på fri fod og politiet oplyser intet om denne.

    Kommentar by Birger — 3. oktober 2020 @ 18:51

  35. Nykøbing Falster er et stærkt islamiseret shithole med store grupperinger af narkoafhængige og voldsparate negre og muhammedanere.

    Byen er lige til at lukke op og skide i…

    Kommentar by Revisoren — 3. oktober 2020 @ 19:05

  36. Hvad kunne der være sket

    https://ekstrabladet.dk/112/terrorfrygt-i-tyskland-bombe-fundet-i-passagertog/8314265

    Kommentar by Anonym — 3. oktober 2020 @ 19:28

  37. DANMARK – ET LAND I HASTIG OPLØSNING.

    At retsstaten er delvis kollapset, kan man overbevise sig om ved at læse om en kriminel migrant der gjorde grin med retsvæsnet 8 år i træk. At TV2 er blevet et radikalt, sygt, perverst og anti-dansk foretagende er også klargjort. Den korte avis beskriver begge sager, plus flere andre fænomener, som tilsammen viser at vi er tæt på svenske tilstande.

    Kommentar by Bent A — 3. oktober 2020 @ 19:55

  38. @ bjarne binee — 3. oktober 2020 @ 14:52

    Svenskerne har et våben der virker :

    https://www.youtube.com/watch?v=SvIQaIgKiO4

    Kommentar by Santor — 3. oktober 2020 @ 20:05

  39. De Lange Knives Nat 2020 i Danmark.

    Men er det muslimer?

    Flere personer er sendt til behandling efter et slagsmål lørdag aften i Nivå, hvor der blandet andet blev stukket med kniv.

    Politiet kan på nuværende tidspunkt ikke sige noget om, hvad der præcist er sket eller de tilskadekomnes tilstand, oplyser Nordsjællands Politi til TV2.

    Ritzau har været i kontakt med efterforskningslederen, der for nuværende ikke ønsker at kommentere sagen yderligere.

    Men politiet er i gang med at efterforske sagen.

    Ifølge B.T. er hændelsen sket i et villakvarter på Niverød Kongevej tæt på Circle K. i Nivå.

    Politiet fik anmeldelsen klokken 17.38, oplyser vagtchefen til B.T., forbyd islam i Danmark 🇩🇰

    Kommentar by NotariusUmulius — 3. oktober 2020 @ 21:30

  40. Lene Espersen var justitsminister fra 2001 og 7 år frem. Hun stod for at stramme lovgivningen ved især vold og voldtægt. Er det en lovgivning, som er blevet rullet tilbage siden?

    Kommentar by Hansen — 3. oktober 2020 @ 22:07

  41. ot men vigtig.
    Endnu et 3-4 møgdyr har været på banen. Hvad med at få disse sataner afsporet.
    Jeg formoder Lolitadukkerne venter.
    https://www.facebook.com/NaturelleChloe/posts/10157376037791297
    Oversat:
    Natalie Stern er her: Sös Akuten.
    23 timer · Stockholm, Stockholms Amt ·
    4 fyre på en pige, sparket og slået i ansigtet hoved, ryg, mave. (Kan du behage hvem der læser dette, dele indlægget større chance for at han bliver taget) værst der er sket i mit liv Jeg blev netop sprunget af 4 udenlandske fyre i metroen. De kommer og sidder i nærheden af ​​mig og begynder at klamre sig til mig og lugter alkohol, jeg beder dem om at lade mig være i fred, og en fyr ringer til mig en lille luder og rammer mig mindst 5 gange i ansigtet, hans tre venner griner og jeg tager min telefon til ring 112, de tager min telefon og sparker mig ned på platformen, og de begynder at sparke mig i hovedet, jeg var forsvarsløs, selvom jeg forsøgte at beskytte mig selv. 50 mennesker så på, og jeg blev slået og sparket 20 gange, indtil politiet ankom. Alt kunne tænke sig at tage mig op fra jorden, så de ikke sparkede mig ihjel, og det var et mirakel, jeg kunne, for jeg ved, at jeg ellers aldrig kunne være her i dag .. ja jeg havde tid til at tage disse billeder før løb væk, og min telefon er smadret i stykker. 2 sidder fast, men ikke han på billedet, der ramte mest. Ambulansen sagde hjernerystelse, og jeg kan ikke høre i mit højre øre, fordi jeg fik et spark der og mine ribben. Jeg er knækket, men tak fordi du kom og sagde, at du vidner i retssalen osv. Ud af alle 50.
    Jeg vil bare dø.
    Må deles alt hvad I kan.☻

    Kommentar by Charles — 3. oktober 2020 @ 22:24

  42. Kommentar by Santor — 3. oktober 2020 @ 20:05
    Hahaha….godt spottet.

    Kommentar by piphans — 3. oktober 2020 @ 23:05

  43. Følg NBs website:

    https://nyeborgerlige.dk/

    og se hvor ihærdige vore 4 på Borgen knokler, for OS derinde, til trods for, at NB har langt de færreste midler at gøre med, i forhold til ALLE de nu genvalgte partier.

    – læs blogs fra de fire, læs/abonner på alle nyhedsbrevene og læs op på Faktabasen osv.

    F.eks. Var NB på gaderne d. 26.september i aktionen “Stop hverdagsterror”!
    – hvilke andre partier på Borgen har gidet at angagerer BLANDT borgerne for dette?

    Kommentar by M.S. Carstens — 3. oktober 2020 @ 23:13

  44. Korrupte dommere/embedsmænd i Danmark arbejder for satanisternes sag. En besætter, underkastet islams krigsideologi, har kronede dage i dagens Danmark.

    Kommentar by Iznogut — 3. oktober 2020 @ 23:19

  45. Er det De Lange Knives Nat 2020?

    Er det en muslim?

    Hård kritik af politiet: Tilfældigt drab kunne være undgået

    Drabet på en ældre mand kunne have været undgået, hvis politiet havde reageret anderledes, lyder kritikken fra vidne til voldsomt dobbelt drab

    Videoen af forløbet op til det meningsløse drab af en uskyldig mand på åben gade, åbner for kritik af politiets ageren forud for drabet. Ekstra Bladet har redigeret i videoen. Vi advarer om voldsomme billeder.

    Politiet kunne have undgået, at en tilfældig forbipasserende på brutal vis blev stukket og dræbt lørdag eftermiddag klokken 16.00 i Nykøbing Falster.

    Så voldsom er kritikken fra et af de øjenvidner, der på nærmeste hold så den voldsomme hændelse, der endte med at koste en tilfældig mand samt den knivsvingende gerningsmand livet.

    Ekstra Bladet har talt med to kronvidner til episoden, der fortæller om et voldsomt forløb.

    – Jeg er på vej hjem fra træning med to kammerater, da jeg ser en mand på afstand. Manden har ingen trøje på. Da vi kommer tættere på, kan vi se, at han har blod på brystet og render rundt med to køkkenknive. Han lignede en, der var på jagt efter et bytte, siger en yngre mand, der gerne vil være anonym, forbyd islam i Danmark 🇩🇰

    Kommentar by NotariusUmulius — 3. oktober 2020 @ 23:43

  46. Folk løb for livet
    Ekstra Bladet er bekendt med hans identitet.

    – Folk flygtede fra stedet.

    Flere af drengene tager herefter deres mobiltelefoner op, og begynder at filme optrinnet. Ekstra Bladet er i besiddelse af en video fra episoden.

    Videoen er 3 minutter og 53 sekunder lang og indeholder traumatiserende billeder.

    Den giver et indblik i de minutter, der leder op til, at en tilfældig borger samt gerningsmanden på voldsom og særdeles tragisk vis mister livet.

    – I det betjentene tager kontakt til ham, angriber knivmanden betjenten. Han er meget tæt på at ramme betjenten, der med nød og næppe undviger, forbyd islam i Danmark 🇩🇰

    Kommentar by NotariusUmulius — 3. oktober 2020 @ 23:44

  47. Stormer mod politiet
    På videoen kan man se, hvordan den bevæbnede mand med et brøl styrter frem mod politibetjenten, der må træde flere skridt tilbage, og nær bliver fanget op af en husmur, før betjenten igen formår at komme på afstand.

    Herefter bliver pistolerne trukket.

    – Mens politiet er i kontakt med ham, stikker manden sig selv flere gange i ryggen, fortæller vidnet.

    Samtidig kommer flere betjente til området. De har svært ved at få manden til at falde til ro, der vender om og bevæger sig i en ny retning.

    Gentagne gange råber betjentene ‘læg dig ned!’ Råbet bliver ignoreret, mens manden diffust bevæger sig væk.

    Pludseligt vender den bevæbnede mand sig om og med voldsom kraft kaster han den ene af sine to knive igennem luften. Kniven flyver forbi betjentene.

    Fortsat bevæbnet – nu kun med en enkelt kniv – bevæger manden sig videre.

    – Efter han gør det (kaster kniven, red.), går han hen i et lyskryds. Her finder han en ældre mand, som han stikker i halsen. Herefter skyder politiet fire gange, siger vidnet, forbyd islam i Danmark 🇩🇰

    Kommentar by NotariusUmulius — 3. oktober 2020 @ 23:45

  48. DANMARKS PØLLETI ER TIL AT LUKKE OP OG SKIDE I.

    Ren Inspecteur Closeau, Kling og Klang, Dupond og Dupont, forbyd islam i Danmark 🇩🇰

    Kommentar by NotariusUmulius — 3. oktober 2020 @ 23:49

  49. Ham kulturberigeren fra Somalia ligner da ikke en sådan på det Face Book opslag der er henvist til i august i år. Han ser civiliseret ud og ligner som nævnt ikke en af disse for hvor land så fremragende beriger.

    Kommentar by NED MED EKSTRAHØRMEREN.. — 4. oktober 2020 @ 00:15

  50. OGSÅ DANMARK ER VED AT BLIVE TIL EN GALEANSTALT.

    Er satanister på spil, som iznogut skriver om? Ja, man skulle næsten tro det.

    Importen af samfundsnedbrydende elementer fortsætter. Og landegrænserne og danskernes liv og sikkerhed beskyttes kun på skrømt.
    De røde partier eller alle de gamle partier var enige om at give 4.5 milliarder mere til EU, så kontingentet nu er kommet op på 25 MILLIARDER kroner årligt. Det sagde man ja til i en tid hvor corona-pesten, Fehmern projektet, klima-galskaben, masseindvandringen og krigsførelsen i Mali i forvejen er ved at smadre økonomien.

    Der har været noget KNIVSTIKKERI iflg. bt og eb. Intet signaliment af gerningsmændene, politiet har mest travlt med at advare mod at dele de videoer nogle har optaget af forbrydelserne. Det er da censur og en indskrænkning af ytringsfriheden.

    NYHEDER OM COVID-19:

    Man har nu endelig officielt indrømmet at CORONA-VIRUS kan smitte gennem luften og på lang afstand. En smittet løber efterlader en lang hale af virusser efter sig. Og indendørs kan der smittes på 5-10 meters afstand. Iflg. virolog Allan Randrup Thomsen i EB.

    BROSTRØMs påstand om ved tæt samtale ville der først kunne opstå smitte efter 15 minutter, har været DET RENE NONSENS fra første færd.
    Hans afstand på 1 m indendørs er også noget dumt gætteri. Hans modstand mod mundbind i butikker er ulogisk og igen noget dumhed. Hans råd og ageren siden årsskiftet har også været helt ved siden af skiven. Almindelige bloggere har været klogere end ham. Det er skandaløst, latterligt og uforsvarligt at regeringen og DR bliver ved med at bruge den klovn som “ekspert”.

    Hvorfor har man i månedsvis ført borgerne bag lyset? Skyldes misinformationen kun Brostrøms mange fejltagelser, eller hvad?

    Kommentar by Bent A — 4. oktober 2020 @ 00:25

  51. Har politiet ingen strømpistoler eller skjolde?

    Kommentar by Bent A — 4. oktober 2020 @ 00:33

  52. Politiet er pædagoguddannet.
    De har nok alle været på “Koglen” ved Sdr.Omme

    Kommentar by Charles — 4. oktober 2020 @ 00:56

  53. antenne-problemer?

    Kommentar by Bent A — 4. oktober 2020 @ 01:05

  54. Er forbudet mod deling af videoer ikke i strid med grundloven? Var arrestationerne af Raaschou og Jeppe Juhl ikke ulovlige?

    Kommentar by Bent A — 4. oktober 2020 @ 01:08

  55. Grunden til, at somalieren næppe kan udvises, er, at han er født og opvokset i Danmark, og dermed er mere knyttet til Danmark end Somalia.

    Havde det ikke været tilfældet, var han blevet udvist, hvilket en anden sag viser:

    “En enig domsmandsret ved Vestre Landsrets afdeling i Esbjerg har tilsluttet sig dommen fra byretten i en sag om et bandeskyderi mod en scooter på Stengårdsvej i september 2017. Dermed ligger det endeligt fast, at 22-årige Mohammed Liban Omar, skal fire og et halvt år i fængsel. Samtidig udvises han af Danmark for bestandig, da han er somalisk statsborger. (…)

    Landsretten begrundede den bestandige udvisning af 22-årige Mohammed Liban Omar med, at han er somalisk statsborger, og at han af retten vurderes til at have tilstrækkelig kulturel og social tilknytning til det østafrikanske land. Det er på trods af, at han har haft lovligt ophold med sine forældre i Danmark gennem de sidste 12 år. Retten vurderede derfor ikke, at udvisningen var i strid med Danmarks internationale forpligtelser i forhold til menneskerettighedskonventionens artikel 8 om retten til privatliv.

    Dommen kan ikke ankes til Højesteret.”

    https://jv.dk/artikel/22-%C3%A5rig-somalier-udvises-fra-danmark

    Kommentar by np — 4. oktober 2020 @ 09:56

  56. Det er en stor fejl ved retspraksis. Vi danskere vil da skide på om en somalier er mere knyttet til Danmarks bistandshjælp end til sit shithole af et hjemland.

    Om aben så er tredje generation født her i Danmark af somaliske forældre, så er han ikke dansk, for det er man først når man er opvokset med mindst en dansk forælder i et hjem hvor dansk sprog og kultur var jævnbyrdig eller dominerende.

    Kommentar by Træt — 4. oktober 2020 @ 10:17

  57. Stærkt gået af en folketingspolitiker, der tager et dansk offer alvorligt. Den kriminelle har flere menneskerettigheder end den lovlydige dansker, der ikke kan leve i fred i deres eget land.

    Mon ikke EL bryder deres hjerner på landsmødet, hvordan de kan imødegå sådan noget væmmeligt racistisk fra NB? De kommer nok snart med en opfølgende video, Hjemme hos den forfulgte kernevælger.

    Kommentar by tavsen — 4. oktober 2020 @ 10:31

  58. Jeg har p.t uløste problemer med TOR. Kan ikke se en skid,så jeg er gået over til gamle film på cd og lignende. Bitchute virker dog fint :-) Men jeg har set Louise Vesteragers halshugning,Brenton Tarrants anholdelse,diverse fra Bataclan,Charlottesville og meget mere. Det er ikke noget man bliver gladere for muslimer af.
    > Kim Møller
    Du har sikkert skrevet virusser ét eller andet sted,som Stevie måske ikke lige erindrer. Lissom Christoffer Wold (undskyld evt. fejlstavning af navn) idelig siger cyklusser i radioen,selv om det hedder cykler. Næsten alle skriver kollegaer,selv om den rigetigt hedder og udtales kolleger. Kontinuerlig er årevis blevet brugt,selv om det hedder kontinuert. Sådan kan vi blive ved længe. Og det kan hurtigt udvikle sig til et Æventyr. Den danske sprog er en god sprog og den bli’r go’ere og go’ere jo langere tid der gik.
    Selv oversættere -det der med et fint ord kaldes tranlatører læser ikke korrektur.
    >hul igennem 17:30
    Det forekommer mig at The Constitution findes på stentavler eller måske er det Declaration of Independence(?) Jeg vil foreslå du anvender denne på den næste somalier du ser. For chancerne for at han har begået vlodsforbrydelser er langt højere end fifty-fifty.

    lissom lige som

    Kommentar by Nielsen — 4. oktober 2020 @ 10:32

  59. rigtigt ikke rigetigt
    forsøg eventuelt med retteligt

    Kommentar by Nielsen — 4. oktober 2020 @ 10:34

  60. DEN RADIKALE “NP” ER EN TROLL, en hykler, løgner og pestilens, som kun er med for at skabe splid og forvirring. Hun forvrænger og forfalsker citater og andres tekster, hun er tilhænger af censur, invasion og besættelse, afrikanisering, islamisering, barbari og svenske tilstande, hun går amok hvis der bringes sandfærdige oplysninger om det danske riges forhold, hun udslynger alle mulige falske beskyldninger mod andre bloggere, hun er fanatisk feminist og tilhænger af klima-vanvid, Trump-bashing, sexisme-hysteri, Kinas corona-uskyld og enhedslistens politik. Men påstår hyklerisk at hun er nationalkonservativ. En vaskeægte femte-kolonne troll.

    Kommentar by Bent A — 4. oktober 2020 @ 10:44

  61. FIRE BETINGEDE UDVISNINGSDOMME. Men “np” fatter ikke at det er fuldstændig til grin, og en hån mod den kriminelles ofre.

    Kommentar by Bent A — 4. oktober 2020 @ 10:49

  62. Det der med at man ikke kan slippe af med banditterne, er ikke rigtigt. Man kan leje nogle billige fængselsceller i Polen, Grækenland eller de Baltiske lande. Det vil koste en brøkdel at holde slynglerne fængslet dér, i forhold til hvad det koster at have dem i danske fængsler. Som iøvrigt er ved at bryde sammen under presset fra overtallet af udlændinge.

    Kommentar by Bent A — 4. oktober 2020 @ 11:03

  63. # Umulius: kunne man se på videoen (som vist allerede er slettet?) hvad slags galning der var tale om?

    Kommentar by Bent A — 4. oktober 2020 @ 11:14

  64. ot
    Islam har vist sit hadske ansigt i amerikansk toppolitik.

    En tidligere ansat under forhenværende præsident Barack Obama skriver natten til fredag, at hun håber, at USA’s nuværende præsident Donald Trump dør.
    “Jeg håber, at han (Donald Trump, red.) dør,” skriver muslimske Zara Rahim.
    Ordene falder kort tid efter, at præsidenten og hans hustru er testet positive for coronavirus.
    mere på:
    https://tv.frihedensstemme.dk/2020/10/04/obamas-muslimske-medarbejder-jeg-haaber-at-trump-doer/

    Kommentar by Charles — 4. oktober 2020 @ 11:17

  65. Er det muslimer?

    Tre uopklarede drab med forbindelse til Københavns kriminelle underverden trækker blodige spor mellem sig.

    Skuddene i det seneste drab faldt tirsdag ved højlys dag, da en mørkklædt og maskeret gerningsmand på kort afstand likviderede den 20-årige frisør Kevin med flere skud.

    Den unge frisør kan være et tilfældigt offer. Men drabet skete i Salon Ørn på Mørkhøjvej, hvor Kevin havde arbejdet i knap to år. Og stedet ejes af et tidligere ledende medlem af Loyal To Familias hedengangne Tingbjerg-afdeling.

    Mistede lillebror
    Den daværende LTF-leder mistede i 2017 sin lillebror til kuglerne fra det, som politiet formoder er rivaliserende bandemedlemmer. På daværende tidspunkt dannede hovedstaden ramme om en af nyere tids blodigste bandekonflikter mellem Brothas og Loyal To Familia (LTF).

    Den yngre bror, 20-årige Sahin Gümüs, mistede livet natten til 3. november 2017, forbyd islam i Danmark 🇩🇰

    Kommentar by NotariusUmulius — 4. oktober 2020 @ 11:49

  66. Nye Borgerliges video, hvor Pernille Vermund interviewer et voldtægtsoffer i retssag, som endnu ikke er afsluttet, er dybt betænkelig, da den kan tolkes som, at hun som lovgiver forsøger at lægge pres på domstolene, hvilket er i modstrid med magtens tredeling, som er fastslået af Grundloven. Det må afføde kommentarer fra jurister og dommere.

    I 2006 udtalte den daværende formand for Folketinget, Christian Mejdahl (V):

    “Folketingets medlemmer skal være tilbageholdende med at udtale sig, når domstolene har truffet en afgørelse. Det er vigtigt for at iagttage magtens tredeling.”

    https://www.dr.dk/nyheder/politik/mejdahl-politikere-skal-respektere-magtens-tredeling

    Kommentar by np — 4. oktober 2020 @ 11:51

  67. np er langt uden for pædagogisk rækkevidde, ekstremisten over alle ekstremister.

    Når gerningsmand er Somalisk statsborger, skal han udvises for bestandig.
    Det var det samme med ham der tyranniserede en ældre dansk, dement kvinde på plejehjem,

    Kommentar by k.m. — 4. oktober 2020 @ 11:55

  68. “Folketingets medlemmer skal være tilbageholdende med at udtale sig, når domstolene har truffet en afgørelse. Det er vigtigt for at iagttage magtens tredeling.”

    når domstolene har truffet en afgørelse
    altså for evigt må der ikke siges noget helst, totalitæres inderste drøm

    Kommentar by tavsen — 4. oktober 2020 @ 11:56

  69. Det er fandme uhyggelig at np leder efter gamle “Majdal artikler” fra 2006 for at underbygge forsvar af en seriekriminel velfærdsflygtning

    Kommentar by k.m. — 4. oktober 2020 @ 12:00

  70. Ifølge Politiken.dk forlanger Joe Biden valgduel uden Trump
    “Jeg er sikker på at det vil blive en meget mere værdig debat. En debat helt uden afbrydelser og løgne.”

    Kommentar by k.m. — 4. oktober 2020 @ 12:14

  71. k.m. kl. 12:14

    Det er et eksempel på, hvor lidt du forstår: Det er satire.

    Kommentar by np — 4. oktober 2020 @ 12:17

  72. Vi skal slet ikke have muslimer i Danmark, forbyd islam i Danmark 🇩🇰

    Kommentar by NotariusUmulius — 4. oktober 2020 @ 12:38

  73. Democrats ALREADY Begging Biden Not To Debate Trump Again, Demand Rule Changes To Help Joe Compete

    Satire ???

    Kommentar by k.m. — 4. oktober 2020 @ 12:42

  74. Non-playable ønsker sig sikkert engelske tilstande, så Vermund røg direkte i fængsel for at omtale en “rets” (fnis) sag hvor en kulturberiger står anklaget

    Kommentar by Træt — 4. oktober 2020 @ 12:44

  75. Hvis der bliver en ny face-to-face duel, bliver det måske med en pro-Biden ordstyrer, en rigtig Trump hader
    https://conservativedailypost.com/next-debate-moderator-is-former-biden-intern-proclaimed-member-of-never-trump-resistance/

    Satire ???

    Kommentar by k.m. — 4. oktober 2020 @ 12:57

  76. Jeg bliver ikke gal når jeg hører sådan noget, jeg bliver rasende!

    Kommentar by Den Nervøse — 4. oktober 2020 @ 13:02

  77. Træt kl. 12:44

    Som tilhænger af retsstaten synes jeg, at lovgiverne skal afholde sig fra at kommentere konkrete retssager.

    Vermund kan kæmpe for, at Danmark træder ud af EMRK, i Folketinget.

    At hun som lovgiver blander sig i en retssag, som endnu ikke er afsluttet, er meget utrygt. Både for dommerne, den anklagede, offeret og det danske samfund.

    Det er i vores alles interesse, at domstolene er uafhængige.

    Kommentar by np — 4. oktober 2020 @ 13:04

  78. som tilhænger af diktatur synes jeg np skal sættes i fængsel uden adgang til internet

    Kommentar by k.m. — 4. oktober 2020 @ 13:07

  79. https://www.youtube.com/watch?v=mNrry3WJnIs

    What’s behind the podium ? Biden i ny pinlig situation

    Kommentar by k.m. — 4. oktober 2020 @ 13:16

  80. Norsk islamkritikers dødsfald efterforskes som drab

    Et fremtrædende medlem af gruppen Stop Islamiseringen af Norge blev lørdag fundet død, skriver norske medier.

    Norsk politi har indledt en drabsefterforskning, efter at en 40-årig mand lørdag blev fundet død i sin lejlighed i Kristiansand.

    Det oplyser en talsmand for politiet lørdag på et pressemøde.

    Flere norske medier skriver, at manden, der lørdag blev fundet død, er et fremtrædende medlem af den islamkritiske gruppe Stop Islamiseringen af Norge (Sian), forbyd islam i Danmark 🇩🇰

    Kommentar by NotariusUmulius — 4. oktober 2020 @ 13:36

  81. Han bør få en hård straf! Hvad med den klassiske ungdoms-sanktion, med solide måltider (hvor de unge får noget “godt at spise”) egen gaming PC, adgang til fitness, hobbyværksted. Moské kunne man så stramme skruen lidt ekstra overfor den unge og skære kaffe/te/kage væk klokken 20:00.

    Kommentar by Johnson — 4. oktober 2020 @ 13:44

  82. @17 birger kl 14.38.
    æresgæst på colosseum , bestemme løven der lukkes ind i manege….
    så vil jeg foreslå , at det blir en meget sulten løve , med dårlige eller få tænder, hvor klørene også er lidt skøre og kræfterne få. det ville strække tiden og pinen ud længe længe længe længe.
    pengene har jeg ikke noget specifikt foreslag til , men der er en del huller rundt omkring i basale omsorgsfunktioner der trænger til lidt.

    Kommentar by heisahero — 4. oktober 2020 @ 14:01

  83. @52 charles kl 00.52
    lol
    jeg er helt enig , jeg tror også de politifolk har trukket deres pædagog uddannelses certifikat til etaten på “Koglen”.

    Kommentar by heisahero — 4. oktober 2020 @ 14:06

  84. DR ER EN UTROLIG, UHYGGELIG OG GROTESK INSTITUTION.

    I udsendelse efter udsendelse hamrer man løs på mændene med 5 sexisme-udsendelser pr. dag = 150 nedrakkende udsendelser på en måned.

    Allesammen baseret på So fie Lindes yderst tvivlsomme erindringer om en 12 år gammel julefrokost hvor en eller anden mand sagde et eller andet, som So fie i sin julebrandert (?) måske har misforstået eller ikke har opfattet var humor eller vrøvleri?? Eller skulle So fie bare gøre sig interessant, eller har nogen lagt hende ordene i munden? Vi aner det ikke`?

    Vi véd kun at mænd er djævle og kvinder engle, iflg. DR. Hvis mænd gør noget forkert eller siger noget kritisabelt, skal det udbasuneres, pustes op, gentages 150 gange, fordømmes og udstilles, og gøres til nationens eller verdens største problem. En 12 år gammel usikker erindring om et par sekunders julefrokost-snak, bruges som bevis på at danske mænd generelt er nogle undermennesker, bondeknolde, tølpere og kvindeundertrykkere osv.

    Hvis kvinder gør noget forkert, eller siger noget kritisabelt, (og det gør de tit) skal det skjules, forties, bagatelliseres eller bortforklares. For kvinder er pr. DR-definition fejlfri og dygtigere og klogere end mænd.

    Det er kun danske mænd der må omtales nedladende, nedsættende og nedgørende.

    Er Maria Rørby Røv en hårdkogt feminist som har iværksat denne store kampagne mod etnisk danske mænd? Ihvertfald har hun vel godkendt den.

    Også hetzen mod Trump fortsætter, og man er oppe på vel 500 udsendelser, mindst, hvor han er blevet skildret som uduelig, brovtende, farlig, krigsgal, racistisk og andet slemt.

    Kampagnen er meningsløs, for det er jo ikke danskerne der afgør hvem der skal styre USA.

    Der er også de mange REKLAMEBRØL til støtte for co2-tosserne. Igen en meningsløs kampagne, for co2 er en lille, uskadelig og NØDVENDIG del af atmosfæren. Og luften over Danmark udgør mindre end en totusindedel af klodens atmosfære, og vindene udskifter konstant luften over Danmark. Hverken for Danmark eller verden har det betydning om der her udledes lidt mere eller lidt mindre co2. At bruge masset af milliarder på co2-bekæmpelse er hul i hovedet.

    DRs årelange racisme kampagner har også bygget på vrøvl og sludder.

    Hvis der overhovedet er nogen mening med propagandaen, er det den at den skal bane vej for en samfundsomvæltning og en feminiseret betonkommunistisk stat……eller et islamisk kalifat.

    De fleste af DRs serier og kampagner har været tidsspilde og vildledning. Alligevel skal skatteyderne betale mindst 4.5 milliarder kr. om året til DR.

    Kommentar by Bent A — 4. oktober 2020 @ 14:08

  85. @ 82 johnson kl. 13.44
    lol
    det med at skære i kaffe/kage….. er der ikke lige voldsomt nok?

    Kommentar by heisahero — 4. oktober 2020 @ 14:10

  86. Jeg ønsker mig også neutrale domstole i stedet for de nuværende, der danser efter de ekstremistiske dommere i Strasbourgs pibe.

    Kommentar by Træt — 4. oktober 2020 @ 14:33

  87. I overensstemmelse med sharia loven om “øjeforøje og tandfortand”, skal den skyldige voldtægtsforbryder indsættes i et gorillabur og smøres ind i en hun-gorillas safter i løbetiden. Derefter vil den store ’silverback’ han-gorilla uvægerligt voldtage det somaliske møjdyr – gerne mange gange. Seancen skal naturligvis filmes og vises frem til alle muslimske voldtægtsforbrydere.

    Kommentar by Gustav Jensen — 4. oktober 2020 @ 14:56

  88. Ifølge Tesfay koster det 1000 kr. om dagen at holde en afvist asylsøger i de bo-tilbud incl. fuld forplejning, de har fået stillet gratis til rådighed. Altså en udgift på 365.000 kr. årligt pr. asylsøger der skal retur, fordi der INTET grundlag er for at give asyl. Den samlede udgift med ca. 1100 afviste migranter er altså ca. 400 millioner kr.

    Men for hver 1100 afviste, er der vel adskellige nye tusinder af indvandrere som får gratis ophold. Måske det hele er et bluffnummer?

    Kommentar by Bent A — 4. oktober 2020 @ 15:43

  89. […] go back to Denmark for a bit. Uriasposten reports (original below the […]

    Pingback by Too Obvious | Things to Remember, Things to Cherish — 4. oktober 2020 @ 15:43

  90. Khattyggende Somali-negre og såkaldte “palæstinensere” er menneskeligt affald. Punktum.

    Kommentar by Revisoren — 4. oktober 2020 @ 18:41

  91. np — 4. oktober 2020 @ 13:04 skrev:

    “Det er i vores alles interesse, at domstolene er uafhængige.”

    Hvordan skulle et interview som det nævnte på nogen måde ændre ved domstolenes uafhængighed? Domstolene er på ingen måde forpligtet til at lytte til folketingsmedlemmers udtalelser.

    Kommentar by Peter Nielsen — 4. oktober 2020 @ 19:15

  92. Det er godt vores politikere går ind og kommentere domme hvis de er utilfredse. Politikere skal røres af den virkelighed danskerne selv mærker og samtidig får indføling for om det de laver i folketinget virker i praksis.

    Kommentar by jp — 4. oktober 2020 @ 20:27

  93. Det er godt vores politikere går ind og kommentere domme hvis de er utilfredse. jp — 4. oktober 2020 @ 20:27

    Ikke nok med det, det er deres forbandede pligt til at undersøge det i praksis, og ikke kun i golde rapporter

    Kommentar by tavsen — 4. oktober 2020 @ 21:34

  94. Jeg har ikke indsigt i, om der er grund til at politianmelde Pernille Vermund, men folketingspolitikere er tidligere blevet politianmeldt for at overtræde retsplejeloven § 1017 Stk. 2, som siger:

    Med bøde eller fængsel indtil 4 måneder straffes den, som i tale eller skrift, beregnet på at virke i en videre kreds, forsætlig eller ved grov uagtsomhed:

    1) giver væsentlig urigtig meddelelse om en straffesag, der endnu ikke er endeligt afgjort eller bortfaldet,

    2) lægger hindringer i vejen for sagens oplysning eller

    3) så længe endelig dom i en straffesag ikke er afsagt, fremsætter udtalelser, der er egnet til på uforsvarlig måde at påvirke dommerne, domsmændene eller nævningerne med hensyn til sagens afgørelse.

    Kommentar by np — 4. oktober 2020 @ 22:24

  95. NonPlayable ønsker ikke demokrati, men diktatur

    Kommentar by Træt — 4. oktober 2020 @ 22:48

  96. Det er vel bare om at oprette nogle lejre i Afrika eller et andet sted i mellemøsten, hvor de afviste asylansøgere sendes hen (Hvis Deres hjemlande ikke vil tage imod dem). Så kan vi tage den derfra (Sørg for DNA profil på dem).
    Støt siad.
    http://www.siadd.wordpress.com. God mandag. mvh Michael Unna

    Kommentar by Michael Unna — 5. oktober 2020 @ 08:57

  97. Jeg har set det pågældende interview så jeg er orienteret.
    Sådanne halvhjerner, som ham, den der somalier skal bare have fem kolde tæer i røven og så ud over bolværket. Idioter har vi sgu nok af, så det vil kun kunne virke befriende, hvis der blev en mindre.

    Kommentar by Allan Gorm Larsen. — 5. oktober 2020 @ 18:45

  98. Lad os håbe alle forræderne får et chok, når NB efter næste valg brager ind på Borgen. Lad Venstre synke i grus som det parti fortjener og NB overtage ledelsen af det blå Danmark, det er eneste redning for landet, alle de andre partier (både røde og blå) er korrupte globalister.

    Kommentar by LarsB — 5. oktober 2020 @ 19:12

  99. Ja, ALLE SOM I ALLE gamle partier har svigtet. Og næsten alle danskere er blevet til søvngængere og dagdrømmere. Selv hvis NB får 40 mandater, vil de stadig have 139 mandater imod sig. Hvis Danmark skal overleve, skal der vist indtræffe et mirakel.

    Kommentar by Bent A — 5. oktober 2020 @ 23:24

  100. Fru Vermund er særdeles klog og super sexet. Punktum.

    Kommentar by Revisoren — 8. oktober 2020 @ 22:22

RSS feed for comments on this post.